Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
over-poulover

Χ.κ.καλαβρύτων 2014-2015

Recommended Posts

Όπως τα έγραψε ο Γιώργος. Κάνεις άνετα και ωραία μόνο πιστιαρικο σκι. Ορματε γενναίοι,όπως λέει και ένας φίλος...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως τα έγραψε ο Γιώργος. Κάνεις άνετα και ωραία μόνο πιστιαρικο σκι. Ορματε γενναίοι,όπως λέει και ένας φίλος...

 

 

εδω ειμαι !! :evil:

  • Like 2

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

.Παρνασσο βλεπαμε απεναντι και αναρωτιομασταν,,πολυ λιγο χιονι απο μακρυα,εικονα αποκαρδιωτικη..

χμμμ μπορώ να φανταστώ και μέρος με χειρότερη ψυχολογική πίεση από αυτήν που περιγράφεις...

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για εκτος σημερα στα Καλαβρυτα,ουτε για πλακα...ΠΕΤΡΑ ΜΠΕΤΟΝ,δεν ξερω γιατι και πως.

ΜΙΚ,Ζηρεια αντιθετως ειχε κατι πλαγιες μπαμπακι που λεει και ο μπαμπακωτος!!

  • Like 2

speedwave4_zps9328bfcd.png

"Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια "

Sir Ernest Shackleton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας συμπληρωσω το debriefing του ΧΚΚ...αν και το στρώσιμο ηταν πολυ καλο,οι πίστες-ειδικα ψηλα-εγιναν αμπελοχωραφα παγωμενα σχετικα γρήγορα. Προς το μεσημερακι μαλάκωσε λίγο και το σκι εγίνε πιο ξεκούραστο,οποτε και μας ξεκανε η Στύγα η οποία στην αρχή της είχε σήμανση για πέτρες οι οποίες δεν είναι ενοχλητικές άλλα αρχίζουν να πολλαπλασιάζονται σε διαφορα σημειά...καιρός τέλειος,κόσμος αρκετός,μηδενικές ουρές,ακολουθούν φωτο...χιόνι γρήγορα γιατί χανομαστε.Πονανε τα πόδια μου,δεν περιγραφω άλλο...

  • Like 9

Elan-Amphibio-12Ti-2017.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν και λίγο off topic, το ψήνει κανείς για αύριο;

Μπας και κάνουμε «καρπούλι», αλλιώς να κλέισω με ski bus.

Άντε να κάνουμε και λίγο πίστα και να πάρουμε και λίγο χρωματάκι...

Ίσως βγάλει και bonus ανοιξιάτικα :animier:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

εδω ειμαι !! :evil:

Καλά μ' εσένα και την παρέα σου έχουμε χάσει τον μπούσουλα .... Το εδώ είμαι είναι σχετικό.....Που ακριβώς? Γαλλία, Ιταλία, Ελλάδα..... :thumbup::thumbup::thumbup:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΧΚΚ 14/1/15

10527857_10202192048441438_7646075766383

 

14306_10202192049561466_3273994908056542

 

10428662_10202192055441613_1804617150487

 

10919056_10202192053201557_6310896718647

 

10570455_10202192044281334_6062188025759

 

10408764_10202192051081504_5244343872182

 

...και η πονεμενη ιστορια απο μακρια

66142_10202192047721420_1449465264770440

  • Like 15

Elan-Amphibio-12Ti-2017.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο φέτος 30 γιανουαρι δεν ειναι αργία για τα σχόλια :(

Δεν υπαρχει ακομα επισημη ανακοινωση. Εντος της επομενης βδομαδας θα ξερουμε σιγουρα. Επισης ποτε κανονικα δεν ηταν αργεια. Προβλεποταν εκκλησιασμος. Ετσι θα γινει και φετος μαλλον

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και το κατω baby και στη Βαθεια Λακκα...ακομα δεν ειναι τραγικα τα πραγματα.

  • Like 4

Elan-Amphibio-12Ti-2017.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα ήταν μια ωραία μέρα στο ΧΚΚ: είχε σχετική άπνοια, γαλάζιο ουρανό, ελάχιστο κόσμο, μηδενικές ουρές, όλα τα lift και όλες τις πίστες (πλην της αντιγόνης) ανοικτές. Στα αρνητικά ήταν ότι και αυτό το ΧΚ αρχίζει να πάσχει από την έλλειψη χιονιού, με εμφάνιση αρκετών πετρών σε διάφορες πίστες (είχαν όμως επαρκης σήμανση και ήταν σχετικά μικρές, οπότε ήταν εύκολο να τις αποφύγεις). Οι πίστες ήταν καλά στρωμένες αλλά παγωμένες (ουσιαστικά υπήρχε λίγο χιόνι πάνω σε ένα στρώμα πάγου), έτσι πολύ χαρούμενοι ήταν μόνο oι carvers, οι υπόλοιποι τις ένιωθαν το λιγότερο "περίεργες".

Δεδομένο το ότι δεν υπάρχει νέα ουσιαστική επερχόμενη κακοκαιρία, υποθέτω ότι σε μικρό διάστημα από τώρα και τα δυο ΧΚ θα είναι ακατάλληλα για χιονοδρομία. Κρίμα, και φέτος ο καιρός μας την έπαιξε άσχημα! :crybaby:

20150114_122803d17a1.md.jpg20150114_10442462de7.md.jpg

 

20150114_104429d49f6.md.jpg20150114_131734fb9e5.md.jpg

 

20150114_104418c83a2.md.jpg20150114_122811396c4.md.jpg

 

20150114_12281980795.md.jpg20150114_101402cdb47.md.jpg

 

20150114_101410e020c.md.jpg20150114_101357af070.md.jpg

Edited by Theodoros Kafasis
  • Like 7

head-i-supershape-titan-skis-freeflex-pr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν υπαρχει ακομα επισημη ανακοινωση. Εντος της επομενης βδομαδας θα ξερουμε σιγουρα. Επισης ποτε κανονικα δεν ηταν αργεια. Προβλεποταν εκκλησιασμος. Ετσι θα γινει και φετος μαλλον

Αυτή είναι η επίσημη ανακοίνωση οτι είναι σχολική εορτή

http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/anakoinvseis/422-epishmes-argies-diakopes.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Που φτάσαμε....κοντεύει να φύγει ο γενάρης και συζητάμε αν έχουν πέτρες οι πίστες αντί να λέμε πόσο χιόνι έβαλε!!! lol lol !!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρες!!! Η χρήσιμη πληροφορία της ημέρας: τι ώρα περίπου επιστρέφει το skibus Αθήνα τα ΣΚ? Ευχαριστώωωω. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

19:00 - 19:30 είσαι Αθήνα.όχι μόνο σκ, όλες τις μέρες.


moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όποιος Αθηναίος βρίσκεται ΧΚΚ σήμερα με αυτοκίνητο, please στείλτε ένα π.μ., θέλω μία χάρη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xθες απο την κορυφη της πιστας στη Στυγα,λιγο πριν αρχισει η πρωτη κοκκινη κατηφορα δηλαδη(οχι η κατηφορα που κατεβαινουμε απο το λιφτ),εφυγε σανιδι και γκαζωμενο χαθηκε προς τα κατω...τι απεγινε δεν γνωριζω.Το ειδε και Giomiki


speedwave4_zps9328bfcd.png

"Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια "

Sir Ernest Shackleton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oσοι ειναι κατοχοι ετησιας καρτας σκι για τα Καλαβρυτα,εχουν τελικα εκπτωση στη μεταφορα με ski bus του Αμφιτρυωνα??Εννοω απο 15 ευρω στα 12ευρω.

Ο Αμφιτρυωνας λεει οχι,το χιονοδρομικο λεει ναι.Τελικα τι ισχυει??


speedwave4_zps9328bfcd.png

"Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια "

Sir Ernest Shackleton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρες!!! Η χρήσιμη πληροφορία της ημέρας: τι ώρα περίπου επιστρέφει το skibus Αθήνα τα ΣΚ? Ευχαριστώωωω. :rolleyes:

Τα παρακάτω ισχύουν για τον Αμφιτρύωνα που φεύγει κι έρχεται με διαφορετικό δρομολόγιο (εντός Αθηνών) από του Κλαουδάτου.

Αν το πάρεις από Ψυχικό ή και πιο πάνω, υπολόγισε κάτι (ή και αρκετά) περισσότερο από τις ώρες που σου έγραψε η Μαίρη, λόγω απογευματινής/βραδυνής κίνησης.

 

Εγώ ας πούμε πηγαίνω με το αυτοκίνητο μέχρι τη Καβάλας (Σ/Μ Βασιλόπουλος) και γυρίζω με το ΙΧ μου.

  • Like 2

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oσοι ειναι κατοχοι ετησιας καρτας σκι για τα Καλαβρυτα,εχουν τελικα εκπτωση στη μεταφορα με ski bus του Αμφιτρυωνα??Εννοω απο 15 ευρω στα 12ευρω.

Ο Αμφιτρυωνας λεει οχι,το χιονοδρομικο λεει ναι.Τελικα τι ισχυει??

Μου χει τύχει ο ένας συνοδός να μην το γνωρίζει και να λέει όχι, κι ο άλλος να το ξέρει και να συνεναί στα 12€.

 

Ισχύει επίσης ότι πρέπει να το δηλώσεις και κατά το τηλεφώνημα της κράτησης.

Αν φέτος κάτι άλλαξς, δε ξέρω. Έτσι ήταν μέχρι πέρυσι.

  • Like 2

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

panchristo δες για του λογου το αληθες...

http://amphitrion-skiing.com/data/snow-bus-rates.pdf

http://www.kalavrita-ski.gr/index.php/prepare/module-positions (τερμα κατω στη σελιδα)


speedwave4_zps9328bfcd.png

"Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια "

Sir Ernest Shackleton

Share this post


Link to post
Share on other sites

κλειστή η αρτεμη (αγκυρα) σήμερα και αυριο (?)

εχουμε καμμια πληροφορηση?


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το έφαγα εγώ απο πίσω στην μέση της Στύγας πριν την πρώτη δεξιά στροφή χωρίς όμως να με ρίξει.Αυτό συνέχισε απτόητο,παραλίγο να ρίξει κάτω ένα άλλο σκιέρ που ευτυχώς τον προειδοοίησα έγκαιρα.Όταν τελικά το έπιασα το παρέδωσα στο υπεύθυνο της διπλής άγκυρας.Στη επόμενη ανεβασια στην Στύγα είδα τον υπεύθυνο σνοπουμπορντά να κατεβαίνει και του τά΄χωσα. Μου ζήτησε συγνώμη και μου είπε ότι ήταν αρχάριος και το σανίδι νοικιασμένο.Σε επόμενο χρόνο ο υπεύθυνος της άγκυρας μου είπε ότι θα κάνουν παρατήρηση στο μαγαζί από το οποίο νοικιάστηκε.Σκέφτηκα καποια στιγμή να το πετάξω στα σκουπίδια αλλά δεν το έκανα.Περιμένω τα σχολιά σας και επίσης δεν είδα και κανένα σνόουμπορντ να έχει λουράκι ασφαλείας.

Edited by kosaitis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,815
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...