skister 420 Report post Posted March 5, 2015 ανοιξε και ηταν και χαλί. 2 Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted March 5, 2015 καθημερινές δεν το λες και γρήγορο! η ανυπόμονη φίλη φωνάζει να πάμε στον Ηρακλάκια μας κι εγώ παρακαλάω για Βάκχο για λίγη ξεκούραση!!!! γιατί πάλι ξεκουράζεσαι στον Βάκχο γνωρίζεσαι, βάζεις αντηλιακό, κερνάς σοκολάτα... τα γνωστά :/ καθημερινές πάντα... αλλά δε σε νοιάζει αφού το βουνό είναι όσο πρέπει γεμάτο για να μην αισθάνεσαι μοναξιά (αν είσαι κοινωνικός άνθρωπος ) κι επειδή δεν μπορώ χωρίς φωτογραφία :) κατά τις 2 μμ τη Δευτέρα έκανε κάτι 5 - 10λεπτα κλεισίματα ψιλά έτσι για λίγη ξεκούραση γιατί το συνεχές πάνω - κάτω χωρίς ουρές δεν το παλεύω!!! 8 Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 5, 2015 ναι αν εχει χιονι ψαχνεις να βρεις απατητο στο εξαπλο. εχεις την <ποντιακή> ψηλα. μετα αν θες μπαινεις αριστερα στο <λουκι>, αν οχι πας ευθεία και λες αμαν για πότε τελείωσε, αλλιως πιανεις την μπλε και οποιον παρει ο χαρος, αλλιως τα 2 δρομακια για περικλη αλλά αν το μετανιωσεις στην αρχη του περικλη κάνεις αριστερα, διασταυρωνεσαι σε Χ με την μπλε και πεφτεις στο τελειωμα της ποντιακής. απο πλατος καλά παμε, στο μηκος ειναι το προβλημα. το προβλημα με το εξαπλο ειναι οτι ειναι εξαπλο... ηταν ηδη δυσκολο να κλεισεις πριβε για την παρεα το καρεκλακι του ηρακλη, αν βρεθει εξαδα παρεα κανει το σινικο τειχος και αντε να περασεις.... 2 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted March 5, 2015 Παιχνίδι με τα σύννεφα χθές, που για καλή μας τύχη μένανε πέρα απ' τον Γεροντόβραχο όπως φαίνεται και στις φωτο. Αρκετός κόσμος για καθημερινή, χωρίς όμως ουρές και ταλαιπωρίες. Το χιόνι κράτησε μέχρι που φύγαμε, στα ψηλά. Για εκτός το χιόνι δεν σε βοηθούσε. Θετική η λειτουργία της καμπίνας χωρίς στάσεις και προβλήματα, φαίνεται ότι το combi θα λειτουργεί ικανοποιητικά τις καθημερινές και θα γίνεται μπάχαλο τα Σ/Κ. Ευχάριστη έκπληξη η παρουσία, μετά απο καιρό, του Κάπταιν Χούκ. Δημήτρη ελπίζω να τα πούμε ξανά σύντομα. 6 Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted March 5, 2015 (edited) ..... Αν έχω καταλάβει καλά πάντως το μάθανε το λιφτ και δουλεύει πια στο γρήγορο όλη μέρα σωστά? Όχι Μιχάλη, δυστυχώς όχι...... την Δευτέρα που δούλευε σαν ενιαίο (1-1 αναλογία) όχι μόνο είχε χαμηλή ταχύτητα αλλά είχε και συχνά σταματήματα (από τον Αυστριακό στον ενδιάμεσο)........... Για Σ/Κ τελικά αναβάλονται όλα ή θα δούμε αύριο????? Edited March 5, 2015 by vangelis_k 1 www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
GiGi 3,475 Report post Posted March 5, 2015 το προβλημα με το εξαπλο ειναι οτι ειναι εξαπλο... ηταν ηδη δυσκολο να κλεισεις πριβε για την παρεα το καρεκλακι του ηρακλη, αν βρεθει εξαδα παρεα κανει το σινικο τειχος και αντε να περασεις.... Γι'αυτό φυσικά η νοοτροπία μας φταίει σε συνδυασμό με ενδεχόμενη ολιγωρία του προσωπικού που δεν τους έχει δωθεί γραμμή για υποχρεωτικό γέμισμα των θέσεων σε ημέρες που έχει ουρές. 2 Share this post Link to post Share on other sites
parnassos1200 59 Report post Posted March 5, 2015 από την καμερα στη Φτερολακα φαινεται οτι έχουν ξεκινησει τα ξηλώματα στην 6... Share this post Link to post Share on other sites
Igor 286 Report post Posted March 5, 2015 Κυριακη-Δευτερα-Τριτη στο βουνο!!! Περασαμε Τελεια με υπερμερες και υπερχιονι!!!!! Οι πιστες μια χαρα πατημενες δεν καταλαβα που υπηρχε προβλημα?? Η μοναδικη μου παρατηρηση , αν υπαρχει ακομα καποιος υπευθυνος του ΧΚ εδω για να μας απαντησει, γιατι το παρκο ειναι κλειστο????? Την Δευτερα μπηκε καποιο μηχανημα καποια στιγμη να ξηλωσει καποια αλματα που στηθηκαν και μετα ξαναεκλεισε. Ας μας δωσει καποιος καμια ενημερωση και αν μπορουμε να βοηθησυμε καπου.... 2 ΑΚΑ as JEEP!!! Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!! Φιλικά όπως πάντα Βασίλης.... Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 5, 2015 (edited) Πάντως θα είναι πάρα πολύ χρήσιμο τώρα που χιόνισε να ανοίξει και η μπλε του Βάκχου που περνάει κάτω από τα καρεκλάκια και να διαφημιστεί να απλωθεί ο κόσμος στις πίστες. Τσακωνόμασταν πέρσι με τον Αλέξη αλλά τελικά έχει δίκιο για τις σεζόν που δεν έχει χιόνι. Τα λιφτ ανεβάζουν πολύ κόσμο που πάει στον Περικλή όλος. Είναι απαραίτητο για του χρόνου να γίνουν χωματουργικά και χιονοπαγίδες, ώστε να ανοίγει και αυτή η πίστα γρήγορα και εύκολα. Αυτό που έλεγαν οι μελέτες είναι ότι και με αυτή τη πίστα η αναλογία χιονοδρόμοι/έκταση πιστών είναι καλή. Χωρίς αυτήν προφανώς δεν είναι. Έλα μωρέ εντάξει απλώθηκε η πίστα, είναι το νέο λιφτ Ευρωπαικών προδιαγραφών, πήρε η μπάλα και την πίστα. Όλοι μας αν πάρουμε καινούργιο αμάξι βάζουμε και λίγη σάλτσα. Αν έχω καταλάβει καλά πάντως το μάθανε το λιφτ και δουλεύει πια στο γρήγορο όλη μέρα σωστά? ανοιξε και ηταν και χαλί. Είχε και πολύ λιγότερη κίνηση από τον Περικλή. Μετά το απότομο στον κόκκινο Βάκχο, υπήρχαν σημάδια από ερπύστριες, σα να είχε περάσει το ρατράκ χωρίς φρέζα. Πλούσια προσφορά κραδασμών! Αυτό το είχα δει και σε άλλο χιονοδρομικό. Στον καφέ, έτυχε να μιλήσω με χειριστές. Τα σημάδια αυτά έγιναν λόγω της θερμοκρασίας-ποιότητας χιονιού που κολλούσε στη φρέζα με αποτέλεσμα να γίνεται ένας κύλινδρος που δεν μπορούσε να φρεζάρει σε βάθος. Οσον αφορά στα προβλήματα της διάστρωσης, υπάρχουν λύσεις για όλες τις περιπτώσεις, αρκεί να υπάρχει χρήμα. Αυτό βέβαια είναι άλλο θέμα. Οσο για το λιφτ του Βακχου, πήγαινε γρήγορα. Αλλά μήπως τώρα που αρχίζουν οι ζέστες και οι καμπίνες γίνονται θερμοκήπια, είναι καλύτερα να το έχουν σε πρόγραμμα τρεις καρέκλες – μία καμπίνα; Χθες ήταν εμφανές ότι ο κόσμος προτιμούσε την καρέκλα. Και κάτι άλλο… Να αυξηθεί o χρόνος που μένουν ανοικτά τα πορτάκια στον κυλιόμενο τάπητα για τα καρεκλάκια. Εμεινα λίγο πίσω για να μην πέσει πάνω μου ο διπλανός και έφαγα πόρτα. Edited March 5, 2015 by Pant 3 Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 5, 2015 (edited) Tελικά το νέο λιφτ δουλεύει απλά με τα κέφια του κάθε χειριστή και το error που θα βγάλει κάθε πρωί, αργό ή γρήγορο. Οι μισοί λένε αργό οι άλλοι μισοί στο γρήγορο. Σωστό και αυτό με τις καρέκλες αλλά από όσο ξέρω το κάνουν, κρύες καθημερινές πολλές καμπίνες, ζεστές πολλές καρέκλες. Τα Σαββατοκύριακα δουλεύει σπαστό και καλά κάνουν μια και στο κόμπι full speed βγάζει προβλήματα. Καλύτερα σπαστό και να δουλεύει όλη μέρα στα 4+ m/sec το πάνω. Το θέμα είναι να γίνει γρήγορο και χρηστικό combi καθημερινές γιατί είναι τεράστια η διαφορά για τον χιονοδρόμο να έχει δυο γρήγορα λιφτ ειδικά τώρα που έχει χιόνι το μπλε του Βάκχου. Με ένα αργό και ένα γρήγορο είναι ένα μέτριο χιονοδρομικό, όπως ήταν τόσα χρόνια, με δυο γρήγορα είναι ένα καλό χιονοδρομικό καθημερινές, ειδικά αν το ένα προσφέρει 500μ υψομετρικής πια. Είναι τεράστια η διαφορά να κάνεις 2-3 φορές βολίδα πάνω βολίδα μέχρι κάτω για αλλαγή. Και επίσης το άλλο θέμα είναι με μεράκι και κέφι να κάτσουν να μάθουν και να δουλέψουν όσο καλύτερα γίνεται αυτό το υπέροχο μηχάνημα. Μας αρέσει δε μας αρέσει, μπήκε και θα μας προσφέρει σκι για 30 χρόνια. Πολύπλοκο ξεπολύπλοκο, ένα γατόνι μηχανικός αν το αγαπήσει σίγουρα θα το μάθει να πηγαίνει και combi full speed. Είναι κρίμα να μην μας προσφέρει το καλύτερο σκι που μπορεί. Οι πόρτες και ο κυλιόμενος διάδρομος είναι για τρελή αλλαγή και από ότι έμαθα θα γίνει. Tέλος επειδή αναφέρθηκε αλλά δεν το έχει πάρει και πολύ κόσμος χαμπάρι. Με την καφετέρια κορφή Γεροντόβραχου και γρήγορο ακόμα και καμπίνα να σε πάει (για φίλους μαμάδες μη σκιερ κλπ) η εμπειρία μιας μέρας στον Παρνασσό είναι εντελώς διαφορετική. Προσωπικά κάνω τουλάχιστον 3-4 εικοσάλεπτα αράγματα για αμπελοφιλοσοφίες με θέα τον Γεροντόβραχο και τη μισή Ελλάδα. ΑΠΟΡΩ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΟ 1950 ΚΑΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ. Μακάρι και στη Στύγα Edited March 5, 2015 by ΜΙΚ 13 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Vanzel 1,536 Report post Posted March 5, 2015 (edited) Την Δευτέρα στο Χ/Κ ένα πουλάκι που βρήκα, μου είπε ότι τα έργα θα ξεκινήσουν από 6 και 7 στην φτερόλακκα,που έχουν ήδη βγάλει τα καρεκλάκια,και το συνδετικό από τα κελλάρια στο τέλος γιατί ίσως να μην προλάβουν φέτος.... Το ίδιο πουλάκι μου είπε ότι ο Βάκχος πάει στο αργό γιατί γκρινιάζει ο κόσμος ότι στην κορυφή δεν προλαβαίνει να κατέβει και πέφτει....και η ταχύτητα που δουλεύει είναι αναλόγως της ποιότητας του κόσμου..... Edited March 5, 2015 by Vanzel 5 Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted March 5, 2015 Άσ' τους ΜΙΚ να λιώνουν χαμηλά, μη μας ενοχλούν πάνω! Λοιπόν, στο θέμα του Combi. Το μηχάνημα είναι μια χαρά κι όπως είπες κι εσύ θέλει απλά να του πάρουν τον αέρα και να το δουλεύουν σαν μάγκες με κάθε σενάριο. Επίσης, σαν μηχανικός κι ο ίδιος, μπορεί να έχω συνήθως μια άποψη παραπάνω για τεχνικά θέματα, αλλά επίσης γνωρίζω ότι οι παράμετροι σχεδιασμού και οι πιθανοί περιορισμοί δεν είναι πάντα γνωστοί σ'εμάς και είναι καλό να κρατάμε μικρό καλάθι πριν βγάλουμε συμπέρασμα. Πες το σεβασμό στη δουλειά των συναδέλφων ΚΑΙ τη δική μου όταν κάποιος την κρίνει χωρίς να ξέρει τα δεδομένα. Να τονίσουμε απλά κάποια πράγματα που μπορεί (ελπίζω να) λαμβάνονται υπόψη κατά τη λειτουργία του κι ο κόσμος δεν θα τα 'χει υπόψη του. Το σύστημα αυτό είναι κλασικό πρόβλημα διαχείρισης ουρών και εξυπηρέτησης χρηστών. Αυτό που θέλεις να κάνεις είναι να ελαχιστοποιήσεις τη μέση αναμονή (καθυστερήσεις) και να μεγιστοποιήσεις την απόδοσή του στο ρυθμό εξυπηρέτησης. Αυτό κρίνεται από πολλούς παράγοντες, αλλά κυρίως από το που εκτιμάς κάθε φορά ότι έχεις τη μεγαλύτερη ζήτηση και τι προέλευση και προορισμό έχει αυτή. Πάρκινγκ - 1950? 1950-2250? Επισκέπτες? Χιονοδρόμοι? Όλα αυτά. Επιπλέον, ανάλογα με τον κόσμο και τις αναμονές, η "αξία" της αναμονής για ένα πελάτη είναι διαφορετική. Άλλη σημασία δίνει όταν η ουρά είναι άδεια (αφήνει βρε αδερφέ κι ένα καρεκλάκι να περάσει, περιμένοντας τον φίλο) κι άλλη όταν είναι γεμάτη (γεμίστε ρε την καρέκλα, να κάνουμε λίγο σκι παραπανω σήμερα). Άρα, το αν θα δουλέψει ανεξάρτητα ή ενιαία και σε τι αναλογία, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να είναι αποτέλεσμα κάποιου έτοιμου μοντέλου που να υπάρχει σαν προσφερόμενο προϊόν μαζί με το λιφτ ή τελικά της εμπειρίας των χειριστών και της διοίκησης (έτσι καταλήγει πολλές φορές να γίνεται, και κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει με αυτό). Μαζί με αυτά μπαίνουν προφανώς και θέματα αέρα, καιρού, κατανάλωσης και όλα τα καλά. Αυτό που δυσκολεύομαι να δεχτώ εύκολα είναι το θέμα των χαμηλών ταχυτήτων. Γιατί οκ, κατανοητό το θέμα της οικονομίας, αλλά όταν μπαίνεις στη διαδικασία για τέτοιο έργο, δεν έχει νόημα τέτοιος περιορισμός. Δεν παίρνεις Ferrari για την κίνηση στο Κολωνάκι. .Υ.Γ. Θα ήθελα πολύ κάποια στιγμή να δούμε όντως τι υπάρχει από αυτή την άποψη στο ΧΚΠ. Υπάρχει λογισμικό ελέγχου των αποφάσεων? 5 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted March 5, 2015 .Υ.Γ. Θα ήθελα πολύ κάποια στιγμή να δούμε όντως τι υπάρχει από αυτή την άποψη στο ΧΚΠ. Υπάρχει λογισμικό ελέγχου των αποφάσεων? Φαντάζομαι, αστειεύσαι! Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted March 5, 2015 Φαντάζομαι, αστειεύσαι! Εχμ όχι. Φτιάχνονται αντίστοιχα πράγματα για πολύ πιο ασήμαντες δουλειές... Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted March 5, 2015 Εχμ όχι. Φτιάχνονται αντίστοιχα πράγματα για πολύ πιο ασήμαντες δουλειές... Δεν διαφωνώ. Αλλά, εδώ δεν μπορούν να φτιάξουν πλατφόρμα ηλεκτρονικής πώλησης εισιτηρίων, συστήματα υποστήριξης αποφάσεων θα αναπτύξουν; Όμως, γιατί το combi δεν το επιβλέπει ένας μηχανικός; Συμπαθέστατος ο Αυστριακός, αλλά πιστερ στο ΧΚΚ ήταν. Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted March 5, 2015 Αν δεν είχα δουλειές θα τους το έφτιαχνα εγώ!!! (χμμμμμμ, μου μπαίνουν ιδέες για τον ελεύθερο χρόνο μου...) Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted March 5, 2015 Το ίδιο πουλάκι μου είπε ότι ο Βάκχος πάει στο αργό γιατί γκρινιάζει ο κόσμος ότι στην κορυφή δεν προλαβαίνει να κατέβει και πέφτει....και η ταχύτητα που δουλεύει είναι αναλόγως της ποιότητας του κόσμου..... Νομίζω πως η όλη ιδέα, ο σχεδιασμός δηλαδή έχει πρόβλημα. Χθές μια χαρά πήγαινε και κανένας δεν έπεφτε. Το θέμα είναι τι κάνεις το Σ/Κ το λειτουργείς όλο μέχρι πάνω η το σπάς. Με γεμάτες καμπίνες πώς επιβιβάζεσαι στα Κελάρια... κάθε περίπτωση και διαφορετικές επιλογές. Ομολογώ δεν έχω δει κάτι τέτοιο κάπου αλλού.... Share this post Link to post Share on other sites
the priest 215 Report post Posted March 5, 2015 Δεν διαφωνώ. Αλλά, εδώ δεν μπορούν να φτιάξουν πλατφόρμα ηλεκτρονικής πώλησης εισιτηρίων, συστήματα υποστήριξης αποφάσεων θα αναπτύξουν; Όμως, γιατί το combi δεν το επιβλέπει ένας μηχανικός; Συμπαθέστατος ο Αυστριακός, αλλά πιστερ στο ΧΚΚ ήταν. τς τς τς μην λεμε και οτι θελουμε για πραγματα που δεν γνωριζουμε,αν δεν γνωριζουμε ας λεμε "υποθετω" 5 Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted March 5, 2015 Ξεκίνησαν οι εργασίες στη Φτερόλακα με την αποξήλωση των κάτω σταθμών των αναβατήρων Ήρα και Ηνίοχου. 6 Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 5, 2015 Τι ακριβώς είπαμε ότι θα μπει; Γρήγορο τετραπλό στην 7 και Combi για την 6 και τον Ερμή; Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted March 5, 2015 Τι ακριβώς είπαμε ότι θα μπει; Γρήγορο τετραπλό στην 7 και Combi για την 6 και τον Ερμή; μεχρι και 8 θεσειο ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted March 5, 2015 Α) 8άρα τηλεκαμπίνα στην Ήρα (7) με διαδρομή νέα που θα σε αφήνει ακριβώς δίπλα από το σαλέ. Β) Τelemix (όχι combi αλλά ανεξάρτητα) στο Ηνίοχος - Ερμής, δηλαδή ανάμεικτο με 8αρες τηλεκαμπίνες και 6θέσιες καρέκλες. 2 Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 5, 2015 Δηλαδή Σωτήρη για να πας από το 1650 στα Κελάρια θα θέλεις και πάλι 3 διαφορετικά lift. Κατάλαβα καλά; Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted March 5, 2015 (edited) To ευχαριστο οτι αποκτα επιπλεον vertical η 7 Το οποιο με μικρο περπατημα η τραβερσα βγαζει 50+ μετρα ηψομετρικη κατω απο τις κεραιες στο πανω parking θα κανει την εκτος πιστας καταβαση κατω απο το lift ακρως απολαυστικη οταν θα εχει αρκετο χιονι Πολυ φοβαμαι οτι θα οργωνεται σε χρονο DT ειχε και το αργο Lift τα καλα του Καθημερινη θανε τελειο Edited March 5, 2015 by Hellbent 4 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 5, 2015 (edited) δεν νομίζω απο τον <καθρεπτη> οτι του λειπαν τα 50 μ υψομετρική... ελπιζω απο τον πανω σταθμο της 7 στον κατω της 6 να πηγαινει κανεις με σκι και οχι με σκαλοπατια. καποιος να εξηγησει σε μενα τον βλάχο την διαφορά combi από telemix. βρε Σωτηρη, το βιταρα στην φωτο, που στο καλο ειναι? Edited March 5, 2015 by vro <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites