Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2014 - 2015

Recommended Posts

δεν είχα τις καλύτερες σχέσεις με τον κ. Δρίβα.

Δεν ταίριαζαν οι απόψεις μας

επομένως αυτα που γράφω...

Λυπάμαι πολυ για τον...(το λιγώτερο) ακομψο τρόπο της εκπαραθυρωσης του.

Αλλά τι περίμενες απο την ΕΤΑΔ? Παντως να τον εχεις να εκτιθεται (εθελοντισμος, αδειες, προσφυγές κλπ) μεχρι τελευταία στιγμη και μετα να τον σουτάρεις...

κατα τα αλλα ποσο σοβαρο μπορει να ειναι ενα τετοιο χιονοδρομικο?

Τελικα η Ολγα εχει δίκιο, απο το να σκαμε τα 265 καλύτερα να αγοράζαμε φωκιες..

ελπιζω το καινουργιο σχημα να με διαψεύσει πανηγυρικά... αλλά κραταω μικρο καλάθι.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειναι αναπληρωτης διευθηντης εκμεταλευσης στην εταδ και εχει ασχοληθει με το καιμακτασλαν μαζι με τον Δρίβα.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωρίζουμε η Doppelmayr σε τι επίπεδο εμπλέκεται (αν εμπλέκεται) στο λειτουργικό κομμάτι του χιονοδρομικού γι' αυτή την πρώτη σεζόν?

 

:shuriken:

 

Για δύο χρόνια θα είναι αποκλειστικά υπεύθυνη για την λειτουργία των νέων αναβατήρων και θα εκπαιδεύει τους χειριστές και τους τεχνικούς.


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί ο καινούριος να είναι ο καλύτερος του κόσμου και σίγουρα δεν μπορούμε τώρα να κρίνουμε, ούτε και έχω αυτή την πρόθεση.

 

Όμως η αποχώρηση ενός ανθρώπου όπως ο Δρίβας, με τα χαρακτηριστικά του (έμπειρος, ανανέωση εξοπλισμού, κλπ, κλπ), είναι το λιγότερο παράξενα αιφνιδιαστική. Ή συνέβη κάτι εντελώς έκτακτο (ανωτέρα βία), ή υπάρχουν σαφέστατες ενδείξεις (αν όχι αποδείξεις) που αφήνουν σοβαρές υπόνοιες. Δεν θέλω να πω καμία βαριά κουβέντα, απλά την αναφέρω για λόγους πληρότητας, χωρίς να την πιστεύω και χωρίς να την εκτιμώ ως πιο πιθανή πραγματική αιτία.

 

Οποιοσδήποτε άλλος λόγος, αφήνει εξαιρετικά μεγάλες ευθύνες/υποψίες....... για το "αφεντικό" του και τους πραγματικούς σκοπούς αυτής της μη αναμενόμενης, άκαιρης, άτυχης, άδοξης, αταίριαστης και τελικά προκλητικά εφαρμοζόμενης απομάκρυνσης.

 

Φυσικά και δεν μπορώ να πάρω θέση για το ποιο από τα παραπάνω ακραία έχει συμβεί. Σίγουρα όμως είναι κάτι το ΜΗ φυσιολογικό.

  • Like 2

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

...

Μια συμφωνία θα πρέπει να είναι win-win-win, για το δημόσιο, τον ιδιώτη και τον χιονοδρόμο. Κάθε άλλο σενάριο είναι από τραγικό έως ύποπτο.

 

+1 !

Share this post


Link to post
Share on other sites

πωλείτε οπως ειναι επιπλωμένο

 

με χιλιαδες αναμνήσεις φορτωμένο

 

 

:yes

  • Like 3

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια πρόσθετη πληροφορία: Ο Τσαμποδήμος είναι ιεραρχικά ανώτερος του Δρίβα. Μας λείπουν κάποια κομμάτια από το παζλ.

 

Επίσης, ελπίζω ότι έχουμε ακούσει σωστά το επίθετο. Γιατί όλοι οι παλιοί θυμούνται και ποιανού άλλου το επίθετο αρχίζει από Τσα. Και δεν έχει κρύψει ότι προσπαθεί να επανέλθει.

Edited by aab

Share this post


Link to post
Share on other sites

μηχανολόγος?

εχουν μείνει κατι υπογραφες να μπουν...


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολλά χρόνια ο Πάνος σε αυτή τη δουλειά, έχει προσφέρει πολλά στα χιονοδρομικά όπου έχει δουλέψει.Ομως όλοι γνωρίζουμε ότι ουδεις αναντικατάστατος και ένας από τους πρωτους που το βίωσε αυτό ήμουν εγώ.

Ισως κάποιοι να γνωρίζουν, κάτι ακουσα για ΕΔΕ, ελπίζω να πρόκειτε να συκοφαντία και τίποτα παραπάνω.

 

 

Αυτό που γίνεται στον Παρνασσό δεν υπάρχει λέμε, ζητάει απο τον ανάδοχο να έχει 4 αποχιονιστικά για τον καθαρισμό του δρόμου αλλά τον υποχρεώνει να έχει μόνο δύο χειριστές για αυτά.

 

Ζητάει από τον ανάδοχο δυο διαστρωτικά συν αυτά του χκ αλλά να εχει ξανά μόνο 4 χειριστές και μετά έχετε απαιτήσεις μετά από κακοκαιρία το βουνό να έχει καθαρούς δρόμους και οι πίστες να είναι σεντόνι. Αμ δε..

Αυτό είναι το θέατρο του ελληνικού παραλόγου ρίχνουμε ένα σωρό δεκάδες εκατομμύρια για εκσυγχρονισμό του χκ αλλά διαστρωτικά δεν αγοράζουμε και στη σύμβαση του αναδόχου το προσωπικό είναι μείον και οι τιμές καρασκοτωμένες.

Με πολύ λίγα λόγια το εκσυγχρονίζουμε αλλά λειτουργικά το θάβουμε και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

 

Από όσο γνωρίζω ο Βέρνερ είναι ακόμα εκεί.

  • Like 3

9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

post-911-0-61566200-1416600927_thumb.jpg

 

μαθαμε και ποτε κλείνει , χιονιού θέλωντος


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια χαρά και αν γίνει ένσταση τι γίνεται; Και γιατί αυτοί οι διαγωνισμοί βγαίνουν το Δεκέμβρη και όχι τον Απρίλη που μας πέρασε;


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

για να ρωτάς.

ωχ μωρε, τωρα θα τους μαθεις???

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό που γίνεται στον Παρνασσό δεν υπάρχει λέμε, ζητάει απο τον ανάδοχο να έχει 4 αποχιονιστικά για τον καθαρισμό του δρόμου αλλά τον υποχρεώνει να έχει μόνο δύο χειριστές για αυτά.

 

Ζητάει από τον ανάδοχο δυο διαστρωτικά συν αυτά του χκ αλλά να εχει ξανά μόνο 4 χειριστές και μετά έχετε απαιτήσεις μετά από κακοκαιρία το βουνό να έχει καθαρούς δρόμους και οι πίστες να είναι σεντόνι. Αμ δε..

Αυτό είναι το θέατρο του ελληνικού παραλόγου ρίχνουμε ένα σωρό δεκάδες εκατομμύρια για εκσυγχρονισμό του χκ αλλά διαστρωτικά δεν αγοράζουμε και στη σύμβαση του αναδόχου το προσωπικό είναι μείον και οι τιμές καρασκοτωμένες.

Με πολύ λίγα λόγια το εκσυγχρονίζουμε αλλά λειτουργικά το θάβουμε και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

 

Από όσο γνωρίζω ο Βέρνερ είναι ακόμα εκεί.

 

Πέστα Γιώργο..... αυτά πρέπει να τα γνωρίζει ο κόσμος και να μην ξεσπάει σε εμάς, τους εργαζομένους!

 

 

 

1. Λοιπόν θέμα άμεσης πώλησης του ΧΚΠ, δεν υπάρχει και δε θα υπάρξει μέχρι να τελειώσουν όλα τα προγραμματισμένα έργα.

 

2. Το θέμα του κ. Δρίβα δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη, για την ώρα είναι αδειούχος και τον αντικαθιστά ο κ. Τσαμποδήμος. Ας μην βιαζόμαστε...

 

3. Θέμα Βέρνερ δεν υφίσταται καν....

 

 

Μετά τις απαντήσεις για τα κυρίως θέματα που τέθηκαν θέλω να πω κι εγώ την άποψή μου.

 

Οπως έγραψε και ο Γιώργος (Μαίναλος), υπάρχει μια εμμονή της ΕΤΑΔ την τελευταία διετία για οικονομία. Εντάξει έχει πάρει κι αυτή γραμμή από την κυβέρνηση αλλά το κακό έχει παραγίνει και το βλέπουν οι τακτικοί πελάτες που έρχονται στο βουνό τα τελευταία χρόνια.

Μειώνουν το προσωπικό, συρρικνώνουν απελπιστικά τους μισθούς, μειώνουν τις ώρες αποχιονισμού και των διαστρώσεων των πιστών για οικονομία στο πετρέλαιο αλλά και για να μην πληρώνουν περισσότερες ώρες στους οδηγούς, δεν δίνουν στολές στο προσωπικό με αποτέλεσμα να φοράμε τις ίδιες 3 χρόνια τώρα και να μπαίνουμε στον 4ο (!!!!) οι περισσότεροι εξ ημών μοιάζουμε περισσότερο με ζητιάνους παρά με εργαζόμενους στο μεγαλύτερο Χ/Κ της χώρας! Και σα να μην φτάνουν αυτά γίνονται προσλήψεις άδικες, με μέσον (θα μου πεις, μόνο εδώ γίνεται αυτό?) και μένουν απέξω άνθρωποι ικανοί που έχουν μοχθήσει χρόνια τώρα για το χιονοδρομικό!

 

Με όλα μας τα προβλήματα ωστόσο βάζουμε τα δυνατά μας, το φιλότιμό μας και οι περισσότεροι τουλάχιστον και το μεράκι μας και την αγάπη μας για το βουνό!!! Γι αυτό με λυπεί το γεγονός ότι κι εσείς εδώ μέσα δεν μας εμπιστεύεστε!!!

Δεν είναι δυνατόν να λέτε ότι εγγύηση για την καλή λειτουργία φέτος είναι μόνον η Doppelmayr!

Σας διαβεβαιώ ότι παρά τα μεγάλα προβλήματα, άσχετα εάν θα παραμείνει ή όχι ο κ. Δρίβας, το πόσο ικανός θα είναι ο κ. Τσαμποδήμος, το ζουμί είναι ένα: Ότι για ακόμη μια χρονιά το προσωπικό του ΧΚΠ θα υπερβάλλει εαυτόν και με ότι μέσα διαθέτει (έστω και πενιχρά) θα κάνει ότι περνάει από το χέρι του για να προσφέρει τις καλύτερες το δυνατόν υπηρεσίες!

 

Και θα τελειώσω αντιγράφοντας την τελευταία πρόταση του φίλου μου του Μαίναλου, που είναι όλα τα λεφτά:

 

Με πολύ λίγα λόγια το εκσυγχρονίζουμε αλλά λειτουργικά το θάβουμε και όποιος κατάλαβε κατάλαβε....

Edited by sotogiannop1
  • Like 17

Share this post


Link to post
Share on other sites

αντε επιτέλους...

ας ειπωθουν 2-3 πράματα απο αυτους που πραγματικά δουλευουν για να απολαμβανουμε το σκι.

 

ψαχνωντας στις ετησιες λογιστικές της εταδ για το 2013 (που ειναι με τα διεθνη λογιστικά προτυπα που τελικα συσκοτιζουν την πραγματικοτητα...)

για να εχουμε μετρο των μεγεθών

 

εκσυγχρονισμος αναβατηρων α φαση κελάρια 15.395.000,00 ευρω

εκσυγχρονισμος αναβατηρων β φαση φτερολακα 13.617.000,00 ευρω

απο την αλλη

πωλήσεις χκπ

31-12-2013 1.527.854,00 ευρω 31-12-2012 1.906.860,00 ευρω

δεν περιλαμβανωνται νοικια και οτιδηποτε αλλο που δεν ειναι πωληση.

για να εχουμε μετρο συγκρισης, μουσειο αχιλειο κερκυρας (επειδη αναφερθηκε)

πωλησεις

31-12-2013 1.758.994 ευρω 31-12-2012 1.409.423 ευρω

βεβαια εχουμε 12 μηνη λειτουργία ενω το χιονοδρομικο εχει το πολυ 5μηνη.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Λοιπόν θέμα άμεσης πώλησης του ΧΚΠ, δεν υπάρχει και δε θα υπάρξει μέχρι να τελειώσουν όλα τα προγραμματισμένα έργα.

 

Προφανώς...κανείς δεν αγοράζει ακόμα.

 

2. Το θέμα του κ. Δρίβα δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη, για την ώρα είναι αδειούχος και τον αντικαθιστά ο κ. Τσαμποδήμος. Ας μην βιαζόμαστε...

 

Επέτρεψέ μου να παραμείνω καχύποπτος!

 

3. Θέμα Βέρνερ δεν υφίσταται καν....

 

Επειδή εγώ ήμουν που το άκουσα και το μετέφερα, χαίρομαι ιδιαιτέρως!!!

 

Οπως έγραψε και ο Γιώργος (Μαίναλος), υπάρχει μια εμμονή της ΕΤΑΔ την τελευταία διετία για οικονομία. Εντάξει έχει πάρει κι αυτή γραμμή από την κυβέρνηση αλλά το κακό έχει παραγίνει και το βλέπουν οι τακτικοί πελάτες που έρχονται στο βουνό τα τελευταία χρόνια.

Μειώνουν το προσωπικό, συρρικνώνουν απελπιστικά τους μισθούς, μειώνουν τις ώρες αποχιονισμού και των διαστρώσεων των πιστών για οικονομία στο πετρέλαιο αλλά και για να μην πληρώνουν περισσότερες ώρες στους οδηγούς, δεν δίνουν στολές στο προσωπικό με αποτέλεσμα να φοράμε τις ίδιες 3 χρόνια τώρα και να μπαίνουμε στον 4ο (!!!!) οι περισσότεροι εξ ημών μοιάζουμε περισσότερο με ζητιάνους παρά με εργαζόμενους στο μεγαλύτερο Χ/Κ της χώρας! Και σα να μην φτάνουν αυτά γίνονται προσλήψεις άδικες, με μέσον (θα μου πεις, μόνο εδώ γίνεται αυτό?) και μένουν απέξω άνθρωποι ικανοί που έχουν μοχθήσει χρόνια τώρα για το χιονοδρομικό!

 

Έχεις δίκιο σε αυτά που γράφεις Σωτήρη και αυτά πολεμούμε κι εμείς από τη μεριά μας να φτιάξουμε.

 

Αλλά χωρίς επενδύσεις, έσοδα δεν έρχονται...

 

Πέστα Γιώργο..... αυτά πρέπει να τα γνωρίζει ο κόσμος και να μην ξεσπάει σε εμάς, τους εργαζομένους!

Με όλα μας τα προβλήματα ωστόσο βάζουμε τα δυνατά μας, το φιλότιμό μας και οι περισσότεροι τουλάχιστον και το μεράκι μας και την αγάπη μας για το βουνό!!! Γι αυτό με λυπεί το γεγονός ότι κι εσείς εδώ μέσα δεν μας εμπιστεύεστε!!!

Δεν είναι δυνατόν να λέτε ότι εγγύηση για την καλή λειτουργία φέτος είναι μόνον η Doppelmayr!

Σας διαβεβαιώ ότι παρά τα μεγάλα προβλήματα, άσχετα εάν θα παραμείνει ή όχι ο κ. Δρίβας, το πόσο ικανός θα είναι ο κ. Τσαμποδήμος, το ζουμί είναι ένα: Ότι για ακόμη μια χρονιά το προσωπικό του ΧΚΠ θα υπερβάλλει εαυτόν και με ότι μέσα διαθέτει (έστω και πενιχρά) θα κάνει ότι περνάει από το χέρι του για να προσφέρει τις καλύτερες το δυνατόν υπηρεσίες!

 

Εμένα με λυπεί τριπλά που δεν κατανόησες ούτε το πνεύμα ούτε το γράμμα αυτού που έγραψα.

 

Πρώτον κανείς δεν ξεσπά στους εργαζόμενους. Και κανείς δεν αναφέρθηκε σε αυτούς, πόσο μάλλον εγώ. Και διαχρονικά, με ελάχιστες εξαιρέσεις, λέμε όλοι για την καλή δουλειά που γίνεται (πχ ξεπάγωμε λιφτ) παρά όλες τις αντιξοότητες οικονομικές και καιρικές. Και κανείς μα κανείς δεν αμφιβάλει ότι θα γίνει και φέτος το ίδιο, πόσο μάλλον εγώ.

 

Αλλά δυστυχώς δεν είναι όλα θέμα φιλότιμου των εργαζομένων Σωτήρη. Τι θα κάνετε στις όποιες παράλογες απαιτήσεις/εντολές του διευθυντή; Δεν είναι αυτά θέμα διοίκησης; Θα μπορέσει ο νέος διευθυντής μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα να σας γνωρίσει και να συνεργαστεί μαζί σας έτσι ώστε να επιτευχθεί στο μέγιστο η λειτουργία ενός Χ.Κ. με νέες υποδομές; Κ.ο.κ.

 

Το ευχόμαστε όλοι, πόσο μάλλον όσοι από εμάς θα είμαστε εκεί και φέτος.

  • Like 2

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

είναι λιγο παλιο, αλλά το βαζω για να γελάσουμε λιγο...

τι γελιο δηλαδη, κλαυσίγελος, να πως ακριβαίνουν τα λιφτ

 

 

ΒΛΛΜΟΡ10-ΛΤ3 (1).pdf


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

επίσης αυτο τον μηνα στην αταλάντη βγηκαν 2 οικοδομικες αδειες.

Και οι δυο στην φτερολακα.

μια για την κατεδαφιση και μια για την ανεγερση. (93/2014 η δευτερη)

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Πέστα Γιώργο..... αυτά πρέπει να τα γνωρίζει ο κόσμος και να μην ξεσπάει σε εμάς, τους εργαζομένους!

.

Στην ζωή πρέπει να μάθουμε να κρίνουμε και να μην εφαρμόζουμε οριζόντιες πρακτικές. Έτσι ωφελούμε τον ανίκανο, απογοητεύουμε τον φιλότιμο και εξισώνουμε τον καλύτερο με τον χειρότερο αντί να τους ξεχωρίζουμε. Ναι δεν είμαστε όλοι ίδιοι.

 

Όμως, δυστυχώς επικρατεί μία λανθασμένησυνηθισμένη συμπεριφορά του πολίτη, συνεχούς ξεσπάσματος. Όταν πάω στην εφορία και τα χώνω στον υπάλληλο, δεν ξεχωρίζω αυτόν που αναγκάζεται να εφαρμόσει μία ρύθμιση, από αυτόν που προκάλεσε την συγκεκριμένη ρύθμιση. Και αυτός είναι ο Γολγοθάς που "πρέπει" να ανέβουν αυτοί που έρχονται σε επαφή με το κοινό. Οι κακοί πολίτες, δεν είναι άμοιροι της σημερινής κατάστασης, από τους αγράμματους συμφεροντολόγους "υπεύθυνους".

  • Like 2

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ότι μόνος σου απαντάς στο ερώτημα που θέτεις ( και που προφανώς δεν προσωποποιείς).

1) Και σα να μην φτάνουν αυτά γίνονται προσλήψεις άδικες, με μέσον (θα μου πεις, μόνο εδώ γίνεται αυτό?) και μένουν απέξω άνθρωποι ικανοί που έχουν μοχθήσει χρόνια τώρα για το χιονοδρομικό!

 

2) Γι αυτό με λυπεί το γεγονός ότι κι εσείς εδώ μέσα δεν μας εμπιστεύεστε!!!

 

Αλλά ο πολίτης είναι εξαιρετικά δύσκολο να κάνει αυτό που ζητάω στο προηγούμενο post μου στο ΧΚΠ. Έτσι όταν θα δω κάτι που δεν μου αρέσει (σύμφωνα με την προσωπική μου κρίση και όχι σώνει και καλά με αντικειμενικά κριτήρια), θα τα χώσω σε αυτόν που θα είναι πιο κοντά μου.

Edited by mil

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάποιοι βλέπουν μόνο το δέντρο αλλά χάνουν το δάσος. Το χιονοδρομικό εχει το κατάλληλο δυναμικό ώστε να λειτουργεί σωστά αλλα λείπουν.

Δεν ξέρω αν θα ειναι ξανά ο Δρίβας ή κάποιος άλλος καλο ειναι να κρίνουμε εκ του αποτελέσματος

  • Like 2

9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Πριν από λίγο έλαβα γνώση των κατηγοριών κατά Π. Δρίβα. Να κλάψω με τη γελοιότητα του πράγματος;

 

Χωρίς να θέλω να πω περισσότερα (για να μη βλάψω την υπηρεσιακή θέση κανενός), λίγο ακριβά δεν μας έχει κοστίσει σαν χώρα αυτή η (ποδοσφαιρική) ομάδα; Και ο νοών, νοείτο.

 

ΥΓ Τουλάχιστον στο μπάσκετ είδαμε και κάποιες, και μάλιστα επαναλαμβανόμενες, διακρίσεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω είναι καλό να είμαστε πιο συγκεκριμένοι όταν αναφερόμαστε σε τέτοια πράγματα. Είτε τα λέμε εδώ μέσα είτε σε μια συνέλευση. Δεν βοηθά να υπάρχουν "στον αέρα" πληροφορίες, φήμες κτλ.

 

:shuriken:

  • Like 4

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

live test του νέου αναβατήρα τώρα: http://www.snowreport.gr/snowcam/parnassos/live.html

*(με μόνο καρέκλες μέχρι την κορυφή)

 

Γρήγορο φαίνεται.. αν κάνει πράγματι 2'+5' από 1750 εως τέρμα πάνω, ίσως γίνει το πρώτο lift στην Ελλάδα όπου ο χρόνος ανάβασης με το lift θα πλησιάζει τον χρόνο κατάβασης με τα σκι! Τεράστιο βήμα μπροστά συγκρινόμενο με το 5'+15' που έκανε πριν την αναβάθμιση. Αν έχουν φροντίσει κιόλας να πλατύνουν λίγο την Αφροδίτη ΚΑΙ ο καιρός τους κάνει την χάρη να έχει αρκετό χιόνι και εκεί, ίσως το ΧΚΠ αποκτήσει πραγματικά την μεγαλύτερη (όπως λένε) πίστα στην Ελλάδα, μήκους 5,5 χλμ!

 

Τώρα, το αν φροντίζουν να την κρατάνε groomed (αντί να βάζουν εκείνα τα συμπαθητικά πινακιδάκια με τα οποία είχαν γεμίσει τον Ηνίοχο πέρσι) αυτό είναι μια άλλη (και πολύ πονεμένη) ιστορία. Προσωπικά λυπάμαι αν ο Π.Δρίβας απομακρύνθηκε λίγο πριν προλάβει να διεκδικήσει κάτι θετικό από την αναβάθμιση, μετά από τόσο καιρό υπηρεσίας στο ΧΚΠ αλλά, εντελώς προσωπικά, σαν ιδιώτης χιονοδρόμος που πλήρωσα τα 264 ευρώ (όπως πολλοί από εσας) με ενδιαφέρει περισσότερο το ΧΚΠ να λειτουργεί όσο γίνεται πιο ομαλά. Και αυτό σημαίνει ότι θα ήθελα να το βλέπω ανοικτό (ολόκληρο) και τις καθημερινές, με τις πίστες στρωμένες κανονικά (και όχι να ανοίγουν μια λωρίδα πλάτους 5 μέτρων στον Ηνίοχο και γύρω-γύρω απάτητο), να λειτουργούν οι web camera και να περάσουν επιτέλους ένα μηχάνημα στον Οδυσσέα, ΠΡΙΝ χιονίσει, μπας και η επόμενη σεζόν βρει την πίστα χωρίς χιλιάδες πέτρες μέσα (στην περίπτωση που και αυτό τον χρόνο δεν χιονίσει αρκετά..).

 

Αν δεν φροντίσουν να κάνουν αυτά τα λίγα πράγματα στις ήδη υπάρχουσες πίστες, η αναβάθμιση θα πάει χαμένη και θα είναι μεγάλο κρίμα. Και είμαι σίγουρος ότι οι εργαζόμενοι του ΧΚΠ θα βάλουν τα δυνατά τους αλλά αν δεν βοηθήσει η Δ/ση δεν μπορούν να κάνουν και πολλά!

 

Τώρα για επεκτάσεις κλπ δεν μπαίνω καν στον κόπο να μιλήσω, μιας και το θέμα ξεφεύγει από τα όρια της πραγματικότητας. Εγώ πάντως θα είμαι τρομερά συγκινημένος αν του χρόνου τέτοια εποχή έχει προχωρήσει μια παρόμοια αναβάθμιση και στην Φτερόλακα!

 

Και τέλος, πότε θα χιονίσει επιτέλους;;;

  • Like 4

head-i-supershape-titan-skis-freeflex-pr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. alpha_delta
      alpha_delta
      (45 years old)
    2. dust
      dust
      (42 years old)
    3. Lenny01
      Lenny01
      (48 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,798
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...