Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2014 - 2015

Recommended Posts

Μην ξεχνάτε όμως ότι στις επιχειρήσεις δεν μετράει μόνο η κερδοφορία, αλλά και το cashflow. Υπάρχουν κερδοφόρες επιχειρήσεις που κλείνουν εξαιτίας του. Η 80αρα ισούται με την 40αρα μια που πολλοί λίγοι κάνουν παραπάνω στον Παρνασσό, και αυτό φαίνεται από την τιμολόγηση της που έχουν σχεδόν ίδια τιμή. Μια προσφορά στην 20αρα (με χαμηλότερο ποσοστό) θα είχε πολύ μεγαλύτερη απήχηση, θα έφερνε κόσμο που αλλιώς θα πήγαινε ΧΚΚ, και αν υπολογίσεις τις ημέρες με διάφορες εκπτώσεις (ski bus, car pooling, ημερήσια κουπόνια cheapis, μειωμένο λόγω καιρού, κλπ) καθώς και αυτούς που θα έμεναν στο τέλος με μονάδες, δεν νομίζω ότι θα έβρισκε το χιονοδρομικό χαμένο.

Edited by sermak
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

3,3 ευρώ η καθημερινή και 6,6 το ΣΚ super. Απλά δεν είναι για μένα που πάω 10 το πολύ 15 φορές.

 

Μια λεπτομέρεια. Τόσο θα στοιχίσει αν ξοδέψεις όλη την 80άρα. Η προσφορά συμφέρει μόνο αν έχεις σκοπό να ξοδέψεις πάνω απο 22 μονάδες. Αλλιώς συμφέρει και η 20αρα με 240€. Πάντως είσαι οριακά

  • Like 1

tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

η προσφορες αρχίζουν απο τα διαρκείας, (ασχετα αν στον παρνασσο το διαρκείας εχει...λιγωτερη διαρκεια απο την σεζον...)

το κομματι που χανει ο παρνασσος, και ο καθε παρνασσος, ειναι οι χιονοδρόμοι των 5+5 (5 αργιες, 5 καθημερινες , 5 καλάβρυτα, 1 μαιναλο...), για τον παρνασσο 15 μονάδες με την στρεβλη λογικη του. Θα μπορουσε να γινει 7+7 για παράδειγμα? Σιγουρα οχι κοβωντας απο αλλα χιονοδρομικά γιατι δεν εχει τα χιλιομετρα για να καλύψει ..το ενδιαφερον.

Αλλά θα μπορουσε να βοηθήσει τον περιστασιακο χρήστη, πχ να με οδηγησει στο λαθος να χαλάσω ενα σαββατοκυριακο πέρνωντας την γυναίκα μου (60+60), αντε και καποιο απο τα 3 παιδια (ή και όλα).

Περιστασιακοι σκιερ ολοι που για διαφορους λογους δεν ανεβαίνουν συχνα.

Προγραμματισμος δεν μπορει ευκολα να γινει, αρα ξεχναμε ιντερνετ, πολλαπλα κλπ, οσο για σκι μπας, μαλλον συμφερει το ιχ.

αρα το θεμα ειναι το 30αρι. Οσο ειναι στα 30, κοσμο παραπανω δεν θα δουν.

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι προσφορές δεν αφορούν το σύνολο του πελατολογίου, αλλιώς θα μιλούσαμε πρακτικά για έκπτωση επί του τιμοκαταλόγου. Στα deal site τις προσφορές τις βλέπεις ως μεμονωμένες και αν σε συμφέρουν τις αγοράζεις. Δεν υπάρχει λόγος να γκρινιάζουμε αν η προσφορά δεν αφορά τη "wishlist" του καθενός.

Συνοπτικά - να με συγχωρείτε κιόλας για την παρέμβαση - αλλά πολύ "μελάνι" χύθηκε με τη γκρίνια περί της προσφοράς. Έλεος... Είναι εξαιρετική για το σύνολο που αφορά και όποιος θέλει και μπορεί την εκμεταλλεύεται.

Στα σημαντικά τώρα: Πότε θα κάνει χειμωνιά??

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

πολλα like στην απο πανω κυρια.τα ειπε ολα μεσα στις 4 τελευταιες γραμμες.

 

 

 

edit:καλα τα σημαντικα,αλλα πρωτα τα σημαντικοτερα,προεχει η εκτακτη συνελευση τελος του μηνα.

Edited by dust
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η απάντηση στο γιατί βγήκε τώρα αυτή η προσφορά και όχι παλαιότερα έρχεται από μόνη της

αν δεις ότι ούτε 200 κάρτες δεν θα πουληθούν παρόλο την καλή τιμή και την μισή Ελλάδα δίπλα!

Δηλαδή πέρυσι πόσοι οι τυχεροί που είχαν ετήσια;

 

Πέρσι ήταν πολύ λιγότεροι από 200...Τα στοιχεία μας τα είχε δώσει ο κ. Δρίβας.

 

Και αν τώρα πουληθούν λιγότερες ετήσιες κάρτες από αυτές που υπολόγιζε το ΧΚΠ,

θα είναι ενδεικτικό για αυτούς ότι Κρίση - Αναβάθμιση=1-0, οπότε πρέπει να προχωρήσουν και σε άλλες προσφορές...

 

Από πίσω από αυτή την κίνηση κρύβονται απλά οικονομικά "τακτικών δρομολογίων". Δηλαδή όπως και στα καράβια, στα λεωφορεία, μετρό, αεροπλάνα κτλ, από τη έχουμε ένα σταθερό κόστος (ή δύο για καθημερινή λειτουργία και για λειτουργία ΣΚ) από την άλλη θέλουμε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο, σε οποιαδήποτε τιμή. Το όλο νόημα είναι στην πληρότητα και στην συχνότητα επίσκεψης. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες. Όποιος ενδιαφέρεται με χαρά να του δώσω άπειρο υλικό να διαβάσει! :)

 

Μέσα σε όλα αυτά έχεις και τα "πέντε στο χέρι", παρά τα "δέκα και καρτέρει".

 

Μην ξεχνάτε όμως ότι στις επιχειρήσεις δεν μετράει μόνο η κερδοφορία, αλλά και το cashflow. Υπάρχουν κερδοφόρες επιχειρήσεις που κλείνουν εξαιτίας του.

 

Ακριβώς αυτό Μάκη!!! :thumbup:

  • Like 1

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πέρσι ήταν πολύ λιγότεροι από 200...Τα στοιχεία μας τα είχε δώσει ο κ. Δρίβας.

 

Μέχρι στιγμής πωλήθηκαν 160 κάρτες. Αν γκεφτεί κανείς ότι κάποιες από τις 80ρες αφορούν παιδιά, κάποιες οικογενειακά πακέτα, μάλλον καλά τα πήγαν. Και στα συν (για μένα). Συνήθως για να πάρω την 40άρα κάρτα έπρεπε να περάσω από το Σωτήρη, να συμπληρώσει μια φόρμα, να πάω στα ταμεία (ουρά) και κάποτε να την πάρω. Τώρα από την καρέκλα μου ξεμπέρδεψα.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μέχρι στιγμής πωλήθηκαν 160 κάρτες. Αν γκεφτεί κανείς ότι κάποιες από τις 80ρες αφορούν παιδιά, κάποιες οικογενειακά πακέτα, μάλλον καλά τα πήγαν. Και στα συν (για μένα). Συνήθως για να πάρω την 40άρα κάρτα έπρεπε να περάσω από το Σωτήρη, να συμπληρώσει μια φόρμα, να πάω στα ταμεία (ουρά) και κάποτε να την πάρω. Τώρα από την καρέκλα μου ξεμπέρδεψα.

 

Νομίζω πως πρώτα θα πας από τις πληροφορίες για να συμπληρωθεί η αντίστοιχη φόρμα-αίτηση και μετά θα πας στο ταμείο. Νωρίς νωρίς γίνονται οι δουλειές...


tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πήρα και εγώ μια κάρτα, έτσι θα έχω ένα καλό λόγο να επισκέπτομαι τον Παρνασσό κάθε εβδομάδα! :flower:

Προσωπικά νομίζω ότι η συγκεκριμένη πρωτοβουλία της Cheapis.gr ήταν πολύ επιτυχημένη, η αντίστοιχη στην Golden Deals, που έληγε σήμερα, ανανεώθηκε πριν από λίγο για άλλες 6 ημέρες και ήδη μετράει 24 αγορές (συνολικά έχουν δωθεί 159 κάρτες).

 

Το μόνο που ελπίζω τώρα είναι 1)να μην μας πουλήσει ο καιρός (όπως πέρσι) και 2)να συμπεριφερθεί το ΧΚΠ ως πραγματικό ευρωπαικό κέντρο, αποφεύγοντας να (ξανα)κάνει όσα έγιναν πέρσι (πχ να δουλεύει το μισό χιονοδρομικό τις καθημερινές, να μην στέλνουν για μέρες έναν χιονοστρωτήρα στον Ηνίοχο κλπ).

 

Πιστεύω ότι ο Παρνασσός είναι μια χαρά για όλους εμάς που θέλουμε να κάνουμε σκι αυθημερόν κάπου κοντά στο σπίτι μας. Και βολεύει και όλους όσους σκοπεύουν να πάνε ταξίδια στο εξωτερικό, μιας και έτσι δεν χάνεται η επαφή με το άθλημα μέχρι να έρθει η ώρα να κατέβουμε κάποια πίστα στις Άλπεις!

 

Άραγε θα υπάρξει κανένα αντίστοιχο κουπονάκι και για το skibus..;


head-i-supershape-titan-skis-freeflex-pr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά, επειδή έχω κάνει κι εγώ αντιστοιχες συνεννοήσεις για δικιά μου δουλειά, η πρωτοβουλία δεν είναι των deal sites συνήθως, αλλά της επιχείρησης που προβάλλεται. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά θεωρώ εξαιρετικά απίθανο να μην ήταν του ΧΚΠ η ιδέα και η πρώτη προσέγγιση.

  • Like 1

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά, επειδή έχω κάνει κι εγώ αντιστοιχες συνεννοήσεις για δικιά μου δουλειά, η πρωτοβουλία δεν είναι των deal sites συνήθως, αλλά της επιχείρησης που προβάλλεται. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά θεωρώ εξαιρετικά απίθανο να μην ήταν του ΧΚΠ η ιδέα και η πρώτη προσέγγιση.

 

Συμφωνώ απόλυτα, αυτό είναι το πιο λογικό..


head-i-supershape-titan-skis-freeflex-pr

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα μου φανεί ...κάπως να κάτσω σε 2 ουρές.

Αλλωστε δεν αγόρασα διαρκείας, 80 ποντους αγόρασα.

βέβαια το ski-data του παρνασσού ειναι να μην το πω, αμαρτωλό, ας το πω ιδιαίτερο.

Αλλά να περνάει το ψευτο-βουτσεράκι του κάθε ski-bus πανηγυρικά απο τα ταμεία και το κουπόνι με Q και B code και ονομαστικη αγορα και πληρωμη να θελει αίτηση????

ας το δει η διευθηνση, εκτος και αν εχει δωσει και τα ταμεία στην κοινοπραξια... ας μας το πει να το κανονίσουμε.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια διευκρίνηση.

Από μένα περνάει μόνο όποιος έχει λόγο να πάρει έκπτωση για να μου δώσει τα ανάλογα δικαιολογητικά όπως: οικογένειες με πάνω από 1 παιδί, όμοροι κάτοικοι,παιδιά κάτω των 5, αθλητές κ.λπ.

Οι υπόλοιποι πηγαίνουν στο ταμείο και αγοράζουν τα πάντα κανονικά, χωρίς πρώτα να συμπληρώσουν κάποια φόρμα στο δικό μου γραφείο.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μια διευκρίνηση.

Από μένα περνάει μόνο όποιος έχει λόγο να πάρει έκπτωση για να μου δώσει τα ανάλογα δικαιολογητικά όπως: οικογένειες με πάνω από 1 παιδί, όμοροι κάτοικοι,παιδιά κάτω των 5, αθλητές κ.λπ.

Οι υπόλοιποι πηγαίνουν στο ταμείο και αγοράζουν τα πάντα κανονικά, χωρίς πρώτα να συμπληρώσουν κάποια φόρμα στο δικό μου γραφείο.

Φαντάζομαι εκτός αν είναι ψιλή ξανθιά οπότε περνάει σίγουρα. :P

  • Like 5

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

sotogiannop1 - στις 19 / 11 / 2014 - 11:11, έγραψε:

 

Μια διευκρίνηση.

Από μένα περνάει μόνο όποιος έχει λόγο να πάρει έκπτωση για να μου δώσει τα ανάλογα δικαιολογητικά όπως: οικογένειες με πάνω από 1 παιδί, όμοροι κάτοικοι,παιδιά κάτω των 5, αθλητές κ.λπ.

Οι υπόλοιποι πηγαίνουν στο ταμείο και αγοράζουν τα πάντα κανονικά, χωρίς πρώτα να συμπληρώσουν κάποια φόρμα στο δικό μου γραφείο.

 

Τα 2 παιδια οικογενειας, εφόσον οι ενηλικες εχουν την 80αρα κάρτα της προσφορας,

πληρωνουν 200€ και 1€ για την 80αρα τους ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

sotogiannop1 - στις 19 / 11 / 2014 - 11:11, έγραψε:

 

Μια διευκρίνηση.

Από μένα περνάει μόνο όποιος έχει λόγο να πάρει έκπτωση για να μου δώσει τα ανάλογα δικαιολογητικά όπως: οικογένειες με πάνω από 1 παιδί, όμοροι κάτοικοι,παιδιά κάτω των 5, αθλητές κ.λπ.

Οι υπόλοιποι πηγαίνουν στο ταμείο και αγοράζουν τα πάντα κανονικά, χωρίς πρώτα να συμπληρώσουν κάποια φόρμα στο δικό μου γραφείο.

 

Τα 2 παιδια οικογενειας, εφόσον οι ενηλικες εχουν την 80αρα κάρτα της προσφορας,

πληρωνουν 200€ και 1€ για την 80αρα τους ?

Οχι τα παιδιά πληρώνουν από 200 ευρώ το καθένα (εκτός εάν το ένα παιδί είναι κάτω από 5 ετών). Η προσφορά ουσιαστικά ισχύει για μεμονωμένα άτομα και όχι για οικογένειες!

Edited by sotogiannop1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω πως πρώτα θα πας από τις πληροφορίες για να συμπληρωθεί η αντίστοιχη φόρμα-αίτηση και μετά θα πας στο ταμείο. Νωρίς νωρίς γίνονται οι δουλειές...

Μια διευκρίνηση.

Από μένα περνάει μόνο όποιος έχει λόγο να πάρει έκπτωση για να μου δώσει τα ανάλογα δικαιολογητικά όπως: οικογένειες με πάνω από 1 παιδί, όμοροι κάτοικοι,παιδιά κάτω των 5, αθλητές κ.λπ.

Οι υπόλοιποι πηγαίνουν στο ταμείο και αγοράζουν τα πάντα κανονικά, χωρίς πρώτα να συμπληρώσουν κάποια φόρμα στο δικό μου γραφείο.

 

Δικό μου λάθος τότε.


tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Οχι τα παιδιά πληρώνουν από 200 ευρώ το καθένα (εκτός εάν το ένα παιδί είναι κάτω από 5 ετών). Η προσφορά ουσιαστικά ισχύει για μεμονωμένα άτομα και όχι για οικογένειες!

 

Έμπρακτη υποστήριξη της οικογένειας και των αυριανών "πελατών" του ΧΚΠ.

Αντί για €1001 (400+400+200+1) €930 (265+265+200+200).

7 τοις εκατό! Δεν το λες και λίγα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έμπρακτη υποστήριξη της οικογένειας και των αυριανών "πελατών" του ΧΚΠ.

Αντί για €1001 (400+400+200+1) €930 (265+265+200+200).

7 τοις εκατό! Δεν το λες και λίγα!

 

νομίζω μια προβλεψη να παει 730 θα ηταν βημα προς την σωστη κατευθηνση.

Αλλωστε ειναι κατι που περνάει ακομα και στο συγκεκριμένο ski-data.

θεωρω οτι αφου τυπικα δεν παραβιάζεται ο τιμοκαταλογος (ο.. που δεν εχει βγει για φετος ακομα), ειναι ξεκαθαρα ΔΙΕΥΘYΝΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ.

Edited by vro
  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οπως το γραφει στο καταλογο "δευτερο παιδι οικογενειας 1 ευρ﨨, για μενα ξεκαθαρα σημαινει ενα ευρω .

Αν δε κανουν οι γονεις σκι, η δεν εχουν παρει 80αρες των 400 ερω δεν ισχυει το 1 ευρω για το δευτερο παιδι ?

Εξ αλλου δεν θετει ΄ορους για τα αλλα μελη της οικογενειας. Μπορει να πηγαινουν για ψαρεμα ..

Οπως διατυπωνεται ο ορος προκειται για δευτερο παιδι της ιδιας οικογενειας, απλα αδερφακια δηλαδη, ανεξαρτητως γονεων,

Δε νομιζω πως χρειαζεται καμια διευθυντικη ερμηνεια ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρα 265+265+200+1=731 ευρω τελος ..

 

Δυστυχώς θέτει όρους:

 

http://parnassos-ski.gr/page.aspx?itemID=SPG7

 

κάτω-κάτω λέει:

 

"Με την αγορά οικογενειακών πολυήμερων εισιτηρίων (γονείς & παιδιά) για το 2ο παιδί της οικογένειας και πλέον καθώς και το παιδί ηλικίας κάτω των 5 ετών, θα καταβάλλεται η ελάχιστη χρέωση, 1€."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν οι γονεις δεν κανουν σκι, αν τα παιδια ειναι ορφανα, αν οι γονεις ειναι χωρισμενοι, το δευτερο αδερφακι δε δικαιουται εκπτωσης ? Ποσο λογικο φαινεται αυτο ?

Η προβλεψη καταλαβαινω πως υπαρχει για να ελαφρωσει τα "οικογενειακα βαρη" και να κανει το σκι πιο προσιτο στα παιδια. Αν αρχισουν τις αλχημειες ναι μεν , αλλα κλπ παει περιπατο η καλη προθεση.

Και εν τελει τι σημασια εχει αν οι γονεις εχουν 80αρες, που τις αγορασαν φθηνοτερα ? Ειναι πολυημερες καρτες , η δεν ειναι ?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα,

όσο αφορά τις οικογενειακές κάρτες νομίζω ότι είναι δίκαιο η διεύθυνση του κέντρου να δεί ότι την ωραία έκτπωση που έδωσε μέσω του cheapis στις ατομικές κάρτες (34%), μια οικογένεια δηλαδή μια τσέπη να έχει μια έκτπωση 39% ( 265+265+200+1).

Ευχαριστώ εκ των προτέρων από κάποιον που μπορεί να πάρει μια τέτοια απόφαση να την πραγματοποιήσει και να μας κάνει ένα ωραίο χριστουγεννιάτικο δώρο όταν θα ήμαστε μπροστά στα ταμεία του κέντρου.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. alpha_delta
      alpha_delta
      (45 years old)
    2. dust
      dust
      (42 years old)
    3. Lenny01
      Lenny01
      (48 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,798
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...