PhaethonF1 7,386 Report post Posted March 7, 2015 (edited) Έξω είναι καλύτερα απο τα μέσα (εκτός αν κάνεις όλη μέρα σκι σε μισή ρατρακια), σκληρό με μια μικρή στρώση φρέσκο, αλλά πρέπει να βρεις το καλό, γιατί σε μερικά σημεία είναι πολύ λεπτό το φιλμ. Ναι, με το σκληρό έχω ανέβει. Οι αναπηδησεις είναι εγκληματικές. Φυσικά πριν λίγο ακούσαμε πάλι το κλασικό "έβρεξε". Στο σαλόνι μου χθες πάντως δεν έβρεξε. Είχε και καλοριφέρ, ξηρό αέρα, χλιδή. Ο,τι πρέπει για στρώσιμο, αλλά το σαλόνι μου δεν είναι χιονοδρομικό κι εγώ δεν είμαι του επαγγελματος, είμαι ένας απλός ταπεινός πελάτης που πληρωνω. Edited March 7, 2015 by PhaethonF1 4 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted March 7, 2015 Πλέον φαίνεται και από τις φωτο που δημοσιεύουν πόσο χάλια πατάνε! ....με το ασθενοφόρο τις στρώνουν? 1 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 7, 2015 Πέρσι σίγουρα στρώνανε κυρίως μόνο με το ασθενοφόρο. Κρίμα που έχει χαλάσει η live να παίρνουμε μάτι. Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
C 370 Report post Posted March 7, 2015 Υποδειγματικό στρώσιμο σήμερα στο ΧΚΠ. 7 Share this post Link to post Share on other sites
sermak 361 Report post Posted March 7, 2015 (edited) Το απέξω ήταν πολύ καλό, ακόμη και για έναν αρχάριο σαν κι εμένα. Και κόσμος μηδέν μέχρι τις δωδεκάμιση που σταματήσαμε μια που ο καιρός έκλεισε πολύ και απλά δεν είχε σχέση με πριν. Η ραφές στην πίστα μου θύμισαν θαλάσσιο σκι. Την στιγμή που πας να βγεις έξω και περνάς τα απόνερα του σκάφους. Η εναλλαγή εκτός με εντός ήταν απίστευτη. Απορώ που το trace snow δεν έδειξε πεντακόσια άλματα. Edited March 7, 2015 by sermak 3 Share this post Link to post Share on other sites
sermak 361 Report post Posted March 7, 2015 Να πω εδώ ότι σήμερα αισθάνθηκα ευτυχής που αγόρασα κράνος. Στις δύο πτώσεις που είχα, χτύπησα και στις δύο το κεφάλι μου χωρίς καμιά επίπτωση λόγω κράνους. Ευτυχώς μέχρι τώρα δεν είχα ανάλογο συμβάν! 6 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 7, 2015 Σωτήρη μετέφερε στον κο Οικονόμου σε παρακαλώ αν μπορεί να μας δηλώσει απλά ότι είναι γενικά ικανοποιημένος με τα μέσα, τα ωράρια, το πετρέλαιο και γενικά το πάτημα πιστών φέτος και πέρσι στο ΧΚΠ και ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο. 2 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
C 370 Report post Posted March 7, 2015 Σωτήρη (ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι δε φταις εσύ αλλά εσύ τα μεταφέρεις εκεί που πρέπει) Κάνετε τη μία (κύριε Λάππα το έσβησα μόνος μου) μετά την άλλη με πρώτη την "απόλυση" άντε μη ανανέωση του Δρίβα (βρείτε μου έναν άνθρωπο που ενδιαφέρθηκε τόσο πολύ για το ΧΚΠ) , δεύτερον τη λειτουργία του νέου αναβατήρα - φυσικά και πρέπει να πάνε οι καφενέδες στον καφενέ αλλά είστε πρώτα χιονοδρομικό και για αυτό παίρνετε τις επιδοτήσεις και όχι χώρος εστίασης και τσιγάρου στη Φωκίονος Νέγρη και τρίτον τώρα που πάλι καλά που χιόνισε δεν μπορείτε να παραδώστε έστω και μια πίστα φυσιολογικά στρωμένη χωρίς αυλάκια έτοιμα να υποδεχθούν πατάτες και κρεμύδια αντί σκιέρ ? C... 5 Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted March 7, 2015 Σημερα βγηκε ωραια μερα τελικα. Οπως ανεφεραν κ παραπανω ΤΡΑΓΙΚΟ Πατημα πιστων..... προσωπικα εκανα μονο εκτος μεχρι τις 11.30... για πιστα ουτε καν το σκεφτηκα. Μια φορα τολμησα κ σχεδον εσπασα τα ποδια μου. ΕΛΕΟΣ!!!! 1 Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
marizaki 665 Report post Posted March 7, 2015 (edited) Καταρχάς οι φήμες που θέλουν τον kaps γκαντέμη κρίνονται αναληθείς. 'Επειτα μια πολύ ωραία μέρα από άποψη καιρού ως το μεσημέρι, μάλλον έστειλε κόσμο στο νοσοκομείο. Τραυματισμοί δυστυχώς δε λείψανε. Ντροπή!! Το πρόβλημα είναι πλέον ορατό από χιλιόμετρα. Και δεν είναι ότι σήμερα έφταιγε απαραίτητα ο καιρός κλπ. Το πρόβλημα είναι μόνιμο και μάλιστα δολοφονικό κάποιες μέρες.Το θέμα βέβαια δεν είναι αυτό, αλλά ότι η διεύθυνση δεν αντιλαμβάνεται καν το πρόβλημα. Edited March 7, 2015 by marizaki 1 Share this post Link to post Share on other sites
snowpar 613 Report post Posted March 7, 2015 Ομοίως με τους ανωτέρω, θα συμφωνήσω στο πολύ ωραίο εκτός, αλλά και στο τραγικό στρώσιμο πιστών για μία ακόμη φορά φέτος. Είναι αξιοσημείωτο ότι 2 πιστέρ σε περιστατικό μεταφοράς τραυματία στον Οδυσσέα, κατέβαζαν το φορίο με τον τραυματία από το εκτός του Οδυσσέα και όχι από την πίστα! ΕΛΕΟΣ! 2 Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted March 7, 2015 η διεύθυνση δεν αντιλαμβάνεται καν το πρόβλημα. Διεύθυνση; Τι είναι αυτό; Δυστυχώς, ή το ΧΚΠ πρέπει να περάσει πλήρως στον ιδιωτικό τομέα (απίθανο) ή να το αναλάβει διευθυντής με κότσια. Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted March 7, 2015 Συμπηρώνω τον εαυτό μου: αυτό που γράφει τις συμβάσεις με τον ανάδοχο, πρέπει να ξέρει από χιονοδρομία. Αλλιώς, ο ανάδοχος θα προσπαθεί (λογικό είναι) να βγάλει από τη μύγα ξύγκι. Share this post Link to post Share on other sites
karimpas 98 Report post Posted March 7, 2015 Για αύριο αξίζει να ανέβουμε; Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 7, 2015 (edited) Γιατι δεν μιλαμε με ονοματα? Ο κος Νουλίκας ή η συμβάσεις του ή και τα δυο φταίνε που πέρσι και φέτος στον Παρνασσό δεν χαρήκαμε σκι. Και για το λιφτ και για τα πατηματα και για την υπολειτουργια ειδικα περσι Η κα Κεφαλλογιάννη φταίει σίγουρα που είτε υπέγραψε λάθος πράματα ή δεν έλεγξε τον Νουλίκα όταν ο Παρνασσος υπολειτουργει υποπατιέται κλπ Και σιγά σιγά φταίει η Κουντουρα κάθε μέρα που περνάει ολο και πιο πολυ Edited March 7, 2015 by ΜΙΚ 3 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted March 7, 2015 Γιατι δεν μιλαμε με ονοματα? Ο κος Νουλίκας ή η συμβάσεις του ή και τα δυο φταίνε που πέρσι και φέτος στον Παρνασσό δεν χαρήκαμε σκι. Και για το λιφτ και για τα πατηματα και για την υπολειτουργια ειδικα περσι Η κα Κεφαλλογιάννη φταίει σίγουρα που είτε υπέγραψε λάθος πράματα ή δεν έλεγξε τον Νουλίκα όταν ο Παρνασσος υπολειτουργει υποπατιέται κλπ Και σιγά σιγά φταίει η Κουντουρα κάθε μέρα που περνάει ολο και πιο πολυ Ας είμαστε δίκαιοι: Η υπουργός τουρισμού δεν έχει καμία αρμοδιότητα στο ΧΚΠ το οποίο ανήκει στην ΕΤΑΔ η οποία με την σειρά της ελέγχεται από το υπουργείο Οικονομίας. Η παρουσία της Κεφαλόγιάννη στα εγκαίνια έχει να κάνει με το ότι μάλλον γράφει καλύτερα στην κάμερα από τον Χαρδούβελη. Αν σε κάποιον συγκεκριμένο πολιτικό χρωστάει το ΧΚΠ τα έργα είναι στον Σταϊκούρα που "φροντίσε" την εκλογική του περιφέρεια. Όσο για τον ανάδοχο - επισπεύδων συνέταιρος ήταν η Μεσόγειος. Προφανώς ελπίζαν να πάρουν χωματουργικά και δεν τους προέκυψε. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, η κατάτμηση της σύμβασης φταίει και αυτή για τις αστοχίες. Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted March 7, 2015 H σύμβαση του νουλικα (Μεσόγειος) έχει λήξει απο το Δεκέμβρη που μας πέρασε. Απο τότε έπρεπε να αναλάβει ο νέος ανάδοχος που δεν υπήρχε για αυτό και ανανέωσαν στη Μεσόγειο μέχρι αρχές Φλεβάρη και μετά για Απρίλη. Τι συμφωνίες έχουν γίνει και με τι ποσά για τη λειτουργία του χκ μεταξύ ΕΤΑ και αναδόχου δεν το γνωρίζουμε. Νεος ανάδοχος στο χιονοδρομικο θα αναλάβει με την παυση λειτουργιας του χιονοδρομικου. 1 Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted March 7, 2015 Ας είμαστε δίκαιοι: Η υπουργός τουρισμού δεν έχει καμία αρμοδιότητα στο ΧΚΠ το οποίο ανήκει στην ΕΤΑΔ η οποία με την σειρά της ελέγχεται από το υπουργείο Οικονομίας. Κάνεις ένα λάθος. Σύμφωνα με το site της ΕΤΑΔ (και από αυτά που ξέρω) ισχύει το παρακάτω: Η ΕΤΑΙΡΕΙΑΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ (ΕΤΑΔ Α.Ε.) είναι ανώνυμη εταιρεία με σκοπό τη διαχείριση, ανάπτυξη, εκμετάλλευση και αξιοποίηση της ιδιωτικής περιουσίας του Δημοσίου. Η Εταιρεία ανήκει κατά 100% στο Ελληνικό Δημόσιο και εποπτεύεται από το Υπουργείο Οικονομικών. Ειδικά για ακίνητα κυριότητας ΕΟΤ, εποπτεύεται και από το Υπουργείο Τουρισμού. 2 Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted March 7, 2015 Ευχαριστούμε που δεν ανεβήκατε........ 08,30-12,30 το σκι που σε κανονικό Σάββτο δεν το κάνεις όλη μέρα :yes Ο Θεός φρόντισε να στρώσει το εκτός με 2-3 πόντους χαλαζόχιονο (είναι της μόδας φέτος) :yes Για τις πίστες δεν έχω κάτι να πω...... Ο Pant παραπάνω έγραψε κάτι...... μηχανή-άνθρωπος-καύσιμο...... στον Παρνασσό ο συνδυασμός αυτός φτάνει για ένα πέρασμα της πίστας, όταν η ποιότητα του χιονιού είναι καλή τότε και το αποτέλεσμα είναι σχετικά καλό, όταν η ποιότητα είναι δύσκολη τότε το πάτημα είναι ΤΡΑΓΙΚΟ...... και μην περιμένετε (Μικ) να σας το δηλώσει κανείς αυτό...... ειδικά σε ένα φόρουμ....... 7 www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 7, 2015 Ρε γιδι στα νοσονομεια τρέχω σιγα μην την έχανα τη μέρα. Απο ερπη ζωσηρα και πανω χανονται τετοιες μέρες τα Ετα φταινε αυτο με το οικονομικων δεν εχετε αδικο αλλα κυριως τα ετα φταινε ε οοοοοχιιιιι και οοοολες οι προγνωσεις.... Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 7, 2015 (edited) αν προσεχατε θα βλέπατε οτι κατεβαίναν τα απάτητα με τον <τραυματια> μπρουμητα (ζοχάδες...) ΑΣΚΗΣΗ ΗΤΑΝ. οπως ειπε και προλαλήσας <ευχαριστουμε που δεν ηρθατε> 8 με 12 ΠΑΡΤΥ ηλιος,γρήγορο εκτός, ουρες μηδεν. το οτι εμεινα και εκανα σκι μεχρι τις 3 απλα δείχνει οτι ειμαι μαζόχας. πατημα τραγικό δεν λεω που ειχε πατηθει το βραδυ (το μπώλ) και ειχε παγωσει, απλά εκανες αλματα απο ρατρακια σε ρατρακια, το πρωι σκασηλα μας αλλά με την ομιχλη και το χιονονερο μετα τις 12,30, που μπηκαμε στις πιστες ηταν αστα να πανε. αναμενομενο , με την νεα κοινοπραξια να μπαινει μετα το πασχα και την παλια να ειναι(?) εκει παντελως αδιαφορη εγεινε λιγο βιαστικά το πατημα... εχει ξαναγινει οταν ειχε αλλάξει παλι η κοινοπραξια, αλλά αυτο δεν εμποδισε την διευθηνση να ξαναβαλει τον διαγωνισμο μεσα στον χειμωνα (λες και ηταν σιγουρο οτι θα μειοδοτηση ο ...παλιος) παντως ωραιο χιονακι εκτος πανω απο το διπλο, κατω ειχε το γνωστο προβλημα (κουφο), με αποτελεσμα να δαγκωνει φτυαρια στην καλύτερη στην χειρωτερη να σπας 10 ποντους κρουστα και το ποδι σου μαζι(αναμεσα οδυσσεα ηρακλη), οχι δεν ανοιξε η δεστρα... υψηλες Τ χιονονερο φαγαμε, στις 12 που ειχε ακομα ηλιο και κατεβηκα τον ερμη...εσπρωχνα. ειχε φαει βροχη το πεδιο και ειχε μια φλουδα απο πανω φρεσκο. στην φτερο ηρθανε και τα 2 αδελφια της CAT, το ενα ειναι τεραστιο, εχει και ενα υνι απο πισω ΝΑ με το συμπαθειο, σκαβουνε τον λακο της 7, το πτώμα της ειναι στο παρκινκ, ευκαιρεία να μαζεψουν και τον μεδαίωνα. Ηρθανε και σπαστηρια και κατι αλλα πολυ χωματουργικο πεφτει. σημερα μου το ειπαν και εχουν δικιο, του χρονου το μισο χιονοδρομικο θα το δουλευει ο εργολάβος της ντοπελ(combi, 6, 7, ερμης) και το αλλο μισο ο εργολάβος της εταδ. Του παραχρώνου ο εργολαβος της εταδ θα πρεπει να προσλάβει τους χειρηστες του combi (οτι και αν ζητησουν) ή ναβρει αλλους εκπαιδευμένους και πιστοποιημενους απο τον αυστριακο.... ωραια πραγματα, πως λεμε ανοιγμα κλειστων επαγγελματων, τωρα καταλαβαινω γιατι εγινε το ελα να δεις στίς προσλήψεις το φθινόπωρο. Edited March 7, 2015 by vro <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 7, 2015 (edited) H σύμβαση του νουλικα (Μεσόγειος) έχει λήξει απο το Δεκέμβρη που μας πέρασε. Απο τότε έπρεπε να αναλάβει ο νέος ανάδοχος που δεν υπήρχε για αυτό και ανανέωσαν στη Μεσόγειο μέχρι αρχές Φλεβάρη και μετά για Απρίλη. Τι συμφωνίες έχουν γίνει και με τι ποσά για τη λειτουργία του χκ μεταξύ ΕΤΑ και αναδόχου δεν το γνωρίζουμε. Νεος ανάδοχος στο χιονοδρομικο θα αναλάβει με την παυση λειτουργιας του χιονοδρομικου. με καθε επιφύλαξη 58.500 συν φπα KHRYKSH_ORISTIKOU_ANADOXOU_XKP_DIOIKHTIKES_YPHRESIES_2015_MESOGEIOS.pdf μαλλον εχουμε και ενα νεο ημερομηνια που κλεινει 31-3. Edited March 7, 2015 by vro <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Kyriakoschar 6,029 Report post Posted March 7, 2015 μαλλον εχουμε και ενα νεο ημερομηνια που κλεινει 31-3. ...που κλείνει το κέντρο? Τόσο νωρίς? Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 7, 2015 ...που κλείνει το κέντρο? Τόσο νωρίς? βλέπω οτι η συμβαση ειναι μεχρι 31-3. αν βεβαια ειναι αυτη η συμβαση (διοικητικες υπηρεσιες?) αλλα τι αλλο? καλο θαταν να εχουμε μια διαψευση, αρμοδίως... <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Sueng 457 Report post Posted March 8, 2015 Αρνούμαι να πιστέψω ότι στο μεγαλύτερο ΧΚ της χώρας δεν υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι να ξέρουν πως πρέπει να στρώνονται οι πίστες ή πως να λειτουργεί ομαλά ένα ΧΚ είτε στο φουλ είτε με τους μισούς του αναβατήρες λόγω χιονιού, καιρού κλπ. Με δεδομένο ότι το ΧΚΠ έχει περάσει στο ΤΑΙΠΕΔ (δικαίωμα παραχώρησης - αξιοποίησης), για μένα όλο το σκηνικό μοιάζει στημένο για να παρακαλάμε όλοι στο τέλος να δωθεί - πουληθεί (=χαριστεί) σε ιδιώτη το ΧΚ μετά τη λήξη όλων των φάσεων κατασκευής. Με προίκα τους νέους αναβατήρες το ΧΚ γίνεται δελεαστικό σε κάποιους επίδοξους... Όχι ο τουρισμός δε μπαίνει μέσα στη περιοχή του ΧΚ. Το ΧΚ είναι που μπαίνει μέσα κι αυτό διορθώνεται (το πιστεύω). Που να αναλάβει ο προικοθήρας και διαμονή - εστίαση all inclusive... Ήδη ξεκινήσαμε να παρακαλάμε. Διεύθυνση; Τι είναι αυτό; Δυστυχώς, ή το ΧΚΠ πρέπει να περάσει πλήρως στον ιδιωτικό τομέα (απίθανο) ή να το αναλάβει διευθυντής με κότσια. 4 Share this post Link to post Share on other sites