Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
vro

Χ.Κ. Καλαβρύτων 2022-25

Recommended Posts

Μπράβο Ορέστη !!!

  • Love 1

τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ ησυχία. στο νήμα και γίνονται έργα!!! 
Μας είχε υποσχεθεί ο διευθυντής ότι θα είχαμε ενημέρωση για ερωτήματα που είχαμε θέσει σχετικά με την αναβάθμιση. 
 Μήπως πρέπει να επανέλθουμε;


ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χα χα!!!! Καλό!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, KonKan said:

Πολύ ησυχία. στο νήμα και γίνονται έργα!!! 
Μας είχε υποσχεθεί ο διευθυντής ότι θα είχαμε ενημέρωση για ερωτήματα που είχαμε θέσει σχετικά με την αναβάθμιση. 
 Μήπως πρέπει να επανέλθουμε;

Φυσικά. Προσπαθούμε και θα προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε με την διεύθυνση του χιονοδρομικού.

Οι "εργασίες" προχωρούν κανονικά όπως μπορείτε να δείτε στις κάμερες.

Από όσο μπορούμε να δουμε από το Διαύγεια ακόμα δεν έχει εγκριθεί το έργο και για αυτό δεν μπορούμε να έχουμε πρόσβαση στις τεχνικές προδιαγραφές.

Αυτό επίσης σημαίνει ότι ακόμα δεν έχει γίνει κάποια ενέργεια αποξήλωσης του υφιστάμενου Αχιλλέα, υπάρχει  ενδεχόμενο να μεταφερθεί το έργο για του χρόνου.

Θερμή παράκληση αν κάποιος έχει παραπάνω πληροφορίες να τις γράψει

 

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είχε δημοσιευτεί πριν 10 ημέρες

https://www.tiktok.com/@nikosarbis/video/7246388267262709019

Δείχνει πάντως ότι οι καρέκλες κατέβηκαν. Δεν ξέρω αν έχει σημειωθεί πρόοδος έκτοτε.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι καρέκλες κατεβαίνουν και στοιβάζονται δίπλα κάθε καλοκαίρι- τελος σεζόν......προχτές που μπήκα  στο site του Χ.Κ.Κ. οι κάμερες ήταν OFF!!! 

Πρέπει να περιμένουμε επίσημη ανακοίνωση του Χ.Κ. για την πρόοδο των εργασιών .Αβάσιμες θεωρίες και δικές μας εικασίες πιστεύω πως δεν πρέπει να αναπαράγονται.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.thumb.png.f22e1786a87e3d7db7042ece500bb023.png

  • Like 5
  • Thanks 1

c-fit-w-2032-q-auto-eco8A811000001_RUSTLER-9.thumb.png.9255e2d942715bd236de9137259dd7e2.png

You can't buy happiness - but you can buy a lift pass!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχως η χθεσινη φωτια στο Αιγιο περασε πανω απο το Διακοφτο και μπηκε στο φαραγγι του Βουραικου. Τα κακα νεα ειναι οτι προλαβε και εκαψε, τα καλα νεα ειναι ο αερας επεσε και πριν προλαβει να φτασει ψηλα την θεσανε υπο ελεγχο. Ο οδοντωτος διεκοψε επ αοριστον.

https://www.protothema.gr/greece/article/1395448/hellenic-train-katargoudai-mehri-neoteras-ta-dromologia-kalavruta-diakopto-logo-tis-fotias-sto-aigio/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, αυτός ο πυλώνας πρέπει να είναι αμέσως μετά την αφετηρία που δίνει κλίση προς τα πάνω. Αν είναι όντως έτσι, σαν πολύ κάτω δεν έχει έρθει;

Τέλος πάντων, να πάνε καλά τα έργα κι έστω και με ένα λιφτ καινούργιο (θέλαμε παραπάνω σίγουρα) θα αναπτερωθούν λίγο οι προσδοκίες μας...


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

παμε για μεγαλα πραγματα στα Καλαβρυτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://fb.watch/n87RT1_fhS/

 

Δεν υπάρχει κάτι άλλο να δούμε παρά μόνο ο σταθμός στην βαθειά λάκα σε σχέση με την παλιά άφιξη του Αχιλλέα .

Δηλαδή τι παραπάνω θα δείτε σε μια επίσκεψη; 


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ίδιο ερώτημα είχε τεθεί το 2014 στα έργα του Παρνασσού.

Δεν πήγαμε να δούμε

  • Like 2

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι αυτό φταίει που δεν πήγατε να δείτε....

Πήγατε τιμώμενα πρόσωπα στις ημερίδες και στα εγκαίνια αλλά σας ξέφυγε που δεν πήγατε να δείτε .....

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, vro said:

https://fb.watch/n87RT1_fhS/

 

Δεν υπάρχει κάτι άλλο να δούμε παρά μόνο ο σταθμός στην βαθειά λάκα σε σχέση με την παλιά άφιξη του Αχιλλέα .

Δηλαδή τι παραπάνω θα δείτε σε μια επίσκεψη; 

683673260_.png.042c4271fa30c15c45d4e5ad4c2d6450.png

 

  • Love 1

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάει το λοφάκι . 

Κλάμα ο hellbent....

Μέχρι τώρα όλες οι εγκρίσεις , όλα μα όλα , άδειες , εντάξεις , περιβαντολογικα είναι για Στύγα 1200 άτομα την ώρα , Αχιλλέας 2000 άτομα την ώρα .

Και παρακάτω το οικόπεδο του χιονοδρομικού που είναι αρκετά στενό. 

 

 

 

Screenshot_2023-09-18-23-18-34-782_com.google.android.apps.docs.jpg


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από την επίσκεψη την Κυριακή 

 

Ίσως είναι η πιο μικρή σε μήκος 10αρα καμπίνα στον κόσμο.  Δεν το ξέρω αλλά δεν θα μου φανεί παράξενο.  Παλιά γελούσε η ντοπελ μαζί μας , τώρα γελά και η λαιτνερ. .

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

η απορία μου : 
αν μπει 10άρα καμπίνα, δεν θα είναι γεμάτες οι πιστες? το lift θα μεταφέρει πολύ πιο πολύ κόσμο k πιο γρήγορα. Ok δεν θα υπάρχει αναμονή k ουρές αλλα στις πιστες θα γίνεται κόλαση...η όχι?


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η δεκάρα μπαίνει για να ανεβάζουν κόσμο στην βαθειά λάκα να του πάρουν το 10ρικο . 

Ως τώρα τα Καλάβρυτα ήταν το τέλειο χιονοδρομικό για επισκέπτες και αρχάριους μιας και δεν πλήρωνες .

Δεν είναι τυχαίο ότι μαζί με την καμπίνα σε πρώτη προτεραιότητα μπαίνει και το σκι ντατα. 

Κατά τα άλλα το Βιετνάμ και τα μάτια τους . Μην μου το χαλάσετε , σας δάγκωσα .

Η εμπειρία στον Παρνασσό έδειξε ότι οι πίστες δεν γεμίζουν από τις καμπίνες και τα αποσυμπλεκωμενα. Τα κελάρια θα είναι κίνδυνος θάνατος 11-3 το σκ είτε ειναι του 2010 τα λιφτ είτε του 1910. 

Στην Στύγα μπαίνει ένα θέμα που είναι στενά αλλά προσπαθώ να θυμηθώ πότε κατέβηκα την πίστα της σε ώρα αιχμής και δεν μπορώ να θυμηθώ αν ηταν αυτόν ή τον προηγούμενο αιώνα .


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μοναδικό μποτιλιάρισμα είναι στο πρώτο κατηφορικό κομμάτι μπροστά από τον Αρίσταρχο, που έχει και μια ανθυποκλίση. Εκεί μαζεύεται λαός που κάθεται και το σκέφτεται πως θα κατέβει.

Όπως και με την αρχή του Βιετνάμ βεβαίως βεβαίως.  Όλο το υπόλοιπο είναι ένα αεροδρόμιο. 

  • Like 1

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/28/2023 at 8:19 AM, vro said:

Από την επίσκεψη την Κυριακή 

 

Ίσως είναι η πιο μικρή σε μήκος 10αρα καμπίνα στον κόσμο.  Δεν το ξέρω αλλά δεν θα μου φανεί παράξενο.  Παλιά γελούσε η ντοπελ μαζί μας , τώρα γελά και η λαιτνερ. .

ποσο μήκος είναι η διαδρομή της καμπίνας? 
στο Berwang στην Austria έχει μια καμπίνα που ως τώρα μου φαίνεται η πιο μικρή διαδρομή για καμπίνα που έχω πετύχει.
Να φανταστείς την πιστα την ανέβηκα με τα πόδια σε κάνα 25λεπτό όταν έψαχνα την κάμερα


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την μικρότερη καμπίνα τη είδα πέρσι στο saalbach.
 

236m!!! 27m υψομετρική!! 😂😂

 

 

IMG_3338.jpeg

  • Like 1

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...