Kristallis 121 Report post Posted December 15, 2020 Δεν πιστεύω ότι κανένας από αυτούς το μελετήσει τόσο εις βάθος.Αν σκεφτεί κανείς πως αυτών των ίδιων οι αποφάσεις ανέβασαν τα κρούσματα στις Σέρρες στο κόκκινο όταν έκλειναν την εστίαση κάθε γειτονικου νόμου από τις 12 με συνέπεια να γεμίζουν τα μαγαζιά στις Σέρρες όπως ποτέ δεν έχουν ξαναγεμίσει ούτε στις καλές εποχές,αυτοί οι ίδιου είναι που αλλάζουν γνώμη κάθε ώρα για το αν θα ανοίξουν τα νυχαδικα μαζί με τα κομμωτήρια ή όχι και ένα σωρό άλλα τέτοια παραδείγματα...Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pka 1,173 Report post Posted December 16, 2020 Πάντως σας διαβάζω και απορώ. Θεοί αισθάνεστε. Προσωπικά δε θα πήγαινα στο Bansko ούτε τζάμπα. Αλλά εγώ φαινεται είμαι γέρος και φοβιτσιαρης.Αλλά μερικά πράγματα είναι σίγουρα1. Η κατασταση στη Βουλγαρία είναι χαοτική. Όχι μόνο από κρούσματα αλλά και από τήρηση κανόνων κλπ. Όσοι έχουμε πάει μερικές φορές το ξέρουμε. Εμένα μου αρέσει η χώρα ιδίως για αυτό το χύμα, αλλά...2. Δεν είναι ούτε δυνατή ούτε λογική η εξατομικευμενη αντιμετώπιση. Άντε να ξεχωρίσεις ποιος θα κάνει ορειβατικό σκι και ποιος θα πάρει τη γόνδολα. Εννοείται βέβαια πως στη παρούσα συγκυρία, απορώ με αυτούς που δηλώνουν έτοιμοι να μπουν σε γόνδολες και αυγά και μετά να γυρίσουν και να μας συναναστραφούν.3. Είναι αδύνατη η απόλυτη προστασία σε μέρη όπως ενα χιονοδρομικό. Οποιοδήποτε χιονοδρομικό. Όποιος λέει ότι γίνεται κοροϊδεύει τον εαυτό του και αδιαφορεί για τους γύρω του. Για τον εαυτό του δεν το συζητάω. Ρε σεις, όπως λένε με την ουσιαστική άρση ακόμη και αυτών των στοιχειωδών μέτρων, τον Γενάρη-Φλεβάρη πάμε για εκατόμβη. Κι εσάς σας λείπει η γόνδολα; Έλεος. Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted December 16, 2020 8 hours ago, Kristallis said: Δεν πιστεύω ότι κανένας από αυτούς το μελετήσει τόσο εις βάθος.Αν σκεφτεί κανείς πως αυτών των ίδιων οι αποφάσεις ανέβασαν τα κρούσματα στις Σέρρες στο κόκκινο όταν έκλειναν την εστίαση κάθε γειτονικου νόμου από τις 12 με συνέπεια να γεμίζουν τα μαγαζιά στις Σέρρες όπως ποτέ δεν έχουν ξαναγεμίσει ούτε στις καλές εποχές,αυτοί οι ίδιου είναι που αλλάζουν γνώμη κάθε ώρα για το αν θα ανοίξουν τα νυχαδικα μαζί με τα κομμωτήρια ή όχι και ένα σωρό άλλα τέτοια παραδείγματα... Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Αλήθεια, από τη γεωγραφία του Δημοτικού, θυμάστε τι κοινό έχουν οι Σέρρες και η Λάρισα; Από την ανθρωπογεωγραφία της δεκαετίας του 1990; Αν ναι, ξανασκεφτείτε τι πήγε στραβά! Και ιδίως προβληματιστείτε για το αν πραγματικά θέλετε να πάτε στο Μπάνσκο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted December 16, 2020 Οι απαντήσεις στα ερωτήματα στην προηγούμενα ερωτήματα: 1) Καμπο. Ποιος δουλεύει στον κάμπο; Αλλοδαποί από χώρες που είχε χαθεί κάθε έλεγχος. 2) Προσεχώς ..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kristallis 121 Report post Posted December 16, 2020 Που να δείτε πόσοι αλλοδαποί εργάζονται στην Καβάλα εκείνο τον καιρό στον αγροτικό τομέαΣτάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted December 16, 2020 1) Καμπο. Ποιος δουλεύει στον κάμπο; Αλλοδαποί από χώρες που είχε χαθεί κάθε έλεγχος. Και για πες μου εσύ που είσαι τόσο σίγουρος, τι καλλιέργειες έχουν στους 2 αυτούς κάμπους, που απαιτούν εργατικά χέρια κατά τους μήνες Σεπτέμβριο Οκτώβριο, που είχαμε την εκρηκτική άνοδο των κρουσμάτων σε αυτούς τους 2 νόμους; 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted December 16, 2020 4 hours ago, pka said: Πάντως σας διαβάζω και απορώ. Θεοί αισθάνεστε. Προσωπικά δε θα πήγαινα στο Bansko ούτε τζάμπα. Αλλά εγώ φαινεται είμαι γέρος και φοβιτσιαρης. Αλλά μερικά πράγματα είναι σίγουρα 1. Η κατασταση στη Βουλγαρία είναι χαοτική. Όχι μόνο από κρούσματα αλλά και από τήρηση κανόνων κλπ. Όσοι έχουμε πάει μερικές φορές το ξέρουμε. Εμένα μου αρέσει η χώρα ιδίως για αυτό το χύμα, αλλά... 2. Δεν είναι ούτε δυνατή ούτε λογική η εξατομικευμενη αντιμετώπιση. Άντε να ξεχωρίσεις ποιος θα κάνει ορειβατικό σκι και ποιος θα πάρει τη γόνδολα. Εννοείται βέβαια πως στη παρούσα συγκυρία, απορώ με αυτούς που δηλώνουν έτοιμοι να μπουν σε γόνδολες και αυγά και μετά να γυρίσουν και να μας συναναστραφούν. 3. Είναι αδύνατη η απόλυτη προστασία σε μέρη όπως ενα χιονοδρομικό. Οποιοδήποτε χιονοδρομικό. Όποιος λέει ότι γίνεται κοροϊδεύει τον εαυτό του και αδιαφορεί για τους γύρω του. Για τον εαυτό του δεν το συζητάω. Ρε σεις, όπως λένε με την ουσιαστική άρση ακόμη και αυτών των στοιχειωδών μέτρων, τον Γενάρη-Φλεβάρη πάμε για εκατόμβη. Κι εσάς σας λείπει η γόνδολα; Έλεος. Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk Μας λείπει να ακούμε ορθολογιστικά στοχευμένα μέτρα και οχι ....edit mod. που αναμασανε τα ίδια και τα ίδια! 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pka 1,173 Report post Posted December 16, 2020 Μας λείπει να ακούμε ορθολογιστικά στοχευμένα μέτρα και οχι παπαγαλάκια σαν εσένα που αναμασανε τα ίδια και τα ίδια!Επειδή κάτι ψυλλιαζομαι, για πες μας, για το εμβόλιο ποια είναι η γνώμη σου; Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted December 16, 2020 (edited) 1 hour ago, pka said: Επειδή κάτι ψυλλιαζομαι, για πες μας, για το εμβόλιο ποια είναι η γνώμη σου; Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk Επειδή λάθος ψυλιαζεσαι... edit mod. Πρώτη και τελευταία προειδοποίηση... είμαι με σηκωμένα τα μανίκια και από τα 2 χέρια εδώ και καιρό , για να κάνω 2 διαφορετικά αν είναι δυνατόν το συντομότερο. Edited December 16, 2020 by Χρήστος Λάππας διαγραφή απαξιωτικών χαρακτηρισμών 3 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted December 16, 2020 12 hours ago, Χρήστος Λάππας said: Υπάρχει λογική σε αυτό. Η πλειοψηφία των χιονοδρόμων -εκατοντάδες, ίσως και χιλιάδες, συμπολίτες μας- πηγαίνουν στο Bansko με αυτοκίνητο και αυτά του νούμερα προσπαθούν να μειώσουν οι αρχές. Το να υπάρξει μια ισχνή μειοψηφία που θα πάει με το αεροπλάνο είναι το ελάσσων εδώ. Θα διαφωνήσω κάθετα. Η μόνη «λογική» είναι ταξιδέψτε γιατί εκεί θα σας περιθάλψουν άλλοι. Και με αεροπλάνο αν πας εσωτερικό σε ρωτάνε το λόγο ταξιδιού, εξωτερικό όχι. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted December 16, 2020 30 minutes ago, pka said: Επειδή κάτι ψυλλιαζομαι, για πες μας, για το εμβόλιο ποια είναι η γνώμη σου; Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk Ρε παιδιά για το bansko γνώμες όχι για το εμβόλιο μην πάμε να αλλάξουμε θέμα δια του αρραβώνα που λένε Εάν θες να κανείς σκι τα Χριστούγεννα στο bansko φαντάζομε ότι ο μόνος τρόπος είναι τα πετάξεις στην Σοφία και φυσικά Αθήνα μόνο !εντάξει νόμο Αττικής υπόλοιπη Ελλάδα να περιοριστεί σε κομμωτήρια , σε κλικαρισματα κλπκλπ Α έχω και τις θείαδες μου που μου ζητούν να πάμε για ψώνια με τραιβ θρου που ούτε και ‘γώ ξέρω τι να το κάνω αυτό εννοώ εάν τρώγετε ..... άλλος τρόπος να πας Βουλγαρία είναι συνοδηγός σε νταλίκες ψαχτετο ! προσοχή γιατί με την ίωση έχουμε σοβαρές επιπτώσεις που θα μας ακολουθούν εγώ θα πρωτινά να ηρεμήσουμε ελπίζοντας ότι κατά Γενάρη θα μπορούμε να μεταβούμε από νόμο σε νόμο .... καλή συνέχεια η καλή αντάμωση στα γουναράδικα 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted December 16, 2020 Τα μηνύματα καθαρίστηκαν από απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς. Θυμίζω: Το Forum του snowclub.gr είναι χώρος που έχει φτιαχτεί για να ανταλλάσσουμε τις απόψεις μας επάνω στα θέματα που μας φέρνουν κοντά, την χιονοδρομία και τα συναφή σε αυτά θέματα. Είναι χώρος που πρέπει να μας ενώνει και όχι να μας χωρίζει. Ως τέτοιος χώρος, ενθαρρύνει τη συμμετοχή, τον εποικοδομητικό διάλογο και την καλοπροαίρετη κριτική, όταν αυτά εκφράζονται με ευπρεπή και πολιτισμένο τρόπο. Δεν είναι πεδίο προσωπικών αντιπαραθέσεων και ανταλλαγής ύβρεων. Σε αντίθετες περιπτώσεις οι αρμόδιοι σωστής λειτουργίας του forum/site (Moderator/Administrator) θα αναγκάζονται να λαμβάνουν άμεσα μέτρα ώστε να επαναφέρουν το Forum στη σωστή λειτουργία του. 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted December 16, 2020 54 minutes ago, KonKan said: Θα διαφωνήσω κάθετα. Η μόνη «λογική» είναι ταξιδέψτε γιατί εκεί θα σας περιθάλψουν άλλοι. Και με αεροπλάνο αν πας εσωτερικό σε ρωτάνε το λόγο ταξιδιού, εξωτερικό όχι. Απλά διαφωνούμε Κωνσταντίνε. Πιστεύω ότι αν υπήρχαν χιλιάδες χιονοδρόμοι στα αεροπλάνα για την Βουλγαρία, όπως υπάρχουν τώρα στα αυτοκίνητα, θα έμπαιναν και εκεί περιορισμοί. Είναι ξεκάθαρα θεμα αριθμών. 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
sbird 1,318 Report post Posted December 16, 2020 (edited) Αν και είναι off topic, θα πω, μιας και αναφέρθηκε, ότι τουλάχιστον εδώ που είναι στο φουλ η περίοδος έλαιο συγκομιδής, η επίπτωση των εργατών γης (από Βαλκάνια αλλά και από χώρες της ΝΑ Ασίας) στη εξάπλωση του ιού στο νομό, είναι αμελητέα. Το ίδιο και στους γειτονικούς νομούς. Ευτυχώς. Προσωπικά, ομολογώ πως φοβόμουν τα χειρότερα. Επομένως να μην ρίχνουμε μόνο σε άλλους τις ευθύνες. Edited December 16, 2020 by sbird 7 Quote You can't buy happiness - but you can buy a lift pass! Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted December 16, 2020 αν δεν βγει το εμβολιο να κανει πολυς κοσμος (ασχετα αν κανουμε εγω και ο ενας και ο αλλος) να μειωθει λιγο αυτη η πιεση και να ηρεμησει η κατασταση ουτε Βανσκο βλεπω ουτε τιποτα σημερα διαβασα οτι στο Γραυβüνδεν πανε και εκει για κλεισμο τα ΧΚ.... και παιζει της Αυστριας να μην ανοιξουν στις 24.12 που λεγανε Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted December 16, 2020 5 hours ago, sbird said: Επομένως να μην ρίχνουμε μόνο σε άλλους τις ευθύνες. Και κυρίως σε μετανάστες εργάτες που είναι η εύκολη λύση πάντα.. Γενικά εάν δεν μας φταίει πάντα κάποιος άλλος κακός ξένος και όχι ο κακός μας ο καιρός δεν μπορούμε σαν χώρα.. 9 Quote Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted December 20, 2020 Δεν θα ηθελα να μπορουσα να παω ...υπο τις παρουσες αριθμητικες συνθηκες περιστατικων του ιου ! 2 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted December 25, 2020 Χρόνια πολλά! Αυτη την στιγμή στο μπανσκο έχει αρκετούς τουρίστες ,αλλά κρούσμα ούτε ένα ! 7 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted December 25, 2020 Χρόνια πολλά! Αυτη την στιγμή στο μπανσκο έχει αρκετούς τουρίστες ,αλλά κρούσμα ούτε ένα !Αν μπορούσαμε να πάμε και εμείς να δεις , τι θα γίνονταν :-) 2 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted December 26, 2020 Μπορείτε ,η Βουλγαρία δέχεται τουρίστες από 56 χώρες χωρίς τεστ και η Ελλάδα είναι μια από αυτές 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted December 26, 2020 Αυτό δεν ακούγεται καθόλου ασφαλές πάντως. 3 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted December 26, 2020 Παρόλο που στη Βουλγαρία έχει περισσότερα κρούσματα από εδώ και πολύ φίλοι μου αροστισανε και το πέρασαν ,κάποιοι πιο δύσκολο κάποιοι πιο ελαφρά ,εγώ θα παω ,μια ευδομαδα μετά της πρωτοχρονιά λέω να είμαι εκεί 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted December 26, 2020 Παρόλο που στη Βουλγαρία έχει περισσότερα κρούσματα από εδώ και πολύ φίλοι μου αροστισανε και το πέρασαν ,κάποιοι πιο δύσκολο κάποιοι πιο ελαφρά ,εγώ θα παω ,μια ευδομαδα μετά της πρωτοχρονιά λέω να είμαι εκεί Πώς μετακίνησε μέσα στην Ελλάδα Πέπε είναι το θέμα; Τα σύνορα επίσης οι δικοί μας τα έχουν θεωρητικά κλειστά για ιχ και ιδιώτες. Επιτρέπουν διέλευση μόνο σε φορτηγά 'η αν υπάρχει σοβαρος λόγος σε ιδιώτες με ιχ, οχι τουρισμό! Από όσα ξέρω μόνο αεροπορικά από Αθήνα μπορεί να πάει κάποιος ιδιώτης! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted December 26, 2020 Αυτό δεν ακούγεται καθόλου ασφαλές πάντως.Ενώ η ουρά στα σουπερμάρκετ 'η έξω από τις τράπεζες 'η ο συνωστισμός στα ΜΜΕ στην Αθήνα είναι ασφαλές Χρήστο.....! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted December 27, 2020 Φίλοι που εργάζονται Βουλγαρία επιστρέφουν και βρέθηκαν θετικοί, ελαφρά την περνάνε αλλά μέσα ,απομόνωση 14 ημέρες και βλέπουμε , δουλεύουν τo Airbnb στο Φούλ για αυτό προσέχουμε προσέχουμε πολύ Quote Share this post Link to post Share on other sites