giannis-ski 4,870 Report post Posted March 26, 2020 Εχμ...πίτα σφολιάτα με κιμά, κρεμμύδια, πράσσο και.... μοτσαρέλα. ευκολη σύντομη νόστιμη ! 8 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted March 28, 2020 Backhendl !!! ( παναρισμενα κομμάτια από κοτόπουλο ) Όσοι από εσάς επισκεφτήκατε εστω και μια φορά τις αυστριακές Άλπεις θα το έχετε τουλάχιστον διαβάσει στις καρτες των εστιατορίων . Όσοι από εσάς το τίμησαν ξέρω ότι τώρα θα χαμογελούν αναπολώντας ! Εύκολη και νοστιμότατη συνταγή και σχετικά γρήγορη αν και θα ήταν καλό να μαριναριστεί το κοτόπουλο σε γάλα καρύδας με τα απαραίτητα καρυκεύματα από το προηγούμενο βράδυ ! 5 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted March 28, 2020 Να έχει μαριναριστεί με αντισηπτικό , Κατά τον τεμαχισμό να φοράτε χειρουργικά γάντια ,η μάσκα πάντα μα πάντα φοριέται εάν δεν έχετε κακό του κεφαλιού σας και η μάσκα πρέπει να είναι ιατρική όχι η μάσκα του Ζορό και τώρα η συνταγή της ημέρας Quote Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted March 29, 2020 Paella ! Για τους λίγο πιο «προχωρημένους» αλλά αξίζει τον κοπο ! Σε 40-45 λεπτά είναι έτοιμη , μπάι δε γουει … !! 6 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted March 30, 2020 ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ!! .....η "μπιζνα"των "skiers-boarders" σε καλει να μας δειξεις τι αλλο καλο ξερεις να φτιαχνεις!! 2 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
geovas77 62 Report post Posted April 1, 2020 Αφού δεν μπορούμε να τσουλησουμε και είμαστε κλεισμένοι σπίτι η μαγειρική ηρεμεί, το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω πόσα κιλά θα βάλουμε μέχρι να τελειώσει αυτή η ιστορία.Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted April 1, 2020 @geovas77: Μπορείς να μας πεις τι βλέπουμε στις τελευταίες τρεις φωτογραφίες ? Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
geovas77 62 Report post Posted April 1, 2020 Λαχανοντολμάδες που τους έχει σκεπάσει η μπεσαμέλ, Παστίτσιο και χοιρινό σελινάτο με αυγολέμονο. Έχω ανεβάσει τις φώτο στη μικρότερη ανάλυση που μου έδινε το tapatalk και δεν φαίνονται καθαρά. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted April 1, 2020 2 hours ago, geovas77 said: Λαχανοντολμάδες που τους έχει σκεπάσει η μπεσαμέλ, Παστίτσιο και χοιρινό σελινάτο με αυγολέμονο. Έχω ανεβάσει τις φώτο στη μικρότερη ανάλυση που μου έδινε το tapatalk και δεν φαίνονται καθαρά. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk Ρε φιλε... Τι τον θες τον κορωνοϊο; Τελος Απριλιου θα σου βγαινει η χολιστερινη απ'τα ρουθουνια! Just kidding! Ευτυχως που αποφασισε ο μειραξ ν'αλλαξει δουλεια, και μενει μαζι μας. Σημερα γαριδες σωταρισμενες με σκορδο και βασιλικο πανω απο μακαρονια με πεστο! Κατι τσιμπησαμε και σημερα!... 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nx250 143 Report post Posted April 2, 2020 (edited) On 3/28/2020 at 9:18 AM, giannis-ski said: Backhendl !!! ( παναρισμενα κομμάτια από κοτόπουλο ) Όσοι από εσάς επισκεφτήκατε εστω και μια φορά τις αυστριακές Άλπεις θα το έχετε τουλάχιστον διαβάσει στις καρτες των εστιατορίων . Όσοι από εσάς το τίμησαν ξέρω ότι τώρα θα χαμογελούν αναπολώντας ! Εύκολη και νοστιμότατη συνταγή και σχετικά γρήγορη αν και θα ήταν καλό να μαριναριστεί το κοτόπουλο σε γάλα καρύδας με τα απαραίτητα καρυκεύματα από το προηγούμενο βράδυ ! Γιάννη μην στέλνεις μόνο φωτογραφίες, θέλουμε και την συνταγή! Τώρα χρόνο έχουμε άφθονο για μαγειρική!!! (και για την Paella)! Edited April 2, 2020 by nx250 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted April 2, 2020 Εγω προτιμω να μαγειρευω φαγητα που βγαινουν πολλες μεριδες και φτουρανε. Οι περισσιες πανε στην καταψυξη για αργοτερα. Σημερα ειπε η μαμα: Σημερα εχει πιττα! Τι προτιματε; Τυροπιττα, κρεατοπιττα η σπανακοπιττα? Το εχω παρακανει η μου φαινεται? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted April 3, 2020 Μόλις συνειδητοποίησα ότι πλησιάζω την ηλικία της πρεσβυωπίας (ακόμα την αποφεύγω λόγω μυωπίας) Ο λόγος; το ότι τα δύο τ στις λέξεις του Μάκη είναι δυσδιάκριτα και συγχέονται με Π. Μάκη, παρακαλώ με ένα Τ η πίτες, να μην μπερδευόμαστε... 1 2 Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted April 3, 2020 2 hours ago, panchristo said: Μόλις συνειδητοποίησα ότι πλησιάζω την ηλικία της πρεσβυωπίας (ακόμα την αποφεύγω λόγω μυωπίας) Ο λόγος; το ότι τα δύο τ στις λέξεις του Μάκη είναι δυσδιάκριτα και συγχέονται με Π. Μάκη, παρακαλώ με ένα Τ η πίτες, να μην μπερδευόμαστε... Η αρχη της απλοποιησης των ξενων λεξεων δεν με βρισκει συμφωνο. Δεν προκειται να γραψω ποτε τρενο. Η pitta ειναι ιταλικη λεξη και την εξελληνιζω σαν πιττα, οπως ετσι μαθαμε εμεις οι αρχαιοι. Πηγαινε να παρεις ενα ζευγαρι γυαλια, θα σου ανοιξει καινουριους κοσμους 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted April 3, 2020 Εχμ...δεν ξέρω πως και τι μάθατε εσείς οι «αρχαίοι» νεοέλληνες , αλλά η λέξη πίτα είναι ελληνική https://el.wiktionary.org/wiki/πίτα. Και γράφεται με ένα τ, όπως ακριβώς έγραψε ο πανχριστος ! Αλλο που τα ιταλακια την εκμεταλλεύτηκαν και μας την πλασάρουν τώρα σαν ιταλική μαεστρία. …να ουμ ας ουμ Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted April 3, 2020 https://el.wiktionary.org/wiki/πίτα Για να περνά η ώρα μας όταν δεν μαγειρεύουμε πράγματι το πίτα με ένα τ είναι όπως λέει https://el.m.wiktionary.org/wiki/μεσαιωνικά_ελληνικά αλλά το πιττα με δυο τ είναι (παρωχημένο) https://el.m.wiktionary.org/wiki/πίττα#Αρχαία_ελληνικά_(grc) και ήμαστε στην αρχή .... χαθήκαμε εάν συμπεριλάβουν και τον Μάιο .... αλλά πιτόγυρο με ένα τ είναι απλό πιτόγυρο με δυο τ είναι το με απ ‘όλα .... κουράγιο μπόρα είναι ....... 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted April 3, 2020 (edited) Σημερα το μενου ειχε Seared Marinated Ahi Tuna with Orange Soy sauce. Καλο βγηκε και βολευει γιατι και το κατεψυγμενο Ahi ειναι γευστικοτατο. http://www.allrecipes.com/recipe/39455/marinated-tuna-steak/ Edited April 3, 2020 by MakisM Προσθεσα την συνταγη 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted April 3, 2020 (edited) Οπλιστειτε με δυναμη και αντοχη γιατι κατα κει παει η δουλεια... Μια στατιστικη μελετη που διαβασα σχολιαζει πως τελος Μαιου ,αρχες Ιουνιου με ευρος ενα δεκαημερο τα περιστατικα θα ειναι πλεον ελαχιστα. Αρα ... Edited April 3, 2020 by leonidastria 4 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted April 9, 2020 Οπλισμένος λοιπόν με δύναμη και αντοχή, όπως λέει και ο φίλος leonidastria αποφάσισα σήμερα να τζαμαρω (κοινώς : αυτοσχεδιασω ) Steinbeißer (δεν ξέρω πως λέγεται αυτό το ψάρι στα ελλήνικος ) με κριθαράκι και φρέσκια ρίγανη . 2 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted April 10, 2020 Τσιπούρα στον φούρνο και πατάτες με πράσινα (άλογα) σπαράγγια … excellent !! 3 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted April 10, 2020 Μετά το ψάρι χρειάζεται ένα Αρμενοβιλ 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted April 12, 2020 (edited) Εχμ...μιας και στην γερμανολανδη έπεσε φέτος το Πάσχα μια μόλις εβδομάδα πριν το ελληνικό είπα να «προπονηθώ» για το ερχομενό Σάββατο .... Μαγειρίτσα αλλά χωρίς έντερα κλπ. Απλά με αρνίσιο κρέας. στην τελευταία φωτογραφία η «ανταμοιβή» που εισέπραξα σήμερα το πρωί.... Edited April 12, 2020 by giannis-ski 6 1 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted April 14, 2020 (edited) Apfelstrudel mit Vanillesoße...λεπτό φύλλο πίτας ( με ένα «τ» !) με γέμιση από μήλα, σταφίδες και κανέλλα με σάλτσα βανίλιας. υπάρχει άραγε κάποιος που να έχει επισκεφτεί το τιρολο και να μην το έχει τιμήσει ? εδω μια … «πατριωτική» παραλλαγή με φέτα, μανιτάρια, άνηθο και μαϊντανό. λεει, λέει ! Edited April 14, 2020 by giannis-ski 6 1 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,401 Report post Posted April 14, 2020 Ακόμα και εγώ λύγισα! 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted April 14, 2020 Αλμυρό άπφελστρουντελ, νομίζω με καθήλωσες! 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted April 16, 2020 …και που είστε ακόμα, παληκαρια... 1 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites