NINA 8 Report post Posted March 19, 2009 .....και εγώ επιμένω ότι παγκοσμίως, η δουλεια του λιφτιέρη ΔΕΝ ειναι να βοηθάει αλλά όλα αυτά που είπα πρινδε γνωριζω τους κανονισμους αρα μπορει να ισχυει αυτο που λετε. εκεινο που εχω διαπιστωσει απο προσωπικη εμπειρια ειναι οτι σε οσα χιονοδρομικα του εξωτερικου εχω παει οι υπευθυνοι των αναβατηρων βοηθανε τους πελατες τους. και για να μην ειμαι αδικη το εχω δει και στα δικα μας κεντρα, οπου στις περισσοτερες περιπτωσει οι ανθρωποι βοηθανε. και βοηθανε ακομη κι οταν δεν ζητας βοηθεια. τωρα αν μιλαμε για εξαιρεσεις, ενταξει σιγουρα θα υπαρχουν. Quote Κέρκυρα, Κέρκυρα με το ποντικονήσι... Share this post Link to post Share on other sites
Wipika 676 Report post Posted March 19, 2009 Η δουλεία του λιφτιερη είναι πάρα πολύ δύσκολη και αυτό που την δυσκολεύει περισσότερο είναι το αυτονόητο, οι καιρικές συνθήκες και τα απρόοπτα που δημιουργούνται από αυτές άλλα και η συμπεριφορά του κόσμου. Πολλές φορές ήμουν παρών όταν κάποιοι από τους πολλούς δυσαρεστημένους που συχνάζουν στο ΧΚΚ, ούρλιαζαν και έσκουζαν προς τον δύσμοιρο λιφτιερη βρίζοντας τον χυδαία και απαξιώνοντας την προσπάθεια του τόσο με λόγια που ακούς όχι από κάποιον που αγαπάει την φύση και τα σπορ άλλα από κάτι κακομαθημενα @ρχιδ@κια που κυκλοφορούν με το Cayanne του μπαμπά, οσο και με χειρονομίες και απειλές. Την ώρα που όλοι φεύγουμε από τα χιονοδρομικά και πάμε για μάσα ,κοκό και ύπνο , ο λιφτιερης θα παραμείνει και θα κληθεί να φτυαρίσει να ξεχιονίσει να αποκαταστήσει βλάβες και πολλές φορές να σκαρφαλώσει σε παγωμένους πυλώνες για να κάνει μια εργασία. Και μη μου πεις ότι πληρώνεται και ότι αυτή είναι η δουλεία του γιατί …. Quote www.exploremessinia.com Share this post Link to post Share on other sites
Vanzel 1,536 Report post Posted March 19, 2009 ΣΚ θα είναι κανείς Καλάβρυτα;Για πείτε... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nek70 5 Report post Posted March 19, 2009 .....και εγώ επιμένω ότι παγκοσμίως, η δουλεια του λιφτιέρη ΔΕΝ ειναι να βοηθάει αλλά όλα αυτά που είπα πριν.Δεν νομίζω ότι θα τον απολύσει ο διευθυντής του επειδή δεν θα βοηθησει τον αλλον, αντίθετα όμως θα τον απολύσει εαν κάτι παει στραβά στον μηχανοσμό του λιφτ κ εκείνος είναι στο κόσμο του..............! Και τέλος, είναι στην κρίση του λιφτιέρη να βοηθήσει... ή αν έχει δώσει εντολή το κέντρο... και φυσικά αν δεχτούν οι εργαζόμενοι καθότι δεν προβλέπεται από την FIS ... απ'ότι έμαθα πριν λίγες μέρες από μια κουβεντα που είχα στο χκ με ένα δάσκαλο...... Στην επιχείρηση που δουλεύεις έτσι λειτουργείτε? Quote Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted March 19, 2009 Στην επιχείρηση που δουλεύεις έτσι λειτουργείτε? Εσύ γνωρίζεις ότι οι λιφτιέριδες πρέπει να δουλεύουν διαφορετικά........? ....Και όσο για την επιχείρηση που δουλεύω εγώ, έλα όποτε θες να δεις πως λειτουργούμε...... Quote moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
elgreco 32 Report post Posted March 19, 2009 .....και εγώ επιμένω ότι παγκοσμίως, η δουλεια του λιφτιέρη ΔΕΝ ειναι να βοηθάει αλλά όλα αυτά που είπα πριν. Μάλιστα το ακούσαμε και αυτό..................παγκοσμίως κι όλας. Μαίρη παγκοσμίως είναι υποχρέωση των λιφτιέριδων αλλά και των Ανθρώπων να βοηθάνε. Στα Καλάβρυτα βέβαια, ίσως η σύμβαση των εποχιακών υπαλλήλων να είναι για περιορισμένες ευθύνες και να περιέχει πολύ λίγες υποχρεώσεις (ανάλογες φυσικά των εισοδημάτων τους, δε μας φταίνε οι άνθρωποι) ...............αλλά τα Καλάβρυτα (ευτυχώς) δεν είναι όλος ο κόσμος Οπότε καλό θα ήταν να μην γενικεύουμε γεγονότα και να διαδίδουμε ανακρίβειες σαν Σύλλογος (Και σωστό να ήταν αυτό που είπες, δουλειά μας σα Σύλλογος θα πρέπει να ήταν η μάχη για την αλλαγή του. Αν είναι δυνατόν κάποιος να περιγράφει επικίνδυνο περιστατικό και εμείς να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα ) Quote There is no such thing as too much snow (Doug Coombs) http://www.pelionski.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
nek70 5 Report post Posted March 19, 2009 Σε όλα τα χιονοδρομικά του εξωτερικού (και της Ελλάδας) οι λιφτιεριδες βοηθούν. Εμένα προσωπικά και στο ΧΚΚ με έχουν βοηθήσει (τα παιδιά μου) πολλές φορές φτάνει να τους συμπεριφέρεσαι ευγενικά Είναι μέσα στα πλαίσια της εργασίας τους να βοηθούν τον κόσμο όμως δεν σημαίνει ότι δεν είναι οντότητες και δεν θέλουν και την ανάλογη συμπεριφορά από τους χιονοδρόμους. Η συμπεριφορά του κάθε ανθρώπου εξαρτάται από τον πολιτισμό που κουβαλά και του εργαζομένου από την κουλτούρα της επιχείρησης που εργάζεται. Σε ότι αφορά την εργασία σου σίγουρα σε αυτά τα πλαίσια λειτουργεί και δεν με ενδιαφέρει το πώς ακριβώς εφόσον δεν έχω συναλλαγές. Quote Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted March 19, 2009 Σε ότι αφορά την εργασία σου σίγουρα σε αυτά τα πλαίσια λειτουργεί και δεν με ενδιαφέρει το πώς ακριβώς εφόσον δεν έχω συναλλαγές. Αρχηγε, το πας σε προσωπικό επίπεδο κ δεν ξέρω κ τον λόγο.Δεν σε ξέρω, δεν με ξέρεις κ δεν θέλω να σε μάθω κιολας.Όσο για την εργασια μου καλύτερα που δεν έχεις συναλλαγές γιατί κ εμείς δεν θέλουμε τέτοιους πελάτες......! Το έχεις πάρει λίγο στραβά όμως το θεμα δεν νομίζεις.........? Quote moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
Sp 480 Report post Posted March 19, 2009 καθότι δεν προβλέπεται από την FIS H FIS απ'ότι ξέρω ελέγχει μόνο τις ομοσπονδίες και τους αθλητές των χειμερινών αθλημάτων,δεν δίνει κατευθύνσεις στα χιονοδρομικά.Δεν είναι ο αντίστοιχος ICAO για τα χιονοδρομικά.Πάντως εγώ με τη λιγοστή εμπειρία μου,όλοι οι λιφτιέριδες με βοήθησαν.Κάποιοι μπορεί να είχαν νεύρα,αλλά όλοι οι άνθρωποι έχουν την άσχημη μέρα τους.Πάντως εγώ από τον Παρνασσό,δεν έχω παράπονο από τους ανθρώπους που δουλεύουν στους αναβατήρες. Quote Photography Share this post Link to post Share on other sites
nek70 5 Report post Posted March 19, 2009 Αφού δεν με ξέρεις από χθες γιατί με αποκαλείς αρχηγό και πως ξέρεις τι πελάτης είμαι? Εάν κατάλαβες ότι το πάω σε προσωπικό επίπεδο από τα λεγόμενα μου μάλλον η εγώ δεν ξέρω να γράφω ή εσύ να διαβάζεις. Σε ότι αφορά την επιχείρηση σου έτσι σας έχουν πει να αναφέρεστε στον κόσμο όταν μιλάτε για αυτήν? Εάν θέλεις οτιδήποτε άλλο σε PM γιατί είμαστε εκτός θέματος εγώ δεν πρόκειται να μπω σε προσωπική αντιπαράθεση μαζί σου Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted March 19, 2009 Παιδια, ωρα να πεσουν οι τονοι γιατι θα πεσει ψαλιδι... Συμφωνω με τον Σταθη περι FIS, ρωτησα τον Makalu το πρωϊ σε μια τηλεφωνικη συνομιλια που ειχαμε και γελαγε. Μαλλον ο τυπος της πουλαγε μουρη , δεν κανει κατι τετοιο η FIS. Ας επανελθουμε λοιπον κοσμια στο θεμα μας. Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted March 19, 2009 Εάν κατάλαβες ότι το πάω σε προσωπικό επίπεδο από τα λεγόμενα μου μάλλον η εγώ δεν ξέρω να γράφω ή εσύ να διαβάζεις.....ενώ το θέμα ήταν οι λιφτιέρηδες.....εσύ ξαφνικά έκανες quote και είπες για την δουλειά μου.....!Γι'αυτό είπα για προσωπικό επίπεδο. Σε ότι αφορά την επιχείρηση σου έτσι σας έχουν πει να αναφέρεστε στον κόσμο όταν μιλάτε για αυτήν? ....δεν σε αφορά όπως είπες κ παραπάνω..... Εάν θέλεις οτιδήποτε άλλο σε PM γιατί είμαστε εκτός θέματος εγώ δεν πρόκειται να μπω σε προσωπική αντιπαράθεση μαζί σου ...εγώ το σταματάω εδώ.....καλή καρδιά να υπάρχει.... Quote moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted March 19, 2009 Γνωριζεις πως πρεπει να δουλευουν καπως διαφορετικα? Π.χ. λιφτιερης δινει σε καποιον αρχαριο το συρομενο βοηθωντας τον, την στιγμη που αυτος δεν εχει παει ουτε σε baby lift, ουτε φυσικα εχει παρει δασκαλο να μαθει τα βασικα, που μεσα στα βασικα ειναι και ο τροπος χρησης των αναβατηρων. Παρ΄ολα αυτα ο αρχαριος φιλος μας επιμενει να παρει συρομενο, καθυστεροντας και τους υπολοιπους που περιμενουν ηδη στην αυξημενη ουρα, βοηθιεται απο τον λιφτιερη, που ΝΑΙ, δεν ειναι η δουλεια του να εφαρμοζει το πιατακι στον ποπο μας, αλλα το κανει και επειδη θελει να βοηθησει, αλλα και για να μην αρχιζουν να γκρινιαζουν οι υπολοιποι στην ουρα. Αλλα ο αρχαριος φιλος μας πιο πανω μπλεκεται, μπερδευει τα ποδια του και σπαει κιολας ενα... Ομως ο φιλος μας ειναι και περιεργος, και αργοτερα ζηταει και τα ρεστα απο τον υπαλληλο του χιονοδρομικου και κανει μηνυση και στο χιονοδρομικο γιατι ο υπαλληλος ειναι υπευθηνος για το ατυχημα, επειδη δεν το εδωσε σωστα το συρομενο και για αυτο επαθε οτι επαθε... Επισης, την ωρα που εφαρμοζει ο λιφτιερης το πιατακι στο ποπουλι μας, και ιδιεταιρα αμα χρειστει να το κανει 4-5 φορες συνεχομενα, το τι γινετε στο διαδρομο του αναβατηρα δε το ξερει με τιποτα. Καλλιστα θα μπορουσε να ειχε πεσει το πιτσιρικι σας, να μην ειχε προλαβει να το δει ο λιφτιερης, ο αναβατηρας να λειτουργει κανονικα, και απο πισω απο το παιδακι σας να ερχεται αρχαριος snbας και να "σιδερωσει" το παιδακι σας. Λεω μαλακιες εεεε??? Να δω τοτε πως θα φωναζαμε.... Ο υπαλληλος δεν προκειτε να βρει το δικιο του πουθενα. Τελος. Τα παραπανω σεναρια ειναι υποθετικα, καμμια σχεση δεν εχουν με την πραγματικοτητα... και ειναι παγκοσμια προτοτυπη μαλακια που κατεβασε το ανυπαρκτο μου.. Και αν αυτο το υποθετικο σεναριο δεν το εχετε δει ποτε μπροστα στα ματια σας, καθηστε μια Κυριακη με πολυ κοσμο, σε εναν συρομενο για καμμια ωριτσα και πιειτε εκει το καφεδακι σας. Ισως και να αναθεωρησετε... ισως! Ναι, να βοηθανε οι λιφτιεριδες, και ναι να βοηθαμε και εμεις, ποσο μαλλον αφου ειμαστε μελη του Ε.Σ.ΤΟΥ.Χ., αλλα αλλο αυτο και αλλο οτι ειναι υποχρεωση τους... Και Χρηστο ρωτα οποιν λιφτιερη θελεις, και μην βγαζεις συμπερασματα που δεν στεκουν για τους εργαζομενους στα Καλαβρυτα. Και αν θελετε να το επισημοποιήσουμε κιολας το ερωτημα, ας κανουμε μια ερωτηση στην Ελληνικη ενωση χιονοδρομικων, να δουμε τι θα μας απαντησουν . Και κατι αλλο... το θεμα δεν αφορα μονο το χιονοδρομικο των Καλαβρυτων, καντε ενα σπλιτ, αφου βλεπετε οτι εχουμε ολοι αποψη πανω σε αυτο Μην τα βλεπετε τα πραγματα μονοπατα. Δειτε το λιγακι και απο την αλλη πλευρα... Φιλια Quote «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted March 19, 2009 Συμφωνω με τον Σταθη περι FIS, ρωτησα τον Makalu το πρωϊ σε μια τηλεφωνικη συνομιλια που ειχαμε και γελαγε. Μαλλον ο τυπος της πουλαγε μουρη ...καλα και καποιοι αλλοι πουλανε τρελα, αλλα δεν τρεχει και τιποτα Quote «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
elgreco 32 Report post Posted March 19, 2009 Γιώργο, δεν έβγαλα συμπέρασμα για τίποτα, αντιθέτως είπα ίσως. Τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ, υπάρχει manual (δικαιώματα / υποχρεώσεις) χειριστών αναβατήρων χιονοδρομικών και δεν το έχω βρει ακόμη, αλλά που θα μου πάει. Φυσικά και η όλη συζήτηση αφορά όλα ανεξαιρέτως τα ΧΚ και όλους τους χειριστές. Κάποιος χειριστής σε άλλο ΧΚ πριν κάνα 2 εβδομάδες μου απάντησε όταν του είπα βοήθα το παιδάκι που δε φτάνει το πιατάκι και έχει πηδήξει 3 φορές ......................έχω και το αυχενικό μου μωρέ....... Όσο για την άλλη πλευρά.........από εκεί τα βλέπουμε μερικοί......οι λιφτιέριδες σε άλλα ΧΚ είναι φίλοι μας και έχουν να το λένε για το snowclub. Quote There is no such thing as too much snow (Doug Coombs) http://www.pelionski.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
Snipous 79 Report post Posted March 19, 2009 Λίγο τραβηγμένο το σενάριο σου αλλά καθόλα αληθινο εν μέρει. Να σχολιάσω μόνο αυτό που λες για τα μαθήματα, ότι ναι είναι σωστό να κάνεις από την αρχή μαθήματα. Απλά πολύς κόσμος πριν αρχίσει να επενδύει σε μαθήματα (τα οποία απ'οτι ξέρω δεν είναι καθόλου, μα καθόλου φτηνα) θέλει να δοκιμάσει πρώτα και μόνος/η για να δει αν του/της αρέσει ή όχι... για να ξαναμπούμε ον τόπικ: Εγώ λέω να πάω μέσα στο ΣΚ, μάλλον Κυριακή ελπίζοντας πως οι δρόμοι και οι αναβατήρες θα είναι ανοιχτοί. Λέτε να συναντήσω επιτέλους κανέναν από σας;; Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted March 19, 2009 ...αν και με τσάντισε προσωπικά πάρα πολύ το παρακάτω περιστατικό: Καθώς περίμενα στο πάνω τερματικό της Δάφνης, μια κοπέλα αρχάρια άφησε το πιατάκι νωρίς με αποτέλεσμα να "σκαλώσει" στην ανηφορίτσα και αφενός να μην μπορεί να πάει μπροστά, αφετέρου να αρχίσει να τσουλάει προς τα πίσω. Βλέπω λοιπόν τον αγαπητό λιφτιέρη... Η ιστορια ξεκινησε απο τον λιφτιερη στο ΑΝΩ τερματικο της Δαφνης... Και για να το κλείσουμε το θέμα με τους λιφτιέρηδες να σου πω ότι παγκοσμίως η δουλειά των λιφτιέρηδων είναι να παρακολουθούν την ομαλή λειτουργία των αναβατήρων και σε περίπτωση που χρειαστεί να κλείσουν την κίνηση του μοτερ προς αποφυγή ατυχημάτων... ΔΕΝ ειναι δουλειά των λιφτιέρηδων να βοηθάνε-μαθαίνουν στους χιονοδρόμους την χρήση των αναβατήρων... Αυτό κανονικά στο μαθαίνει ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ του σκι... κάτι που στην Ελλάδα ΔΕΝ γίνεται όπως στο εξωτερικό... Και εξελιχθηκε απο εδω και περα σε φιλολογια των καθηκοντων των λιφτιερηδων παγκοσμιως. Το μεσημερι ριχνω ενα υπνο ομορφιας... (βοηθαει τις ρυτιδες... ) και δεν κανω σπλιτ. Προσεχετε τι γραφετε... Ταπεινη μου γνωμη, οι υπογραφη της Μαιρης της δινει ενα εριστικο stance που δεν βοηθαει σε συζητησεις... προσωπικα θα την συμβουλευα να αλλαξει και τα δυο ποιηματακια σε κατι πιο αθωο (αρνακι ασπρο και παχυ να 'ουμ'...) Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted March 19, 2009 Και επειδη δεν ειναι ωραιο να αφηνουμε για κανενα χιονοδρομικο υπονοουμενα, οπως συχνα πυκνα γινετε για το χιονοδρομικο των Καλαβρυτων (το 90% των περιπτωσεων), ειδικα μεσα απο το επισημο forum του Ελληνικου Συλλογου Τουριστικης Χιονοδρομιας, την μια για "σακαρακες", την αλλη για το στρωσιμο, την αλλη για τους λιφτιεριδες, απαιτω σαν μελος του Ε.Σ.ΤΟΥ.Χ. να στειλουμε μια επιστολη προς την ενωση των χιονοδρομικων για να ακουσουμε και επισημα ποια ειναι η θεση τους στα ζητηματα που εχουν τεθει για να μην χρεωνομαστε και στα τηλεφωνα ψαχνοντας δεξια και αριστερα το τι ειναι σωστο και πιο το λαθος, για να βγαλουμε αργοτερα τα οποια πορισματα σαν αλλοι πραγματογνώμονες. Αν εχω αδικο, βαλτε και εμενα σε περιορισμο. Quote «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted March 19, 2009 Η FIS οντως δεν εχει κανενα λογο (πως του ηρθε η FIS?..καμια σχεση δεν εχει!) οσον αφορα την τουριστικη/μαρκετινιστικη/τεχνοκρατική λειτουργία ενος χ/κ.. Αυτο κρινεται μονο μεσω της περιγραφής θεσης του Χειριστή Αναβατήρων (..δε λεγονται λιφτιέριδες οι ανθρωποι!) απο τη διευθυνση κ τον υπευθυνο προσωπικού του κεντρου! Ευθυνη για το αν κατι παει στραβα μηχανολογικά/λειτουργικα στους αναβατήρες του ΧΚΚ και κινδυνεψει ανθρωπινη ψυχή, εχει κατά κύριο λογο ο τεχνικος υπευθυνος μηχανικος Παναγιώτης Καραμερτζάνης κ ισως ο Γιωργος Τσεκούρας (ισως κ καποιο άλλο προσωπο, αναλογως το οργανογραμμα του εν λογω κεντρου), όπως αντιστοιχα εχουν άλλα στελέχη στο ΧΚΠ, ΧΚΒ κοκ, οχι ο χειριστής που απλα εχει υποχρεωση να εξυπηρετησει/καθοδηγησει τον χιονοδρομο ώστε να εξοικειωθει καλυτερα με τη χρήση των εναεριων/συρομενων συστηματων του κεντρου ή αν δει τον χαμο τον ιδιο να πατησει ενα panic-button! Αν ο ΧΨ διευθυντης ζητησει να κερναει απο ενα λουκουμι κ ένα ρακομελο (να κανει κ τζιρους ο καθε καφετζής του κεντρου) ή να χορευουν χορό της κοιλιας σε κάθε πελάτη κ το δεχτεί ο εργαζομενος στην προσληψη του, θα το κανει (αρκει να μην προσβαλει φυσικα την αξιοπρέπεια του). Αν παλι το ΧΚΚ ΔΕΝ εχει ζητησει (όπως αναφερεται παραπανω απο το μελος snipous που περιγραφει την εμπειρια του) να βοηθανε τους χιονοδρομους, δικαιωμα του κ παλι! Ψαξτε το με την Ενωση να δειτε Καθολου προσωπικα τα παραπανω..αν το γυρισουμε κ εμεις στο προσωπικό, θα γινουμε τελειως σωβρακο σαν συλλογος κ δεν το θελει κανεις αυτό! Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted March 19, 2009 Όσο για την άλλη πλευρά.........από εκεί τα βλέπουμε μερικοί......οι λιφτιέριδες σε άλλα ΧΚ είναι φίλοι μας και έχουν να το λένε για το snowclub. Χρηστο ισως να το διατυπωσα λαθος, σορρυ δεν σε παρξηγισα, οπως και κανεναν, και ουτε θελω να δειξω κατι τετοιο. Ειναι το μειονεκτημα του γραπτου μου λογου. Και λιφτιεριδες φιλοι του συλλογου ειναι σε ολα τα χιονοδρομικα μας. Οπως ειχε πει χρονια πριν σε λιφτιερη , σε σκι που ειχα κανει με τον συνονοματο σου τον Λαππα, οτι ο συλλογος ειναι εδω για να βοηθησει και οχι για να τους δημιουργισει προβληματα. ΣΚ θα το αναλυσουμε πανω το θεμα οσοι θελετε και οσο θελετε. Και πινωντας τα καφεδοτσιπουρομελακια μας μπροστα σε καποιο συρομενο, για ασφαλη συμπερασματα. Quote «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted March 19, 2009 Να το ψαξουμε.... ισως τρωγοντας και κανενα σοκολατακι. Υ.Γ: τι καλα που θα ηταν ομως αν σκεφτομασταν και πρατταμε παντα για το καλο του Συλλογου μας? Προσωπικα σε ολους μας. Quote «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted March 19, 2009 Και επειδη δεν ειναι ωραιο να αφηνουμε για κανενα χιονοδρομικο υπονοουμενα,οπως συχνα πυκνα γινετε για το χιονοδρομικο των Καλαβρυτων (το 90% των περιπτωσεων), ειδικα μεσα απο το επισημο forum του Ελληνικου Συλλογου Τουριστικης Χιονοδρομιας, Υπαρχει και ανεπισημο forum του ΕΣΤΧ? την μια για "σακαρακες", την αλλη για το στρωσιμο, την αλλη για τους λιφτιεριδες,απαιτω σαν μελος του Ε.Σ.ΤΟΥ.Χ. να στειλουμε μια επιστολη προς την ενωση των χιονοδρομικων για να ακουσουμε και επισημα ποια ειναι η θεση τους στα ζητηματα που εχουν τεθει Ωραια, να γραψει επιστολη το ΔΣ, να ρωτησει τι; Την σακαρακα που στραπατσαριστηκε Πεμπτη η Παρακευη και απεσυρε το ΧΚΚ Κυριακη κακως την απεσυρε; Το προβλημα δεν ηταν η σακαρακα και η αποσυρση της για το μπαχαλο που εγινε, (το οποιο παρεμπιπτοντως ξεκινησε Δευτερα, ΜΕΤΑ την αποσυρση της σακαρακας) παντα κατα τις πληροφοριες του ΤΕΟ, αλλα ακριβως γιατι το μονο μελος του Συλλογου και του φορουμ που ειναι παρων καθημερινως λογω δουλειας επελεξε να μην αποκαλυψει το γεγονος αλλα να προχωρησει σε μια σειρα εμπρηστικων ποστ με σκοπο ο οποιος μου διαφευγει... Περιμενεις να μας δωση απαντηση η Ενωση Χιονοδρομικων γι' αυτο; Μηπως για το στρωσιμο; Εγω παω Παρνασσο. Βγαινουν και εκει φωτορομαντσα ενω οι πιστες ειναι χωραφια. Το γραφω. Να παω στην Ενωση Χιονοδρομικων Κεντρων να μου πουνε τι; Ξερουμε οτι τα πραγματα ηταν πιο δυσκολα στο ΧΚΚ. Τωρα με τα καινουρια ρατρακ ελπιζω για καλο οσων κανουν σκι εκει να καλυτερεψουν τα πραγματα . Εκφραζομαι βγαζοντας τον εαυτο μου απ'εξω γιατι δεν μπορω να διατηρω δυο χειμερινες κατοικιες, στη Σουβαλα νοικιαζω, στον Παρνασσο παω. CU on the 25th Για τους λιφτιερηδες... κατα καιρους εχουν γραφτει και για το ΧΚ που πηγαινω αρκετα (προ διετιας ειχε κοψει το χιαστο της μια γνωστη του ccgr πεφτοντας στην μεσαια εξοδο του Ερμη και ο λιφτιερης δεν αντεδρασε) Εγινε το ελα να δεις. Ειχαν γραφτει και για το λιφτιερη του Βακχου (στο τερματικο). Οι τυποι αντεκατεσταθησαν, η λειτουργια εγινε πιο ομαλη, τα νεα παιδια ειναι ευγενικοτατα και η εμπειρια πιο ευχαριστη. Γραφτηκε ενα περιστατικο για το ΧΚΚ και εγινε Τεταρτος Παγκοσμιος Πολεμος. Ηρεμηστε λιγακι... χιονοδρομοι ειμαστε, δεν ειμαστε 'ποδοσφαιροφιλοι'. Αν εχω αδικο, βαλτε και εμενα σε περιορισμο. Οποιαδηποτε μετρα λαμβανει το Moderating Team δεν τα λαμβανει με βοηθεια απο το κοινο. Παρακαλω θερμα να αφησετε τις δημοσιες συστασεις για το τι πρεπει να κανουμε και τι οχι. Δεν θα μας επηρρεασετε, ουτε θα μας ψαρωσετε. Αν εχετε προβλημα με ενεργειες του Moderating Team στειλτε ΡΜ στους admin. Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted March 19, 2009 Alcatraz, ο Δρίβας, (ΜΙΑΣ Κ Η ΣΚΥΤΑΛΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΡΩΝΕΙΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΟ ΕΤΕΡΟΝ ΗΜΙΣΥ ) δεν κερνάει μονο σοκολατακια, αλλα κ ένα βαρελι ειλικρινεια, ντομπροσύνη, ενδιαφερον για ΕΜΠΡΑΚΤΗ βελτιωση και όχι απειλες (μεσω τρίτων), κλειδωμενος στο γραφειακι του! Αν εχεις κεφια λοιπον να το κανουμε σαπουνοπερα επι προσωπικου, πες μας το, να κρατησουμε ξενυχτηδες κ τους mods με πασατέμπο κ ursus! Όταν, 3-4 αρχικα ατομα’ οραματιστηκαμε το συλλογο το καλοκαιρι του 2003, δεν το δημιουργησαμε για να επιβιωσει κατά κυριο λόγο το κλάμπ κ τα μελη του, αλλα για να κανει καλο στα χ/κ μας (δλδ στους χιονοδρόμους της χωρας μας). Αν καποια χ/κ μας είναι ερεθιστικά «κακομαθημενα» κ ακουγονται παραπονα, δεν φταιει ο συλλογος γιαυτο… Λυπαμαι, αλλα δεν πρεπει να σκεφτομαστε πρωταρχικα το καλο του συλλογου, αλλά το καλο των χιονοδρομων που πανε στα βουνά μας…ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ (και πιστευω ειναι ) Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΣΤΧ! Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted March 19, 2009 Λοιπον, στου Δριβα εχω φαει σοκολατακια, καταϊφακια (τα μικρα, ...ξερετε και καφε γαλλικο). Στου Τσεκουρα εχω φαει εκλαιρ (μεγαλο) και εχω πιει καφε Ελληνικο βαρυ γλυκο. Στις ημεριδες στο ΧΚΚ εχω φαει σουβλακια καλαμακια (μεγαλα) και καταϊφι (μεγαλο), ενω στο ΧΚΠ εφαγα προβατινα (μεγαλη) και μπακλαβα. Μιλαμε γυρω στις 25000 θερμιδες... και μετα σου λεει το καλο της Ελληνικης Χιονοδρομιας. Περα απο την πλακα, στο επομενο ποστ που προωθει διαμαχη το thread κλειδωνεται. Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted March 19, 2009 κλειδώνεται και κερνάς σαλάτα πλούσια σε φυτικές ίνες................και σόδα για την χώνεψη Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites