-
Content Count
3,156 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
31
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by leonidastria
-
Δεν διαβασα το παραπανω αρθρο αλλα νομιζω, πηρε βραβειο στην ISPO φετος !
-
Η Σοφία Ράλλη σημαιοφόρος της ελληνικής αποστολής http://www.cnn.gr/news/sports/story/116656/xeimerinoi-olympiakoi-agones-2018-h-sofia-ralli-simaioforos-tis-ellinikis-apostolis
-
Οριστικός αποκλεισμός της Ρωσίας από τους Παραολυμπιακούς της Πιονγκτσάνγκhttp://www.cnn.gr/news/sports/story/115382/oristikos-apokleismos-tis-rosias-apo-toys-paraolympiakoys-tis-piongktsangk
-
«Συγγνώμη» από τους Ρώσους Ολυμπιονίκες ζήτησε ο Πούτιν http://www.cnn.gr/news/kosmos/story/115752/syggnomi-apo-toys-rosoys-olympionikes-zitise-o-poytin
-
ΕΡΤ 2 Σαββατο 10/2 02:00-04:00 Μεικτο διπλο ,Καναδας-Ελβετια (Ζ) Κυριακη 11/2 02:00-03:00 ΚΕΡΛΙΝΓΚ | ΜΕΙΚΤΟ ΔΙΠΛΟ (Ζ) Δευτερα 12/2 02:00-03:00 ΚΕΡΛΙΝΓΚ | ΜΕΙΚΤΟ ΔΙΠΛΟ - ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΣ (Ζ) Τριτη 13/2 02:00-04:00 ΚΕΡΛΙΝΓΚ | ΜΕΙΚΤΟ ΔΙΠΛΟ – ΜΙΚΡΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ (Ζ) 14:15 -15:15 ΚΕΡΛΙΝΓΚ | ΜΕΙΚΤΟ ΔΙΠΛΟ – ΤΕΛΙΚΟΣ (Ζ) Τεταρτη 14/2 02:00-05:00 ΚΕΡΛΙΝΓΚ | ΑΝΔΡΩΝ (Ζ) 09:00-10:00 ΚΕΡΛΙΝΓΚ | ΓΥΝΑΙΚΩΝ (Ζ) Πεμπτη 15/2 02:00-03:30 ΚΕΡΛΙΝΓΚ | ΓΥΝΑΙΚΩΝ (Ζ). Παρασκευη 16/2 12:10-12:50 ΚΕΡΛΙΝΓΚ | ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΑΓΩΝΩΝ (Ζ) Σαββατο 17/2 02:00-03:00 ΚΕΡΛΙΝΓΚ | ΓΥΝΑΙΚΩΝ (Ζ) Κυριακη 18/2 02:00-03:10 ΚΕΡΛΙΝΓΚ | ΑΝΔΡΩΝ (Ζ) 05:10-06:00 ΚΕΡΛΙΝΓΚ | ΑΝΔΡΩΝ (Μ) Δευτερα 19/2 02:00-03:00 ΚΕΡΛΙΝΓΚ | ΓΥΝΑΙΚΩΝ (Ζ) 09:00-10:00 ΚΕΡΛΙΝΓΚ | ΑΝΔΡΩΝ (Ζ) Τριτη 20/20 2:00-03:00 ΚΕΡΛΙΝΓΚ | ΑΝΔΡΩΝ (Ζ) Τεταρτη 21/2 02:00-03:00 ΚΕΡΛΙΝΓΚ | ΓΥΝΑΙΚΩΝ (Ζ) 09:00-09:30 ΚΕΡΛΙΝΓΚ | ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΕΡΙΛΗΨΗ (Μ) Πεμπτη 22/2 02:00-02:50 ΚΕΡΛΙΝΓΚ | ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΑΓΩΝΩΝ (Ζ) 14:15-16:00 ΚΕΡΛΙΝΓΚ (Α) | ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΣ 1 (Ζ) 14:45-16:00 ΚΕΡΛΙΝΓΚ (Α) | ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΣ 2 (Ζ) Παρασκευη 23/2 09:00-11:30 ΚΕΡΛΙΝΓΚ (Α) | ΜΙΚΡΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ (Ζ) Σαββατο 24/2 09:00-11:50 ΚΕΡΛΙΝΓΚ (Α) | ΤΕΛΙΚΟΣ (Ζ) Κυριακη 25/2 02:05-05:20 ΚΕΡΛΙΝΓΚ (Γ) | ΤΕΛΙΚΟΣ (Ζ) ΥΓ Ας ειναι καλα ο Vro ανεβασε το προγραμμα των αγωνων
-
Θα μεινουν στο καταφυγειο της Βεροιας .Φανταστειτε τι γινεται στο μυαλο των παιδιων τωρα...πως περιμενουν αυτη την εκδρομη !!!
-
Για την κόρη μου το κανει που απο Δευτερα παει μια βδομάδα στο Σελι με το σχολειο της !!! Ζηλευω.. sent with my WP using tapatalk
-
Την ερχομενη και η Γερμανικη Σχολη Θεσ/νικης για το Σελι ,αλλα δεν το βλεπω καλα το Σελι...
-
Εγω τον ανοιξα ...ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
-
Φωτογραφίες Και Σχόλια Από Την Εκδρομή Του Συλλόγου Στο Kirchberg
leonidastria replied to mil's topic in Εκδρομές Εξωτερικού
Περαστικα και γρηγορα Γιωργο !!! -
Παγος...μμμμμμ ! Ολοι καποια στιγμη αντιμετωπισαμε καποιο κομματι της πιστας παγωμενο κι αναρωτηθηκαμε ...τωρα τι γινεται? Αν ειναι μια μικρη περιοχη μικρο το κακο ,αν ειναι ομως ενα μεγαλυτερο κομματι της πιστας που συνηθως ειναι σε καποιο ανηλιο κομματι ,τοτε τι? Δυο τροποι υπαρχουν ... 1.ο ενας εξαρταται απο το ποσο μεγαλη ειναι η πιστη σας ...οποτε ολα καλα θα σωθειτε !!! 2.κι ο αλλος ,για αρχη να προσπαθησουμε να λυγισουμε τα γονατα ,ωστε να χαμηλωσουμε κι αλλο το κεντρο βαρους μας και να ανοιξουμε λιγο τα ποδια μας οχι ομως πολυ γιατι ετσι δεν μπορουμε να εχουμε το βαρος μας λιγο παραπανω στο κατω πεδιλο και φυσικα το πανω κομματι του σωματος μας να κοιταει την fall line οπως λενε και στο χωριο μου .Προσπαθουμε να αποφυγουμε το σκιτιγκ και να βρουμε το ιδεατο σημειο που τα μαχαιρια μας μας αφηνουν περιθωριο σχετικης κατευθυντικοτητας (αυτο το εχουμε βρει ηδη σε χιονι καλης ποιοτητας)αποφευγοντας παντα τις αποτομες αλλαγες και την προσπαθεια αποτομου φρεναρισματος (Αυτο που ειπε ο Vro πιο πανω...χωσιμο μαχαιριων).Οσο ειμαστε στα σωστα καλοακονισμενα μαχαιρια ειμαστε πιο ασφαλεις και ελεγχουμε την καθοδο μας. Και στις δυο περιπτωσεις η προσευχη ειναι στα προαπαιτουμενα !
-
καλα το παει ..
-
Ski World Cup 2017-2018
leonidastria replied to vakiklos's topic in Αγωνιστική Χιονοδρομία & Σημαντικοί χιονοδρόμοι!
Δωστε οδηγιες βημα προς βημα πως επιτυγχανεις το να βλεπεις το καναλι για μηνα ή για χρονο πριν αρψισουν οι ολουμπιακοι αγωνες !!! Please -
Άντε ρε μη μασάτε... Μπροστά μας ειναι ο χειμώνας! Σσσσσ μπας και το γλιτώσω... sent with my WP using tapatalk
-
Δυστυχώς κι εδω πανω δεν το βλεπω .. https://www.meteociel.fr/modeles/gfs/grece/hauteur-neige/3h.htm sent with my WP using tapatalk
-
Μου εκανε εντυπωση που οι Ελβετοι αφησανε απο την ραμπα κενο 15-20 εκ ,ενω υπαρχει ηδη νομος που ο Αμεα θα πρεπει να μπορει μονος του να εξυπηρετειται χωρις την βοηθεια του προσωπικου και περιμενουν να γινει και το δικαστηριο για το τι εκβαση θα υπαρξει. Καλα εδω ο Αμεα ουτε σε νοσοκομειο , μπορει να παει μονος του !!!
-
.
-
Το αυτονοητο δεν ισχυει και σε αλλες χωρες ,και μου κανει εντυπωση μεγαλη ! https://www.swissinfo.ch/eng/business/rail-row_disabled-groups-challenge-accessibility-of-new-swiss-trains/43862392?utm_campaign=swi-nl&utm_medium=email&utm_source=newsletter&utm_content=o
-
Φωτογραφίες Και Σχόλια Από Την Εκδρομή Του Συλλόγου Στο Kirchberg
leonidastria replied to mil's topic in Εκδρομές Εξωτερικού
Κυριακο βαλε και μενα μεσα ,σε καμια που τρωτε και πινετε για να με πιστεψουν...!!!
