drbalm 13 Report post Posted March 1, 2012 Αν και δεν μου πεφτει λογος, λίγο υπερβολικό δεν είναι με ενα μαθημα μονο να πανε στην χαραδρα της βελιτσας? Στο τέλος η τραβέρσα αν είναι φορτωμένη χιόνι θα θέλει λιιιγο ψυχολογια. Quote Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted March 2, 2012 Προφανώς δεν είναι για εντελώς αρχάριους και άσχετους με το σκι εκτός πίστας, αλλά για τους ανθρώπους που ήδη κάνουν σκι σε απάτητα χιόνια, δίπλα στις πίστες των χιονοδρομικών έως λίγο πιο πέρα και θέλουν να πάνε ένα βήμα πιο ψηλά σε τεχνική και σε γνώσεις κίνησης στο βουνό. Έτσι είναι δομημένο αυτό το πρόγραμμα και δεν απευθύνεται σε σκιέρ η σε snowboarders, που απλά θέλουν να τους πάνε να τσουλήσουν σε μέρη που δεν έχουν πάει. Αν πραγματικά θέλετε να μάθετε πέντε πράγματα παραπάνω, τότε πρέπει να μάθετε σκι η να αγοράσετε splitboard (αν και έχει περιορισμούς στα σκληρά χιόνια) και εξοπλισμό ασφαλείας ώστε να αρχίσετε σιγά σιγά και με σεμνότητα να διευρύνετε, με τις δικές σας δυνάμεις, τους ορίζοντες σας... Πούδρες κλπ χιόνια, κάναμε πριν ανακαλυφθούν τα snowboard, με τις "οδοντογλυφίδες" μας και με τα fat σκι έχουν τελειώσει τα όποια πλεονεκτήματα είχαν αρχικά τα σανίδια, οπότε μην τρέφετε αυταπάτες, για το τι θα μας κάνετε στις πούδρες... 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted March 2, 2012 http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=4138 υπάρχουν κάποιες λύσεις για "ορειβατικο snb" στο νήμα αυτό. Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted March 2, 2012 Πούδρες κλπ χιόνια, κάναμε πριν ανακαλυφθούν τα snowboard, με τις "οδοντογλυφίδες" μας και με τα fat σκι έχουν τελειώσει τα όποια πλεονεκτήματα είχαν αρχικά τα σανίδια, οπότε μην τρέφετε αυταπάτες, για το τι θα μας κάνετε στις πούδρες... Πλάκα κάνουμε φίλε ... take it easy! Το να αρχίσεις μια κουβέντα για το αν είναι καλύτερο το ski ή το snowboard και το τί πλεονεκτήματα έχει το καθένα είναι τουλάχιστον ανόητο, αν το κάνεις και από forum .. είναι απλά ηλίθιο (έτσι το νιώθω προσωπικά τουλάχιστον)! Τα "αστεία πειράγματα" μέσω forum εγώ πάντως τα βρίσκω διασκεδαστικά .. κ για αυτό απάντησα στον ΤΕΟ, sorry αν θίχτηκε κάποιος. Quote Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 2, 2012 Δεν θίχτηκε κανείς και ο Louis πλάκα κάνει Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
TEOXALANDRI 239 Report post Posted March 2, 2012 Δεν νομίζω ότι μιλάει σοβαρά ο Λούης ρε σανιδά... Πλάκα κάνει.... στο κομμάτι που αναφέρεσαι... Για το πρώτο μέρος συμφωνώ απόλυτα... Στο 2ο επαυξάνω.... Quote O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted March 2, 2012 Πλάκα κάνω βρε...μη ψαρώνεις... Αλλά το σκι είναι καλύτερο... Quote Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted March 2, 2012 Την κυριακή θα υπάρχει και ένα freeride contest,με οργάνωση από Κλαουδάτο.Η αφίσα είναι αυτή και όσο κι αν έψαξα δε βρήκα άλλες λεπτομέρειες ή την πηγή. 2 Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted March 2, 2012 OPEN FREERIDE CONTEST!! Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η μοναδική Freeride διοργάνωση για σκι & snbd ! Τα λούκια της Φτερόλακας Παρνασσού συνθέτουν μία από τις καλύτερες ζώνες για διαδρομές εκτός πίστας με πολλά βραχάκια για "drops" , κορνίζες και κόψεις . Μουσική, ski tests και πολλά δώρα για τους συμμετέχοντες από τους χορηγούς της διοργάνωσης. πληροφοριες 6936861064 Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted March 2, 2012 Την κυριακή θα υπάρχει και ένα freeride contest,με οργάνωση από Κλαουδάτο .... και όσο κι αν έψαξα δε βρήκα άλλες λεπτομέρειες ή την πηγή. Here you are: http://parnassos-ski.gr/page.aspx?itemID=SPG352 1 Quote Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites
PanosDrivas 1,798 Report post Posted March 2, 2012 Αγαπητοί φίλοι , στο ΧΚΠ προβλέπεται ...Σ,Κ πολύ καλό !!! Λιακάδα, βοριαδάκι, άφθονο χιόνι , πλήρη λειτουργία ΧΚΠ, 12ωρο -sunset ski το Σ, στην Φτερόλακα την 04.03.2012 free ride contest http://www.parnassos-ski.gr/page.aspx?itemID=SPG352 μάθημα για εκτός πίστας σκι με τους πλέον "αρμόδιους" ΣΕΟΒ http://www.parnassos-ski.gr/page.aspx?itemID=SPG353 καλή απόλαυση και με ... τη δέουσα προσοχή για την ασφάλειά σας! Quote Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted March 2, 2012 Περαν τουτο, να πουμε και περαστικα και γρηγορα στον ατυχο Σωτηρη Γιαννοπουλο μιας και ειχε ενα αρκετα σοβαρο ατυχημα στην ποδοκνημηκη γυρνοντας σπιτι μετα το περας της εργασιας του στο Χ.Κ.Παρνασσου. ΥΓ. Μιχαλη, εχει αυριο καθολου "darka darka" ?? Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
Blackman 2,613 Report post Posted March 4, 2012 Επιστροφή στη βάση (Καλαμάτα). Λοιπον ο μηνας στη παρέα μας μπήκε τσουλώντας ορεξάτοι μέσα σε πυκνή ομίχλη στο ΧΚΠ. Πεμπτη πρωι φτανοντας με το Ski bus στα 1750 ο καιρός έδιχνε τέλειος για χιονοδρομία... Ελα ντε που στα 1950 ηταν τσακωμένος με τους χιονοδρομους... Αποτέλεσμα πυκνή ομιχλή και με αρκετό "αεράκι" ισα ισα να σηκώνει τις πουδρες και να μην βλεπεις ουτε τι μύτη σου! To team ομως δεν πτοήθηκε απο το κακό του το καιρό και έτσι εφαγε τις πουδρες!!! Η αφεντομουτσουνάρα μου αξοπλισμένη με φουλ διαφανο φακό για τετοιες συνθήκες Και το φιλαράκι με το σανίδι του να μας μπινελικώνει απο μεσα του για τα κολλήματα που εφαγε στις πουδρες κατα την επιστροφή απο την αφροδήτη... Τωρα σε κανα μηνα ξανα μπας και κανουμε και λιγο ποδηλατο... Quote <p class='bbc_center'><span style='color: #0000FF'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'><a href='http://twowheelsonthenet.blogspot.com/'class='bbc_url' title='Εξωτερικός σύνδεσμος' rel='nofollow external'>Two-Wheels on the Ne</a>t</strong></span></span></p> <p class='bbc_center'> </p> Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 5, 2012 (edited) Ax βαχ βαι βαι βαι Παναια μου τι πάθαμε στα γεράματα Πόσο μου είχε λείψει η Παρνασσάρα 13/13 με φουλ χιόνι και όλες τις πλαγιές κάτασπρες. Προσωπικά έμεινα σχεδόν όλο το σκ Κελλάρια να κάνω το πιο πολύ σκι που μπορεί να κάνει κανείς σε χιονοδρομικό, με σχεδόν όλη μέρα Ηρακλή χωρίς ουρές πάνω κάτω και το Σάββατο και όλο το απόγευμα. Ηρακλής full speed 12ωρο κανονικά το Σάββατο 8ωρο τη Κυριακή ατελείωτα χιλιόμετρα ποιοτικού σκι. Πήγα στα εκτός και τις δύο μέρες αλλά εκτός από το άφθονο χιόνι, παραήταν ανεμοδαρμένο για τα γούστα μου(και έχουμε καλομάθει στα air powder) οπότε και τις δυο μέρες έβαλα πιστοπέδιλα και απόλαυσα υπέροχα Κελλάρια ουσιαστικά άδεια από κόσμο. Οι πίστες είχαν 30 πρόσωπα, πάγωναν, ξεπάγωναν κάποιες χάλαγαν κάποιες έφτιαχναν όσο πέρναγε η μέρα και το απόγευμα ξανάεσφιγγαν και κάθε στιγμή είχες πολύ καλή ποιότητα κάπου. Έχει τόσες πίστες στα Κελλάρια με τόσο χιόνι που πάντα εύρισκες καλή πίστα. Ουρές 0 σε όλα τα λιφτ πλην Ηρακλή Περικλή που κάποια στιγμή είχε με το ζόρι 5+ λεπτά όταν οι πελάτες ανέβαιναν δυο δυο και ένας ένας στον Ηρακλή. Πραγματικά ατελείωτες καταβάσεις και ευχαριστούμε πάρα μα πάρα πολύ το ΧΚΠ για το sunset ski και για τις προσπάθειες να μείνουν τα πανάρχαια λιφτ λειτουργικά. Πραγματικά μπράβο στα παιδιά που δούλευαν για τα συρόμενα, αν μη τι άλλο δούλευαν συνήθως μη πω σχεδόν παντα με λίγες βλάβες όλο το σκ. Θεωρώ τεράστια επιτυχία του ΧΚΠ και προσωπικα του Πάνου Δρίβα που πια μια πανέμορφη εικόνα για τον "ταλαιπωρημένο" Αθηναίο όπως του sunset ski θεωρείτε πια κάτι το φυσιολογικό. Για πρώτη φορά σε sunset ski δεν είδα όλους να βγάζουν τη φωτογραφική να αποτυπώσουν μια μαγική εικόνα που μας φτιάχνει το κέφι για καιρό. Ευχαριστούμε που μας προσφέρετε αυτές τις στιγμές, όλοι τις έχουμε ανάγκη ειδικά σήμερα. Η επιτυχία είναι ότι μας φαίνεται πια φυσιολογικό που με 15-20-30-50 ευρώ μπορούμε να ανέβουμε να δούμε την πιο όμορφη εικόνα που έχει η Νότια Ελλάδα να μας προσφέρει. Tα γνωστά σπορ ρουτίνας speedriding και επιτέλους έκανα και απολαυστικό snowkite (το χκ πραγματικά πρέπει να το διαφημίσει, το σημείο είναι φανταστικό). Είναι κρίμα όμως να μη μπορούν να απολάυσουν οι πελάτες πτήση με διθέσιο παραπέντε. Δυο τρια θεματάκια: 1. Δεν είναι δυνατόν να μη μπει μονή σειρά για μονούς χιονοδρόμους σε ουρά Ηρακλή και Βάκχου. Κάθε χρόνο το λέω και κάθε χρόνο η απάντηση είναι απλά παράλογη. Το ότι το κάνατε και δεν έπιασε σημαίνει ότι δεν το κάνατε σωστά, δε μπορεί στις Άλπεις να είναι χαζοί. Σε μια μέρα θα φτιαχτεί μια ουρά που να δουλεύει. Μερικοί από εμάς θέλουμε να κάνουμε πολύ σκι και όχι πολύ παρέα. 2. Έχετε αγνοήσει την καλύτερη πίστα του βουνού (Βάκχο -Κορφή Τηλέμαχου-Κάτω από Βάκχο). Με τόσο χιόνι νομίζω άνετα πατιέται. Και επίσης τι πάει στραβά στο κάτω της κομμάτι και το στρώσιμο είναι κάπως? 3. Αν ξεκινάει το ρατράκ για τη Σαχάρα, ας το πατάει μέχρι εκεί, αλλιώς ας υπάρχει ένα σημείωμα στον Δια και τον Οδυσσέα να το ξέρουμε. Σωτήρη περαστικά, γρήγορη και ξεκούραστη ανάρρωση Με το ζόρι περπατάμε. Edited March 5, 2012 by ΜΙΚ 2 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted March 5, 2012 (edited) 2. Έχετε αγνοήσει την καλύτερη πίστα του βουνού (Βάκχο -Κορφή Τηλέμαχου-Κάτω από Βάκχο). Με τόσο χιόνι νομίζω άνετα πατιέται. Και επίσης τι πάει στραβά στο κάτω της κομμάτι και το στρώσιμο είναι κάπως? +1.000 Edited March 5, 2012 by aab Quote Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted March 5, 2012 Big weekend στο αγαπημένο μας βουνό. Πολύ σκι ρε αδερφάκι μου. Ιδίως το Σάββατο κάπου πρέπει να ψιλοέφτασα στα όριά μου. Κόσμος σχετικά λίγος, καμιά σχέση με προηγούμενα χρόνια που κάτι τέτοιες μέρες γινόταν το έλα να δείς. Γενικά το περισσότερο σκί το κάναμε στην όμορφη Φτερόλακα. Μεταξύ σοβαρού και αστείου έχω αρχίσει να γίνομαι ρατσιστής με τα Κελλάρια ;-)..... Διάφορες ποιότητες χιονιού , τα γνωστά λούκια ψηλά παγωμενομπαχαλόχιονο αλλά με λίγο πείσμα και προσοχή τα κατέβαινες, χαμηλά το χιόνι πολύ καλύτερο όπου μπορούσες να απολαύσεις κάποιες πολύ ωραίες στροφές. Κυριακή το εντός πίστας πολύ πιο συμπαθητικό από το εκτός με , κατά την γνώμη μου πάντα, την άδεια Σαχάρα να κλέβει την παράσταση. Τα highlights: -Καταπληκτικό απογευματινό σκί το Σάββατο. -πολύ συμπαθητικό το σποτάκι για snow kite. Θα ήθελα ειλικρινά να αρχίσει να το βλέπει πιο θετικά το όλο θέμα η διοίκηση του χιονοδρομικού. Ολο αυτό το κομμάτι πίσω από τον προφήτη Ηλία και αριστερά όπως βλέπουμε, έχοντας πλάτη πάντα το bowl των Κελλαρίων, είναι εξαιρετικό. Μπορεί άνετα το χιονοδρομικό να οριοθετήσει ένα μέρος ειδικά για snowkite. Αλλωστε από κεί πέρα είναι εξαιρετικά σπάνιο να περάσει κάποιος χιονοδρόμος. ΕΠΙΣΗΣ είναι πολύ σημαντικό να πούμε το εξής. Οταν φυσάει Νότιος, ΝΔ, Δυτικός, ΒΔ δεν υπάρχει ΚΑΜΊΑ περίπτωση εάν κάποιος κάνει release το πανί του αυτό να πάει να πέσει σε κάποιο ανύποπτο απλό σκιερ, και αυτό γιατί απλούστατα το πανί θα φύγει προς το βουνό και όχι προς το bowl που είναι ουσιαστικά το πεδίο του χιονοδρομικού. Επίσης θα μπορούσε το ΧΚΠ να έχει ένα φτηνό εισητήριο για αυτό το σκοπό προσφέροντας ουσιαστικά μία , για παράδειγμα, ανάβαση με τον Βάκχο μόνο και μόνο για πρόσβαση στο σποτ. Ολα αυτές είναι απλά κάποιες πολύ πρόχειρες ιδέες μετά από κάποιους πειραματισμούς που κάναμε με τον ΜΙΚ στο συγκεκριμένο μέρος. Την επόμενη φορά πάντως εάν ο αέρας είναι καλός θα ανεβάσω και εγώ τον αετό μου για περαιτέρω πειραματισμούς. Εχει φάει πολύ χιόνι το μέρος οπότε είναι και σχετικά ασφαλές. -πολύ ωραίο το event στην Φτερόλακα την Κυριακή.Μιλάω φυσικά για τον διαγωνισμό Freeride. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που δηλώσανε συμμετοχή. Καταφερα και είδα από κοντά καταβάσεις απο κάποιους εξαιρετικους riders και ειλικρινά τα παιδιά είναι άξια θαυμασμού. Ομορφα drops, καταβάσεις με ιλιγγιώδης ταχύτητα στο μπαχαλοτερεν, 360, διαφόρων ειδων graps, μέχρι και Backflip πήγε να βγάλει ένα θηρίο αλλά δυστυχώς δεν του βγήκε. Απλά ένα εξαιρετικό ΣΚ. Φιλικά Σπύρος) - Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
Jupi 13 Report post Posted March 5, 2012 weekends vs weekdays in Parnassos - kellaria. On Friday i asked to see the person responsible for the lift operation. They told me that the information desk in 1950 due to understaff issues now only opens on weekends. I just had one question -"why on a perfect weather day there are 3 lifts that are not in service?" (Tilemahos, Vackhos, Odyseas). After some time and people i was referred to, i got the following answers. - there is not enough staff - avoiding the issue - never giving me a straight answer - referring me to someone else - this is the contract. Weekends 30euros all the lifts, weekdays 15 euros half the lifts could someone please cast some light on this, i bet there many people who ski on weekdays wondering why on earth 2 of the best (if not the best) tracks of the mountain do have their lifts in service... thank you 2 Quote Slide! Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted March 5, 2012 Απιστευτο διημερο με ολα τα καλουδια απο πλευρας χιονοδρομικου κεντρου, απο event απο λειτουργια, απο ποιοτητας χιονιου, οτι και να πουμε ειναι ψυχουλα μπροστα σε αυτα που βιωσαμε οσοι βρεθηκαμε σε αυτο το τοσο κοντινο μας ομορφο χιονοδρομικο!! Κ. Δριβα σε ευχαριστουμε για τις ομορφες στιγμες που μας χαριζετε και μας κανετε να ξεχναμε ολα αυτα που μας βολεδερνουνε ολη την βδομαδα!! ΥΓ. Καλο θα ηταν η διοικηση του ΧΚΠαρνασσου να δει το θεμα του "snowkite" πιο ζεστα, νομιζω οτι ειναι μια κινηση που μονο καλο θα εχει να προσφερει στο βουνο και στο επισκεπτη ταυτοχρονα..... Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 5, 2012 Το θέμα με το parapente ξέρουμε που κόλλησε; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted March 5, 2012 (edited) Ρε παιδιά τους ματιάξαμε - δεν βλέπω άλλη εξήγηση. Για κάποιο λόγο η ενημέρωση στο site του ΧΚΠ έμεινε στο χτες (Κυριακή). Edited March 5, 2012 by aab Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 5, 2012 I just had one question -"why on a perfect weather day there are 3 lifts that are not in service?" (Tilemahos, Vackhos, Odyseas). After some time and people i was referred to, i got the following answers. - there is not enough staff - avoiding the issue - never giving me a straight answer - referring me to someone else - this is the contract. Weekends 30euros all the lifts, weekdays 15 euros half the lifts Εδώ και 5 χρόνια παλύεω/ουμε με το ΧΚΠ να υπάρξει κάτι καλύτερο για τις καθημερινές. Πίστεψέ με έχει συζητηθεί πάρα πολύ αυτό που λες. Μέχρι πριν 3 χρόνια που προσωπικά παράτησα την προσπάθεια είχαμε καταφέρει να δουλεύεουν τουλάχιστον Βάκχος/ Οδυσσέας/Διας/Ηρακλής/6/7 καθημερινές και μετά σιγά σιγά χάναμε μερικά. Η απάντηση (δεν συμφωνώ απλά την παραθέτω) είναι γενικά α) Όλες οι πίστες είναι προσβάσιμες β) Και που ανοίγει ο Βάκχος 5 άτομα περνάνε από μια φορά όλη μέρα γ) 200 πελάτες επί 10 ευρώ το άτομο =2.000 ευρώ. Δεν βγαίνει με τίποτα το έξοδο για 14 λιφτ να ανοιξουν δ) Αν ανέβει ο εργαζόμενος θα πληρωθεί, κάνουμε προγραμματισμό να ανεβαινουν για 9 λιφτ(που σιγά σιγά έπεσαν στα 6-7 με το νέο ανάδοχο λειτουργίας) Ειλικρινά πιστεύω ότι είναι περίπτωση αυγό/κότα και για αυτό προτιμώ Καλάβρυτα καθημερινές μιας και έχεις ΟΛΑ τα λιφτ ανοιχτά με πρόσβαση σε όλες τις πίστες. Για τον ίδιο λόγο να ξέρεις παράτησα σπίτι που είχα 7 χρόνια στο βουνό. Μακάρι το ΧΚΠ καλές μέρες να αλλάξει πολτική και να έχει πάλι Βάκχο/ Οδυσσέα/Δια/Ηρακλής/6/7 ανοιχτά καλές μέρες μόνιμα να ξαναγυρίσει ο κόσμος καθημερινές ή/και να ανεβαίνουν πιο πολλοί. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted March 5, 2012 Tα γνωστά σπορ ρουτίνας speedriding και επιτέλους έκανα και απολαυστικό snowkite (το χκ πραγματικά πρέπει να το διαφημίσει, το σημείο είναι φανταστικό). Έχεις κανά videaki από το snowkite που μπορείς να ανεβάσεις ΜΙΚ; Ειλικρινά πιστεύω ότι είναι περίπτωση αυγό/κότα και για αυτό προτιμώ Καλάβρυτα καθημερινές μιας και έχεις ΟΛΑ τα λιφτ ανοιχτά με πρόσβαση σε όλες τις πίστες. Για τον ίδιο λόγο να ξέρεις παράτησα σπίτι που είχα 7 χρόνια στο βουνό. Τώρα πλάκα κάνεις για τα Καλάβρυτα με το 7/7 στις καθημερινές ε; Quote Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites
Jupi 13 Report post Posted March 6, 2012 thank you for your reply MIK so it is a contract agreement based on a budgetary decision. On the web page though they give a green light to Odyseas/Tilemachos/Vakchos. Also i could not find a clear statement about which lifts are on service on weekdays. This should be like on the home page or 1 click away so people don't get disappointed or be constantly asking about the limited lift service. Quote Slide! Share this post Link to post Share on other sites
bomberman 56 Report post Posted March 6, 2012 To Σάββατο αν και είχε θερμοκρασίες σχεδόν 10c το χιόνι κρατούσε αρκετά καλά. Δεν είχε πολύ κόσμο, αλλά συνάντησα τον ΜΙΚ που ήταν με πιστοπέδιλα! Ήταν καλή εμπειρία το sunset ski, έβγαλα κιένα ωραίο βιντεάκι με την gopro κατά τις 7pm, τελευταία μου κατάβαση. 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted March 6, 2012 Τα χρώματα του ουρανού στο βουνό (συν την ηρεμία κ το μεγαλείο του) τέτοιες ώρες της μέρας δεν συγκρίνονται με τίποτα. Thanks για το videaki! (Από περιέργεια ... με την gopro hero 2 είναι τραβηγμένο; Ή την προηγούμενη version;) 2 Quote Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites