agavalas 1,000 Report post Posted January 20, 2014 Τελικα τι εφταιξε Χρηστο? http://Με λένε Πάνο και είμαι καλά, όχι Χρήστο... :-) 1 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted January 22, 2014 Latest news update: Μόλις πριν λίγο δόθηκε και το τελικό σφύριγμα της λήξης στο εν λόγω ματς. Εκδρομή στο Ischgl - Ωμος: 0-1 Τα αποτελέσματα της μαγνητικής κάνουν λόγο για αλλοίωση Bankart (σχίσιμο του επιθήλιου χόνδρου της άρθρωσης) που εκτός των άλλων χρήζει και χειρουργικής αντιμετώπισης με αρθροσκόπηση. Με τα δεδομένα αυτά εδώ κλείνει για μένα το κεφάλαιο σκι για τη φετινή σαιζόν και βλέπουμε... Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
kantoniou 333 Report post Posted January 22, 2014 Περαστικα! Quote Life consists of only two things: skiing and waiting to go skiing. Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted January 22, 2014 Σίγουρα δεν είναι κ τα καλύτερα νέα απλά σκέψου πόσο τυχερός ήσουν μέσα στην ατυχία σου κ πόσο χειρότερα θα μπορούσε να ηταν(δες σουμαχερ) Από εκεί κ πέρα όπως πολύ σωστά είπαν κ τα παιδιά τα βουνά εδω θα είναι κ του χρόνου , όπως το ίδιο και εσυ.... Περαστικά και του χρόνου πάλι επάνω δυνατός.... ΥΓ είπες πως είχες ταραχτει στη γυμναστική λόγο Ischgl ΥΓ2 φέτος κανε λίγο περισσότερο χέρια ΥΓ3 πόσο μ@λ@κ@ς είμαι.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted January 22, 2014 Πάρα πολύ κρίμα ρε γαμώτο... Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted January 22, 2014 Πάνο, παρ' όλη την ξενέρα που είμαι σίγουρος ότι έχεις φάει, η υγεία σου είναι πάνω απ' όλα! Περαστικά φίλε μου! Και του χρόνου εδώ θα είμαστε! 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted January 22, 2014 Κρίμα Πάνο .Περαστικά ! Για την εκδρομή (έστω χωρίς σκι) σου το ξέκοψε ο γιατρός? 1 Quote Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted January 22, 2014 (edited) Ωχ ... να σου πω την αλήθεια παρακολουθούσα το νήμα ...και έλεγα μια χαρά ξεχάστηκε δεν κάνει update ..ωραία δεν ήταν τίποτα σοβαρό !! Περαστικά .. το γρηγορότερο .. άτιμο πράμα ο ώμος ... τώρα για την εκδρομή σιγά... θα ξαναδοθεί ευκαιρία ... μη σκας !!!! Edited January 22, 2014 by agavalas Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted January 22, 2014 Tο ξέκοψα εγώ. Δυστυχώς η αντιμετώπιση "Παρηγοριά στον άρρωστο" δε μου ταιριάζει. Άσε που ακόμα και από οικονομικής άποψης, δεν βρίσκω λόγο να ξοδέψω ούτε ένα ευρώ παραπάνω. Δε περνούν 7 μέρες χωρίς έξοδα όλη μέρα μόνος σου. Αν αυτή τη στιγμή βρεθεί κάποιος που να θέλει να πάει στη θέση μου θα το θεωρήσω υπερβολική τύχη. Έπρεπε ίσως να το έχω πάρει απόφαση από την αρχή, αλλά φευ, ήθελα να είμαι αισιόδοξος. Συν τοις άλλοις πάει και η σεζόν στην Ελλάδα απ' ό,τι διαβάζω από παρόμοιες περιπτώσεις. Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted January 22, 2014 Άνοιξε θέμα νέο αν μπορείς να δώσεις τη θέση σου κ πάρεις ότι μπορείς πισω... Λίγο αργά όπως λες αλλα ποτε δε ξέρεις... Βιασου μονο... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 22, 2014 περαστικα Πανο και υπομονη! ολα θα πανε καλα απλως συνεβει λιγο πριν το Ischgl και ειναι κριμα πραγματικα δωσε βαση στην αποκατασταση! εγω μολις γυρισα απο το φυσ/τηριο (κατι που κανω τους τελευταιους 8,5 μηνες) για να δεις οτι υπαρχουν και χειροτερα Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted January 22, 2014 οκ , την εκδρομη αστην. Πανω απο ολα υγεια αλλα πριν μπεις σε χειρουργειο ψαξτο μηπως διορθωνεται με συντηρητικη αγωγη ή μηπως ειναι καλυτερα επεμβασουλα για 100% κινητικοτητα κλπ Περαστικα παντως. να σκεφτεται οτι μπορει να ηταν και χειροτερα 1 Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
karakw 567 Report post Posted January 22, 2014 τι να πω ρε Πανουλη, μολις διαβασα το topic/// ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ///και που εισαι δε θα σε χασουμε απο παρνασ καλαβ , η σεζον μολις ξεκιναει και θα προλαβεις σιγουρα να τσουλησεις (τα περσινα ανοιξιατικα θα τα επαναλαβεις), το ΜΟΝΟ που απαιτειται ειναι θετικη ενεργεια και καλη ψυχολογια 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted January 22, 2014 Προς το παρόν το ΘΕΤΙΚΟ είναι άγνωστη λέξη για μένα, αλλά ευχαριστώ όλους σας για την εμψύχωση!!! 2 Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
ΔΗΜΗΤΡΗΣ 581 Report post Posted January 22, 2014 Δεν φταις εσύ. Η παρέα που πάει Αυστρία φταίει γιατί σου λέει ψέματα ότι το μέρος είναι φοβερό και μπούρδες. Ευτυχώς που τους ανακάλυψες γρήγορα και με το πρόσχημα του ώμου απ' έφυγες τα χειρότερα......γι' αυτό δεν πάω και εγώ άλλωστε. Έλα ρε, τα βουνά εκεί θα μείνουν ή μήπως εσύ σκέφτεσαι να αποχωρήσεις από το snowclub? Περαστικά και αγύριστα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Apostolis 10 Report post Posted January 22, 2014 Φιλε κριμα κ για τοντραυματισμο κ για το timing. Τα αποτελεσματα της μαγνητικης τα ειδε γιατρος, ή βασιζεσαι στη διαγνωση; Αν οχι πηγαινε οπωσδηποτε ο γιατρος θα σου πει την αποψη του με βαση τη μαγνητικη κ αλλα κ την εικονα σου. Αφου ειναι ωμος δες κ καποιον που να εχει δουλεψει με αθλητες μπασκετ κ βολευ αν μπορεις. Εννοειται μη βιαστεις για χειρουργεια κλπ δες τις επιλογες σου για αποκατασταση. Sent from my GT-P3113 using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted January 22, 2014 Φιλε κριμα κ για τοντραυματισμο κ για το timing. Τα αποτελεσματα της μαγνητικης τα ειδε γιατρος, ή βασιζεσαι στη διαγνωση; Αν οχι πηγαινε οπωσδηποτε ο γιατρος θα σου πει την αποψη του με βαση τη μαγνητικη κ αλλα κ την εικονα σου. Αφου ειναι ωμος δες κ καποιον που να εχει δουλεψει με αθλητες μπασκετ κ βολευ αν μπορεις. Εννοειται μη βιαστεις για χειρουργεια κλπ δες τις επιλογες σου για αποκατασταση. Sent from my GT-P3113 using Tapatalk +1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted January 22, 2014 Ελα ρε συ Πανο... Πολυ κριμα... Περαστικα και πολυ γρηγορη αποκατασταση. Τα βουνα δε μετακινουνται και θα σε περιμενουν με το χιονι τους Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bjorg 187 Report post Posted January 23, 2014 Περαστικά φίλε, κρίμα που χτύπησες. Πράγματι κακό το timing, ίσως να χάσεις κάποια λίγα πραγματάκια στο Ischgl... προσωπικά θα πήγαινα και με το ένα χέρι μπανταρισμένο! Αρκεί να έχεις ισορροπία για να τσουλάς! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted January 23, 2014 Φιλε δεν ετυχε να σε γνωρισω απο κοντα αλλα καμια σημασια δεν εχει αυτο.αν σου πω οτι σε νιωθω θα λεω μ@λακιες γιατι δεν βρισκομαι στην θεση σου.το μονο που μπορω να σου ευχηθω ειναι το καλυτερο για την υγεια σου και να εισαι αισιοδοξος οτι θα σου δοθει ευκαιρια ξανα και ξανα να κανεις αυτο που αγαπας σε οποιο βουνο γουσταρεις!!φιλικα kyr Quote Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted January 23, 2014 Είναι σωστό που πήρες την απόφαση με βάση τα δικά σου κριτήρια αλλά και τα δεδομένα της μαγνητικής. Ασχετα από το τι λέω/ει ο καθένας ,η απόφαση ειναι ευκολη μόνο όταν είσαι εξω από το χορό.Οντως μη βιαστείς να προχωρήσεις σε χειρουργείο ,αν δεν πάρεις και αλλη γνωμη .Περαστικά γρηγορα και καλή επάνοδο στις πίστες! 2 Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,402 Report post Posted January 23, 2014 Πάνο, και στατιστικά να το δεις, μετά από τόση γκαντεμιά μαζεμένη, όλα θα σου πάνε πρίμα από εδώ και στο εξής! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted January 23, 2014 Ευχαριστώ όλους σας και έναν-έναν χωριστά για τα σχόλιά σας! Πραγματικά δεν μου είναι εύκολο να περιγράψω σε πλήρη έκταση τα συναισθήματά μου από το ατυχές περιστατικό, αλλά είμαι σίγουρος ότι τουλάχιστον όσοι έχουν υποστεί κάτι ανάλογο με νιώθουν απόλυτα. Από χτες που δια τηλεφώνου ο γιατρός μου πε "μην πας" μέχρι σήμερα, έχω χάσει το μέτρημα πόσες φορές έχω αλλάξει γνώμη. Ακόμα και τώρα σκέφτομαι εναλλάξ: Μη ρισκάρεις, δε ξέρεις τί μπορεί να συμβεί vs. εντάξει, δε κάνεις σκι με τον ώμο.... Η αλήθεια είναι ότι αν δεν πάω, κάποιος από τους επόμενους γιατρούς θα μου πει, "ΟΚ αν πήγαινες προσεκτικά μάλλον δεν θα πάθαινες κάτι" ΑΛΛΑ αν πάω θα συμβεί κάτι στραβό για να νιώσω βλάκας. Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted January 23, 2014 Τοτε καλύτερα να πω κάτι για να πάρεις μια τελειωτική απόφαση. Καλύτερα να κανεις κάτι που ίσως το μετανιώσεις , παρά κάτι που θα μετανιώσεις επειδή δε το έκανες.... 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted January 23, 2014 Πάνο, ζύγισε λίγο το οικονομικό.. Αν δεν γίνεται να απαλλαχτείς από το μεγαλύτερο κόστος που έχεις ήδη επενδύσει για την εκδρομή, καλύτερα πήγαινε ΕΣΤΩ και για τη βόλτα (καλά, χαιρέτα το, σιγά μη δε βουτήξεις στις πλαγιές, αλλά λέμε τώρα...) 1 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites