leonp 0 Report post Posted March 26, 2007 Αυτο συμβαίνει εξαιτίας των κλειστών ΧΚ. Ο κόσμος είναι πάρα πολλυς μονο για Βασιλιτσα, Πισοδέρι και Καιμάκ. Με κλειστο το Σελι, τα Πηγάδια, το Φαλακρό και το Ελατοχώρι και την Εγνατία να συνδέει την Θεσσαλονίκη σε δυο και κάτι ώρες με τη Βασιλιτσα ειναι φυσικό να συμβεί κάτι τέτοιο. Το καλό είναι ότι ο φορέας διαχείρισης το κατάλαβαίνει αυτό και ψάχνει τρόπους επέκτασης του ΧΚ. Πάντως οι πιέσεις πλέον είναι πολλές και ισχυρές αφού παίζονται πλεόν πολλά χρήματα στη γύρω περιοχή και όχι μόνο απο τοπικούς παίκτες αλλά και απο επιχειρηματίες εθνικής εμβέλειαςΠέρσι το Καϊμακ ήταν άδειο και στη Βασιλίτσα είχε ουρές (ενώ δούλευαν όλα τα χιονοδρομικά). Η Εγνατία κάνει τη διαφορά. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zox 746 Report post Posted March 26, 2007 Κι ο Παρνασσός στη νότια Ελλάδα πλέον ουσιαστικά μόνος παίζει. Καλάβρυτα μετά την αναστολή πέρασαν στη συνείδηση του κόσμου ότι "μισο-κλείσαμε".Μαίναλο άκυρο φέτος.Καρπενήσι αν και περισσότερο χιόνι κλειστό καθημερινές και δραματικά "άγνωστο" στις μάζες.Παρνασσός φρόντισε να περάσει με εξαιρετική επικοινωνιακή πολιτική/ενημέρωση στη συνείδηση,έστω των συστηματικών χιονοδρόμων,το μήνυμα της εγγυημένης παροχής snowassure πίστών,κι αυτό τελικά μέτρησε. Λόγω των παραπάνω θα περίμενε κανείς μια συσσώρευση,στο ήδη δημοφιλέστερο χ/κ.Όμως κάτι η πλήρης λειτουργία των αναβατήρων και κυρίως ότι οι Αθηναίοι έχουν μπει σε "summer mode" προ πολλού,φέτος δεν έχουν παρατηρηθεί ουρές. Ίσως σε αυτό το σημείο να διαφαίνεται και η διαφορά νοοτροπίας ως προς τον χειμερινό τουρισμό/χιονοτουρισμό βόρείων και νοτίων,οι τελευταίοι είναι πολύ πιο τροπικοί βρε αδελφέ Anyway φέτος ήταν η χρονιά της Βασίλως,από νωρίς έβαλε μπόλικο χιόνι,κατάφερε να το διατηρήσει έστω και με την ψυχή στο στόμα,τώρα μάλιστα έβαλε ακόμα παραπάνω.Νομίζω ότι οι επενδύσεις έρχονται στην πιο κατάλληλη στιγμή και ευνοούνται,μιας και η Βασίλω σαν βουνό απέδειξε περίτρανα και πέρασε στη συνείδηση των χιονοδρόμων - ακόμα και των νοτίων - του πιο snowassure και ενός από τα πιο ολοκληρωμένα χ/κ. Βρε λες να προλάβω ακόμα μια Βασίλω για φέτος Quote 16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!! Share this post Link to post Share on other sites
mariannitsa 0 Report post Posted March 26, 2007 Βρε λες να προλάβω ακόμα μια Βασίλω για φέτος Αν δεν το κάνες αυτό το σκ, έχασες! Ήταν σουρεαλ-καταπληκτικά επάνω! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 26, 2007 ...Παράλληλα το τελικό ναυάγιο στο project στο Βελβεντό έδωσε νέο αναπτυξιακό ενδιαφέρον στους επενδυτές - ιδιώτες που ήταν σχετικά σκεπτικοί τον τελευταίο χρόνο και κρατουσαν θέση αναμονής... Έχω χάσει κάποια επεισόδια προφανώς. Βελβεντό τέλος; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Aris 0 Report post Posted March 26, 2007 Έχω χάσει κάποια επεισόδια προφανώς. Βελβεντό τέλος; Χρηστο δυστυχως η ευτυχως τελος.. Προσωπικα θα ελεγα ευτυχως..Και αυτο, γιατι προτιμω με τα χρηματα αυτα να γινουν επενδυσεις σε βουνα που ηδη εχουν ΧΚ οπως η Βασιλιτσα και το Καιμακτσαλαν παρα σε νεα ΧΚ.Οπως εχει ειπωθει ξανα,ΧΚ υπαρχουν.Απλα πρεπει να αξιοποιηθουν καλυτερα.Ειδικα τα 2 που προανεφερα στην περιοχη της Β.Ελλαδας εχουν μεγαλες δυνατοτητες επεκτασης. Το ιδιο ισχυει και για τον Παρνασσο νοτιοτερα που αν το επετρεπαν καποιοι,θα ηταν τωρα αλλος τοσος..και με πολυ καλυτερες εγκαταστασεις Quote http://thermi.meteothes.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted March 26, 2007 Αυτό μας είχε πει Άρη και ο υφυπουργός πολιτισμού Γ.Ορφανός όταν τον συνάντησε ο σύλλογος σε σχετικό ερώτημα. Επί λέξει είπε πως δεν χρειάζεται άλλο χιονοδρομικό η Ελλάδα προτιμά να αναπτυχθούν τα ήδη υπάρχοντα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jo 0 Report post Posted March 27, 2007 Παιδια να επικοινωνισουμε με PMR στο βουνο για να συναντηθουμε μια απτις μερες αναμεσα σε Μεγαλη Πεμπτη και Τεταρτη. Αν δεν υπαρχει το συγκεκριμενο gadget στη συλλογη σας επικοινωνειστε μαζι μου με PM οτωσοστε, αν δεν υπαρχει προβλημα, να ανταλλαξουμε κινητα ωστε να συναντηθουμε πανω. Φιλικα, jo -------------------- Για ακομη μια χρονια η Βασιλιτσα μας εβγαλε ασπροπροσωπους... Παμε, γερα!!!!!! Quote Για να δουμε φετος τι θα δουμε... Share this post Link to post Share on other sites
BOOZER 0 Report post Posted March 28, 2007 Αυτό μας είχε πει Άρη και ο υφυπουργός πολιτισμού Γ.Ορφανός όταν τον συνάντησε ο σύλλογος σε σχετικό ερώτημα. Επί λέξει είπε πως δεν χρειάζεται άλλο χιονοδρομικό η Ελλάδα προτιμά να αναπτυχθούν τα ήδη υπάρχοντα. Το πότε θα αναπτυχθούν και με ποιο τρόπο δεν είπε... Κι εμείς ξέρουμε ότι δεν θα γίνει άλλο χιονοδρομικό, αλλά μια ζωή ψωροκώσταινα;;; Quote Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά. Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει. Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε. Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία. Δ.Χ. Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted March 28, 2007 Το πότε θα αναπτυχθούν και με ποιο τρόπο δεν είπε... Κι εμείς ξέρουμε ότι δεν θα γίνει άλλο χιονοδρομικό, αλλά μια ζωή ψωροκώσταινα;;; Ηδη παραπάνω έγραψα τις αναπτυξιακές κινήσεις του ΧΚ Βασιλιτσας νομίζω ότι είναι δείγμα ότι κάτι γίνεται. Δεν ξέρω τι κάνουν τα άλλα ΧΚ, μια και δεν έχω επαφή με τις διοικήσεις τους και δεν μπορώ να έχω πληροφώρηση. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
BOOZER 0 Report post Posted March 28, 2007 Μα δεν αναφέρθηκα στις αναπτυξιακές κινήσεις της διοίκησης του χ/κ της Βασιλίτσας, αλλά σε αυτές του Ορφανού!!! Quote Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά. Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει. Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε. Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία. Δ.Χ. Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted March 28, 2007 Μα δεν αναφέρθηκα στις αναπτυξιακές κινήσεις της διοίκησης του χ/κ της Βασιλίτσας, αλλά σε αυτές του Ορφανού!!! Μα ο Ορφανός εγκρίνει τα χρήματα που θα πάρει η Βασιλιτσα, αφού ανήκει διοικητικά στην ΓΓ Αθλητισμού, άρα κινήσεις και Ορφανού είναι αυτές. Φετος πήρε 7 εκατομμύρια ευρώ και πέρσι 800χιλιάδες. Δεν κατάλαβα τι εννοείς. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted March 28, 2007 Η Βασια αυτη τη στιγμη "σκιζει" αναπτυξιακα στη χωρα μας - (κ χρημα εχει καπαρώσει κ μικρα εργακια γινονται και μεγαλυτερα σχεδιαζονται).. Το περιεργο ειναι πως ο Ορφανός εγκρινει κ τα χρηματα που θα παρει το Σελι (ΓΓΑ Σελι κ Βάσια), το οποιο κοντεψε να ρημαξει φετος (κ λογω ελλειψης χιονιου κ για "αλλους" λογους..)! Οι άλλοι λεβεντες να δουμε ποτε θα ξεκομπλαρουν.. Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted March 28, 2007 Η Βασια αυτη τη στιγμη "σκιζει" αναπτυξιακα στη χωρα μας - (κ χρημα εχει καπαρώσει κ μικρα εργακια γινονται και μεγαλυτερα σχεδιαζονται).. Το περιεργο ειναι πως ο Ορφανός εγκρινει κ τα χρηματα που θα παρει το Σελι (ΓΓΑ Σελι κ Βάσια), το οποιο κοντεψε να ρημαξει φετος (κ λογω ελλειψης χιονιου κ για "αλλους" λογους..)! Οι άλλοι λεβεντες να δουμε ποτε θα ξεκομπλαρουν.. Συμφωνώ Κωστή. Προσωπικά νομίζω ότι θα παιχτεί το παιχνίδι σε τρια ΧΚ. Στο Νοτο ο Παρνασσός, και στο Βορρά Φαλακρό και Βασιλίτσα. Σε αυτά νομίζω θα γίνουν οι μεγαλύτερες επενδύσεις με τα στοιχεία που έχω μέχρι στιγμής και με δεδομένο το σοβαρότατο ενδιαφέρον για αυτά τα ΧΚ απο ομίλους του εξωτερικού αλλά και απο μεγάλους έλληνες παίκτες της αγοράς. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 28, 2007 Υπάρχει κάποια κινητικότητα για Παρνασσό (πέρα από τις ηρωικές προσπάθειες της διεύθυνσης να τα φέρει βόλτα με τις υπάρχουσες υποδομές); Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted March 28, 2007 Πάντως όπως μας είπε ο κ. Ορφανός η ΓΓΑ έχει δώσει χρήματα και σε χιονοδρομικά που δεν υπάγονται στην αρμοδιότητά της, όπως το Φαλακρό, Μαίναλο καθώς και ένα - δύο ακόμα που μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop 82 Report post Posted March 28, 2007 Το Πήλιο Κωνσταντίνε και τα 3-5 Πηγάδια. Στάθη δεν ξέρω τις πληροφορίες σου για το ενδιαφέρον που δείχνουν επενδυτές για το Φαλακρό. Ξέρω όμως ότι το πολύ καλό αυτό ΧΚ (και σύγχρονο από πλευράς αναβατήρων) μετά τη φετινή πολύ άσχημη χρονιά και σε συνδιασμό με τα άσχημα οικονομικά της περασμένης χρονιάς πάει κυριολεκτικά για φούντο!!!. Εαν δεν γίνει κάποιο θαύμα, να δωθούν δηλαδή χρήματα από το κράτος για τα συσσωρευμένα χρέη, τότε δύσκολα το βλέπω να λειτουργεί την επόμενη χρονιά. ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!! Ισως βέβαια είναι και η κατάλληλη ευκαιρία νε το πάρουν ιδιώτες για ένα κομμάτι ψωμί (εφόσον όμως λυθεί το ιδιοκτησιακό)!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted March 28, 2007 Χι, χι...μήπως να "χτυπήσουμε" ως Σύλλογος το αποσυμπλεκόμενο;;;; Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 230 Report post Posted March 28, 2007 Χι, χι...μήπως να "χτυπήσουμε" ως Σύλλογος το αποσυμπλεκόμενο;;;; Βαστάτε την!!!! Quote Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted March 28, 2007 Μιλάμε για στρατηγικούς επενδυτές, Σωτήρη, οι οποίοι δεν βλέπουν μια χρονιά πως θα παει για να αποφασίσουν. Και για τα τρια ΧΚ που ανέφερα βασική προυπόθεση είναι επιτελούς να περάσει ο νόμος για την εκμετάλευση δημοσιας περιουσίας απο ιδιώτες. Στο Φαλακρό υπάρχει και η προυπόθεση της σύνδεσής του με την Εγνατία. Μετά απο αυτά, υπάρχουν όμιλοι οι οποίοι ενδιαφέρονται για τα τρια αυτά ΧΚ. Ισως και για άλλα, αλλά προς το παρόν για αυτά γνωρίζω. Ισως βέβαια είναι και η κατάλληλη ευκαιρία νε το πάρουν ιδιώτες για ένα κομμάτι ψωμί (εφόσον όμως λυθεί το ιδιοκτησιακό)!!!Ακριβώς αυτό που έγραψες σ' αυτη την φράση εκφράζει την πραγματικότητα. Το Φαλακρό είναι υποτιμημένο σε ονομαστική αξία αλλά μπορεί να γίνει χρυσωρυχείο με μια σωστή εκμετάλευση. It's a bargain Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
SIRIOS36 410 Report post Posted March 28, 2007 Tα Πηγάδια είναι μέσα στο παιχνίδι και κινούνται προς τον ιδιωτικό τομέα , ο οποίος είναι και ο πιο ευέλικτος , η οποίες καθυστερήσεις οφείλονται σε ενστάσεις που εκδικάστηκαν και εκδικάζονται . Μέσα στον Απρίλιο θα έχουμε εξελίξεις ... Quote Να είσαι αληθινός στη δουλειά σου, στο λόγο σου και στο φίλο σου. Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted March 29, 2007 Tα Πηγάδια είναι μέσα στο παιχνίδι και κινούνται προς τον ιδιωτικό τομέα , ο οποίος είναι και ο πιο ευέλικτος , η οποίες καθυστερήσεις οφείλονται σε ενστάσεις που εκδικάστηκαν και εκδικάζονται.Μέσα στον Απρίλιο θα έχουμε εξελίξεις... Μακάρι Περικλή. Το θέμα που παίζεται με αυτά τα ΧΚ που είναι κοντά στο μεγάλο αστικό κέντρο είναι ότι δεν μπορούν να εκμεταλλευτούν το all inclusive όπως κάνουν τα ΧΚ τύπου resort, με παράλληλες εγκαταστάσεις διαμονής, εστίασης, διασκέδασης κτλ. Τα κοντινά, Σελι, Πηγάδια, Ελατοχώρι και λιγότερο το Καιμάκ (εκεί υπάρχει άλλο θέμα) έχουν αυτο το πρόβλημα. Δεν μπορούν να "μαντρώσουν" τον πελάτη. Θα πάρουν απο αυτόν το πολύ πολύ εκτός απο την κάρτα καμια ενοικίαση και καναν καφέ. Δεν μπορεί να συντηρηθεί μια γενικότερη οικονομική δραστηριότητα μόνο απο αυτά, με αποτέλεσμα σιγά σιγά να φθίνουν αυτου του τύπου τα ΧΚ. Υ.Γ. Και τώρα που το θυμήθηκα, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ XW FURY ΜΟΥ ε? ε? Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
zermatt 0 Report post Posted March 29, 2007 Το περιεργο ειναι πως ο Ορφανός εγκρινει κ τα χρηματα που θα παρει το Σελι (ΓΓΑ Σελι κ Βάσια), το οποιο κοντεψε να ρημαξει φετος (κ λογω ελλειψης χιονιου κ για "αλλους" λογους..)!Που ειναι το περιεργο? Αφου και τα δυο ανηκουν στη ΓΓΑ... Το Σελι απο τα λιγα (αν οχι το μονο) κερδοφορα ΧΚ στην Ελλαδα .. μπορει ορισμενοι να ισχυριζονται πως δεν εχει να προσφερει τιποτα αλλα η μεγαλη μαζα του κοσμου που το επισκεπτεται τους διαψευδει... Για ποιο λογο να μην το στηριξει η ΓΓΑ? Παντως ειναι αληθεια πως κοντεψε να ρημαξει φετος το Σελι λογω ελλειψης χιονιου αλλα και λογω ανθρωπινου παραγοντα ... να δω ποτε θα μπουνε φυλακη ολοι αυτοι με τις κουταλες που καπιλευονται τα χρηματα του Ελληνικού λαού... Οσον αφορα το ΧΚ Βελβενδου, σε μια προσφατη μου επισκεψη στο χωριο του Βελβενδου, οταν ρωτησα καποιους του χωριου για ποιο λογο κολλαει το θεμα μου απαντησαν οτι ενω ο δρομος προς το ΧΚ ειναι σχεδον ετοιμος δεχονται μεγαλο πολεμο απο γειτονικα ΧΚ (ας μην αναφερω ονοματα)... Προσωπικη μου αποψη παντως ειναι πως η Ελλαδα δεν χρειαζεται ακομα ενα καταχρεωμενο ΧΚ. Επενδυσεις στα ηδη υπαρχοντα χρειαζονται ωστε να μοιασουν λιγο στα μεγαλα ευρωπαικα. Δεν χρεαζεται να γεμισουμε ολα τα βουνα με αναβατηρες... Ας εκμεταλευτουμε πρωτα αυτα που υπαρχουν και αργοπεθαινουν (βλεπε Φαλακρο) Quote Share this post Link to post Share on other sites
SIRIOS36 410 Report post Posted March 30, 2007 Και τώρα που το θυμήθηκα, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ XW FURY ΜΟΥ ε? ε? Aν μου τα παραγγειλες και εγω δεν το καταλαβα ... μαλλον πρεπει να αλλαξω επαγγελμα ... παντως ενα TORNADO ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟ ΓΕΥΤΕΙΣ . Quote Να είσαι αληθινός στη δουλειά σου, στο λόγο σου και στο φίλο σου. Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted March 30, 2007 Aν μου τα παραγγειλες και εγω δεν το καταλαβα ... μαλλον πρεπει να αλλαξω επαγγελμα ... παντως ενα TORNADO ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟ ΓΕΥΤΕΙΣ . Οχι ρε Περικλή και να αλλάξεις επάγγελμα Δεν τα παράγγειλα αλλά θα ήθελα πολυ να τα δοκιμάσω, μια και τέλος σεζόν θα τα πάρω, ουτως ή άλλως, αρκει να τα βρω κάπου... Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites