jimkarys 579 Report post Posted November 29, 2014 το εχω κανει με full χιονι. εδω κολαει το videaki απο αμφικλεια. 2 Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted November 29, 2014 Ο Χρήστος με κάλυψε απόλυτα. Αλλά τελικά είναι και θέμα συνήθειας. Sent from my Optimus 4X HD using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted November 29, 2014 Εμ τις συνεχείς φουρκετες γουσταρουμε. Ιδίως όταν ειναι χιονισμένες:-):-):-). Πέρα από την πλάκα εμεις ανεβοκατεβαινουμε πολλά χρόνια τώρα από Αμφικλεια. Αν βρουμε πάνω από 3 αυτοκινητα στόν δρόμο θεωρουμε ότι έχει κίνηση:-):-):-) Σέ χρόνο DT φτάνουμε Φτερό, και φυσικα δεν είναι ανάγκη να σηκωθουμε από τά άγρια χαράματα αφού ξέρουμε ότι δέν θα βρουμε κινηση. Και τό κυριότερο είναι ότι ο δρόμος είναι αεροδρόμιο και έχει ΕΛΆΧΙΣΤΕΣ λακούβες. Έργα κάνανε στόν δρόμο από Πολύδροσο, επίσης πολύ καλός δρόμος πλέον, αλλά γενικά στενότερος. Όταν ομως είσαι χκ και θέλεις να επιστρέψεις Αθήνα τότε ο δρόμος από Αράχωβα ειναι ο οικονομικότερος γιατί ουσιαστικά μεχρι την Λειβαδια είναι κατηφόρα. 3 Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
orck 97 Report post Posted November 30, 2014 Με τετοια ποστ να εισαι σιγουρος οτι απο φετος θα βρισκεις πιο συχνα κινηση 2 Παναγιωτης, Π.Φαληρο Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted November 30, 2014 Η συζήτηση περί δρόμων νομίζω εξηγεί και τη στρατηγική του ΧΚΠ: επιθυμούν να δημιουργήσουν ένα δεύτερο σημείο εισόδου αποσυμφορίζοντας τα Κελάρια και κυρίως το 1750. Αν και η 6 είναι λίγο πιο προχω (εγώ με τον συντονιστή είμαι), υπάρχουν και άλλες πίστες και κυρίως η 7 που είναι η μόνη πίστα του ΧΚΠ μέσα σε δένδρα. 1 Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted November 30, 2014 Δημητρη ωραιες παρεες κανεις.παιρνουνε τον μαυρο γατο οταν πανε για σκι; Share this post Link to post Share on other sites
jimkarys 579 Report post Posted November 30, 2014 Χα χα!!! Δίκιο εχεις αλλά ποιον να βρω που να έχει ρεπό μέσα στην εβδομάδα;;; Καλός είναι ο μαύρος καλός είναι!!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted November 30, 2014 Η συζήτηση περί δρόμων νομίζω εξηγεί και τη στρατηγική του ΧΚΠ: επιθυμούν να δημιουργήσουν ένα δεύτερο σημείο εισόδου αποσυμφορίζοντας τα Κελάρια και κυρίως το 1750. Αν και η 6 είναι λίγο πιο προχω (εγώ με τον συντονιστή είμαι), υπάρχουν και άλλες πίστες και κυρίως η 7 που είναι η μόνη πίστα του ΧΚΠ μέσα σε δένδρα. Όταν ολοκληρώσουν την 2η φάση και εξασφαλίσουν μια γρήγορη πρόσβαση στην κορυφή της 6 (τώρα αν πας με τα πόδια ίσως φτάσεις λίγο μετά το lift), φαρδύνουν την 7 (που σε κάποια σημεία μοιάζει με ski road) και διαπλατύνουν (και εξομαλύνουν) όλη την 6, φροντίζοντας να την διαστρώνουν όπως πρέπει, τότε ναι, ίσως πολύς κόσμος (εγώ πρώτος) να μπει στο ΧΚΠ από Φτερόλακα. Μέχρι τότε, μόνο οι πορωμένοι θα πηγαίνουν από πίσω. Και είναι κρίμα γιατί η 6 είναι μια πολύ ωραία κόκκινη, με καλή (σχετικά σταθερή) κλίση σε όλο το μήκος της.. τι αν πιάνει λίγο πάγο το πρωί, ίσα ίσα, γίνεται λίγο πιο extreme! :-) Και η 7 επίσης είναι η μοναδική πίστα στον Παρνασσό μέσα στα δέντρα, απλά είναι πολύ στενή και δεν είναι ακριβώς πίστα.. 1 Share this post Link to post Share on other sites
parnassos1200 59 Report post Posted November 30, 2014 σχετικό με ΧΚΠ... http://www.etasa.gr/webtop/modules/_repository/documents/4143_PROSKLHSHS YTEXNIKA_DEDOMENA_VIWSIMHKINHTIKOTHTA.pdf Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted November 30, 2014 Χα χα!!! Δίκιο εχεις αλλά ποιον να βρω που να έχει ρεπό μέσα στην εβδομάδα;;; Καλός είναι ο μαύρος καλός είναι!!! Πες μου ποτε πας και εγω έρχομαι μέσα στην ευδομαδα Share this post Link to post Share on other sites
Igor 286 Report post Posted November 30, 2014 Έπεσα απο τα σύννεφα γιατι αν και δεν το είχα μετρήσει νόμιζα ότι έχουν μεγάλη χλμ διαφορα αυτοί οι δυο δρόμοι με πιο σύντομο μέσω αραχωβας για αυτο και πήγαινα πάντα απο εκει. Όσο αφορά τον καθαρισμό απο Πολυδροσο τι παίζει ;;;; 1 ΑΚΑ as JEEP!!! Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!! Φιλικά όπως πάντα Βασίλης.... Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted November 30, 2014 Ο δρομος απο Αμφικλεια κουραζει λιγο παραπανω, γιατι περναει μεσα απο χωρια. Τρακτερ, γριες, παιδακια , προβατα και κυριως τροχονομοι, τον κανουν πιο αγχωτικο. Απο Αμφικλεια και πανω παντως .....παραδεισος Αν στοχος ειναι η φτερολακκα, συμφερει. Σιγουρα συμφερει να τη κοπανησεις απο εκει Κυριακη μεσημερι , αν δε σκοπευεις να σταματησεις στην Αραχωβα 4 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 30, 2014 μια συμβουλη, αν εχεις κοσμο που ζαλίζεται, σακουλες για εμετό απο αμφικλεια. σαν θα βγεις στο δρομο για πολύδροσο, παρκαρεις στον ανω στην βρυση και βουρ για κοψιδ... οταν τα βγαλεις ολα στο δαδι, περνας απο πλατεια, πας ευθεια, περνας την στενη γεφυρα και πας για βελίτσα (απο το δρομο για νιψι...) υποχρεωτικη σταση για προβατινα στον γιάλα. τωρα με την παρακαμψη το τουρκοχωρι απλα περιμενει καποιον να κανει καποιο ξενοδοχειο της προκοπής... στην αγοριανη κλασικά σταση στο αρκουδι για μανιταρια και κηνυγι εκτροφείου. προσοχη στις κάμερες της τροχαιας (3 ειναι ολες και ολες...) 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 30, 2014 σχετικό με ΧΚΠ... http://www.etasa.gr/webtop/modules/_repository/documents/4143_PROSKLHSHS YTEXNIKA_DEDOMENA_VIWSIMHKINHTIKOTHTA.pdf οτι και ναταν 404 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 30, 2014 φρέσκα χωματουργικά στα κελάρια και κοσμος πάνω κυριακάτικα... αχ αυτή η τελευταία στιγμή.... <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted November 30, 2014 φρέσκα χωματουργικά στα κελάρια και κοσμος πάνω κυριακάτικα... αχ αυτή η τελευταία στιγμή.... Από το Σάββατο είναι τα έργα.. μακάρι να κάνουν χωματουργικά ως την τελευταία στιγμή, ίσως τους πιάσει το φιλότιμο και στρώσουν λίγο τον Ηρακλή.. Σε σχέση με τα 17 εκ των αναβαθμίσεων, πόσο κοστίζει άραγε να ξαναπεράσουν μια τις ήδη υπάρχουσες πίστες (ας είναι μόνο στα Κελάρια)...; Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 30, 2014 χωματουργικα σχεδον δεκεμβρη ειναι η συνταγη της αποτυχίας... το χωμα πρεπει να <κατσει> με φυσικο τροπο (να μην βαζουμε και οδοστρωτηρες...), αν ομως βρεξει (πραγμα σπάνιο (?) τον δεκέμρη...) και μετα παγώσει θα εχουμε ενα ...αναγλυφο. <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted November 30, 2014 Εγω κάτι πυλώνες βλέπω πάντως. Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 1, 2014 σήμερα στο live δοκιμη του σχήματος 1 καμπινα-τρεις καρεκλες-μια καμπινα. <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Kangchenjunga 185 Report post Posted December 1, 2014 το εχω κανει με full χιονι. εδω κολαει το videaki απο αμφικλεια. Πάντα τέτοια !! Καλο χειμώνα -- καλη κ ασφαλή σεζόν σε όλους !! 7 Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted December 2, 2014 18 "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
sermak 361 Report post Posted December 2, 2014 (edited) parnassos.jpg Τελικά πώς θα λέγεται το νέο λιφτ; Δίκροκο ( αυγό ) ; Edited December 2, 2014 by sermak 3 Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 2, 2014 Βακχροδίτη. 6 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Kyriakoschar 6,029 Report post Posted December 2, 2014 Είναι το νέο υβρίδιο 1 Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted December 3, 2014 Το baby lift ονομάστηκε ΦΑΕΘΩΝ ή όχι ακόμα??? 6 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites