ΔΗΜΗΤΡΗΣ 581 Report post Posted January 14, 2015 Όπως τα έγραψε ο Γιώργος. Κάνεις άνετα και ωραία μόνο πιστιαρικο σκι. Ορματε γενναίοι,όπως λέει και ένας φίλος... 2 Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted January 14, 2015 Όπως τα έγραψε ο Γιώργος. Κάνεις άνετα και ωραία μόνο πιστιαρικο σκι. Ορματε γενναίοι,όπως λέει και ένας φίλος... εδω ειμαι !! 2 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 14, 2015 (edited) .Παρνασσο βλεπαμε απεναντι και αναρωτιομασταν,,πολυ λιγο χιονι απο μακρυα,εικονα αποκαρδιωτικη.. χμμμ μπορώ να φανταστώ και μέρος με χειρότερη ψυχολογική πίεση από αυτήν που περιγράφεις... Edited January 14, 2015 by ΜΙΚ Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted January 14, 2015 Για εκτος σημερα στα Καλαβρυτα,ουτε για πλακα...ΠΕΤΡΑ ΜΠΕΤΟΝ,δεν ξερω γιατι και πως. ΜΙΚ,Ζηρεια αντιθετως ειχε κατι πλαγιες μπαμπακι που λεει και ο μπαμπακωτος!! 2 "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
giomiki 2,822 Report post Posted January 14, 2015 Ας συμπληρωσω το debriefing του ΧΚΚ...αν και το στρώσιμο ηταν πολυ καλο,οι πίστες-ειδικα ψηλα-εγιναν αμπελοχωραφα παγωμενα σχετικα γρήγορα. Προς το μεσημερακι μαλάκωσε λίγο και το σκι εγίνε πιο ξεκούραστο,οποτε και μας ξεκανε η Στύγα η οποία στην αρχή της είχε σήμανση για πέτρες οι οποίες δεν είναι ενοχλητικές άλλα αρχίζουν να πολλαπλασιάζονται σε διαφορα σημειά...καιρός τέλειος,κόσμος αρκετός,μηδενικές ουρές,ακολουθούν φωτο...χιόνι γρήγορα γιατί χανομαστε.Πονανε τα πόδια μου,δεν περιγραφω άλλο... 9 Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted January 14, 2015 Αν και λίγο off topic, το ψήνει κανείς για αύριο; Μπας και κάνουμε «καρπούλι», αλλιώς να κλέισω με ski bus. Άντε να κάνουμε και λίγο πίστα και να πάρουμε και λίγο χρωματάκι... Ίσως βγάλει και bonus ανοιξιάτικα «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
ΔΗΜΗΤΡΗΣ 581 Report post Posted January 14, 2015 εδω ειμαι !! Καλά μ' εσένα και την παρέα σου έχουμε χάσει τον μπούσουλα .... Το εδώ είμαι είναι σχετικό.....Που ακριβώς? Γαλλία, Ιταλία, Ελλάδα..... 2 Share this post Link to post Share on other sites
giomiki 2,822 Report post Posted January 14, 2015 ΧΚΚ 14/1/15 ...και η πονεμενη ιστορια απο μακρια 15 Share this post Link to post Share on other sites
Tarbh Dearg 91 Report post Posted January 14, 2015 Απο φέτος 30 γιανουαρι δεν ειναι αργία για τα σχόλια Δεν υπαρχει ακομα επισημη ανακοινωση. Εντος της επομενης βδομαδας θα ξερουμε σιγουρα. Επισης ποτε κανονικα δεν ηταν αργεια. Προβλεποταν εκκλησιασμος. Ετσι θα γινει και φετος μαλλον Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted January 14, 2015 Στα Καλάβρυτα, δεδομένης της έλλειψης χιονιού, τι δουλεύει από Baby? Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
giomiki 2,822 Report post Posted January 14, 2015 Και το κατω baby και στη Βαθεια Λακκα...ακομα δεν ειναι τραγικα τα πραγματα. 4 Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted January 14, 2015 (edited) Σήμερα ήταν μια ωραία μέρα στο ΧΚΚ: είχε σχετική άπνοια, γαλάζιο ουρανό, ελάχιστο κόσμο, μηδενικές ουρές, όλα τα lift και όλες τις πίστες (πλην της αντιγόνης) ανοικτές. Στα αρνητικά ήταν ότι και αυτό το ΧΚ αρχίζει να πάσχει από την έλλειψη χιονιού, με εμφάνιση αρκετών πετρών σε διάφορες πίστες (είχαν όμως επαρκης σήμανση και ήταν σχετικά μικρές, οπότε ήταν εύκολο να τις αποφύγεις). Οι πίστες ήταν καλά στρωμένες αλλά παγωμένες (ουσιαστικά υπήρχε λίγο χιόνι πάνω σε ένα στρώμα πάγου), έτσι πολύ χαρούμενοι ήταν μόνο oι carvers, οι υπόλοιποι τις ένιωθαν το λιγότερο "περίεργες". Δεδομένο το ότι δεν υπάρχει νέα ουσιαστική επερχόμενη κακοκαιρία, υποθέτω ότι σε μικρό διάστημα από τώρα και τα δυο ΧΚ θα είναι ακατάλληλα για χιονοδρομία. Κρίμα, και φέτος ο καιρός μας την έπαιξε άσχημα! Edited January 14, 2015 by Theodoros Kafasis 7 Share this post Link to post Share on other sites
karimpas 98 Report post Posted January 14, 2015 Δεν υπαρχει ακομα επισημη ανακοινωση. Εντος της επομενης βδομαδας θα ξερουμε σιγουρα. Επισης ποτε κανονικα δεν ηταν αργεια. Προβλεποταν εκκλησιασμος. Ετσι θα γινει και φετος μαλλονΑυτή είναι η επίσημη ανακοίνωση οτι είναι σχολική εορτήhttp://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/anakoinvseis/422-epishmes-argies-diakopes.html Share this post Link to post Share on other sites
swordfish 100 Report post Posted January 15, 2015 Που φτάσαμε....κοντεύει να φύγει ο γενάρης και συζητάμε αν έχουν πέτρες οι πίστες αντί να λέμε πόσο χιόνι έβαλε!!! lol lol !! 1 Share this post Link to post Share on other sites
marizaki 665 Report post Posted January 15, 2015 Καλημέρες!!! Η χρήσιμη πληροφορία της ημέρας: τι ώρα περίπου επιστρέφει το skibus Αθήνα τα ΣΚ? Ευχαριστώωωω. Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted January 15, 2015 19:00 - 19:30 είσαι Αθήνα.όχι μόνο σκ, όλες τις μέρες. moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
marizaki 665 Report post Posted January 15, 2015 Ευχαριστώ πολύ over για την άμεση απάντηση! ! :-) 1 Share this post Link to post Share on other sites
GiGi 3,475 Report post Posted January 15, 2015 Όποιος Αθηναίος βρίσκεται ΧΚΚ σήμερα με αυτοκίνητο, please στείλτε ένα π.μ., θέλω μία χάρη. Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted January 15, 2015 Xθες απο την κορυφη της πιστας στη Στυγα,λιγο πριν αρχισει η πρωτη κοκκινη κατηφορα δηλαδη(οχι η κατηφορα που κατεβαινουμε απο το λιφτ),εφυγε σανιδι και γκαζωμενο χαθηκε προς τα κατω...τι απεγινε δεν γνωριζω.Το ειδε και Giomiki "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted January 15, 2015 Oσοι ειναι κατοχοι ετησιας καρτας σκι για τα Καλαβρυτα,εχουν τελικα εκπτωση στη μεταφορα με ski bus του Αμφιτρυωνα??Εννοω απο 15 ευρω στα 12ευρω. Ο Αμφιτρυωνας λεει οχι,το χιονοδρομικο λεει ναι.Τελικα τι ισχυει?? "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted January 15, 2015 Καλημέρες!!! Η χρήσιμη πληροφορία της ημέρας: τι ώρα περίπου επιστρέφει το skibus Αθήνα τα ΣΚ? Ευχαριστώωωω. Τα παρακάτω ισχύουν για τον Αμφιτρύωνα που φεύγει κι έρχεται με διαφορετικό δρομολόγιο (εντός Αθηνών) από του Κλαουδάτου. Αν το πάρεις από Ψυχικό ή και πιο πάνω, υπολόγισε κάτι (ή και αρκετά) περισσότερο από τις ώρες που σου έγραψε η Μαίρη, λόγω απογευματινής/βραδυνής κίνησης. Εγώ ας πούμε πηγαίνω με το αυτοκίνητο μέχρι τη Καβάλας (Σ/Μ Βασιλόπουλος) και γυρίζω με το ΙΧ μου. 2 "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted January 15, 2015 Oσοι ειναι κατοχοι ετησιας καρτας σκι για τα Καλαβρυτα,εχουν τελικα εκπτωση στη μεταφορα με ski bus του Αμφιτρυωνα??Εννοω απο 15 ευρω στα 12ευρω. Ο Αμφιτρυωνας λεει οχι,το χιονοδρομικο λεει ναι.Τελικα τι ισχυει?? Μου χει τύχει ο ένας συνοδός να μην το γνωρίζει και να λέει όχι, κι ο άλλος να το ξέρει και να συνεναί στα 12€. Ισχύει επίσης ότι πρέπει να το δηλώσεις και κατά το τηλεφώνημα της κράτησης. Αν φέτος κάτι άλλαξς, δε ξέρω. Έτσι ήταν μέχρι πέρυσι. 2 "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted January 15, 2015 panchristo δες για του λογου το αληθες... http://amphitrion-skiing.com/data/snow-bus-rates.pdf http://www.kalavrita-ski.gr/index.php/prepare/module-positions (τερμα κατω στη σελιδα) "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 15, 2015 κλειστή η αρτεμη (αγκυρα) σήμερα και αυριο (?) εχουμε καμμια πληροφορηση? <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
kosaitis 689 Report post Posted January 15, 2015 (edited) Το έφαγα εγώ απο πίσω στην μέση της Στύγας πριν την πρώτη δεξιά στροφή χωρίς όμως να με ρίξει.Αυτό συνέχισε απτόητο,παραλίγο να ρίξει κάτω ένα άλλο σκιέρ που ευτυχώς τον προειδοοίησα έγκαιρα.Όταν τελικά το έπιασα το παρέδωσα στο υπεύθυνο της διπλής άγκυρας.Στη επόμενη ανεβασια στην Στύγα είδα τον υπεύθυνο σνοπουμπορντά να κατεβαίνει και του τά΄χωσα. Μου ζήτησε συγνώμη και μου είπε ότι ήταν αρχάριος και το σανίδι νοικιασμένο.Σε επόμενο χρόνο ο υπεύθυνος της άγκυρας μου είπε ότι θα κάνουν παρατήρηση στο μαγαζί από το οποίο νοικιάστηκε.Σκέφτηκα καποια στιγμή να το πετάξω στα σκουπίδια αλλά δεν το έκανα.Περιμένω τα σχολιά σας και επίσης δεν είδα και κανένα σνόουμπορντ να έχει λουράκι ασφαλείας. Edited January 15, 2015 by kosaitis Share this post Link to post Share on other sites