porfirio 1,476 Report post Posted November 28, 2014 Τις καλύτερες τιμές στην περιοχή του ΧΚΠ (χωρίς όμως τα φρου-φρου της Αράχωβας) μπορεί κανείς να τις βρεί σε Αγόριανη και Σουβάλα. Επίσης, η πρόσβαση είναι πολύ ταχύτερη. Τσεκαρε και Αμφικλεια!!! Καλές τιμουλες θα βρεις και εκει !!! Ο δρόμος για το ΧΚΠ από Αμφικλεια ειναι εξαιρετικός με πάρα πολύ λίγη κίνηση. Καμιά σχέση με τον δρόμο από Αραχωβα. 1 Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted November 28, 2014 Ο δρόμος για το ΧΚΠ από Αμφικλεια ειναι εξαιρετικός με πάρα πολύ λίγη κίνηση. Καμιά σχέση με τον δρόμο από Αραχωβα. Όντως, έχει γίνει νέα δουλειά στο μεγαλύτερο τμήμα του δρόμου και μπορώ να πω -σαν... σχετικός του αντικειμένο- είναι εντυπωσιακή! Ας περιμένουμε να δούμε πως θα συμπεριφερθεί σε βάθος χρόνου με τις συνθήκες που επικρατούν στο βουνό, αλλά τα πρώτα δείγματα σε σχεδιασμό και κατασκευή είναι θετικότατα... Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted November 28, 2014 Η χαρά τής ανάβασης σου λέω:-):-):-);-) Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted November 28, 2014 Έγιναν έργα σε αυτό το κομμάτι του δρόμου; Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted November 28, 2014 Στο κομμάτι μεταξύ "αλάνας" και Σουβάλας, το κάτω τμήμα, το πολύ "δασωμένο". 2 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted November 28, 2014 Άντε, ωραία! Παλιά ήταν άθλιος πάντως... Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted November 28, 2014 Ορίστε, είχα κρατήσει και βίντεο τελικά! https://www.youtube.com/watch?v=7rQLjbPWSE4 3 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
snowpar 613 Report post Posted November 28, 2014 O δρόμος από Αμφίκλεια είναι όντως πολύ καλός. Και η Αμφίκλεια έχει πολύ καλές τιμές σε διαμονή, αλλά είναι σχεδόν στον κάμπο. Το ίδιο και ο Πολύδροσος. Κάτι διαφορετικό που προτείνω πάντα -κυρίως σε παρέες χιονοδρόμων- είναι το καταφύγιο Δέφνερ που αποτελεί την πιο κοντινή διαμονή στο χιονοδρομικό. Δεν ξέρω τι θα γίνει φέτος με το δρόμο όμως, γιατί τα δύο τελευταία χρόνια δεν τον ανοίγουν. Είναι όμως απίστευτη η τοποθεσία του. Η Αγόριανη επίσης είναι μία καλή λύση για οικονομική διαμονή. Πανέμορφο ορεινό χωριό, σε καλή απόσταση από το χκ και με πολύ καλό δρόμο. 4 Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted November 28, 2014 και την αλλη φορα που κατεβηκαμε παρνασσο μείναμε αμφικλεια σε ενα ξενώνα και ητανε σουπερ 2 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
karakw 567 Report post Posted November 28, 2014 Σιγουρα το καταφυγιο ειναι ισως η καταλληλοτερη επιλογη, αλλα σε περιπτωση εντονης βραδινης χιονοπτωσης, πως φτανουμε κελλαρια;;; Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted November 28, 2014 Με ορειβατικό σκι! Σοβαρά τώρα, αν δεν ανοίξει ο Αθηναϊκός, ο δρόμος θα παραμένει κλειστός τον χειμώνα! Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 3 Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted November 28, 2014 Η Αγόριανη επίσης είναι μία καλή λύση για οικονομική διαμονή. Πανέμορφο ορεινό χωριό, σε καλή απόσταση από το χκ και με πολύ καλό δρόμο. Είναι όμως ακριβή στις ταβέρνες της (μιλάω πάντα για χωριό της επαρχίας) 1 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 28, 2014 κάτσε να δούμε πως θα πάει ο εκχιονισμός στους αξονες αγοριανη, πολύδροσο, αμφικλεια-χιονοδρομικο. Δελφους δεν συνιστώ ειναι μια πιο στενη αραχωβα, αγριο προβλημα παρκινκ... αγόριανη ειναι πολυ καλύτερα αλλά εχει και αυτη ενα ψιλοπρόβλημα στο παρκινκ. Προσοχη στο δημοτικο παρκινκ κατω απο την πλατεία, πάγος το πρωί. πολύδροσο και αμφικλεια εχεις κατέβει πεδιάδα, πιο χαριτωμένο το πολυδροσο, πιο αυθεντικη η αμφικλεια. Και στα τρια υπάρχουν αυτοι που νομίζουν οτι ειναι αραχωβα και αυτοι που κρατάνε το μέτρο... 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted November 28, 2014 Ευχαριστω που για της πληροφορίες ,θα ειμαι εκεί στης αρχές του καινούργιο χρόνο ,για Φεβρουαρίου τι προτείνεται καιμακτσαλαν ι Βασιλίτσα ,το δεύτερο μου ειναι αρκετά πιο κοντα(απο την Ζάκυνθο ) αλλα δενεχω πάει ποτε και δεν ξερω που θα ειναι καλύτερα !! Μπορώ να εχω την γνώμη σας ; Ευχαριστω Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted November 28, 2014 Υπομονή λίγες μέρες ακόμη!!!!! Η στιγμή της απόλαυσης πλησιάζει.... 11 Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted November 28, 2014 Πέπε μπορείς να μείνεις και Λιβάδι. Λίγο πιο ακριβά νομίζω, όμως πιο κοντά στο χιονοδρομικό, μακρυά από τη βαβούρα της Αράχωβας και φυσικά χωρίς προβλήματα πάρκινγκ... 2 Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted November 29, 2014 Ρε Σωτήρη, στη Philoxenia, γιατί δεν υπήρχε καθόλου υλικό και κανένα promo; carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted November 29, 2014 Χθες τα έκαναν τα πόστερ. Και νομίζω ότι δεν είχαν περίπτερο στο Φιλοξένια. Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted November 29, 2014 Πέπε μπορείς να μείνεις και Λιβάδι. Λίγο πιο ακριβά νομίζω, όμως πιο κοντά στο χιονοδρομικό, μακρυά από τη βαβούρα της Αράχωβας και φυσικά χωρίς προβλήματα πάρκινγκ... Λέω να παω 2-3 γιανουαρι για 3 μέρες ,μακάρι να μην εχει πολυ κόσμο ! Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted November 29, 2014 Κόσμο θα έχει! Και πολύ μάλιστα! Εκεί θα φανεί όμως αν θα αποσυμφωρηθει η κατασταση λόγω του συνολικού έργου και φυσικά της χιονοκαλυψης και του εργατικου προσωπικού! Share this post Link to post Share on other sites
Igor 286 Report post Posted November 29, 2014 Εχει μετρησει κανεις απο περιεργεια χλμ στον δρομο απο αμφικλεια με τον δρομο απο αραχωβα για κελλαρια??? Εχω την εντυπωση οτι στην πρωτη περιπτωση ειναι περισσοτερα τα χλμ. ΑΚΑ as JEEP!!! Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!! Φιλικά όπως πάντα Βασίλης.... Share this post Link to post Share on other sites
jimkarys 579 Report post Posted November 29, 2014 (edited) αμφικλεια-φτερολακα 17χλμ περιπου αμφικλεια-κελλαρια 20χλμ περιπου αραχοβα κελαρια 24χλμ περιπου Edited November 29, 2014 by jimkarys 2 Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 29, 2014 Η διαφορά απόστασης είναι αμελητέα: 59,9 χιλιόμετρα από τα Κελάρια μέχρι την διχάλα, αν πας μέσω Αράχοβας 61,7 χιλιόμετρα από τα κελάρια μέχρι την διχάλα αν πας μέσω Αμφίκλειας 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
jimkarys 579 Report post Posted November 29, 2014 ναι χρηστο αλλα απο αμφικλεια δεν εχει τοσες στροφες, και ενα κομματι του δρομου ειναι καινουριο. 2 Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 29, 2014 Βασικά είναι πολύ διαφορετικοί δρόμοι. Από Αράχοβα θα βρεις τετραπλάσια κίνηση. Επίσης, σημαντικό κομμάτι της ανάβασης το κάνεις μέχρι την Αράχοβα που βρίσκεται στα 960+ μέτρα. Η Αμφίκλεια είναι κάμπος με 400 μέτρα υψόμετρο, οπότε μέχρι εκεί ουσιαστικά κάνεις μόνο ευθείες, αν και περνάς μέσα από περισσότερα χωριά. Από εκεί και πέρα όμως, η ανάβαση είναι πιο απότομη, με σχεδόν συνεχείς φουρκέτες μέχρι το χιονοδρομικό. Είναι λογικό βέβαια, γιατί πρέπει να ανέβεις 1350 μέτρα σε 22 χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο, ενώ από την Αράχοβα "μόνο" 782 μέτρα σε 21 χιλιόμετρα. 5 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites