arkoudorema 0 Report post Posted March 21, 2007 Παιδιά, ζητείται άμεσα η βοήθειά σας, καθότι έφαγα μεγάλη ήττα: Βρήκα στο www.sport-conrad.de (που σημειωτέον το έμαθα από ένα thread για τα metron 11 B5 του Χρήστου Λάππα, thanx σε όσους είχαν γράψει εκεί) τα φετινά Atomic Metron 9 Puls + δέστρα 4tix310, σε φανταστική τιμή 259 Ε + 25 Ε μεταφορικά. Η χαμηλότερη τιμή που βρήκα σε κατάστημα στην Ελλάδα είναι 380 Ε στο freerider στη Ν.Ιωνία. Μιλάμε για 100 Ε κάτω !!! Οπότε, ενθουσιασμένος δίνω την παραγγελία χτες για ύψος 164 (στο site το έδινε διαθέσιμο). Δυστυχώς, σήμερα μου απάντησαν ότι το 164 εξαντλήθηκε για αυτή τη σεζόν, αλλά υπάρχει το 171. Τι κάνω τώρα; Να αλλάξω σε 171 ή να ακυρώσω την παραγγελία και να τα πάρω από freerider με 380 Ε? Ο λόγος που προτιμάω το 164 είναι γιατί πιστεύω ότι θα με βοηθήσουν να βελτιώσω την τεχνική μου. Το βάρος μου είναι 78 kg και ύψος 1,78 μ. Στο index της atomic για τα metron, όπου βάζω skill intermediate, στροφές μεσαίες, και βάρος 75kg ή 80kg, παίρνω σύνολο 1220 ή 1240 αντίστοιχα. Αυτό είναι πιο κοντά στο 1230 του 164, από το 1295 του 171. Από την άλλη πλευρά, τα 100 Ε είναι ικανός λόγος για να αγοράσω το 171 από το conrad. Μπορεί να δυσκολευτώ περισσότερο σε σχέση με το 164, αλλά αυτό είναι acceptable. Αυτό που δεν είναι acceptable είναι να με εμποδίσουν να βελτιωθώ και να πάνε χαμένα τα 280 Ε. Αφού διαβάσετε μέχρι εδώ και δεν αλλάξατε topic, δεν ρίχνετε καμιά πρόταση? Plsssssss ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 21, 2007 Θα είναι πολύ λιγότερο παιχνιδιάρικα το 1.71 από όσο πιστεύω ότι θα σου αρέσει Για σένα και το 1.58 σούπερ θα ήταν Στο Kaprun για μένα 1.88 82kg μου δίναν 1.60 Η φιλοσοφία έχει περάσει σε πολύ χαμηλότερα ύψη για τα σκληρά και με τχνολογία πέδιλα ακριβώς λόγο διασκέδασης Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Jey 7 Report post Posted March 21, 2007 Define intermediate για αρχή, τί κατεβαίνεις, πώς, ταχύτητα (σ'αρέσει), πόσο καιρό κάνεις σκι, και ό,τι πιστεύεις έχει σχέση... Quote Share this post Link to post Share on other sites
elgreco 32 Report post Posted March 21, 2007 Κατά την γνώμη μου δεν χάνεις σε τίποτα να πάρεις τα 171. Θα είναι πιο γρήγορα ελάχιστα πιο δύσκολο να τα κουμαντάρεις και σίγουρα θα σε βοηθήσουν να εξελιχτείς (αν και δεν ξέρω με τι έκανες έως τώρα). Ένα είναι σίγουρο (αν και δεν έχω ΜΕΤRON) από ότι έχω ακούσει είναι σιδηρόδρομος και πολύ καλό τόσο για πίστα όσο και για οff. Xρήστος Quote There is no such thing as too much snow (Doug Coombs) http://www.pelionski.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
odyssey 2 Report post Posted March 21, 2007 Define intermediate για αρχή, τί κατεβαίνεις, πώς, ταχύτητα (σ'αρέσει), πόσο καιρό κάνεις σκι, και ό,τι πιστεύεις έχει σχέση... arkoudorema αμα σε δυσκολευει αυτη η ερωτηση μπορω να απαντησω εγω για σενα !!!! πλακα κανω νεο!!! Quote no friends on a powder day Share this post Link to post Share on other sites
donmeli 14 Report post Posted March 21, 2007 Πιστεύω ότι για 100€ δεν αξίζει να πάρεις κάτι που θα σου κάνει δύσκολη τη ζωή, ειδικά σε μια φάση όπου η τεχνική σου είναι ακόμα υπό εξέλιξη ( αν ερμηνεύω σωστά το intermediate). Όχι ότι το ποσό είναι ασήμαντο. Αλλά θα ήταν προτιμότερο να προτιμήσεις κάποιο άλλο πέδιλο παρά να έχεις κάποιο το οποίο δεν θα σου ταριάζει. Quote Αλήθεια στο curling ντοπάρονται? Share this post Link to post Share on other sites
zox 746 Report post Posted March 21, 2007 1.71 για all-around ski.Πολύ καλή επιλογή και σε εξαιρετική τιμή. 1.64 μόνο για να κόβεις πολύ κοφτές στροφές μέσα στις πίστες με σχετικά μικρή ταχύτητα. Quote 16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!! Share this post Link to post Share on other sites
arkoudorema 0 Report post Posted March 21, 2007 Define intermediate για αρχή, τί κατεβαίνεις, πώς, ταχύτητα (σ'αρέσει), πόσο καιρό κάνεις σκι, και ό,τι πιστεύεις έχει σχέση... Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας. Θεωρώ ότι είμαι κάπου στο 3 προς 4 (με βάση μια κατηγοριοποίηση που κυκλοφόρησε παλιότερα στο forum). Αν θυμάμαι καλά τις κατηγορίες μάλλον πιο κοντά στο 3 βρίσκομαι. Μ'αρέσει το τουριστικό σκι, δεν θέλω ταχύτητα (τουλάχιστον προσ το παρόν). Κατεβαίνω όλες τις πίστες στα Κελάρια, εκτός από την αριστερή του Ηρακλή. Προσπαθώ να κάνω carving (χωρίς να τα καταφέρνω ), και αυτός είναι ένας βασικός λόγος που θέλω το συγκεκριμένο πέδιλο, καθώς και ότι δεν είναι περιοριστικό μόνο για πίστα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted March 21, 2007 Τα Metron 9 τα εχει η γυναικα μου σε 1,58 (ειναι 1,75 υψος, βαρος...κυμαινεται αλλα σε χαμηλα επιπεδα ). Τα εκανε τεστ σε 1,64 και της αρεσαν, αλλα τα πηρε σε 1,58 γιατι ειναι πιο σωστο μηκος γι'αυτην. Ειναι επιπεδου 4 (στις καλες μερες 4 και κατι... ). Η διαφορα στο σκι της απο την πρωτη μερα ειναι εμφανης! Πολυ καλυτερη θεση σωματος, πολυ μεγαλυτερη εμπιστοσυνη. Τα σκι ειναι οδοστρωτηρες! Δεδομενου οτι δεν εχετε μεγαλη διαφορα στο υψος/επιπεδο, οπως ειπε και ο ΜΙΚ θα σου συνιστουσα να δεις αν υπαρχουν σε 1,58. Δεν νομιζω να το μετανιωσεις Για να μην γινουμε μπαχαλο εδω μεσα, check PM (σε λιγο) Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jey 7 Report post Posted March 21, 2007 Το 1.64 πιστεύω θα σου ταίριαζε καλύτερα από την άποψη οτι θα σε βοηθούσε να μάθεις πιό εύκολα να στρίβεις σωστά. Το 1.71 θα σου έδινε περισσότερη σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες, χρήσιμο όμως σε κάποιον έμπειρο (εκτός του οτι ζούμε στην Ελλάδα που η μεγαλύτερη πίστα έχει διάρκεια 1,5 λεπτό, όχι στην Αυστρία/Γαλλία με τα άπειρα χιλιόμετρα πιστών). Επίσης, θα ήταν κάπως πιό άνετο στο εκτός πίστας (πάλι για κάποιον έμπειρο, σε αρχάριο - intermediate απλά θα είναι πιό δύσκολο να το κουμαντάρει όταν θα χώνεται το πέδιλο στην πούδρα). Quote Share this post Link to post Share on other sites
spearhead 0 Report post Posted March 21, 2007 Κάπου διάβασα στο forum ότι ο tax νοικιάζει Μ 9. Εγω στη θέση σου θα έπαιρνα τηλ να μάθω σε τί μήκος τα έχει, αν τα έχει 1,71 - 1,64 θα του έλεγα να μου τα κρατήσει για το Σάββατο να ανέβω να τα δοκιμάσω. Να έβλεπα πώς τα πάω και αν τα παλεύω. Άν έχει τα 1,71 και τα πάω καλά, θα τα παράγγελνα. Άν τελικά πάρεις τηλ και σου πει ότι τα έχει και δεν θες να τα νοικιάσεις, πες μου μήπως τα δοκιμάσω εγώ. γκουντ λακ Quote There are no shortcuts to any place worth going ... Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted March 21, 2007 Yπάρχουν για δοκιμή. Για το επιπεδό σου δε θα έπαιρνα τα μετρον9 Σαφώς και δεν αξίζει για 100 ευρω να τα πάρεις απο το εξωτερικό. Quote Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted March 21, 2007 Φίλε μου εγώ στην θέση σου θα πήγαινα στον Ταξιάρχη καί ή θα τα νοίκιαζα γιά να βγάλω κάποια άκρη,βάση επιπέδου μου ή θα τα αγόραζα επί τόπου.Εν΄λευκό φίλε μου,ΦΟΒΕΡΕΣ τιμές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
tktis 24 Report post Posted March 21, 2007 Τα 9 τα έχω νοικιάσει αρκετές φορές σε 1,64 στο Bansko (είμαι 1.83 ύψος 92 κιλά) και δεν με ενθουσίασαν. Γενικά τα Μέτρον σε πολλούς αρέσουν αλλά κα σε αρκετούς δεν αρέσουν. Γνώμη μου είναι να αποφύγεις τα μεγάλα και να τα δοκιμάσεις οπωσδήποτε πριν τα πάρεις. Αν τα δοκιμάσεις και σου αρέσουν δες το outdoor-discounter που τα έχει 250€. http://www.outdoor-discounter.de/store/pro...88915c61b26e3f5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
arkoudorema 0 Report post Posted March 21, 2007 Τελικά ακύρωσα την παραγγελία. Θα προσπαθήσω να δοκιμάσω και το 164 και το 171 αυτό το ΣΚ στον Παρνασσό και ελπίζω να καταλήξω σε κάποιο. Είναι ευκαιρία η αγορά αυτή την περίοδο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nek70 5 Report post Posted March 21, 2007 "Στο index της atomic για τα metron, " Φίλε arkoudorema γράψε μου σε παρακαλώ το link για το index γιατί δεν το βρίσκω στο site της atomic. Quote Share this post Link to post Share on other sites
arkoudorema 0 Report post Posted March 22, 2007 "Στο index της atomic για τα metron, " Φίλε arkoudorema γράψε μου σε παρακαλώ το link για το index γιατί δεν το βρίσκω στο site της atomic. Κι εγώ έψαξα να το βρω, τελικά το βρήκα σε άσχετο site. Κράτησα τον οδηγό, όχι το link, ορίστε με ένα παράδειγμα: 1. Weight 50 kg : Index= 200 55 kg : Index= 220 60 kg : Index= 240 65 kg : Index= 260 70 kg : Index= 280 75 kg : Index= 300 kg : Index= 320 85 kg : Index= 340 90 kg : Index= 360 95 kg : Index= 380 100 kg : Index= 400 105 kg : Index= 420 110 kg : Index= 440 2. Skiing ability Expert: Index= 500 Advanced: Index= 470 Intermediate: Index= 440 3. Preferred turning radius Long: Index= 550 Middle: Index= 480 Short: Index= 420 How to calculate the Metron Index Weight (300) + Skiing ability (470) + Preferred turning radius (480) --------------------------- Metron Index = 1250 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted March 22, 2007 Καλημερα πατριωτη για δοκιμασε ενα Κ2 η ενα Fisheraki νομιζω πως ειναι καλυτερα Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted March 22, 2007 Καλημερα πατριωτη για δοκιμασε ενα Κ2 η ενα Fisheraki νομιζω πως ειναι καλυτερα Απο ποιά άποψή είναι καλύτερα, Korn? Αρκουδόρεμα καλως ήρθες και καλά να περνάς. Μη δίνεις και ιδιαίτερη σημασία στο index των Metron είναι λίγο παρεξηγημένη ιστορία αυτή ασ μην την αναλύσουμε σε αυτό το πόστ. Εχω το Β5 σε 162 και είμαι αρκετά παραπάνω απο το index που προτείνει. Δοκίμασα το πεδιλο αυτό στο 172 που υποτίθεται είναι για μένα αλλα΄δεν μου έκατσε καλά. Γενικά η πεπατημένη για κάποιον που θέλει να πάρει σκι για 2-3 σεζόν για να μάθει με αυτά ειναι να αγοράζει λίιιγο χαμηλότερα πέδιλα απο αυτά που τελικά θα καταλήξει να φοράει μετά απο μερικά χρόνια σκι. Οποτε κατά την γνώμη μου ούτε για πλάκα να μην πάρεις πέδιλο ανω του 165 και με radius πάνω απο 14μ. αλλά ούτε κάτω του 12. Το πεδιλάκι που ζαχαρώνεις ειναι καλό, μαλακό και με ενδιαφέροντα τεχνολογικά μπλιμπλικια και θα μάθεις σκι με αυτό απροβληματιστα. Θα μπορούσα να σου πω καμια δεκαριά άλλα, αλλά αφού αυτό σου άρεσε αυτο να πάρεις... Απο μποτα δε μας είπες τι έκανες. Αυτό ειναι το βασικότερο μέρος του εξοπλισμού σου για αρχή. Σιγουρέψου ότι έχεις διαλεξει την κατάλληλη μποτα. Είναι προτιμότερο να δώσεις αρκετά λεφτά σε μια καλή μπότα και δες του χρόνου για σκι αν δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα για φέτος. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
medos 0 Report post Posted March 22, 2007 τα εχω ζαχαρωσει κι εγω αυτα τα ατομικ (Μ9). Ειμαι 1,83 82κιλα και επιπεδο 4-5. Μαλλον για 1,64 Εχω βρει και τα περσινα Μ9 σε καταστημα στα νοτια προαστια με 350ευρω. Επισης κοιταω Dynastar contact 9, Fisher RX6(or rx8?)...κατι αλλο? Μποτες Technica diablo ultra fit Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted March 22, 2007 Tα cross πέδιλα δεν είναι και το καλύτερο για να μάθει καποιος σκι, απέφυγε λοιπόν τα rx8 αν και είναι πολύ καλό πέδιλο γενικώς. Η μποτα που διάλεξες ειναι κορυφαία αν και λίγο σκληρή για σένα άλλα αν σου κάθεται καλά τοτε εντάξει. Η Dyna βγάζει σούπερ κομμάτια και είναι συνεπής σαν εταιρία, αλλά το συγκεκριμένο πέδιλο δεν το ξέρω. Δες και τα αντιστοιχα της volkl και της salomon στην σειρά metron. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
medos 0 Report post Posted March 22, 2007 Tα cross πέδιλα δεν είναι και το καλύτερο για να μάθει καποιος σκι, απέφυγε λοιπόν τα rx8 αν και είναι πολύ καλό πέδιλο γενικώς. Η μποτα που διάλεξες ειναι κορυφαία αν και λίγο σκληρή για σένα άλλα αν σου κάθεται καλά τοτε εντάξει. Η Dyna βγάζει σούπερ κομμάτια και είναι συνεπής σαν εταιρία, αλλά το συγκεκριμένο πέδιλο δεν το ξέρω. Δες και τα αντιστοιχα της volkl και της salomon στην σειρά metronΣ'ευχαριστω για την απαντηση την μποτα την αγορασα περισυ και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Ποναει λιγο το ποδι στις πρωτες 2-3 κατεβασιες αλλα μετα ολα οκ (περιεργο!!). Τα volkl απο οτι εχω δει ειναι long radius και θα ηθελα κατι πιο ευελικτο. Βεβαια μ'αρεσει πολυ το GS αλλα δεν εχω πολυ καλη τεχνικη ακομα και δεν ανεβαζω μεγαλες ταχυτητες. Παντως εχω βελτιωθει αρκετα μιας και φετος πηγαινω με 2πλασια ταχυτητα απ'οτι περισυ. Εχω διαβασει πολλα ski test και ολα το βγαζουν πολυ καλο το Μ9 οπως επισης και τα ρχ6 και 8. Πολυ καλο βγαζουν επισης και το amc 73 και εχω ακουσει κι εδω μεσα πολυ καλα σχολια για το συγκεκριμενο. Σαββατο θα ανεβω παρνασσο, αν το επιτρεψει ο καιρος. Ποια μαγαζια δινουν πεδιλα για τεστ? (ταξιαρχης?) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted March 22, 2007 Σωστα ο Ταξιαρχης δινει Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted March 23, 2007 καλημερα , θα σου προτεινα να κανεις με τα RX6 για αρχη , ειναι πεδιλο που μπορει & θα σε βοηθησει να ανεβασεις το επιπεδο σου... τωρα τα ΑΜC 73 ειναι ενα allmountain πεδιλο που ειναι λιγακι πιο απαιτιτικο απο τον αναβατη του. τα Μ9 που (εχω τωρα και εγω) πιστευω οτι εναν αρχαριο μπορει και να τον "τραβηξει πισω" ειναι πιο σκληρο απο τα αλλα δυο, και θελει ταχυτητα για να δουλεψει... πιο ειδικος σε ολα αυτα ειναι ο Ταξιαρχης Μιλησε του εξηγησε του τι σκι κανεις & θα σου προτεινει την καλυτερη λυση... Πες του απο το Snowclub Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
arkoudorema 0 Report post Posted March 23, 2007 Απο ποιά άποψή είναι καλύτερα, Korn? Αρκουδόρεμα καλως ήρθες και καλά να περνάς. Γενικά η πεπατημένη για κάποιον που θέλει να πάρει σκι για 2-3 σεζόν για να μάθει με αυτά ειναι να αγοράζει λίιιγο χαμηλότερα πέδιλα απο αυτά που τελικά θα καταλήξει να φοράει μετά απο μερικά χρόνια σκι. Οποτε κατά την γνώμη μου ούτε για πλάκα να μην πάρεις πέδιλο ανω του 165 και με radius πάνω απο 14μ. αλλά ούτε κάτω του 12. Το πεδιλάκι που ζαχαρώνεις ειναι καλό, μαλακό και με ενδιαφέροντα τεχνολογικά μπλιμπλικια και θα μάθεις σκι με αυτό απροβληματιστα. Θα μπορούσα να σου πω καμια δεκαριά άλλα, αλλά αφού αυτό σου άρεσε αυτο να πάρεις... Καλημέρα. Καλώς σας βρήκα batucada. Ευχαριστώ για την ενθάρρυνση. Φυσικά, και μπορείς να προτείνεις κι άλλα πέδιλα, εξάλλου γι' αυτό γράφουμε σ'αυτό το forum, ώστε μέσα από τις πολλές απόψεις να βρίσκουμε μια λύση που θεωρεί καλή ο καθένας για τον εαυτό του. Αν ο καιρός το επιτρέψει, αύριο και μεθαύριο στον Παρνασσό θα νοικιάσω και τα δύο 164 κ 171, και ελπίζω να βγάλω άκρη. Απο μποτα δε μας είπες τι έκανες. Αυτό ειναι το βασικότερο μέρος του εξοπλισμού σου για αρχή. Σιγουρέψου ότι έχεις διαλεξει την κατάλληλη μποτα. Είναι προτιμότερο να δώσεις αρκετά λεφτά σε μια καλή μπότα και δες του χρόνου για σκι αν δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα για φέτος. Αυτό πιστεύω κι εγώ, και γι' αυτό αγόρασα τη Salomon Xwave 7 (flex ) το καλοκαίρι (προτιμάω τις αγορές στο τέλος της σεζόν για ευνόητους λόγους ). Τις δύο πρώτες φορές που έκανα σκι με αυτές, φοβήθηκα ότι την πάτησα, δεν τις ένιωθα καλά στα πόδια μου, σαν ξένο σώμα. Το προηγούμενο Σάββατο όμως, ήταν πολύ καλύτερη η εφαρμογή και η αίσθηση, νομίζω ότι από εδώ και πέρα θα τις ευχαριστηθώ. Αν συνοδευτεί και από το πεδιλάκι... Quote Share this post Link to post Share on other sites