Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2014 - 2015

Recommended Posts

Τις καλύτερες τιμές στην περιοχή του ΧΚΠ (χωρίς όμως τα φρου-φρου της Αράχωβας) μπορεί κανείς να τις βρεί σε Αγόριανη και Σουβάλα. Επίσης, η πρόσβαση είναι πολύ ταχύτερη.

Τσεκαρε και Αμφικλεια!!! Καλές τιμουλες θα βρεις και εκει !!!

Ο δρόμος για το ΧΚΠ από Αμφικλεια ειναι εξαιρετικός με πάρα πολύ λίγη κίνηση. Καμιά σχέση με τον δρόμο από Αραχωβα.

  • Like 1

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο δρόμος για το ΧΚΠ από Αμφικλεια ειναι εξαιρετικός με πάρα πολύ λίγη κίνηση. Καμιά σχέση με τον δρόμο από Αραχωβα.

 

Όντως, έχει γίνει νέα δουλειά στο μεγαλύτερο τμήμα του δρόμου και μπορώ να πω -σαν... σχετικός του αντικειμένο- είναι εντυπωσιακή! Ας περιμένουμε να δούμε πως θα συμπεριφερθεί σε βάθος χρόνου με τις συνθήκες που επικρατούν στο βουνό, αλλά τα πρώτα δείγματα σε σχεδιασμό και κατασκευή είναι θετικότατα...

 

:shuriken:


Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η χαρά τής ανάβασης σου λέω:-):-):-);-)


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έγιναν έργα σε αυτό το κομμάτι του δρόμου;


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο κομμάτι μεταξύ "αλάνας" και Σουβάλας, το κάτω τμήμα, το πολύ "δασωμένο".

 

:shuriken:

  • Like 2

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άντε, ωραία!

Παλιά ήταν άθλιος πάντως...

 

Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

O δρόμος από Αμφίκλεια είναι όντως πολύ καλός. Και η Αμφίκλεια έχει πολύ καλές τιμές σε διαμονή, αλλά είναι σχεδόν στον κάμπο. Το ίδιο και ο Πολύδροσος.

 

Κάτι διαφορετικό που προτείνω πάντα -κυρίως σε παρέες χιονοδρόμων- είναι το καταφύγιο Δέφνερ που αποτελεί την πιο κοντινή διαμονή στο χιονοδρομικό. Δεν ξέρω τι θα γίνει φέτος με το δρόμο όμως, γιατί τα δύο τελευταία χρόνια δεν τον ανοίγουν. Είναι όμως απίστευτη η τοποθεσία του.

 

Η Αγόριανη επίσης είναι μία καλή λύση για οικονομική διαμονή. Πανέμορφο ορεινό χωριό, σε καλή απόσταση από το χκ και με πολύ καλό δρόμο.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

και την αλλη φορα που κατεβηκαμε παρνασσο μείναμε αμφικλεια σε ενα ξενώνα

και

ητανε σουπερ :thumbup:

  • Like 2

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σιγουρα το καταφυγιο ειναι ισως η καταλληλοτερη επιλογη, αλλα σε περιπτωση εντονης βραδινης χιονοπτωσης, πως φτανουμε κελλαρια;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με ορειβατικό σκι! :P

Σοβαρά τώρα, αν δεν ανοίξει ο Αθηναϊκός, ο δρόμος θα παραμένει κλειστός τον χειμώνα!

 

Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 3

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Αγόριανη επίσης είναι μία καλή λύση για οικονομική διαμονή. Πανέμορφο ορεινό χωριό, σε καλή απόσταση από το χκ και με πολύ καλό δρόμο.

 

Είναι όμως ακριβή στις ταβέρνες της (μιλάω πάντα για χωριό της επαρχίας)

  • Like 1

tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

κάτσε να δούμε πως θα πάει ο εκχιονισμός στους αξονες αγοριανη, πολύδροσο, αμφικλεια-χιονοδρομικο.

Δελφους δεν συνιστώ ειναι μια πιο στενη αραχωβα, αγριο προβλημα παρκινκ...

αγόριανη ειναι πολυ καλύτερα αλλά εχει και αυτη ενα ψιλοπρόβλημα στο παρκινκ. Προσοχη στο δημοτικο παρκινκ κατω απο την πλατεία, πάγος το πρωί.

πολύδροσο και αμφικλεια εχεις κατέβει πεδιάδα, πιο χαριτωμένο το πολυδροσο, πιο αυθεντικη η αμφικλεια.

Και στα τρια υπάρχουν αυτοι που νομίζουν οτι ειναι αραχωβα και αυτοι που κρατάνε το μέτρο...

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστω που για της πληροφορίες ,θα ειμαι εκεί στης αρχές του καινούργιο χρόνο ,για Φεβρουαρίου τι προτείνεται καιμακτσαλαν ι Βασιλίτσα ,το δεύτερο μου ειναι αρκετά πιο κοντα(απο την Ζάκυνθο ) αλλα δενεχω πάει ποτε και δεν ξερω που θα ειναι καλύτερα !!

Μπορώ να εχω την γνώμη σας ; Ευχαριστω

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πέπε μπορείς να μείνεις και Λιβάδι. Λίγο πιο ακριβά νομίζω, όμως πιο κοντά στο χιονοδρομικό, μακρυά από τη βαβούρα της Αράχωβας και φυσικά χωρίς προβλήματα πάρκινγκ...

  • Like 2

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε Σωτήρη, στη Philoxenia, γιατί δεν υπήρχε καθόλου υλικό και κανένα promo;


carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χθες τα έκαναν τα πόστερ. Και νομίζω ότι δεν είχαν περίπτερο στο Φιλοξένια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πέπε μπορείς να μείνεις και Λιβάδι. Λίγο πιο ακριβά νομίζω, όμως πιο κοντά στο χιονοδρομικό, μακρυά από τη βαβούρα της Αράχωβας και φυσικά χωρίς προβλήματα πάρκινγκ...

Λέω να παω 2-3 γιανουαρι για 3 μέρες ,μακάρι να μην εχει πολυ κόσμο !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κόσμο θα έχει!

Και πολύ μάλιστα!

Εκεί θα φανεί όμως αν θα αποσυμφωρηθει η κατασταση λόγω του συνολικού έργου και φυσικά της χιονοκαλυψης και του εργατικου προσωπικού!


101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχει μετρησει κανεις απο περιεργεια χλμ στον δρομο απο αμφικλεια με τον δρομο απο αραχωβα για κελλαρια???

Εχω την εντυπωση οτι στην πρωτη περιπτωση ειναι περισσοτερα τα χλμ.


ΑΚΑ as JEEP!!!

Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!!

 

Φιλικά όπως πάντα

Βασίλης....

Share this post


Link to post
Share on other sites

αμφικλεια-φτερολακα 17χλμ περιπου

αμφικλεια-κελλαρια 20χλμ περιπου

 

αραχοβα κελαρια 24χλμ περιπου

Edited by jimkarys
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η διαφορά απόστασης είναι αμελητέα:

 

59,9 χιλιόμετρα από τα Κελάρια μέχρι την διχάλα, αν πας μέσω Αράχοβας

 

61,7 χιλιόμετρα από τα κελάρια μέχρι την διχάλα αν πας μέσω Αμφίκλειας

 

  • Like 1

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι χρηστο αλλα απο αμφικλεια δεν εχει τοσες στροφες, και ενα κομματι του δρομου ειναι καινουριο.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βασικά είναι πολύ διαφορετικοί δρόμοι.

 

Από Αράχοβα θα βρεις τετραπλάσια κίνηση. Επίσης, σημαντικό κομμάτι της ανάβασης το κάνεις μέχρι την Αράχοβα που βρίσκεται στα 960+ μέτρα.

 

Η Αμφίκλεια είναι κάμπος με 400 μέτρα υψόμετρο, οπότε μέχρι εκεί ουσιαστικά κάνεις μόνο ευθείες, αν και περνάς μέσα από περισσότερα χωριά.

Από εκεί και πέρα όμως, η ανάβαση είναι πιο απότομη, με σχεδόν συνεχείς φουρκέτες μέχρι το χιονοδρομικό. Είναι λογικό βέβαια, γιατί πρέπει να ανέβεις 1350 μέτρα σε 22 χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο, ενώ από την Αράχοβα "μόνο" 782 μέτρα σε 21 χιλιόμετρα. :)

  • Like 5

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Casavant77
      Casavant77
      (42 years old)
    2. frodo512
      frodo512
      (55 years old)
    3. vbessas88
      vbessas88
      (38 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,798
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,729
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    prsilo
    Joined
×
×
  • Create New...