Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
louis

Ανεμογεννήτριες και αντιδράσεις

Recommended Posts

H ή δεν ξέρεις Ελληνικά ή δεν ξέρω να γράφω Ελληνικά ή προσπαθείς όταν με λίγες λέξεις προσπαθώ να περιγράψω κάτι να βρεις το κενό για να πεις ότι λέω ψέματα ή δεν είμαι καλός μηχανικός.

 

Σε αυτό το σημείο να επιμένω ότι το θέμα είναι πόσες και που θα μπουν στα Άγραφα στα οποία ότι και να λες το 90% του εδάφους είναι διαθέσιμο για άλλες χρήσεις καθώς η μια ανεμογεννήτρια πρέπει να απέχει από την άλλη 300 μέτρα +- και θα βοσκούν τα πρόβατα και οι μελισσούλες μια χαρά από κάτω όπως και στην Εύβοια.

 

Συνεχίζουμε εμείς τα βήματα εμπρός προς μείωση των εκπομπών Co2 με φανταστικά αιολικά πάρκα που η προσωπική μου άποψη είναι ότι κάποια από αυτά πράγματι έχουν μεγάλες περιβαλλοντικές επιπτώσεις και δεν έπρεπε να γίνουν (πχ στα Άγραφα θεωρώ ότι μέχρι 30 πρέπει να μπουν και να μείνουν το 80% τον κορυφογραμμών ελεύθερο) αλλά ότι τα πιο πολλά παράγουν καθαρό ρευματάκι να έχουμε κομπιούτερ ανοιχτό να διαβάζουμε τις αρλούμπες μου.

 

Η τεχνολογία προχωράει, τη μέρα που η Ελλάδα δεν θα εκπέμψει ούτε ένα γραμμάριο Co2 ελπίζω να είμαστε καλά, εδώ και να διαβάζουμε και να γελάμε


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άπειρο μπλα μπλα και αφορισμοί Μιχάλη από μέρους σου.

Όπου σου εχω δείξει τις ανακρίβειες σου...γαργάρα.

 

Να έρθω στο ίδιο επίπεδο πλάκας...

Να πας για εγκαίνια και να μην φυσάει...

Και να φυτεύεις δένδρα. Αλλά όχι από κάτω...από δίπλα... Που θα βοσκήσουν τα ζά βρε....κουτοχορτο.

 

 

 

post-911-0-38613100-1571153195_thumb.jpg

 

 

 

 

 

Τόσο πολύ τις πιστεύουν εδώ που πάνε και τις κρυβουνε;

Τι στο καλό, παραλίες δεν έχουμε; Γιατί να βάζω χιλιόμετρα καλώδιο όταν μπορώ να τις βάλω στο ελληνικό;

 

Ευρώπη που δεν ντρέπονται να τις βλέπουν στις πόλεις τους και τα χωράφια τους.

Κάπου πρέπει να μπούνε τα εργοστάσια.

 

post-911-0-02725900-1571154134_thumb.jpg

 

Ελλάδα που πάμε στα κατσαβραχα γιατι τα εργοστάσια πρέπει να μπούνε στα κορφοβουνια....

 

post-911-0-64226600-1571154193_thumb.jpg

 

Α ναι δεν πληρώνουν νοίκι εκεί...

 

Μιχάλη το βλέπεις το εναεριο της υψηλής ή είναι υπογειο;

 

 

post-911-0-82675800-1571155137_thumb.jpg

 

Όλα αυτά για 480 GWh ετησίως. Σε σύνολο ηλεκτρικής παραγωγής 51.500 GWh.

Αισιόδοξη πρόβλεψη της enel το 480 να εξηγουμαστε, αν και όταν. Αλλά αυτά τα υποστηρικτικά έργα (δρόμοι, γραμμές, μετασχηματιστες) δεν μπαίνουν στο ισοζύγιο co2 . Μόνο ότι τους βολεύει.

Ασχολούμαστε με το ελασσων για να βγάζουν φωτό φερετζέ οι πολιτικοί, με πανάκριβη ενέργεια και αφήνουμε τα σημαντικά που είναι μηδενικός εκσυγχρονισμός λιγνιτικων, υπερεπενδυση στο φυσικό αέριο.

 

Α ναι.... Αυτό είναι το μεγαλύτερο αιολικό εργοστάσιο στην Ελλάδα.

 

Μιχάλη για να μην θεωρητικολογουμε.

Μιας και είσαι στην συγκεκριμένη βιομηχανία.

Τα φώτα σου σε παρακαλώ.

Ο καφηρεας που εγκαινίασε ο πρωθυπουργος είναι με το παλιό σύστημα της επιδότησης; Τις σταθερές εγγυημένες τιμές;

Το ίδιο και οι προγραμματιζόμενες για τα Άγραφα;

Έχεις διαθέσιμο κάποιο πίνακα με τα υπόλοιπα έργων που έχουν εγκριθεί ανά τύπο επιδότησης;


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κι αφού γράφονται τόσα πολλά, ορίστε κι μια είδηση που αφορά συντήρηση αιολικών πάρκων:

 

Δημιουργήθηκαν ρομπότ που μπορούν να ελέγχουν επισκευές σε αιολικά πάρκα

 

https://www.in.gr/2019/10/15/tech/dimiourgithikan-rompot-pou-mporoun-na-elegxoun-episkeyes-se-aiolika-parka/

  • Like 1

Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία.

 

Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βρε εδώ έχουμε άνθρωπο που κάνει αυτή την δουλειά με ντρον αλλά δεν τον πληρώνουν....

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είπα μην σχολιάσω την κάθε ...που ακόμα ο κάθε...προθυπουργος

Δηλαδή ακόμα 6030 τεράστια αιολικά νέου τύπου για να για να πάει στο 35%.

Φυσικά και η αριθμητική του είναι χειρωτερη από εκείνη του Μιχάλη....

 

Θέλει λέει να πάει το ποσοστό από 12% στο 35%. Για ΑΠΕ στην ελληνική παραγωγή.

Η οποία είναι το έγραψα 51500 Mwh.

Άρα το 23% που του λείπει είναι 11845.

Και λέει θέλει 90 σαν τον Καφηρέα.

Δηλαδή θέλει 90 που να παράγουν 131Μwh ο καθένας...

Μα ο καφηρεας λέει ότι θα παράγει 480Mwh.

Άρα η ο καφηρεας λεει ψέματα, η ο πρωθυπουργός έχει συμφέρον να βάλει ποιο πολλούς από όσους πρεπει για το ίδιο έργο.

Να σας πω εγώ τι γίνεται.

Ο πρωθυπουργός μιλάει σε ψήφους.

Ο καφηρεας σε ευρώ.

Εγώ σε Μwh.

Ο Μιχάλης μουγκαθηκε

Ένα συγκεκριμένο πραγμα τον ρώτησα μέσα από την δουλειά του και....

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

για ξαναρώτα (γράφεις πολλά)


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αχ

Αν ο καφηρεας είναι με το παλιό σύστημα των fix επιδοτήσεων.

Το ίδιο και τα 2 σχεδιαζόμενα εργοστάσια στα Άγραφα.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βεβαίως και είναι μιας και τους καθυστέρησαν τόσα χρόνια, έχει υπογραφεί η σύμβαση με το παλιό σύστημα


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραία.

Έχεις πίνακα με τα υπόλοιπα των παλιών επιδοτήσεων;

Αυτών που θα κάναν φτηνά τα αιολικά και θα ριχναν την τιμή του ρεύματος.

Να δούμε τι χρωστάμε ακόμα στον κάθε....


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα φωτοβολταικά ξεκίνησαν από 500 και έχουν πέσει στα 55-60, τα αιολικά ήταν 120 και έχουν πέσει στο 60. Δε φταίω μην αρχίσεις που καποιοι σε στέγες και σε 100ρια φβ έβγαλαν πολλά λεφτά.

 

Αν μου εξηγήσεις και πως θα είμασταν σύννομοι και δεν θα πληρώναμε φόρους άνθρακα σαν χώρα χωρίς αυτές τις ΑΠΕ θα συμφωνήσω μαζί σου ότι πέταξες λεφτά για να μην βγάζει πολύ Co2 η χώρα. Αποφάσεις Ευρωπαικής ένωσης είναι δε φταίω μην αρχίσεις.

 

Σε κάθε περίπτωση θερμά συγχαρητήρια στον πλανήτη που βοήθησε τα φβ και τα αιολικά και φτήνηναν τόσο πολύ που πια δεν επιβαρύνουν το λογαριασμό του ρεύματος δεδομένων και των φόρων άνθρακα που θα πλήρωνες αν δεν τα είχες.

 

Κάτι δε πάει καλά με το νούμερο που είπε ο Μητσοτάκης, θα βρω την μελέτη αλλά αν δεν κάνω λάθος με 10.000MW αιολικά και 10.000MW φβ θα ξεπεράσουμε το 50% από ΑΠΕ. Είναι πολύ σύνθετο αλλά αν σε χαλάει τα παιδιά σου να αναπνέουν 35% λιγότερο Co2 και όλα τα άλλα βρωμοσωματίδια που εκπέμπει ο λιγνίτης δικαίωμά σου.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

δώσε λιγνίτη στον λαό . . .

  • Like 1

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δώσε σανό είναι το σωστό.

Δεν είναι τυχαίο ότι το έργο που προκάλεσε τευοια αντιπαράθεση στα Άγραφα είναι πυροβολημενα επιδοτούμενο

 

Και το εμβληματικό εργο που εγκαινίασε ο πρωθυπουργός ως φάρο για το μελλον είναι ομοίως πυροβολημενα επιδοτούμενο.

 

Ναι από εκείνα που δικαίως λέει ο Μιχάλης....έβγαλαν πολλά λεφτά. ( Από τις τσέπες μας).

 

Τον σανο με το 35% λιγότερα ... Βρωμο...σωματίδια εγειναν τώρα; Πάει το co2;

 

Τον επιστρέφω περήφανα . Τα παιδιά μου θα καίνε φυσικό αέριο από την αρκτική αφού δεν μας αρέσει ο λιγνίτης και γουστάρουμε βρωμομεθανιο που μας πουλάνε οι πετρελαιαδες αερητζηδες, με την καλή πάντα έννοια.

Και θα έχω πάντα πισινή να αγοράζω ρευμα από την ελπεντισον και να επιδοτω τα πυρηνικά της Γαλλίας. Που είναι σε άλλο πλανήτη όπως και η αρκτική. Ως γνωστόν στον πλανητη γη είναι μόνο η Πτολεμαϊδα...

 

Τώρα εγεινε 35?

Όχι 80?

Σκέψου πόσα φουρφουρια θέλει για 80...

Και από αυτά πόσα επιδοτούμενα...

Τον πίνακα με τα υπόλοιπα των Φιξ επιδοτήσεων αν έχεις την καλοσύνη. Να ξέρουμε πως θα ...αυτοκτονήσουμε.

 

Πώς θα είμαστε συνομοι;

Θα σου πως πως θα είμαστε, αν και το λόμπυ που έχουν οι πετρελαιαδες αεριτζηδες στην βουλή και στη ΕΕ είναι τεράστιο.

Αντί να στήνουμε πυροβολημενα φουρφουρια με επιδοτήσεις για να βγαίνουν φωτογραφίες και όχι ρευμα, τα λεφτά αυτά να τα δώσουμε για ΔΩΡΕΑΝ καλές μαζικες αστικές συγκοινωνίες. Αλλά τέτοιες λογικές είναι από άλλον πλανήτη....

Εκεί να μου μιλήσεις για τα παιδιά μας . Από τον σανό άστα από οξω.

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι ακριβώς σημαίνει δωρεάν; Τα καύσιμα των λεωφορείων, την συντήρηση τους, και τους μιαθους του προσωπικού ποιος θα τους πληρώνει; Εξ ολοκλήρου οι φορολογούμενοι και καθόλου οι χρήστες;


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

δωρεαν για τους επιβατες.

επιδοτηση, οπως τα αιολικα.

το επιχειρημα εχει να κανει με το co2 των μεταφορων.

αν πχ μειωσουμε τον φορο στα καυσιμα, αυξανουμε την εκπομπη co2.

αν ειναι να επιδοτουμε ανεμογενητριες και ηλεκτρικα αμαξια γιατι να μην επιδοτουμε το εισητηριο σε σωστες και συγχρονες μαζικες συγκοινωνιες (πραγμα που ηδη κανουμε αλλα με αθλιες υποδομες)

τα ...μαθηματικα της προτασης ειναι προφανη. οι μεταφορες ειναι η κυρια πηγη co2.

ασε τα προφανη πλεονεκτηματα της μειωσης της κινησης απο τα ιχ.

και ακομα χρηστο αν σε ενοχλει το τζαμπα, δες μονο αν την επιδοτηση που σπαταλησαμε για αιολικα φωτοβολταικα, που τωρα μας λενε οτι....δεν κανουν τα παλια....

αν την ειχαμε ριξει σε μαζικες ποιοτικες συγκοινωνιες, ποιος θα πηγαινε με αμαξι ή πατινι?

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ανάπτυξη των ηλεκτροκίνητων μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό Αθήνας, μετρό Θεσσαλονίκης, δίκτυο ΟΣΕ) έχει επιδοτηθεί και με μεγάλα ποσά. Αλλά πώς θα συμβάλλουν τα μέσα αυτά στη μείωση του co2 εάν για την κίνησή τους το ρεύμα που χρησιμοποιείται προέρχεται από αγνό λιγνίτη Πτολεμαϊδας?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για δυο λόγους, Vro:

 

Πρώτον στην χώρα μας οι φορολογούμενοι πληρώνουν ήδη υπέρογκους φόρους και είναι πολύ αμφίβολο αν μπορούν να αντέξουν και άλλες αυξήσεις.

 

Δεύτερον γιατί ο κυριος λόγος μη χρήσης ΜΜΜ στην Ελλάδα δεν είναι το κόστος τους (λιγότερο από 50 Ευρώ τον μήνα, σημαντικά φθηνότερο από οποιοδήποτε άλλο μέσο) αλλά το ότι δεν καλύπτουν σωστά τις ανάγκες των εργαζομενων που αποτελούν και την συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών, τόσο αναφορικά με την πυκνότητα του δικτύου, όσο και των δρομολογίων.


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

η το φυσικο αεριο αρκτικης?

η να σταματας λιανοκλαδι οταν δεν φυσαει και να περιμενεις να φυσιξει. Πραγμα που οι προγονοι μας στην θαλασσα το καναν.

το θεμα χρηστο δεν ειναι να επιδοτεις την κατασκευη (προς χαρα των κατασκευαστων)

αλλα την ΧΡΗΣΗ απο τον απλο χρηστη.

και επειδη δεν μπορει να γινει μετρο απο το σπιτι του καθενα στον προορισμο του, το θεμα ειναι το συστημα.

αλλοιως αφηνουμε και τον δακτυλιο να μειωνει το co2. ναι οντως το μειωνει...εντος του δακτυλιου......

 

βρε παιδια διαβαστε λιγο κανα αριθμο που σας βαζω.

οτι φευγει απο λιγνιτη γινεται φυσικο αεριο.

 

δεν σε προλαβαινω χρηστο, ενωσε και τα δικα σου...

 

ναι φοροι για αιολικα χρήστο. ενα μεγαλο κομματι τους.

ναι δεν ειπα τζαμπα τα σημερινα χαλια.

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

τα ...μαθηματικα της προτασης ειναι προφανη. οι μεταφορες ειναι η κυρια πηγη co2.

ασε τα προφανη πλεονεκτηματα της μειωσης της κινησης απο τα ιχ.

 

Βεβαίως συμφωνώ απόλυτα πρέπει να βγάλουμε τους Έλληνες από τα ΙΧ. Μοτοκυσκλέτες, ποδήλατα, ΜΜΜ και τρένο έχουν απίστευτα θετικό αποτύπωμα στο co2.

 

Σε όσα γράφεις αυτό που έχεις μόνιμα λάθος είναι ότι το φυσικό αέριο είναι πολύ πολύ λιγότερο βλαβερό από τον λιγνίτη

Η ανάπτυξη των ηλεκτροκίνητων μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό Αθήνας, μετρό Θεσσαλονίκης, δίκτυο ΟΣΕ) έχει επιδοτηθεί και με μεγάλα ποσά. Αλλά πώς θα συμβάλλουν τα μέσα αυτά στη μείωση του co2 εάν για την κίνησή τους το ρεύμα που χρησιμοποιείται προέρχεται από αγνό λιγνίτη Πτολεμαϊδας?

Κι όμως. Σε σχέση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης ο ηλεκτρονικητήρας έχει πολύ λιγότερες εκπόμπές CO2 ακόμα και αν τον τροφοδοτήσεις με λιγνίτη.

 

Είναι απίστευτα inefficient (μη αποδοτικός) ο ωραίος κινητήρας βενζίνης και λίγο καλύτερος ο πολύ πιο βρωμερός diesel. Πολύ πολύ καλύτερα είναι το φυσικό αέριο .


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λέτε να γεμίσουν ανεμογεννήτριες .....;

 

Από την ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΒΟΥΝΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΑ ΣΤΑ ΑΓΡΑΦΑ

post-4703-0-52102100-1571323691_thumb.jpeg

Edited by vaggelis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όλοι αέριο....

Μέχρι να μην μείνει άλλο κοίτασμα για εκμετάλλευση στην γη.

Και πάλι η μπάλα στην εξέδρα.

Καλύτερα 50 στο πουλμαν με παλιό ντήζελ πειραγμενο παρά 50 με 50 ηλεκτρικά αμάξια.

Αλλά εξερειται ο χρηστος με πατίνι. Γύρω στις 25 φορτώσεις για Αθήνα Σαλονίκη;

 

Για να μην ξεχνιόμαστε

 

https://energypress.gr/news/stin-thesi-toy-proto-pterygio-tis-protoporiakis-anemogennitrias-haliade-x-12-mw

Ναι 50 μέτρα πτερύγιο....

Θέλει 6000 να βάλει λέει ο πρωθυπουργός μας.

Οι Ολλανδοί βάλανε μια στην βιομηχανική ζώνη του λιμανιού του Ρότερνταμ για να κάνουν μετρήσεις τι γίνεται ....

Και κυρίως επειδή τα αρπακτικά μυρισανε ψωφιμι και ορμησανε....

 

https://energypress.gr/news/nea-kataigida-atiseon-ston-kyklo-septemvrioy-tis-rae-gia-ape-synolikis-ishyos-21-gw-sta

 

Μιχάλη επειγόντως τα υπόλοιπα των Φιξ επιδοτήσεων....λεφτά υπάρχουν...

Δεν βλέπω να σας ενδιαφέρει ο νέος τρόπος επιδότησης

Τον ανέβασα σε pdf. Νέος δεν είναι. Από το 2016. Όποιος δεν θέλει να μάθει...πληρώνει.

 

Άσε κάνω λίγο κόπυ παστε

 

τον κύκλο Σεπτεμβρίου υποβλήθηκαν στη ΡΑΕ 114 αιτήσεις από υποψήφιους επενδυτές, οι οποίοι ζητούν άδειες παραγωγής για έργα συνολικής δυναμικότητας 2093 MW.

 

Τη μερίδα του λέοντος διεκδικούν τα φωτοβολταϊκά πάρκα, για τα οποία οι 82 αιτήσεις αριθμούν δυναμικότητα 1642MW, όταν οι αιτήσεις για αιολικά αντιστοιχούν συνολικά σε 406 MW. Υπάρχουν επίσης κάποιες αιτήσεις για Μικρά Υδροηλεκτρικά (10 MW), 1 αίτηση για μονάδα βιομάζας ισχύος 2 MW, τρείς αιτήσεις για υβριδικά έργα στη Λέσβο δυναμικότητας 14 MW, και μια αίτηση για την τηλεθέρμανση της Μεγαλόπολης 20 MW.

 

Από τους υποψήφιους επενδυτές ξεχωρίζει η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ η οποία κάνει μια δυναμική παρουσία στα φωτοβολταϊκά καταθέτοντας αιτήσεις για περίπου 372 MW, η εταιρεία CANTREVA η οποία έχει κατεβάσει αιτήσεις για 413 MW φωτοβολταϊκών, ανάμεσά τους και ένα πάρκο μαμούθ 200 MW στις Σέρρες και άλλο ένα 100 MW στη Μαγνησία.

 

Δυναμική παρουσία συνεχίζει να έχει η Γερμανική ABO με αιτήσεις για 107 MW φωτοβολταϊκών, αλλά και η Πορτογαλική EDPR για περίπου 185 MW φωτοβολταϊκών και άλλα 90 MW αιολικών.

 

Αξιοσημείωτες επίσης οι αιτήσεις της εταιρείας MAXIMUS TERRA (106 MW φωτοβολταϊκά), της εταιρείας SPDGR (95 MW φωτοβολταϊκά), της εταιρείας ΗΛΙΟΘΕΜΑ (70 MW φωτοβολταϊκά) και της εταιρείας ΕΡΗΜΙΑ (1 αίτηση για αιολικό 114 MW στη Φθιώτιδα)....

 

Ερημιά...ερημιά..

Μας τα φάγατε τα λεφτά...

Ποιητής αιολικοφωτοβολταικοπαθημενος.

 

https://youtu.be/N-yALPEpV4w

 

οταν αρχιζεις με κλιματικη αλλαγη, πας στο co2, απο εκει στα επιδοτουμενα γιγαντια αιολικα και φωτοβολταικα ή φωτοθερμικα, αμεσως μετα στην αντικατασταση του βρωμικου λιγνιτη απο ...καθαρο φυσικο αεριο

ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ

αν δεν χανεις λαδια και δεν εχεις αλλο οικονομικο συμφερον θα πας στα πυρηνικα....

διοτι παγιδευτηκες σε λαθος διλημματα.

 

στην ελλαδα το εχουμε ποιο ευκολο να το εξηγησω

 

.....elpedison......

 

Ιδιώτης...καθαρός...παραγωγός και έμπορος ρεύματος.

 

Μέτοχοι

Ελληνικά πετρέλαια

Πλειοψηφία ο Λάτσης μέσω της Πετρολα.

Μειοψηφία το ελληνικό δημόσιο.

Το πώς η Πετρολα...αγόρασε....τον Ασπρόπυργο είναι μια μεγάλη ιστορία.

Πάντως είναι εν μέρη...κρατική σαν την δεη....όσο είναι και αυτή....

 

edison. Ιταλική εταιρεία παραγωγός και έμπορος ρευματος

Το 95,5 % το κατέχει η edf , ναι η κρατική ΔΕΗ της Γαλλίας που παράγει το ρεύμα της από πυρηνικά.

Η edison είναι ο φερετζές της. Τάχα πράσινα αέρια...

Να πω εδώ ότι η edf ειναι πλεονασματικη σε παραγωγή από πυρηνική ενέργεια και πούλα κατά κόρον στην Ευρώπη. Μόνο η Ιταλία αγοράζει πάνω από 2 ΤWh ετησίως από τα γαλλικά πυρηνικά της edf.

Η οποία είναι και κατασκευάστρια πυρηνικών αν και εκεί Ρώσοι και άλλοι την έχουν πάρει φαλαγκι γιατί οι αγοραστές έχουν άλλες προτιμήσεις. Μεγάλη κουβέντα.

Πάντως στην Ευρώπη η edf προτιμά να πουλά το ρεύμα της με τις διασυνδέσεις απευθείας

Έχει τόσο πολύ παραγωγή που δεν την νοιάζουν οι απώλειες μεταφοράς.Δεν πολυενδιαφερεται να φτιάξει πυρηνικά εκτός Γαλλίας.

Αλλά δυστυχώς η γη δεν έχει κλιματικά και πυρηνικά σύνορα.

Που είναι τα αιολικά και τα φωτοβολταϊκά εδώ;

Απλά στις επιδοτήσεις, στις φωτογραφίες, στα εγκαίνια και στον...κακό λιγνίτη.

 

Για να μην παρεξηγηθω δεν έχω κάτι με τον συγκεκριμένο πάροχο...

Ούτε καλύτερος ούτε χειρωτερος από τους άλλους ...φυσικοαερητζηδες (φυσικό αέριο και αιολικα).

Απλά στην αρχή του τοπικ κάποιος εγραφε μην έρθουν τα πυρηνικά....

Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, τέτοιος τυφλοσουρτης, πίστευε και μη ερεύνα....

 

Για τα σεντόνια δεν φταίω εγώ. Απλά κυριαρχεί η αντίληψη ότι είναι πιο σωστό διαφορετικες προσεγγίσεις στο ίδιο θέμα να ενοποιουνται με κριτιριο τον συγγραφέα και όχι αν ευκολυνουν την ανάγνωση. Έτσι κάποιος που δεν τον ενδιαφέρουν τα πυρηνικά σε σχέση με τις ΑΠΕ αλλά αυτή καθ' αυτή η χωροθέτηση των μελλοντικών έργων ή η επιδότηση να είναι αναγκασμένος να τα διαβάσει όλα ψαχνωντας.

Κάποιες φορές λέω αποκλείεται να τα έγραψα όλα αυτά μονοκοπανιας. Μετά καταλαβαίνω ότι ήρθε ο...Κλεισθένης.

 

Τι να κάνουμε...

Μια και η κουβέντα είναι για την κάθε elpedison.

Χωρίς να υιοθετω αυτόματα την ανακοίνωση της επιτροπής αγώνα.

Εγώ που είμαι υπέρ στο να μπουν τα εργοστάσια φυσικού αερίου μέσα στα διυλιστηρια , όπου κατά την γνώμη μου είναι ο...φυσικός τους χώρος.

Δεν μπορώ να μην προβληματιστώ με τον κάτοικο δίπλα στο διυλιστηρια της έσο πάπας στη ιδιαιτερη μου πατρίδα που λέει μην με κάνετε...Πτολεμαϊδα....

 

«Μετά τη δημοσίευση στις 14-8-2019 και του τελικού πορίσματος του ερευνητικού προγράμματος ΠΚΜ-ΑΠΘ, που κατέδειξε τα ΕΛ.ΠΕ. «ως εν δυνάμει πηγή δυσοσμίας στην αστική περιοχή του Κορδελιού», κανένα μέτρο προς την επίλυση του προβλήματος δεν έχει δρομολογηθεί. Τα πρόστιμα και οι αυστηρές τιμωρίες που υποσχόταν η ΠΚΜ, σε όποιον αποδειχθεί υπαίτιος γι’ αυτή την κατάσταση, δεν επιβλήθηκαν ποτέ! Αντίθετα, η λειτουργία των Ελληνικών Πετρελαίων εντός του αστικού ιστού, που επεκτείνεται με νέες πρόσφατες άδειες στην θυγατρική Elpedison, έχει ως συνέπεια την επιβάρυνση της υγείας των κατοίκων, τον κίνδυνο πρόκλησης μεγάλου βιομηχανικού ατυχήματος (SEVESO III), την αδυναμία μεταξύ άλλων ανέγερσης σχολείων, τη μείωση της αξίας των ακινήτων και την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων. Ενώ προ των πυλών βρίσκεται άλλος ένας επαπειλούμενος κίνδυνος για την υποβαθμισμένη δυτική Θεσσαλονίκη, η μεταφορά της καύσης σκουπιδιών.

 

Για τους λόγους αυτούς ζητούμε την άμεση λήψη μέτρων για την εξάλειψη της αέριας ρύπανσης, την αναστολή των εργασιών στις μονάδες που προκαλούν προβλήματα, δίχως συνέπειες για τους εργαζομένους, την ολοκλήρωση των διορθωτικών μέτρων που εξήγγειλαν ΠΚΜ και ΥΠΕΝ, την ακύρωση των σχεδίων επέκτασης της Elpedison και τη σταδιακή μετεγκατάσταση των βιομηχανικών εγκαταστάσεων SEVESO εκτός αστικού ιστού.

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό μπορεί να διαγραφεί.

Θα ήθελα να παρακαλέσω όταν γίνεται ...συνένωση...

Να μην χάνονται τα like όχι από προσωπική μου αυταρεσκεια αλλά από σεβασμό σε αυτόν που μπήκε στο κόπο να σημειώσει την αποδοχή μιας παρουσίασης.

Επισεις καλό είναι το βίντεο να ενσωματώνεται όπως ήταν η δικιά μου επιλογή και όχι να γίνεται απλός υπερσύνδεσμος. Εξ άλλου είναι μια καλή παραγωγή του tedex και όχι fake news.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το βίντεο το έκανε απλό σύνδεσμο το forum κατά την συνένωση. Αυτό με τα likes μακάρι να γινόταν, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα.

  • Like 1

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Να μην χάνονται τα like όχι από προσωπική μου αυταρεσκεια αλλά από σεβασμό σε αυτόν που μπήκε στο κόπο να σημειώσει την αποδοχή μιας παρουσίασης...

…σε πιστέψαμε…μην ορκίζεσαι :hehe:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,815
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...