sotogiannop1 2,158 Report post Posted March 10, 2015 Μιχάλη, ότι και να πω.... Τι πάει να πει ότι τα είπαμε προφορικά μεταξύ μας και ότι μπορεί να μου είπες ψέμματα!!! Ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω.Τέλος πάντων αφού κατά τη γνώμη σου το ΧΚΠ είναι τόσο επικίνδυνο για τους Έλληνες πολίτες, τράβα στον εισαγγελέα να το κλείσει! Ας γίνει η αρχή από το ΧΚΠ και μετά βλέπεις, πας και στο εθνικό οδικό δίκτυο, τι διάολο 100ντάδες άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους κάθε μέρα... και μετά βλέπεις και όπου αλλού! Έτσι για να αλλάξουμε και λίγο ρώτα! Η αποκαθήλωση του αναβατήρα Ηνίοχος. Για 37 χρόνια μας ανέβαζε στην Νο6. Τώρα για παλιοσίδερα! Έτσι είναι η ζωή, οι παλιοί φεύγουν... και οι νέοι έρχονται! 5 Share this post Link to post Share on other sites
ntzane 77 Report post Posted March 10, 2015 Νομίζω ότι πολύ χόντρυνε το πράγμα ρε παιδιά. Δεν έχω, δυστυχώς, πάει στο χιονοδρομικό αφού γέμισαν οι πίστες με χιόνι τις τελευταίες τρεις βδομάδες για να μπορώ να έχω άποψη για το στρώσιμο, αλλά ήμουν τον προηγούμενο καιρό γύρω στις πέντε φορές και όλες τις φορές Σάββατο ή Κυριακή. Νομίζω ότι σε ότι αφορά την ασφάλεια το πρόβλημα τότε ήταν περισσότερο ο κόσμος στις πίστες τόσο σε άποψη αριθμού όσο και από άποψη χιονοδρομικής παιδείας παρά το στρώσιμο των πιστών. Εξάλλου νομίζω ότι κάθε φορά που κάνουμε σκι μπορεί να αντιμετωπίσουμε πεδίο με προβλήματα μετά από αρκετή χρήση (moguls, σουπιασμα κτλ.) Σαφώς, το χιονοδρομικό πρέπει να κάνει ό,τι μπορεί για να έχουμε καλύτερες πίστες και πιο ασφαλείς, αλλά νομίζω ότι ο κοινός στόχος γίνεται πιο προσιτός με έναν εποικοδομητικό διάλογο και όχι με απειλές 1 Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted March 10, 2015 Πράγματι Βασίλη έβγαλε ήλιο από τις 13:00 και μετά, τυχεροί όσοι ρίσκαραν! 4 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 10, 2015 37 χρόνια...... σωτηρη μαζευτε και τον μεδαίωνα . ευκαιρία ειναι. <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 10, 2015 (edited) Μιχάλη, ότι και να πω.... Τι πάει να πει ότι τα είπαμε προφορικά μεταξύ μας και ότι μπορεί να μου είπες ψέμματα!!! Ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω. Τέλος πάντων αφού κατά τη γνώμη σου το ΧΚΠ είναι τόσο επικίνδυνο για τους Έλληνες πολίτες, τράβα στον εισαγγελέα να το κλείσει! Ας γίνει η αρχή από το ΧΚΠ και μετά βλέπεις, πας και στο εθνικό οδικό δίκτυο, τι διάολο 100ντάδες άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους κάθε μέρα... και μετά βλέπεις και όπου αλλού! Μου κάνεις πλάκα? Είσαι τόσο ωχαδερφιστής? Εν γνώση σου οι Έλληνες πολίτες κινδυνεύουν? Και να πάω εγώ στον Εισαγγελέα? Eσυ τη δουλιτσα σου και το μηνιάτικό σου? Ο Οικονόμου τη δουλίτσα του και το μηνιάτικο του? Ακριβώς το ίδιο λέει και ο μπάτσος της Τροχαίας που φταίει για τους εκατοντάδες νεκρούς. Ακριβώς το ίδιο λέει και το λαμόγιο που έβγαζε δίπλωμα οδήγησης με λάδωμα. ΩΧΑΔΕΡΦΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ. Απλά εσείς προς το παρών ευθύνεστε μόνο για τραυματισμούς. Ο Τσεκούρας όμως? Στα 3-5 Πηγάδια? Στο Μέτσοβο? ΝΕΚΡΟΙ ΕΣΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΨΕΜΑΤΑ, Ο ΔΡΙΒΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΨΕΜΑΤΑ, Ο ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΨΕΜΑΤΑ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΣΑΣ. ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ. ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ. ΟΙ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΜΕ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΙ Μ@ΛΑΚΑ ΚΙΟΛΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΛΕΠΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΜΕΝΑΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Εγώ δεν σου έχω πει ποτέ ψέματα. Scripta Manent Εκατομμύρια ευρώ του Έλληνα Γερμανού και δε ξέρω ποιου φορολογούμενου πεταμένα και τα διαφημίζεις. Εύγε Η χώρα πτώχευσε και εξαιτίας σου και συνεχίζεις Περιμένω την απάντησή σου: "εγώ τη δουλίτσα μου κάνω" φίλε δημόσιε υπάλληλε ωχαδερφιστή Κώστα Σωτήρη και Γιώργο mtzane καμία απειλή: καταθέτω τις προτάσεις μου μιας και με πνίγει το δίκιο Edited March 10, 2015 by ΜΙΚ Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 10, 2015 Γιά να ελαφραίνει το κλίμα λέω......... Δύο φορές πήρα το ρίσκο να ανέβω με προγνώσεις σαν την αυριανή και μου έκατσε...... λέτε να τριτώσει το κακ(λ)ό ???? :yes Για αύριο άλλος ???? Στο youweather αυτή τη στιγμή, η αυριανή πρόγνωση για ΧΚΠ δεν είναι και τόσο χάλια . Ας δούμε και την απογευματινή...Ψήνομαι... Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted March 10, 2015 Μιχάλη δεν ξέρω γιατί το έχεις πάρει τόσο προσωπικά. Δεν καταλαβαίνω τι θες από μένα? Μου μιλάς λες κι εγώ κάνω κουμάντο στο ΧΚΠ, τι να πω!!! Δεν θα κάτσω να διαπληκτιστώ μαζί σου, σε ξέρω χρόνια. Σταματάω εδώ, δεν συνεχίζω!Για την ιστορία απλά να αναφέρω σε όσους από δω δεν με ξέρουν καλά, ότι δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος! Share this post Link to post Share on other sites
chrisstem 1,049 Report post Posted March 10, 2015 Η αποκαθήλωση του αναβατήρα Ηνίοχος. Για 37 χρόνια μας ανέβαζε στην Νο6. Τώρα για παλιοσίδερα! Έτσι είναι η ζωή, οι παλιοί φεύγουν... και οι νέοι έρχονται! Μια "ιδιαίτερη" στιγμή για όσους χρησιμοποίησαν αυτό το λίφτ για πολλά χρόνια. Για εμένα προσωπικά ήταν ο αναβατήρας που χρησιμοποιούσα αποκλειστικά για κάθε μέρα που έκανα σκι, για μεγάλη σειρά ετών. Τα συναισθήματα τώρα είναι ανάμεικτα....αναμνήσεις, νοσταλγία, αλλά και αναμονή για το καινούριο που έρχεται...... Η φωτογραφία του λίφτ από το 1995....έτσι για να μη το ξεχάσουμε... 5 Ευτυχία δεν είναι η απουσία προβλημάτων, είναι η ικανότητα αντιμετώπισής τους (κλεμμένο) Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted March 10, 2015 Μιχάλη εγώ στη θέση του Σωτήρη δεν θα άνοιγα καν διαλογο μαζί σου και με τον καθένα από εδώ μέσα. Αλλά πες μου ρε φιλε στα υπερχιονοδρομικά των Αλπεων δε συμβαίνουν ατυχήματα; Νεκρούς εκεί δεν έχουν; Κάθε μέρα οι πίστες τους είναι αεροδρόμια; Εχω ζήσει έξι μήνες σε χιονοδρομικό της Γαλλίας και το έχω από την καλή και την ανάποδη. Και κάτι ακόμα αν δεν μας κάνει σα χιονοδρομικό δεν παμε εκει. Μια "ιδιαίτερη" στιγμή για όσους χρησιμοποίησαν αυτό το λίφτ για πολλά χρόνια. Για εμένα προσωπικά ήταν ο αναβατήρας που χρησιμοποιούσα αποκλειστικά για κάθε μέρα που έκανα σκι, για μεγάλη σειρά ετών. Τα συναισθήματα τώρα είναι ανάμεικτα....αναμνήσεις, νοσταλγία, αλλά και αναμονή για το καινούριο που έρχεται...... Η φωτογραφία του λίφτ από το 1995....έτσι για να μη το ξεχάσουμε... Ποιά η αποψή σου για την πίστα που βλέπεις το 1995; Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 10, 2015 ΜΙΚ, το έχεις πάρει πολύ πατριωτικά, με καλές προθέσεις όπως πάντα, αλλά αυτή τη φορά με λάθος τρόπο. Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες Γιανόπουλο, Alcatraz και mainalo. Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 10, 2015 (edited) ηταν φρεσκο και δεν μπορουσε να πατηθει αστα να πάνε στην 6 το πατημα δεν ευτυχησε ποτε, ειδικα στο μεσαίο κομματι. θεωρητικα ολο το αναγλυφο θα αλλάξει τωρα με τον δρομο που θα ανοιχθει για τους πυλωνες. ελπιζω να μην δουμε κανα τρελο πράμα. Χρήστο εμένα καλες προθεσεις δεν μου εχεις δωσει ποτέ, διακρίσεις ε? Edited March 10, 2015 by vro 2 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted March 10, 2015 (edited) Γιατί ρε Μαίναλε? Πάτημα αεροδρόμιο... εν έτη 1995!!!!Μάλλον με τρακτέρ πάταγαν τότε, τα ρατράκ εφευρέθηκαν αργότερα... Edited March 10, 2015 by sotogiannop1 Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted March 10, 2015 (edited) Λοιπόν φοβερή μέρα η σημερινή, γεμάτη αποκαλύψεις, δείτε κι αυτό: Στο Δήμο Λιβαδειάς αναστήθηκε, εν μέσω κρίσης, ένα παλιό σχέδιο για τη δημιουργία ενός νέου χιονοδρομικού κέντρου στον Παρνασσό στη Δαύλεια, στη θέση Ακρινό. Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λεβαδέων της 18 Φεβρουαρίου 2015 εγκρίθηκε η διάθεση ποσού από την κατανομή των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων για κάλυψη έργων και επενδυτικών δραστηριοτήτων, μεταξύ των οποίων και τα: - «τροποποίηση του προϋπολογισμού Γεωλογική μελέτη για το έργο πρόσβασης του νέου Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού στην ευρύτερη περιοχή της θέσης ΑΚΡΙΝΟ 4.120,44 €» και - «Συγκοινωνιακή προκαταρκτική μελέτη για το έργο πρόσβασης του νέου Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού στην ευρύτερη περιοχή της θέσης ΑΚΡΙΝΟ 12.987,06 €» Περισσότερα εδώ: http://ilaliatisroumelis.blogspot.gr/2015/03/blog-post_81.html Τι άλλο θα δούμε Θεέ μου!!!! Edited March 10, 2015 by sotogiannop1 Share this post Link to post Share on other sites
Kyriakoschar 6,029 Report post Posted March 10, 2015 Υπήρχαν ρατρακ το 95? Ένας από εδώ μέσα με είπε πως παλιά (δεν προσδιορίζει το παλιά) πατούσαν οι χιονοδρόμοι. Δηλαδή στην αρχή της ημέρας ήταν απάτητο εντελώς και μετά από τις πολλές κατεβασιές στρωνόταν και η πίστα... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 10, 2015 (edited) θα σου πει ο μαίναλος πως στρωνωταν ο αετος. Edited March 10, 2015 by vro <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
chrisstem 1,049 Report post Posted March 10, 2015 Μια διευκρίνηση, για να γίνει η εικόνα πιο περιγραφική : η φωτογραφία τραβήχθηκε πρωί, πριν ανοίξει το χιονοδρομικό.... Ευτυχία δεν είναι η απουσία προβλημάτων, είναι η ικανότητα αντιμετώπισής τους (κλεμμένο) Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 10, 2015 (edited) Μιχάλη εγώ στη θέση του Σωτήρη δεν θα άνοιγα καν διαλογο μαζί σου και με τον καθένα από εδώ μέσα. Αλλά πες μου ρε φιλε στα υπερχιονοδρομικά των Αλπεων δε συμβαίνουν ατυχήματα; Νεκρούς εκεί δεν έχουν; Κάθε μέρα οι πίστες τους είναι αεροδρόμια; Εχω ζήσει έξι μήνες σε χιονοδρομικό της Γαλλίας και το έχω από την καλή και την ανάποδη. Και κάτι ακόμα αν δεν μας κάνει σα χιονοδρομικό δεν παμε εκει. Mπα? Στα χιονοδρομικά των Άλπεων άραγε θα πάει φυλακή ο υπεύθυνος χιονοδρομίας? Στα χιονοδρομικά των Άλπεων εν γνώση του ο υπεύθυνος χιονοδρομίας δεν στρώνει τις πίστες σωστά και δεν ενημερώνει τους προισταμένους του για το πρόβλημα? Στα χιονοδρομικά των Άλπεων τα έλκηθρα τα σκυλιά και τα γατιά περνάνε μέσα στις πίστες? Στα χιονοδρομικά των Άλπεων υπάρχουν σημεία χωρίς καν επικοινωνία με ασύρματο? Στα χιονοδρομικά των Άλπεων δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν δυναμίτη για τις χιονοστιβάδες? Στα χιονοδρομικά των Άλπεων δεν μπορούν να πάρουν κάρτες? Στα χιονοδρομικά των Άλπεων έχουν τα σανίδια στο χέρι χωρίς λουράκι?Στα χιονοδρομικά των Άλπεων κρύβουν το σκι του Απρίλη? Να σιωπήσω όταν εν γνώση τους συμβαίνουν αυτά και αυτοί παίρνουν το μηνιάτικο και δεν κάνουν κάτι? Γιώργο εγώ στην θέση του Σωτήρη θα έτρεχα σαν τρελός να απαντηθούν τα παραπάνω. Θα σταμάταγα ότι κάνω για να απαντηθούν. Δεν θα κοιμόμουν ήσυχος το βράδυ μέχρι να απαντηθούν. Η λογική σου πτώχευσε την χώρα φτάνει πια, σε παραπέμπω στο post σου ότι επιτρέπεις εν γνώση σου χρήστες ναρκωτικών να συνεχίζουν το σκι τους. Μήπως έχεις άδικο? Μήπως λέω δεν είναι λογικό αυτό που λες? Edited March 10, 2015 by ΜΙΚ Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
chrisstem 1,049 Report post Posted March 10, 2015 Υπήρχαν ρατρακ το 95? Ένας από εδώ μέσα με είπε πως παλιά (δεν προσδιορίζει το παλιά) πατούσαν οι χιονοδρόμοι. Δηλαδή στην αρχή της ημέρας ήταν απάτητο εντελώς και μετά από τις πολλές κατεβασιές στρωνόταν και η πίστα... Ναι, Κυριάκο, υπήρχαν, ανεξάρτητα από το επίπεδο απόδοσης που είχαν ή τη χρήση που γινόταν. Στην εικόνα φαίνονται τα ίχνη από τη διαδρομή του όπως και οι "ραφές" 1 Ευτυχία δεν είναι η απουσία προβλημάτων, είναι η ικανότητα αντιμετώπισής τους (κλεμμένο) Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 10, 2015 http://en.wikipedia.org/wiki/Snow_grooming το ρατρακ πρεπει να ειναι γαλλικος όρος? <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted March 10, 2015 Υπήρχε το 240 τότε τα 170 και μπορεί να είχαν και Τ4. Ρε συ Μιχάλη πρέπει να είμασταν πολύ ήρωες εκείνες τις εποχές που κάναμε σκι με ταβλες 2,05 cm και δεν ξέραμε τι σημαίνει κοτλέ. Κάνω σκι απο 3 ετών αθλητής στα νιάτα μου και δεν τραυματίστηκα ποτέ. Τώρα βέβαια μας φταίει το συραδάκι και το κάθε παπαράκι. Τότε δεν υπήρχαν δολοφόνοι που κατέβαιναν τις πίστες χωρίς αύριο. Στο Μαίναλο απο το 1992 μας είχαν φέρει ενα prinoth T3 BIG και όταν εφευγε απο τη βορεινή παρακάλαγες να μη σκάσεις στον 2ο πυλώνα και γκρεμίστεί το λιφτ. Το οποίο παραλίγο να γκρεμισω το 2005 με το 240. Ο πυλώνας ακόμα στραβός είναι. Τότε κύριοι δεν υπήρχαν multiflex φρέζες και ούτε ρατράκ με βίντζι και αυτά τα λέω γιατί προσπαθείτε να συγκρίνεται εποχές Τσαπλαρή και άλλων με τους τελευταίους . η διαφορά κύριοι απο το 2000 και μετά στα πατήματα είναι χαώδεις μόνο και μόνο λόγω τεχνολογίας. Εχετε δει πως είναι να φευγει το 240 απο την έξι; Εχετε δει πως το κατεβαζε ο Πλατιάς; 4 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 10, 2015 ναναι καλα ο panpanou 4 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted March 10, 2015 Παιδιά, πλάκα κάνω με τα ρατράκ. Ασφαλώς και υπήρχαν το 1995!!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 10, 2015 (edited) Για την ιστορία απλά να αναφέρω σε όσους από δω δεν με ξέρουν καλά, ότι δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος! Ναι αφού δεν είσαι γιατί δεν μας λες για το πάτημα? Για τους ασυρμάτους? Για το νομικό πλαίσιο? Για τις ευθύνες του υπεύθυνου χιονοδρομίας? Για τα κακά του νέου λιφτ? Για τις συμβάσεις? Για την συνεισφορά του Δήμου Αράχωβας? Για τα κλειστά λιφτ πέρσι και φέτος? Για το τι ώρα άνοιγαν τα λιφτ πέρσι και φέτος? Για τα κακά του νέου λιφτ που θα μπει τώρα? Πες μας κάτι βαρέθηκα να βλέπω ωραίες φωτογραφίες, (να αναφέρω σε όσους από εδώ δεν με ξέρουν καλά) εγώ τόσα χρόνια τις έβγαζα γιατί αγαπούσα το χιονοδρομικό και έβλεπα ότι και όσοι το έτρεχαν το αγαπούσαν. Μήπως λέω μήπως θες να μοιραστείς μαζί μας μερικά πράματα πχ ότι δεν έχει διοίκηση πια? Edited March 10, 2015 by ΜΙΚ Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted March 10, 2015 Ναι αφού δεν είσαι γιατί δεν μας λες για το πάτημα? Για τους ασυρμάτους? Για το νομικό πλαίσιο? Για τις ευθύνες του υπεύθυνου χιονοδρομίας? Για τα κακά του νέου λιφτ? Για τις συμβάσεις? Για την συνεισφορά του Δήμου Αράχωβας? Για τα κλειστά λιφτ πέρσι και φέτος? Για το τι ώρα άνοιγαν τα λιφτ πέρσι και φέτος? Για τα κακά του νέου λιφτ που θα μπει τώρα? Πες μας κάτι βαρέθηκα να βλέπω ωραίες φωτογραφίες, (να αναφέρω σε όσους από εδώ δεν με ξέρουν καλά) εγώ τόσα χρόνια τις έβγαζα γιατί αγαπούσα το χιονοδρομικό και έβλεπα ότι και όσοι το έτρεχαν το αγαπούσαν. Μήπως λέω μήπως θες να μοιραστείς μαζί μας μερικά πράματα πχ ότι δεν έχει διοίκηση πια? Μιχάλη νομίζω αν μου επιτρέπεις ότι κάνεις μια επίθεση παραπάνω από όσο αναλογεί στο Σωτήρη για πράγματα που δεν είναι υπεύθυνος να αποφασίσει , ούτε υποχρεωμένος θεσμικά να απαντήσει. Όλα αυτά που λες πρέπει να απευθυνθούν στην ΕΤΑΔ και από εκεί να περιμένουμε απάντηση 1 Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 10, 2015 ΜΙΚ μ΄ όλο το θάρρος, όσο δίκιο και να 'χεις, η τακτική αυτή δεν είναι σωστή. Επίσης, ζητάς απο το Σωτήρη μερικά πράγματα που "δε γίνονται ούτε στο σινεμά" που λέγαμε παλιά. Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites