guincho 0 Report post Posted March 27, 2012 Καλα κανεις Zeto και τα λες γιατι κανεις μας δεν τα γνωριζει αν δεν τα παθει... Τεραστιο το κοστος-ο πονος-και η ταλαιπωρια που περιμενουν οποιον ατυχο το παθει ... Μακρια απο ολο τον κοσμο θα ευχηθω σε ολους Και περαστικα σε αυτους που σταθηκαν λιγοτερο τυχεροι.... Μια Καλησπερα και απο μενα! Κρατωντας αυτο ο τελευταιο για ''περαστικα σε οσους σταθηκαν λιγοτερο τυχεροι'' να πω ενα ευχαριστω, καθως συμβαινει να μαι και γω μια απο τους παθοντες του θεματος με προσφατη διαγνωση ρηξης στον προσθιο χιαστο του αρ. γονατος.Ετσι, αρχισα να ψαχνω διαφορα σχετικα αρθρα στο διαδικτυο και οσο περισσοτερη γνωση αποκτουσα τοσο περισσοτερο με κυριευε ο φοβος.Ωστοσο ειναι παρηγορο σιγουρα το γεγονος πως και αλλοι επαθαν κτ αντιστοιχο και ενθαρρυντικο το οτι το ξεπερασαν, εννοωντας ολο το πακετο απο τη στιγμη που συνειδητοπειεις μεχρι και το χειρουργειο...Η περιπτωση μου ειναι αυτη ενος ανθρωπου που του αρεσουν τα ταξιδια και ο αθλητισμος.Ομως, δεν ειχα συμμαχο την πειρα και βρεθηκα με το συγκεκριμενο προβλημα.Τι γινεται ομως που τον Αυγουστο παντρευομαι και μαλιστα ο γαμος μου θα γινει στην επαρχια, εχω και τις διαφορες ετοιμασιες,αφου τωρα θα αρχιζαν και οι προβες νυφικου κτλ?"Στερνη μου γνωση να σε ειχα πρωτα που λεει και η μητερα μου'' Λοιπον, αν καποιος μπορει να συμβουλεψει σχετικα, εννοειται εχω απευθυνθει σε γιατρο μου ειπαν για χειρουργικη αποκατασταση και εχω κανει και την μαγνητικη που επιβεβαιωνει τη ρηξη , επιπλεον εχω οστικο οιδημα και ρωγμωδες καταγμα στην περονη...Μου ειπαν πως πρεπει να ξεκουραστω 1 μηνα και το χειρουργειο το βλεπουμε και απο φθινοπωρο.Πως ομως να ηρεμησω με την ανασφαλεια των ετοιμασιων και αραγε θα ειμαι ενταξει την ημερα του γαμου για να μπορω να χορευω κιολας?Δεν ξεκινησα φυσιοθεραπεια, αφου οπως μου συστησαν θα πρεπει να υποχωρησει το οιδημα, μετα συντηρητικα κανω τις φυσιοθεραπειες και αν δεν εχω ασταθεια ολα καλα, θα γινει κα ο γαμος και απο φθινοπωρο το χειρουργειο.Ο γαμος ειναι 25 Αυγουστου...Αρκει μια επιγονατιδα για εκεινη την ημερα?δεν εχω παρατηρησει ακομη ασταθεια, αλλα δεν το παταω κιολας αφου δεν πρεπει σε αυτο το σταδιο.Ειμαι με τη χρηση πατεριτσας κτλ.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted March 27, 2012 Παρε biofenac για νσ φυγει το πριξιμο, και με το που στρωσει πισινα και φισικοθεραπειες...μια χαρα θα εισαι και θα χορεψεις και τα παντα ολα Sent from my GT-I5800 using Tapatalk Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted March 28, 2012 Παρε biofenac για νσ φυγει το πριξιμο, και με το που στρωσει πισινα και φισικοθεραπειες...μια χαρα θα εισαι και θα χορεψεις και τα παντα ολα Sent from my GT-I5800 using Tapatalk Χρηστο τι εχεις παθει με την biofenac ρε φιλε? Τα ιδια μου ελεγε ο πρωην γιατρος μου (ο οποιος τ απερνε απ την προμηθευτρια εταιρεια) και εγινε ...πρωην Εχει γεμισει ολη την περιοχη με σκευασματα τετοιου ειδους (ενεσιμα) και εχει καταχρεωσει το κρατος το παλιολαμογιο......νεους ,γερους σε ΟΛΟΥΣ!!!!! Μηπως εισαι γιατρος(η φατσα σου στο avatar κατι προς ορθοπεδικο με βγαζει)..... 1 Quote o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted March 28, 2012 Για μένα αρμόδιος είναι μόνο ο γιατρός σου.Θα περιμένεις να επουλωθεί το κάταγμα και θα έχει εννοείται μέχρι τότε φύγει και το οίδημα.Από εκεί και πέρα,και εφόσον θα γίνει η επέμβαση μετά το γάμο,μέχρι τότε θα ακολουθήσεις πρόγραμμα εκγύμνασης των μυών που περιβάλλουν το γόνατο, ώστε να σε 'κρατάνε΄ σε περίπτωση φόρτου.Τώρα για πολύ χορό και βαθιά καθίσματα δεν ξέρω,νομίζω ότι ακόμα και με επιγονατίδα δεν έχεις τόση ελευθερία.Εκτός βέβαια κι αν είσαι ΄τερας΄ γυμναστικής και φτιάξεις πόδια-τούμπανο. Περαστικά και καλώς ήρθες στο φόρουμ,έστω και υπό κακές συνθήκες.Το έπαθες στο σκι?(αν θες απαντάς) Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted March 28, 2012 guincho νομίζω οτι , καλό είναι να πάρεις και άλλες γνώμες απο γιατρούς, ενώ παράλληλα φυσικοθεραπεία και κολύμβηση θα βοηθήσουν σημαντικά την κατάσταση. Μεταφέρω την εμπειρία φίλου ο οποίος πριν ένα χρόνο είχε ρήξη χιαστού και εφέτος έκανε και σκι χωρίς πρόβλημα, ακολουθώντας μέχρι στιγμής συμβατικό πρόγραμμα αποκατάστασης και πιθανότατα θα ματαιώσει και την επέμβαση που προγραμμάτιζε. Ευχομαι το καλύτερο και σύντομα περαστικά. Θυμάστε τον Γιαννάκη: Επαιζε τόσα χρόνια μπάσκετ με ρήξη χιαστού! Quote Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted March 28, 2012 Χρηστο τι εχεις παθει με την biofenac ρε φιλε? Τα ιδια μου ελεγε ο πρωην γιατρος μου (ο οποιος τ απερνε απ την προμηθευτρια εταιρεια) και εγινε ...πρωην Εχει γεμισει ολη την περιοχη με σκευασματα τετοιου ειδους (ενεσιμα) και εχει καταχρεωσει το κρατος το παλιολαμογιο......νεους ,γερους σε ΟΛΟΥΣ!!!!! Μηπως εισαι γιατρος(η φατσα σου στο avatar κατι προς ορθοπεδικο με βγαζει)..... σιγα μη παιρνω και προμηθεια ρε για το μπιοφενακ το λεω απο εμπειρια...κανει δουλεια φιλε....εμενα αμεσως ξεπριστηκε... υγ. στη πισινα να μην κολυμπας...να κανεις ασκησεις μονο στη παιδικη πισινα για ενδυναμωση...ρωτα και τον γυμναστη εκει να σου πει ακριβως ασκησεις Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted March 28, 2012 σιγα μη παιρνω και προμηθεια ρε για το μπιοφενακ το λεω απο εμπειρια...κανει δουλεια φιλε....εμενα αμεσως ξεπριστηκε... υγ. στη πισινα να μην κολυμπας...να κανεις ασκησεις μονο στη παιδικη πισινα για ενδυναμωση...ρωτα και τον γυμναστη εκει να σου πει ακριβως ασκησεις .........γιατρε μου εαν δεν εχει πισινα μηπως γινεται και στην μπανιερα? Quote o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted March 28, 2012 Και στη κολυμπηθρα αν θες Sent from my GT-I5800 using Tapatalk Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
itiotis 779 Report post Posted March 28, 2012 Περαστικά φίλε. Προσπάθησε να βρεις έναν γιατρό που να μπορείς να εμπιστευτεις και με υπομονή να εφαρμόσεις ό,τι απαιτείται για την σωστή αποκατάσταση. Η υγεία παν' απ' όλα Quote Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις... Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα... Share this post Link to post Share on other sites
tsako1mango 1 Report post Posted March 28, 2012 Καλησπέρα και από εμένα σε όλους. Καταρχάς να ευχαριστήσω τόσο τη Γιώτα (από αυτήν έχω διαβάσει τα περισσότερα post) όσο και όλους τους υπόλοιπους που παραθέτουν τις δικές τους εμπειρίες και απόψεις και με έχουν βοηθήσει πάρα πόλυ να μάθω κάποια περισσότερα πραγματα στο κομμάτι που λέγεται πρόσθιος χιαστός. Αν και δεν ασχολόυμαι με το ski,βρήκα και εγώ το site απο το google. Είμαι και εγώ ένας απο τους ''τυχερούς '' που απεκόμισα μια ρίξη πρόσθιου χιαστού παίζοντας ποδοσφαιρο.(ειμαι 33 ετών,αλλα θα ήθελα να συνεχίσω να αθλούμαι γι αυτο και αλλωστε μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία της επέμβασης). Έχω χτυπήσει απο Νοέμβρη μήνα και αρχικά πηγαίνοντας σε ορθοπεδικό μου έιχε διαγνωσθει οτι έχω μαλλον υποστέι ζημιά στον πλάγιο σύνδεσμο.Η αλήθεια είναι οτι δεν έχω καποια έντονη αστάθεια ακόμα και τώρα,και είχα αντιμετωπίσει το πρόβλημα αρχικά με φ/θ .Βέβαια με τη πάροδο του χρόνου είδα οτι καποιες ενοχλήσεις υπήρχαν και το Δεκεμβρη έκανα μαγνητική που τελικα έδειξε το πραγματικό προβλημα.Έφτασε καπου τωρα το πλήρωμα του χρόνου να μπω και εγω στη διαδικασία της επέμβασης.Η επιλογή του γιατρού ειναι το δυσκολότερο κομμάτι απο οτι βλέπω. Έχω επισκεφθεί καποιους και εχω πάρει καποιες γνώμες,αλλά θα ήμουν πολυ ευγνωμων αν θα μπορούσατε μεσω pm να μου συστήσετε καποιους απο δικια σας εμπειρία η γνωστων σας. Ευχαριστω εκ των προτερων.και sorry αν σας κούρασα. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fulvia 3 215 Report post Posted May 31, 2012 Μηνίσκος και πάλι.... Το 2006 έπαθα μηνίσκο στο δεξί μου πόδι. Παρόλη την προτροπή γνωστού χειρουργού να τον χειρουργήσω, προτίμησα να κάνω φυσικοθεραπεία και, έκτοτε, έχω στήσει καλά το πόδι μου, αθλούμαι, κάνω σκι, παίζω τένις (αλλά, μάλλον, παραπαίζω). Τον Απρίλιο, μετά από πενθήμερο έντονης αθλήσεως και μία μέρα που είχα παίξει έντονα τένις, κάθησα να αλλάξω μόνος μου τα χειμερινά ζαντολάστιχα. Μετά από τρία τέταρτα βαθέων καθισμάτων, ένιωσα κάποια ενόχληση στο καλό μου πόδι. Κάθισα στ’ αυγά μου μία εβδομάδα, ήρθε το Πάσχα, έφυγα, ξανάρχισα τα πάντα και, …. σήμερα διεγνώσθη μηνίσκος και στο αριστερό μου πόδι. Το ξέρω ότι δεν είναι προς θάνατον, ιδιαίτερα με όσα γράφονται εδώ, αλλά αμάν…. Βαριέμαι και τις φυσικοθεραπείες και την αποχή από κάποια σπορ (ευτυχώς επιβάλλεται το κολύμπι και το ποδήλατο σε ομαλή άσφαλτο – αφού δεν έχω μαγνητικό) . Κυρίως, ότι και να’ ναι, ο μηνίσκος είναι και αυτός μία σωματική βλάβη, από ένα ελάττωμα σε κάθε πόδι μου. Quote Μιχάλης Δημάκης<br />Ει το φέρον σε φέρει, φέρε και φέρου. Εί δ' αγανακτείς και σ' εαυτόν λυπείς και το φέρον σε φέρει. Share this post Link to post Share on other sites
koukos 362 Report post Posted May 31, 2012 Μηνίσκος και πάλι.... Το 2006 έπαθα μηνίσκο στο δεξί μου πόδι. Παρόλη την προτροπή γνωστού χειρουργού να τον χειρουργήσω, προτίμησα να κάνω φυσικοθεραπεία και, έκτοτε, έχω στήσει καλά το πόδι μου, αθλούμαι, κάνω σκι, παίζω τένις (αλλά, μάλλον, παραπαίζω). Τον Απρίλιο, μετά από πενθήμερο έντονης αθλήσεως και μία μέρα που είχα παίξει έντονα τένις, κάθησα να αλλάξω μόνος μου τα χειμερινά ζαντολάστιχα. Μετά από τρία τέταρτα βαθέων καθισμάτων, ένιωσα κάποια ενόχληση στο καλό μου πόδι. Κάθισα στ’ αυγά μου μία εβδομάδα, ήρθε το Πάσχα, έφυγα, ξανάρχισα τα πάντα και, …. σήμερα διεγνώσθη μηνίσκος και στο αριστερό μου πόδι. Το ξέρω ότι δεν είναι προς θάνατον, ιδιαίτερα με όσα γράφονται εδώ, αλλά αμάν…. Βαριέμαι και τις φυσικοθεραπείες και την αποχή από κάποια σπορ (ευτυχώς επιβάλλεται το κολύμπι και το ποδήλατο σε ομαλή άσφαλτο – αφού δεν έχω μαγνητικό) . Κυρίως, ότι και να’ ναι, ο μηνίσκος είναι και αυτός μία σωματική βλάβη, από ένα ελάττωμα σε κάθε πόδι μου. Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού ! Το τρις εξαμαρτείν ανδρός παράφρονος ! Αυτά τα βαθειά καθίσματα κάνουν μεγάλη ζημιά τελικά! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fulvia 3 215 Report post Posted June 1, 2012 Για το "τρις": ευτυχώς έχω μόνο δύο γόνατα..... Quote Μιχάλης Δημάκης<br />Ει το φέρον σε φέρει, φέρε και φέρου. Εί δ' αγανακτείς και σ' εαυτόν λυπείς και το φέρον σε φέρει. Share this post Link to post Share on other sites
koukos 362 Report post Posted June 1, 2012 Για το "τρις": ευτυχώς έχω μόνο δύο γόνατα..... Το ''τρις'' και συνάμα το ''πολλάκις'' μπορούν να συμβούν στο ίδιο γόνατο.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted June 1, 2012 Νομίζω οτι το βαθύ κάθισμα πρέπει να αποφεύγεται απο όσους έχουν προβλήματα με μηνίσκο, η και γόνατα γενικά. Ειναι πολύ εύκολο να προκληθεί τραυματισμός χωρίς να το καταλάβεις. Ειναι καλό να γράφονται ολα αυτά γιατί αξιοποιώντας τις εμπειρίες άλλων μπορούμε να έχουμε μια σφαιρική εικόνα και σωστότερες επιλογές σε ανάλογες περιπτώσεις. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fulvia 3 215 Report post Posted June 3, 2012 Εμ, δεν ήθελα να δώσω πέντε δραχμούλες στο βουλκανιζατέρ, να τονώσω και την αγορά. Quote Μιχάλης Δημάκης<br />Ει το φέρον σε φέρει, φέρε και φέρου. Εί δ' αγανακτείς και σ' εαυτόν λυπείς και το φέρον σε φέρει. Share this post Link to post Share on other sites
kitsos 0 Report post Posted June 9, 2012 Καλησπέρα, με λένε Κατερίνα κι ευχαριστώ πάρα πολύ που με δεχτήκατε ως μέλος! Κι εγώ σας βρήκα από το google, δεν έχω σχέση με το σκι. Την Τρίτη το βράδυ τραυματίστηκα στην προπόνηση kick boxing. Συγκεκριμένα σε μια αναπήδηση, έπεσα άτσαλα με αποτέλεσμα να "παίξει" το πόδι αριστερά-δεξιά και να πέσω κάτω με φριχτούς πόνους. Πήγα στο ΚΑΤ, όπου οι ειδικευόμενοι ήταν πολύ απασχολημένοι να παραγγείλουν σουβλάκια κι έτσι με μια απλή ακτινογραφία μου διέγνωσαν διάστρεμμα στο γόνατο και μου σύστησαν ξεκούραση για 4-5 μέρες. Όμως το πόδι συνέχισε να πρήζεται και να πονάει σε απίστευτο βαθμό, συν ότι είχα την αίσθηση ότι το γόνατο γυρίζει προς τα πίσω, όπως στα φλαμίνγκος. Την Πέμπτη το απόγευμα επισκέφτηκα έναν αθλητίατρο ο οποίος κυριολεκτικά με ξετίναξε στις εξετάσεις και με παρακέντηση αφαίρεσε 4 20άρες σύριγγες πηχτό αίμα. Από εκείνη τη στιγμή νιώθω το πόδι πολύ καλύτερα. Μου συνέστησε να φορέσω ένα νάρθηκα και να πάρω πατερίτσες, καθώς και να ξεκινήσω φυσιοθεραπεία άμεσα για να μην ατροφεί ο τετρακέφαλος γιατί όπως μου είπε είναι 95% σίγουρος ότι πρόκειται για ρήξη χιαστού και θα χρειαστεί επέμβαση. Εκκρεμεί να κάνω τη μαγνητική τομογραφία για να το επιβεβαιώσει. Σήμερα το πρωί μετά από παρότρυνση της μητέρας μου, επισκέφτηκα έναν άλλο ορθοπεδικό στο νοσοκομείο Αμαλία Φλέμμινγκ, ο οποίος μου είπε ότι κάνει "μπαμ" το πόδι πως έχει ρήξη ο πρόσθιος χιαστός και πιθανόν να έχει πειραχτεί και ο μηνίσκος. Γενικά είμαι πολύ φοβισμένη, καταρχήν γιατί δεν διαθέτω το ποσό ώστε να πάω σε ιδιωτική κλινική και κατά δεύτερον γιατί λόγω πολλών κακών εμπειριών από το συγκεκριμένο νοσοκομείο δεν έχω καμιά εμπιστοσύνη να κάνω την επέμβαση εκεί αν και εφόσον η μαγνητική επιβεβαιώσει τους δύο γιατρούς. Έχετε να μου προτείνετε κάποια λύση? Κάποιον καλό γιατρό σε ένα δημόσιο νοσοκομείο? Θα σας ήμουν πραγματικά ευγνώμων... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mp21antonis 0 Report post Posted June 10, 2012 ρε παιδια εχω να σας κανω 2 ερωτησεις.... η μαγνιτικη λεει ρηξη προσθιου χιαστου εννοει ολικη? πηγα σε 2 ορθοπεδικους ο πρωτος ιδιωτικος μου ειπε οτι επηδει εχει υγρο ακομα το γονατο μπορει να ειναι ολικη αλλα με την εξεταση που μου εκανε δεν δειχνει κατι τετοιο και η αλλη ηταν στο κατ οπου και αυτη με την εξετεση δεν μπορουσε να καταλαβει αν ειναι ολικη και μου συνεστησε να παω να βγαλω αλλη μια μετα απο 2 μηνες που θα εχει ηρεμησει το ποδι.......ειμαι σε απελπισια γιατι δεν ξερω τι εχω ακριβως ασε που θελω να παω σε κανα μηνα πορτογαλια σε ενα festival και δεν ξερω κατα ποσο θα καταπονησω το γονατο μου εκει ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted June 10, 2012 Η Γιώτα ακούει να μας δώσει τα φώτα της; 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted June 11, 2012 Δεν μου μοιάζω με τη Γιώτα αλλά τέλος πάντων... @Κατερίνα... Δεν είναι ανάγκη να πάς σε ιδιωτικό νοσοκομείο και δεν υπάρχει λόγος βιασύνης. Ψάξε γιατρό σε δημόσιο νοσοκομείο και όταν σιγουρευτείς επιλέγεις. @antonis... τελικά, μόνο όταν ο χειρουργός ανοίξει το γόνατο θα δεί όλη την κατάσταση. Πιθανότητες αποφυγής της επέμβασης έχεις συνήθως στους πλάγιους συνδέσμους. Στον πρόσθιο μάλλον δεν το αποφεύγεις. Προς όλους : έγκυρη άποψη θα πάρετε μόνο από εξειδικευμένο ιατρό. Εμείς εδώ στο forum μπορούμε να βοηθήσουμε μέχρι ένα σημείο, αλλά όχι να πάρουμε και την ευθύνη των λόγων μας, τουλάχιστον όσοι δεν είμαστε ιατροί. Επίσης, η κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή, συνεπώς ο καθένας μπορεί να ερμηνεύει κάποια πράγματα όπως τα βίωσε. Αυτό δε σημαίνει οτι και η δική σας περίπτωση θα είναι παρόμοια (εγώ για παράδειγμα δεν πόνεσα σε καμία φάση ούτε του τραυματισμού ούτε του χειρουργείου. Άλλοι πόνεσαν λίγο, άλλοι περισσότερο, άλλοι ανυπόφορα. Δεν βγάζουμε άκρη έτσι...). 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted June 11, 2012 εγώ ... δεν πόνεσα σε καμία φάση ούτε του τραυματισμού ούτε του χειρουργείου. Άλλοι πόνεσαν λίγο, άλλοι περισσότερο, άλλοι ανυπόφορα.). Πόνεσε ο γιατρός; (Ο Τσακ Νόρις σε Αργίτικη έκδοση!) Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
kitsos 0 Report post Posted June 11, 2012 Αλέξη σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Φυσικά και δεν θέλω άποψη για το τι πρέπει να γίνει με το πόδι μου, αλλά επειδή φοβάμαι πολύ και δεν μου έχει ξανατύχει ούτε σ' εμένα ούτε σε κάποιον γνωστό, ρωτάω αν έχετε κάποιον καλό γιατρό στο δημόσιο να μου προτείνετε. Αυτό μόνο Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted June 11, 2012 Νά 'μαι κι εγώ! Συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφει παραπάνω ο Αλέξης! 1. Η επέμβαση αποκατάστασης ρήξης πρόσθιυου χιαστού είναι πλέον επέμβαση ρουτίνας και υπάρχει μεγάλη εμπειρία τόσο σε ιδιωτικά όσο και σε δημόσια νοσοκομεία. Δεν γνωρίζω να συστήσω κάποιο συγκεκριμένο γιατρό που χειρουργεί σε δημόσιο νοσοκομείο αλλά υπάρχουν σίγουρα πολλοί καλοί. Το ΚΑΤ είναι ένα νοσοκομείο που στα ορθοπεδικά είναι κορυφή. Ίσως ψάχνοντας από το νοσοκομείο εντοπίσει κανείς και γιατρό. 2. Όταν το γόνατο είναι πρησμένο ούτε η μαγνητική δίνει απόλυτα καλή εικόνα, ούτε η κλινική εξέταση βοηθάει. Πρέπει να γίνει φυσιοθεραπεία, να φύγει η φλεγμονή και έπειτα θα φανεί σε τί βαθμό είναι το πρόβλημα. Αν ωστόσο η υπάρχουσα μγνητική δείχνει ρήξη που ο γιατρός τη γνωματεύει ως δυνητικά ολική, μάλλον είναι ολική ρήξη - αυτό λέει η εμπειρία. Πρακτικά ρήξη πάνω από 50% ως ολική αντιμετωπίζεται, οπότε, δεν έχει και σημασία το ακριβές ποσοστό της. Αντώνη προφανώς περιμένεις πως και πως την Πορτογαλία. η γνώμη μου λοιπόν είναι να κάνεις φυσιοθεραπίες μέχρι τότε και να πας να το χαρείς και όταν με το καλό επιστρέψεις να κάνεις τότε ό,τι άλλες εξετάσεις σου συστήνει ο γιατρός και αναλόγως πράττεις! Σε ένα μήνα με φυσιοθεραπία και ρήξη χιαστού να έχεις θα είσαι αρκετά καλά για να χαρείς το ταξίδι σου. 1 Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted June 11, 2012 Φιλική συμβουλή προς όλα τα τραυματισμένα άτομα.Όταν περάσει το πρήξιμο και ο έντονος πόνος του αρχικού τραυματισμού ίσως σας δοθεί η εντύπωση οτι μπορείτε να τα καταφέρετε και χωρίς επέμβαση και να συμβιώσετε με το άνωθεν πρόβλημα.Επειδή αυτό δεν ισχύει και η ρήξη χιαστού δεν περνάει χωρίς επέμβαση, θερμή παράκληση δρομολογήστε την διαδικασία αποκατάστασης του τραυματισμού σας γιατι διαφορετικά θα μειώσετε την ποιότητα της ζωής σε ανησυχητικό βαθμό. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted June 12, 2012 ...ίσως σας δοθεί η εντύπωση οτι μπορείτε να τα καταφέρετε και χωρίς επέμβαση και να συμβιώσετε με το άνωθεν πρόβλημα.Επειδή αυτό δεν ισχύει και η ρήξη χιαστού δεν περνάει χωρίς επέμβαση, θερμή παράκληση δρομολογήστε την διαδικασία αποκατάστασης του τραυματισμού σας... Πράγματι μπορεί να δημιουργηθεί η ψευδαίσθηση οτι πέρασε... Το βίωσα καλά αφού χειρουργήθηκα 11 μήνες μετά τον τραυματισμό μου. Τελικά σε κάθε δύσκολο γύρισμα του ποδιού χτυπούσε καμπανάκι. Quote Share this post Link to post Share on other sites