Dom-1k3 43 Report post Posted January 10, 2022 Έγινε μίσθωση του χιονοδρομικού για 23 χρόνια στην εταιρεία των αδερφών Νουλίκα. https://www.pena.press/home/2022/1/10/-23-3-5- 4 Share this post Link to post Share on other sites
typeDan 776 Report post Posted January 12, 2022 https://xionodromika.gr/%cf%84%ce%bf-%cf%87%ce%b9%ce%bf%ce%bd%ce%bf%ce%b4%cf%81%ce%bf%ce%bc%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%ce%ba%ce%ad%ce%bd%cf%84%cf%81%ce%bf-3-5-%cf%80%ce%b7%ce%b3%ce%ac%ce%b4%ce%b9%ce%b1-%ce%b5%cf%84%ce%bf%ce%b9%ce%bc/?fbclid=IwAR1iTD8XW1KgWiM5YZ2ZxC01OOLaZfUYshAAiKkOWNRqPn9V-nIafGFYh4E 1 Share this post Link to post Share on other sites
herman 1,011 Report post Posted January 23, 2022 Χωρίς σκι αυτό το ΣΚ λόγω υποχρεώσεων, χρόνος μόνο για μια βόλτα στα Πηγάδια. Αν και είναι κλειστό, σήμερα ανέβηκαν αρκετοί για βόλτα. Υπήρχαν και αθλητές σκι αντοχής από την Νάουσα και όχι μόνο. Ο δρόμος ανοικτός και καθαρός. Στην βάση του χιονοδρομικού πρέπει να έπεσε πάνω από ένα μέτρο χιόνι. Έπεσε τόσο πολύ που περίπου ένα χιλιόμετρο πριν το χιονοδρομικό υπήρχαν συνέχεια πεσμένα δέντρα. Τα έκοψαν και τα απομάκρυναν από τον δρόμο. Το πάρκινγκ στην μισή συνολική επιφάνεια του είναι ξεχιονισμένο. Δυστυχώς μια καταπληκτική χιονόπτωση πέρασε ανεκμετάλλευτη. Εάν καταφέρει η εταιρεία να λειτουργήσει μόνο με τα συρόμενα θα είναι κάτι πολύ καλό. Δυστυχώς από ότι είδα από την βάση, επειδή στην κορυφή δεν πατήθηκε το χιόνι, αρκετό το πήρε ο αέρας. Αυτό μειώνει τις πιθανότητες ικανοποιητικής λειτουργίας. 2 Share this post Link to post Share on other sites
Dom-1k3 43 Report post Posted February 8, 2022 Το Σάββατο ανοίγει το ΧΚ με τρεις συρόμενους αναβατήρες. 5 Share this post Link to post Share on other sites
herman 1,011 Report post Posted February 13, 2022 Σήμερα 13/2 Πηγάδια. Ασθενή χιονόπτωση το πρωί, τίποτα το ιδιαίτερο. Σε λειτουργία μόνο τα συρόμενα, εκτός το παλιό της κορυφής. Η θερμοκρασία στους 0 βαθμούς με ομίχλη. Οπότε οι πίστες (κεντρική και παράδεισος) άντεξαν λίγο. Πολύ καλό πάτημα και οι πρώτες καταβάσεις με τα λίγα εκατοστά νέο χιόνι ήταν γρήγορες με καλό κράτημα. Μια φορά μπήκα μέσα στα δέντρα αλλά επειδή το χιόνι ήταν υγρό και βαρύ δεν το ξανά επιχείρησα, δεν ήθελα στενή επαφή με καμία οξιά. Έχουν και το κακό συνήθειο να μην κάνουν στην άκρη. Μετά ανάβαση με φώκιες στην κορυφή της καρέκλας. Σχετικά εύκολη ανάβαση με μερικά δύσκολα σημεία που είχε σκληρό χιόνι κάτω από λίγο φρέσκο, ειδικά σε απότομα σημεία. Στο συρόμενο της κορυφής δεν έχει τα πιατάκια όπως και οι καρέκλες στον εναέριο αναβατήρα. Δεν γνωρίζω εάν βάλουν τα πιατάκια. Κρίμα γιατί τελικά στην κορυφή έχει αρκετό χιόνι. Είναι σε διάφορες ανακατεμένες στρώσεις και πρέπει το πάτημα να είναι ιδιαίτερα απαιτητικό. Το κτίριο της κορυφής παρατημένο δύο χρόνια, εξωτερικά με αρκετές φθορές. Τελικά ο καιρός μου έκανε την χάρη και άνοιξε. Η μαύρη όλη για εμένα. Άξιζε η ανάβαση για μια και μόνο κατάβαση. Μετά άλλες δύο φορές στο συρόμενο όπου εκτίμησα την αργή καρέκλα γιατί τα γόνατα πονούσαν. Εντύπωση μου έκανε η ύπαρξη πολλών για ορειβατικό σκι. 6 Share this post Link to post Share on other sites
herman 1,011 Report post Posted February 13, 2022 Φωτογραφίες από ένα μικρό κομμάτι με τα πεσμένα δέντρα πριν το χιονοδρομικό. 3 Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted February 14, 2022 Αφού άνοιξαν τα Πηγάδια μήπως να διαχωριστεί το παρόν νήμα; Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted July 24, 2022 (edited) https://www.facebook.com/186631824806070/posts/2595598243909404/?flite=scwspnss&mibextid=vgcPqKBpr7XVjaWG Μαζεύοντας.. τα κομμάτια Edited July 24, 2022 by xmen 1 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted July 25, 2022 (edited) Μουσειακό κομμάτι το συγκεκριμένο λιφτ . Μαζί με εκείνο στο Πισοδέρι και εκείνο στο Μαίναλο. https://www.remontees-mecaniques.net/bdd/reportage-tsf2-kentriki-marchisio-3224.html Edited July 25, 2022 by vro <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 22, 2023 Ανοίγοουουουουουν Άντε καλή σεζόν με υγεία σε όλους. ΤΕΧΝΗΤΟ https://bitly.ws/36UKN https://fb.watch/p5slg-TV-V/ Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted December 22, 2023 (edited) Παγοδρομίες . Με τις θετικές θερμοκρασίες ζήτημα 3 νύχτες να δούλεψαν τα κανόνια . Το μεγάλο πλεονέκτημα στα 3-5 είναι η ....σκιά . Με αποτέλεσμα κάτω από το λούκι και ένα κομμάτι του παραδείσου (μικρό και εκεί θα βγουν πρώτα οι πέτρες ) και κάτω στον Αριστοτέλη να μην το βλέπει ο ήλιος αυτή την εποχή. Το ίδιο είναι και το μεγάλο μειονέκτημα , πάγος ασύστολος Και είναι ένα απίθανο χιονοδρομικό με πούδρες . Το ότι δεν ανοίγει η καρέκλα για βόλτα κακό σημάδι . Edited December 22, 2023 by vro <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted January 18, 2024 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted January 18, 2024 Αυτοεκπληρούμενη προφητεία τα χιονοδρομικά φέτος, γίνονται καφετέριες πιο γρήγορα από ότι λιώνει το χιόνι! 3 Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted October 12, 2024 https://www.documentonews.gr/article/amartoles-symvaseis-me-kondylia-tis-ee-poy-glistrisan-sto-xioni-eisaggeliki-ereyna-gia-to-galazio-parti-anatheseon/ 2 2 Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted March 15, 2025 Οταν τα ονειρα τον παππούδων ..γινούνε πραγματικοτητα 8 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted March 15, 2025 Η τιμες γενικα σε ολα στο καφε του χκεντρου ειναι ανώτερες και απο τον αλπεων Ποιο σεν μορις και ποια βαλ ντιζερ Τους εχουμε ξεπερασει προ πολλού 4.5 ο μονος καφες 7 ο διπλός 1 1 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted May 28, 2025 (edited) https://diavgeia.gov.gr/doc/6Η9ΞΟΡ1Υ-ΚΝΕ?inline=true Τελικά από τα περίφημα 10 μυρια Θα μπει ένας ταινιοδιαδρομος αρχαρίων Θα αντικατασταθεί όλο το υπάρχον σύστημα της τεχνητής γιατί είναι για τα σκουπίδια. Μεγάλη επιτυχία , ανάλογη με εκείνη του Ηρακλή στον Παρνασσό. Να κάνεις σκουπίδια μέσα σε 25 χρόνια τον εξοπλισμό. Και θα γίνει 4 αστέρια το γνωστό ξενοδοχείο στην βάση . Τα λιφτ θα μείνουν τα ίδια . Όλα αυτά μέσα σε δασική και natura. Πείτε μου πάλι ότι φταίει ο οφυπεκα και το δασαρχείο. ix. Εγκατάσταση συστήματος ελκήθρου σε ράγα (mountain coaster) Στην περιοχή δίπλα (βορείως) της υφιστάμενης πίστας αρχαρίων, προβλέπεται να εγκατασταθεί ένα σύστημα ελκήθρου επί ράγας, για τη αναψυχή διασκέδαση μικρών παιδιών. Το συνολικό μήκος της ράγας κίνησης του ελκήθρου θα είναι περίπου 460m, εκ των οποίων 300m κατάβασης και 160m ανέλκυσης με τη βοήθεια ηλεκτροκινητήρα ισχύος έως 11 kW. Αυτό είναι στην αλάνα των αρχαρίων κάτω από τα εκδοτήρια. Μιλάμε για έργο πνοής , θα άξιζε και μια πίστα με συγκρουόμενα και γενικά ένα λούνα παρκ . Πώς τους ξέφυγε απορώ . Edited May 28, 2025 by vro 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 28, 2025 Αν το Ξενοδοχείο είναι πραγματικά 4στερο έχει και spa πισίνα να είσαι σίγουρος ότι θα είναι γεμάτο όλα τα ΣΚ και όλες τις Αργίες Καλά ξενοδοχεία ski in ski out στην Ελλάδα δεν υπάρχουν !!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted May 28, 2025 1 minute ago, gatz said: Αν το Ξενοδοχείο είναι πραγματικά 4στερο έχει και spa πισίνα να είσαι σίγουρος ότι θα είναι γεμάτο όλα τα ΣΚ και όλες τις Αργίες Καλά ξενοδοχεία ski in ski out στην Ελλάδα δεν υπάρχουν !!!!!! Το ξενοδοχείο έχει εσωτερική πισίνα και σπα και θα απευθύνεται σε χλιδατους τον χειμώνα και σε ομάδες το καλοκαίρι όπως παλιά. Βέβαια χωρίς τα δύο μπαράκια δίπλα του με τα γνωστά κοριτσάκια δεν ξέρω αν θα έχει τις παλιές του δόξες . Δυστυχώς το καταφύγιο είναι σε άθλια κατάσταση και δεν προβλέπεται τίποτα . Την πρόλαβα την Νάουσα πριν την κρίση όταν για να βρεις δωμάτιο στις γιορτές ( παράνομη σοφίτα με τζακούζι) έβαζες πολιτικό μέσο. Τότε που δούλευαν τα κανόνια μερά νύχτα και χρέωνε η ΔΕΗ επί πίστωση . Τότε που δίναμε μια περιουσία για ξυνομαυρο λευκό. Έχει και τώρα πολύ καλό ski in ski out η Ελλάδα . Αν θέλεις να κάνεις σκι . Απλά πρέπει να το ψάξεις . Το πρόβλημα είναι πια οι τιμές . <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 28, 2025 (edited) 1 hour ago, vro said: Έχει και τώρα πολύ καλό ski in ski out η Ελλάδα . Αν θέλεις να κάνεις σκι . Απλά πρέπει να το ψάξεις . Το πρόβλημα είναι πια οι τιμές . Για πες μου που ;;; αυτό που τραβάει πολλούς στις Άλπεις είναι το συνολικό πακέτο Ξενοδοχείο ski in ski out spa ημιδιατροφή δωρεάν τα chalet στο βουνό όπου κάθεσαι να απολαύσεις τον καφέ σου μετά από κάποιες κατεβασιές τα μπαράκια στην βάση των lift με την μουσική σου γενικά το apre ski . Αποτέλεσμα πολλοί προτιμούν να πάνε 7-10 ημέρες Άλπεις για διακοπές με σκι παρά να πάνε 20 φορές Παρνασσό - καλαβρυτα Γιατί αυτή είναι η αναλογία . Πέρυσι 10 ημέρες kromplatz ( 120 km) που αν ήθελες με ski bus (δωρεάν) σε μισή ώρα ήσουν sella Ronda συνολικό κόστος 2300 το άτομο ( 1300 ξενοδοχείο το kristall 250 ήLufthansa 200 το άτομο ή ενοικίαση αυτοκινήτου 450 το ski pass 9 ημερών + 1 φορά sella ronda ) Ο προγραμματισμός για φέτος Schladming Περίπου 120km Hotel Burgfellnerhof ski in ski out χωρίς πισίνα με ημιδιατροφή 1370 με skipass στην τιμή 7 ημέρες τον Ιανουάριο + μεταφορικά περίπου 400 ευρώ το άτομο αντίστοιχα αν πήγαινα Παρνασσό ή Καλαβρυτα 50 αυτοκίνητο ( 2 άτομα ) 30 lift 20 ευρώ στην καφετέρια του Παρνασού , 30 ευρώ φαγητό στην επιστροφή σύνολο 130 ευρώ και 400χλμ οδήγηση άρα επιστροφή πτώμα Edited May 28, 2025 by gatz Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted May 28, 2025 Εξαρτάται τι σκι ζητάει ο καθένας . Εμένα μου αρέσει πούδρα ,απάτητο, λιφτ ανοιχτά, λίγος κόσμος και λιακάδα . Με αυτή την σειρά . Το να προγραμματίσω μήνες πριν μια εξόρμηση στο εξωτερικό μόνο αν πάω για την παρέα . Αλλοιώς δεν έχω λόγο. Επισεις δεν μου λέει τίποτα το αραγμα στις καντίνες στις πίστες , θα κάνω σκι μέχρι τελικής πτώσης , θα ξεκουραστώ στα λιφτ , θα ρίξω ένα καλό κοψιδι after και θα πέσω ξερός για ύπνο μετά από ένα ζεστό ντουζ . Αν αργεί το πρωινό και έχει πούδρες , κρίμα για το πρωινό. Φτερόλακκα , Δαδί και Αγόριανη , Καλάβρυτα μόνο αυγό και νεραιδοραχη και delivery το βράδυ αφού μας έκλεισε ο έρωτας την καντίνα , Πισοδέρι και Βασιλίτσα στα καταφύγια (θέλω και Σέλι ) , Πήλιο μόνο χάνια , Ανήλιο και Μαίναλο μόνο αυθημερόν , το Ανήλιο από Γιάννενα βέβαια , σιγά μην τα σκάσω στο Μέτσοβο ή στην Βυτίνα. Γενικά τα έχω γραμμένα τα σπα , στρώμα καλό, ζέστη και ζεστό νερό και πρωινό στις 7 να προλάβω τα λιφτ πριν ανοίξουν . Καϊμακτσαλάν μόνο με παρέα και φαι στην καντίνα πριν τον άγιο . Βελούχι αν έκανα την αποκοτιά να πάω , μόνο καταφύγιο . Έχει η Ελλάδα φοβερό σκι , καλά χιονοδρομικά δεν έχει και από φαι και διαμονή είναι σε γενικές γραμμές άθλια εκτός , χιονοδρομικών , εξαιρέσεων . Και όσες μέρες έχει καλό χιόνι . Σαββατοκυριακο αυθημερόν μόνο ( αν έχει πούδρα έχω κοιμηθεί και κάτω από σκάλα). Υπάρχουν και χειρότερα . Ο hellbent κουβαλάει κονσέρβες . 3 2 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 28, 2025 (edited) Είπες την μαγική φράση και θα συμφωνήσω Εξαρτάται τι σκι ζητάει ο καθένας . Edited May 28, 2025 by gatz 1 Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted June 6, 2025 https://www.veriotis.gr/2025/05/anavathmizetai-se-4-aster-ksenodoxeio-tou-xionodromikou-3-5-pigadia.html?m=1 τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted June 6, 2025 On 5/28/2025 at 3:13 PM, gatz said: Είπες την μαγική φράση και θα συμφωνήσω Εξαρτάται τι σκι ζητάει ο καθένας . είπε και άλλο μαγικό.....Το να προγραμματίσω μήνες πριν μια εξόρμηση στο εξωτερικό μόνο αν πάω για την παρέα . Αλλοιώς δεν έχω λόγο. Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted June 6, 2025 Εχεις λόγο !! 1. αρκετά πιο φθηνά αεροπορικά 2. μεγαλύτερη επιλογή ξενοδοχείων ακόμη και τα καλά Airbnb κλείνονται νωρίς 3. φθηνότερες τιμές το αρνητικό είναι ο καιρός αλλά και αυτόν ακόμα και 20 μέρες νωρίτερα δεν μπορείς να τον προβλέψεις Αντίθετα στην Ελλάδα έχεις την δυνατότητα να το αποφασίσεις την προηγούμενη ημέρα και αυτό αν μιλάμε για μονοήμερο γιατί αν έχει διανυκτέρευση θέλει και εκεί προγραμματισμό Οπως είπα και πιο πάνω όλα έχουν να κάνουν με το τι ζητάει ο καθένας . Άλλο διακοπές που θα κάνω σκι και άλλο αποκλειστικά σκι και επιστροφή Share this post Link to post Share on other sites