Danis Iordanidis 123 Report post Posted November 24, 2017 15 + 10 = 25 vro... Sent from my MI MAX using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted November 24, 2017 Προσφορα επισης οι 8 ωρες στο πουλμαν......... 1 Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
ted 274 Report post Posted November 24, 2017 15+25=40 και πέντε πέντε εικοσιπέντε, αλλά δεν αντιλαμβάνομαι που μας οδηγεί αυτή η συζήτηση. Share this post Link to post Share on other sites
Danis Iordanidis 123 Report post Posted November 24, 2017 και πέντε πέντε εικοσιπέντε, αλλά δεν αντιλαμβάνομαι που μας οδηγεί αυτή η συζήτηση.Είναι το λεγόμενο κουβέντα να γίνεται... Τσάμπα καίει η λάμπα... Κτλ κτλ... Με το θέμα έχει ασχοληθεί ο σοφός ελληνικός λαός χρόνια τώρα! Sent from my MI MAX using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 24, 2017 (edited) Οπως με πληροφορησε ο Σωτηρης ο κλαουδατος εξασφαλισε εκπτωση 10 ευρω στο πασο το σαββατοκυριακο. Απο 25 σε 15. Αλλοιμονο σε εμας τα κοροιδα που αγορασαμε ετησια... Αποριας αξιο γιατι δοθηκε η εκπτωση 10 στο 25 το σκ και μονο 5 στο 15αρι καθημερινη. Ποτε εχει αναγκη τον κοσμο το χκκ; Εκτος και αν το ιδιο ομολογει οτι το 25αρι το σκ ειναι...εξωπραγματικο για το κοινο που χρησιμοποιει τα λεοφωρεια. Αρα μεταφορα για ολες τις μερες 15 ευρω Πασο σκ 15 ευρω Πασο καθημερινη 10 ευρω. Τα παραπανω ποστ δεν θελω να τα σχολιασω... Edited November 24, 2017 by vro <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 24, 2017 Επομενως με απλη μπακαλικη καθε 60 αρι πουλμαν το χιονοδρομικο το επιδοτει με 600 ευρω ή με 300 ευρω. Μπακαλικη ε; εξω φπαδες, φοιτητικα κλπ. Επιπλεον θα κοβει απο τις ενοικιασεις του το χιονοδρομικο; <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted November 24, 2017 Ακριβά τα χιονοδρομικά, γκρίνια. Φτηνά τα χιονοδρομικά, γκρίνια. Δε γίνεται δουλειά έτσι, σύντροφοι! Διαδώστε ότι είναι φτηνά, να ανεβεί ο κόσμος που νομίζει ότι μια μέρα σκι κοστίζει 100 ευρώ, να μπει και χρήμα στο ταμείο, να δουλέψουν και καλύτερα. 13 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted November 24, 2017 Για την μέση Ελληνική οικογένεια του σήμερα..... το σκι είναι απλησίαστο.... www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 24, 2017 (edited) Καλάβρυτα VS Το σκι στην Ελλάδα είναι ακριβό: 1-0 Καλάβρυτα VS Το σκι είναι αντιοικολογικό: 1-0 Βασίλη τα Καλάβρυτα θα δουλεύουν ότι και να γίνει όλο το κέντρο κάθε καθημερινή. Όσο παραπάνω κόσμος είναι κέρδος σχεδόν όλο καθαρό τσέπη για το κέντρο. Από όσα έχεις μιζεριάσει νομίζω αυτό είναι το πιο αντιμιζεριαστικό από όποια πλευρά και να το δεις. Για να μη ξεχνιόμαστε ότι μπούρδα και να διαβάσετε για περιβαλλοντικές επιπτώσεις κάθε ένας που ανεβαίνει με πούλμαν είναι κιλά διοξειδίου του άνθρακα εκπομπές λιγότερο σε σχέση με το να ανέβει με το αμάξι. Παράλληλα δεν πρέπει να ξεχνάμε το πόσο επιβαρύνει κάθε αμάξι το περιβάλλον όταν περνάει από το υπέροχο ελατοδάσος του χελμού. Προσωπικά τόσα χρόνια για ιδεολογικούς (φυσικά και οικονομικούς) λόγους προσπαθώ να ανεβαίνω με γεμάτο αμάξι αλλά το πούλμαν περιβαλλοντικά είναι δεκάδες φορές πιο οικολογικό. Στην άχρηστη πληροφορία της ημέρας το πιθανό τελεφερικ από την πόλη ή πιο ψηλά είναι χιλιάδες φορές πιο οικολογικό. Στην μίζερη πληροφορία της ημέρας...έχουν να πέσουν κάτι ουρές τα Σαββατοκύριακα.... Edited November 24, 2017 by ΜΙΚ 2 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 25, 2017 Μιχαλη με 75 ευρω ανεβαινουν 5 ατομα με μεγαλο ντηζελακι... Ενα το κρατουμενο Το χκκ λειτουργει και ως τουριστικο πρακτορειο και μαλιστα παιρνει δουλειες και χρηματα απο τον δημο γι αυτην την δραστηριωτητα. Το χκκ βγαζει λεφτα απο τις ενοικιασεις. Προτασεις Πασο 5 ατομων με την ιδια εκπτωση. Συμφωνια του χρονου κατευθειαν με πατακη και οχι μεσω μεσαζοντων. Επιδοτηση της ενοικιασης και οχι του πασου. Σοβαρες προτασεις και οχι αφορισμοι και μειωτικα σχολια ως συνηθηζεται κατα κορον μεσα σε αυτην την συλλογικοτητα. Ακομα περιμενω αντιδραση για τα σχεδια του χιονοδρομικου του παρνασσου απο τον προνομιακο συνομηλιτη των χιονοδρομικων και φυσικα απο οσους σχεδιασαν και προωθησαν τον αρχικο σχεδιασμο με ανοιχους τερματικους, λιγα γκαραζ και συνθετους αναβατηρες. Εκτος αν σας αρεσει απλα να σπαω πλακα. <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 25, 2017 Ποσά αυτοκίνητα χωράνε 5 χιονοδρομους και εξοπλισμό; Έχω την εντύπωση ελάχιστα. Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted November 25, 2017 Μόνο MPV τύπου Ford S-Max και αυτό με πολλές παραχωρήσεις στον πίσω επιβάτη. Μια μπαγκαζιερα οροφής πόσα πέδιλα χωράει; Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted November 25, 2017 Βασίλη, στα γρήγορα. Πάντα το Χ.Κ. Καλαβρύτων έδινε τα lift pass σε μειωμένη τιμή σε εταιρείες ski bus. Αρκεί αυτές να πληρούσαν κάποιες εμπορικές συμφωνίες. Είναι άλλη μια προσφορά στα πλαίσιά της τιμολογιακής πολιτικής τους. Είναι πολύ "εύκολο", και συνάμα άδικο / άστοχο, να συγκρίνεις διαφορετικές προσφορές. Στοχεύουν σε διαφορετική ομάδα από το πελατολόγιο τους. Αλήθεια, γνωρίζεις αν συμφέρει στις ενοικιάσεις του Χ.Κ. να δίνουν τον εξοπλισμό τους σε πελάτες των skibus, ειδικά με μειωμένη τιμή όπως προτείνεις, ή απλά κάνεις μια υπόθεση; Και φυσικά τα παραπάνω ισχύουν και σε άλλα ελληνικά χιονοδρομικά. Υ.Γ.: Μετά τον Τεό, ήρθε και η ώρα του Αντρέα να αφήσει την, αγαπημένη πια, "καντίνα" στη Βαθειά Λάκκα. Νέα Διαχείριση θα έχουμε σαπάν. 2 «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 25, 2017 Το παλιό σαλέ στην Βαθιά Λάκκα θα εξακολουθεί να σαπίζει; Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted November 25, 2017 Χρήστο, ετοιμάζω Αφιέρωμα σε ολα τα "σαπάκια" κτίρια του Χελμού, που δυστυχώς είναι ένα μόνο κομμάτι από τα αρκετά της επαρχίας Καλαβρύτων... 6 «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted November 25, 2017 η προσφορα αφορα συγκεκριμενη περιοχη και οχι τη Πελοποννησο....δεν νομιζετε οτι αυτο ειναι αδικο ??? η Πελοποννησος εχει στηριξει αυτο το κεντρο απο τη μερα που ανοιξε....αλλα αυτα ειναι ψιλα γραμματα , ας πληρωσουν 25 αυτοι Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted November 25, 2017 η προσφορα αφορα συγκεκριμενη περιοχη και οχι τη Πελοποννησο....δεν νομιζετε οτι αυτο ειναι αδικο ??? η Πελοποννησος εχει στηριξει αυτο το κεντρο απο τη μερα που ανοιξε....αλλα αυτα ειναι ψιλα γραμματα , ας πληρωσουν 25 αυτοι Κώστα έχεις εν μέρει δίκιο. Εξυπηρετεί και την Κορινθία (κάνει στάσεις τις εξόδους της εθνικής κατόπιν συννενοήσης) και την Αχαϊα (αφήνει κάποιος το αμάξι του στην Πούντα - έξοδο εθνικής όπου και κάνει στάση). Για Αργολίδα, Αρκαδία, Μεσσηνία, ναι, έχεις απόλυτο δίκιο. Και να κάτι που μπορεί να προτείνει ο σύλλογος στην διεύθυνση του Χ.Κ.Κ. Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted November 25, 2017 Γιατί να χρειαστεί ο Σύλλογος σε κάτι τέτοιο. Υπάρχει κάποιος που θα υπογράψει μια εμπορική συμφωνία με το Χ.Κ. και να υπόσχεται ότι θα ανεβάζει τουλάχιστον 3 φορές μες την βδομάδα Πούλμαν, (εντελώς ενδεικτικά τα νούμερα) έστω και μικρό; Δεν νομίζω να του αρνηθούν την εκπτωτική τιμή. Και ας έρχεται και από τη Καπερναούμ. Από την μικρή εμπειρία μου με τα skibus γνωρίζω ότι πολλές φορές αδυνατούσαν να μαζέψουν τον απαιτούμενο κόσμο, ακόμα και από την Αθήνα των 5000000. Ενδεικτικά, ρωτήστε όσοι ενδιαφέρεστε να μάθετε, το ποσοστό αυτών που ανεβήκαν με skibus σε σύγκρισή με τα συνολικά κομένα εισιτήρια. Το, ίσως, πιο φθηνό ski/snb σε όλη την Ευρώπη, αυτό με τα skibus, έχει λίγους πιστούς. Μετά μειζεριάζουμε για το πόσο ακριβό είναι το "ski"... 1 «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted November 25, 2017 δε ζητησαμε σκι μπας...... απλα λεω και αν θελετε πιστεψε το γιατι ειμαι παλιος εκει οπως και μερικοι αλλοι οτι ειναι σεβαστο το νουμερο προσελευσης απο λακωνια μεσσηνια αρκαδια αργολιδα και επρεπε οταν αρχισαν να μελετανε διαφορες προσφορες να εχουν και αυτο κατα νου και αυτους.... για καθημερινες αλλα και για Σ/Κ 1 Share this post Link to post Share on other sites
ashbury 2,929 Report post Posted November 25, 2017 Πάντως το σκι μπας σίγουρα είναι μία ιδιαίτερα συμφέρουσα λύση με αρκετά αλλά όμως... Το βασικό πρόβλημα είναι πολλές φορές η έλλειψη συνέπειας ως προς την ώρα άφιξης στο χιονοδρομικό (ακόμα και με καλές καιρικά συνθήκες). Ο χαμός που γίνεται εντός λεωφορείου αλλά και πως ο κάθε επιβάτης πετάει τα πραγματα πάνω στον εξοπλισμό σου. Επίσης, πολλές φορές έχει τύχει να υπάρχουν λεωφορεία με μία ή και καθόλου αλυσίδες (!!). Εμένα προσωπικά οι παραπάνω λόγοι με έχουν κάνει να προτιμώ το καρπούλι ακόμα και αν βγει λίγο παραπάνω γιατί μου δίνει μεγαλύτερη ασφάλεια-ταχύτητα-άνεση. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν χρησιμοποιώ ποτέ σκιμπας. Γενικά πάντως πιστεύω πως το σκιμπας πρέπει να υπάρχει και φυσικά θα πρέπει να επιδιωχθεί και για τους νομούς που αναφέρει ο Κώστας. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Krits 1,239 Report post Posted November 25, 2017 Η εκπτωτική προσφορά είναι ίδια με την περσινή, αν δεν με απατά η μνήμη μου. Και πάντα υπήρχαν οι προσφορές στυλ combo. Αν τώρα προσθέσετε και μία snowrepοrt κάρτα, υπάρχουν κι άλλοι συνδυασμοί, κυρίως για όσους δεν έχουν εκδόσει ετήσια και έχουν τη δυνατότητα να μπορούν να ανεβαίνουν μεσοβδόμαδα-καθημερινές. Αν όμως δεν έχεις δικό σου εξοπλισμό, το κόστος τείνει να ξεφεύγει, ακόμη και με τη δυνατότητα έκπτωσης στην ενοικίαση. Για τη μέση οικογένεια, με την σημερινή κατάσταση, ναι είναι σχεδόν απλησίαστη η σκιερίστικη εκδρομή όπως ανέφερε ο Βαγγέλης πιο πάνω. Share this post Link to post Share on other sites
PKGR 421 Report post Posted November 25, 2017 Σαν καινουριος που διαβάζω όλα τα παραπάνω μου σχηματίατηκε η εξής απορία. Πόσο θα μας στοιχίσει(2 άτομα εγώ και η γυναίκα μου) φέτος μία ανάβαση στα Καλάβρυτα με το ski bus (τα εισητήρια του ski bus και τα εισητήρια για το χ/κ) καθημερινή ημέρα? Νομίζω ότι αυτό θα καθορισει και τις φορές που θα ανέβουμε επάνω για ski. Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 25, 2017 €50 και για τους δυο μαζί αν δεν κάνω λάθος. 2 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
PKGR 421 Report post Posted November 25, 2017 25 ευρώ το άτομο δηλαδή. Προσωπικά εγώ ως κάποιος που θέλει να ελθει για πρώτη φορά σε επαφή με το ski, αυτή την τιμή τη βρίσκω πολύ λογική. Και θεωρώντας ότι μπορούμε να βρούμε μεταχειρισμένο εξοπλισμό πολύ φθηνα, νομίζω ότι ένα ζευγάρι δύο μισθωτών μπορεί να ανταπεξέλθει σχετικά άνετα. 100€ (για δύο φορές) το μήνα αξιζει να τα δωσεις για τις εμπειρίες που θα λάβεις... 2 Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted November 25, 2017 Απίστευτη προσφορά του ΧΚ Καλαβρύτων και των Ski Bus Κλαουδάτος ... η προσφορα αφορα συγκεκριμενη περιοχη και οχι τη Πελοποννησο... δεν νομιζετε οτι αυτο ειναι αδικο ??? ... δε ζητησαμε σκι μπας...... απλα λεω και αν θελετε πιστεψε το γιατι ειμαι παλιος εκει οπως και μερικοι αλλοι οτι ειναι σεβαστο το νουμερο προσελευσης απο λακωνια μεσσηνια αρκαδια αργολιδα και επρεπε οταν αρχισαν να μελετανε διαφορες προσφορες να εχουν και αυτο κατα νου και αυτους.... για καθημερινες αλλα και για Σ/Κ Κώστα αυτοαναιρείσαι όπως το εκλαμβάνω Δλδ διαμαρτύρεσαι για μια προσφορά που έχει να κάνει για skibus γιατί δεν μπορείς να την εκμεταλλευτείς -αφού η ίδια η περιοχή που αναφέρεσαι δεν μπορεί να υποστηρίξει τακτικό skibus-. Δεν σε καλύπτουν οι υπόλοιπες προσφορές που μέχρι σήμερα έχει βγάλει το χιονοδρομικό (ετήσια, οικογενειακή ετήσια & 3ήμερες κάρτες); Και που ισχύουν για όλους, ασχέτως διαμονής; Και στην τελική, πόσες προσφορές στην αγορά καλύπτουν το σύνολο των "θέλω" των πελατών; «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites