ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 15, 2015 (edited) Kαλώς ήρθες και συ στο ΣΥΓΚΑΜΑΧΙΧΑΥ Γιαπωνέζες μου ΄θελες, αχαχαχαχα. 1992 τελευταία φορά που το έπαθα...6... Edited March 15, 2015 by ΜΙΚ Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 15, 2015 Όλα τα λεφτά να βλέπεις τον Βαγγέλη να κατεβαίνει πεζός ΟΛΟ το βουνό με τα πέδιλα στον ώμο, σαν απογοητευμένη αρχάρια κοπελίτσα που έχει μουλαρώσει και δεν θέλει να κατέβει με τα σκι. Μου έμεινε χαραγμένη στη μνήμη πλέον η εικόνα... Δεν τον λυπάμαι διόλου, μας έχει φάει όλες τις πούδρες φέτος. Τα βουντού έπιασαν τόπο! 2 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
PanosDrivas 1,798 Report post Posted March 16, 2015 πολύ καλό/απολαυστικό χιονοδρομικό Σ,Κ στο ΧΚΠ..... βουνό γεμάτο χιόνι, ...κελλάρια πολύ καλή λειτουργία και με ερμή, δία, σαχάρα,vanakia, husky... μπράβο στα παιδιά του ΧΚΠ ως συνήθως .... ο Μάρτιος βγάζει τις καλύτερες χιονοδρομικές μέρες στο ΧΚΠ... καλή συνέχεια... 7 Share this post Link to post Share on other sites
itiotis 779 Report post Posted March 16, 2015 (edited) Καλημέρες και καλή βδομάδα σε όλους, χιονοδρόμους και προσωπικό. Καμία ενημέρωση της κατάστασης τώρα από κανέναν φορουμίτη από πάνω; Έτοιμος για καταδρομική μα πολύ ..."σεντόνι" Edited March 16, 2015 by itiotis 1 Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις... Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα... Share this post Link to post Share on other sites
ntzane 77 Report post Posted March 16, 2015 Ένα απίστευτο χιονοδρομικό Σ/Κ τελείωσε. Το στρώσιμο νομίζω ότι ήταν ικανοποιητικό παντού, και οι γεμάτες πίστες επιτέλους μας θύμισαν ότι το χιονοδρομικό έχει πολλές εναλλακτικές διαδρομές. Το αποτέλεσμα ήταν να περιοριστεί ο συνωστισμός και ο κίνδυνος που απορρέει από αυτόν. Συγχαρητήρια στο χιονοδρομικό που έδωσε Δία και Σαχάρα. Από ότι έμαθα η Σαχάρα είχε ένα πρόβλημα με ένα τσιπάκι από κεραυνούς με αποτέλεσμα τα προβλήματα λειτουργίας του Σαββάτου. Την Κυριακή πάντως ευχαριστήθηκα το Δία με το γιο μου και την κόρη μου. Ανεβοκατεβαίναμε συνεχώς, σχεδόν μόνοι μας και είναι μια καταπληκτική πίστα για την εκμάθηση μικρών παιδιών. Θα μπορούσε να αποσυμφορίσει αρκετά τον Περικλή από ομάδες παιδιών και να τους παρέχει και μεγαλύτερη ασφάλεια. 2 Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted March 16, 2015 Ο Δίας και η 14 της Φτερόλακκας είναι ΟΙ ιδανικές πίστες για εκμάθηση σε επίπεδο μετα-αρχαρίου. Δυστυχώς δεν αξιοποιούνται ιδιαίτερα. 4 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted March 16, 2015 πόσο ΠΟΛΥ χάρηκα χθες!!!! :) τι απίστευτο λιώσιμο ήταν αυτό;;;; αφού ξέρουμε που είναι οι ουρές το πολύ 5λεπτες ... αλλά και που σας είδα όλους και όλες (όχι και όλους... για κάποιους μετά το ανακάλυψα ότι ήταν στο ίδιο βουνό τις ίδιες ώρες... ) είχα πάρει ένα κουπόνι ski bus για Σ/Κ-αργίες κι έτσι "αναγκαστικά" έπρεπε να το καταναλώσω... και παρόλο που το παραπάνω 10ευρω δεν το 'χω και τόσο εύκολο η χαρά μου ήταν απερίγραπτη τη χθεσινή μέρα που μέχρι το κάτω πάρκινγκ έβλεπα αγαπημένα πρόσωπα!!! και η μέρα "καλή" ήταν ΚΑΙ με λιακάδα με την απίστευτη θέα μας ΚΑΙ με παλευόμενη ομίχλη... ΚΑΙ με πίστες από αεροδρόμια ... σε χωράφια... αλλά τι να λέει;;; η παρέα είναι όλα τα λεφτά!!! ΑΥΤΗ ΕΔΩ Η ΠΑΡΕΑ!!! και το ΧΚΠάκι μας δε λέω! άσε που βλέπω διαφορά στην ευγένεια εκεί* που έλειπε και χαίρομαι (γιατί δεν έλειπε από παντού ) θα ξαναπάω 2 καθημερινές που θα είναι ΤΕΛΕΙΕΣ!!! (το λέω από τώρα!) 11 Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 16, 2015 όσοι μείναν επάνω για να κανουν μια δευτεριάτικη αρπαχτη χωρις ουρες, τρωνε το μαλί της γριάς <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
itiotis 779 Report post Posted March 16, 2015 θα ξαναπάω 2 καθημερινές που θα είναι ΤΕΛΕΙΕΣ!!! (το λέω από τώρα!) όσοι μείναν επάνω για να κανουν μια δευτεριάτικη αρπαχτη χωρις ουρες, τρωνε το μαλί της γριάς Παράπονο η μία καθημερινή! Τι ξενέρωμα σήμερα με το αυτοκίνητο φορτωμένο να βλέπεις το πρωί από κάτω το βουνό μπαμπακιασμένο, ενώ άλλες μέρες που δεν μπορείς να ανέβεις να 'ναι πεντακάθαρο 1 Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις... Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 16, 2015 ξεβιδωθηκε η ερπυστρια και το χασαμε το απογευματινο... και ηταν καλό μουπανε, εφυγε ο μπουχος και παγωσε το χιόνι. πάνω στις βρυζες-μπυρες τα αγριεμένα μου λέγαν για βελουχι, εγω το μονο που ηθελα ηταν κρεβάτι. τεσπα το βρηκα σε μια ΕΡΗΜΗ για σαββατο βραδυ αγόριανη. 8 το πρωι ο αρρωστος στο ...δίκροκο. πολυ καλή μερα, μεσα εξω (καλά τι κανατε το σαββατο στην σαχαρα, αφησατε γραμμες???) 8-11 λυσαξα, 11 περασα σαχαρα που ειχε ανοιξει, 12 εφυγα που ειχε πήξει, εκει που πηγα να κανω τα λουκια του δια επεσε μπουχος, αρα διαλλειμα στην κορφη του δια με καλη παρεα, μετα ανοιξε και σπασαν οι ουρες , συνεχεια παρακελλάρια οδυσσεα, εξω ηρακλη, εξω εξαπλο , πολυ καλο. Οταν εφαγα πόρτα, καταλλαβα οτι ειχε παει 4... εχασα τυρια, περιφερειακη... τι να προλλάβεις.... δουλευε χθες το συστημα κομπλε ανεβαιναν 4-6, να συνεχήσουμε να προγκάρουμε να συμπληρωνουν τα καρεκλάκια. μπροστα μου, σταματησαν κοπελια με σανιδα αφορετη στον ηρακλη, πολυ ευγενικα, παρακαλω περαστε εξω... ετσι... προβληματισμος για την τοποθετηση του μεγαλου σταθμου στην αρνοβρυση, προβληματισμος για την χορωθετηση στο σαλε της φτερο... οχι δεν ειμαι εξοργισμένος που μας λέγαν ΨΕΜΑΤΑ για το ρευμα στην φτερο. να που και εργα γινωνται και τα λιφτ εχουν ρευμα... σιγα πρωτη φορα ειναι που μας δουλέψαν. Απο αυτογκολ το χιονοδρομικο πρωτο. Παντως χωρις σαχαρα να <παγιδευει> τον κοσμο θα ειχαμε προβλημα στις ουρες. χρωστω ενα ποστ για τα χωματουργικα. χθες το ακουσα και ειναι καλο τι κάνει ο παρνασσος με 30 μύρια? κατεβάζει τα λιφτ χαμηλωτερα... πραγματι πρεπει να ειναι το μοναδικο χιονοδρομικο κατ απ τις αλπεις, που κατορθωσε να κατεβασει το μεσο λειτουργικο (δυναμικωτητα) υψομετρο των λιφτ του. αυτη η πατατα πατέρα δεν εχει? 4 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 16, 2015 απο το πολυ καλό βιβλιο της αναβασης <παρνασσός, γκιωνα, βαρδουσια, οπως πεταει ο γλαρος> το νταμαρι στα κελάρια (και γεροντοβραχο) λιγο πριν το 2010. δεν τις πολυ- κοικλοφορουν αυτες τις φωτο, δεν ειναι εμπορικες. πανω σε αυτο το ΝΤΑΜΑΡΙ δουλευει το εργοστασιο που λεγεται χιονοδρομικο. Οταν σας λέν για χωματουργικά, απλά σας δουλευουν. Με το που θα στηθεί το χιονοδρομικο γινωνται χωματουργικά, δεν υπάρχει τιποτα φυσικο στις πιστες. Οσο πιο πολυ εντονα και πολλα ειναι τα χωματουργικα, τόσο πιο γρηγορα και πιο πολλα θα ξαναχρειαστούνε. αν εχεται κανα αγροτη στο περιβάλλον σας ρωτηστε για την εκφραση <εβγαλε το χωραφι πέτρες>. ΟΙ πέτρες δεν φυτρωνουν, απλα με το οργωμα σπαει η συνοχη του εδαφους με αποτελεσμα ο αερας και η βροχη να παίρνουν το χωμα (και τα πετραδακια) και να μενουν οι...κοτρωνες. Τό ιδιο και με τα <χωματουργικά>, απλα επιταγχύνουν την (φυσιολογικη) διαδικασια της διαβρωσης, την επομενη φορα, που θα γινεται ολο και πιο συχνα, θα πρεπει να ξυσουμε βαθυτερα, εκτος και αν εχουμε μπαζα , οπως στον παρνασσο. Η τελικη λυση θα ηταν να τσιμεντωσουμε ολο το βουνο, οποτε θα ειχαμε σιγουρο σκι. Μετα τα χωματουργικά ακολουθουν τα ρατρακ. Το χιονι που δημιουργουν δεν εχει κανενα ΦΥΣΙΚΟ αντιστοιχο, μην το μπερδευουμε με το hard pack, αυτο το δημιουργει ο ηλιος επιφανειακα, η δε συμπιεση γινεται στο βαθος απο το ιδιο του το βαρος και οχι με επιφανειακα με το περασμα των τονων του ρατρακ και την εξομαλυνση με χρηση φρέζας. Και το βουνο? η φυση ? ολη αυτη η φιλολογία? Στο φαντασιακο περιτυλιγμα του προιοντος... του οποιου ειμαι ενθουσιωδης χρηστης οπως και σεις. 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
GiGi 3,475 Report post Posted March 16, 2015 ScannedImage.jpg απο το πολυ καλό βιβλιο της αναβασης <παρνασσός, γκιωνα, βαρδουσια, οπως πεταει ο γλαρος> το νταμαρι στα κελάρια (και γεροντοβραχο) λιγο πριν το 2010. δεν τις πολυ- κοικλοφορουν αυτες τις φωτο, δεν ειναι εμπορικες. πανω σε αυτο το ΝΤΑΜΑΡΙ δουλευει το εργοστασιο που λεγεται χιονοδρομικο. Οταν σας λέν για χωματουργικά, απλά σας δουλευουν. Με το που θα στηθεί το χιονοδρομικο γινωνται χωματουργικά, δεν υπάρχει τιποτα φυσικο στις πιστες. Οσο πιο πολυ εντονα και πολλα ειναι τα χωματουργικα, τόσο πιο γρηγορα και πιο πολλα θα ξαναχρειαστούνε. αν εχεται κανα αγροτη στο περιβάλλον σας ρωτηστε για την εκφραση <εβγαλε το χωραφι πέτρες>. ΟΙ πέτρες δεν φυτρωνουν, απλα με το οργωμα σπαει η συνοχη του εδαφους με αποτελεσμα ο αερας και η βροχη να παίρνουν το χωμα (και τα πετραδακια) και να μενουν οι...κοτρωνες. Τό ιδιο και με τα <χωματουργικά>, απλα επιταγχύνουν την (φυσιολογικη) διαδικασια της διαβρωσης, την επομενη φορα, που θα γινεται ολο και πιο συχνα, θα πρεπει να ξυσουμε βαθυτερα, εκτος και αν εχουμε μπαζα , οπως στον παρνασσο. Η τελικη λυση θα ηταν να τσιμεντωσουμε ολο το βουνο, οποτε θα ειχαμε σιγουρο σκι. Μετα τα χωματουργικά ακολουθουν τα ρατρακ. Το χιονι που δημιουργουν δεν εχει κανενα ΦΥΣΙΚΟ αντιστοιχο, μην το μπερδευουμε με το hard pack, αυτο το δημιουργει ο ηλιος επιφανειακα, η δε συμπιεση γινεται στο βαθος απο το ιδιο του το βαρος και οχι με επιφανειακα με το περασμα των τονων του ρατρακ και την εξομαλυνση με χρηση φρέζας. Και το βουνο? η φυση ? ολη αυτη η φιλολογία? Στο φαντασιακο περιτυλιγμα του προιοντος... του οποιου ειμαι ενθουσιωδης χρηστης οπως και σεις. Προτείνεις συγκεκριμένη λύση γι'αυτην την κατάσταση; Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 16, 2015 μέτρο μελέτη διάλογο <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
C 370 Report post Posted March 16, 2015 Χωρις να θελω να οξυνω την κατασταση βλεπω την πλειοψηφια απο μας (και εγω) να εχει εξαιρετικη επιχειρηματολογια για το τι παει στραβα για το τι θα παει στραβα και οχι για το πως θα γινουν τα πραγματα καλυτερα ... Ειμαστε λιγο γκρινιαρηδες ? Ξεχναμε (το εχω ξαναγραψει) οτι ζουμε στη χωρα του ηλιου και της θαλασσας και παρολαυτα μπορουμε και κανουμε απο μετριο. εως υπεροχο σκι ( υπαρχουν τουριστες που δε πιστεουν οτι εχουμε χιονοδρομικΑ κεντρα) 3 1/2 μηνες το χρονο !!! Sent from my iPhone using Tapatalk 5 Share this post Link to post Share on other sites
GiGi 3,475 Report post Posted March 16, 2015 (edited) Vro θεωρητικά δεν διαφωνώ. Πρακτικά Μετρο: ελάχιστες πίστες (φυσικές η με ανεπαίσθητες παρεμβάσεις) ή θα ειναι κακής ποιότητας που απαιτούν μεγάλες ποσότητες χιονιού για να καταστούν κατάλληλες για χιονοδρομια. Οδηγούν σε μη λειτουργικά ΧΚ. Μελέτη: εδω θα χρειαστω να μου αποσαφηνισεις τι εννοείς. Σε περίπτωση που εννοείς "που φτιάχνουν τα χιονοδρομικά και που βάζουν τους αναβατηρες" θα συμφωνήσω εν μέρει αλλα και πάλι υπαρχει κίνδυνος να πέσουμε σε ο,τι περιγράφω στο "μετρο". Διάλογος: μεταξύ ποιων; Συνήθως σε τέτοιες καταστάσεις πρόκειται περί διελκυστίνδας. Φορέων, οικολόγων, συμφερόντων η και άλλων που μου διαφεύγουν αυτη τη στιγμή. Ας μας διαφωτίσει οποιος ξερει πως εχει η διαδικασία στις χιονοδρομικά-τουριστικά ανεπτυγμένες χώρες. Edited March 16, 2015 by GiGi Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 16, 2015 (edited) η βασική διαφορά απο ενα λουνα παρκ ή ενα πάρκο περιπέτειας με το χιονοδρομικο εινα οτι δεν μπορεις να μαντρωσεις τον πελάτη σε μια συγκεκριμενη διαδρομη ή σε μια ελεγχόμενη ομαδα. Με αλλα λογια ο χιονοδρόμος εχει την ταση να χανεται. την κυριακη με τον μπουχο εχουμε στησει την κουβεντουλα στην κορφη του δία. εχει περασει κανα 20 λεπτο, βία ναχουν ανεβει 10 ατομα, ολα και όλα , φυσικα ολα εχουν πάρει οδηγίες απο τον αντρέα, ακομα και στα ..αγγλικα , για κελλάρια ετσι , απο κει, προσοχη ακουμε συνεχεια το μπιμ μπιμπ απο το μικρο ρατρακ που κουβαλαει τον κοσμο απο σαχαρα, δεν βλεπουμε βεβαια την μυτη μας ξαφνικα ενας τυπας με τα σκι στα χερι ερχεται απο κελάρια μερια, συναγερμος , κατι θαγινε.. τελικα ειχε επιλέξει να γυρισει με τα πόδια απο την σαχαρα και προτιμησε αντι να παρει τον δρομο να ανεβει στην κορφη του δια για να φορεσει τα σκι , να κατεβει στο συνδετικο για να γυρισει κελαρια.... προς ααβ με πληροφορησαν οτι το καταφυγιο του εος αθηνων στην φτερο περασε στα χερια του νουλικα (μεσογειος) και χρεωνει ενοικιο, Αληθεύει? Edited March 16, 2015 by vro <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted March 16, 2015 όσοι μείναν επάνω για να κανουν μια δευτεριάτικη αρπαχτη χωρις ουρες, τρωνε το μαλί της γριάς Αυτή και εάν ήταν αρπαχτή.... Φτάνοντας στο πάρκινκ κατά τις 09,+ δεν βλέπαμε ούτε που να παρκάρουμε..... από αέρα δε, ούτε να σταθείς όρθιος δεν μπορούσες η Αφροδίτη δεν δούλευε..... οπότε το πρώτο που πέρασε από το μυαλό μας αναστολή και ήττα ολκής...... μπαίνοντας μέσα πέσαμε πάνω στο Κώστα (Οικονόμου) που μας είπε ότι το κέντρο επάνω είναι ανοιχτό αλλά η Αφροδίτη λόγω ανέμων (όντως) σε αναστολή...... αλλά μπορούσε να μας ανεβάσει με το Hasky...... ε αφού ανεβήκαμε είπαμε να δούμε πως είναι και το κατσκι :yes Επάνω άστα να πάνε ούτε τα πέδηλα δεν βλέπαμε...... πήγαμε Περικλή για να βλέπουμε το συρματόσχοινο........ και για 4-5 κατεβασιές μείναμε εκεί, μέσα στην γκρίνια... ξέρετε κρυώνω,δεν βλέπω, έπιασε πάγο η μάσκα, έγινα μούσκεμα απο την παγωμένη υγρασία...... (παρεπιπτόντος τα κολωνάκια τα χτυπήσαμε εμείς για να φύγει το χιόνι από πάνω τους και να φαίνονται!!!!!!!) και άλλες τέτοιες δικαιολογίες για να πας στο σαλέ για καφέ...... (σιγά μην τους άφηνα ) κάπου εκεί άρχισε να γυρίζει ο καιρός και να είμαστε οριακά επάνω από τα σύννεφα το τι έγινε απερίγραπτο απίστευτης ποιότητας χιόνι και τρομερό κοτλέ...... καρβάρισμα μέχρι εκεί που δεν παίρνει άλλο :yes λιώσαμε μέχρι τις 16,00..... θα τολμήσω να πω η καλύτερη φετινή μου (μέχρι την επόμενη φυσικά) μέρα..... :yes 6 www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 16, 2015 τωρα θα κλαιν οι αλλοι που δεν ανέβηκαν... <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted March 16, 2015 Ας πρόσεχαν................. www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
itiotis 779 Report post Posted March 16, 2015 τωρα θα κλαιν οι αλλοι που δεν ανέβηκαν... Μάγος είσαι... Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις... Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 16, 2015 Ότι είναι αντιπαθητικός τύπος ο Βαγγέλης είναι γνωστό. ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΡΕ. ΝΑ ΣΟΥ ΦΥΓΕΙ Η ΔΕΣΤΡΑ. 3 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 17, 2015 (edited) Ότι είναι αντιπαθητικός τύπος ο Βαγγέλης είναι γνωστό ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΡΕ. ΝΑ ΣΟΥ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΜΑΥΡΙΣΜΑ. Edited March 17, 2015 by ΜΙΚ 5 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
sermak 361 Report post Posted March 17, 2015 Πήγε ο εβραίος στο παζάρι, κι ήταν η μέρα Σάββατο...Ανεβήκαμε σήμερα και βρήκαμε αέρα, αναστολή και ουχί κατσκι. Μετά από 2 ώρες αναμονή στο πάρκινγκ, μπας και, την κάναμε για πίσω... Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted March 17, 2015 Locali τα φώτα σου! Πε η πά; 1 Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted March 17, 2015 Locali τα φώτα σου! Πε η πά; Είναι απλό..................... και τις δύο 2 www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites