panpanou 335 Report post Posted December 1, 2011 YouTube Video ->Original Video δεν έχει χιονίσει στο Τιρόλο και η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ του ΣΚΙδουλεύει 1000 !!!! κανόνια σκι, έχει καταναλώσει μέχρι τώρα 470.000 ΚΥΒΙΚΑ ΜΕΤΡΑ !!! νερό και χιλιάδες MW ηλεκτρικής ενέργειας .... :LOL: και ο ανόητος εκπρόσωπος περηφανεύεται ότι έχουν στρώσει τις πίστες με 20 πόντους τεχνητό χιόνι !!! για να κάνουν σκι οι αφελείς homo sapiensπου δεν καταλαβαίνουν πόσο ανισόρροπο είναι να βιάζεις με τέτοιο ενεργοβόρο τρόπο τη φυσική ισορροπία ....σε 2-3 αιώνες από τώρα, αν συνεχίζει να υφίσταται ζωή, θα γουρλώνουν τα μάτια από το τις μαλακίες που λέμε και κάνουμε σήμερα ... και πόσο ανεύθυνοι είμαστε απέναντι στο πλανήτη μας ....λυπάμαι ... ποτέ και σώσω να κάνω σκι σε τέτοιες συνθήκες ... σε 20 εκ τεχνητού χιονιού ....ποτέ και σώσω να στηρίξω μια ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ για ΤΑ ΒΟΥΝΑ και τη ΦΥΣΗ .... που θα δώσει κέρδησε μιά μικρή ομάδα ανθρώπων και θα καταστρέψει το φυσικό περιβάλλον καιτις συνθήκες ζωής χιλιάδων ή εκατομμυρίων άλλων ανθρώπων .....κάποιος πρέπει να πει σ' αυτούς τους ηλίθιους ότι η Γη είναι σε κίνδυνο, οι παγετώνες λιώνουν, το νερό γίνεται δυσεύρετο,το κλίμα αλλάζει με γοργούς ρυθμούς και το σκι είναι μιά ανθρώπινη δραστηριότητα που δεν μπορεί να πάει κόντρα στη Φύση ...ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΚΙ ΣΕ ΤΕΧΝΗΤΟ ΧΙΟΝΙγια το λόγο ότι σε αυτό τον πλανήτη, δεν είμαστε μόνο οι άνθρωποι ... Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted December 2, 2011 Πανο... Ηρεμησε λιγακι... Κατ'αρχην... το νερο δεν μπορει κανεις να το 'καταναλωσει', μπορει απλα να το χρησιμοποιησει... Στην δεδομενη περιπτωση, το νερο το μαζευουν σε ταμιευτηρες με φυσικη ροη ...οταν λιωνουν τα χιονια. Εχουν 1 μυριο κυβικα σε 'φυλαξη' να το απελευθερωσουν τον επομενο χειμωνα... Στην τελικη, μια αναβολη παιρνει... πριν γινει... λασπη στο Δουναβη! Επισης, δεν θα 'λειψει' απο τον κυκλο, εκτος απο την πρωτη χρονια... μετα το ανακυκλωνεις με νεα δανεικα... κατι σαν το χρεος να πουμε... οπως θα'πρεπε να ειναι... Παμε τωρα στην περιβοητη σπαταλη της ηλεκτρικης ενεργειας... Καποια στοιχεια... http://www.technoalpin.com/en/produkte/fan-guns-m12/ http://www.iag.at/en_bk75.html 10-15 kW ισχυς, δλδ 10-15 kWh καταναλωση... Τα χιλια κανονια ειναι καμμια 15αρια megawatt (επι μια ωρα για MWh.. κλπ, κλπ). Πολλα ε;... Τοσα ειναι και 136 Subaru Forester!!!! http://www.subaru.gr/11forester_20xs.html απο 110 kW το κομματι... Υποθετω, οτι την καταναλωση ενεργειας που εχουν τα κανονια στο Ischgl σε ετησια βαση, την εχουν και με το παραπανω τα Subaru αυτων που πανε να δουνε τον αγωνα του Ολυμπιακου (μονο τα Subaru, μονο τον αγωνα, αε ετησια βαση...). Η εκλογη μου δεν ειναι τυχαια... ειχα Subaru Forester Τωρα παω με τα ποδια και τα ΜΜΜ (εδω δεν απεργουν...) αλλα τα ΘΕΛΩ τα κανονια... στο Kilington Α... ξεχασα... η ενεργεια που χρησιμοποιουν ειναι υδροηλεκτρικη... δεν καινε καρβουνο και η εταιρεια ενεργειας της περιοχης ειναι απο τους κυριωτερους μετοχους της περιοχης (οπως μου ειπε ο ξενοδοχος οταν ρωτησα πως ειναι οργανωμενα τα οικονομικα του χιονοδρομικου...). Τα νουμερα τα εβγαλα στο ποδι... ελπιζω α μην εχω κανει κανενα λαθος και γινω ρομπα... αν εχω, ζητω προκαταβολικα συγνωμη. Καλημερα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 2, 2011 Μάκη μια χάρά είναι οι πράξεις σου μόλις τις ελέγξαμε δυο νεότεροι μηχανολόγοι και προσθέτουμε... Panpanoy έχουμε κάνει αυτή τη κουβέντα ξανά και έχω διαβάσει κάποια πράγματα τα οποία θα ήθελα να σου παραθέσω Νερό: Κάπου έχεις ένα λάθος στο ισοζύγιο του νερού. Το νερό για το τεχνητό δεν το ανεβάζουν το δίκτυο της ύδρευσης και δεν το πετάνε αμέσως μετά στη θάλασσα. Σε κάθε περίπτωση ξέρεις ποιος ευθύνεται για την μεγαλύτερη σπατάλη νερού. Ο σύγχρονος κάτοικος μεγάλης πόλης προκαλεί πρίπου 1000πλάσια σπατάλη νερού. Το κρέας είναι τεκμηριωμένα έγκλημα καθώς για την παραγωγή καθε κιλού κρέατος θέλουμε 20-200 λίτρα νερό. Για δες τα νούμερα πόσο καταναλώνει ο κάθε Δυτικοευρωπαίος και μην ξεχνάς ότι το νερό του τεχνητού δεν εξαφανίζεται. Ίσα ίσα προέρχεται από μια συλλογή που αλλιώς δεν θα υπήρχε Ηλίθιοι όσοι μένουν σε μεγάλες πόλεις Κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Ηλίθιοι όλοι οι σκιερ. Με τι μικρές μας πράξεις εδώ ο κάθε σκιερ για να πάει για σκι (παραδοχή μένει μέσο όρο 3 ώρες/300χλμ από χιονοδρομικό κέντρο) Θέλει περίπου 1000KWh για την μετακίνησή του. Το νούμερο μπορεί να είναι και 100KWh αν μένει κοντά ή 10000KWh αν πάμε εμείς στις Άλπεις. Άρα αν υποθέσουμε ότι ένας σκιερ έχει ξοδέψει 500KWh να πάει για σκι προσθέτουμε και τις KWh του τεχνητού στην κατανάλωσή του. Με μια απλή διαίρεση αν ένα χιονοδρομικό με 100.000 πελάτες ξοδέψει 15MW επί 100 ώρες 1500ΜWh άρα 15.000.000KWh μας κάνει 150KWh ανά πελάτη. Άρα αν είναι ηλίθιος μια όποιος κάνει σκι σε τεχνητό είναι ηλίθιος 8 φορές όποιος κάνει σκι. ΗΛΙΘΙΟΙ Στο έχω ξαναπεί εγώ σε θεωρώ ήλίθιο που έχεις μεγάλο αμάξι, κάνεις ιστιοπλοία, δεν κάνεις εξοικονόμηση ενέργειας, τρως κρέας, κάνεις ορειβασία και ξεσκίζεις με όλα αυτά το περιβάλλον. Έχεις μια μανία εναντίων του τεχνητού. Τα παραπάνω μπορεί να έχουν κάνα λαθάκι αλλά το συμπέρασμα είναι ότι το τεχνητό ΔΕΝ μα ΔΕΝ μα ΔΕΝ ευθύνεται για τα κακά αυτού του κόσμου όπως εδώ και 5 χρόνια ο panpanoy είναι πεποισμένος ότι προκαλέι. Ο σκιερ, όποιος τρώει κρέας και όποιος ζει τον σύγχρονο Δυτικό τρόπο ζωής ευθύνονται κατά σειρά για τα περιβαλλοντικά κακά του κόσμου. Με κάθε σεβασμό panpanoy μπορώ να γράψω το ίδιο κείμενο για τους ηλίθιους ιστιοπλόους και παραπεντιστές αλλά δεν έχει νόημα. Ότι κάνουεμ εγώ και εσύ σκίζει το περιβάλλον. Και εγώ και εσύ. Και το να ζητάω να κάνω σκι εξόρισμού σκίζει το περιβάλλον. Και όλοι μας θέλουμε να κάνουμε σκι και είμαστε περιβαλλοντικά ηλίθιοι για αυτό. Με τεχνητό ή όχι ηλίθιοι είμαστε. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted December 2, 2011 Το θεμα δεν ειναι αν η ενεργεια που καναναλωνεται για την παραγωγη του Τεχνητου Χιονιου ειναι μικροτερη σε σχεση με αλλες πτυχες του Δυτικου τροπου ζωης. Δεν ειναι θεμα συγκρισης. Ειναι θεμα Καταναλωσης. Και ΝΑΙ ειναι σπαταλη. Ολη αυτη η ενεργεια που καταναλωνετε θα μπορουσε ισως να χρησιμοποιηθει καπου αλλου για να παραξει εργο και οχι για τη διασκεδαση μας.... Ετσι το βλεπω εγω...... και οχι συγκριτικα. Οπως επιζημιο για το περιβαλλον ειναι να πηγαινουμε με το αυτοκινητο ακομα κ μεχρι το περιπτερο..... Μικρη καταναλωση ενεργειας ανα μοναδα, τεραστια δε αν προσθεσουμε οοοοολους που το κανουν...... Ας μην συγκρινουμε λοιπον αν κατι ειναι επιζημιο για το περιβαλλον σε σχεση με κατι αλλο αλλα να βλεπουμε την επιπτωση καθε δραστηριοτητας μας στο περιβαλλον. Οτι μπορουμε να αποφυγουμε για την προστασια του καλο ειναι....... Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted December 2, 2011 κατηγορουν οι Ελληνες τους Αυστριακους Για σπαταλη ενεργειας? για εσας ειναι απλα ενα σκι... για τους αυστριακους ειναι η βιομηχανια τους. Δεν ειναι σπαταλη τα κανονια, ειναι επενδυση για να ειναι βιωσιμη η επιχειρηση που στηριζει κατα κυριο λογο το ΑΕΠ της χωρας τους. ΚΑΙ σιγουρα αυτοι θα προσεξουν και το περιβαλλον σε αντιθεση με τις ελληνικες επενδυσεις που δεν δινουν σημασια καν.... Καλημέρα καλό χειμωνα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wipika 676 Report post Posted December 2, 2011 Αν πιάσουμε το θέμα από τη ρίζα του όλοι θα συμφωνήσουμε ότι τα Χιονοδρομικά γενικώς δεν είναι μια ευνοϊκή για το περιβάλλον εγκατάσταση. Χιλιάδες δέντρα έχουν αποψιλωθεί, τόνοι μπετού έχουν πέσει για εγκαταστάσεις και καταλύματα, μιλιούνια ηλιθίων που αφήνουν τόνους σκουπιδιών και σκατού στην άγρια φύση. Άγρια φυση και άγρια ζωή κυνηγημένη και εκτοπισμένη, θυσία στην ματαιοδοξία του σύγχρονου δυτικού homo sapiens. Και άλλα πολλά και πολύ ειπωμένα. Η τεχνίτη χιόνοση είναι ένα ακόμη κομμάτι στο πάζλ της καταστροφής. Σήμερα και ίσως στο μέλλον περισσότερο θα αποτελέσει τον ακρογωνιαίο λίθο προκειμένου να συνεχίσει λειτουργεί όλοι αυτή η βιομηχανία και να τραφούν όλα τα στόματα που ζουν από αυτήν. Quote www.exploremessinia.com Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted December 2, 2011 Σε κάθε περίπτωση ξέρεις ποιος ευθύνεται για την μεγαλύτερη σπατάλη νερού. Ο σύγχρονος κάτοικος μεγάλης πόλης προκαλεί πρίπου 1000πλάσια σπατάλη νερού. Στην Ελλάδα, η αστική κατανάλωση νερού είναι το 5%. Το υπόλοιπο 95%, πάει στην αγροτική παραγωγή και ειδικότερα σε αυτή που σε μεγάλο ποσοστό υπήρχε για να εισπράτονται επιδοτήσεις. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted December 2, 2011 κατηγορουν οι Ελληνες τους Αυστριακους Για σπαταλη ενεργειας? Που χάθηκες εσύ; Και στο παραπάνω, ειδικά όταν το μέσο Ελληνικό σπίτι χρειάζεται περισσότερη ενέργεια από ένα Αυστριακό για θέρμανση. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 2, 2011 Στην Ελλάδα, η αστική κατανάλωση νερού είναι το 5%. Το υπόλοιπο 95%, πάει στην αγροτική παραγωγή και ειδικότερα σε αυτή που σε μεγάλο ποσοστό υπήρχε για να εισπράτονται επιδοτήσεις. Ναι για αυτό λέω αγροτική και ζωική παραγωγή η οποία πηγάζει από τον Δυτικό τρόπο ζωής. Όλα όσα κάνουμε τα κάνουμε για διασκέδαση και καίνε ρεύμα και μολύνουν το περιβάλλον. Τηλεόραση, καφετιέρα, σιδερώστρα, θερμοσίφωνας, θέρμανση, φωτισμός. Κάποιοι τα θεωρούν ανάγκη κάποιοι διασκέδαση. Το ότι το σκι χωρίς τεχνητό μολύνει το περιβάλλον χ προφανώς μας συμφέρει να το ξεχνάμε όλοι. Πρώτος λέω ότι είμαι ηλίθιος που τα τρια χόμπι μου έχουν εξόρισμού έναν ηλίθιο να οδηγεί για ώρες και να καίει βενζίνη. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted December 2, 2011 (edited) Αν πιάσουμε το θέμα από τη ρίζα του όλοι θα συμφωνήσουμε ότι τα Χιονοδρομικά γενικώς δεν είναι μια ευνοϊκή για το περιβάλλον εγκατάσταση.Χιλιάδες δέντρα έχουν αποψιλωθεί, τόνοι μπετού έχουν πέσει για εγκαταστάσεις και καταλύματα, μιλιούνια ηλιθίων που αφήνουν τόνους σκουπιδιών και σκατού στην άγρια φύση. Άγρια φυση και άγρια ζωή κυνηγημένη και εκτοπισμένη, θυσία στην ματαιοδοξία του σύγχρονου δυτικού homo sapiens. Και άλλα πολλά και πολύ ειπωμένα. Η τεχνίτη χιόνοση είναι ένα ακόμη κομμάτι στο πάζλ της καταστροφής. Σήμερα και ίσως στο μέλλον περισσότερο θα αποτελέσει τον ακρογωνιαίο λίθο προκειμένου να συνεχίσει λειτουργεί όλοι αυτή η βιομηχανία και να τραφούν όλα τα στόματα που ζουν από αυτήν. Η όποια δραστηριότητα γενικώς οποιουδήποτε έμβιου όντος δεν είναι ευνοϊκή για το περιβάλλον εγκατάσταση. Τελικά και η ύπαρξη του ανθρώπου, με την ίδια ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΗ λογική δεν είναι ευνοϊκή για το περιβάλλον. Αλλά τελικά τι είναι ευνοϊκό για το περιβάλλον; Και για ποιο περιβάλλον; Η άγρια φύση και η άγρια ζωή, στο πέρασμα όχι των ετών ή ημερών, αλλά των δεκάδων χιλιάδων ετών, που αποτελούν δευτερόλεπτα στην ιστορία της γης, μεταβάλλονται πολύ περισσότερο. Είναι τρομερά μεγάλη η ματαιοδοξία του homo sapiens να νομίζει ότι έχει την δυνατότητα να το επηρεάζει όσο θα ήθελε ή όσο νομίζει το περιβάλλον. Ας είμαστε ρεαλιστές, πόσο μας συμφέρει να επηρεάσουμε το περιβάλλον που ζούμε, ώστε να το προσασμόσουμε καλύτερα στις ανάγκες μας διαχρονικά. Δηλαδή σε βάθος χρόνου όχι την ζωή μίας γενιάς, αλλά όσο το δυνατόν περισσότερο. Προς την κατεύθυνση που ήδη το κάνουμε, έχοντας επιτύχει σε λίγες χιλιάδες χρόνια τον τριπλασιασμό του μέσου προσδόκιμου ζωής, σε πολύ καλύτερες και ευνοϊκότερες συνθήκες. Κανείς δεν λέει ότι ό,τι έγινε καλώς έγινε. Η βελτίωση πολλών από τους παραλογισμούς που έχουν γίνει είναι αναγκαία, όσο και των υπερβολών μηδενισμού που βλέπουμε από πολλούς ταλιμπαν οικολόγους, που στην ουσία υποσκάπτουν την πραγματική οικολογία που θα έπρεπε να πρεσβεύουν, χάρην άλλων συμφερόντων. Edited July 26, 2013 by mil Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted December 2, 2011 η πιο αχρηστη σπαταλη νερου δεν ειναι στο Ischgl... ειναι στον δρομο για την δουλεια, που καθε πρωι ενας ριχνει νερο να ξεπλυνει τον δρομο.... Αυτο το κακο στην ελλαδα, "ριχνω νερο να δροσισει (στον δρομο)", "ξεπλενω τον δρομο" δεν το εχω καταλαβει.... Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Wipika 676 Report post Posted December 2, 2011 Το ότι η ύπαρξη μας πάνω στο φυσικό περιβάλλον είναι εκ φύσεως καταστροφική θα παψει να ορίζεται ως μια ισοπεδωτική λογική αρκεί να περιορίσουμε λίγο την απληστία μας. Αυτό νομίζω θέλησε να θίξει και ο panpanou με την αγανάκτηση του για τα τεχνητά χιόνια. Ας μην κάνεις απο το Νοεμβριο ski μωρέ, τι θα πάθεις; Εσυ τιποτα. Οι κατοικοι του Τιρολου ομως; Ισοπεδωτική λογική είναι αυτή του έτσι είναι τα πράγματα και δεν αλλάζουν. Δεν αποτελεί ματαιοδοξία να αναγνωρίζεις ότι το φυσικό περιβάλλον πρέπει να ξαποστάσει λίγο από το βάρος της παρουσίας σου. Ματαιοδοξία αποτελεί να θέλεις ντε και καλά να απολαύσεως λόγου χάρη goulash και σαμπάνια Dom Pérignon στη Valle blanche. Ματαιοδοξία αποτελεί επισης να θελεις λογου χαρη να ανεβασεις το ΑΕΠ σου ως χωρα τοσο ψηλά οσο το Mont Blanc με την γονδολα στο Aiguille du Midi. Όταν κατανοήσουμε πλήρως την διαφορά και την αξία του φυσικού περιβάλλοντος από αυτό των MS Windows τότε θα έχουμε κάνει το πρώτο βήμα. Ποια είναι τα επόμενα βήματα; Να περπατάμε αναλαφρα και να θωρούμε με σεβασμό τα Όρη σαν να ναι θεοί όπως ήταν παλιά. Τώρα πώς να το πεις αυτό στον οποιοδήποτε Έλληνα, Αμερικανο Αυστριακό Κινέζο και Ινδό που θέλει να ανεβάσει το βιοτικό του επίπεδο με ένα iphone ή με τσαντα louis vuitton; Quote www.exploremessinia.com Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted December 2, 2011 ...εγώ σε θεωρώ ήλίθιο που έχεις μεγάλο αμάξι, κάνεις ιστιοπλοία, δεν κάνεις εξοικονόμηση ενέργειας, τρως κρέας, κάνεις ορειβασία... <_< Εκτος αν με πεισεις με αποδειξεις οτι η ορειβασια αποβλακωνει, θα εχουμε ασχημες τραβηχτικες... :angry: <_< Και μην ανεβαζετε τους τονους, γιατι ...ξυπνησατε τον Nickel... ...που εχει ενα δικιο το παιδι, ως ποτε οι Αυστριακοι θα πληρωνουν τους Φωτοπουλους της Ελλαδας; Αυτος που τρωει goulash με Dom Perignon σαφως και θελει εκτελεση, ασχετως Vallee Blanche... προσωπικα προτιμω την Veuve Cliquot, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ, ΟΧΙ ΜΕ GOULASH!!!... (Να βοηθαμε και τις χηρες και τα ορφανα αν μπορουμε βρε αδερφε... ) Στην τελικη... κρατηστε ενα thread σοβαρο ρε κοριτσια!!!... Αν θελετε να γραφετε (ξερετε τι...) υπρχει και το thread 'Οικονομικη κριση'... Γενικη απεργια χθες ε???... Quote Share this post Link to post Share on other sites
maestros1 43 Report post Posted December 2, 2011 Η ανθρώπινη δραστηριότητα έχει μεταμορφώσει το πλανήτη από τον 19ο αιώνα και μετά και φυσικά τον έχει επιβαρύνει περιβαλλοντολογικά. Αναλογιστείτε πως ήταν η Αθήνα πριν 200 χρόνια και πως είναι τώρα; πώς ήταν οι Άλπεις τότε και πώς τώρα; Οι παγετώνες της Γροιλανδίας; Οι πάγοι του Βόρειου Πόλου; Κάθε περιττή ανθρώπινη δραστηριότητα αποτέλεσμα της ραγδαίας αύξησης του βιοτικού επιπέδο στο δυτικό κόσμο, λειτουργησε αθροιστικά στην δημιουργία ανεπνόρθωτης ζημιάς στο πλανήτη. Και ναι, η τεχνητη χιόνωση λειτουργεί αθροιστικά στην τεραστια σπατάλη ενέργειακών πόρων. Είναι ύβρις η κατασπατάληση πολυτιμων φυσικών πόρων. Και μην καιγόσαστε τόσο για το ΑΕΠ των Αυστριακών, αυτοί δεν νομίζω να στενοχωρούνται ιδιαίτερα για τα οικονομικά μας δεινά. Quote Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted December 2, 2011 ...σιδερώστρα, ... Κάποιοι τα θεωρούν ανάγκη κάποιοι διασκέδαση. H δικιά μου π.χ. κι έπειτα παραπονιέται όταν έχει να σιδερώσει.... Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted December 2, 2011 πάντως συμπερασματικά με τα παραπάνω λεγόμενα, ο πλανήτης πάσχει από καρκίνο. Από καρκίνο των πρωτευόντων. Με κανόνια ή χωρίς το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted December 2, 2011 Πανο...ηρεμησε λιγακι... ήρεμος είμαι ρε Μάκη ... αλλά τσαντισμένος pissed off που λέτε και στα States ... είμαι τσαντισμένος διότι το πρόβλημα είναι γνωστό (= υπερθέρμανση της Γης) και αντί να ψάχνουμε να βρούμε λύσεις που να είναι συμβατές με την συνέχιση της ζωής, εμείς δίνουμε μία εκ των προτέρων χαμένη μάχη, αντιμετωπίζοντας την υπερθέρμανση του πλανήτη και το λιώσιμο των παγετώνων, με το να μεταφέρουμε νερό για τεχνητό χιόνι όλο και σε μεγαλύτερα υψόμετρα .... ηλίθιοι δλδ ... Κατ'αρχην... το νερο δεν μπορει κανεις να το 'καταναλωσει', μπορει απλα να το χρησιμοποιησει... Στην δεδομενη περιπτωση, το νερο το μαζευουν σε ταμιευτηρες με φυσικη ροη ...οταν λιωνουν τα χιονια. Εχουν 1 μυριο κυβικα σε 'φυλαξη' να το απελευθερωσουν τον επομενο χειμωνα... Στην τελικη, μια αναβολη παιρνει... πριν γινει... λασπη στο Δουναβη! Επισης, δεν θα 'λειψει' απο τον κυκλο, εκτος απο την πρωτη χρονια... μετα το ανακυκλωνεις με νεα δανεικα... κατι σαν το χρεος να πουμε... οπως θα'πρεπε να ειναι... εμ έλα ντε που δεν είναι έτσι απλά όπως τα λες ....... τα πράγματα, είναι πολύ πιο σύνθετα και πολύπλοκα, από την απλή αριθμητική του ξενιτεμένου Μάκη μας ... βεβαίως και το νερό μπορεί να "καταναλώνεται " .... από το νερό που μαζεύεται στους ταμιευτήρες των χιονοδρομικών για να χρησιμοποιηθεί από τη βιομηχανία του σκι για παραγωγή τεχνητού χιονιού το 30% χάνεται μέσω εξάτμισης !!! γίνεται υδρατμός και φεύγει .... πάει σε γειτονικές κοιλάδες ή σε άλλες χώρες .... (μετρήσεις του Γαλλικού ΥΠΕΧΩΔΕ και του Mountain Institute του Πανεπιστημίου του Savoy, στη Γαλλία) (μη ξεχνάμε ότι πχ σε ύψος 2000 μ ο ήλιος καίει πιο πολύ, διότι λείπουν 2 km ατμόσφαιρας να απορροφήσουν την ακτινοβολία του ...) από την άλλη, η συλλογή του νερού σε λεκάνες, δεν επιτρέπει την φυσική ροή του νερού προς τα κάτω, με αποτέλεσμα οι χείμαρροι και τα μικρά ποτάμια, να ελαττώνουν την ροή τους από 40% - 70% ...... είναι διαδεδομένη η αντίληψη, ότι το νερό που θα χρησιμοποιηθεί για τεχνητή χιόνωση θα δοθεί όλο πίσω στη Φύση ... ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ !!! μεγάλο λάθος διότι η επιβράδυνση του κύκλου του νερού (μέσω της παραγωγής τεχνητού χιονιού) και η μετέπειτα απόδοση του σαν επιφανειακό νερό, έχει ως συνέπεια τεράστιες απώλειες νερού !!! για να μη γράφω αβέρτα, κάντε τον κόπο και διαβάστε εδώ αυτή την πολύ περιεκτική και ενδιαφέρουσα σύνοψη ... (αφήνω στην άκρη την χρήση nucleators, χημικών ουσιών που επιταχύνουν τη κρυσταλοποίηση του νερού ... και μετά τις βρίσκουνε στα λαχανάκια και στα ραπανάκια που καλλιεργούν στις κοιλάδες .... στις δε ΗΠΑ, χρησιμοποιούν και τις πρωτείνες από ένα μικρόβιο !!!! την ψευδομονάδα syringae !!!! πράγμα που δεν έχει γίνει αποδεκτό για χρήση στην Ευρώπη για ευνόητους λόγους .... (Μάκη, θα σου σύστηνα πάντως ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΩΣ ΤΕΧΝΗΤΟ ΧΙΟΝΙ στο Killington ......) όσο για την ενέργεια που δαπανάται για το τεχνητό χιόνι, εκεί είναι που είσαι φάουλ με τα 1000 ..... θα σου γράψω το πως και γιατί .... αρχικά για να συνεννοούμαστε, είναι καλό να διαβάσουμε όλοι τι σημαίνει τεχνητό χιόνι και πως γίνεται .... ώστε να λέμε και να καταλαβαίνουμε τα ίδια πράγματα .... πάτε λοιπόν αρχικά εδώ και διαβάστε πως γίνεται το τεχνητό χιόνι ... μετά για να μην έχει κανείς απορίες και αντιρρήσεις για το θέμα της υπερθέρμανσης του πλανήτη και την αχιονία που χτυπάει τα ψηλά βουνά ... δείτε τα παρακάτω βίντεο !!!! (οι παγετώνες είναι ένας ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ευαίσθητος δείκτης της κλιματικής αλλαγής .....) αφού τα δείτε, να επανέλθουμε και να κάνουμε την συζήτηση και για τα νερά και για την ενέργεια και για το τεχνητό χιόνι στα Καλάβρυτα και στο Παρνασσό .... YouTube Video -> YouTube Video -> δείτε μια εναλλακτική άποψη που προσπαθεί να βρει διέξοδο στην ανθρώπινη δραστηριότητα στα βουνά, διαφορετικό από τη τεχνητή χιόνωση που πριμοδοτεί η βιομηχανία ... (που ούτως ή άλλως θα πάει στο διάολο, αφού πρώτα θα έχει καταστρέψει φύση και ανθρώπους ....) YouTube Video ->Original Video και δείτε τέλος και έναν .... μηχανικό !!! που επιμένει ...!!! να θέλει να ξαναφτιάξει ...παγετώνες !!! YouTube Video -> Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 4, 2011 (edited) Panpanoy να πω την αλήθεια θα ήθελα να διαβάσω πολύ ακόμα και θα το κάνω όταν βρω χρόνο αλλά με την δική μου πρόχειρη έρευνα... Το χόμπι του σκι ευθύνεται για εκπομπές του θερμοκηπίου Χ και σπατάλη νερού Ψ. Το τεχνητό χιόνι ευθύνεται για εκπομπές αερίου του θερμοκηπίου 0,05Χ και σπατάλη νερού 0,1Ψ. Για μένα είναι υποκρισία να ξεκινάει οποιαδήποτε συζήτηση για τεχνητό που δεν ξεκινάει με την φράση "Το σκι είναι καταστροφή για το περιβάλλον, και μια πολύ μικρή ευθύνη για αυτό έχει και το τεχνητό". Χωρίς υπερβολή οι μπριζόλες που καταναλώνονται στις ταβέρνες της Αράχωβας ευθύνονται για σπατάλη νερού ίση με το αν γίνει το τεχνητό του Παρνασσού. Αν προσθέσουμε και την σπατάλη νερού για να κατασκευαστεί ένα αυτοκίνητο... Θα δεχόμουν απόλυτα τον συλλογισμό σου εάν προστίθονται χημικά στον κύκλο νερού αλλά ξέρω για τις Άλπεις ότι δεν. Τουλάχιστον στο les Arcs που με ξενάγησε ο υπεύθυνος είχε ένα ENV ISO άπό εδώ μέχρι το les Arcs που απαγόρευε σε κάθε βήμα κάθε χημικό που θα μπρούσε να μπει στον κυκλο του νερού. Edited December 4, 2011 by ΜΙΚ Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted December 4, 2011 Δηλαδή ρε ΜΙΚ προκειμένου να μην μας πουν υποκριτές ΠΡΕΠΕΙ να συνεχίζουμε να Γ@ΜΑΜΕ το περιβάλλον από ΠΑΝΤΟΥ ! Γαμάτη λογική ! Μαθαίνουμε να ζούμε με τις αντιφάσεις μας , όχι να τις κρύβουμε και εμάς μαζί πίσω από το δακτυλό μας. Διαβασε τα λινκς πρώτα και μετα ανέπτυξε τις προτάσεις σου διάολε ! Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 4, 2011 Απλά πρέπει να βλέπουμε την επίπτωση που έχει η συγκεκριμένη δραστηριότητα σε σχέση με τις εναλλακτικές. Τι θα συνέβαινε λ.χ. αν δεν υπήρχε η βιομηχανία του σκι που είναι στηριγμένη στην σιγουριά που παρέχει η τεχνητή χιόνωση; Πως θα εξασφάλιζαν την διαβίωση τους τα εκατοντάδες χωριά & πόλεις των Άλπεων που παρέχουν εργασία σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους; Αν όλοι αυτοί ήταν αναγκασμένοι να κάνουν κάτι διαφορετικό για να ζήσουν, αυτό θα είχε μικρότερη ή μεγαλύτερη επίπτωση στο περιβάλλον από το τεχνητό χιόνι; Έχω και εγώ την αίσθηση πάντως ότι τα προβλήματα που δημιουργεί στον φυσικό κύκλο το τεχνητό είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στις επιπτώσεις από τις εκπομπές καυσαερίων από τα αυτοκίνητα και αεροπλάνα που μεταφέρουν τις ορδές των τουριστών και από τις ανάγκες για την παραγωγή κρέατος που θα θρέψει όλους αυτούς τους ανθρώπους. Επίσης, έχω την εντύπωση ότι οι παγετώνες υποχωρούν ακολουθώντας τους φυσικούς κύκλους της Γης που βρίσκεται σε φάση υπερθέρμανσης, όχι γιατί το Ischl έβαλε κανόνια για χιόνι. Είμαστε εντελώς ασήμαντοι μπροστά στην κλίμακα του φαινομένου για να το επηρεάσουμε και πολύ πρόσφατοι στον πλανήτη για να έχουμε ζήσει παλαιότερους κύκλους θέρμανσης και ψύχρανσης. Οι παγετώνες θα λιώσουν είτε εμείς βάλουμε τεχνητή χιόνωση σε όλες τις κορφές της οικουμένης, είτε γυρίσουμε την πλάτη σε κάθε είδους τεχνολογία και επιστρέψουμε στα δέντρα τρώγοντας μπανάνες. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted December 4, 2011 Όχι μόνον αυτό, αλλά και μέρος των παραπάνω κειμένων, δεν δείχνουν κάτι τέτοιο. Υπάρχει ακόμα και η αναφορά ότι αυξάνεται η κατανάλωση νερού, διότι υπάρχουν πολλοί τουρίστες που τα καταναλώνουν.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted December 4, 2011 (edited) Επίσης, έχω την εντύπωση ότι οι παγετώνες υποχωρούν ακολουθώντας τους φυσικούς κύκλους της Γης που βρίσκεται σε φάση υπερθέρμανσης, όχι γιατί το Ischl έβαλε κανόνια για χιόνι. Είμαστε εντελώς ασήμαντοι μπροστά στην κλίμακα του φαινομένου για να το επηρεάσουμε και πολύ πρόσφατοι στον πλανήτη για να έχουμε ζήσει παλαιότερους κύκλους θέρμανσης και ψύχρανσης. Οι παγετώνες θα λιώσουν είτε εμείς βάλουμε τεχνητή χιόνωση σε όλες τις κορφές της οικουμένης, είτε γυρίσουμε την πλάτη σε κάθε είδους τεχνολογία και επιστρέψουμε στα δέντρα τρώγοντας μπανάνες. Χρήστο, τα περι φυσικών κύκλων της Γης κλπ, εκφράστηκαν όταν άρχισε να γίνεται αντιληπτό το φαινόμενο της υπερθέρμανσης του πλανήτη, αλλά πλέον έχουν αναιρεθεί από τους πάντες πια ... οι ειδικοί (η πολύ μεγάλη πλειονότητα τους) ανα τον κόσμο έχουν αποφανθεί ότι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ για περίοδο ψύχρανσης, (αφού εξελίσσεται σε ελάχιστο χρόνο και με διαφορετικό pattern (=πρωτόγνωρο) από τις προηγούμενες φορές ...) το 2100 δεν θα υπάρχει καν χιόνι στις πλαγιές του Mont Blanc και βέβαια κανένας παγετώνας ... μάλλον πρέπει να ξαναρχίσεις το διάβασμα ... Edited December 4, 2011 by panpanou Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 4, 2011 Αυτό είναι το μόνο σίγουρο! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted December 4, 2011 (edited) το 2100 δεν θα υπάρχει καν χιόνι στις πλαγιές του Mont Blanc και βέβαια κανένας παγετώνας ... δες πχ εδώ, μία από τις πολλές αναφορές .... θα φτάσουμε δλδ, υπέργηροι όντες, αλλά αρνησίγεροι πάντα !!! να ανεβάζουμε το laserάκι και να κάνουμε ιστιοπλοία στο Ξερόκαμπο του ΧΚΚ, που θά' χει γίνει λίμνη από τις πολλές βροχές και την απουσία χιονιού ... κάτι ήξερε ο Τσεκ που έβαλε τη βάρκα δίπλα στο εκκλησάκι ... :P Edited December 4, 2011 by panpanou Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 4, 2011 Δηλαδή ρε ΜΙΚ προκειμένου να μην μας πουν υποκριτές ΠΡΕΠΕΙ να συνεχίζουμε να Γ@ΜΑΜΕ το περιβάλλον από ΠΑΝΤΟΥ ! Γαμάτη λογική ! Μαθαίνουμε να ζούμε με τις αντιφάσεις μας , όχι να τις κρύβουμε και εμάς μαζί πίσω από το δακτυλό μας. Διαβασε τα λινκς πρώτα και μετα ανέπτυξε τις προτάσεις σου διάολε ! Μαθαίνουμε να λέμε ότι ο τρόπος ζωής μας διαλύει τον πιο όμορφο πλανήτη του σύμπαντος, όταν λέμε μας εννούμε τον εαυτό μας πρώτο, κάνουμε ότι μπορούμε να αλλάξουμε τον τρόπο ζωής μας, δουλειάς μας και μετά χαρακτηρίζουμε οποιονδήποτε ηλίθιο, διάολε. Προτείνω σε όλα τα Ελληνικά χιονοδρομικά να μπει τεχνητό αλλά να έχει ο κάθε ένας δικαίωμα να ανέβει 3 φορές το χρόνο για σκι (αν ανέβαινε 15). Φυσικά απαγορεύεται να πας Άλπεις και πάνω από όλα μη μου πεις ότι οδηγείς για να πάς να κάπου να τρέξεις. Έτσι θα σώσουμε το περιβάλλον 70% από τη ζημιά που προκαλούμε για το χόμπι μας και όχι να βρίσκουμε τους έυκολους στόχους. Κάτι μου λέει ότι δεν συμφωνείς. Αλλά συνέχισε να ζεις με την αντίφασή σου και ανέβαινε για σκι ανέμελος, τρώγε κρέας και φυσικά ΄πολύ θα ήθελα να δω την εξοικονόμιση ενέργειας που κάνουμε όλοι σπίτι μας και στις μετακινήσεις μας. Να το πω αλλιώς. Όλοι στεναχωριόμαστε μόλις μάθουμε για ακόμα μια πετρελαιοκηλίδα. Ποιος την προκάλεσε? Εσυ και εγω. Περπάτα και πάρε ηλεκτροκίνητο αμάξι και δεν θα ξαναδείς πετρελαιοκηλίδα. Τι είπες κοστίζει 5 φορές παραπάνω, είναι κουραστικό και δεν σε συμφέρει? Δεν τον νιάζει τον γλάρο αυτό. Επιτρέψτε μου να είμαι λίγο εριστικός για ένα τομέα που γεννήθηκε από την υποκρισία τη ματαιοδοξία και το κερδος. διαμορφώθηκε από την υποκρισία τη ματαιοδοξία και το κερδος, σήμερα είναι υποκρισία τη ματαιοδοξία και το κερδος και με τα δήθεν "πράσινη οικονομία" θα έχουμε ένα μέλλον με υποκρισία τη ματαιοδοξία και το κερδος. Ονομάζεται ενέργεια, νερό και οξυγόνο και τα σκορπάς σαν να είναι τσάμπα από την μέρα που γενιέσαι μέχρι τη μέρα που πεθαίνεις. Αλλά αν σου πω πλήρωσε τα διπλά για το νερό σου και την ενέργειά σου για να σώσεις τον πλανήτη δεν θα συμφωνήσεις. Το οξυγόνο σας εμέσσως ήδη το πληρώνεται μετρητά και σε δύο χρόνια μάλλον στον λογαριασμό ρεύματος σας. Εκεί να δω τι θα λένε τα κανάλια. Τα διάβασα τα λινκ διάολε έχω τη ίδια άποψη διάολε Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites