ALCATRAZ 6,828 Report post Posted March 23, 2009 φρεσκο ΦΩΤΟΡΟΜΑΝΤΖΟ απο την Κυριακη 22/3/2009 Λουκι - λουκουμακι πανω απο το baby lift του Ξηροκαμπου. Κουραμπιεδακια τα ελατα κατω απο το Αυγο στο βαθος... Απο το τριθεσιο, κοιταζωντας προς το Ξηροκαμπο... ...και λιγο πιο δεξια. Λουκουμακι Νο2 Καρτ ποσταλ. Απο το Χελμο με αγαπη... Αγαπημενο λουκι πανω απο το τερματικο της Θετις. Μικαλακι αυτο δεν στο εδειξα για να το φας πρωτος Την Νεραϊδοραχη μονο την χαζευαμε την Κυριακη, μιας και η Στυγα δεν ανοιξε λογω αερα. Δεν πειραζει θα την φαμε αργοτερα Ολοι εκαναν τις βολτες τους μεσα στα δεντρακια. Αυτα παθενουν τα πεδιλακια οταν τρεφονται με πουδρες. Εδω ενα νορμαλ πεδιλακι μπροστα σε ενα μικρο snb. Mr Ηellbent αναμαινουμε βιντεακια... Το αν περασαμε καλα φαινοταν στα χαμογελα μας. Και το καλυτερο ηταν οτι μετα τις 2.00 αρχιζε να χιονιζει παλι. Youtube Video ->Original Video name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Και εδω καποιος παλιοχαρακτηρας, που τρωει το φαϊ μου. Ρεεεεεεεε....Σορρυ για την ποιοτητα, ηταν σε λαθος ρυθμιση τραβηγμενο, και αυτο λογω του εκνευρισμου μου Περασαμε υπεροχα και χωρις Στυγα. Ενα μεγαλο ευχαριστο στον Αζορ για τον εκπληκτικο χειμωνα που εχουμε φετος. Παντα τετοια Υ.Γ: Βαρια η ηττα μου Βαγγελη στα δεντρα... Ενα τεταρτο παιζοντας: πουντο πουντο το πεδιλακι... ψαξε ψαξε δεν θα το βρεις Quote «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted March 23, 2009 μια παρατήρηση με για τις φώτος... Γιώργο προσπάθησε να τραβάς και λίγο εν κινήσει κανα χιονοδρόμο... έχουμε πήξει στα καρτποσταλ με τοπία lol zόρια τα βλέπω τα πράγματα για Τετάρτη... ελπίζω να φτάσουμε τουλάχιστον στο wooloomoμαγαζο... Quote Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted March 23, 2009 μια παρατήρηση με για τις φώτος... Γιώργο προσπάθησε να τραβάς και λίγο εν κινήσει κανα χιονοδρόμο... έχουμε πήξει στα καρτποσταλ με τοπία lol Βρε Νικελ....βρε Νικελ.....τα τοπία έχουν την ομορφιά τους......! Χιονοδρόμους βρίσκεις παντού.....τέτοια τοπία όμως.....με τέτοιο καιρό......με τέτοια πούδρα.......που αλλού θα βρείς.....?! Quote moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted March 23, 2009 Στην Αλάσκα Quote Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted March 23, 2009 Στην Αλάσκα Οκ αν πας στην Αλάσκα και βρεις....τέτοια τοπία.....με τέτοιο καιρό......με τέτοια πούδρα.....βγάλε καμια φωτογραφία να τα δούμε κ εμείς.....! Quote moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted March 23, 2009 ok deal... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted March 23, 2009 Λουκουμαδες εχει στην Αλασκα; Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted March 23, 2009 ..εξαιρετικες φωτογραφιες.. Κουκλιτσα ο Χελμος - θενξ Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 230 Report post Posted March 23, 2009 ... έχουμε αρχίσει να συζητάμε για τα σουβλίσματα των αμνοερυφίωνTongue το Πάσχα... και πως θα τα στήσουμε...Wink Εγώ πάντως σκέφτομαι ένα "ερίφιον"στη σούβλα, από΄ξω απ΄ τον Αρίσταρχο! Quote Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
TEOXALANDRI 239 Report post Posted March 23, 2009 zόρια τα βλέπω τα πράγματα για Τετάρτη... ελπίζω να φτάσουμε τουλάχιστον στο wooloomoμαγαζο... Μην μου αγχώνεσαι εσύ... Θα σε πα(ε)ρα(ι)λάβω εγώ... και η Ολυμπιάδα... Σε περιμένει πως και πως.... Μητσάρα... για έξω του Αρίσταρχου... θα το σκεφτώ... Εξω από το ΓουΛουΜουΛου (ελληνιστι) μέσα είσαι.... Quote O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς Share this post Link to post Share on other sites
zero 0 Report post Posted March 24, 2009 χτες δευτερα ημουν στα καλαβρυτα και πετυχα μια φανταστικη μερα,κυριως με ηλιοφανεια! θετικα: -αψογο χιονι,δε σουπιασε,θυμισε φλεβαρη και οχι τελη μαρτη -"ζεστο" και αν μικρο,καλοσυντηρημενο και προσεγμενο χιονοδρομικο -πολυ ομορφο περιβαλλον και βουνο,ανετο παρκινγκ -πολλες επιλογες για αρχαριους χιονοδρομους -πολυ πιο ομορφο κ γραφικο χωριο τα καλαβρυτα σε σχεση με την αραχωβα,με τους πεζοδρομους,και οχι να ορθοπωδεις αναμεσα απο νταλικες και πεζοδρομιο οπως απεναντι αρνητικα: -ταχυτητα αναβατηρα στυγας και μη σιγουρη λειτουργια(δεν ξερεις αν θα ανοιξει 100% ακομη κ με καλο καιρο) -μικρη δυναμικοτητα κεντρου(καθημερινες δεν εγινε αντιληπτο,αλλα αργιες δε θα επιχειρουσα τη προσπαθεια...) -αισθηση οτι προκειται για ενα μαλλον περιορισμενης εκτασης χιονοδρομικο,συγκρινωντας με παρνασσο -μονο 2 εναερια σε ολο το κεντρο,που το ενα(3πλο) το κατεβαινεις σε 3 λεπτα και για τη στυγα μεχρι να ανεβει εχει νυχτωσει.προσωπικα τα πιατακια και οι αγκυρες με κουραζουν,αντε να τα παρω μια-δυο φορες,αφου στη καρεκλα ξεκουραζεσαι κιολας. -εθνικη κορινθου-πατρων,καρμανιολα(το μεγαλυτερο προβλημα μαζι με τη δυναμικοτητα) Ο δρομος και η δυναμικοτητα/εκταση του κεντρου πιστευω ειναι ο κυριοτερος λογος που δε σε κανουν να επιλεξεις τα καλαβρυτα συστηματικα σε σχεση με τον παρνασσο,οχι οι τιμες των εισητηριων. Προσωπικα μου αρεσε πολυ και θα ξαναεπιλεξω τα καλαβρυτα αλλα για καθημερινες.Αποψη μου οτι ο Παρνασσος τις αργιες, με πολυ κοσμο, προσφερει μεγαλυτερη δυναμικοτητα και αξιζει τα παραπανω 5 ευρω.Ισως ενα 20αρι να ηταν πιο ρεαλιστικο τιμολογιακα για τα καλαβρυτα τις αργιες,με αυτες τις συνθηκες,και πιστευω θα δελεαζε περισσοτερους επισκεπτες να το προτιμησουν σε συκριση με παρνασσο,αλλα παλι θα ειχε ακομα μεγαλυτερες ουρες στους αναβατηρες(κι αλλο??) Quote 5..4..3..2..1..zero.Operation has been terminated... Share this post Link to post Share on other sites
estenough 96 Report post Posted March 24, 2009 Απο τη σελίδα του ΧΚΚ... ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΣΚΙ ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ 2009 ΑΠΟ 19:00 ΕΩΣ 22:00 ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΒΑΤΗΡΩΝ ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΙ ΣΤΥΓΑ ΕΩΣ 18:ΟΟ... Θα περάσουμε ωραία το ΣΚ!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted March 24, 2009 Απο τη σελίδα του ΧΚΚ... ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΣΚΙ ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ 2009 ΑΠΟ 19:00 ΕΩΣ 22:00 ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΒΑΤΗΡΩΝ ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΙ ΣΤΥΓΑ ΕΩΣ 18:ΟΟ... Θα περάσουμε ωραία το ΣΚ!!!!! Φυσικά και θα περάσουμε ωραία και αυτό το ΣΚ.....έχοντας κ τον καιρό με το μέρος μας.....όλα θα είναι τέλεια............! Ηλία θα έρθεις......?! Να ξέρω αν είναι να φέρω κ τούρτα αυτή την φορά.......! ............lol.....lol.....lol......! Quote moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
estenough 96 Report post Posted March 24, 2009 Φυσικά και θα περάσουμε ωραία και αυτό το ΣΚ.....έχοντας κ τον καιρό με το μέρος μας.....όλα θα είναι τέλεια............! Ηλία θα έρθεις......?! Να ξέρω αν είναι να φέρω κ τούρτα αυτή την φορά.......! ............lol.....lol.....lol......! Ναι και το Σάββατο και την Κυριακή!!! περιμένω την τούρτα τότε Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 230 Report post Posted March 24, 2009 Απο τη σελίδα του ΧΚΚ... ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΣΚΙ ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ 2009 ΑΠΟ 19:00 ΕΩΣ 22:00.... Aφού αυτή η ώρα,είναι η ώρα της γης...,τό΄πε και το pouloveraki. Quote Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
msketos 0 Report post Posted March 25, 2009 Στο νυχτερινό ποιες πίστες θα λειτουργούνε?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted March 25, 2009 (edited) Είμαι καινούργιος στο forum ... αλλά παλιός στα βουνά. Για να μην έρθω λοιπόν με άδεια χέρια, πάρτε δυό βιντεάκια από Χελμό φέτος το Μάρτιο. Youtube Video -> Youtube Video -> Edited March 25, 2009 by Χρήστος Λάππας Quote Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted March 25, 2009 Είμαι καινούργιος στο forum ... αλλά παλιός στα βουνά. Για να μην έρθω λοιπόν με άδεια χέρια, πάρτε δυό βιντεάκια από Χελμό φέτος το Μάρτιο. περνα απο τα νεα μελη να συστηθεις και εδω ειμαστε να τα πουμε ολα.ωραια βιντεο Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 25, 2009 Είμαι καινούργιος στο forum ... αλλά παλιός στα βουνά. Για να μην έρθω λοιπόν με άδεια χέρια, πάρτε δυό βιντεάκια από Χελμό φέτος το Μάρτιο. Φίλε καλώς ήρθες. Έχεις ένα βιντεάκι σου στη προηγούμενη σελίδα . Τα λέμε στα δέντρα. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
matfield 59 Report post Posted March 25, 2009 Να φανταστω οτι εσυ εισαι με τα ομωνυμα σκι στο χκκ? καλως ηρθες στο forum Quote Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted March 25, 2009 Στο νυχτερινό ποιες πίστες θα λειτουργούνε?? Σε κάθε νυχτερινό από πίστα λειτουργεί ο Αχιλλέας κ απο λιφτ, το κάτω πιατάκι. Αυτή τη φορά θα έχει παράταση κ η Στύγα όπου θα είναι μέχρι τις 18:00 καθώς επίσης κ το λιφτ του Αχιλλέα. Τέλεια θα περάσουμε......πάλι......! Quote moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted March 25, 2009 προθερμανεται τα πεδιλα και τις μποτες.αλκατραζ εσυ ειδικα ετοιμασε και την φωτογραφικη γτ εμενα με βλεπω παλι να την φερνω χωρις μπαταριες. και φυσικα τεο τα σουβλακια και τα ρακομελοσφηνακια.ερχομαστεεεεεεεεε Quote Share this post Link to post Share on other sites
bomberman 56 Report post Posted March 25, 2009 Είμαι καινούργιος στο forum ... αλλά παλιός στα βουνά. Για να μην έρθω λοιπόν με άδεια χέρια, πάρτε δυό βιντεάκια από Χελμό φέτος το Μάρτιο. Youtube Video -> Youtube Video -> Φοβερά τα βιντεάκια, και το σκι και το edit Quote Share this post Link to post Share on other sites
eleni 343 Report post Posted March 25, 2009 Ωραία η Hellbentπαρέα!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted March 25, 2009 Ωραία η Hellbentπαρέα!!! +1 Άντε να σμίξει καμιά φορά με την Aeroπαρέα σας, Ελένη, να γίνει του κουτρούλη ο γάμος, και από σκι και από βίντεο... Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites