Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2014 - 2015

Recommended Posts

Το baby lift ονομάστηκε ΦΑΕΘΩΝ ή όχι ακόμα???

 

Μπάμπης τελικά...για ευκολία αλλά και για να ταυτιστούν περισσότερα τακούνια μαζί του... :P

  • Like 5

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορούμε να κάνουμε μια μεταξύ μας ψηφοφορία και να προτείνουμε το αποτέλεσμα στο ΧΚΠ? Να είμαστε Νονοί του baby lift και του καινούριου Αφροδιτόβακχου (αν δεν χωριστεί και μείνει με ίδια ονόματα σε Αφροδίτη-Βάκχο βάσει των δύο εσωτερικών loops)

 

 

:shuriken:

Edited by PhaethonF1
  • Like 3

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το νέο baby lift ακόμη λέγεται Νο4 αλλά νομίζω του αξίζει το Φαέθων. Το Βάκχος και Αφροδίτη θα παραμείνουν αφού στην ουσία είναι δύο διαφορετικά σε ένα! Ο Τηλέμαχος πάντως μας την έκανε παντοτινά!!!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το νέο baby lift ακόμη λέγεται Νο4 αλλά νομίζω του αξίζει το Φαέθων.

 

Τα 1, 2 και 3 ποια θα είναι; Σκοπεύει κανείς να ξεριζώσει εκείνη τη βλακεία στη Φτερόλακα που ποτέ δεν τη θυμάμαι να δουλεύει; Και μια και την έκανα την ερώτηση, αφού πλέον το καινούργιο πέρασε τα τεστ, μήπως προλαβαίνετε να κατεβάσετε τον Αίολο; Καλό είναι το βουνό να αποσυμφορηθεί από τα παλιοσίδερα.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το νέο baby lift ακόμη λέγεται Νο4 αλλά νομίζω του αξίζει το Φαέθων.

 

Πέρα από οποιαδήποτε καχυποψία ότι έχω οποιοδήποτε λόγο να το λένε έτσι :evil: ... στην ελληνική μυθολογία ο Φαέθων έχει μια υπέροχη ιστορία, που ταιριάζει στον "αρχάριο", για τον οποίο προορίζεται το lift. Επίσης... είναι στο ψηλότερο σημείο του χιονοδρομικού, άρα και πιο κοντά στον Ήλιο (βασικό κομμάτι του μύθου). Πάντα η ελπίδα είναι, βέβαια, ότι ο αρχάριος δεν θα φάει τα μούτρα του όπως ο Φαέθων με το άρμα του Ήλιου :animier:

 

 

:shuriken:

Edited by PhaethonF1
  • Like 5

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βάλτε τον στον Τυριά, να δουλεύει όποτε έχει χιόνι.

ο τυριας ειναι ηδη lift-served.

ομως ελπίζω

α) το δρομακι που μας εβγαζε στην τηλεκαμπινα να εξακολουθει να υπάρχει.

β) το νεο συνδετικο να εχει ενδιαμεσο σταθμο.

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

και αλλη φωτο στη συλλογη

 

post-2098-0-96454300-1417692042_thumb.jpg

  • Like 1

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

πολλές φορες η υπερβολή μπορει να φερει αρνητικο αποτελεσμα.

Που στοχευει η συγκεκριμένη διαφήμιση, που γινεται στις στασεις στους δρόμους της αθήνας?

Προφανως απευθεινεται στον γενικο πληθυσμό.

ενα μερος απο αυτο τον πληθυσμο (?%) ειναι χιονοδρόμοι.

μερικοι φετός θα ειναι εν ενεργεία (%?), αρα η διαφημιση σκοπευει στο να κανει αυτο το κομματι να προτιμησει-συστηματικα- τον παρνασσο και οχι αλλα χιονοδρομικα του εξωτερικου ή του εσωτερικου.

Ενα κρισιμο ερωτημα ειναι, αν το κομματι αυτο δεν θα πηγαινε παρνασσο, οποτε δεν θα ειχε την δυνατοτητα να δει με τα ιδια του τα ματια. Δηλαδη ψαχνουμε αθηναιο χιονοδρομο που δεν πάει παρνασσο, επισης αθηναιο χιονοδρομο που δεν ενημερωνεται λιγο ή πολυ.

Τεσπα παρ το αυγο και κουρευτο, κατα πασα πιθανωτητα το ΕΣΠΑ ειχε και κονδυλι-δραση για διαφημηση, λεφτα υπάρχουν.

  • Like 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

περσι η ισως παλαιοτερα χρονια εβλεπα διαφήμιση του ΧΚ Καιμακτσαλαν σε στασεις λεωφορείου στην Αθηνα

  • Like 1

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

όλγα δεν ειμαι κατα της διαφημισης.

απλά λιγο προσοχη στα βασικά της αντιστοιχης ...επιστημης.

δεν ειναι εποχες να ξοδευονται λεφτα σε καμπάνιες που μονο στοχο εχουν να δειξουν οτι εργα γινονται...αν με καταλαβαίνεις.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μην το ζαλίζουμε πολύ το συγκεκριμένο. Ο Παρνασσός από τη στιγμή που αποφάσισε να κάνει "στροφή στο τακούνι" (πολλά χρόνια πριν κι από τότε που μας άφησε χρόνους το παλιό χαμηλοτάβανο σαλέ της ανακατεμένης μυρωδιάς καπνού-κονιάκ) ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε συνειδητά και συγκεντρωμένα για τον φανατικό χιονοδρόμο. Η συγκεκριμένη διαφήμιση είναι μια χαρά για τους στόχους του ΧΚΠ, γιατί απευθύνεται στον κλασικό κόσμο που ακριβώς πηγαίνει στον Παρνασσό από την Αθήνα: τον περιστασιακό χιονοδρόμο και μη, που ψαρώνει από το καινούριο σαλέ, το καινούριο λιφτ, το καινούριο και εντυπωσιακό γενικά. "Ουάου, πάμε, έχει καινούρια λιφτ."

 

:shuriken:

  • Like 6

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν αυτο βοηθήσει να κοπουν καποια εισητηρια παραπάνω στις γιορτες οκο, καπως πρεπει να μειωθει η ...επιδοτηση του φορολογουμενου.

εγω πάλι πιστευω στην στοχευμένη διαφημιση και στο μακροχρόνιο οφελος, ισως απλά να ειμαι...αλλού.

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν αυτο βοηθήσει να κοπουν καποια εισητηρια παραπάνω

 

 

 

 

πολλα εισιτηρια παραπανω. με πηραν σημερα τηλ φιλοι ασχετοι με τα χειμερινα σπορ και με ρωταγαν ποσο στοιχιζει να ανεβουν στον παρνασσο

Edited by Olga
  • Like 3

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

χιουμουριστικα

μια φορα ενας γυρνουσε ψαχνωντας lada σε μπεζ χρωμα, που δεν υπήρχε.

ηταν φοβερα επιμονος γυρισε ολη την αθηνα, ολους τους εμπορους σχετικους και μη, ειχε δε και μεγαλο σοι σε ολη την ελλαδα και το εβγαλε και αυτο στο ψαξιμο.

αποτελεσμα ολες οι παραγγελιες εγιναν σε μπεζ χρωμα... το μπεζ εγινε υποχρεωτικο...

αν δεν παρουν εσενα για πληροφοριες ποιον θα παρουν? :santa:

απο την αλλη τι τους ειπες? εγω το εχω προβλημα τι να τους πω.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακόμα περισσότερο, αν έχουμε παραπάνω κόσμο φέτος... επιτακτική ανάγκη -ειδικά στο τμήμα του Βάκχου- να ΓΕΜΙΖΟΥΝ τα 6-ΘΕΣΙΑ πλέον καρεκλάκια...

 

:shuriken:

Edited by PhaethonF1
  • Like 1

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

χιουμουριστικα

μια φορα ενας γυρνουσε ψαχνωντας lada σε μπεζ χρωμα, που δεν υπήρχε.

ηταν φοβερα επιμονος γυρισε ολη την αθηνα, ολους τους εμπορους σχετικους και μη, ειχε δε και μεγαλο σοι σε ολη την ελλαδα και το εβγαλε και αυτο στο ψαξιμο.

αποτελεσμα ολες οι παραγγελιες εγιναν σε μπεζ χρωμα... το μπεζ εγινε υποχρεωτικο...

αν δεν παρουν εσενα για πληροφοριες ποιον θα παρουν? :santa:

απο την αλλη τι τους ειπες? εγω το εχω προβλημα τι να τους πω.

Μήπως έψαχνε και πράσινο vist μπουφάν;;;;;;;;


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο τυριας ειναι ηδη lift-served.

ομως ελπίζω

α) το δρομακι που μας εβγαζε στην τηλεκαμπινα να εξακολουθει να υπάρχει.

β) το νεο συνδετικο να εχει ενδιαμεσο σταθμο.

 

Νομίζω ότι το συνδετικό δεν θα έχει ενδιάμεσο σταθμό. Αν οι πληροφορίες μου είναι σωστές, ο μόνος τρόπος να πηγαίνουμε στον Τυριά θα είναι μέσω Δία, τραβέρσας και ξερού ψωμιού.

  • Like 3

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

πολλα εισιτηρια παραπανω. με πηραν σημερα τηλ φιλοι ασχετοι με τα χειμερινα σπορ και με ρωταγαν ποσο στοιχιζει να ανεβουν στον παρνασσο

Και μολις τους ελεγες τι τιμες ποσο θελει ενας αρχαριος για να ανεβει μια μονο μερα, μεταφορικα, ενοικιαση και καρτα συνεχιζαν να μιλανε η στο κλειναν; :)

  • Like 5

Παναγιωτης, Π.Φαληρο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμενα δεν με χαλαει ο κοσμοςντου τακουνιου η του παλουκιου η οπως αλλιως θες πες το.οσο πιο πολλοι ανεβου τοσο πιο θετικα τα μνμ στο τελος.τοσο πιο επιτυχημενη θα θεωρηθει η ανανεωση.τοσο πιο ευκολα θα καταλαβουν οι αρμοδιοι την αναγκαιοτητα για συνεχιση των εργων τοσο στον παρνασσο οσο και στα αλλα κεντρα.

βεβαια μεσα σε ολα αυτα καλο ειναι οι γνωστες του βουνου να ρωτησουν και μερικους για να παρουν μια δευτερη αποψη σχετικα με την εκμεταλλευση του βουνου στο μεγιστο.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dust, ούτε εμένα με ενοχλούν, το έχω ξαναπεί σε κάθε ευκαιρία. Με ενοχλεί μόνο όταν αυτό γίνεται προτεραιότητα και εις βάρος των αναγκών του χιονοδρόμου.

 

Κατά τ'άλλα, τα τακούνια (αλήθεια, οι αντίστοιχοι άντρες που έρχονται με τζην/φόρμες, τσουλάνε λίγο κάτω και βρέχονται πως λέγονται?) φέρνουν υπερπολύτιμα έσοδα στα χιονοδρομικά. Δεν το λέω ειρωνικά, αλήθεια πιστεύω ότι η διαφήμιση που έγινε είναι σωστή.

 

:shuriken:

  • Like 2

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ταν και λίγο πιο προσεγμένη αισθητικά...

  • Like 1

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμένα και σίγουρα μιλώντας και εκ μέρους γνωστού mod του φορουμ τα τακούνια ειναι μια αίσθηση ανάσας και ομορφιάς την ωρα του διαλείμματος για καφέ.

Στο θέμα διαφήμιση με βρίσκει απίστευτα σύμφωνο το χιονοδρομικό αρκεί να αποδειχτεί πανέτοιμο απο την πρώτη μέρα.και όχι να γίνει μπάχαλο και να δικαιολογήσουμε μετα,με το γνωστό καθε αρχή και δύσκολη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατά τ'άλλα, τα τακούνια (αλήθεια, οι αντίστοιχοι άντρες που έρχονται με τζην/φόρμες, τσουλάνε λίγο κάτω και βρέχονται πως λέγονται?)

 

 

 

 

 

Σαβουρογαμώσαυρος ο χιονώδης

 

Υπέροχα το διαφημίσαμε. Σαββατοκύριακο που θα έρθουν όλοι είμαστε μάχιμοι/έτοιμοι να δουλέψει όλο full speed και να γεμίσουν τα καρεκλάκια να χαρεί σκι ο κόσμος ή θα ξεπαγώνουμε μέχρι τις 11 μιας και πιάσαμε δουλειά στις 9 το πρωί? Και για όσους μπορούν καθημερινές θα δουλεύουν τα βασικά λιφτ ή θα παραμείνει χιονοδρομικό Σαββατοκύριακου?

 

Ένα Σάββατο με ουρές μιας ώρας και μια Τετάρτη με λιακάδα και κλειστά Ηρακλή Σαχάρα είναι αρκετά για να ξαναχαλάσουν τη φήμη του χιονοδρομικού

Edited by ΜΙΚ
  • Like 13

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Casavant77
      Casavant77
      (42 years old)
    2. frodo512
      frodo512
      (55 years old)
    3. vbessas88
      vbessas88
      (38 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,798
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,729
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    prsilo
    Joined
×
×
  • Create New...