Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2014 - 2015

Recommended Posts

Εαν γινουν εργα στην πλαγια απο το 1950 και κατω θα εχουμε ενα ωραιο πεδιο ξεκινωντας απο την κορυφη.οσες φορες ειχε χιονι κ κατεβηκα μεχρι παρκινγκ το ευχαριστηθηκα.εχει και πιστες ομως κοκκινες,δεν ειναι μονο το δρομακι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εαν γινουν εργα στην πλαγια απο το 1950 και κατω θα εχουμε ενα ωραιο πεδιο ξεκινωντας απο την κορυφη.οσες φορες ειχε χιονι κ κατεβηκα μεχρι παρκινγκ το ευχαριστηθηκα.εχει και πιστες ομως κοκκινες,δεν ειναι μονο το δρομακι.

Έγιναν έργα από το 1950 και πλέον υπάρχει μια καλή κόκκινη. Μάλιστα υπάρχει ένα κομμάτι της (20-30 μ. μην υπερβάλλω) που εχει απαιτητική κλίση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έγιναν έργα από το 1950 και πλέον υπάρχει μια καλή κόκκινη. Μάλιστα υπάρχει ένα κομμάτι της (20-30 μ. μην υπερβάλλω) που εχει απαιτητική κλίση.

Εγω θυμαμαι κοκκινη να υπαρχει και περισι εκει και προπερσι.τα εργα ισως να εγιναν ωστε να λειτουργει με οσο δυνατον λιγοτερο χιονι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω θυμαμαι κοκκινη να υπαρχει και περισι εκει και προπερσι.τα εργα ισως να εγιναν ωστε να λειτουργει με οσο δυνατον λιγοτερο χιονι.

 

Ναι, μια μικρή πίστα (κόκκινη για 30-50μ) υπήρχε και πέρσι, απλά ήταν στενή και γεμάτη πέτρες (και ποτέ στρωμένη).. μάλιστα νομίζω ότι σε κάποιο σημείο την διασχίζει ο δρόμος..

 

Προσωπικά, πιστεύω ότι για τους λίγο πιο έμπειρους περισσότερο ενδιαφέρον θα έχει ο νέος Βάκχος αλλά δεν ξέρω πόσοι θα θέλουν να τον κατέβουν (συνεχίζοντας με την Αφροδίτη) μέχρι κάτω.. εξαρτάται από το πόσο καλή δουλειά έκαναν με τα χωματουργικά στο τμήμα 1950-1750, κάτι που θα μάθουμε όλοι σε λιγότερο από 1 μήνα!

 

Η καλύτερη πάντως (κατά πολύ) πίστα όλου του ΧΚΠ είναι ο Ηνίοχος (και λιγότερο η Σαχάρα) και νομίζω ότι θα το δείξει μετά το πέρας της Β' φάσης της αναβάθμισης!

Edited by Theodoros Kafasis

head-i-supershape-titan-skis-freeflex-pr

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Η καλύτερη πάντως (κατά πολύ) πίστα όλου του ΧΚΠ είναι ο Ηνίοχος (και λιγότερο η Σαχάρα) και νομίζω ότι θα το δείξει μετά το πέρας της Β' φάσης της αναβάθμισης!

Γίνετε όμως και το πρώτο παγοδρόμιο.


ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από το 1950, μέχρι κάτω - 1750 στο σημείο που είχε ένα κόκκινο - απάτητο συχνα κομμάτι, έκεί έγιναν τα χωματουργικά και άνοιξε ένα όμορφο, τελευταίο κομμάτι. Θέλει όμως προσοχή και λογικά θα έχει δίκτυ προστασίας και σήμανση το δεξί τμήμα κατά την καθοδο που έχει κενό!!!!


carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

H Σαχάρα, όχι απαραίτητα η πίστα, ήταν το καλύτερο κομμάτι του βουνού ισως και λόγω δύσκολης πρόσβασης..... απο πέρυσι με το νέο λιφτ έχασε πολύ απο την παλιά της αίγλη......

  • Like 5

www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

Την ίδια πλαγιά όχι ακριβως.....το λεγόμενο "μπολ" των Κελαριών....... ναι

δηλαδη αν αντι για 4 λιφτ που εχει τωρα υπηρχαν 3 ή 2 και με λιγο τραβερσα δεν μπορουσες να εκμεταλευτεις ολο το πεδιο?


οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

H Σαχάρα, όχι απαραίτητα η πίστα, ήταν το καλύτερο κομμάτι του βουνού ισως και λόγω δύσκολης πρόσβασης..... απο πέρυσι με το νέο λιφτ έχασε πολύ απο την παλιά της αίγλη......

 

1) Έχασε την "σπανιότητα" της

2) το συρόμενο την έκοψε στην μέση=μειονέκτημα (ενώ θα μπορούσε να είναι lift served πολύ καλύτερα)

  • Like 1

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ουσιαστικά τα 2 Αίολος Περικλής αυτή την στιγμή είναι άχρηστα ειδικά ο Αίολος ο Περικλής ίσως μα ςχρειάζετε στα τέλη της σεζόν για να μην κατεβαίνεις μέχρι κάτω......

  • Like 2

www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οσο αφορά τα Κελλάρια, τα λιφτ Αφροδίτη-Βακχος, Ηρακλης και Οδυσσεας καλύπτουν πράγματι όλο το πεδίο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

1) Έχασε την "σπανιότητα" της

2) το συρόμενο την έκοψε στην μέση=μειονέκτημα (ενώ θα μπορούσε να είναι lift served πολύ καλύτερα)

 

 

Δυστυχώς αν και πολλοί διαφωνούν άχρηστο λιφτ...... γνώμη μου.....

  • Like 4

www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

δηλαδη αν αντι για 4 λιφτ που εχει τωρα υπηρχαν 3 ή 2 και με λιγο τραβερσα δεν μπορουσες να εκμεταλευτεις ολο το πεδιο?

 

Πιθανώς ναι, μάλλον όχι. Υπάρχουν πιο πολύπλοκα θέματα σχεδιασμού.

1)Υπάρχει ένας μεγάλος ορεινός όγκος πιο πίσω στον οποίο θα πρέπει μελλοντικά να δώσεις πρόσβαση

2)Υπάρχουν θέματα χιονοκάλυψης

3)Πρέπει να σκεφτείς πως θα λειτουργεί το βουνό με λίγο χιόνι (πολύ επικίνδυνη περίοδος τα Χριστούγεννα, με πολύ μεγάλο τζίρο συγκριτικά με τον υπόλοιπο χρόνο)

4)Σε περιπτώσεις ομίχλης οι τραβέρσες πρέπει να είναι ελεγχόμενες.... έχει χαθεί κόσμος εκεί πάνω.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Δυστυχώς αν και πολλοί διαφωνούν άχρηστο λιφτ...... γνώμη μου.....

Ισχύει το από ολότελα καλή και η Παναγιώταινα.

 

Δυστυχώς αυτό είναι το σκεπτικό της μιζέριας, που κάποιοι (από εμάς) το βαφτίζουν ανακαίνιση, ανάπτυξη, αναβάθμιση του ΧΚ, κλπ, κλπ. Κινήσεις βεβιασμένες, κουτσουρεμένες, χωρίς πρόγραμμα, χωρίς φαντασία,................ απλά διότι δεν είχαμε κάτι άλλο να κάνουμε.

  • Like 2

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ουσιαστικά τα 2 Αίολος Περικλής αυτή την στιγμή είναι άχρηστα ειδικά ο Αίολος ο Περικλής ίσως μα ςχρειάζετε στα τέλη της σεζόν για να μην κατεβαίνεις μέχρι κάτω......

Ο παγετώνας του Περικλή, έχει δώσει πάρα πολλές χιονοδρομικές ημέρες....... Όταν τα άλλα σταματούν, ο Περικλής συνεχίζει!

  • Like 2

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

πως γινεται να χαθεις σ ενα μπολ????


οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Αμα είσαι από χάμω!!!!! χαχα!!!! Δεν υπάρχει ούτε ένα δένδρο!!!!! αν ξεφύγεις από τα σηματοδοτούμενα όρια...


carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Οταν γράφει "όλο το πεδίο", ο miscelano εννοεί το μπολ. Και αυτό θα είναι το πεδίο για πολλά χρόνια ακόμα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι βρε, το κατάλαβα. Πάντως με ομίχλη επάνω, αν δεν έχεις καλή εικόνα, μια χαρά χάνεσαι και βρίσκεσαι αλλού για αλλού!!!!


carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιστεύω ότι η Σαχάρα πέρυσι αδικήθηκε πολύ λόγω μειωμένης χιονόπτωσης. Αν είχε ρίξει τα κέρατα της προπέρσινης χρονιάς θα τη χαιρόμασταν 10 φορές περισσότερο με τη βοήθεια του λιφτ, άσχετα αν την αχρηστεύαμε την πλαγιά σε 2 ώρες :pirate:

 

Κατά τ'άλλα, θεωρώ πως μια τουλάχιστον πλευρά της πρέπει να στρώνεται κανονικά, γιατί έχει εξαιρετική κλίση για άσκηση τεχνικής...

 

:shuriken:

  • Like 2

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το λιφτακι της Σαχάρας δεν είναι άχρηστο.Άνετα μπορείς να περάσεις μια ωριτσα εκει χωρίς να χρονοτριβεις. Οσο για το freeride κομμάτι της έχει κιαλλου πορτοκαλιές το βουνό!


101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To λιφτάκι της Σαχάρας έκανε την πλαγιά πιο δημοκρατική και για αυτό κακοφαίνεται σε όσους είχαμε καλομάθει να την έχουμε όλη δική μας τις μέρες με πούδρα.

 

Επίσης, επειδή δεν έχει εύκολο τρόπο να κατέβεις (όπως π.χ. ο Ηρακλής, ή ο Βάκχος), και κρατάει συνήθως σφιχτό χιόνι που δεν συγχωρεί πολλά πολλά, σου θυμίζει πόσο σκι έχεις να μάθεις ακόμα.

  • Like 5

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρήστο που την είδες την δημοκρατικότητα........ οι ίδιοι που ήξεραν και μπορούσαν να πάνε τις άλλες προ λιφτ χρονιές πήγαιναν και πέρυσι....... μόνο που έμεναν πιό πολύ ώρα.....

  • Like 1

www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πλάκα έχει ο όρος, αλλά ας συνεχίσουμε με αυτόν για να συνεννοούμαστε :-P

 

Η πλαγιά δεν έγινε πιο "δημοκρατική" λόγω του lift της Σαχάρας. Δεν ένιωσα ότι πήξαμε και στον κόσμο πέρυσι εκεί. Περνάς ευκολότερα χρόνο σ' αυτή, δεν χρειάζεται όλος ο κύκλος για να επιστρέψεις. Θα γίνει αν βελτιωθεί η συνδεσιμότητα με τα Κελάρια. Αυτή τη στιγμή εγκλωβίζεσαι εκεί και θέλει αρκετή ώρα για να πας οπουδήποτε αλλού. Αυτό νομίζω ότι εμποδίζει πολλούς να μπουν στη διαδικασία να φτάσουν εκεί, καθώς σκέφτοναι "πωπω και άντε να γυρίσεις μετά Κελάρια...)

 

Η απρόσκοπτη λειτουργία του Δία παραμένει ένα από τα κομβικότερα στοιχεία συνδεσιμότητας του χιονοδρομικού. Από τη στιγμή που δεν γίνεται η Σαχάρα να πιάσει κορυφογραμμή για να περνάς μπροστά-πίσω, πρέπει να περιμένουμε για ένα πολύ ταχύτερο λιφτ στην 6 (προς Δια ή συνδετικό).

 

:shuriken:

Edited by PhaethonF1
  • Like 5

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα συμφωνήσω οτι οι ιδιοι και οι ιδιοι ήμασταν περσυ στην σαχαρα.

οι λόγοι πολλοί.

1) η κακοστρωμένη πίστα που εδιωχνε οσους δεν κανουν εκτος

2) ο κόσμος δύσκολα φευγει απο κελάρια.

3) η αριστερη πλευρα οπως κατεβαινουμε ειχε ...κακοπάθει απο το ζιγκ-ζακ του χωματοδρομου-αλήθεια τόσες χιλιαδες ευρω για μια μελέτη που δεν εχει αυτο τον χωματοδρομο.....

5) το χιόνι και το πεδίο δεξια απο την πίστα οπως κατεβαίνουμε εχει σημεία δυσκολα για τον πολυ κοσμο

τέλος και κυριωτερο οι λάτρεις της σαχαρας και του εκτοςεχουν και αλλα μέρη να πάνε.

η χρησιμότητα του λιφτ εχει να κάνει με την πίστα και οχι με το πεδίο που ετσι και αλλιως ηταν προσβασιμο.

προσωπικα απολαυσα την σαχαρα περσυ και οσο ηταν ανοιχτη για 2 λόγους

α) ποτε δεν ειχε κόσμο και παρκαρα εκει τις ωρες αιχμης

β) συνηθως υπηρχε καλη ποιοτητα χιονιου και πάντα κουτσα στραβα εβρισκα μια απάτητα γραμμη για να κατέβω.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. alpha_delta
      alpha_delta
      (45 years old)
    2. dust
      dust
      (42 years old)
    3. Lenny01
      Lenny01
      (48 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,798
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,729
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    prsilo
    Joined
×
×
  • Create New...