Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
anemar

Δέστρες, συζήτηση και απορίες!

Recommended Posts

Ζοχ τα είπες σχεδόν όλα...

Άσε να πει και κανένας άλλος τίποτα. :P

 

Οι σοβαρές πτώσεις μου ήταν με alpine δέστρες.

Με τις ορειβατικές(Fritschi Freeride) δεν είχα ποτέ το πρόβλημα του υπερβολικού λυγίσματος των σκι,ίσως βέβαια και λόγω σκληρότερων σκι πλέον.

Τα plates είναι παραπάνω βάρος ,ύψος και πολυπλοκότητα,που εκτός πίστας είναι όχι μόνο άχρηστα αλλά και ενοχλητικά.

Γενικά συμφωνούμε. ;)

 

donmeli αυτό είναι πολύ περίεργο που δείχνεις,αν είναι σωστό το din 13. :)

Ίσως έχει να κάνει με την συμπεριφορά της συγκεκριμένης δέστρας,με αστοχία του ελατηρίου της δέστρας,η με μικρή προένταση της δέστρας... :)

 

:P:D

 

και αν δεν το εμπεδωσατε, διαβαστε το αλλες δυο φορες εδω για να το εμπεδωσετε!...Κυριε admin το φορουμ εχει λοξυγγα!

 

Εγω απορω αν η κυρια (η Nicοla ειναι Βαγγελη;) μπορει να ανοιξει τις δεστρες της στο 13 (binding self test). Αν οχι, αμφιβαλλω αν η δεστρα ειναι υγιης, ισως κατι που δεν εμφανιζεται στο στατικο τεστ ροπης με το μηχανημα, να εμφανιζεται στην δυναμικη φορτιση της εν λογω δεστρας.

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ τώρα να βάλω και μια ακόμα ιστορία,που εντάξει δεν είναι και η πιο δημοφιλής,αλλά εμένα με τρώει...

Τι γίνεται με τη συμπεριφορά των δεστρών σε switch riding ή όταν προσγειώνεσαι με την όπισθεν???

Οι δέστρες ακόμα κι αυτές που απευθύνονται στο freestyle έχουν σχεδιαστεί ώστε να λειτουργούν πηγαίνονταν κανονικά.Σε μερικές σαβούρδες που ανα καιρούς τρώω μαθαίνοντας να κατεβαίνω με slalom switch οι δέστρες δεν έχουν ανοίξει,αν και τις είχα σε σχετικά χαμηλή ρύθμιση,που έχω την άισθηση ότι αν πήγαινα με την ίδια ταχύτητα κανονικά παίζει και να άνοιγαν...Τι γίνεται με τις εντάσεις και τις φορτίσεις που αναπτύσσονται διαφορετικά ως προς την κατεύθυνση της κίνησης του σκιέρ???


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τι σκι είναι αυτά...από περιέργεια.Φαίνεται να έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ shovel.

 

Είναι τα ίδια με τα δικά μου, αλλά με άλλο design. Edelwiser Swing 125/:)/114

Μπορεί-λέμε τώρα- να μην έχει ρυθμίσει ακριβώς την απόσταση της εμπρός και πίσω δέστρας σύμφωνα με το μήκος της μπότας της,δηλαδή να έχει αφήσει "λάσκα" λίγα χιλιοστά.Ενδεχομένως στις χαλαρές βόλτες τις με προοδευτικές φορτίσεις να συγκρατείται η μπότα,αλλά αν τα χώσει μπορεί και να απελευθερώσει.

 

Την έχω για πολύ έμπειρη για να μην το έχει λάβει υπόψιν της.


Αλήθεια στο curling ντοπάρονται?

Share this post


Link to post
Share on other sites
:

 

Εγω απορω αν η κυρια (η Nicοla ειναι Βαγγελη:) μπορει να ανοιξει τις δεστρες της στο 13 (binding self test). Αν οχι, αμφιβαλλω αν η δεστρα ειναι υγιης, ισως κατι που δεν εμφανιζεται στο στατικο τεστ ροπης με το μηχανημα, να εμφανιζεται στην δυναμικη φορτιση της εν λογω δεστρας.

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

 

Σωστά υπέθεσες Μάκη είναι η Nicola, δεν ξέρω αν μπορεί να τις ανοίξει στο self Test όπως δεν ξέρω αν μπορεί και ο louis στο 14+. Δεν ξέρω άλλωστε αν σ' αυτά τα μεγέθη το self test μπορεί να δείξει κάτι.Αλλά αν μπορούν σίγουρα δεν θα ήθελα να φάω κλοτσιά από κανέναν τους. :)


Αλήθεια στο curling ντοπάρονται?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το δικό σου design είναι πιο cool :):);)


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ..

 

@ MakisM ,η οποιον αλλο....

 

Οσο και αν εψαξα ,δεν βρηκα κατι για το "binding self test"

Μπορεις να το εξηγησεις λιγο ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το δικό σου design είναι πιο cool :):);)

 

Εγώ πάλι θα προτιμούσα να είχα το στυλ το δικό της κι ας είχε και τριανταφυλάκια το πέδιλο ή έστω και τσουκνίδες.


Αλήθεια στο curling ντοπάρονται?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω αλλου το πηγαινα..κατεβαινει η Nicola χαλαρα, σε καλο τεραιν και χωρις μεγαλη ταχυτητα, με το γονατακι της το αριστερο λυγισμενο υποδειγματικα 90 μοιρες και η δεστρα ειναι μισανοιχτη. Τη δυναμη την βαζει ΑΥΤΗ!! Και επειδη δεν την κοβω να ανοιγει DIN 13, γι'αυτο υποθετω οτι κατι σαπιο υπαρχει στο βασιλειο της Δανιμαρκιας...

 

Οταν οι δεστρες του Louis ανοιγουν στο 14 μετα απο πτωση, την αντισταση που βαζει το σωμα του και ο ιδιος, υποβοηθει το shock load που δεν προλαβαινει να περασει στο σωμα του (διαφορες ελαστικοτητες σνδεσμων, οστων) οποτε η δεστρα ανοιγει και το κοκαλο δεν σπαει.

 

Πισω στις δεστρες ομως. Αυτο που ειπαν για την κατα μηκος ρυθμιση της δεστρας το εκανα εγω κατα λαθος στις δεστρες της γυναικας μου. Αφου τις ανοιξα στο τελος της προηγουμενης σαιζον για να δοκιμασω τα πεδιλα της, τις εβαλα ενα κλικ πιο εξω και φαινομενικα κουμπωνανε κανονικα. Η κοπελα ομως σαβουρδιαζε για δυο μερες στην αρχη της επομενης σαιζον μεχρι να καταλαβουμε οτι ειχε prerelease σε πολυ ταπεινες ταχυτητες...

 

ΕΠΙΣΗΣ: Ορισμενες δεστρες εχουν και κατα μηκος preload. Αλλες δεν εχουν...(αυτες στα Atomic του Jey πχ εχουν, εμενα (Fischer/Tyrolia) δεν εχουν-νομιζω). Αν εχουν, μπορει να εχει ξεχαστει/ρυθμιστει σε λαθος ρυθμιση. Οι δεστρες θα ανοιξουν με prerelease. Eσενα εχουν; Κατι ειχε παρει το αυτι μου για τις Vist...

 

Αυτα ξερω...

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μακη σκιερ που ειναι αθλητης του cross country στο αλπικο σκι καρβαρωντας ανοιγει και τις 2 δεστρες στο 14+ θεωρω οτι ειναι θεμα "πιεσης" που δεχεται το πεδιλο ειτε απο το σκιερ ειτε απο το terrain.

 

αυτο δε σημαινει οτι ο σκιερ κανει λαθος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είπε τίποτα κακό ο Μάκης,απλά λέει ότι μάλλον έχει πρόβλημα η δέστρα η η ρύθμισή της.

Μπορεί και να έχει δίκιο.

Πάντως τα στατικά τέστ δεν λένε και πολλά παρά μόνο ότι δεν έχεις κάνει κάποιο ακραίο λάθος στη ρύθμιση και ότι λειτουργούν οι αρθρώσεις της δέστρας.

Για την ιστορία τώρα μιά φορά που μου μπλόκαρε το πόδι στο καρεκλάκι του λιφτ, η δέστρα (11 din) άνοιξε οριακά,με πόνο στους συνδέσμους.

Αυτή η περίπτωση,όπως και να σε χτυπήσει κάποιος από πίσω είναι από τις χειρότερες ακόμη και με μικρά din. :P

 

Tώρα για το σατανικό ερώτημα του zox..... :D ..... :P

Μάλλον τα σκι(και οι άνθρωποι) είναι σχεδιασμένα για να κινούνται προς τα εμπρός. :P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εεεεπ και τα twintip γιατί υπάρχουν????? :P:D:P....τα πέδιλα του σατανά.... :P:P :P :P:P


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εεεεπ και τα twintip γιατί υπάρχουν?????

 

Για να πετάς πούδρες στους πίσω και να μην βλέπουν τι κάνεις. :P:D:P

Εντάξει είναι χρήσιμα και αυτά,κυρίως σε στενά περάσματα(λούκια),μπορείς να κινείσαι μπρος-πίσω,χωρίς να χώνονται οι ουρές σου στο χιόνι...

Όποιος θέλει κάνει και ανάποδα landings αν και δεν τα συνιστώ(μπορεί να σπάσουν τα γόνατα σου και όχι μόνο). :P:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι πανω απο το πινακακι οταν η πτωση σου ειναι με λιγα χιλιομετρα και ατσαλη τοτε σαφως και κινδυνευεις να κανεις ζημια.

 

Ο Χιαστος οπως εχω δει σε 2 περιπτωσεις κοπηκε τοσο ευκολα που δε μπορουσα να το πιστεψω. και η Υοτα και ο αδερφος μου (στο 5χ5) τους εκοψαν ορθιοι!

 

Φαινεται οτι ο εμπειρος σκιερ που νιωθει ανετα με τα σκι στα ποδια του ελαχιστοποιει να του συμβει μια ατσαλη πτωση μιας και εχει μαθει να πεφτει που ειναι πολυ σημαντικο αλλα φυσικα δεν την εκμηδενιζει (μακρυα απο εμας)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην περίπτωσή μου ο χιαστός μου κόπηκε (το πιθανότερο) από περιστροφική κίνηση του μηρού με σταθερή - πακτωμένη κνήμη, κίνηση εντελώς αφύσικη για τις προδιαγραφές της άρθρωσης του γονάτου. Το πιό σύνηθες όμως είναι να κοπεί ο χιαστός από μετακίνηση προς τα εμπρός του μηρού σε σχέση με την κνήμη. Και πιστέψτε με έχω κάνει απείρως χειρότερα πράγματα και πτώσεις χωρίς κανένα τραυματισμό. Πάνω στην αφύσικη κίνηση όμως σπάει ο χιαστός σαν κλωστή....Δυστυχώς...δεν πίστευα μετά τί έγινε και πώς. Συμφωνώ ότι πρέπει να ξέρεις να πέφτεις κι ο έμπειρος σκιέρ ξέρει...αλλά δεν σώζεσαι πάντα, απλά γιατί δεν μπορείς πάντα να ελέγξεις την πτώση σου. Εγώ, έμπειρη σκιέρ δεν είμαι, μακράν απέχω, αλλά λόγω όλης της μακροχρόνιας αθλητικής, χορευτικής, κλπ, δράσης, να πέφτω, ξέρω απλά γιατί μου έχει συμβεί τόσες φορές και τη γλίτωνα πάντα λόγω καλού μιϋκού συστήματος (εξ' ου και η τάση ανάληψη παράλογου ρίσκου). Τώρα, όταν έπεσα, το πόδι που έστριβε, βούλιαξε τελείως φορώντας το πέδιλο, δεν μπορούσα να το τραβήξω επάνω για να ελευθερωθεί, πακτώθηκε... Θα μπορούσε το ίδιο να συμβεί όντας τελείως ακίνητη. Πες σαν να υποχώρησε το έδαφος, έτσι ένιωσα :P


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στην περίπτωσή μου ο χιαστός μου κόπηκε (το πιθανότερο) από περιστροφική κίνηση του μηρού με σταθερή - πακτωμένη κνήμη, κίνηση εντελώς αφύσικη για τις προδιαγραφές της άρθρωσης του γονάτου. Το πιό σύνηθες όμως είναι να κοπεί ο χιαστός από μετακίνηση προς τα εμπρός του μηρού σε σχέση με την κνήμη. Και πιστέψτε με έχω κάνει απείρως χειρότερα πράγματα και πτώσεις χωρίς κανένα τραυματισμό. Πάνω στην αφύσικη κίνηση όμως σπάει ο χιαστός σαν κλωστή....Δυστυχώς...δεν πίστευα μετά τί έγινε και πώς. Συμφωνώ ότι πρέπει να ξέρεις να πέφτεις κι ο έμπειρος σκιέρ ξέρει...αλλά δεν σώζεσαι πάντα, απλά γιατί δεν μπορείς πάντα να ελέγξεις την πτώση σου. Εγώ, έμπειρη σκιέρ δεν είμαι, μακράν απέχω, αλλά λόγω όλης της μακροχρόνιας αθλητικής, χορευτικής, κλπ, δράσης, να πέφτω, ξέρω απλά γιατί μου έχει συμβεί τόσες φορές και τη γλίτωνα πάντα λόγω καλού μιϋκού συστήματος (εξ' ου και η τάση ανάληψη παράλογου ρίσκου). Τώρα, όταν έπεσα, το πόδι που έστριβε, βούλιαξε τελείως φορώντας το πέδιλο, δεν μπορούσα να το τραβήξω επάνω για να ελευθερωθεί, πακτώθηκε... Θα μπορούσε το ίδιο να συμβεί όντας τελείως ακίνητη. Πες σαν να υποχώρησε το έδαφος, έτσι ένιωσα :P

 

Γιώτα η σωματικές δυνατότητες και αντοχές που είχες αναπτύξει ήταν όντως πολύ σημαντικός παράγοντας αποφυγής τραυματισμών. Μην ξεχνάς ποτέ όμως πως το σώμα προσαρμόζεται ακριβώς σε αυτό το ερέθισμα που δέχεται. Όσο και ολοκληρωμένη (πρακτικά δεν νοείται) δραστηριότητα-προπόνηση να επιτελεί το σώμα, πάντα θα υπάρχουν γωνίες, επιβαρύνσεις, ερεθίσματα που δεν τα έχει δεχθεί καθόλου ή τα έχει δεχθεί με μικρές διαφοροποιήσεις. Άρα όταν εκτελέσουμε κάτι "διαφορετικό" οι πιθανότητες για τραυματισμό είναι αυξημένες (σίγουρα βεβαίως λιγότερες από έναν αγύμναστο άνθρωπο).

Και βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ το κρίσιμο της στιγμής, που επιρεάζεται από τις συνθήκες που βρίσκεται το σώμα την δεδομένη στιγμή από την κούραση, από προηγούμενους μικροτραυματισμούς που δεν έχουν έρθει στην επιφάνεια, από μειωμένη ανάπαυση, από μειωμένα αποθέματα ενέργειας κ.α

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολλές φορές ένας σημαντικός παράγοντας τραυματισμού είναι το κρύο...

Οι μυς και κυρίως οι σύνδεσμοι δεν αποκτούν τις ελαστικότητες που χρειάζονται για να δουλέψουν σε τόσο απαιτητικό περιβάλλον και είναι ευάλωτοι σε τραυματισμούς.

Θέλει μεγάλη προσοχή,κυρίως το πρωί που το σώμα είναι απροετοίμαστο και οι θερμοκρασίες πολύ χαμηλές. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πολλές φορές ένας σημαντικός παράγοντας τραυματισμού είναι το κρύο...

Οι μυς και κυρίως οι σύνδεσμοι δεν αποκτούν τις ελαστικότητες που χρειάζονται για να δουλέψουν σε τόσο απαιτητικό περιβάλλον και είναι ευάλωτοι σε τραυματισμούς.

Θέλει μεγάλη προσοχή,κυρίως το πρωί που το σώμα είναι απροετοίμαστο και οι θερμοκρασίες πολύ χαμηλές. :D

 

Συμφωνώ και προτείνω πριν την έναρξη του σκι να γίνεται επάλειψη των μηρών με κάποια απ τις θερμαντικές αλοιφές που κυκλοφορούν, πχ Counterpain.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Συμφωνώ και προτείνω πριν την έναρξη του σκι να γίνεται επάλειψη των μηρών με κάποια απ τις θερμαντικές αλοιφές που κυκλοφορούν, πχ Counterpain.

μηπως με τις αλοιφες αυτες επειδη δεν νοιωθουμε καλα το ποδι μας να υπαρχει κινδυνος να τραυματιστουμε φτανοντας στα ορια του χωρις να το καταλαβουμε?


IT'S COMING AND IT'S COOL... KITEWING... SAIL IT...

Email: kitewing_gr@yahoo.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
και σιγα η δεστρα που θα εχουν τα rossi μη ξεκιναει κατω απο 4...

αντι να ψαχνεστε στο πινακακι εχει φτιαξει ο ccgr ενα προγραμματακι που τα βγαζει ολα αυτοματα!

 

http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=3785

 

οντως 2.5 και 3.25 :lol:

3,5-12 :(

 

:D


Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικα τα κρατησες τα πεδιλακια?

 

Ξεκίνα απο το 3.5 και θα βρεις μονος σου τη ρυθμιση που σου ταιριαζει.

Να προσεξεις η αποσταση της δεστρας να ειναι στη σωστη θεση.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ..

 

@ MakisM ,η οποιον αλλο....

 

Οσο και αν εψαξα ,δεν βρηκα κατι για το "binding self test"

Μπορεις να το εξηγησεις λιγο ?

 

 

 

 

????????????????????????????????

Share this post


Link to post
Share on other sites
????????????????????????????????

 

 

 

ΟΛΑ Ο.Κ.!!!!

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

τη γνωμη εχετε για τις δεστρες?

Αξιζει καποιος να δωσει καποια λευτα παραπανω η οχι?

υπαρχουν δεστρες αναλογα τον τροπο και τον τοπο σκι?

ποιοι ειναι οι καλητεροι συνδιασμοι?

 

αυτα ειναι καποια απο τα ερωτηματα που βασανιζουν μερικους οπως εμενα...

 

ποια δεστρα θα τεριαζε καλητερα στα Β3?

Υπαρχουν δεστρες για πουδρα?


Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοίτα να πάρεις καλή δέστρα και μην λυπηθείς τα λεφτά.Λυπήσου τα ίσως στα πέδιλα και λοιπά gadgetάκια -παρελκόμενα του εξοπλισμού,αλλά σε δέστρες - μπότες να 'σαι γενναιόδωρος.

 

Υπάρχουν ένα σωρό δέστρες,οι οποίες σε γενικές γραμμές διαθέτουν παραπλήσιο μηχανισμό.Από εκεί και πέρα κάποιες διαθέτουν καλύτερη κατασκευή,κάποια επιμέρους μηχανικά χαρακτηριστικά κλπ κλπ.

 

Οι δέστρες για πουδροπέδιλα έχουν πιο φαρδιά φρένα.Στην Ελλάδα οι περισσότεροι μαγαζάτορες είναι άντε γεια σε αυτό το θέμα.Κάποιοι ευτυχώς είναι πιο υποψιασμένοι.Σε οριμένες μάρκες τοποθετούν κάτι σαν pads στη βάση των δεστρών ως αντικραδασμικά μετά από άλματα/προσγειώσεις...

 

Οι δέστρες Look/Rossignol είναι πολύ αξιόλογες νομίζω...είναι αυτές με τις οποίες συνήθως πάνε ασσορτί τα Β3.Προσωπικά έμεινα πολύ ευχαριστημένος από τις Tyrolia,ενώ αν το βάρος της δέστρας παίζει μεγάλο ρόλο για σένα ,τότε οι salomon -έναντι κάποιου αντιτίμου- είναι ίσως ότι πιο ελαφρύ.


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι περισσότερες εταιρίες έχουν πλέον σετ τα πέδιλα με τις δέστρες και σταθερή συνεργασία με καποια εταιρία όταν δεν τις παράγουν οι ίδιες. Νομιζω πως ακολουθωντας την υποδειξη της εταιριας ειδικα στα πεδιλα που δεν εχουν καποιο blade δεν θα εχουμε κανενα προβλημα .εχω παραηρησει παντως οτι πολλα Ε-SHOP για να πετυχουν μειωμενη τιμη συνοδευουν το πεδιλο με αλλες πιο φθηνες λυσεις.

για τα B3 της rossignol η προτεινομενη απο την εταιρια ειναι η AXIAL2 140 TI PRO WB (SILVER/GREEN)

ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ RC60005.


Να είσαι αληθινός στη δουλειά σου, στο λόγο σου και στο φίλο σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...