Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 16, 2023 Ποια μέρα δείχνει η πιο υποσχόμενη για πάνω; 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 16, 2023 (edited) Κυριακή, καλύτερα Δευτέρα. Ωραία ήταν και στα Κελάρια την προηγούμενη Πέμπτη. Παγωμένο το πρωί (ωραία!), μαλάκωσε κατά τις 11 και ψηλά κράτησε ικανοποιητικά ως το κλείσιμο. Χαμηλά, τα γνωστά ανοιξιάτικα. Στρώσιμο καλό. Κόσμος λίγος, σε κάθε κατεβασιά έβρισκες στιγμές να "τα χώσεις" με ασφάλεια. Ουρές πρακτικά μηδενικές, ίσα να πάρεις ανάσα για την επόμενη. Parking 1950 ώρα 15:00, θερμοκρασία 9 βαθμοί.Επρεπε να βάλει τις φωνές ο κος ΜΙΚ για να γράψω... Κωνσταντίνε χάρηκα που τα είπαμε. Το ελικοδρόμιο. Ωρα 9:10 Μην σπρώχνεστε. Περικλής 10:20. Μετά η κατάσταση έγινε δραματική. Μπορεί να έβρισκες ουρά και έξι ατόμων... Ωρα 12:30 Τράτζικ... Φυσικά οι βάσεις των σκι απομακρύνθηκαν. Ποιος νοιάζεται για τους χιονοδρόμους; Σύνολο μεγέθους εικόνων < 1,4 ΜΒ Edited March 16, 2023 by Pant 12 2 Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 16, 2023 (edited) 8 hours ago, Χρήστος Λάππας said: Ποια μέρα δείχνει η πιο υποσχόμενη για πάνω; 4 hours ago, Pant said: Κυριακή, καλύτερα Δευτέρα. Επρεπε να βάλει τις φωνές ο κος ΜΙΚ για να γράψω... Nα προσέχεις τι διαβαζεις στο ίντερνετ φίλε Χρήστο Λάππα. Ειδικά στην χιονοδρομία κυκλοφορεί πολύ παραπληροφορία. Ούτε 40db δεν ήταν η φωνή. Όσο πιο κοντά στην χιονόπτωση και όσο πιο χαμηλή η θερμοκρασία τόσο πιο υποσχόμενη η ημέρα. Σάββατο μετά Κυριακή και μόνο αν τις χάσεις Δευτέρα. Ελπίζω Σ το ΧΚ να συνεχίσει την καλή παράδοση των γρήγορων ανοιγμάτων μετά από κακοκαιρία πέρσι και φέτος και Κ να μην αυξηθεί ο Βοριάς που έχει η πρόγνωση. Edited March 16, 2023 by ΜΙΚ 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 16, 2023 Δυστυχώς υπάρχουν ανυπέρβλητα εμπόδια για Σάββατο. Κυριακή λοιπόν, μάλλον με την οικογένεια, και ελπιζω στο καλύτερο. Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 17, 2023 Γκρινιάρηδες. Ορίστε: 1 1 Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
thanasissin 353 Report post Posted March 17, 2023 το ΜΙΚ εννοεις ε? Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 17, 2023 Τον εαυτό μου πρώτο και καλύτερο. Για τον ΜΙΚ, έμαθα πως θα προσφέρεται και μασάζ αυχένα για χαλάρωση στην ουρά για τα εισιτήρια. 1 Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted March 17, 2023 Έχει ρίξει πάνω, στην Φτερό περισσότερο αλλά ο αέρας (που ήταν αναμενόμενο) δεν βοήθησε ούτε βοηθάει (φυσάει ακόμα). Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 17, 2023 1 hour ago, Pant said: Τον εαυτό μου πρώτο και καλύτερο. Για τον ΜΙΚ, έμαθα πως θα προσφέρεται και μασάζ αυχένα για χαλάρωση στην ουρά για τα εισιτήρια. Προσέξτε την παραπληροφορία που κυκλοφορεί στο ίντερνετ 1. Έχουν διορθώσει τις ουρές στα εισητήρια και μπράβο τους 2. Ποτέ δεν έχω κάνει σε κανέναν άνδρα μασάζ στην ουρά στα εισητήρια. Μόνο σε γυναίκες είναι η προσφορά 3. Χιλιάδες φορές ελπίζεις να έπιασε χιόνι τέτοια κακοκαιρία με ισχυυρό Βοριά στον Παρνασσό και...το χιόνι πάει γούβες, δέντρα και δεν μένει εκεί που θες να κάνεις σκι 4. Οι επόμενες ημέρες σκι θα είναι οι τελευταίες "χειμωνιάτικες". Μακάρι τα παιδιά του ΧΚΠ να το βγάλουν ασπροπρόσωπο και να χαρεί ο κόσμος σκι. Μακάρι αν κάτι πάει να πάει στραβά να το μάθουμε τουλάχιστον νωρίς. 5. Αναβατήρας Σαχάρα: Χιόνι αρκετό για χιονοδρομία? Κλειστός? Ερωτήσεις κάνω δεν έχω στοιχεία ούτε ότι έχει χιόνι, ούτε ότι θα είναι κλειστός. Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
typeDan 776 Report post Posted March 17, 2023 Ο αναβατηρας Σαχαρα συμμετεχει στην απεργιακη κινητοποιηση των καμερων μεχρι να ικανοποιηθουν τα δικαια αιτηματα του, τα οποια ειναι κοινα με των webcams δηλαδη να λειτουργουν και να κανουν τη ΜΙΑ δουλεια για την οποια ηρθαν στο ματαιο τουτο χκ. Αλλυλεγγυη στη ΣαχαραΛευτερια στο ΔιαΣτεκομαστε διπλα στην καμερα της ΦτερολακκαςΜην μας παρατατεΜη μας ξεχνατε Ολοι στο συλλαλητηριο στη βαση της 10 με τις φωκιες μας, η πορεια θα ακολουθησει την 24 περιφερειακη κανοντας σταση στον αναβατηρα Σαχαρα για δεηση και θα καταληξει στην κορυφη του Βακχου οπου θα πραγματοποιηθει συμβολικη καθιστικη διαμαρτυρια. 2 5 Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 17, 2023 Αλήθεια, αν καλέσει ο ΕΣΤΟΥΧ τον διευθυντή του ΧΚΠ και τον ρωτήσει γιατί δεν λειτουργούν οι κάμερες, επισημαίνοντας πως είναι τουλάχιστον περίεργο, θα πάρει σοβαρή απάντηση; Απαντήσεις του στυλ "χάλασε", "τεχνικό πρόβλημα" κλπ δεν περιλαμβάνονται στις σοβαρές. Θα έχει ενδιαφέρον μια τέτοια κίνηση. Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
flocon 674 Report post Posted March 17, 2023 2 hours ago, Pant said: Αλήθεια, αν καλέσει ο ΕΣΤΟΥΧ τον διευθυντή του ΧΚΠ και τον ρωτήσει γιατί δεν λειτουργούν οι κάμερες, επισημαίνοντας πως είναι τουλάχιστον περίεργο, θα πάρει σοβαρή απάντηση; Απαντήσεις του στυλ "χάλασε", "τεχνικό πρόβλημα" κλπ δεν περιλαμβάνονται στις σοβαρές. Θα έχει ενδιαφέρον μια τέτοια κίνηση. Νομίζω πάντως ότι η πιο πάνω κάμερα δεν χάλασε ποτέ. Απλώς δεν φαίνεται στην ιστοσελίδα του ΧΚΠ, μόνο στο snowcam.gr. Share this post Link to post Share on other sites
typeDan 776 Report post Posted March 17, 2023 Το συστημα δουλευει με προσωπικο ασφαλειας μεχρι να ληξουν οι κινητοποιησεις, εχει μεινει μια στατικη καμερα απο τις 3 (η χειροτερη), οι live χαιρετησαν, η Πανομαξ κλαυσιγελος. Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 17, 2023 1 hour ago, flocon said: Νομίζω πάντως ότι η πιο πάνω κάμερα δεν χάλασε ποτέ. Απλώς δεν φαίνεται στην ιστοσελίδα του ΧΚΠ, μόνο στο snowcam.gr. Λες γι' αυτό δίνει εικόνα; Υπάρχει και στο μετεωρολογικό σταθμό στο 1950. Τις άλλες που είναι πιο γνωστές και χρήσιμες τις έφαγε η λογοκρισία; Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 17, 2023 Oι κάμερες δεν έχουν τεχνικό πρόβλημα, το χιονοδρομικό και το snowreport επέλεξαν (για λόγους δικούς τους αλλά όχι τεχνικούς) να μην μεταδίδουν Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 17, 2023 Μάλιστα. Χιονοδρομικά με 2-3 λιφτ έχουν μέχρι και 6 κάμερες και το μεγαλύτερο της χώρας μισή. Σε συνεννόηση μεταξύ τους; Υποθέτω πως οι λόγοι δεν είναι ανακοινώσιμοι. Να κάνουμε υποθέσεις; Θα έχει ενδιαφέρον. Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 17, 2023 Eίχα ξαναρωτήσει αν ...Υπάρχει άραγε άλλο χιονοδρομικό στον κόσμο που επίτηδες (εννοώ χωρίς τεχνικό πρόβλημα) να κλείνει τις κάμερες? Αύριο και μεθαύριο θα υπάρχει δυναμική παρουσία των μελών του forum και ΧΚΠ και ΧΚΚ. Ας γνωριστούμε ή ας ανανεώσουμε τις γνωριμίες μας. Εγώ έχω ίδιο μπουφάν snowclub μπλε 8 χρόνια, άλλοι αγοράζουν κάθε χρόνο και τους ψάχνουμε. Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 17, 2023 (edited) On 3/14/2023 at 1:50 PM, typeDan said: ... ΚΑΜΕΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΛΕΙΣΤΕΣ;; Ρωτησα οποιον βρηκα απαντηση καμια. Ολοι χαμογελασαν παντως.. ... On 3/17/2023 at 6:49 PM, ΜΙΚ said: Eίχα ξαναρωτήσει αν ...Υπάρχει άραγε άλλο χιονοδρομικό στον κόσμο που επίτηδες (εννοώ χωρίς τεχνικό πρόβλημα) να κλείνει τις κάμερες? Αύριο και μεθαύριο θα υπάρχει δυναμική παρουσία των μελών του forum και ΧΚΠ και ΧΚΚ. Ας γνωριστούμε ή ας ανανεώσουμε τις γνωριμίες μας. Εγώ έχω ίδιο μπουφάν snowclub μπλε 8 χρόνια, άλλοι αγοράζουν κάθε χρόνο και τους ψάχνουμε. Το θυμάμαι. Το ΣΚ που θα είσαι εκεί και τους ξέρεις όλους, ρώτησε το λόγο. Αν σου χαμογελάσουν, ανταπέδωσε και εμείς μπορούμε να υποθέσουμε (και να γράψουμε) ότι θέλουμε. Edited March 20, 2023 by Pant Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 17, 2023 6 minutes ago, Pant said: Το θυμάμαι. Το ΣΚ που θα είσαι εκεί και τους ξέρεις όλους, ρώτησε το λόγο. Τον έχω ρωτήσει. O λόγος είναι αυτός που γράφω. Άσε που άλλα λέει το snowreport και άλλα το ΧΚΠ στις λεπτομέρειες. Τα μεταξύ δύο επιχειρήσεων δεν μπορώ να τα κρίνω καθώς δεν τα ξέρω. Την πληρώνει ο Έλληνας χιονοδρόμος για ακόμα μια φορά. Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 17, 2023 Εμεις στο ΧΚΠ είμαστε πελάτες που εκτός απ΄το snowreport στο site του λέει: Τον λόγο δεν κατάλαβα. Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 17, 2023 (edited) Oι κάμερες δεν έχουν τεχνικό πρόβλημα, το χιονοδρομικό και το snowreport επέλεξαν (για λόγους δικούς τους, αλλά όχι τεχνικούς) να μην μεταδίδουν φυσικα και απλά μπορεί να΄είπε καποια πλευρά ψέμματα. Γιατί να μου πουν την αλήθεια? Edited March 17, 2023 by ΜΙΚ Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 17, 2023 OK, ή δεν εξηγούνε ή είναι μη ανακοινώσιμο. Δικό τους το μαγαζί, ο,τι γουστάρουνε κάνουν. Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του. Ας θέσει το θέμα επίσημα ο σύλλογος να δούμε αντίδραση. Είναι που έκλεισαν όλα τα άλλα κι ο χειμώνας ήταν λειψός... Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
typeDan 776 Report post Posted March 17, 2023 Σεμιναριο θα πραγματοποιηθει υπο την αιγιδα της εταδ με θεμα πως υποβαθμιζουμε ενα προιον. Θα υπηρχε δυνατοτητα παρακολουθησης αν θελαμε αλλα επειδη δεν θελουμε και δε σας λεμε και γιατι πηγαινετε για σκι και μην το πολυψαχνετε. Και τι τις θελετε τις καμερες; Ραδικια θα εχει απο αυριο παλι.. Share this post Link to post Share on other sites
georgetziker 54 Report post Posted March 17, 2023 Καλησπέρα θα ανέβω το πρωί παρνασσό μετά από πολλά χρόνια! Θα μπορούσα να έχω μερικά tips όσων αφορά το που θα παρκάρω το πρωί τι ώρα πρέπει να είμαι για να γλυτώσω το μπούγιο (8.00 πχ είναι οκ?) και σε ποίες πίστες να τσουλήσω? Με ενδειαφέρει σκι πίστας και μόνο με όσον το δυνατόν λιγότερο κόσμο Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 17, 2023 Για λιγότερο κόσμο πηγαίνεις Φτερόλακα, για πιο εύκολες πίστες, Κελάρια. Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites