Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
ashbury

Χ.κ Καλαβρύτων 2017-18

Recommended Posts

Τυπικα....

Αλλα πες μου ποιος θα παει να δουλεψει αν δεν εχει σπιτι,δουλεια και οικογενεια εκει...

Αυτες οι δουλειες ειναι συμπληρωμα...

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τεσπα

Με τα ψεματα δουλεια δεν γινεται.

Αν δεν θελουμε επαγγελματιες, που να ξερουν το βουνο και το βουνο να τους ξερει.

Που ο νους τους ναναι εκει και οχι στην αλλη δουλεια (που καλα κανουν και την προσεχουν πιο πολυ)

Αυτα...θα επαναλαμβανονται μεχρι ναρθει το...κανονι. .


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αληθεια τωρα...... μετα τις τοσες φολες που εχουμε φαει υπαρχει καποιος που θα προαγορασει κουπονια χωρις να ξερει αν κ πως θα δουλεψουν τα ΧΚ φετος?....... Για να μην μιλησω για ετησια και γελαμε.........


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και όμως, είναι τόσο δελεαστική η τιμή της (σε σχέση με τις άλλες επιλογές για τους Αθηναίους) που είμαι σίγουρος ότι βρέθηκαν πολλοί γενναίοι.

 

Άλλωστε το χιονοδρομικό έχει δείξει και στο παρελθόν ότι δεν αφήνει τους κατόχους ετήσιας να υποστούν μόνοι τους την χασούρα μιας κακής χρονιάς.

  • Like 6

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

35 ευρώ για 3 συνεχόμενες ημέρες όταν πέρισυ το ΧΚΠ είχε 85 ευρώ την εξαήμερη δηλαδή 14,17 ανά ημέρα δηλαδή 3 ημερες 42,50 ευρώ.Πιστεύω οτι αν υπολογίσουμε και τα νέα διόδια που προστέθηκαν δεν είναι και τόσο συμφέρον σε σχέση με το πάνω από το αυλάκι ανταγωνιστή που εχει και γρήγορα λιφτ.

 

Υ.Γ. έχω κουραστεί να γράφω στην Στύγα στα 15 λεπτά την αυτοβιογραφία μου τόσα χρόνια.Γιατί σαν τοπίο το ΧΚΚ δεν συγκρίνεται, αν είχε και 2 νεα λιφτ τότε θα ήταν το Νο1 της Ελλάδος.

Edited by kosaitis
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 Λεπτά και έχεις παράπονο; Καϊμάκ έχεις πάει ποτέ??

Edited by Turms
  • Like 3

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 Λεπτά και έχεις παράπονο; Καϊμάκ έχεις πάει ποτέ??

Ναι μια φορά το 2008 και το διπλό αργούσε και αυτό γιατί αν και είχε ήλιο πέθανα στο κρύο μέχρι να ανέβω.Η Κρέμαση όμως όλα τα λεφτά, βάλτε λιφτ να δείτε τι βουνάρες έχουμε.

Edited by kosaitis
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμένα στο διπλό με είχε πάρει ο ύπνος... με φώναζε ο λιφτιέρης για να κατέβω

Edited by Χρήστος Λάππας
greeklish
  • Like 3

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξεκίνησαν οι παραδόσεις της ετήσιας...

 

Εγώ ήδη παρέλαβα τη δική μου.

 

Τώρα μας λείπει μόνο το χιόνι! :P

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μια σημαντική, για αρκετούς, πληροφορία
χαμένη μέσα στα ______ σχόλια της σελίδας του Χ.Κ.Κ. στο FB

Η συνεργασία της Ανώνυμης Εταιρίας ΟΤΑ του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων
με την VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
δεν ανανεώθηκε για την χειμερινή περίοδο 2017-2018.


Με λίγα λόγια 1+1 lift pass δώρο από vodafone
δεν έχει φέτος.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μια σημαντική, για αρκετούς, πληροφορία

χαμένη μέσα στα ______ σχόλια της σελίδας του Χ.Κ.Κ. στο FB

 

 

Με λίγα λόγια 1+1 lift pass δώρο από vodafone

δεν έχει φέτος.

Ωχ ωχ ωχ... Θα βγάλουν μόνοι τους τα μάτια τους!

 

Sent from my MI MAX using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα, καλή χρονιά κι ό,τι καλύτερο για το Snowclub! Συγγνώμη για το εντελώς off topic της ερώτησης αλλά μήπως μπορεί κάποιος να μου πει ένα αξιόπιστο link για το Παγκόσμιο Κύπελλο που ξεκινά αύριο? Είμαι στην Cosmote βλέπετε κι είχαν τη φαεινή ιδέα να κόψουν τα Eurosport...Ευχαριστώ και πάλι συγγνώμη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ιδού πεδίο δόξης λαμπρό λοιπόν, να απορροφήσει τη κίνηση ο Παρνασσός.

 

Ίσως πραγματικά η ισορροπία της "αγοράς" να σημαίνει ότι ο περισσότερος κόσμος θα πηγαίνει στον Παρνασσό όπου θα "χωράει" καλύτερα και θα εξυπηρετείται καλύτερα από νέους ταχύτερους αναβατήρες, και τα Καλάβρυτα να μείνουν ένα πιο μικρό ήσυχο που κάποιοι θα το προτιμούν για αυτά τα χαρακτηριστικά του και το διαφορετικό τερέν.

 

Στη πίτα πέρυσι που είχαμε κάνει μια βόλτα με τον Σπυρόπουλο μας έλεγε ότι προτιμά μια μικρότερη σταθερή ροή που να του εξασφαλίζει βιωσιμότητα παρά εξάρσεις που θα χαρακτηρίσουν το βουνό ως πολύ μικρό και χάσει κόσμο.

 

Αλλά θα καταφέρει ο Παρνασσός να δουλέψει σωστά? Η συνέχεια στις μάσκες σας...

  • Like 1

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα, καλή χρονιά κι ό,τι καλύτερο για το Snowclub! Συγγνώμη για το εντελώς off topic της ερώτησης αλλά μήπως μπορεί κάποιος να μου πει ένα αξιόπιστο link για το Παγκόσμιο Κύπελλο που ξεκινά αύριο? Είμαι στην Cosmote βλέπετε κι είχαν τη φαεινή ιδέα να κόψουν τα Eurosport...Ευχαριστώ και πάλι συγγνώμη.

 

Μερικές φορές βλέπω εδώ. Υπάρχουν σίγουρα πολλά παρόμοια. Η ανάλυση δεν είναι κάτι σπουδαίο αλλά τη δόση σου την παίρνεις, έστω κι αν πέσεις σε μη αγγλόφωνη μετάδοση.

 

Α! και προσοχή / υπομονή με τα pop-ups...

 

και δεν ανοίγουμε τα λινκς που ζητούν να εγκαταστήσεις κάποια εφαρμογή (τζίζ-καμπούμ ιός.)

Edited by panchristo

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ιδού πεδίο δόξης λαμπρό λοιπόν, να απορροφήσει τη κίνηση ο Παρνασσός.

 

Ίσως πραγματικά η ισορροπία της "αγοράς" να σημαίνει ότι ο περισσότερος κόσμος θα πηγαίνει στον Παρνασσό όπου θα "χωράει" καλύτερα και θα εξυπηρετείται καλύτερα από νέους ταχύτερους αναβατήρες, και τα Καλάβρυτα να μείνουν ένα πιο μικρό ήσυχο που κάποιοι θα το προτιμούν για αυτά τα χαρακτηριστικά του και το διαφορετικό τερέν.

 

Στη πίτα πέρυσι που είχαμε κάνει μια βόλτα με τον Σπυρόπουλο μας έλεγε ότι προτιμά μια μικρότερη σταθερή ροή που να του εξασφαλίζει βιωσιμότητα παρά εξάρσεις που θα χαρακτηρίσουν το βουνό ως πολύ μικρό και χάσει κόσμο.

 

Αλλά θα καταφέρει ο Παρνασσός να δουλέψει σωστά? Η συνέχεια στις μάσκες σας...

 

κοίτα οταν σκεφτεσαι ...μικρα...

και επι της ουσιας σαν δήμος επιδοτεις το χιονοδρομικο

το ιδανικο ειναι οσα κρεβατια εχεις.

για να μην σου πω οτι με την airbnp ισως εχεις πιο πολλα κρεβατια απο δυναμικοτητα αναβατηρων...


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ηρθε και σε μενα αλλα δεν εχει κρεμασταρι...

Ρε μαγκες θα πρεπει καθε φορα να βγαζω γαντι να ανοιγω φερμουαρ;


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε μαγκες θα πρεπει καθε φορα να βγαζω γαντι να ανοιγω φερμουαρ;

 

Πολλοί θα πλήρωναν για να σε βλέπουν να το κάνεις. :heart:

 

:shuriken:

  • Like 2

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με την αναλογη μουσικη

  • Like 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα, καλή χρονιά κι ό,τι καλύτερο για το Snowclub! Συγγνώμη για το εντελώς off topic της ερώτησης αλλά μήπως μπορεί κάποιος να μου πει ένα αξιόπιστο link για το Παγκόσμιο Κύπελλο που ξεκινά αύριο? Είμαι στην Cosmote βλέπετε κι είχαν τη φαεινή ιδέα να κόψουν τα Eurosport...Ευχαριστώ και πάλι συγγνώμη.

βαλε ενα πιατακι στον Αστρα 19E να βλεπεις ελευθερα το Eurosport , sport1 ειναι ελευθερα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ήρθε και σε μένα η κάρτα. Πρωτόγνωρη χαρά ενός νιούφη. Δεν βλέπω την ώρα να τη χρησιμοποιώ.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κ μένα ήρθε η κάρτα παίδες. Να παίξει καρπούλι όμως μπόλικο γιατί δε μας βλέπω αλλιώς :D

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχεις βαλει χαμηλα τον πηχη...

Θα δρομολογησω φυματικες σαρανταποδαρουσες με μηνισκο.

Πρωτη σταση εξω απο το lidl.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων: Ετήσιο Ski Pass με 230€ από 330€

 

https://www.regroup.gr/default/388/city/11/deals/9163/xionodromiko-kentro-kalavryton-ethsio-ski-pass/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=reGrp_NL_031117_National_Tra

Δείτε την Προσφορά

  • 230€ από 330€ για Ετήσιο Ski Pass για 1 Άτομο (για Όλη τη Χιονοδρομική Περίοδο)
Με την ολοκλήρωση του νέου αυτοκινητόδρομου Αθηνών – Πατρών, το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων, γίνεται το Χιονοδρομικό με την γρηγορότερη, ευκολότερη και ασφαλέστερη πρόσβαση από την Αθήνα με το 75% της διαδρομής να είναι σε κλειστό, ασφαλή αυτοκινητόδρομο (Ολυμπία Οδός).

Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων

Σας περιμένουν 14 πίστες, εκ των οποίων οι 3 είναι baby πίστες για εκμάθηση στα πρώτα στάδια (μία υπάρχει δίπλα στα εκδοτήρια των εισιτηρίων στο κάτω επίπεδο, μία καινούργια μήκους 2,5 χλμ.-Αρμονία και μία στη Βαθιά Λάκκα). Καλύπτουν όλους τους βαθμούς δυσκολίας και όλα τα επίπεδα ικανότητας. Οι καταβάσεις αρχίζουν από τα 2328μ. και φτάνουν έως τα 1700μ. υψόμετρο, με το επιμέρους μήκος τους να κυμαίνεται από 165μ. έως 3.210μ. (από την κορυφή του αναβατήρα Στύγα μέχρι τη βάση του ΧΚΚ). Υπάρχουν πιστοποιημένες από την διεθνή ομοσπονδία χιονοδρομίας (F.I.S Homologation) για την διοργάνωση διεθνών αγώνων σκι.

Με την προσθήκη των νέων πιστών και αναβατήρων, έχει αυξήσει τα συνολικά χιλιόμετρα, δυνατής διαστρωμένης χιονοδρομίας, από 20km σε 25km. Συγκεκριμένα, περιλαμβάνεται η προσθήκη της νέας πίστας που ονομάστηκε «Φοίβη». Πρόκειται για τη νέα μαύρη (πολύ δύσκολη) πίστα του χιονοδρομικού, με μήκος 850m και υψομετρική διαφορά στα 290m, όπου δίνει τη δυνατότητα μίας επιπλέον επιλογής για τους πολύ έμπειρους χιονοδρόμους, μαζί με την «Αντιγόνη».

Επιπλέον, προστέθηκε η «Αρμονία», η οποία είναι και η μεγαλύτερη σε μήκος πίστα του χιονοδρομικού, με μήκος 2700m. Είναι μία πράσινη (πολύ εύκολη) πίστα, με μία εξαιρετική διαδρομή ανάμεσα στο ελατόδασος του Χελμού, ξεκινώντας από τη μέση του βουνού και καταλήγοντας στη βάση του, στον αναβατήρα Δάφνη.

Έχει προστεθεί ο νέος παιδικός αναβατήρας (Snow Fun Park), δημιουργώντας έναν ξεχωριστό χώρο για τους πολύ μικρούς φίλους, όπου μπορούν να συνδυάσουν, το παιχνίδι στο χιόνι με το φουσκωτό κάστρο και τις τσουλήθρες που διαθέτει το χιονοδρομικό, με τη χιονοδρομία.

Με αυτές τις προσθήκες το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων, έχει καταφέρει να αυξήσει κατά πολύ τα χιλιόμετρα και τις επιλογές που μπορούν να έχουν οι χιονοδρόμοι. Το σημαντικότερο είναι ότι, αυτό αφορά όλα τα επίπεδα χιονοδρόμων και το βαθμό δυσκολίας των πιστών!

Δείτε αναλυτικά πληροφορίες για την κάθε πίστα «εδώ»

Αν είστε λάτρεις του ski και του snowboard στα Καλάβρυτα θα ικανοποιηθείτε από κάθε άποψη:
- Άνετες πίστες χωρίς συνωστισμό
- Καλός χρόνος αναμονής στα lifts ακόμα και τα Σαββατοκύριακα
- Καλή ποιότητα χιονιού αλλά και υψηλού επιπέδου διάστρωση
- Άνετη και γρήγορη πρόσβαση με το καινοτόμο ski bus από Αθήνα, Κόρινθο, Καλαμάτα, Τρίπολη για οικονομική μεταφορά και αναχώρηση μετά το κλείσιμο των πιστών
Snow Park
Το καλοκαίρι του 2016, επανασχεδιάστηκε και αναβαθμίστηκε για την νέα σεζόν 2016-2017! Ολοκληρώθηκαν οι απαραίτητες χωματουργικές εργασίες και πλέον, μπορεί να λειτουργεί με μικρή χιονοκάλυψη (λόγω των χωματουργικών εργασιών) και μετά από δυνατές χιονοπτώσεις θα παραδίδεται πιο γρήγορα στους φίλους του ελεύθερου στυλ.
Ο χώρος του πάρκου μεγάλωσε (σε πλάτος) για την τοποθέτηση επιπλέον εμποδίων (obstacles και jumps).

Είναι το μοναδικό snowboard πάρκο στην Ελλάδα, στη θέση Βαθιά Λάκκα, με kickers και rails. Ο χώρος του πάρκου διαθέτει εμπόδια (obstacles και jumps). Επίσης έχουν δημιουργηθεί 2 διαφορετικές διαδρομές (lines) με 5 εμπόδια η κάθε μία. Έτσι, ο κάθε χιονοδρόμος μπορεί να επιλέγει τη διαδρομή που ταιριάζει στις ικανότητές του και να κινείται στο πάρκο με ασφάλεια. Οι αρχάριοι έχουν τη δυνατότητα να κάνουν μια ομαλή εισαγωγή στο κόσμο του ελεύθερου στυλ και οι προχωρημένοι μπορούν να ανεβάσουν το επίπεδό τους καθώς ανεβαίνει και ο βαθμός δυσκολίας. Το πάρκο λειτουργεί καθημερινά από τις 10:00 έως τις 15:00 κατά τη διάρκεια της χιονοδρομικής περιόδου και εφόσον το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες.

Freeride

Το Freeride είναι ελεύθερη κάθοδος στο χιόνι, όπου δεν υπάρχουν σημαδεμένες πίστες και όπου ο καθένας μόνος του εξερευνάει τις πίστες και τα μονοπάτια, ενώ το χιόνι είναι βαθύ και επιφέρει διάφορες εκπλήξεις, πολύ συχνά επικίνδυνες για τους χιονοδρόμους. Αυτός ο τρόπος χιονοδρομίας αποτελεί πραγματική ατραξιόν για αυτούς που αναζητούν την αδρεναλίνη.

Το Χιονοδρομικό Κέντρο των Καλαβρύτων είναι ιδανικό για τους λάτρεις του Freeride καθώς προσφέρει μια ολοκληρωμένη ποικιλία διαδρομών εκτός πίστας διαφορετικών κλίσεων και γεωμορφολογίας και υπόσχεται να ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό χιονοδρόμο.

Για Φανατικούς Snowboarders!
Το συναίσθημα που εκφράζει απόλυτα τους freeriders στο βουνό είναι: Απεριόριστη ελευθερία κινήσεων και αισθήσεων! Δεν υπάρχει καλύτερη αίσθηση από την γεύση της αδρεναλίνης.

Το snowboard έχει και «τη χαρά της μεταμφίεσης» και ο κόσμος αυτό το λατρεύει. Ντύνεσαι, δένεσαι και ξεχνάς για λίγες ώρες την γραβάτα του γραφείου τις σκοτούρες τις δουλειάς.
  • Τα μονοπάτια.. άπειρα. Αρκεί να ξέρεις το βουνό καλά και να μην εξαρτάσαι μόνο απ τις διαδρομές που βλέπεις από τα lifts
  • Αμέτρητα powder runs μέσα στα δέντρα για κάθε επίπεδο και κλίσεις αντάξιες των Ευρωπαϊκών Άλπεων
  • Ένα σχετικά μικρό βουνό αλλά με απεριόριστα φυσικά obstacles για ατελείωτο παιχνίδι.
  • Η άγκυρα είναι το μεγάλο και καλά κρυμμένο μυστικό για τους riders. Όλος ο κόσμος μαζεύεται στην Στύγα και εκεί στήνεται ένα παιχνίδι από την κορυφή της Άρτεμις μέχρι το parking όπου θα συναντήσετε φυσικά shapeαρισμένα kickers, μεγάλα drops και λόγω των δέντρων άριστη ποιότητα χιονιού
  • H απάτητη πλευρά της Άρτεμης 3 (αυγό) προσφέρει μεγάλες συγκινήσεις στους freeriders
Θα βρείτε επίσης:
- Έλκηθρα για μικρούς και μεγάλους
- Snowmobiles
- Εκδρομές
- Νυχτερινό Σκι
- Σχολές Σκι
- Κατάστημα ενοικίασης εξοπλισμού
- Καντίνα στη Βαθιά Λάκκα

Chalet
Χτισμένο εξ’ ολοκλήρου από Φινλανδικούς κορμούς, το επιβλητικό Chalet προσφέρει μια ζεστή και χαλαρωτική ατμόσφαιρα με θέα τη μυθική Στύγα. Βρίσκεται σε υψόμετρο 1750 μέτρων δίπλα από το parking του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων. Στον χώρο του, μπορείτε να απολαύσετε ένα ζεστό ή κρύο ρόφημα και να το συνοδεύσετε με παραδοσιακά χειροποίητα γλυκά Καλαβρύτων κ.ά. Για ένα ελαφρύ γεύμα μπορείτε να επιλέξετε παραδοσιακά σφολιατοειδή, donuts, burger, hot dog. σαλάτες και ελαφριά γεύματα. Θα βρείτε επίσης ζεστά πιάτα βασισμένα σε παραδοσιακές συνταγές, χειροποίητα παραδοσιακά προϊόντα και παιδικά μενού. Οι επισκέπτες του chalet έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν, στα περίπτερα που λειτουργούν εντός του χώρου, παραδοσιακά προϊόντα της ευρύτερης περιοχής της Αχαΐας καθώς και αναμνηστικά. (Ωράριο: 08:00 – 16:00 Καθημερινά & Σαββατοκύριακο)

Καντίνα της Βαθειάς Λάκκας
Στα 1800μ. υψόμετρο και στη καρδιά του «μαγικού βουνού», θα βρείτε την πιο ζεστή παρέα του Χελμού! Χαλαρώστε με ζεστά ροφήματα, ποτά και φαγητά που συνοδεύονται από ποιότητα και άκρως προσιτές τιμές. Το φιλικό περιβάλλον και το άψογο σέρβις θα σας ανανεώσουν, θα σας ξεκουράσουν και θα σας ανεβάσουν το κέφι και την όρεξη. Η καντίνα βρίσκεται πλησίον του μεγαλύτερου snow park της Ελλάδας, που με την βοήθεια της ομάδας της funbag, λειτούργει καθημερινά ένα αρτιότατο, άκρως γοητευτικό και περιπετειώδες πάρκο.

Δείτε το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων στο www.kalavrita-ski.gr και στο Facebook
  • Like 2

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν είστε λάτρεις του ski και του snowboard στα Καλάβρυτα θα ικανοποιηθείτε από κάθε άποψη:

- Καλός χρόνος αναμονής στα lifts ακόμα και τα Σαββατοκύριακα
  • Η άγκυρα είναι το μεγάλο και καλά κρυμμένο μυστικό για τους riders. Όλος ο κόσμος μαζεύεται στην Στύγα και εκεί στήνεται ένα παιχνίδι από την κορυφή της Άρτεμις μέχρι το parking όπου θα συναντήσετε φυσικά shapeαρισμένα kickers, μεγάλα drops και λόγω των δέντρων άριστη ποιότητα χιονιού
  • H απάτητη πλευρά της Άρτεμης 3 (αυγό) προσφέρει μεγάλες συγκινήσεις στους freeriders

Aχ βρε Καλάβρυτα, αυτά τα ψέματα να μη γράφατε τι ωραίο χιονοδρομικό που θα είσασταν. Ακούς εκεί καλός χρόνος αναμονής, ναι για το Χαλκίδα Αθήνα καλός χρόνος είναι η μια ώρα, για το Κολιάτσου Παγκράτι το λες και τρισάθλιο.

 

Αν δεν κάνω λάθος η πολιτική του χιονοδρομικού και φέτος θα είναι πρώτα να προσπαθεί να ανοίγει η Στύγα και μετά η Άρτεμις. Γιατί το σωστό και το λογικό στην Ελλάδα να το αγνοούμε και να κάνουμε το παράλογο?

 

Νομίζω η νέα διοίκηση του χιονοδρομικού, εφόσον έχει κληρονομήσει αυτούς τους υπό κατάρρευση και ατάκτως ερριμένους αναβατήρες το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να επενδύσει στην αλήθεια και να κάνει το λογικό όσο και ο "κακός πελάτης" να θέλει το παράλογο. Δυστυχώς σε αυτά τα δυο σημεία επιμένει να επενδύει στο παράλογο και στο ψέμα.

 

Κρίμα που δεν επενδύει στην πράξη και στον θησαυρό που είναι η Άρτεμις

 

Μερικές προτάσεις...

 

Καλός χρόνος αναμονής στα lifts ακόμα και τα κάποια Σαββατοκύριακα

 

Καλός χρόνος αναμονής στα lifts ακόμα και με λίγη τύχη Σαββατοκύριακα

 

Καλός χρόνος αναμονής στα lifts νωρίς το πρωί και αργά το μεσημέρι ακόμα και Σαββατοκύριακα

Edited by ΜΙΚ
  • Like 2

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ετησια στην Ελλαδα??? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ............

 

Ετσι που τα γραφουν νομιζεις οτι διαβαζεις για ΧΚ στις Αλπεις...........


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...