Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
ashbury

Χ.κ Καλαβρύτων 2017-18

Recommended Posts

Ευχαριστώ πολύ φίλε. Μαγνητική τη Πέμπτη και βλέπουμε. Αουτς θελω να γράψω σεντόνια.

 

Ευτυχώς υπάρχει το copy paste.

 

Θέλετε να προσθέσετε κάτι άλλο σαν χιονοδρόμοι στην επιθυμητή ιδανική σε αγαπώ χιονοδρομικό ενημέρωση που μπορεί να μας δωθεί στις 11 το βράδυ, στις 5 το πρωί και στις 7 το πρωί?

 

 

Είχα προτείνει αυτό την προηγούμενη βδομάδα σαν διαβάθμιση και με έγραψαν:

 

Ότι ώρα και να υπάρχει η πληροφορία ας γραφτεί κάπως κάπου πχ facebook,snowreport, kalavryta-ski.gr, snowclub αλλά κάπου σταθερά η εξής διαβάθμιση ετοιμότητας ΧΚΚ και ας ανανεώνεται όσο συχνά υπάρχει νέα πληροφορία.

 

1. Σφοδρή χιονοθύελλα πλήτει το χιονοδρομικό, πολύ δύσκολος καιρός για το βουνό μας, θα γίνει προσπάθεια κατά της διάρκεια της ημέρας να δωθούν σε χρήση κάποιοι αναβατήρες (κοινώς κάτστε σπίτια σας μας έθαψε, ίσως ανοίξουν τα κάτω όποιος τζογαδόρος θέλει να έρθει να κι αν του κάτσει έκατσε αλλά πολύ δύσκολο)

 

2. Σφοδρή χιονοθύελλα πλήτει το χιονοδρομικό, δύσκολος καιρός για το βουνό μας, θα γίνει προσπάθεια νωρίς το πρωί να είναι έτοιμοι για χρήση οι αναβατήρες Θέτις, Δάφνη και κατά τη διάρκεια της ημέρας οι αναβατήρες Άρτεμης Στύγα

(κοινώς κάτστε σπίτια σας μας έθαψε, αν θέλετε τα κάτω ελάτε με ρίσκο και όποιος τζογαδόρος θέλει να έρθει για σούπερ σκι κι αν του κάτσει έκατσε)

 

3. Χιονοθύελλα στο χιονοδρομικό, σε χρήση οι αναβατήρες Θέτις, Δάφνη από το πρωί θα γίνει προσπάθεια νωρίς το πρωί να δωθεί και ο αναβατήρας Άρτεμης και μέσα στην ημέρα ο αναβατήρας Στύγα

(κοινώς υπερμέρα με λίγο ρίσκο αυτό που λαμβάνεις πάντα αν θες υπερμέρες)

 

4. Χιονοθύελλα στο χιονοδρομικό, χωρίς όμως σημαντικά προβλήματα από παγοποιήσεις και βαρύ χιόνι, σε χρήση οι αναβατήρες Θέτις, Δάφνη από το πρωί θα γίνει προσπάθεια νωρίς το πρωί να δωθεί και ο αναβατήρας Άρτεμης και ο αναβατήρας Στύγα

(κοινώς υπερμέρα, ολα έτοιμα με Στύγα δώρο με λίγο ρίσκο πχ ο φτάνουμε κορφή Άρτεμης με το ρατράκ άνετα)

 

5. Χιονοθύελλα στο χιονοδρομικό, όμως ο καιρός είναι σύμμαχος μας με ελαφρύ χιόνι, σε χρήση οι αναβατήρες Θέτις, Δάφνη από το πρωί και σε ετοιμότητα οι αναβατήρες Άρτεμης Στύγα

(κοινώς ΑΝΕΒΑ, η φόλα πάντα είναι πιθανή αλλά το παλεύουμε και λογικά όλα θα είναι έτοιμα νωρίς νωρίς ή λίγο πιο μετά)

 

6. Χιονοθύελλα στο χιονοδρομικό σε λειτουργία όλοι οι αναβατήρες

(κοινώς ανέβα και άσε τις ερωτήσεις)

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

απο αυτο το ποστ του μιχαλη !! η εγω ειμαι ξεχασμενος σε καμια τεντα σκαφους - η..εχω χασει επεισοδια

 

δεν καταλαβα τιποτα εκτος - οτι θα κανεις μαγνητικη

 

 

σορυ μιχαλη ισως και να κανεις πλακα αλλα εμουα δεν εβγαλα ακρη !! απο αυτο το θεμα που διαβασα!! :yes


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε πονάω,

 

Θεμα Α: Ιατρικό ανακοινωθεν

 

Ευχαριστώ πολύ φίλε. Μαγνητική τη Πέμπτη και βλέπουμε. Αουτς θελω να γράψω σεντόνια.

 

Ευτυχώς υπάρχει το copy paste.

 

Θεμα Β: Ενημέρωση χιονοδρομικού προς πελάτες για τις συνθήκες με όσα γνωρίζουν οι εργαζόμενοι που είναι πάνω όλο το βράδυ

 

​Προτασεις ανακοινώσεων ώστε να καταλαβαίνουμε τη σοβαροτητα της κατάστασης και να επιλέγουμε το ρίσκο μας:

 

1. Σφοδρή χιονοθύελλα πλήτει το χιονοδρομικό, πολύ δύσκολος καιρός για το βουνό μας, θα γίνει προσπάθεια κατά της διάρκεια της ημέρας να δωθούν σε χρήση κάποιοι αναβατήρες (κοινώς κάτστε σπίτια σας μας έθαψε, ίσως ανοίξουν τα κάτω όποιος τζογαδόρος θέλει να έρθει να κι αν του κάτσει έκατσε αλλά πολύ δύσκολο)

 

2. Σφοδρή χιονοθύελλα πλήτει το χιονοδρομικό, δύσκολος καιρός για το βουνό μας, θα γίνει προσπάθεια νωρίς το πρωί να είναι έτοιμοι για χρήση οι αναβατήρες Θέτις, Δάφνη και κατά τη διάρκεια της ημέρας οι αναβατήρες Άρτεμης Στύγα

(κοινώς κάτστε σπίτια σας μας έθαψε, αν θέλετε τα κάτω ελάτε με ρίσκο και όποιος τζογαδόρος θέλει να έρθει για σούπερ σκι κι αν του κάτσει έκατσε)

 

3. Χιονοθύελλα στο χιονοδρομικό, σε χρήση οι αναβατήρες Θέτις, Δάφνη από το πρωί θα γίνει προσπάθεια νωρίς το πρωί να δωθεί και ο αναβατήρας Άρτεμης και μέσα στην ημέρα ο αναβατήρας Στύγα

(κοινώς υπερμέρα με λίγο ρίσκο αυτό που λαμβάνεις πάντα αν θες υπερμέρες)

 

4. Χιονοθύελλα στο χιονοδρομικό, χωρίς όμως σημαντικά προβλήματα από παγοποιήσεις και βαρύ χιόνι, σε χρήση οι αναβατήρες Θέτις, Δάφνη από το πρωί θα γίνει προσπάθεια νωρίς το πρωί να δωθεί και ο αναβατήρας Άρτεμης και ο αναβατήρας Στύγα

(κοινώς υπερμέρα, ολα έτοιμα με Στύγα δώρο με λίγο ρίσκο πχ ο φτάνουμε κορφή Άρτεμης με το ρατράκ άνετα)

 

5. Χιονοθύελλα στο χιονοδρομικό, όμως ο καιρός είναι σύμμαχος μας με ελαφρύ χιόνι, σε χρήση οι αναβατήρες Θέτις, Δάφνη από το πρωί και σε ετοιμότητα οι αναβατήρες Άρτεμης Στύγα

(κοινώς ΑΝΕΒΑ, η φόλα πάντα είναι πιθανή αλλά το παλεύουμε και λογικά όλα θα είναι έτοιμα νωρίς νωρίς ή λίγο πιο μετά)

 

6. Χιονοθύελλα στο χιονοδρομικό σε λειτουργία όλοι οι αναβατήρες

(κοινώς ανέβα και άσε τις ερωτήσεις)


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χαχαχαχα....

Σε ποιες περιπτωσεις θα πληρωνεται αυτος που θα βγαζει την ανακοινωση;


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν η ημερήσια προσέλευση της δεδομένης ημέρας διασπά προς τα άνω τον κυλιόμενο μέσο όρο προσέλευσης της σεζόν συσχετιζόμενη και με την ποσότητα υετού, την ένταση ανέμου και την ατμοσφαιρική πίεση για την ίδια ημέρα.

 

Ακούγεται σαν τεχνική ανάλυση ε?

 

Ε, κάπως έτσι θα είναι.

  • Like 3

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν η ημερήσια προσέλευση της δεδομένης ημέρας διασπά προς τα άνω τον κυλιόμενο μέσο όρο προσέλευσης της σεζόν συσχετιζόμενη και με την ποσότητα υετού, την ένταση ανέμου και την ατμοσφαιρική πίεση για την ίδια ημέρα.

 

Ακούγεται σαν τεχνική ανάλυση ε?

 

Ε, κάπως έτσι θα είναι.

 

κυματα elliot σε συνδυασμό με fibonacci ........ αλλα θέλει και τζίρους....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πείτε καμιά καλύτερη ιδέα και το συζητάμε. Τις χρυσές σεζόν του Παρνασσού κάπως έτσι έτσι τα έγραφε


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κι όμως, προσπάθησα να το γράψω όσο πιο σύντομα και πυκνά γινόταν χωρίς ειρωνεία (κι εγώ που το διάβαζα όμως γελούσα).

 

Απλά το εγχείρημα διατύπωσης του αλγορίθμου θα μοιάζει με διατύπωση χρησμού ή προφητείας.

 

Όταν δηλαδή η ημερήσια προσέλευση διασπά (ή τείνει να διασπάσει) προς τα άνω τον κυλιόμενο μέσο, είναι ένα πρώτο μέτρο ότι ο κόσμος "εμπιστεύεται" το Χ/Κ και το τιμά με προσέλευση. Πιθανές πτώσεις θα πρέπει να διασταυρώνονται με καιρικές συνθήκες πέριξ της εξεταζόμενης ημερομηνίας.

 

άντε βάλτα όλα αυτά σε γράφημα.

Για Montecarlo, Annova και βάλε πάει. Αλλά εδώ είναι τα νερά του Εφτάψυχου, δεν μπορώ να πώ περισσότερα. :innocent:


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντός συμφωνώ ότι μια ενημέρωση στις 5:30 ανεξαρτήτου κωδικοποίησης θα βοηθούσε και θα έδειχνε το χιονοδρομικό πόσο εκτιμά τους επισκέπτες του

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by KonKan
  • Like 6

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κρατατε τον γιατι θα το κατεβει μοναχος...

Ξες ποιον...

Μας τις φαγανε τις πουδρες παλικαρι...

 

Σπυροπουλε φετος που κατα λαθος εβγαλα καρτα να παρεις ωτοασπιδες.

 

post-911-0-38058100-1508860193_thumb.jpg

  • Like 7

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να βοηθηθούμε όλοι μπορεί να γίνει το εξής απλό (αν και πιστεύω ότι ένα κείμενο είναι το πιο χρήσιμο):

 

Αντί να έχει 3 χρώματα να έχει 4. Κλειστός, σε προετοιμασία, σε τελική φάση προετοιμασίας, ανοιχτός.

 

Το κλειστό σημαίνει πολύ χλωμό με αυτά που βλέπουμε να ανοίξει, το σε προετοιμασία σημαίνει θα το παλέψουμε και μοιάζει εφικτό να ανοίξει μέσα στη μέρα, το σε τελική φάση προετοιμασίας σημαίνει το παλεύουμε και αν δεν αλλάξει ο καιρός θα ανοίξει από το πρωί και το ανοιχτός σημαίνει μόνο αν ξεκινήσει να χιονίζει τώρα ή πάθει βλάβη δεν θα είναι ανοιχτός.

 

Σημαντικότατο είναι να γράφει την ώρα ενημέρωσης και όπως λέει και ο κονκαν να υπάρχει ενημέρωση 5-6 το πρωί μιας και υπάρχει άνθρωπος τέτοια ώρα πάνω.

Edited by ΜΙΚ
  • Like 4

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η σημανση δημιουργει αστικες ευθηνες.

Ας δουμε αν αυτο το συστημα εφαρμοζεται πουθενα.

Επαναλαμβανω οτι το συνολο των εργαζωμενων στο χκκ θα δουλευει παρτ ταιμ σαν δευτερη δουλεια.

Πρακτικα μονο ο σπυροπουλος θα μπορει να το κανει αυτο και μαλλον ζηταμε πολλα απο εναν ανθρωπο που τον καναν ρεζιλι τον μαρτη.

 

Σκεψου να σου δωσει πρασινο και να εχει ομιχλη ψηλα και να ειναι καθημερινη...

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την πρότασή σου δεν βλέπω. Ναι πρακτικά μόνο ο διευθυντής μπορεί να το κάνει και έχει γίνει στο παρελθόν στον Παρνασσό όπως το λέω με κείμενο με μεγάλη επιτυχία και ψάχνουμε μπας υπάρχει μια καλύτερη λύση από αυτό που έχει σήμερα στο ΧΚΚ.

 

Μα ήδη εφαρμόζεται το σύστημα με τα 3 χρώματα, νομίζω όλοι συμφωνούμε ότι δεν επαρκεί.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποιο συστημα; ποια χρωματα;

Για πες και μενα;

 

Αν ηταν σοβαρο χιονοδρομικο θα επρεπε πριν πουλησουν καρτες να δωσουν μια συνεντευξη και να δεσμευτουν οτι χιονιου θελοντως

Ετσι θα δουλεψουν

Αυτους τους μηνες

Αυτα τα λιφτ

Αυτες οι βαρδιες

Αυτο το ωραριο προετημασιας

Κλπ κλπ κλπ

Αλλα με τετοιες συμβασεις και με εναν διευθηντη που ο δημαρχος τον εχει κλοτσοσκουφι....

Βαλε εσυ χρωματα...

 

Με δουλευεις για τον παρνασσο; ποιο κειμενο; το κοπυ παστε;

Φυσικα κατι ειναι και αυτο... απο το τιποτα...

Αλλα δηλαδη ητσν αξιοπιστο το κοπυ παστε στον παρνασσο και δεν ειναι τα 3 χρωματα και θελεις 4 στα καλαβρυτα.

Μιχαλη οποτε την πατησανε κυριως στην αρτεμη και δευτερευοντως στην στυγα ητανε με το χιονι που εγεινε μπετον αρμε επειδη δεν ητανε απο βραδυς πανω με ρατρακ αλλα πηγανε στις 5.

Αλλα με το γκαρσονι που θελουν για οδηγο ρατρακ θα πρεπει να κλεισει πρωτα η ταβερνα και να ριξει κανενα υπνο.

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από 1 Δεκεμβρίου μεχρι 25 Μαρτίου θα δουλεύει ολο απο οσο ξερω. Μάλλον και μέχρι το πασχα

 

Ρατρακ ειναι επάνω ολο το βράδυ αν δεν χιονιζει. Αν χιονίζει ο κάθε χειριστης ρατρακ έχει κάθε δικαίωμα να μην θέσει σε κίνδυνο τη ζωή και επιλεγει μεχρι που θα ανέβει.

 

Ζηταμε να έχουμε την πληροφορία που εχουν αυτοι που είναι επανω 11 το βραδυ και 5 το πρωι ωστε να διαλεξουμε το ρισκο μας μπσς γλυτώσουμε τα 30-70 ευρω ή / και μέρα αδεια ή κερδισουμε μια υπερμερα σκι

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από 1 Δεκεμβρίου μεχρι 25 Μαρτίου θα δουλεύει ολο απο οσο ξερω. Μάλλον και μέχρι το πασχα

Θα δειξει....

 

Οσον αφορα τα κινητρα, τις δυνατοτητες εμψυχου και αψυχου και το διευθηντικο δικαιωμα...ειναι μεγαλη η κουβεντα.

...εκ του αποτελεσματος...

 

PROSKLHSH-EKD-ENDIAFERONTOS-SXOLES-SKI-2017-18.pdf

 

Το Γ9

 

 

Και για να μην ξεχνιωμαστε την τελευταια σεζον η αρτεμη εκλεισε 20 μαρτη και το χιονοδρομικο...πρωταπριλια με αποτελεσμα ολες οι ομαδες να πανε παρνασσο.

Το 2018 το πασχα ειναι 8 απριλη, ενω το 2017 ηταν 16 αν θυμαμαι καλα. Επομενως... οταν λες 25 και 8 σιγα τα ωα...

Αλλα που ξες μπορει του χρονου να ειναι τυχεροι και να μην χιονισει. Οχι σαν φετος που που εριξε πολυ χιονι και μπηκαν...μεσα....

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

παρατηρω στο τελος της ανακοινωσης επικοινωνια με κο Σπυροπουλο και κινητο ενω στην αλλη δεν εχει ........αλλος ασχολειται με το προσωπικο ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανέβηκε στην ιστοσελίδα του χιονοδρομικού προσφορά για 3ήμερη κάρτα.

Πιο συγκεκριμένα:

 

 

XKK-Banner-3Day-Ski-Pass-2017-18-v1.2.jp

Μια μοναδική προσφορά του Χ.Κ. Καλαβρύτων!


Τρεις (3) συνεχόμενες ημέρες ski & snowboard με μόνο 35€!

Επωφελήσου από μια ακόμη εκπληκτική προσφορά

του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων!

 

Και οι προσφορές από το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων συνεχίζονται!

Πόσο κοστίζουν τρεις συνεχόμενες ημέρες ski & snowboard στα Καλάβρυτα,

συμπεριλαμβάνοντας όλα τα Σαββατοκύριακα, τις Αργίες

και την υψηλή περίοδο των Χριστουγέννων;

Μόνο 35€!

 

Η αγορά του κουπονιού μπορεί να γίνει μόνο on-line

μέσα από το site kalavrita-ski.gr και μέχρι τις 19 Νοεμβρίου 2017.

Τα κουπόνια είναι ονομαστικά και κάθε άτομο μπορεί να αγοράσει απεριόριστο αριθμό,

ενώ δεν αφορούν την ενοικίαση εξοπλισμού και μηχανοκίνητων οχημάτων.

 

Με την ολοκλήρωση του νέου αυτοκινητόδρομου Αθηνών - Πατρών,

το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων, γίνεται το Χιονοδρομικό με την γρηγορότερη,

ευκολότερη και ασφαλέστερη πρόσβαση από την Αθήνα με το 75% της διαδρομής

να είναι σε κλειστό, ασφαλή αυτοκινητόδρομο (Ολυμπία Οδός).

 

Μια ακόμη έξυπνη και οικονομική λύση από το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων,

που συνεχίζει να ανταποκρίνεται, με τα οικονομικά του πακέτα,

στις δύσκολες συγκυρίες της εποχής.

 

Τρεις συνεχόμενες ημέρες

ski & snowboard στα Καλάβρυτα.

Μόνο 35€!

 


 

Πέρα από τις προσφορές, και συνεχίζοντας τα προηγούμενα postαρίσματα,

θα ήθελα να πω ότι βρίσκω άδικο το σχολιασμό του Βασίλη για τον χειριστή του ρατράκ.

Δεν νομίζω ότι υπάρχει εργαζόμενος πάνω στο χιονοδρομικό

που να παραμελεί την εργασία του πάνω στο χιονοδρομικό

για την κύρια επαγγελματική ασχολία του.

Ειδικά οι «ρατρακατζήδες» και τα «πιστέρια» το έχουν αποδείξει.

Αν δεν είχαν την "λόξα" με το βουνό θα την είχαν ρίξει χρόνια τώρα την μαύρη πέτρα.

Υπάρχουν και πιο εύκολοι τρόποι να βγάλεις μεροκάματο στα ορεινά.

Δεν χρειάζεται να πιάσουν τα υψώματα...

 

Επίσης, αν και δεν έχω διαβάσει τις προκηρύξεις

για θέσεις εργασίας & συνεργασίας με σχολές,

μπορώ να σας πω ότι για τις όποιες προσλήψεις πάνω στο Χ.Κ..

γίνονται μετά από συνέντευξη από μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Χ.Κ.Κ.

και η απόφαση παίρνεται από το Δ.Σ. του Χ.Κ.Κ..

Το Δ.Σ. του χιονοδρομικού -7μελές νομίζω- απαρτίζεται, κατά κύριο λόγο,

από μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Καλαβρύτων.

Τουλάχιστον αυτά θυμάμαι.

 

Με λίγα λόγια οι προσλήψεις δεν είναι μια απόφαση

του εκάστοτε Διευθυντή του Χ.Κ.Κ..

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βρε TED... με πρόλαβες μέχρι να γράψω την αμπελοφιλοσοφία μου...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν πειραζει. καλά εκανες και τα εγραψες αναλυτικά. εγω λόγω καταγωγής ειμαι αρκετά λακωνικός.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το τριήμερο λέει είναι συνεχόμενο... Όπως βλέπω επίσης, τα κουπόνια προ-αγοράζονται. Δηλαδή όταν έρθει η μέρα να τα χρησιμοποιήσει κάποιος, αν την πρώτη μέρα δουλέψει το χιονοδρομικό και τις επόμενες δύο δεν δουλέψει, φόλα με το κουπόνι? Ας τα κάνουν πολυήμερα (υποθέτω με άλλη τιμή) να γίνει η δουλειά... το είχα πει και στους ανθρώπους του ΧΚΚ πέρυσι, που γινόταν η συζήτηση για τον τρομερό ανταγωνισμό από την τιμολόγηση των καρτών του Παρνασσού.

 

:shuriken:

  • Like 3

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

σωστα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αδικια ειναι που οικογενειαρχες που θελουν να προσφερουν και το εχουν αποδειξει αναγκαζωνται να υπογραφουν τετοιες συμβασεις και να εχουν και δευτερη καπακι δουλεια για να μεγαλωσουν τα παιδια τους...

Τα υπολοιπα αλλα λογια να αγαπιωμαστε....

Αν διαβαζατε θα βλεπατε οτι σχολιασα οτι εγεινε ρεζιλι το μαρτη ο σπυροπουλος οταν του κοψανε....το ρευμα...

Αλλα ο δημαρχος ειδε οτι τελειωσανε τα διαθεσιμα και το μισοκλεισε πρωτου το κλεισει...

Φυσικα αν ειχε φροντισει να το...ανοιξει το χιονοδρομικο εξω απο τα συνορα του δημου θαταν αλλιως...

Αλλα ειναι καλα τα ψηφαλακια...

Διαβαστε λιγο τις προσληψεις...

Αναγκαστικα απο τον δημο...

Καθε προσληψη ειναι 4 ατομα; και λιγα λεω...

Αμεσως 280 ψηφαλακια...

Βαλε προμηθευτες, βαλε μαγαζια κλπ κλπ

Σιγα μην το αφησει να φυγει απο τον δημο...

Αυτα.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σιγά την dream job ρε Βασίλη που θα έχει και ψηφαλάκια. Ούτως ή άλλως νομίζω ότι φέτος το άνοιξε και εκτός Δήμου.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...