Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted April 16, 2020 The day skiing died: Inside the historic day coronavirus forced Colorado’s ski industry to shutter: https://coloradosun.com/2020/04/15/colorado-ski-resorts-shutdown-backstory/ 1 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted April 16, 2020 https://www.snow-forecast.com/whiteroom/austria-to-allow-ski-touring-to-resume-from-1st-may/ 4 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted April 18, 2020 Και μέχρι τότε.... 1 4 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
georgex 25 Report post Posted April 19, 2020 Τουλάχιστον φέτος ανακαλύψαμε μια νέα πίστα κοντά στο σπίτι μας Στην κακοκαιρία 6/1/2020 3 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Κώστας Πολίτης 1,296 Report post Posted April 20, 2020 On 4/19/2020 at 12:15 PM, georgex said: Τουλάχιστον φέτος ανακαλύψαμε μια νέα πίστα κοντά στο σπίτι μας Στην κακοκαιρία 6/1/2020 Σε κάποια άλλα βίντεο με φωτό απο Βαρδούσια βρίσκεστε στο Διχώρι να υποθέσω? Ή στον Δάφνο? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,507 Report post Posted April 23, 2020 https://www.irishtimes.com/news/world/europe/class-action-lawsuit-launched-over-covid-19-ski-resort-1.4235393?mode=amp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted April 25, 2020 Austrian 'Ibiza of the alps' vows to ditch party tourism after Covid-19 lockdown https://www.theguardian.com/world/2020/apr/24/austrian-ibiza-of-the-alps-vows-to-ditch-party-tourism-after-covid-19-lockdown Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted April 25, 2020 (edited) Οι θαμώνες του ισγκλ είναι παράξενα φρούτα ! Αν τυχόν σταματήσουν τα πάρτυ και τα αλκοολικά απλούστατα θα πάνε σε εκείνο το χιονοδρομικό που (όπως μέχρι τώρα στο ισγκλ) οι διάφοροι «επιχειρηματίες» ( γκουχου γκουχου ) φιλάνε και κατουρημένες φουστανέλες άμα λαχει αρκεί να ρεει ο παράς .... περιττο να πω πως μια τέτοια εξέλιξη θα είναι καταστροφική για το ισγκλ που ξέρετε αλλά σίγουρα και θεμελιώδης για ένα καλύτερο μέλλον ! Edited April 25, 2020 by giannis-ski Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted April 25, 2020 5 hours ago, giannis-ski said: Οι θαμώνες του ισγκλ είναι παράξενα φρούτα ! Αν τυχόν σταματήσουν τα πάρτυ και τα αλκοολικά απλούστατα θα πάνε σε εκείνο το χιονοδρομικό που (όπως μέχρι τώρα στο ισγκλ) οι διάφοροι «επιχειρηματίες» ( γκουχου γκουχου ) φιλάνε και κατουρημένες φουστανέλες άμα λαχει αρκεί να ρεει ο παράς .... περιττο να πω πως μια τέτοια εξέλιξη θα είναι καταστροφική για το ισγκλ που ξέρετε αλλά σίγουρα και θεμελιώδης για ένα καλύτερο μέλλον ! Δεν υπάρχει πιο λανθασμένη άποψη. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted April 25, 2020 Καλά εσυ δεν παίρνεις από λόγια μου φαίνεται, όταν πρόκειται για το ισγκλ.… βρε συ ? Δεν είναι διόλου τυχαίο ότι το ονομάζουν ibiza των Άλπεων !! Δεν αρέσει ομως σε όλους το τσίρκο ! * by the way Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted April 25, 2020 9 minutes ago, giannis-ski said: Καλά εσυ δεν παίρνεις από λόγια μου φαίνεται, όταν πρόκειται για το ισγκλ.… βρε συ ? Δεν είναι διόλου τυχαίο ότι το ονομάζουν ibiza των Άλπεων !! Δεν αρέσει ομως σε όλους το τσίρκο ! * by the way Κάθε χρόνο επενδύονται δεκάδες εκατομμυρίων. Όλα αυτά, είναι επενδύσεις χιονοδρομικές. Για αυτό και έχεις τις πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις που υπάρχουν. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted April 25, 2020 Και πάραυτα η εικόνα που έχει στο χιονοδρομικό σύμπαν είναι αυτή του τσίρκου 1 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted April 25, 2020 (edited) Αυτό που σε πείραξε περισσότερο είναι ότι το Arlberg δεν αναφέρθηκε καν και συμπεριλήφθηκε ως surrounding της Paznauntal. Όλα τα υπόλοιπα είναι για αυτούς που δεν βλέπουν το χιονοδρομικό. Edited April 25, 2020 by mil 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted April 25, 2020 Α μάλιστα !? Διαβάζεις και σκέψεις !! και συνεχίζεις να αγνοείς την ουσία του ποστ μου. *Χίλια χρόνια ΗΡΑΚΛΗΣ !!! 1 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted April 25, 2020 Πηγαμε ενα απογευμα St.Anton. Ψοφιο ηταν... Μια χουφτα μεθυσμενοι Εγγλεζοι σανιδιαριδες και μια pizza/pub ανοιχτα... Πφφφ... δεν ελεγε και τιποτα... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted April 26, 2020 18 hours ago, giannis-ski said: Οι θαμώνες του ισγκλ είναι παράξενα φρούτα ! Αν τυχόν σταματήσουν τα πάρτυ Αν αναφέρεσαι στον Γιάννη 50 συμφωνώ 1 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted April 26, 2020 O άρχοντας ειναι υπεράνω υποψίας !!! 2 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
georgex 25 Report post Posted April 30, 2020 On 4/20/2020 at 10:20 PM, Κώστας Πολίτης said: Σε κάποια άλλα βίντεο με φωτό απο Βαρδούσια βρίσκεστε στο Διχώρι να υποθέσω? Ή στον Δάφνο? Ναι στο Διχώρι έχουν σπίτι φίλοι. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,507 Report post Posted May 20, 2020 Coronavirus: Ski resort tourists sue Austrian authorities for ‘withholding information’ about outbreak | The Independenthttps://www.independent.co.uk/news/world/europe/coronavirus-ski-resort-tourist-austria-sue-withold-ischgl-st-anton-a9519916.htmlSent from my VOG-L29 using Tapatalk 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrinio 1,652 Report post Posted May 20, 2020 4 hours ago, bujinkan said: Coronavirus: Ski resort tourists sue Austrian authorities for ‘withholding information’ about outbreak | The Independenthttps://www.independent.co.uk/news/world/europe/coronavirus-ski-resort-tourist-austria-sue-withold-ischgl-st-anton-a9519916.html Sent from my VOG-L29 using Tapatalk Θα πέσουν μυννήσεις...!! Πολύ σοβαρή πράγματι η ευθύνη των ΧΚ εάν γνώριζαν την κατάσταση και την απέκρυψαν για να κερδίσουν περισσότερα χρήματα! 1 Quote Petros Tsantilas A ski won't change your life... unless you ride it Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted June 28, 2020 Novak Djokovic and the Adria Tour: the exhibition event that shocked tennis https://edition.cnn.com/2020/06/27/tennis/novak-djokovic-adria-tour-backlash-spt-intl/index.html 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
amiklon 328 Report post Posted June 28, 2020 (edited) 6 hours ago, Χρήστος Λάππας said: Novak Djokovic and the Adria Tour: the exhibition event that shocked tennis https://edition.cnn.com/2020/06/27/tennis/novak-djokovic-adria-tour-backlash-spt-intl/index.html Xα χα, αφου δεν αντεχει το παιδι , θελει παρτυ https://www.youtube.com/watch?v=f-6q68pfpzs μετα ζεσταθηκε και εβγαλε κaι την μπλουζα Edited June 28, 2020 by amiklon Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted July 1, 2020 3 μέλη της Ιταλικής Ομάδας γυναικών θετικά στον κοβιντ 19: http://www.nieveaventura.com/2020/06/29/tres-positivos-covid-19-obliga-parar-equipo-italiano-femenino/ Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted July 18, 2020 (η μετάφραση είναι από το google translate. Στο τέλος του κειμένου υπάρχει η πηγή για το πρωτότυπο) Ο Alexis Pinturault έπιασε κοροναϊό στο τέλος του χειμώνα Ο Alexis Pinturault, η σύζυγός του, ο πατέρας και ο αδελφός του υπέγραψαν το Covid-19 στο Courchevel, αλλά όλοι το ξεπέρασαν χωρίς πρόβλημα και δεν χρειάστηκαν νοσοκομειακή περίθαλψη 15 Ιουλίου 2020 Ο Pinturault και η οικογένειά του μολύνθηκαν από τον κοροναϊό, αλλά το έχουν ξεπεράσει χωρίς προβλήματα. Ο Alexis Pinturault παραδέχθηκε ότι είχε μολυνθεί με κοροναϊό στην αυστριακή εφημερίδα Kronen Zeitung. Ο 29χρονος Γάλλος, ο οποίος τερμάτισε δεύτερος συνολικά στο τελευταίο Παγκόσμιο Κύπελλο, υπέφερε από την ασθένεια στα τέλη του χειμώνα. Τα μέλη της οικογένειάς του επηρεάστηκαν επίσης, αλλά όλα τα ξεπέρασαν χωρίς να χρειάζονται νοσοκομειακή φροντίδα. «Όλα ξεκίνησαν με μερικές μέρες με πονοκεφάλους και πυρετό, περίπου 38 θερμοκρασίας. Όλη η οικογένειά μου, η γυναίκα μου, ο αδερφός μου και ο πατέρας μου μολύνθηκαν επίσης. Αλλά δεν ήταν μεγάλο πρόβλημα για εμάς. Το ξεπεράσαμε τέλεια », εξήγησε ο Pinturault, ο οποίος πέρασε τον περιορισμό στο ξενοδοχείο που κατέχει ο πατέρας του στο Courchevel. Ήταν σε αυτόν τον σταθμό, γεμάτο τουρίστες από όλο τον κόσμο, που ο Pinturault πίστευε ότι είχε προσβληθεί από την ασθένεια. Έχασε τη γεύση και τη μυρωδιά, χαρακτηριστικά συμπτώματα του Covid-19. Ο Γάλλος, σημερινός συνδυασμένος παγκόσμιος πρωταθλητής, παραδέχεται ότι εξακολουθεί να υφίσταται κάποιες συνέπειες όσον αφορά τη γεύση και το νευρικό σύστημα «λίγο υπνηλία», λέει. Αλλά δεν είχε πνευμονικές επιπλοκές. «Είμαι σε καλή υγεία και είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Και έχω αντισώματα αν και κανείς δεν ξέρει για πόσο καιρό είναι αποτελεσματικά ", προσθέτει. Η περασμένη σεζόν ήταν η καλύτερη για την Pinturault από τότε που αγωνίστηκε στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Ήταν ο μεγάλος ηττημένος της απότομης διακοπής της σεζόν λόγω της πανδημίας, με έξι αγώνες να απομένουν. Στο τέλος ήταν δεύτερος με 54 πόντους από τον Νορβηγό Aleksander Aamodt Kilde, ο οποίος ήταν αυτός που πήρε τη Μεγάλη Σφαίρα. Ο Pinturault βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο Mieming, στο Τιρόλο, εργάζεται ως φυσικός μέχρι τον επόμενο μήνα, όταν σκοπεύει να πάει να κάνει σκι μετά την πρώτη επαφή με το χιόνι στον παγετώνα Pisaillas στο Val d'Isère τον Ιούνιο. Όσον αφορά το άμεσο μέλλον, που χαρακτηρίζεται από τον ιό, είπε ότι «υπάρχουν αβεβαιότητες, αλλά το δικό μας είναι ένα υπαίθριο άθλημα και είναι μια ατομική πειθαρχία. Νομίζω ότι είναι κάπως πιο εύκολο να διαχειριστείτε από άλλες σπεσιαλιτέ. " http://www.nieveaventura.com/2020/07/15/alexis-pinturault-se-contagio-de-coronavirus-a-final-de-invierno/ 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted March 29, 2021 Βασικά φαινόταν από την αρχή το πράγμα ότι φέτος χιονοδρομικά με ασφαλή τρόπο δεν μπορούσαν να λειτουργήσουν. Ακομα και στην τέλεια οργανωμένη Ελβετία (με το πολύ καλύτερο σύστημα υγείας και χωρίς θρησκευτικές συγκεντρώσεις και διαδηλώσεις), είναι παστωμένοι ο ένας πάνω στον άλλο στα χιονοδρομικά όπως βλέπουμε και από τον Χριστόφορο, με αποτέλεσμα σχεδόν διπλάσιους νεκρούς από την Ελλάδα. 4 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites