Jump to content

Δεν Ξενερώνω!

Χρήστης Forum
  • Content Count

    3,089
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by Δεν Ξενερώνω!

  1. 1. Ράπτης Σπύρος 2. Ροκανάς Ιωάννης 3. Γεωργαλάκης Βασίλης 4. Γεωργαλάκης Γρηγόρης 5. Καρυστηναίος Δημήτρης 6. Τσίμπας Κώστας 7. Ηλιόπουλος Τιμόθεος 8. Φουκας Βασίλης 9. Ηλιοπουλος Παναγιώτης 10. Δημητρουλάκης Στέλιος 11. Ελαιόπουλος Δημήτρης 12. Μουρίκη Δέσποινα 13. Δαλαμπίρας Παντελής 14. Σίσκας Μηχάλης 15. Κακολύρης Παναγιώτης 16. φίλος Κακολύρη 17. Χρόνης Δημήτρης 18. Κύπρογλου Μάριος 19. Μαυρουδής Κώστας 20. Μαυρουδή Θεοδώρα 21. Μουσουλίδης Δαμιανός 22. Αναγνώστη Ελένη 23. Γεωργιλες Γιώργος 24. Λιάσκου Μαρία 25. Κουρέτας Κωνσταντίνος 26. Σακκούλης Παναγιώτης 27. Πέτρου Χριστόφορος 28. Καραμπίλιας Αντώνης 29. Καννάς Σόλωνας 30. Κονδύλης Δημήτρης 31. Τσάβαλος Δημήτρης 32. Μαλεγκάνος Γιάννης 33. Σπανό Ιωάννης 34. Σπανού Ζαχαρένια 35. Κυριακόπουλος Νίκος
  2. Το θεωρώ από τα καλύτερα χιονοδρομικά, σαν πεδίο. Πολύ καλές πίστες, φανταστική θέα, must επιλογή για οικογένειες, πολύ καλά σαλέ, εξαιρετικό νυχτερινό show Στα μείον η διασκέδαση. Η πλατεία του χωριού σας έχει πολύ καλύτερη. Τσουχτερές τιμές στη διαμονή
  3. Καλώς ήρθες στη χιονοδρομικη μας παρέα
  4. Δε ξέρω αλλά η τιμή είναι λογικότατη. Καλοτσούλητα...
  5. Το ανησυχητικό δεν είναι ότι είπε αυτή την κουταμαρα, αλλά ότι έχει υποστηρικτές. Φαίνεται ότι ακόμα δεν έχουν βάλει μυαλό από την κακή χρονιά του 2016-2017
  6. 6 φορές στο St. Anton και 7 φορές Παρνασσό. Καλά πιστεύω ότι πηγε
  7. Φίλοι μην το γυρίσουμε σε πολιτική συζήτηση
  8. Μα αυτό λέω. Με τόσο χαμηλό μπάτζετ σε αυτές τις ηλικίες πάνε Μπανσκο.
  9. 500 ευρώ για Άλπεις; Δε νομίζω να μπορούν για παραπάνω.
  10. Συγγνώμη που το λέω αλλά σε αυτές τις ηλικίες και με τους μισθούς που υπάρχουν δύσκολα θα κοιτούσε κάποιος μια εκδρομή στις Άλπεις. Μέχρι τα Καλύβια για κοψίδια θα πήγαινε
×
×
  • Create New...