Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2014 - 2015

Recommended Posts

εχουν φτασει στα αφτια μου διάφορα δυσάρεστα που αφορούν την διοίκηση του ΧΚΠ. Ελπιζω να μην είναι αλήθεια, περιμενουμε ενημέρωση από τον κ. Δριβα

  • Like 1

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

τι έγινε? δεν πέρασε την αξιολόγηση?


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχουν φτασει στα αφτια μου διάφορα δυσάρεστα που αφορούν την διοίκηση του ΧΚΠ. Ελπιζω να μην είναι αλήθεια, περιμενουμε ενημέρωση από τον κ. Δριβα

 

Ελπίζω να έχουμε και φέτος στην σωστή θέση τον σωστό άνθρωπο.

  • Like 5

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτο ελπιζω και εγω Χρηστο! να δω στη σωστη θεση τον ανθρωπο που μόχθησε τοσα χρονια για να βελτιώσει τη λειτουργια του κεντρου και ηταν παρων στην ολη διαδικασία αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού των αναβατήρων.

Δεν το διανοούμαι να κοψει κανας άλλος κορδέλες στα εγκαίνια

Edited by Olga
  • Like 4

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα,

όσο αφορά τις οικογενειακές κάρτες νομίζω ότι είναι δίκαιο η διεύθυνση του κέντρου να δεί ότι την ωραία έκτπωση που έδωσε μέσω του cheapis στις ατομικές κάρτες (34%), μια οικογένεια δηλαδή μια τσέπη να έχει μια έκτπωση 39% ( 265+265+200+1).

Ευχαριστώ εκ των προτέρων από κάποιον που μπορεί να πάρει μια τέτοια απόφαση να την πραγματοποιήσει και να μας κάνει ένα ωραίο χριστουγεννιάτικο δώρο όταν θα ήμαστε μπροστά στα ταμεία του κέντρου.

Για να γίνει αυτό θα πρέπει να προταθεί φέτος κι αφού περάσει από συμβούλια επί συμβουλίων να μπει σε λειτουργία το 2018!!!!!! Φέξε μου και γλίστρησα....

 

Επαναλαμβάνω ότι η προσφορά αφορά μεμονωμένες μόνο αγορές καρτών και δεν έχει να κάνει σε τίποτα με τα οικογενειακά εισιτήρια!!!

Όσον αφορά τους χωρισμένους και αυτούς που συζούν και έχουν και παιδιά από τους πρώτους....... γάμους, γίνεται μπάχαλο..... έχω λύσει πολλούς τέτοιους γόρδιους δεσμούς (με την ανοχή της διεύθυνσης) αλλά παράνομα χωρίς δλδ. να τηρώ κατά γράμμα τους κανονισμούς! Όσοι λοιπόν έχετε παρόμοια προβλήματα περάστε από το γκισέ μου και θα κάνω ότι μπορώ για να σας εξυπηρετήσω....

 

 

Ο κ. Δρίβας επισήμως είναι σε άδεια μέχρι 31/12! Είχε αφήσει πολλές μέρες άδεια (ακόμη και περσινές) και έπρεπε υποχρεωτικά να τις πάρει πριν τελειώσει το έτος!

Edited by sotogiannop1
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

τι πιο απλο απο την μείωση στο 30αρι????

οσο για τα <ζευγάρια> ασε...

εχω 3 παιδιά

τυπικά δεν ειμαι τρίτεκνος γιατι στα 2 εχει την επιμέλεια η πρωην γυναίκα μου. (αυτο σημαίνει οτι εχω ολες τις ευθύνες τις κηδεμονίας αλλά στην πραξη δεν εχω ουσιαστικό λογο στον τροπο που μεγαλώνουν, βασικά το κρατος με αναγνωρίζει ως... χορηγό).

Ομως το παιδι μου δεν δικαιούται σιτηση στο ΑΕΙ του, γιατι ο ...χορηγος ειναι...πλουσιος, ασχετα αν η μανα του, που τυχαίνει να εχει την επιμέλεια του ειναι...φτωχη. Το ιδιο θα ίσχυε ακομα και αν ειχα γινει...μπουχος, κοινώς τούς είχα γραμμένους...

βγάζεις άκρη???

οσο για το αλλο θεμα, καλη ξεκουραση.

Θεωρητικά ομως, προφανως κανεις δεν θελει να σκεφτεται να χασει κάποιος την δουλειά του, σε αυτο νομιζω ολλοι συμφωνούμε(?).

αλλά κανα 1,5 εκκατομύρια την εχουν χασει

για να μην μιλησουμε για το χιονοδρομικο οπου όλοι εχουν γινει, στην πραξη, εκτακτοι, παρ ταιμ, ομηροι μιας επαναπροσληψης απο ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ με αμοιβές, να το πω σεμνα, οχι ικανοποιητικες...

εκτος απο μια δρακα, που επειδη ειμαι αφελης δεν εχω καταλάβει τι ρολο εχει και γιατι εξαιρέθηκε.

Τελικα τι δημόσιο εχει μείνει στο χιονοδρομικό, πέρα απο τα χρέη του???

η μονιμότητα της δράκας?

μα η θεωρία του νεοφιλελευθερισμου τι λέει? Οτι ο διευθηντης πρεπει να ειναι με συμβόλαιο εργου, με στοχους και τα αντιστοιχα μπόνους, να μπαινει υστερα απο διαγωνισμο, κλπ κλπ......

ασε που εγω λογω κρισης θα προτεινα ο διευθηντης να ειναι ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ.

πλάκα κάνω βεβαια, ποιος νοιαζεται για την γνώμη μου...

  • Like 3

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

στον τιμοκαταλογο δεν βλεπω καμμια αναφορα για ανεργους

Share this post


Link to post
Share on other sites

στον τιμοκαταλογο δεν βλεπω καμμια αναφορα για ανεργους

 

 

Δεν έχει προβλεφθεί αλλά υπάρχει επίσημο ΟΚ να πληρώνουν την κάρτα σε τιμή φοιτητή.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

ευχ Σωτηρη

 

με επιδειξη της καρτας ανεργιας υποθετω

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω παλι, ελπιζω φετος να μην παμε διοικητικα 15 χρονια πισω διοτι ετσι δεν θα εχουν καμμια εννοια οι αναβαθμισεις που γινονται στο βουνο.... -_-

  • Like 3

Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

να μας στείλει μερικους τόνους πράμμα απο το μπάφαλο...

  • Like 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

περίμενα καμμια πληροφόρηση για το θέμα τουκ. Δρίβα, που ειναι, πέρα απο τα αστεία, σοβαρό.

Σαφως υπάρχει προβλημα, αλλιως δεν ειναι σοβαρα πραγματα να εχει <αδεια> μεχρι το νεο ετος, συγγνώμη αλλά αν ειναι απλά αυτο, τα πράγματα ειναι γελοία...

δηλαδη πια περίοδο ειναι πιο κρισιμη στο χκπ, αν οχι η αρχη της σεζόν?

εκτος αν μιλάμε για μια τοσο καλά ρονταρισμέμη μηχανή που τρεχει στο αυτόματο...

να μάθουμε τουλάχιστον ποιος προσωρινά (?) ειναι ο αντικαταστάτης?

εκτος και αν διευθήνεται με τηλεκοντρολ απο αθήνα...

 

απο την αλλη αν δεν τρεχει τιποτα, παρα μονο η <τσιγκουνιά> του ελληνικου δημοσιου, μαυρη αδεια του δωσαν του ανθρωπου... στην θεση του θα την περνουσα στα 1750, ετσι και στραβωσουν τα πράγματα άντε να τα ισιώσεις στην μεση της σεζον...

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ενα ονομα που ακουσα ειναι Τσαμποδημος (δεν ξερω εαν το εγραψα σωστα, ουτε ποιος ειναι και αν γνωριζει απο χιονοδρομικα)

  • Like 1

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με ένα πρόχειρο googlαρισμα o καινούριος διευθυντής ονομάζεται Ιωάννης Τσαμποδήμος και είναι αναπληρωτής διευθυντής εκμετάλλευσης της ΕΤΑΔ.

 

Έχει διατελέσει μέχρι πρόσφατα διευθυντής του Μουσείου Αχίλλειου στην Κέρκυρα όπως και στην Μαρίνα Μυτιλήνης (που αν δεν κάνω λάθος έχει πουληθεί).

 

Δηλαδή είναι άνθρωπος για "ειδικές" αποστολές. Το οποίο μάλλον μου δείχνει προσωρινή λύση και στο τέλος πώληση.

 

Αν δεν υπήρχε η Doppelmayr μάλλον θα κλαίγαμε φέτος...

  • Like 1

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας μου επιτραπη μια παρεκλισση απο τους ορους του φορουμ για να εκφραστω σχετικα.

 

Oh shit :wallbash:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με ένα πρόχειρο googlαρισμα o καινούριος διευθυντής ονομάζεται Ιωάννης Τσαμποδήμος και είναι αναπληρωτής διευθυντής εκμετάλλευσης της ΕΤΑΔ.

 

Έχει διατελέσει μέχρι πρόσφατα διευθυντής του Μουσείου Αχίλλειου στην Κέρκυρα όπως και στην Μαρίνα Μυτιλήνης (που αν δεν κάνω λάθος έχει πουληθεί).

 

Δηλαδή είναι άνθρωπος για "ειδικές" αποστολές. Το οποίο μάλλον μου δείχνει προσωρινή λύση και στο τέλος πώληση.

 

Αν δεν υπήρχε η Doppelmayr μάλλον θα κλαίγαμε φέτος...

 

Γιατί θα κλαίγαμε; Το Αχίλλειο είναι ένα κόσμημα του ελληνικού τουρισμού και από ότι λέει το κείμενο που παραθέτεις αυξήθηκαν κατά τη θητεία του οι επισκέπτες και τα κέρδη. Δεν θα με χαλούσε να συμβεί κάτι τέτοιο και στον Παρνασσό (αν αληθεύουν οι φήμες). Τα κέρδη φέρνουν επενδύσεις, περισσότεροι επισκέπτες σημαίνει επέκταση (στο μακρινό μέλλον).

 

Όμως, και ανεξαρτήτως του τι έχω γράψει κατά καιρούς, είναι άδικο να μην είναι στη θέση του Διευθυντή ο Δρίβας όταν θα ξεκινήσει η λειτουργία του ΧΚΠ με τους καινούργιους αναβατήρες.

 

ΥΓ Όποιος πιστεύει ότι ένα ελληνικό ΧΚ, κοντά στην πρωτεύουσα, μπορεί να πωληθεί με διάφανους όρους πλανάται πλάνη οικτρά.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με ένα πρόχειρο googlαρισμα o καινούριος διευθυντής ονομάζεται Ιωάννης Τσαμποδήμος και είναι αναπληρωτής διευθυντής εκμετάλλευσης της ΕΤΑΔ.

 

Έχει διατελέσει μέχρι πρόσφατα διευθυντής του Μουσείου Αχίλλειου στην Κέρκυρα όπως και στην Μαρίνα Μυτιλήνης (που αν δεν κάνω λάθος έχει πουληθεί).

 

Δηλαδή είναι άνθρωπος για "ειδικές" αποστολές. Το οποίο μάλλον μου δείχνει προσωρινή λύση και στο τέλος πώληση.

 

Αν δεν υπήρχε η Doppelmayr μάλλον θα κλαίγαμε φέτος...

 

Χμμμ........ ετησια καρτα??? Ασε καλυτερα............ Να δουμε φετος. Μακαρι να πανε ακομα καλυτερα τα πραγματα. :yes

Γιατι οχι και πωληση??? Αν ειναι να βελτιωθουν οι παρεχομενες υπηρεσιες Κανενα προβλημα.

 

 

 

Γιατί θα κλαίγαμε; Το Αχίλλειο είναι ένα κόσμημα του ελληνικού τουρισμού και από ότι λέει το κείμενο που παραθέτεις αυξήθηκαν κατά τη θητεία του οι επισκέπτες και τα κέρδη. Δεν θα με χαλούσε να συμβεί κάτι τέτοιο και στον Παρνασσό (αν αληθεύουν οι φήμες). Τα κέρδη φέρνουν επενδύσεις, περισσότεροι επισκέπτες σημαίνει επέκταση (στο μακρινό μέλλον).

 

Όμως, και ανεξαρτήτως του τι έχω γράψει κατά καιρούς, είναι άδικο να μην είναι στη θέση του Διευθυντή ο Δρίβας όταν θα ξεκινήσει η λειτουργία του ΧΚΠ με τους καινούργιους αναβατήρες.

 

ΥΓ Όποιος πιστεύει ότι ένα ελληνικό ΧΚ, κοντά στην πρωτεύουσα, μπορεί να πωληθεί με διάφανους όρους πλανάται πλάνη οικτρά.

 

Συμφωνω οτι θα επρεπε να ειναι στη θεση του Ο Δριβας....... το δικαιουται....... διαφωνω για το τελευταιο.... ας μην συνεχισουμε να βλεπουμε φαντασματα και μιζες παντου..... Ελεος σε αυτη τη χωρα..... Πριν γινει κατι τα ξερουμε ολα και καταδικαζουμε τα παντα. Μια χαρα διαγωνισμοι εχουν γινει χωρις να υπαρξει το παραμικρο...... Δεν λεω οτι δεν υπαρχουν ακομα λαμογια κ μιζες αλλα τουλαχιστον μην βγαζουμε απο πριν συμπερασματα.........

  • Like 1

Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί θα κλαίγαμε; Το Αχίλλειο είναι ένα κόσμημα του ελληνικού τουρισμού και από ότι λέει το κείμενο που παραθέτεις αυξήθηκαν κατά τη θητεία του οι επισκέπτες και τα κέρδη. Δεν θα με χαλούσε να συμβεί κάτι τέτοιο και στον Παρνασσό (αν αληθεύουν οι φήμες). Τα κέρδη φέρνουν επενδύσεις, περισσότεροι επισκέπτες σημαίνει επέκταση (στο μακρινό μέλλον).

 

Μπορεί να είναι πετυχημένος manager, δεν ξέρω.

 

Αλλά θες να μου πεις ότι μπορεί σε λιγότερο από έναν μήνα να διασφαλίσει την εύρυθμη λειτουργία ενός ουσιαστικά νέου Χ.Κ. που ούτε οι εργαζόμενοί του το γνωρίζουν; Επίσης, αν αληθεύουν οι πληροφορίες, έχουν υπάρξει πολλές αλλαγές και σε κατώτερα επίπεδα.

 

Τα προβλήματα φέτος θα είναι αρκετά και η ομάδα νέα. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα κάνουν πειράματα στην πλάτη μας.

 

Άρα, ναι, το μόνο εχέγγυο αυτή τη στιγμή είναι η Doppelmayr και κάποιοι έμπειροι συνεργάτες της...

 

Όμως, και ανεξαρτήτως του τι έχω γράψει κατά καιρούς, είναι άδικο να μην είναι στη θέση του Διευθυντή ο Δρίβας όταν θα ξεκινήσει η λειτουργία του ΧΚΠ με τους καινούργιους αναβατήρες.

 

Δεν θα έπρεπε να είναι δικαιωματική η παρουσία του Δρίβα έστω στον πρώτο χρόνο λειτουργίας, για τους παραπάνω λόγους.

 

ΥΓ Όποιος πιστεύει ότι ένα ελληνικό ΧΚ, κοντά στην πρωτεύουσα, μπορεί να πωληθεί με διάφανους όρους πλανάται πλάνη οικτρά.

 

:thumbup:


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνω οτι θα επρεπε να ειναι στη θεση του Ο Δριβας....... το δικαιουται....... διαφωνω για το τελευταιο.... ας μην συνεχισουμε να βλεπουμε φαντασματα και μιζες παντου..... Ελεος σε αυτη τη χωρα..... Πριν γινει κατι τα ξερουμε ολα και καταδικαζουμε τα παντα. Μια χαρα διαγωνισμοι εχουν γινει χωρις να υπαρξει το παραμικρο...... Δεν λεω οτι δεν υπαρχουν ακομα λαμογια κ μιζες αλλα τουλαχιστον μην βγαζουμε απο πριν συμπερασματα.........

 

Δεν εννοούσα αυτό Εννοούσα ότι οι πιθανότητες ικανοποιητικής κερδοφορίας για έναν ιδιώτη, σε κανονικές συνθήκες αγοράς, είναι ελάχιστες.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατι οχι και πωληση??? Αν ειναι να βελτιωθουν οι παρεχομενες υπηρεσιες Κανενα προβλημα.

 

"Πώληση" (δηλαδή μακροχρόνια παραχώρηση) χωρίς συμφωνία επένδυσης και επέκτασης από μεριάς του ιδιώτη σημαίνει ξεπούλημα στην καλύτερη, τεράστιο φαγοπότι με φόρτωμα του λογαριασμού στο Δημόσιο και τον φορολογούμενο (όπως έχει γίνει πολλάκις σε Χ.Κ. στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν) στη χειρότερη.

 

Και όσο υπάρχουν νομικά, τοπικά/τοπικιστικά και περιβαλλοντολογικά προβλήματα, επέκταση δεν προβλέπεται!!!

 

Μια συμφωνία θα πρέπει να είναι win-win-win, για το δημόσιο, τον ιδιώτη και τον χιονοδρόμο. Κάθε άλλο σενάριο είναι από τραγικό έως ύποπτο.


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί να είναι πετυχημένος manager, δεν ξέρω.

 

Αλλά θες να μου πεις ότι μπορεί σε λιγότερο από έναν μήνα να διασφαλίσει την εύρυθμη λειτουργία ενός ουσιαστικά νέου Χ.Κ. που ούτε οι εργαζόμενοί του το γνωρίζουν; Επίσης, αν αληθεύουν οι πληροφορίες, έχουν υπάρξει πολλές αλλαγές και σε κατώτερα επίπεδα.

 

 

Δεν είναι ένα ουσιαστικά νέο ΧΚ. Εξακολουθεί να έχει την ίδια Φτερόλακκα, το ίδιο συνδετικό, κλπ. Ένα μέρος των αλλαγών (καινούργιες πίστες) διευκολύνουν τη λειτουργία του ΧΚΠ. Και εδώ είναι η αδικία: ο Δρίβας (όπως και αν τον κρίνει κανείς) έφαγε τα σκ****, και τώρα στα εύκολα έρχεται άλλος. Η λειτουργία του καινούργιου lift θα γίνει από τους Αυστριακούς (ευτυχώς).

 

Όσο για πληροφορίες για αλλαγές σε κατώτερα επίπεδα μήπως μπορείς να γίνεις ποιο συγκεκριμένος; Υπήρχαν

Share this post


Link to post
Share on other sites
Όσο για πληροφορίες για αλλαγές σε κατώτερα επίπεδα μήπως μπορείς να γίνεις ποιο συγκεκριμένος; Υπήρχαν

 

Δεν θέλω να μεταφέρω ανεπιβεβαίωτες ειδήσεις, οπότε το μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη καθώς έχει φτάσει σε εμένα από "τρίτο χέρι".

 

Αυτό που έχω ακούσει είναι ότι έχουν αλλάξει αρκετοί υπάλληλοι της κοινοπραξίας, επίσης ότι έφυγε ο Βέρνερ.

 

Το ξαναλέω, πριν με κράξει κανείς ότι ακόμα είναι εντελώς ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες.

 

Η Φτερόλακκα και το συνδετικό πάντως δεν είναι ο πυρήνας του ΧΚ. Τα Κελλάρια είναι.


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

"Πώληση" (δηλαδή μακροχρόνια παραχώρηση) χωρίς συμφωνία επένδυσης και επέκτασης από μεριάς του ιδιώτη σημαίνει ξεπούλημα στην καλύτερη, τεράστιο φαγοπότι με φόρτωμα του λογαριασμού στο Δημόσιο και τον φορολογούμενο (όπως έχει γίνει πολλάκις σε Χ.Κ. στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν) στη χειρότερη.

 

Και όσο υπάρχουν νομικά, τοπικά/τοπικιστικά και περιβαλλοντολογικά προβλήματα, επέκταση δεν προβλέπεται!!!

 

Μια συμφωνία θα πρέπει να είναι win-win-win, για το δημόσιο, τον ιδιώτη και τον χιονοδρόμο. Κάθε άλλο σενάριο είναι από τραγικό έως ύποπτο.

 

Το ζητουμενο για εμενα ειναι η καλη λειτουργια και να σταματησει επιτελους ο Ελληνας να πληρωνει απο την τσεπη του ζημιογονες επιχειρησεις. Απο τη στιγμη που το Δημοσιο δεν μπορει να το λειτουργησει οπως πρεπει ή δεν εχει τα χρηματα ας πωληθει οσο οσο...... Το θεμα ειναι να βρεθει καποιος να το παρει..... Με βαση αυτο που ειπες και εσυ (επεκταση) δυστυχως μαλλον χλωμο..........

  • Like 2

Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωρίζουμε η Doppelmayr σε τι επίπεδο εμπλέκεται (αν εμπλέκεται) στο λειτουργικό κομμάτι του χιονοδρομικού γι' αυτή την πρώτη σεζόν?

 

:shuriken:


Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. alpha_delta
      alpha_delta
      (45 years old)
    2. dust
      dust
      (42 years old)
    3. Lenny01
      Lenny01
      (48 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,798
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...