Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Nickel

χ/κ Καλαβρύτων

Recommended Posts

φρεσκο ΦΩΤΟΡΟΜΑΝΤΖΟ απο την Κυριακη 22/3/2009

 

IMG_7574_LOW.jpg

Λουκι - λουκουμακι πανω απο το baby lift του Ξηροκαμπου.

 

IMG_7575_LOW.jpg

Κουραμπιεδακια τα ελατα κατω απο το Αυγο στο βαθος...

 

IMG_7578_LOW.jpg

Απο το τριθεσιο, κοιταζωντας προς το Ξηροκαμπο...

 

IMG_7579_LOW.jpg

...και λιγο πιο δεξια.

 

IMG_7580_LOW.jpg

Λουκουμακι Νο2

 

IMG_7581_LOW.jpg

 

IMG_7582_LOW.jpg

Καρτ ποσταλ. Απο το Χελμο με αγαπη...

:P;):P

 

IMG_7583_LOW.jpg

 

IMG_7584_LOW.jpg

 

IMG_7585_LOW.jpg

Αγαπημενο λουκι πανω απο το τερματικο της Θετις.

Μικαλακι αυτο δεν στο εδειξα για να το φας πρωτος <_<

 

IMG_7588_LOW.jpg

Την Νεραϊδοραχη μονο την χαζευαμε την Κυριακη, μιας και η Στυγα δεν ανοιξε λογω αερα.

Δεν πειραζει θα την φαμε αργοτερα eat.gif

 

IMG_7589_LOW.jpg

 

IMG_7592_LOW.jpg

Ολοι εκαναν τις βολτες τους μεσα στα δεντρακια.

IMG_7593_LOW.jpg

Αυτα παθενουν τα πεδιλακια οταν τρεφονται με πουδρες.

Εδω ενα νορμαλ πεδιλακι μπροστα σε ενα μικρο snb.

Mr Ηellbent αναμαινουμε βιντεακια... ;)

 

IMG_7598_LOW.jpg

Το αν περασαμε καλα φαινοταν στα χαμογελα μας.

Και το καλυτερο ηταν οτι μετα τις 2.00 αρχιζε να χιονιζει παλι.

 

Youtube Video ->Original Video
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Και εδω καποιος παλιοχαρακτηρας, που τρωει το φαϊ μου. Ρεεεεεεεε....

Σορρυ για την ποιοτητα, ηταν σε λαθος ρυθμιση τραβηγμενο, και αυτο λογω του εκνευρισμου μου :P:P

 

 

 

Περασαμε υπεροχα και χωρις Στυγα.

Ενα μεγαλο ευχαριστο στον Αζορ για τον εκπληκτικο χειμωνα που εχουμε φετος.

Παντα τετοια :lol:

 

 

 

Υ.Γ: Βαρια η ηττα μου Βαγγελη στα δεντρα...

Ενα τεταρτο παιζοντας:

πουντο πουντο το πεδιλακι...

ψαξε ψαξε δεν θα το βρεις :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

μια παρατήρηση με για τις φώτος... Γιώργο προσπάθησε να τραβάς και λίγο εν κινήσει κανα χιονοδρόμο... έχουμε πήξει στα καρτποσταλ με τοπία lol :lol:

zόρια τα βλέπω τα πράγματα για Τετάρτη... ελπίζω να φτάσουμε τουλάχιστον στο wooloomoμαγαζο...

Share this post


Link to post
Share on other sites
μια παρατήρηση με για τις φώτος... Γιώργο προσπάθησε να τραβάς και λίγο εν κινήσει κανα χιονοδρόμο... έχουμε πήξει στα καρτποσταλ με τοπία lol :lol:

 

Βρε Νικελ....βρε Νικελ.....τα τοπία έχουν την ομορφιά τους......!

Χιονοδρόμους βρίσκεις παντού.....τέτοια τοπία όμως.....με τέτοιο καιρό......με τέτοια πούδρα.......που αλλού θα βρείς.....?! <_<:P


moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στην Αλάσκα <_<

Οκ αν πας στην Αλάσκα και βρεις....τέτοια τοπία.....με τέτοιο καιρό......με τέτοια πούδρα.....βγάλε καμια φωτογραφία να τα δούμε κ εμείς.....! :P:P:P:lol:


moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λουκουμαδες εχει στην Αλασκα; :lol:

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

..εξαιρετικες φωτογραφιες.. :lol:

 

Κουκλιτσα ο Χελμος - θενξ


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
... έχουμε αρχίσει να συζητάμε για τα σουβλίσματα των αμνοερυφίωνTongue το Πάσχα... και πως θα τα στήσουμε...Wink

 

 

Εγώ πάντως σκέφτομαι ένα "ερίφιον"στη σούβλα, από΄ξω απ΄ τον Αρίσταρχο! ;)7eb50f49.gif


Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας

Share this post


Link to post
Share on other sites
zόρια τα βλέπω τα πράγματα για Τετάρτη... ελπίζω να φτάσουμε τουλάχιστον στο wooloomoμαγαζο...

 

Μην μου αγχώνεσαι εσύ... Θα σε πα(ε)ρα(ι)λάβω εγώ... :P και η Ολυμπιάδα... Σε περιμένει πως και πως.... ;)

 

Μητσάρα... για έξω του Αρίσταρχου... θα το σκεφτώ... Εξω από το ΓουΛουΜουΛου (ελληνιστι) μέσα είσαι....


O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς


1956280u02tpdods5.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

χτες δευτερα ημουν στα καλαβρυτα και πετυχα μια φανταστικη μερα,κυριως με ηλιοφανεια!

 

θετικα:

-αψογο χιονι,δε σουπιασε,θυμισε φλεβαρη και οχι τελη μαρτη

-"ζεστο" και αν μικρο,καλοσυντηρημενο και προσεγμενο χιονοδρομικο

-πολυ ομορφο περιβαλλον και βουνο,ανετο παρκινγκ

-πολλες επιλογες για αρχαριους χιονοδρομους

-πολυ πιο ομορφο κ γραφικο χωριο τα καλαβρυτα σε σχεση με την αραχωβα,με τους πεζοδρομους,και οχι να ορθοπωδεις αναμεσα απο νταλικες και πεζοδρομιο οπως απεναντι

 

αρνητικα:

-ταχυτητα αναβατηρα στυγας και μη σιγουρη λειτουργια(δεν ξερεις αν θα ανοιξει 100% ακομη κ με καλο καιρο)

-μικρη δυναμικοτητα κεντρου(καθημερινες δεν εγινε αντιληπτο,αλλα αργιες δε θα επιχειρουσα τη προσπαθεια...)

-αισθηση οτι προκειται για ενα μαλλον περιορισμενης εκτασης χιονοδρομικο,συγκρινωντας με παρνασσο

-μονο 2 εναερια σε ολο το κεντρο,που το ενα(3πλο) το κατεβαινεις σε 3 λεπτα και για τη στυγα μεχρι να ανεβει εχει νυχτωσει.προσωπικα τα πιατακια και οι αγκυρες με κουραζουν,αντε να τα παρω μια-δυο φορες,αφου στη καρεκλα ξεκουραζεσαι κιολας.

-εθνικη κορινθου-πατρων,καρμανιολα(το μεγαλυτερο προβλημα μαζι με τη δυναμικοτητα)

 

Ο δρομος και η δυναμικοτητα/εκταση του κεντρου πιστευω ειναι ο κυριοτερος λογος που δε σε κανουν να επιλεξεις τα καλαβρυτα συστηματικα σε σχεση με τον παρνασσο,οχι οι τιμες των εισητηριων.

Προσωπικα μου αρεσε πολυ και θα ξαναεπιλεξω τα καλαβρυτα αλλα για καθημερινες.Αποψη μου οτι ο Παρνασσος τις αργιες, με πολυ κοσμο, προσφερει μεγαλυτερη δυναμικοτητα και αξιζει τα παραπανω 5 ευρω.Ισως ενα 20αρι να ηταν πιο ρεαλιστικο τιμολογιακα για τα καλαβρυτα τις αργιες,με αυτες τις συνθηκες,και πιστευω θα δελεαζε περισσοτερους επισκεπτες να το προτιμησουν σε συκριση με παρνασσο,αλλα παλι θα ειχε ακομα μεγαλυτερες ουρες στους αναβατηρες(κι αλλο??)


5..4..3..2..1..zero.Operation has been terminated...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο τη σελίδα του ΧΚΚ...

 

ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΣΚΙ ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ 2009 ΑΠΟ 19:00 ΕΩΣ 22:00 ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΒΑΤΗΡΩΝ ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΙ ΣΤΥΓΑ ΕΩΣ 18:ΟΟ...

 

 

Θα περάσουμε ωραία το ΣΚ!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Απο τη σελίδα του ΧΚΚ...

 

ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΣΚΙ ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ 2009 ΑΠΟ 19:00 ΕΩΣ 22:00 ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΒΑΤΗΡΩΝ ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΙ ΣΤΥΓΑ ΕΩΣ 18:ΟΟ...

 

 

Θα περάσουμε ωραία το ΣΚ!!!!!

 

Φυσικά και θα περάσουμε ωραία και αυτό το ΣΚ.....έχοντας κ τον καιρό με το μέρος μας.....όλα θα είναι τέλεια............! ;):)

Ηλία θα έρθεις......?! :rolleyes: Να ξέρω αν είναι να φέρω κ τούρτα αυτή την φορά.......! :lol::);) ............lol.....lol.....lol......!


moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Φυσικά και θα περάσουμε ωραία και αυτό το ΣΚ.....έχοντας κ τον καιρό με το μέρος μας.....όλα θα είναι τέλεια............! ;):)

Ηλία θα έρθεις......?! :rolleyes: Να ξέρω αν είναι να φέρω κ τούρτα αυτή την φορά.......! :P:):D ............lol.....lol.....lol......!

 

 

Ναι και το Σάββατο και την Κυριακή!!!

 

περιμένω την τούρτα τότε :lol:;);)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Απο τη σελίδα του ΧΚΚ...

 

ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΣΚΙ ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ 2009 ΑΠΟ 19:00 ΕΩΣ 22:00....

 

 

Aφού αυτή η ώρα,είναι η ώρα της γης...,τό΄πε και το pouloveraki. B)


Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είμαι καινούργιος στο forum ... αλλά παλιός στα βουνά. :) Για να μην έρθω λοιπόν με άδεια χέρια, πάρτε δυό βιντεάκια από Χελμό φέτος το Μάρτιο.

 

Youtube Video ->

 

Youtube Video ->
Edited by Χρήστος Λάππας

Share this post


Link to post
Share on other sites
Είμαι καινούργιος στο forum ... αλλά παλιός στα βουνά. :) Για να μην έρθω λοιπόν με άδεια χέρια, πάρτε δυό βιντεάκια από Χελμό φέτος το Μάρτιο.

 

 

 

 

περνα απο τα νεα μελη να συστηθεις και εδω ειμαστε να τα πουμε ολα.ωραια βιντεο

Share this post


Link to post
Share on other sites
Είμαι καινούργιος στο forum ... αλλά παλιός στα βουνά. :) Για να μην έρθω λοιπόν με άδεια χέρια, πάρτε δυό βιντεάκια από Χελμό φέτος το Μάρτιο.

 

 

 

 

Φίλε καλώς ήρθες.

 

Έχεις ένα βιντεάκι σου στη προηγούμενη σελίδα :D .

 

Τα λέμε στα δέντρα.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να φανταστω οτι εσυ εισαι με τα ομωνυμα σκι στο χκκ?

καλως ηρθες στο forum


Share this post


Link to post
Share on other sites
Στο νυχτερινό ποιες πίστες θα λειτουργούνε??

 

Σε κάθε νυχτερινό από πίστα λειτουργεί ο Αχιλλέας κ απο λιφτ, το κάτω πιατάκι.

Αυτή τη φορά θα έχει παράταση κ η Στύγα όπου θα είναι μέχρι τις 18:00 καθώς επίσης κ το λιφτ του Αχιλλέα.

Τέλεια θα περάσουμε......πάλι......!thumbsup.gif


moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

προθερμανεται τα πεδιλα και τις μποτες.αλκατραζ εσυ ειδικα ετοιμασε και την φωτογραφικη γτ εμενα με βλεπω παλι να την φερνω χωρις μπαταριες.

και φυσικα τεο τα σουβλακια και τα ρακομελοσφηνακια.ερχομαστεεεεεεεεε

Share this post


Link to post
Share on other sites
Είμαι καινούργιος στο forum ... αλλά παλιός στα βουνά. :blink: Για να μην έρθω λοιπόν με άδεια χέρια, πάρτε δυό βιντεάκια από Χελμό φέτος το Μάρτιο.

 

Youtube Video ->

 

Youtube Video ->

Φοβερά τα βιντεάκια, και το σκι και το edit :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραία η Hellbentπαρέα!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ωραία η Hellbentπαρέα!!!

 

+1

 

Άντε να σμίξει καμιά φορά με την Aeroπαρέα σας, Ελένη, να γίνει του κουτρούλη ο γάμος, και από σκι και από βίντεο... :blink:


''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά

armada_alpha1.jpg

τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά

6179.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,800
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...