Theodoros Kafasis 444 Report post Posted December 4, 2014 (edited) Ένα Σάββατο με ουρές μιας ώρας και μια Τετάρτη με λιακάδα και κλειστά Ηρακλή Σαχάρα είναι αρκετά για να ξαναχαλάσουν τη φήμη του χιονοδρομικού Αν τις καθημερινές κλείσουν τον Ηρακλή και ο Οδυσσέας δεν έχει χιόνι, τότε θα λειτουργεί μόνο το 50% των Κελαριών... οπότε, σιγά την αναβάθμιση! Τουλάχιστον, αν είναι να το κάνουν πάλι φέτος έτσι, ας στέλνουν τακτικά τα ρατρακ να περνάνε (κανονικά, όχι αλα μορφή πασαλείμματος όπως πέρσι) τις πίσω πίστες, μπας και κάνουμε λίγο σκι εκεί.. Edited December 4, 2014 by Theodoros Kafasis Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted December 4, 2014 Φετος όπως το βλέπω με το αυγό και την καρέκλα σε εναλλαγή θα πηγαίνεις Βάκχο απο το πρωί.οποτε θα εχουμε να τσουλαμε μεχρι να ξεπαγώσουν τα υπόλοιπα. Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 4, 2014 Αν τις καθημερινές κλείσουν τον Ηρακλή και ο Οδυσσέας δεν έχει χιόνι, τότε θα λειτουργεί μόνο το 50% των Κελαριών... οπότε, σιγά την αναβάθμιση! Τουλάχιστον, αν είναι να το κάνουν πάλι φέτος έτσι, ας στέλνουν τακτικά τα ρατρακ να περνάνε (κανονικά, όχι αλα μορφή πασαλείμματος όπως πέρσι) τις πίσω πίστες, μπας και κάνουμε λίγο σκι εκεί.. Χωρίς να είμαι ακόμη σίγουρος αλλά το πιθανότερο σενάριο λειτουργίας των Κελλαριών θα έχει σίγουρο Βάκχο και Ηρακλή! Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 4, 2014 Ακόμα περισσότερο, αν έχουμε παραπάνω κόσμο φέτος... επιτακτική ανάγκη -ειδικά στο τμήμα του Βάκχου- να ΓΕΜΙΖΟΥΝ τα 6-ΘΕΣΙΑ πλέον καρεκλάκια... Κι αν δεν γεμίζουν??? 2.500 άτομα την ώρα κουβαλάει... λες να βρεθούν ποτέ τόσοι χιονοδρόμοι για να δημιουργήσουν ουρά? Μακάρι... αλλά δεν το βλέπω... 5 Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 4, 2014 Τα 1, 2 και 3 ποια θα είναι; 1 είναι η μπριζόλα στο 1950. 2 είναι ο τάπητας. 3 είναι το λιφτάκι της Φτερόλακας και Νο4 το καινούριο στην κορυφή του Βάκχου. Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted December 4, 2014 χαχα..δικιο εχει ο Σωτηρης. μακαρι να βρεθουν 1 "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 4, 2014 α) το δρομακι που μας εβγαζε στην τηλεκαμπινα να εξακολουθει να υπάρχει. β) το νεο συνδετικο να εχει ενδιαμεσο σταθμο. Το δρομάκι της Αφροδίτης εξακολουθεί να υπάρχει. Στον Τυριά από του χρόνου θα πηγαίνεις μόνο από το Δία, δεν προβλέπεται ενδιάμεσος σταθμός. Στα αποσυμπλεκόμενα δεν γίνεται να σταματάς όπου θέλεις γιατί η ταχύτητα είναι μεγάλη! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted December 4, 2014 Και μολις τους ελεγες τι τιμες ποσο θελει ενας αρχαριος για να ανεβει μια μονο μερα, μεταφορικα, ενοικιαση και καρτα συνεχιζαν να μιλανε η στο κλειναν; ισα ισα κλεισαν ηδη ξενοδοχειο. δεν ειναι νεοι σκιερ απλως δεν κανουν πολλες φορες στην Ελλαδα 1 "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted December 4, 2014 Το δρομάκι της Αφροδίτης εξακολουθεί να υπάρχει. Στον Τυριά από του χρόνου θα πηγαίνεις μόνο από το Δία, δεν προβλέπεται ενδιάμεσος σταθμός. Στα αποσυμπλεκόμενα δεν γίνεται να σταματάς όπου θέλεις γιατί η ταχύτητα είναι μεγάλη! Ο ενδιάμεσος σταθμός 6 / Ερμή που θα γίνει; Η ΜΠΕ μιλάει ασαφώς για νέα θέση αλλά ποια θα είναι αυτή. Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted December 4, 2014 1 είναι η μπριζόλα στο 1950. 2 είναι ο τάπητας. 3 είναι το λιφτάκι της Φτερόλακας και Νο4 το καινούριο στην κορυφή του Βάκχου. Η μπριζόλα στο 1950 δεν καταργήθηκε; Το 3 λειτουργεί ποτέ; Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 4, 2014 αχ Ολγα... πηγαιναναν εξω και τους εστειλες εδω για τα νεα λιφτ... εχουν και απαιτήσεις...αχ... μα το αποσυμπλεκωμενο επειδη...αποσυμπλεκει, κανει δυνατη την εξοδο... τεσπα, η παραγγελία εγινε. κακο πραγμα ομως να καταργεις στασεις, αμα δεν περναν και πολλα λεωφορεία. Και αν δουλευαν ολα εχει καλως αλλά... τεσπα μην γκρινιαζω, στον κυκλο με τις φεραρι (νεα αφροδιτη, νεο συνδετικο) χωραει και ο σαλίγκαρος του νεου Δια, αλλωστε παρνασσος χωρις ουρες.. ηταν μια καποια λυση και ο τυριας στην ομιχλη ψιλά, θυμαμαι μια μερα με φρεσκο και ομιχλη ψιλα ειχε σωθει η μερα. βγαίνει και η τραβερσα απο τον οδυσσέα, αλλά δυστυχως οχι στην χαβουζα χωρις περπάτημα. Ο τυριας πιανει παγο ευκολα, αν βγεις απο την χαβουζα εχεις δυνατοτητα να κοψεις δεξια και να κανεις 2 το πολυ ανοιχτες στροφες για κατω, απο αριστερα απο το φυλάκιο ομως δεν εχεις αυτη την επιλογη. <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 4, 2014 (edited) Χωρίς να είμαι ακόμη σίγουρος αλλά το πιθανότερο σενάριο λειτουργίας των Κελλαριών θα έχει σίγουρο Βάκχο και Ηρακλή! Aν δεν έχει και Σαχάρα Φτερόλλακα προσωπικά θα πηγαίνω Καλάβρυτα πολύ συχνά, αν όχι πάντα, και επίσης θα επιβεβαιώσετε ΠΑΛΙ αυτό που έγινε πέρσι, ξαφνικά ο Παρνασσός χιονοδρομικό Σαββατοκύριακου Kαι τη στιγμή που βγαίνει ο ΕΟΤ και λέει ελάτε Ελλάδα δεν έιναι μόνο παραλίες έχουμε και σκι, φαντάσου τη δυσφήμιση που θα φάει "Great ski resort, only for weekends, the good runs were closed during the week" Edited December 4, 2014 by ΜΙΚ 10 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted December 4, 2014 (edited) Aν δεν έχει και Σαχάρα Φτερόλλακα προσωπικά θα πηγαίνω Καλάβρυτα πολύ συχνά αν όχι πάντα και επίσης θα επιβεβαιώσετε ΠΑΛΙ αυτό που έγινε πέρσι ξαφνικά ο Παρνασσός χιονοδρομικό Σαββατοκύριακου Kαι τη στιγμή που βγαίνει ο ΕΟΤ και λέει ελάτε Ελλάδα δεν έιναι μόνο παραλίες έχουμε και σκι, φαντάσου τη δυσφήμιση που θα φάει "Great ski resort, only for weekends, the good runs were closed during the week" Πέρσι, όσες φορές ανέβηκα καθημερινές, η Φτερόλακα (με Σαχάρα και Ηνίοχο) ήταν πάντα ανοικτή, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος λόγος να την κλείνουν φέτος.. βέβαια, μπορούν να μην τις στρώνουν ποτέ, κάτι που πέρσι ήταν ο κανόνας.. αλλά τότε έλεγαν ότι δεν είχαν ρατράκ, οπότε έφτιαχναν μόνο τα κελλάρια που είναι η "βιτρίνα" του μαγαζιού (και κάπως τους δικαιολογούσα). Φέτος υποτίθεται ότι υπάρχουν 4 (που λειτουργούν όλα), άρα μόνο για να μας την σπάσουν μπορούν να αποφασίσουν να μην τα στέλνουν πίσω!!! Όσο για τα Καλάβρυτα, πέρσι, στην αρχή της σεζόν, εκεί την έβγαζα. Μετά όμως άρχισαν να κλείνουν και να ανοίγουν τα lift και τις πίστες με κριτήρια που τα καταλάβαιναν μόνο εκείνοι, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών, προσέλευσης χιονοδρόμων, καθημερινών ή ΣΚ.. οπότε άρχισα να πηγαίνω πιο τακτικά Παρνασσό. Αν τώρα κάνει το ίδιο και ο Παρνασσός, τι να πω.. ευτυχώς έχω ήδη κλείσει 1+1 ταξίδια στην Αυστρία, οπότε θα βγάλω το άκτι μου εκεί! Edited December 4, 2014 by Theodoros Kafasis 3 Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted December 4, 2014 Και καρπενησι και βασιλιτσα μην σου πω...πσκ 3 Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 4, 2014 Ο ενδιάμεσος σταθμός 6 / Ερμή που θα γίνει; Η ΜΠΕ μιλάει ασαφώς για νέα θέση αλλά ποια θα είναι αυτή. Σχεδόν δίπλα στο Δία αλλά θα γίνουν χωματουργικά και η γνωστή λακκούβα θα σηκωθεί ψηλότερα, σε τέτοιο βαθμό που θα φεύγεις ευθεία για την πίστα της Νο6. 3 Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted December 4, 2014 Ερωτήσεις: Που είναι ο τυριας? Δηλαδή πάει και ο ΕΡΜΗΣ (Η 11 πίστα που κατεβαίναμε στη μέση κάναμε λίγο τραβέρσα για να την πιάσουμε από λίγο ψηλότατα ……) Αλήθεια θα μου λείψει που κάποιες φορές έπρεπε να βγάζουμε (οι άλλοι εγώ δεν χωρούσα) τα σκι από την ασφάλεια στον ενδιάμεσο. Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 4, 2014 (edited) Aν δεν έχει και Σαχάρα Φτερόλλακα προσωπικά θα πηγαίνω Καλάβρυτα πολύ συχνά, αν όχι πάντα, και επίσης θα επιβεβαιώσετε ΠΑΛΙ αυτό που έγινε πέρσι, ξαφνικά ο Παρνασσός χιονοδρομικό Σαββατοκύριακου Kαι τη στιγμή που βγαίνει ο ΕΟΤ και λέει ελάτε Ελλάδα δεν έιναι μόνο παραλίες έχουμε και σκι, φαντάσου τη δυσφήμιση που θα φάει "Great ski resort, only for weekends, the good runs were closed during the week" Για τη Σαχάρα δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά αλλά για τον Ηνίοχο σίγουρα θα δουλεύει, όπως άλλωστε δούλευε και πέρσι. Τώρα για το εάν θα πατιέται.... δεν ξέρω, δεν γνωρίζω ακόμη. Λογικά λοιπόν καθημερινές βλέπω σίγουρη τη λειτουργία των Αφροδίτη, Βάκχου, Ηρακλή, Ερμή και Ηνίοχου και από κει και πέρα ανάλογα.... Edited December 4, 2014 by sotogiannop1 Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted December 4, 2014 Και Δια ξεχασες Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted December 4, 2014 Σχεδόν δίπλα στο Δία αλλά θα γίνουν χωματουργικά και η γνωστή λακκούβα θα σηκωθεί ψηλότερα, σε τέτοιο βαθμό που θα φεύγεις ευθεία για την πίστα της Νο6. Σωτήρη θα ανασηκωθεί και ο Δίας μαζί; Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted December 4, 2014 Σχεδόν δίπλα στο Δία αλλά θα γίνουν χωματουργικά και η γνωστή λακκούβα θα σηκωθεί ψηλότερα, σε τέτοιο βαθμό που θα φεύγεις ευθεία για την πίστα της Νο6. ΜΑΚΑΡΙ 1 Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted December 4, 2014 (edited) ΜΑΚΑΡΙ ΜΑΚΑΡΙ X1000... αυτή η λακούβα δεν παλεύεται!! Edited December 5, 2014 by Theodoros Kafasis Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 4, 2014 Για το Δία όχι, δεν προβλέπεται! 1 Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted December 5, 2014 Σχεδόν δίπλα στο Δία αλλά θα γίνουν χωματουργικά και η γνωστή λακκούβα θα σηκωθεί ψηλότερα, σε τέτοιο βαθμό που θα φεύγεις ευθεία για την πίστα της Νο6. Μήπως θα αποχαιρετήσουμε και το γνωστό καρούμπαλο στο μέσο της 6; Αυτό κι αν αλλάζει τα δεδομένα! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 5, 2014 δηλαδη, αν καταλαβα καλα, διας, σαχαρα, οδυσσεας κλειστα καθημερινές? <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 5, 2014 κανα νεο απο Δριβα? τελείωσε η εδε? <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites