dust 4,051 Report post Posted March 9, 2015 Θα ηθελα πολυ στο τελος της σεζον να δω μια αναλυτικη λιστα με τον αριθμο των ατυχηματων αλλα και τον αριθμο των καρτων που αφαιρεθηκαν.οχι μονο απο παρνασσο αλλα καθε χιονοδρομικο. 4 Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted March 9, 2015 Μπορεί να είμαστε το χειρότερο Χ/Κ της χώρας, τουλάχιστον σύμφωνα με τα παραπάνω που μας καταλογίζετε, αλλά από κανονισμούς λειτουργίας σκίζουμε! Δυστυχώς όμως οι πελάτες δεν τους έχουν διαβάσει... και ούτε θα τους διαβάσουν ποτέ. Τζάμπα τους έχουμε αναρτήσει εδώ και χρόνια!!!! Ελπίζω πάντως με αφορμή την απορία του Μιχάλη να τους διαβάσετε, αξίζει τον κόπο. Τουλάχιστον να γνωρίζετε τα δικαιώματά σας αλλά και τις υποχρεώσεις σας. Η απάντηση λοιπόν Μιχάλη είναι ότι προβλέπεται στον κανονισμό λειτουργίας του ΧΚΠ: http://www.parnassos-ski.gr/page.aspx?itemID=SPG28 Α.Γενικοί Όροι Χρήσης Εγκαταστάσεων 4. Οι χιονοδρόµοι - επισκέπτες οφείλουν να συµµορφώνονται µε τις υποδείξεις των υπευθύνων και τα σχετικά σήµατα, να ακολουθούν το «δεκάλογο του χιονοδρόµου FIS» (βλ. Παρακάτω)και τους όρους χρήσης εγκαταστάσεων ΧΚΠ που βρίσκονται αναρτηµένοι στους χώρους υποδοχής του ΧΚΠ. Σε περίπτωση µη συµµόρφωσης του πελάτη µε τις υποδείξεις των υπευθύνων για την ασφαλή και εύρυθµη λειτουργία του ΧΚΠ, θα ανακαλείται η ισχύς του εισιτηρίου του χωρίς επιστροφή του αντιτίµου, και θα αποµακρύνεται από τις εγκαταστάσεις του ΧΚΠ. Η αλήθεια είναι πως λίγοι τα διαβάζουν και τα γνωρίζουν ως υποχρέωση τήρησης τους. Το θέμα είναι το ΧΚΠ και το κάθε ΧΚ που διαθέτει τέτοιο κανονισμό - και να δεν έχει είναι επίσης θέμα - τον εφαρμόζει. Δεν έχω ακούσει ποτέ για περιπτωση αφαίρεσηςη κάρτας για κακή χρήση αναβατήρα ή μη σωστή χιονοδρομική συμπεριφορά. carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted March 9, 2015 Μπορεί να είμαστε το χειρότερο Χ/Κ της χώρας, τουλάχιστον σύμφωνα με τα παραπάνω που μας καταλογίζετε, αλλά από κανονισμούς λειτουργίας σκίζουμε! Δυστυχώς όμως οι πελάτες δεν τους έχουν διαβάσει... και ούτε θα τους διαβάσουν ποτέ. Τζάμπα τους έχουμε αναρτήσει εδώ και χρόνια!!!! Ελπίζω πάντως με αφορμή την απορία του Μιχάλη να τους διαβάσετε, αξίζει τον κόπο. Τουλάχιστον να γνωρίζετε τα δικαιώματά σας αλλά και τις υποχρεώσεις σας. Η απάντηση λοιπόν Μιχάλη είναι ότι προβλέπεται στον κανονισμό λειτουργίας του ΧΚΠ: http://www.parnassos-ski.gr/page.aspx?itemID=SPG28 Α.Γενικοί Όροι Χρήσης Εγκαταστάσεων 4. Οι χιονοδρόµοι - επισκέπτες οφείλουν να συµµορφώνονται µε τις υποδείξεις των υπευθύνων και τα σχετικά σήµατα, να ακολουθούν το «δεκάλογο του χιονοδρόµου FIS» (βλ. Παρακάτω)και τους όρους χρήσης εγκαταστάσεων ΧΚΠ που βρίσκονται αναρτηµένοι στους χώρους υποδοχής του ΧΚΠ. Σε περίπτωση µη συµµόρφωσης του πελάτη µε τις υποδείξεις των υπευθύνων για την ασφαλή και εύρυθµη λειτουργία του ΧΚΠ, θα ανακαλείται η ισχύς του εισιτηρίου του χωρίς επιστροφή του αντιτίµου, και θα αποµακρύνεται από τις εγκαταστάσεις του ΧΚΠ. Ο κ. Δρίβας μας είχε πει το καλοκαίρι πως δεν έχουν αυτό το δικαίωμα. Μόνο σύσταση. Σαν δεύτερη σκέψη, δεν υπάρχει κάποιο παραθυράκι στους νόμους ή κάποια πρόβλεψη; Σωτήρη ισχύει αυτό που μας είχε πει ο κ. Δρίβας; Βασικά τώρα που το θυμήθηκα καλύτερα μας είχε πει ότι μπορεί να ζητηθεί η κάρτα ή η αποχώρηση από το Χ.Κ. αλλά δεν μπορεί να επιβληθεί αν ο πελάτης αρνηθεί να το κάνει, παρά μόνο από την αστυνομία. Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted March 9, 2015 Σωτήρη ισχύει αυτό που μας είχε πει ο κ. Δρίβας; Βασικά τώρα που το θυμήθηκα καλύτερα μας είχε πει ότι μπορεί να ζητηθεί η κάρτα ή η αποχώρηση από το Χ.Κ. αλλά δεν μπορεί να επιβληθεί αν ο πελάτης αρνηθεί να το κάνει, παρά μόνο από την αστυνομία. Ναι, έτσι ακριβώς και μάλιστα έλεγε πως το ΑΤ της περιοχής έχει μόνο δύο αστυνομικούς και πως φυσικά, δεν υπάρχει περίπτωση να ανέβουν ως το ΧΚ 3 carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted March 9, 2015 Προσωπικά έχω αφαιρέσει κάρτες από ενήλικες που είχαν βγάλει παράνομα κάρτα για μαθητή. Βέβαια δεν τους έδιωξα από το ΧΚΠ (νομίζω είναι τραβηγμένο αυτό), ούτε πλήρωσαν το πρόστιμο που προβλέπεται, αλλά υποχρεώθηκαν να πληρώσουν από την αρχή νέα κάρτα! Έτσι η κάρτα τους στοίχισε τελικά 45 ευρώ αντί 30!Σίγουρα εάν κάποιος αρνηθεί χρειάζεται αστυνομία, αλλά τουλάχιστον στις δικές μου περιπτώσεις κανείς δεν έφτασε στο σημείο να ζητήσει αστυνομία γιατί ήξερε ότι θα μπλέξει περισσότερο! Βούληση να υπάρχει και όλα γίνονται! Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted March 9, 2015 Ναι, έτσι ακριβώς και μάλιστα έλεγε πως το ΑΤ της περιοχής έχει μόνο δύο αστυνομικούς και πως φυσικά, δεν υπάρχει περίπτωση να ανέβουν ως το ΧΚ Εχουμε 2 ΑΤ στην περιοχή, Αράχωβα και Αμφίκλεια και έχουν αρκετούς ατυνομικούς (τουλάχιστον 10!) οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα, όποτε τους χρειαζόμαστε έρχονται. Επίσης τα ΣΚ, ανεβαίνουν και μόνοι τους για καφέ και... μάτι στο ΧΚΠ (ειδικά οι Αραχωβίτες) οπότε τις περισσότερες φορές τους έχουμε ήδη μαζί μας. 1 Share this post Link to post Share on other sites
ΝΙΚΟΣ 45 Report post Posted March 9, 2015 Με ολα αυτα που διαβαζω για το ΧΚΠ καθε μερα, νιωθω και τυχερος που δεν εχω ανεβει ακομα!!! Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Το ιδιο κ εγω, λέω να ανέβω την τετάρτη ,ερχόμενος απο το νησί.Το σκέφτομαι,βλέπω κ τις προβλέψεις χαλια,συν ολα τα αλλα που συμβαίνουν στο ΧΚΠ..αλλα αν δεν εχεις ακούσει ακομη το κλικ της δεστρας με την μποτα,δεν πηγαμε κ εξωτερικό φετος,το σκεφτομαι... Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted March 9, 2015 Φυσικά και να ανέβεις. Ό,τι λέμε, το λέμε για βελτιώση, αλλά το χιόνι είναι πάνω από όλα - εκτός από την ασφάλεια φυσικά. carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted March 9, 2015 Το βασικότερο πρόβλημα του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού κατά τη γνώμη μου είναι η προετοιμασία των πιστών. Τα υπόλοιπα παλεύονται και πρακτικά δεν είναι χειρότερα από άλλα χιονοδρομικά. Ο λόγος που ανεβάζουμε ψηλά τις προσδοκίες είναι ότι έχει μακράν πιο σύγχρονο εξοπλισμό (λιφτ) και λειτουργεί πολύ κάτω του επιπέδου που αυτά μπορούν να προσφέρουν. Σωτήρη Γ. και Κ.Οικονόμου: συζητούσα και με κάποιον δάσκαλο του χιονοδρομικού στο λιφτ το θέμα των πιστών και είχαμε την ίδια απορία: Το Σάββατο είχαν περαστεί σχεδόν όλες (μπορεί και όλες) οι διαδρομές εντός του μπολ των Κελαριών. Όμως είχαν περαστεί ΟΠΩΣ ΝΑ'ΝΑΙ. Οι περισσότερες είχαν τα κλασικά σημάδια από τις ερπύστριες, ενώ σε πολλά σημεία υπήρχαν κενά στις ραφές. Δεν υπάρχει η σκέψη π.χ. όταν υπάρχει δυσκολία λόγω ποιότητας χιονιού/συνθηκών, να στρώνονται λιγότερες πίστες σε αριθμό, αξιοποιώντας τα ίδια πετρέλαια και πιο "ποιοτικά" χιλιόμετρα-περάσματα από ρατράκ? 4 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 9, 2015 (edited) Σωτήρη έχω διαβάσει πολύ καλά τους όρους χρήσης και για αυτό ξαναρωτάω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΑΝ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΗΤΑΩ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΣΗΜΑΔΕΥΕΙ ΜΕ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑ ΣΕ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΕΧΟΥΝ Η ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ Η ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΙ ΠΙΣΤΕΡ ΝΑ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΚΑΡΤΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥΣ? ΝΑΙ Η ΟΧΙ? Edited March 9, 2015 by ΜΙΚ 2 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 9, 2015 (edited) Μπορεί να είμαστε το χειρότερο Χ/Κ της χώρας, τουλάχιστον σύμφωνα με τα παραπάνω που μας καταλογίζετε, αλλά από κανονισμούς λειτουργίας σκίζουμε! Δυστυχώς όμως οι πελάτες δεν τους έχουν διαβάσει... και ούτε θα τους διαβάσουν ποτέ. Τζάμπα τους έχουμε αναρτήσει εδώ και χρόνια!!!! Ελπίζω πάντως με αφορμή την απορία του Μιχάλη να τους διαβάσετε, αξίζει τον κόπο. Τουλάχιστον να γνωρίζετε τα δικαιώματά σας αλλά και τις υποχρεώσεις σας. Η απάντηση λοιπόν Μιχάλη είναι ότι προβλέπεται στον κανονισμό λειτουργίας του ΧΚΠ: http://www.parnassos-ski.gr/page.aspx?itemID=SPG28 Α.Γενικοί Όροι Χρήσης Εγκαταστάσεων 4. Οι χιονοδρόµοι - επισκέπτες οφείλουν να συµµορφώνονται µε τις υποδείξεις των υπευθύνων και τα σχετικά σήµατα, να ακολουθούν το «δεκάλογο του χιονοδρόµου FIS» (βλ. Παρακάτω)και τους όρους χρήσης εγκαταστάσεων ΧΚΠ που βρίσκονται αναρτηµένοι στους χώρους υποδοχής του ΧΚΠ. Σε περίπτωση µη συµµόρφωσης του πελάτη µε τις υποδείξεις των υπευθύνων για την ασφαλή και εύρυθµη λειτουργία του ΧΚΠ, θα ανακαλείται η ισχύς του εισιτηρίου του χωρίς επιστροφή του αντιτίµου, και θα αποµακρύνεται από τις εγκαταστάσεις του ΧΚΠ. πρακτικά? απο ποιον? πως? σε μια καλη κυριακή ειμαστε 3000 χιλιαδες ατομα? οι 2000 απο αυτους χιονοδρόμοι? αν ηταν ποδοσφαιρικος αγωνας (οπου εχει 22 χιονοδρομους και 2000 θεατες) ποσοι αστυνομικοι θα υπήρχαν? Edited March 9, 2015 by vro <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 9, 2015 Το βασικότερο πρόβλημα του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού κατά τη γνώμη μου είναι η προετοιμασία των πιστών. Τα υπόλοιπα παλεύονται και πρακτικά δεν είναι χειρότερα από άλλα χιονοδρομικά. Ο λόγος που ανεβάζουμε ψηλά τις προσδοκίες είναι ότι έχει μακράν πιο σύγχρονο εξοπλισμό (λιφτ) και λειτουργεί πολύ κάτω του επιπέδου που αυτά μπορούν να προσφέρουν. Σωτήρη Γ. και Κ.Οικονόμου: συζητούσα και με κάποιον δάσκαλο του χιονοδρομικού στο λιφτ το θέμα των πιστών και είχαμε την ίδια απορία: Το Σάββατο είχαν περαστεί σχεδόν όλες (μπορεί και όλες) οι διαδρομές εντός του μπολ των Κελαριών. Όμως είχαν περαστεί ΟΠΩΣ ΝΑ'ΝΑΙ. Οι περισσότερες είχαν τα κλασικά σημάδια από τις ερπύστριες, ενώ σε πολλά σημεία υπήρχαν κενά στις ραφές. Δεν υπάρχει η σκέψη π.χ. όταν υπάρχει δυσκολία λόγω ποιότητας χιονιού/συνθηκών, να στρώνονται λιγότερες πίστες σε αριθμό, αξιοποιώντας τα ίδια πετρέλαια και πιο "ποιοτικά" χιλιόμετρα-περάσματα από ρατράκ? Συμφωνώ. Το στρώσιμο το βρίσκω από ενοχλητικό έως επικίνδυνο. Αλλά θέσουμε ένα ερώτημα: Να ικανοποιηθούνε περισσότερο οι πελάτες με απαιτήσεις στην ποιότητα ή αυτοί που δε νοιάζονται ιδιαίτερα, προτιμάνε την ποσότητα με λιγότερη κίνηση σε περισσότερες πίστες; Θα μου πεις ότι όλοι στο forum διαμαρτύρονται για την ποιότητα. Ναι, αλλά δε γράφουν όλοι οι πελατες του ΧΚΠ στο forum. Με λίγα λόγια, ή είμαστε μια μειονότητα περίεργων-απαιτητικών-ενοχλητικών που ζητάμε υπερβολικά πράγματα ή όλοι διαμαρτύρονται και η διοίκηση αδιαφορεί για τους πελάτες. 1 Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 9, 2015 Συμφωνώ. Το στρώσιμο το βρίσκω από ενοχλητικό έως επικίνδυνο. ή όλοι διαμαρτύρονται και η διοίκηση αδιαφορεί για τους πελάτες. Όλοι διαμαρτύρονται. Δεν αδιαφορεί η διοίκηση για τους πελάτες απλά...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Sp 480 Report post Posted March 9, 2015 Για να καταλάβω κι εγώ...Πέρσι,προπερσι δεν ηταν οι ίδιοι χειριστές μηχανημάτων που έστρωναν τις πίστες;Προσέλαβαν νέους που δε γνωρίζουν το αντικείμενο; 1 Photography Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 9, 2015 Όλοι διαμαρτύρονται. Δεν αδιαφορεί η διοίκηση για τους πελάτες απλά...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Δηλαδή να λέμε και ευχαριστώ που λειτουργεί το χιονοδρομικό…στο αυτόματο. Super ! Για να καταλάβω κι εγώ...Πέρσι,προπερσι δεν ηταν οι ίδιοι χειριστές μηχανημάτων που έστρωναν τις πίστες;Προσέλαβαν νέους που δε γνωρίζουν το αντικείμενο; Δεν είναι οι χειριστές το θέμα. Τα έξοδα είναι. Τα οποία προβλέπονται για ένα πέρασμα-στρώσιμο των πιστών και ό,τι ήθελε προκύψει. Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
Sp 480 Report post Posted March 9, 2015 Α,μάλιστα...Περικοπές από το στρώσιμο κάνουν εκεί;Ας σταματήσουν και τους αναβατήρες,θα εξοικονομήσουν περισσότερα χρήματα!!! Photography Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted March 9, 2015 (edited) Δεν προτείνω να κοπούν οι πίστες στο 1/3. Αλλά για παράδειγμα υπάρχουν ενδιάμεσες-διαγώνιες διαδρομές που μπορούν να μείνουν σε δεύτερο πλάνο αν υπάρχει πρόβλημα με το χιόνι. Όλοι ξέρουν ότι λόγω κατηγορίας "μπλε" το κύριο βάρος στην κατανομή των χιονοδρόμων πέφτει δεξιά κι αριστερά του Περικλή. Αυτό το κομμάτι πρέπει να είναι άψογο. Και πλέον τα νέα ανοίγματα του Βάκχου, που βοηθούν στην αποφόρτιση όλων των διαδρομών. Μετά ας γίνεται ό,τι είναι δυνατό για τα υπόλοιπα. Και ξαναλέω: αυτό είναι για τις μέρες που υπάρχει όντως πρόβλημα λόγω συνθηκών. Edited March 9, 2015 by PhaethonF1 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted March 9, 2015 απο ολα οσα διαβαζω για το χκπ ..καταλαβαινω αυτο!! οτι !! τα παντα δουλευουν ..κατα!! το οσο μπορουμε -καλυτερα - φθηνότερα - και!! αντε φτασαμε στο τελος - κλεινουμε - οποτε !! για του χρονου .. βλεπουμε ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
marakidiet 289 Report post Posted March 9, 2015 (edited) Καλημέρα, λίγο άσχετο...αλλά να ρωτήσω πόσο έχει το εισητήριο τώρα που δεν λειτουργεί η Φτερόλακκα? δεν πιστεύω να είναι μόνο το "ΕΚΠΤΩΣΗ 20% Μερική Λειτουργία Αναβατήρων" δηλ. 24 ευρώ ΣΚ ??? (αντε 20 για όσους εχουν ετήσια αλλου ΧΚ), πέρσι κάτι 15αρια θυμάμαι τετοια περίοδο όταν ήταν κλειστή η Φτερολακκα ή κανω λάθος...... Edited March 9, 2015 by marakidiet 2 Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted March 9, 2015 Καλημέρα, λίγο άσχετο...αλλά να ρωτήσω πόσο έχει το εισητήριο τώρα που δεν λειτουργεί η Φτερόλακκα? δεν πιστεύω να είναι μόνο το "ΕΚΠΤΩΣΗ 20% Μερική Λειτουργία Αναβατήρων" δηλ. 24 ευρώ ΣΚ ??? (αντε 20 για όσους εχουν ετήσια αλλου ΧΚ), πέρσι κάτι 15αρια θυμάμαι τετοια περίοδο όταν ήταν κλειστή η Φτερολακκα ή κανω λάθος...... Kαι ομως.......... 24!!!! Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted March 9, 2015 Σιγά μην το μείωναν παραπάνω!! Γιατί δηλαδή, όλο τον χρόνο που δεν λειτουργησε ποτέ η Φτερόλακα, 24 ευρώ δεν πλήρωναν όλοι; Γιατί να αλλάξει τώρα;;; 3 Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted March 9, 2015 Σιγά μην το μείωναν παραπάνω!! Γιατί δηλαδή, όλο τον χρόνο που δεν λειτουργησε ποτέ η Φτερόλακα, 24 ευρώ δεν πλήρωναν όλοι; Γιατί να αλλάξει τώρα;;; Οσες φορες δεν λειτουργουσαν ολα στα Κελλαρια ηταν 15.......... Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 9, 2015 τωρα που χιόνισε επρεπε να παει 30.... πέρα απο τα αστεία ο τιμοκαταλογος ειναι πνευματικο παιδι (αναγνωρισμένο με νταούλια και βιολιά) του Πανου Δρίβα. Μάλλον θα αλλάξει(??) αρα οτι προτασεις εχουμε.... να ειναι ιδια τιμη ολες τις μερες? (αν ανοιγουν ολα) να ειναι 30? να υπάρχει ετησια? τι ειδους εκπτωτικα να υπάρχουν? τι ειδους πολυημερα? <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
GiGi 3,475 Report post Posted March 9, 2015 Το Σάββατο είχαν περαστεί σχεδόν όλες (μπορεί και όλες) οι διαδρομές εντός του μπολ των Κελαριών. Όμως είχαν περαστεί ΟΠΩΣ ΝΑ'ΝΑΙ. Οι περισσότερες είχαν τα κλασικά σημάδια από τις ερπύστριες, ενώ σε πολλά σημεία υπήρχαν κενά στις ραφές. Δεν υπάρχει η σκέψη π.χ. όταν υπάρχει δυσκολία λόγω ποιότητας χιονιού/συνθηκών, να στρώνονται λιγότερες πίστες σε αριθμό, αξιοποιώντας τα ίδια πετρέλαια και πιο "ποιοτικά" χιλιόμετρα-περάσματα από ρατράκ? Εδώ είναι η απόλυτη έκφραση της κατάντιας. Και φυσικά δεν τον λέω για σένα αλλά για τον οποιοδήποτε ΠΛΗΡΩΝΕΙ για Χ παροχές και έχει φτάσει σε σημείο να ζητάει σχεδόν Χ/2 απ'αυτά που είναι υποχρεωμένος ο άλλος να σου προσφέρει. Σαν να παρήγγειλα κοτόπουλο με πατάτες και επειδή το κοτόπουλο δεν ήταν έτοιμο να θυσιαστεί, να του πω "δεν πειράζει, φέρε μόνο τις πατάτες, φτάνει να φάω κάτι". Πήραμε Ferrari, μένουμε όμως στο ενοίκιο και δεν έχουμε για γκαράζ και βενζίνη. Φυσικά Phaethon δεν τα γράφω για σένα και γω τα ίδια μπορεί να έγραφα άμα 9 στις 10 ανέβαινα Παρνασσό. όπως εσύ. 3 Share this post Link to post Share on other sites
C 370 Report post Posted March 9, 2015 Έχουμε καμιά εικόνα για το τι επικρατεί στις πίστες ? Διορθώθηκε το στρώσιμο ή στρώνουν ακόμα με το C? 5 Share this post Link to post Share on other sites