Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2014 - 2015

Recommended Posts

Ένα Σάββατο με ουρές μιας ώρας και μια Τετάρτη με λιακάδα και κλειστά Ηρακλή Σαχάρα είναι αρκετά για να ξαναχαλάσουν τη φήμη του χιονοδρομικού

 

Αν τις καθημερινές κλείσουν τον Ηρακλή και ο Οδυσσέας δεν έχει χιόνι, τότε θα λειτουργεί μόνο το 50% των Κελαριών... οπότε, σιγά την αναβάθμιση!

Τουλάχιστον, αν είναι να το κάνουν πάλι φέτος έτσι, ας στέλνουν τακτικά τα ρατρακ να περνάνε (κανονικά, όχι αλα μορφή πασαλείμματος όπως πέρσι) τις πίσω πίστες, μπας και κάνουμε λίγο σκι εκεί..

Edited by Theodoros Kafasis

head-i-supershape-titan-skis-freeflex-pr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φετος όπως το βλέπω με το αυγό και την καρέκλα σε εναλλαγή θα πηγαίνεις Βάκχο απο το πρωί.οποτε θα εχουμε να τσουλαμε μεχρι να ξεπαγώσουν τα υπόλοιπα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Αν τις καθημερινές κλείσουν τον Ηρακλή και ο Οδυσσέας δεν έχει χιόνι, τότε θα λειτουργεί μόνο το 50% των Κελαριών... οπότε, σιγά την αναβάθμιση!

Τουλάχιστον, αν είναι να το κάνουν πάλι φέτος έτσι, ας στέλνουν τακτικά τα ρατρακ να περνάνε (κανονικά, όχι αλα μορφή πασαλείμματος όπως πέρσι) τις πίσω πίστες, μπας και κάνουμε λίγο σκι εκεί..

Χωρίς να είμαι ακόμη σίγουρος αλλά το πιθανότερο σενάριο λειτουργίας των Κελλαριών θα έχει σίγουρο Βάκχο και Ηρακλή!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακόμα περισσότερο, αν έχουμε παραπάνω κόσμο φέτος... επιτακτική ανάγκη -ειδικά στο τμήμα του Βάκχου- να ΓΕΜΙΖΟΥΝ τα 6-ΘΕΣΙΑ πλέον καρεκλάκια...

 

:shuriken:

Κι αν δεν γεμίζουν??? 2.500 άτομα την ώρα κουβαλάει... λες να βρεθούν ποτέ τόσοι χιονοδρόμοι για να δημιουργήσουν ουρά? Μακάρι... αλλά δεν το βλέπω...

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Τα 1, 2 και 3 ποια θα είναι;

 

1 είναι η μπριζόλα στο 1950. 2 είναι ο τάπητας. 3 είναι το λιφτάκι της Φτερόλακας και Νο4 το καινούριο στην κορυφή του Βάκχου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

χαχα..δικιο εχει ο Σωτηρης. μακαρι να βρεθουν

  • Like 1

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

α) το δρομακι που μας εβγαζε στην τηλεκαμπινα να εξακολουθει να υπάρχει.

β) το νεο συνδετικο να εχει ενδιαμεσο σταθμο.

 

Το δρομάκι της Αφροδίτης εξακολουθεί να υπάρχει. Στον Τυριά από του χρόνου θα πηγαίνεις μόνο από το Δία, δεν προβλέπεται ενδιάμεσος σταθμός. Στα αποσυμπλεκόμενα δεν γίνεται να σταματάς όπου θέλεις γιατί η ταχύτητα είναι μεγάλη!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μολις τους ελεγες τι τιμες ποσο θελει ενας αρχαριος για να ανεβει μια μονο μερα, μεταφορικα, ενοικιαση και καρτα συνεχιζαν να μιλανε η στο κλειναν; :)

ισα ισα κλεισαν ηδη ξενοδοχειο. δεν ειναι νεοι σκιερ απλως δεν κανουν πολλες φορες στην Ελλαδα

  • Like 1

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Το δρομάκι της Αφροδίτης εξακολουθεί να υπάρχει. Στον Τυριά από του χρόνου θα πηγαίνεις μόνο από το Δία, δεν προβλέπεται ενδιάμεσος σταθμός. Στα αποσυμπλεκόμενα δεν γίνεται να σταματάς όπου θέλεις γιατί η ταχύτητα είναι μεγάλη!

 

Ο ενδιάμεσος σταθμός 6 / Ερμή που θα γίνει; Η ΜΠΕ μιλάει ασαφώς για νέα θέση αλλά ποια θα είναι αυτή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

1 είναι η μπριζόλα στο 1950. 2 είναι ο τάπητας. 3 είναι το λιφτάκι της Φτερόλακας και Νο4 το καινούριο στην κορυφή του Βάκχου.

 

Η μπριζόλα στο 1950 δεν καταργήθηκε; Το 3 λειτουργεί ποτέ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

αχ Ολγα... πηγαιναναν εξω και τους εστειλες εδω για τα νεα λιφτ... εχουν και απαιτήσεις...αχ... :horse:

 

μα το αποσυμπλεκωμενο επειδη...αποσυμπλεκει, κανει δυνατη την εξοδο...

τεσπα, η παραγγελία εγινε.

κακο πραγμα ομως να καταργεις στασεις, αμα δεν περναν και πολλα λεωφορεία. Και αν δουλευαν ολα εχει καλως αλλά...

τεσπα μην γκρινιαζω, στον κυκλο με τις φεραρι (νεα αφροδιτη, νεο συνδετικο) χωραει και ο σαλίγκαρος του νεου Δια, αλλωστε παρνασσος χωρις ουρες..

ηταν μια καποια λυση και ο τυριας στην ομιχλη ψιλά, θυμαμαι μια μερα με φρεσκο και ομιχλη ψιλα ειχε σωθει η μερα.

βγαίνει και η τραβερσα απο τον οδυσσέα, αλλά δυστυχως οχι στην χαβουζα χωρις περπάτημα. Ο τυριας πιανει παγο ευκολα, αν βγεις απο την χαβουζα εχεις δυνατοτητα να κοψεις δεξια και να κανεις 2 το πολυ ανοιχτες στροφες για κατω, απο αριστερα απο το φυλάκιο ομως δεν εχεις αυτη την επιλογη.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χωρίς να είμαι ακόμη σίγουρος αλλά το πιθανότερο σενάριο λειτουργίας των Κελλαριών θα έχει σίγουρο Βάκχο και Ηρακλή!

Aν δεν έχει και Σαχάρα Φτερόλλακα προσωπικά θα πηγαίνω Καλάβρυτα πολύ συχνά, αν όχι πάντα, και επίσης θα επιβεβαιώσετε ΠΑΛΙ αυτό που έγινε πέρσι, ξαφνικά ο Παρνασσός χιονοδρομικό Σαββατοκύριακου

 

Kαι τη στιγμή που βγαίνει ο ΕΟΤ και λέει ελάτε Ελλάδα δεν έιναι μόνο παραλίες έχουμε και σκι, φαντάσου τη δυσφήμιση που θα φάει "Great ski resort, only for weekends, the good runs were closed during the week"

Edited by ΜΙΚ
  • Like 10

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aν δεν έχει και Σαχάρα Φτερόλλακα προσωπικά θα πηγαίνω Καλάβρυτα πολύ συχνά αν όχι πάντα και επίσης θα επιβεβαιώσετε ΠΑΛΙ αυτό που έγινε πέρσι ξαφνικά ο Παρνασσός χιονοδρομικό Σαββατοκύριακου

 

Kαι τη στιγμή που βγαίνει ο ΕΟΤ και λέει ελάτε Ελλάδα δεν έιναι μόνο παραλίες έχουμε και σκι, φαντάσου τη δυσφήμιση που θα φάει "Great ski resort, only for weekends, the good runs were closed during the week"

 

Πέρσι, όσες φορές ανέβηκα καθημερινές, η Φτερόλακα (με Σαχάρα και Ηνίοχο) ήταν πάντα ανοικτή, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος λόγος να την κλείνουν φέτος.. βέβαια, μπορούν να μην τις στρώνουν ποτέ, κάτι που πέρσι ήταν ο κανόνας.. αλλά τότε έλεγαν ότι δεν είχαν ρατράκ, οπότε έφτιαχναν μόνο τα κελλάρια που είναι η "βιτρίνα" του μαγαζιού (και κάπως τους δικαιολογούσα). Φέτος υποτίθεται ότι υπάρχουν 4 (που λειτουργούν όλα), άρα μόνο για να μας την σπάσουν μπορούν να αποφασίσουν να μην τα στέλνουν πίσω!!!

 

Όσο για τα Καλάβρυτα, πέρσι, στην αρχή της σεζόν, εκεί την έβγαζα. Μετά όμως άρχισαν να κλείνουν και να ανοίγουν τα lift και τις πίστες με κριτήρια που τα καταλάβαιναν μόνο εκείνοι, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών, προσέλευσης χιονοδρόμων, καθημερινών ή ΣΚ.. οπότε άρχισα να πηγαίνω πιο τακτικά Παρνασσό. Αν τώρα κάνει το ίδιο και ο Παρνασσός, τι να πω.. ευτυχώς έχω ήδη κλείσει 1+1 ταξίδια στην Αυστρία, οπότε θα βγάλω το άκτι μου εκεί!

Edited by Theodoros Kafasis
  • Like 3

head-i-supershape-titan-skis-freeflex-pr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και καρπενησι και βασιλιτσα μην σου πω...πσκ

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ο ενδιάμεσος σταθμός 6 / Ερμή που θα γίνει; Η ΜΠΕ μιλάει ασαφώς για νέα θέση αλλά ποια θα είναι αυτή.

Σχεδόν δίπλα στο Δία αλλά θα γίνουν χωματουργικά και η γνωστή λακκούβα θα σηκωθεί ψηλότερα, σε τέτοιο βαθμό που θα φεύγεις ευθεία για την πίστα της Νο6.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ερωτήσεις:

  1. Που είναι ο τυριας?
  2. Δηλαδή πάει και ο ΕΡΜΗΣ (Η 11 πίστα που κατεβαίναμε στη μέση κάναμε λίγο τραβέρσα για να την πιάσουμε από λίγο ψηλότατα ……)

Αλήθεια θα μου λείψει που κάποιες φορές έπρεπε να βγάζουμε (οι άλλοι εγώ δεν χωρούσα) τα σκι από την ασφάλεια στον ενδιάμεσο.


ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aν δεν έχει και Σαχάρα Φτερόλλακα προσωπικά θα πηγαίνω Καλάβρυτα πολύ συχνά, αν όχι πάντα, και επίσης θα επιβεβαιώσετε ΠΑΛΙ αυτό που έγινε πέρσι, ξαφνικά ο Παρνασσός χιονοδρομικό Σαββατοκύριακου

 

Kαι τη στιγμή που βγαίνει ο ΕΟΤ και λέει ελάτε Ελλάδα δεν έιναι μόνο παραλίες έχουμε και σκι, φαντάσου τη δυσφήμιση που θα φάει "Great ski resort, only for weekends, the good runs were closed during the week"

 

Για τη Σαχάρα δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά αλλά για τον Ηνίοχο σίγουρα θα δουλεύει, όπως άλλωστε δούλευε και πέρσι. Τώρα για το εάν θα πατιέται.... δεν ξέρω, δεν γνωρίζω ακόμη.

Λογικά λοιπόν καθημερινές βλέπω σίγουρη τη λειτουργία των Αφροδίτη, Βάκχου, Ηρακλή, Ερμή και Ηνίοχου και από κει και πέρα ανάλογα....

Edited by sotogiannop1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και Δια ξεχασες


101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σχεδόν δίπλα στο Δία αλλά θα γίνουν χωματουργικά και η γνωστή λακκούβα θα σηκωθεί ψηλότερα, σε τέτοιο βαθμό που θα φεύγεις ευθεία για την πίστα της Νο6.

 

Σωτήρη θα ανασηκωθεί και ο Δίας μαζί;


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σχεδόν δίπλα στο Δία αλλά θα γίνουν χωματουργικά και η γνωστή λακκούβα θα σηκωθεί ψηλότερα, σε τέτοιο βαθμό που θα φεύγεις ευθεία για την πίστα της Νο6.

ΜΑΚΑΡΙ

  • Like 1

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΜΑΚΑΡΙ

 

ΜΑΚΑΡΙ X1000... αυτή η λακούβα δεν παλεύεται!!

Edited by Theodoros Kafasis

head-i-supershape-titan-skis-freeflex-pr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σχεδόν δίπλα στο Δία αλλά θα γίνουν χωματουργικά και η γνωστή λακκούβα θα σηκωθεί ψηλότερα, σε τέτοιο βαθμό που θα φεύγεις ευθεία για την πίστα της Νο6.

 

Μήπως θα αποχαιρετήσουμε και το γνωστό καρούμπαλο στο μέσο της 6; Αυτό κι αν αλλάζει τα δεδομένα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

δηλαδη, αν καταλαβα καλα, διας, σαχαρα, οδυσσεας κλειστα καθημερινές?


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

κανα νεο απο Δριβα?

τελείωσε η εδε?


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Casavant77
      Casavant77
      (42 years old)
    2. frodo512
      frodo512
      (55 years old)
    3. vbessas88
      vbessas88
      (38 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,798
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,729
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    prsilo
    Joined
×
×
  • Create New...