Jump to content
MakisM

ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΟΔΗΓΗΣΗ

Recommended Posts

Πρωην κατοχος rav4 mk1 (3d) με μπλοκε τορσεν lsd και χιονολαστιχα ανεβαινα εκει που κανενα αλλο δεν ανεβαινε. Το μπλοκε ειναι σωτηριο σε συμβατικο αυτοκινητο λογω του οτι αν ενας τροχος εχει προσφυση και ο αλλος δεν εχει, το αμαξι δεν θα εχει λογω να ξεκολησει διοτι ολη η δυναμη θα πηγαινει στο τροχο που δεν εχει προσφυση, οποτε ο τροχος που θα ακουμπαει στο στεγνο δεν θα παιρνει καθολου δυναμη.

Ειναι σαν να βαλεις αλυσιδα σε ενα μόνο τροχο .

 

Βεβαια παιζουν μεγαλο ρολο οι διαστασεις του ελαστικου και το βαρος του αυτοκινητου

 

Σκεφτομαι για Tiguan.

H τετρακινηση του τι λεει? Απο ζημιες πως παει?

Μιχαλη μίλα.

Για καινούργιο μιλάς;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι για του 10 περιπου


101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μόνο καινούργιο και δίλιτρο πετρέλαιο

  • Like 1

LP3weby.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω ένα Octavia Scout του 2010

1,8 tsi 160 hp.

Το μόνο που βάζω είναι ανά 7000 χλμ 700ml λαδάκι.

Σε όλα τα πράγματα παίζει σημαντικό ρόλο πόσο τα προσεχείς και πως τους φέρεσαι για να μην σου βγάζουν προβλήματα.

Ότι και αν πάρεις να είναι από γνωστό σου για να ξέρεις την χρήση που έχει κάνει, όσο γίνεται...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Σκεφτομαι για Tiguan.

H τετρακινηση του τι λεει? Απο ζημιες πως παει?

Μιχαλη μίλα.

Φανταστικό αμάξι ποιοτικότατο για να γυρίζεις όλη την Ελλάδα για σκι και κατσικόδρομους με συμπαθέστατη τετρακίνηση αρκετή για τουριστική χρήση και ψιλονορμάλ κατσάβραχα. Δεν είναι Subaru Forester στην τετρακίνηση, δεν είναι BMW x1 σε ποιότητα και "sexy" οδήγηση αλλά είναι πολύ κοντά.

 

Τα TSI 1,4 ήταν δραματικά προβληματικά στο μοτέρ, ήταν...

 

Δεν θα ξαναγόραζα με τίποτα VW εκτός και αν έχω πολύ γνωστό που με αγαπάει και που έχει ανταλλακτικά και συνεργείο. Μπορεί και να σταθείς τυχερός αλλά τα λαμπάκια ανάβουν συχνά πυκνά και ξαφνικά κάτι δεν δουλεύει και και και. Υπάρχουν VW που δεν έχουν βγάλει ούτε ένα πρόβλημα αλλά υπάρχουν και VW που έχουν δικό τους πάρκινγκ και ATM στο συνεργείο. Η VW δεν δουλεύει προληπτικά, ξέρει ότι θα βγει ένα πρόβλημα και δεν στο φτιάχνει στο σέρβις, ή δεν σου λέει τι να προσέχεις αφήνει να πάρει και άλλα δυο αντικείμενα μπάλα .

 

Και Toyota και Bmw που έχω πάει πολλές φορές για κανονικό σέρβις κάτι σου λένε και κάτι φτιάχνουν προληπτικά πολύ συχνά. VW σπάνια, μόνο ταμείο σε στέλνουν...

 

Βρήκα καλό μάστορα και τα προλαβαίναμε και φίλο με ανταλλακτικά και κάπως έφτιαξε η κατάσταση.

 

Do you feel lucky?

 

Edited by ΜΙΚ
  • Like 6

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν να σου πω και εγώ την γνώμη μου σαν κάτοχος VW αλλά και mini (Bmw group) ?

 

Τα ίδια ειναι : άμα προσέχεις το αυτοκίνητό σου, τόσο λιγότερα θα πληρώνεις (όπως είπε και ο jimkarys) παραπάνω.

Δεν πλήρωσα ποτέ κατω απο 250-300 και στις 2 αντιπροσωπείες και δεν πλήρωσα ποτε παραπάνω απο 150-180ε σε εξωτερικά συνεργεία (κανω τα μικρα service εκει).

Αυτο που μου τι σπάει ειλικρινά είναι οτι για την Bmw πρεπει να κλείσεις ραντεβού 1-1,5 μηνα πριν -εγχείρηση ποιο γρήγορα προγραμματίζεις :innocent: - (ασε που ειναι ολοι γιατροί και πυρηνικοί επιστήμονες :Peace: χα χα)

Τώρα οσο για την τετρακίνηση δεν εχεις πρόβλημα για να πας σε κάποιο ΧΚ (ασε που δεν την χρειάζεσαι αν φορέσεις χιονολαστιχα ) τωρα αν ψαχνεις για off road και περιπετεια παρε wrangler η Land Cruiser

Πάντως οτι και αν αποφασίσεις εσύ ξέρεις καλύτερα απ' ολους μας :Peace:

  • Like 1

τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χειμερινή οδήγηση...σίγουρα η αγαπημένη μου....ιδίως όταν το βουνό είναι μπίμπα από χιόνι και βιάζεσαι να ανέβεις για να μην σου φάνε τις πούδρες......είμαστε βλέπετε μία χούφτα old school mathafackas που είμαστε κολλημένοι, έως τώρα τουλάχιστον με τα παλιά μας RWD εργαλεία, που μας προσφέρουν τρομερή οδηγικές απολαύσεις ιδίως τέτοιες μέρες.....

Πάνε λοιπόν κάποια χρόνια που το φιλαράκι μου ο Λάππας μας έκανε αυτό το τρομερό βιντεάκι ανάβασης σε ένα υπέροχο χιονισμένο τοπίο. Η ανάβαση είναι από Αμφίκλεια προς το ΧΚΠ, η κόκκινη μπέμπα είναι ένα Ε36 318is που φοράει μία τετράδα Good Year Ultragrip 7  , και ο Χρήστος ακολουθεί με το σκληροτράχηλο Bora με μία τετράδα Gislaved Nord Frost 5.....Ο οδηγός του BMW είναι ο κολλητός μου ο Πάτς και ο ηλίθιος συνοδηγός ποιος άλλος...εγώ φυσικά....

Ούτε ηλεκτρονικά βοηθήματα ούτε τίποτα....πίσω κίνηση + χειμερινά + χέρια =Κ@YΛ@.....

https://youtu.be/bjl2Ka49PPs

 

Ευχαριστούμε ρε Χρηστάρα για το βιντεάκι!!!!!!

 

  • Like 5
  • Thanks 2
  • Haha 1

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, porfirio said:

Χειμερινή οδήγηση... 

Ούτε ηλεκτρονικά βοηθήματα ούτε τίποτα....πίσω κίνηση + χειμερινά + χέρια =Κ@YΛ@.....

https://youtu.be/bjl2Ka49PPs

 

Ευχαριστούμε ρε Χρηστάρα για το βιντεάκι!!!!!!

 

Πίσω κίνηση+ χειμερινά + χέρια. Συμφωνώ 100%. Έτσι οδηγείται μια Μπέμπα. Ειδικά η Ε36... (τι θυμάμαι τώρα)! Πολύ ωραίες στιγμές, πολύ ωραία διαδρομή (η αγαπημένη μου) πολύ ωραίες εικόνες. Να 'στε καλά που ανεβάζετε τέτοια βίντεο! 

  • Like 3

Πάντα να κοιτάς, εκεί που θες να πας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα RWD πλεονεκτούν στο χιόνι γιατί μπορείς να κατευθύνεις το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας την υπερστροφή. Φυσικά η υπερστροφή μπορεί να γίνει και μια καλή περιστροφή. Στα FWD ο οδηγός πρέπει να αποβάλει τον φόβο και να χρησιμοποιεί το δεξί πεντάλ για να επαναφέρει το πίσω μέρος στην σωστή πορεία. Με προσοχή γιατί η υποστροφή μπορεί να γίνει ευθεία πορεία. Αυτά στην ανάβαση, γιατί στην κατάβαση προστίθεται και η δύναμη της βαρύτητας. 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, herman said:

Τα RWD πλεονεκτούν στο χιόνι γιατί μπορείς να κατευθύνεις το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας την υπερστροφή. Φυσικά η υπερστροφή μπορεί να γίνει και μια καλή περιστροφή. Στα FWD ο οδηγός πρέπει να αποβάλει τον φόβο και να χρησιμοποιεί το δεξί πεντάλ για να επαναφέρει το πίσω μέρος στην σωστή πορεία. Με προσοχή γιατί η υποστροφή μπορεί να γίνει ευθεία πορεία. Αυτά στην ανάβαση, γιατί στην κατάβαση προστίθεται και η δύναμη της βαρύτητας. 

Αυτό ακριβώς..... πολύ σωστή τοποθέτηση κατ εμέ....

Το Α και το Ω είναι η πρόσφυση.... εάν έχεις πρόσφυση τότε μπορείς να κινηθείς με ασφάλεια είτε με FWD είτε με RWD...

Από κει και πέρα ανάλογα με το όχημα, δύναμη / ροπές κινητήρα, βάρους/κατανομής βάρους, είναι στο χέρι του καθενός να μάθει πώς να απολαύσει την οδήγηση στο χιόνι....

Διαθέτω δύο οχήματα με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά...το ένα βαρύ πισωκίνητο ( 1500 κιλά) με δυνατό ροπατο μοτέρ και μια κατανομή βάρους 50/50, καί το δεύτερο ένα παναλαφρο ( 700 κιλά) προσθιοκινιτο- προσθιοβαρο, με ένα αδύναμο ατμοσφαιρικό μοτέρ.....

Δύο εντελώς διαφορετικά οχήματα, δύο εντελώς διαφορετικά οδηγικά στυλ, όμως ένας κοινός παρονομαστής..... πρόσφυση λόγω χειμερινών....

Τα τετρακίνητα που όπως και να το κάνουμε υπερτερούν σε τέτοιου είδους συνθήκες έχουν και αυτά την δική τους χάρη.... βέβαια και αυτά έχουν τις δικές τους ιδιαιτερότητες.... Άλλο το AWD και άλλο το 4WD... άλλο στυλ οδήγησης έχει το ένα και άλλη το άλλο.... δυστυχώς δεν είχα ποτέ στην κατοχή μου κάποιο τετρακίνητο, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, αλλά από τίς λιγοστές εμπειρίες που έχω σάν συνοδηγός από οχήματα φίλων ή διαφορά είναι κάτι παραπάνω από αισθητή....

Φιλικά,

Σπύρος

 

 

  • Like 4

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν με ρωταγες οταν ειχα το Φορεστερ βρε Σπυρο! Σκετη απολαυση, να ανεβαινεις απο Αμφικλεια και να κατοσταριζεις στο χιονι!

Θυμαμαι οταν πηρα τα (αναγκαστικα) μαθηματα χειμερινης οδηγησης (για να παρω Νορβηγικο διπλωμα). Μας ζητησαν να παμε με το δικο μας αυτοκινητο, με χιονολαστιχα (ειχα ενα VW Polo με καρφια) και ειτε χωρις ABS ειτε με απενεργοποιημενο ABS (30 χρονια πριν, το ABS ηταν νεα τεχνολογια τοτε). Σαν τελικο μαθημα, μας πηγανε σε μια πιστα σχηματος αχλαδιου(!) και μας ειπαν να κανουμε οσους γυρους θελουμε, αυξανοντας προοδευτικα την ταχυτητα, μεχρι να χασουμε την προσφυση. Η μονη φορα που εκανα τα 3/4 της πιστας με μπροστοκινητο, με τις παντες, αλλα το εχασα στη φουρκετα! Ετσι μαθαινουν οδηγηση οι Σκανδιναυοι!... 

  • Like 3

Το Photobucket τελικα τσακισε και αφησε τους ομηρους...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Εχμμ.... μποτα σκι αγοραζουμε ή παπουτσια αναρριχησης (που πρεπει να ειναι τσιτα κ συνηθως αγοραζεις 1-1,5 νουμερο μικροτερο)??? Αν ειναι να μου χαλασει το σκι εστω κ τις 10 πρωτες φορες μεχρι (ΑΝ) να προσαρμοστουν στο ποδι οχι δεν θα παρω..... Νομιζω οτι η συμβουλη που σου ειπαν αφορα οσους κανουν "αγωνιστικο" σκι και οχι τουριστικο οπου η ανεση ειναι το ζητουμενο. Το οτι μετα απο καποιες μερες περιοριζονται καπως οι πονοι δεν εχει να κανει νομιζω με τα υλικα που "πεφτουν" αλλα οτι προσαρμοζεται το ποδι, οπως ακριβως γινεται κ με τα παπουτσια αναρριχησης τα οποια ειναι φτιαγμενα ετσι ωστε να μην "ανοιγουν". Πιστευω οτι στην αρχη καθε σαιζον το ιδιο προβλημα θα υπαρχει. Με τα παπουτσια αναρριχησης αν εχω καποιο καιρο αποχη και ξεσυνιθησει το ποδι, οταν παω να τα φορεσω υποφερω μεχρι να προσαρμοστει το ποδι......  
    • Να καταθέσω κι εγώ μιά εμπειρία από την συλλογή ‘’συγκρούσεις με μεζεομακάκες’’ Τελευταία κατάβαση έχω σταματήσει στο 1750 λίγο πριν την άσφαλτο έξω από τα ταμεία. Έρχεται ο σνοουμπορντάς και με κουρεύει τη στιγμή που πάω να βγάλω τα σκι, τάκλιν κανονικό γιά αποβολή λόγω αντιαθλητικής συμπεριφοράς . Του μιλάω αυθορμήτως τη γλώσσα του Μολιέρου και μου την πέφτει να πλακωθούμε αν είμαι άντρας ναούμ. Προς στιγμήν μπήκα στον πειρασμό . Και συνεχίζει ο λεβέντης (σαραντοπενητάρης με τατού και σκουλαρίκι )και μου λέει πως φταίω εγώ που δεν πρόσεχα πως έρχεται να του κάνω χώρο.Εγώ ο σταματημένος με την πλάτη στη πλαγιά... Έχεις καθόλου υπόψιν , του λέω, πως εφόσον έρχεσαι από πάνω έχεις ευθύνη να αποφύγεις όσους είναι πιό κάτω ? Τι είναι αυτά που λες οι από κάτω πρέπει να κάνουν πέρα για να περάσω μου λέει. Και μου αρχίζει την ελληνοπρεπή ρητορεία  Ξέρεις πόσα χρόνια είμαι εγώ στο βουνό , ποιος είμαι ... Καμμιά ώρα πριν είχα αποκρούσει με τον αγκώνα άλλο αστέρι με σανίδι που έκανε ντροπ από τις ... ξαπλώστρες του 1950 ! Τα στερεότυπα είναι κακά , αλλά δεν έχουν δημιουργηθεί τυχαία ..
    • Θα μειώσει το χώρο λίγο στο instep, αλλά θα δώσει λίγο περισσότερο αέρα στα δάχτυλα. Θα σου πουν βέβαια αυτοί που ξέρουν.
    • Πάλι σε apre είσαι με ρώταγε η γυναίκα. Με τον Πάνο είμαι αγάπη μου για τις μπότες!!! 😂😂😂 Βάραγε και Rock όποτε δούλευε το πόδι!!!
    • Ο πάτος είναι όντως στα άμεσα σχέδια. Αν και λίγο θα περιορίσει το διαθέσιμο χώρο μου φαίνεται, οπότε θα έχουμε αναπροσαρμογές...  
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,561
    • Total Posts
      446,454
  • Member Statistics

    • Total Members
      6,895
    • Most Online
      137

    Newest Member
    breathless7
    Joined
×
×
  • Create New...