kangoogr 0 Report post Posted December 15, 2009 Έλεγα μπας και υπάρχουν προβλέψεις για το επόμενο 10-12ήμερο. Αν περιμένουμε χιονοπτώσεις και τέτοια για την περιοχή. Share this post Link to post Share on other sites
SPR 1 Report post Posted December 16, 2009 παιδιά αυτό το ΣΚ μαλλον θα ανοιξει...αλλά πιστευω ότι θα ειναι φιασκο άνοιγμα...θα ανοιξει το πιατακι...αντε και καμμια πετροπίστα για παει ο κοσμος Καρπενησι... Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted December 17, 2009 παιδιά αυτό το ΣΚ μαλλον θα ανοιξει...αλλά πιστευω ότι θα ειναι φιασκο άνοιγμα...θα ανοιξει το πιατακι...αντε και καμμια πετροπίστα για παει ο κοσμος Καρπενησι... Λέγοντας πιατάκι εννοείς τον αναβατήρα Τάκη Φλέγγα?? Share this post Link to post Share on other sites
Evagelos 1 Report post Posted December 17, 2009 Λέγοντας πιατάκι εννοείς τον αναβατήρα Τάκη Φλέγγα?? Το πιατάκι είναι ο Θησέας...Τάκης Φλέγκας είναι ο αναβατήρας που σε μεταφέρει από κάτω πάνω στο σαλέ! Καλά άμα ανοίξει το Καρπενήσι θα είναι standard με τον Θησεά και με οριακή ποσότητα χιονιού! Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted December 18, 2009 Αυτη την ωρα και απο το πρωι απο ενημερωση που ειχα στο ΧΚΚ χιονιζει....... Ασ ελπισουμε να ριξει αρκετο ωστε να το ευχαριστηθουμε αυτο το ΣΚ Share this post Link to post Share on other sites
ICEMAN 3 Report post Posted December 18, 2009 Ωραία νέα Δημήτρη. Να μας κρατάς ενήμερους..... Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted December 18, 2009 Τι νέο.... Μακάρι να κρατήσει και για Χριστούγεννα που θα είμαστε πάνω. Share this post Link to post Share on other sites
mikelos 6 Report post Posted December 19, 2009 Κανενα νεο για Καρπενησι? Βλεπω μονο βολτες να κανω και φαι... Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted December 21, 2009 (edited) Καλησπέρα. Μόλις μίλησας με ΧΚΚ και μου είπαν για Χριστούγεννα ότι είναι από δύσκολο εώς απίθανο να καταφέρουν να ανοίξουν. Ήδη το χιόνι δεν ειναι αρκετό και καλής ποιότητας. Περιμένουν να ρίξει αύριο λίγο αλλά όχι τίποτα το σημαντικό ώστε να μας κάνει την χάρη και περιμένουν να δώσει σοβαρό χιόνι μετά τα Χριστούγεννα ίσως μετά και την Πρωτοχρονία. Εγώ προσωπικά δεν θα πάρω σκί μαζί μου και αν γίνει κάνα θαύμα προτιμώ να νοικιάσω από το να καταστρέψω τα δικά μου στις πέτρες. Μην ξεχνάμε πως το ΧΚΚ έχει κάμποσες από δαύτες που καλύπτονται μόνο από μεγάλη χιονόπτωση. Άσε που φοβάμαι και τραυματισμούς από πέτρες. Τί να κάνουμε λοιπόν?? Αντί για σκι, εναλλακτικά βολτίτσες, καθαρός αέρας, ξεκούραστος ύπνος, πεζοπορείες και γενικά χαλάρωση και βασικότερα από όλα "Anti-Stress" γιατί περνάω μια περίοδο δύσκολη χωρίς σοβαρό λόγο. Μάλλον άγχος που με γ@..ει τώρα που περάσαν τα δύσκολα με δουλεία και προσωπικά. Το χειρότερο από όλα δεν είναι πως δεν θα κάνουμε σκι αλλά πως δίνει καιρό ζέστη σχετικά με την περιοχή και την εποχή με νοτιάδες και βροχές. Υπομονή...Χιόνια θα έρθουν σύντομα... Edited December 21, 2009 by kangoogr Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted December 21, 2009 μια χαρα θα περασεις μην ανησυχεις DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 230 Report post Posted December 21, 2009 Καλησπέρα.Μόλις μίλησας με ΧΚΚ και μου είπαν για Χριστούγεννα ότι είναι από δύσκολο εώς απίθανο να καταφέρουν να ανοίξουν. Ήδη το χιόνι δεν ειναι αρκετό και καλής ποιότητας. Περιμένουν να ρίξει αύριο λίγο αλλά όχι τίποτα το σημαντικό ώστε να μας κάνει την χάρη και περιμένουν να δώσει σοβαρό χιόνι μετά τα Χριστούγεννα ίσως μετά και την Πρωτοχρονία. Εγώ προσωπικά δεν θα πάρω σκί μαζί μου και αν γίνει κάνα θαύμα προτιμώ να νοικιάσω από το να καταστρέψω τα δικά μου στις πέτρες. Μην ξεχνάμε πως το ΧΚΚ έχει κάμποσες από δαύτες που καλύπτονται μόνο από μεγάλη χιονόπτωση. Άσε που φοβάμαι και τραυματισμούς από πέτρες. Τί να κάνουμε λοιπόν?? Αντί για σκι, εναλλακτικά βολτίτσες, καθαρός αέρας, ξεκούραστος ύπνος, πεζοπορείες και γενικά χαλάρωση και βασικότερα από όλα "Anti-Stress" γιατί περνάω μια περίοδο δύσκολη χωρίς σοβαρό λόγο. Μάλλον άγχος που με γ@..ει τώρα που περάσαν τα δύσκολα με δουλεία και προσωπικά. Το χειρότερο από όλα δεν είναι πως δεν θα κάνουμε σκι αλλά πως δίνει καιρό ζέστη σχετικά με την περιοχή και την εποχή με νοτιάδες και βροχές. Υπομονή...Χιόνια θα έρθουν σύντομα... Μόνο που θα ξεφύγεις απο την καθημερινότητα και τις υποχρεώσεις,αρκεί για να περάσεις καλά!Οπως λέει και "ο σοφός/ή",μια μέρα στο βουνό είναι πολύ καλύτερη, από μία στο σπίτι! Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted December 22, 2009 Ναι γιατί ενώ τώρα έπρεπε να χαλαρώνω και να απολαμβάνω τους καρπούς των κόπων μου χωρίς άγχος οπως το είχα εδώ και 5-6 μήνες χαλάρωσα και μου βγαίνουν όλα τώρα...Άγχος ψυχοσωματικά φοβίες και τέτοια...(όποιος έχει περάσει καταλαβαίνει). ΟΠΟΤΕ: ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΠΕΙΓΌΝΤΩΣ...έστω και χωρίς χιόνι... Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted December 28, 2009 Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά...και καλά. Μόλις γύρισα από Καρπενήσι και το μόνο που έχω να σας πω είναι πως περάσαμε τέλεια έστω και χωρίς το πολυπόθητο χιόνι. Το χιονοδρομικό έμοιαζε σαν να ήταν Μάϊος με μόνο χιονούρες. Θα προσπαθήσω να ανεβάσω photos. Όλοι είμαστε σε αναμονή χιονιού αλλά τελικά η καλή παρέα και η καλή διάθεση είναι το πάν για να περάσεις καλά. Φιλικά Share this post Link to post Share on other sites
Evagelos 1 Report post Posted January 3, 2010 Πρέπει να ρίχνει παπάδες πάνω ! Καμία ενημέρωση??? Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted January 3, 2010 50 εκατοστα φρεσκο χιονι και συνεχιζει... Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted January 3, 2010 Δεν μπορούσε μια εβδομάδα νωρίτερα να τακάνει αυτά?? Share this post Link to post Share on other sites
mikelos 6 Report post Posted January 3, 2010 ΕΛα ντε.....τα χριστουγεννα δεν ειχε τιποτα... Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted January 4, 2010 Μολις μιλησα με ατομο του χιονοδρομικου και μου ειπε οτι λειτουργουν το συρομενο και το συνδετικο του ΧΚΚ με το σαλε στην ουσια οι 2 μικρες πιστες Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted January 4, 2010 πάντως από την κάμερα φαίνεται ότι τα 50 εκατοστά είναι όνειρα χειμερινής νυκτός http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
arcas 1 Report post Posted January 4, 2010 Είναι πάγια τακτική να εμφανίζουν ενημερώσεις για διπλάσια-τριπλάσια εκατοστά, απ' ότι υπάρχουν στη πραγματικότητα. Τώρα τους λόγους μπορεί να τους καταλάβει και ένα παιδί 2-3 χρόνων.Στην Ελλάδα ζούμε. Share this post Link to post Share on other sites
step 0 Report post Posted January 7, 2010 Ήμουν εκεί τις προηγούμενες μέρες αλλά δεν είχα ξαναπάει σε πίστα οπότε δεν μπορώ να κρίνω. Παραθέτω 2 φωτο: http://twitpic.com/x13ol http://twitpic.com/x12ee Share this post Link to post Share on other sites
SPR 1 Report post Posted January 7, 2010 αμα ειχε 50 εκ θαχαν ανοιξει και τα άλλα λιφτ...φαινεται και από την καμερα οτι ειναι ξέχιονα...πεφτει πολυ παραμυθι... Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted January 7, 2010 αμα ειχε 50 εκ θαχαν ανοιξει και τα άλλα λιφτ...φαινεται και από την καμερα οτι ειναι ξέχιονα...πεφτει πολυ παραμυθι... Ντροπή ρε να μην πιστεύεις την ανακοίνωση... Μιλάμε για την αλήθεια, ίσως και τη μοναδική... Τον Ηρακλή δηλαδή δεν τον ανοίγουν, για το φόβο των χιονοστιβάδων... Α να χαθείς άπιστε... Share this post Link to post Share on other sites
chiemsee 0 Report post Posted January 16, 2010 Καλημέρα, ρίχνει και μέσα στο Καρπενήσι Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 16, 2010 ετσι μπραβο..ερχομαστε! "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites