Snowligan 182 Report post Posted October 20, 2017 Και συνάμα "όμορφος" δρόμος.Απο την μια πλευρά το μπλε της θάλασσας και απο την άλλη το πρασινο του βουνού. 4 Share this post Link to post Share on other sites
ashbury 2,929 Report post Posted October 20, 2017 Πραγματικά έχει βελτιωθεί θεαματικά η κατάσταση με τον καινούργιο δρόμο τόσο από άποψη ταχύτητας όσο και από άποψη ασφάλειας, ξεκούρασης κλπ. Δυστυχώς βέβαια το κόστος ανεβαίνει ενώ παράλληλα οι μισθοί πέφτουν. Η λύση είναι ετήσια (για τους συχνούς επισκέπτες) και καρπούλι ή snow-bus. Άλλωστε με παρέα είναι πάντα καλύτερα, ακόμα και στην πούδρα 4 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 20, 2017 (edited) Το να πηγαινοέρχεσαι στο ΧΚΚ έγινε πλέον πιο ακριβό, αλλά πιο γρήγορο και κυρίως πολύ πιο ξεκούραστο και ασφαλές. Το κυριότερο είναι η ασφάλεια. Ήταν λόγος να μην πας ΧΚΚ Όπως έχουμε διαπιστώσει εδώ και αρκετά χρόνια αλλά φέτος θα είναι ακόμα πιο πολύ σημαντικό, εκτός από οικονομικό σε καύσιμο το αμάξι πρέπει να χωράει και πολλούς να σπάει το κόστος των διοδίων. Για να δούμε πόσοι θα πάμε και με ski bus που έχουμε χρόνια να πάμε (προσωπικά έχω 22 χρόνια να πάω με ski bus), νομίζω με το νέο δρόμο το λεωφορείο θα γίνει πολύ πιο ξεκούραστο. Οι προσφορές για τα all inclusive του site πάντως ήταν απίθανες, προσωπικά με βλέπω για τριήμερα καθημερινές φέτος. Ανυπομονούμε να ανέβουν οι φετινές. Panchristo νομίζω πρέπει να προσδιορίσεις το μήκος του διαδρόμου γιατί αν ο κλειστός στίβος είναι 200ρι τα Καλάβρυτα είναι 10 διάδρομος αλλά με μεγαλύτερη πίστα στις Άλπεις τα 12-17χλμ σε ένα κανονικό χκ τα Καλάβρυτα έχουν 5 κλπκλπ οπότε δεν είναι καλό παράδειγμα μιας και στο κλειστό στίβο τον ίδιο διάδρομο ξανακάνεις Η αλήθεια είναι ότι στα Καλάβρυτα λείπει πολύ η ταχύτητα αναβατήρων και η έκταση αλλά στο γυρνάει σε ποιοτική και ανεξάντλητη πουουουουουοδραααααα (όποτε ανοίγει και δεν ψάχνουν να το ξεφτυαρίσουν) Edited October 20, 2017 by ΜΙΚ 2 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted October 20, 2017 το προβλημα ειναι ανεβαινοντας - κατεβαινοντας το κωλοσουρτη....αυτο δε προκειται να βελτιωθει ποτε 3 Share this post Link to post Share on other sites
Krits 1,239 Report post Posted October 20, 2017 16,80 είναι νομίζω . (Ελευσίνα 2.10, Ισθμός 1.80, Κιάτο 2.20 και Διακοφτό 2.30.) Καλή σεζόν σε όλους με υγεία! Και χιόνια πολλά! Σωστά Κώστα! καλή σεζόν, είθε τα πουδροοργώματα να είναι άφθονα ! 2 Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted October 20, 2017 Οι προσφορές του ΧΚΚ σαν πακέτα (πολυήμερα, διαμονή, ενοικίαση κτλ κτλ) είναι ασυναγώνιστες. Αλλά οι προσφορές από μόνες τους δεν αρκούν. Μάλιστα, κακομαθαίνουν τον πελάτη και συνηθίζει στα πάντα τσάμπα, χωρίς να αναγνωρίζει ότι η ποιότητα πρέπει και να πληρώνεται και να επιβραβεύεται συνολικά. Π.χ. μέσα σε πολλά άλλα που πρέπει να γίνουν, ένα σοβαρό ski town που θέλει να κρατάει κόσμο πάνω από μία ημέρα (ΣΚ, τριήμερα, βδομάδες κτλ) πρέπει να έχει ski bus από το χωριό προς το χιονοδρομικό. Στα Καλάβρυτα θα ήταν ιδανικό (και Παρνασσό, αλλά το topic είναι ΧΚΚ). 9 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted October 21, 2017 Το πρωι το προβλημα ειναι η διαδρομη απο την πουντα στο χιονοδρομικο. Εκει τιποτα δεν εχει αλλαξει. Η μονη λυση ειναι τα διημερα τριημερα. Αυτα βεβαια απο μαρτη και μετα που το χιονοδρομικο... τα τελευταια χρονια...υπολειτουργει. 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,507 Report post Posted October 21, 2017 προσφατα εκανα ολο το δρομο κορινθο αντιρριο με τη μηχανη και μπορ να πω ...ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!! ενας σωστος αυτοκινητοδρομος ασφαλης για να μην τρεμουμε σε ολη τη διαδρομη 5 Share this post Link to post Share on other sites
Snowligan 182 Report post Posted October 21, 2017 Μήπως το πρωί,μια λύση είναι να πας απο Νεστανη και Κλειτορια;Θα μου πεις είναι 20KM παραπάνω,αλλά θα τα "κερδίσεις" σε χρόνο,αν απο το άλλο δρομολόγιο πέσεις πάνω σε πούλμαν.Γιατί αν πέσεις πάνω σε πούλμαν,"καλό Κλαουδατο" για προσπεραση και αν συναινέσει και ο οδηγός του.Αλλιώς πας γυρευοντας να αφήσεις πίσω ορφανά.Και στο φευγα πας απο την θάλασσα. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted October 21, 2017 Είναι +8 λεπτά και +22 χιλιόμετρα. Και λογικά έχει και πιο ακριβά διόδια. Δεν νομίζω να έχει πλέον νόημα. 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted October 21, 2017 Οχι δεν συμφερει απο νεστανη. Ειδικα χειμωνα πρωι με χιονι πας γυρευωντας να φτασεις μεσημερι. Στην επιστροφη ανοιξη μερικες φορες παω αλλα ποτε κυριακη γιατι εχει κινηση. 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted October 21, 2017 (edited) https://www.patrasevents.gr/article/309930-axaa-i-olibiaki-floga-fthanei-stin-poli-ton-kalavriton-tin-triti Edited October 21, 2017 by vaggelis 1 Share this post Link to post Share on other sites
kosaitis 689 Report post Posted October 21, 2017 Και δεν μετράμε ότι κάποιος από ορισμένες περιοχές της Αθήνας έχει και Αττική οδό, ήτοι +5,50€ επιπλέον (24,30 στο σύνολο) Υπάρχουν όμως και οι παραδρόμοι Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 21, 2017 Από Βόρεια και Ανατολικά Προάστεια αν θες να πας για σκι Kαλάβρυτα (προφανώς σχετικά βιαστικοί) πολύ δύσκολο να μην πληρώσεις Αττική Οδό. Αλλά επειδη είμαστε ζαμπλουτοι και έχουμε e-pass το κόστος είναι 5,02 με το πάσο και 5,60 μετρητά νομίζω όχι 5,50. Ρε παιδιά μίλησα με πολύ κόσμο και κάτι κάνετε λάθος. Νομίζω αυτός ο Σύλλογος ιδρύθηκε και για να ενημερώνει τους Χιονοδρόμους όταν κατηγορούν άδικα τα χιονοδρομικά. Ειδικά τα Καλάβρυτα έχουμε τόσους ωραίους λόγους να τα κατηγορούμε δικαίως μη τα κατηγορούμε άδικα. Καταρχάς τα Καλάβρυτα είναι ΟΤΑ άρα υποχρεωτικά δημοσιεύουν προκύρηξη για όποιον θέλει. Το έβαλαν και δημόσια ενώ θα μπορούσαν να το βάλουν δυο τοπικές εφημερίδες και τέλος. Επίσης είναι ΝΠΙΔ (Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου) οπότε σαν μια καλή ιδιωτική επιχείριση κάνει ότι μπορεί στα πλαίσια του νόμου να μειώσει το κόστος της Επίσης όπως πολλές άλλες ιδιωτικές εταιρίες έχει δικαίωμα εφόσον ονόμος το λέει να προσλάβει για δίμηνο που ίσως επεκταθεί. Επίσης αφού ο νόμος το επιτρέπει δικαίωμα της να το αρχίζει όταν χιονίσει. Κάθε ημέρα από την προηγούμενη ο εργαζόμενος γνωρίζει αν θα παει η όχι όπότε με αυτούς τους όρους είναι επιλογή του αν θα πάει. Έτσι ακριβώς δουλεύουν πολλές ιδιωτικές εταιρίες και σε εργοτάξια και σε τουριστικές επιχειρισεις. Μακάρι να μπορούσαμε να αλλάξουμε τους νόμους να είναι δίκαιοι και να παίρνουν και οι 70 που θα δουλέψουν στο ΧΚΚ φέτος 1600 ευρώ επί 5 μήνες και ας μη χιονίσει (κόστος για το χιονοδρομικό 2400 με ασφαλιστικά) αλλά δεν μπορούμε. Παραλληλα σε μια σύντομη ερώτησή μου σε χκ των Άλπεων όσο περίεργο και να μοιάζει κάπως έτσι το πάνε με τις αργες ενάρξεις σεζόν που έφαγαν τα τελευταία χρόνια. Συνοπτικά πάντως ενας εργαζόμενος πχ των 33 ευρώ μεροκάματο με τις ασφαλιστικές εισφορές είναι πιο κοντά στα 55 ευρώ το κόστος για το χιονοδρομικό και είναι 70 οι εργαζόμενοι κάντε τους πολλαπλασιασμούς αν δεν χιονίσει τι θα δίνουν. Τέλος από όσο ξέρω σε αντίθεση με άλλα χιονοδρομικά όλοι πληρώνονται στην ώρα τους, δεν υπάρχουν μαύρα και όλοι λένε ότι σε αυτό το τομέα είναι το πιο καλό χιονοδρομικό ή από τα πιο καλά πιστέψτε με σε άλλα γίνονται τέρατα εναντιων εργαζομένων και σε φέσια και με μαύρα. Οπότε θα έλεγα να συνεχίσουμε να τους κράζουμε δικαίως για: την Κυριακή της φόλας που έλεγαν όλα ανοιχτά και ήταν Στυγάρτεμις κλειστές πέρσι, για ορθή ενημέρωση έστω και 5 το πρωί τις είναι πιθανό να ανοίξει, για γρήγορο άνοιγμα του χιονοδρομικού και κυρίως της Άρτεμης μετά από κακοκαιρία. Τα προηγούμενα χρόνια προσωπικό του χιονοδρομικού απασχολούταν να ανοίξει τα κάτω λιφτ και το πάρκο αντί να φροντίσει το γρηγορότερο άνοιγμα της Άρτεμης και της Στύγας αν είναι εφικτό. Θεωρούμε ότι αν έχει χιονίσει πρέπει η σειρά να είναι Δάφνη – Άρτεμης και μετά όλα τα άλλα, ότι δεν υπάρχει προσωπικό τις βραδυνές ώρες να εργάζεται, ώστε να υπάρχουν έτοιμες οι προσβάσεις για τις κορφές των αναβατήρων και να δωθούν νωρίς το πρωί σε λειτουργεία, όταν μέρες είναι δεδομένο ότι απαιτούνται πολλές ανθρωποώρες για την αποκατάσταση των αναβατήρων να υπάρχει επιπλέον προσωπικό διαθέσιμο ειδικά Σαββατοκύριακα ώστε πχ η αποπαγοποίηση της Στύγας να γίνεται πιο γρήγορα, πολλες φορές η Στύγα ή η Άρτεμις δεν δίνεται σε χρήση την ημέρα μετά τη χιονόπτωση αλλά προετοιμάζεται για την επόμενη. Ακόμα και 1 το μεσημέρι να λειτουργήσει ένας αναβατήρας τιμάει τους πελάτες που ήρθαν και κερδίζει την εμπιστοσύνη τους, ενώ είναι διαφήμιση για την επόμενη μέρα, Καθημερινό ή έστω μετά από κακοκαιρία πάτημα της δασικής διαδρομής μέχρι την βάση της Δάφνης,Πλήρης και ολική απαγόρευση της μεταφοράς snowboard χωρίς λουρί σε αναβατήρα και αν δεν είναι φορεμένο πεζός, Έλεγχος των πιστών για «ανεύθυνους» χιονοδρόμους που δεν έχουν έλεγχο της ταχύτητάς τους και επίπληξη από πιστέρ ακόμα και αφαίρεση κάρτας σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, Ενημέρωση συνεχής για την δυσκολία των κομματιών του Αχιλλέα και της Στύγας σε αρχάριους χιονοδρόμους ώστε να αποφεύγουν να ανέβουν στη Στύγα ή να επιλέγουν την εύκολη διαδρομή του Αχιλλέα, Έγκαιρη ενεργοποίηση και έλεγχος της χιονοστιβάδας της Στύγας, Tακτοποίηση ουρών στους αναβατήρες να μειωθεί το σπρώξιμο και η ανοργάνωτη σειρά, Προώθηση και διαφήμιση των συνθηκών ανοιξιάτικου σκι για μετά την 25η Μαρτίου, Άνοιγμα των ταμείων πριν τις 09.00, και φυσικά η οικονομική συνεισφορά των επαγγελματιών των Καλαβρύτων για αγορά νέας Στύγας, λίφτ στο Αυγό, λιφτ παντώς καιρού στο Αυγό και τεχνητού χιονιού. και να μην τους κράζουμε άδικα για πράγματα που δεν φταίνε και μάλλον τα κάνουν πολύ καλά για Ελλάδα... Από το κρεβατι του πόνου με κάταγμα στο σκαφοειδές( άντε σας έφεξε mil gatz και λοιπά αγαπητά φιλαράκια, πονάω τρελά όταν γράφω οπότε δεν θα σας πρήζω με σεντόνια για κάνα μήνα) ΜΙΚ Υ.Γ. copy paste μπορώ 4 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted October 21, 2017 Εγώ κράζω από πέρσι τα Καλάβρυτα που σταμάτησαν μέσα Μαρτίου την λειτουργία τους τις καθημερινές παρόλο που είχαν άφθονο χιόνι, με αποτέλεσμα να με αναγκάσουν να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω για το κουπόνι της reGroup που είχα αγοράσει. Κατά τα άλλα, όσες φορές ανέβηκα πέρσι (οκ, ομολογουμένως πολύ λίγες) πέρασα απίθανα. Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted October 21, 2017 Περαστικα. Στην διαυγεια δεν υπηρχε. Το βρηκα απο καταγγελια. Δηλαδη το αισχος παυει ναναι αισχος αμα το δημοσιοποιεις; Δυο μετρα και δυο σταθμα χκπ και χκκ; Οκ για μενα γαλερα ειναι και τα δυο και ειναι ντροπη στην γκλαμουρια να αρνουναστε το οποι μεροκαματο του τρομου λογω...χιονιου. Αλλα θελουμε χιονοδρομικα που τα δουλευουν το πρωι τα γκαρσονια που μας σερβιρουν το απογευμα. Μιχαλη φχαριστισου εσπρεσο γιατι χιονοδρομια νιξ. Χρηστο 2 μηνες και πολυ ειναι. Μετα κλειστο λογω...θερους.... Στάλθηκε από το LG-E430 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted October 21, 2017 Και μετα θες και να μιλησουν οι σκλαβοι...να κανεις εσυ το σκι σου και αυτοι να υπογραφουν τετοιες συμβασεις.... .τωρα σιγουρα βρηκαμε σημειο επικοινωνιας με τους εργαζωμενους. Βρε καλα κανουν και μας βλεπουν με μισο ματι... Στάλθηκε από το LG-E430 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 22, 2017 (edited) Σε παρακαλώ μάθε να διαβάζεις, πονάω όταν γράφω. ΧΚΠ και σε άλλα 7 χιονοδρομικά που γνωρίζω τα πράγματα για τους εργαζομένους είναι πολύ πολύ χειρότερα. Δημοσιοποίηση λέει ο νόμος δε λέει Διαύγεια. Ευχαριστώ και σε εσένα περαστικά. Περαστικα.Στην διαυγεια δεν υπηρχε. Το βρηκα απο καταγγελια.Οκ για μενα γαλερα ειναι και τα δυο και ειναι ντροπη στην γκλαμουρια να αρνουναστε το οποι μεροκαματο του τρομου λογω...χιονιου.Αλλα θελουμε χιονοδρομικα που τα δουλευουν το πρωι τα γκαρσονια που μας σερβιρουν το απογευμα. Μιχαλη φχαριστισου εσπρεσο γιατι χιονοδρομια νιξ. Χρηστο 2 μηνες και πολυ ειναι. Μετα κλειστο λογω...θερους....Στάλθηκε από το LG-E430 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Καταρχάς τα Καλάβρυτα είναι ΟΤΑ άρα υποχρεωτικά δημοσιεύουν προκύρηξη για όποιον θέλει. Το έβαλαν και δημόσια ενώ θα μπορούσαν να το βάλουν δυο τοπικές εφημερίδες και τέλος. Έτσι ακριβώς δουλεύουν πολλές ιδιωτικές εταιρίες και σε εργοτάξια και σε τουριστικές επιχειρισεις. Μακάρι να μπορούσαμε να αλλάξουμε τους νόμους να είναι δίκαιοι και να παίρνουν και οι 70 που θα δουλέψουν στο ΧΚΚ φέτος 1600 ευρώ επί 5 μήνες και ας μη χιονίσει (κόστος για το χιονοδρομικό 2400 με ασφαλιστικά) αλλά δεν μπορούμε. Χρήστο νομίζω αυτό "Προώθηση και διαφήμιση των συνθηκών ανοιξιάτικου σκι για μετά την 25η Μαρτίου" σημαίνει και ανοιχτό παράλληλα μετά την 25η... Edited October 22, 2017 by ΜΙΚ Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted October 22, 2017 (edited) Εγω γιατι περαστικά; Ουτε με φαγαν οι τσιπουρες, ουτε πεταω... Το πολυ πολυ απο καμμια σκαλα να πεσω... Αλλα δυστυχως να διαβαζω ξερω, που να μην ηξερα... Και οι εργαζομενοι στα χιονοδρομικα ξερουν. Και διαβαζωντας αυτα που γραφεις θα το σκεφτουν 2 φορες να μιλησουν. Αν θες να κανεις αξιοπρεπες σκι να τους στηριζεις οταν διεκδικουν αξιοπρεπεις μισθους. Αλιως απο λογια... Και ναι το γνωριζω οτι στα εργοταξια γινεται της ανωμαλιας και στα χιονοδρομικα των αλπεων πεφτει εκμεταλευση. Edited October 22, 2017 by vro <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted October 22, 2017 Δεν γνωρίζω εάν η προκήρυξη αφορά έκτακτο προσωπικό .... δεν γνωρίζω πως αποφασίζεται και τη σημαίνει δεν θα εργαστεί το ΧΚ Μιλάμε για το τεράστιο κόστος ημερήσιας μετάβασης για ski ,δεν γνωρίζω τη θα κοστίσει αντίστοιχη μετάβαση σε άλλες χώρες ημερήσια μετάβαση για ski γνωρίζω ότι με την χρήση του ski-bus Θεσσαλονίκη Βασιλίτσα 8€μετάβαση (10€είναι το κοστος αλλά 8 για τα μέλη του Snowclub..... ) και 10€ κάρτα, ο κόσμος του κέντρου αρκετά επαγγελματίες το ίδιο και στο Φαλακρό γνωρίζω ότι και Αθήνα για τα νότια ΧΚ προσφέρει ημερήσιες εξορμήσεις Ποιος ο λόγος να περνούμε ΙΧ για την μεταφορά μας ,ένταξη δεν έχουμε τρένα αλλά και το λεωφορείο δεν μου πέφτει άσχημα Sent from my iPad using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 22, 2017 Αν θες να κανεις αξιοπρεπες σκι να τους στηριζεις οταν διεκδικουν αξιοπρεπεις μισθους. Εδώ είναι το ζουμί. Συμφωνούμε όλοι οτι η χιονοδρομία στην Ελλάδα είναι άρρωστη. Θα τους στηρίξουμε με όλα τα μέσα σε όλες τις προσπάθειες να γιατρευτεί που θα έχει σαν άμεση συνέπεια οι μισθοί να γίνουν καλύτεροι. Ποιος ο λόγος να περνούμε ΙΧ για την μεταφορά μας , 2 ώρες μετά ξύπνημα, 2 ώρες νωρίτερα σπίτι, πονάει η μέση μου, δε σου τρωει κανένας τις πούδρες, μυρίζει... 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted October 22, 2017 (edited) Από το κρεβατι του πόνου με κάταγμα στο σκαφοειδές( άντε σας έφεξε mil gatz και λοιπά αγαπητά φιλαράκια, πονάω τρελά όταν γράφω οπότε δεν θα σας πρήζω με σεντόνια για κάνα μήνα) ΜΙΚ Υ.Γ. copy paste μπορώ Περαστικά Μιχάλη και πιστεύω να καταλαβαίνεις ότι δεν υπάρχει προσωπική αντιπαράθεση , απλά δεν συμφωνώ με τον τρόπο σκέψης και αντιμετώπισης των προβλημάτων στο παρνασσο Edited October 22, 2017 by gatz Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted October 22, 2017 Εδώ είναι το ζουμί. Συμφωνούμε όλοι οτι η χιονοδρομία στην Ελλάδα είναι άρρωστη. Θα τους στηρίξουμε με όλα τα μέσα σε όλες τις προσπάθειες να γιατρευτεί που θα έχει σαν άμεση συνέπεια οι μισθοί να γίνουν καλύτεροι. 2 ώρες μετά ξύπνημα, 2 ώρες νωρίτερα σπίτι, πονάει η μέση μου, δε σου τρωει κανένας τις πούδρες, μυρίζει...[/qu Xaxa ok τότε τα Babylino Sensitive πρέπει πληρώνουν Sent from my iPad using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 22, 2017 ότι δεν υπάρχει προσωπική αντιπαράθεση , απλά δεν συμφωνώ με τον τρόπο σκέψης και αντιμετώπισης των προβλημάτων στο παρνασσο Αυτό εννοείται, απόψεις σχολιάζω και εγώ δεν συμφωνώ αντίστοιχα. Όπως έχω πει πολλές φορές χαίρομαι να διαβάζω ακριβώς αντίθετες απόψεις μιας και η αλήθεια συνήθως είναι στη μέση και με το σωστό επιχείρημα να με φέρεις και προς την δικιά σου άποψη. Αλήθεια στα Καλάβρυτα τι αλλάζει? Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted October 22, 2017 Αν καταλαβα καλα ο Μιχαλης εχει καταγμα σκαφοειδους? Περαστικα Μιχαλη !!! Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites