tpal12 231 Report post Posted January 28, 2015 Σήμερα η ημέρα ήταν το κάτι άλλο. Σαν αρχάριο προς μέτριο επίπεδο που είμαι και κάνω πιστα το ευχαριστήθηκα όσο δεν πάει. Ένα μπράβο σε όλους όσουν κατεβαίνουν τα απάτητα και κάθομαι και τους χαζεύω. Ευχαριστώ πολλά παιδιά από το φόρουμ για την παρέα και χάρηκα πολύ που σας γνώρισα. Ελπίζω να τα ξανά πούμε σύντομα. 2 Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
ΔΗΜΗΤΡΗΣ 581 Report post Posted January 28, 2015 Το μόνο αρνητικό, αν μπορείς να το πείς αρνητικό, ήταν το κακό πάτημα της μαύρης Αντιγόνης.Μεταξύ των ρατρακιών σε όλο το μήκος της είχαν δημιουργηθεί bumps.Κατά τα άλλα σήμερα πήραμε το ρίσκο και μας βγήκε!!!! 3 Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted January 28, 2015 Μια πραγματικά όμορφη μέρα σήμερα στο Χελμό, ό,τι πρέπει για να εγκλιματιστεί κανείς σττα ελληνικά δεδομένα μετά από ταξίδι εξωτερικού (τρομάρα μου μια φορά πήγα κι εγώ και το πήρα πάνω μου). Πολύ καλές συνθήκες πίστας για μένα αλλά και εκτός σύμφωνα με τις μαρτυρίες της ομύγηρης. Μικρή παραφωνία οι ραφές της Αντιγόνης που από τη μία δυσκόλευαν, αλλά από την άλλη σε έβαζαν σε στροφές πλάτους μιας ρατρακιάς, που δεν είναι άσχημο μάθημα (βγαίνουν καμια 50 αριά μαζεμένες σε όλο το μήκος) και δοκιμάζουν αντοχές και φυσική κατάσταση. Ο κόσμος ελάχιστος, και εκτός από ένα-δυό μικρο-κλεισίματα του καιρου που δεν προβλημάτισαν διόλου ήταν μια φουλ χιονοδρομική μέρα, αρκεί να είχες αντοχές (εγώ όχι πολλές πάντως) 6 "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted January 28, 2015 sorry ουτε μια φωτο δεν τραβηξα no friends on powder day μεχρι τις 12 μετα γιναμε μπουλουκι πολλα τα χλμ Κριμα που οι μετεορωλογικες προβλεψεις απετρεψαν παλι τον κοσμο να ανεβη στο βουνο 4.30 τελευταια καταβαση ,μονο απεραστα δευτερη μερα χιονοπτωσης Μονο στο αυγο αυτα Εχουν μεινει και για αυριο 8 Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted January 29, 2015 Ο καιρός ήταν παραπάνω των προσδοκιών ο κόσμος λίγος. Το βουνό εξολοκλήρου ανοιχτό με πολύ καλό χιόνι. Ειχα ανέβει με την οικογένεια και έτσι δεν απολαυσα προσωπικά την μερα καταπατωντας ,αλλά απολαυσα την πρόοδο της κόρης και των λοιπών συγγενών που ειχα μαζί. Όλοι οι σνοουκλαμπιτες βρεθήκαμε για λίγο κους κους. Πεπε πανχριστο Χελμπεντ Δημήτρης talp. Πρώτη και τελευταία κατεβασια για μενα όφ, με Κώστα στις 4.30 στο αυγο. Το άσχημο της ημέρας ήταν ένα πεναλτυ που δε δόθηκε στο κάτω babylift μπριζολακι και ενώ ήμουν αποροφημενος να δώσω οδηγίες στα παιδάκια περνάει το μπριζολακι και με γραπωνει από το γόνατο, ακούγεται ένα κρακ και μενω συξυλος. Ευτυχώς αν και δεν έχω εμπειρια από χιαστους δεν πρέπει να ειναι κάτι σοβαρό. Σήμερα παταω καλύτερα το πόδι δεν εχω πρηξιματα ασταθειες καιπονους υπερβολικούς. Το συμβάν έγινε στις 11 και γω συνεχισα το σκι μου κανονικά χωρίς πόνους ως και την τελευταία κατεβασια με Κώστα στο αυγο. 8 Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 29, 2015 αν δεν εχεις ασταθεια μαλλον δεν ειναι κατισοβαρο 1 "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
ΔΗΜΗΤΡΗΣ 581 Report post Posted January 29, 2015 Το μπριζολάκι το ρώτησες τι έπαθε? 1 Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted January 29, 2015 Καλα ειναι,μετα απο το συμβάν ,καναμε κατέβασμα μαζι και δεν παραπονέθηκε ,οποτε κακά ειναι 2 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 29, 2015 (edited) Ότι και να λέμε 1.40, 2.00 και 2,20 ώρες από την Αθήνα υπάρχουν τώρα που χιόνισε τρεις παράδεισοι του σκι να λιώσεις. Αλλά η αλήθεια είναι ότι σαν το Αυγό και τη Νεραιδόραχη δεν έχει. Ηλία εκκλησία το έχεις σκεφτει να πας? Πολυ καλη έως παρα πολυ καλη μερα σήμερα με καλη παρέα, λιγο κοσμο και ωραίο χιονάκι. Αποκορύφωμα όπως πάντα το αυγό που ποτέ δε σ αφήνει παραπονεμένο. Ε μα σόρυ για το off topic αλλά ο σωστός τρόπος για τέτοιες ανάποδες φώτο είναι αυτός. Σύντομα στον Χελμό με την κάμερά σας... Edited January 29, 2015 by ΜΙΚ 8 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted January 29, 2015 Ανέβασα κάποιες φωτογραφίες από τη Δευτέρα που μας πέρασε. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Σκέφτομαι να υιοθετήσω και την τάση των ημερών, στο forum μας, και να κάνω ένα φωτορομάντζο ανάποδα ... ε μα πια... κοντεύουμε να πάθουμε αυχενικό. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Ψήνετε ένα ακόμα ωραίο event μεσ΄ τη σαιζόν, που οι περισσότεροι από εμάς απλά θα το χαζεύουμε. Περιμένουμε να στεριώσει και να βγουν οι σχετικές ανακοινώσεις! 10 «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted January 29, 2015 Και μερικές ωραίες χθεσινές φωτογραφίες από την σελίδα του χκ @ fb! χ.κ.Καλαβρύτων @ FB 15 moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
demand 932 Report post Posted January 29, 2015 Καιρό είχα να χαρώ τόσο... Οι δυο νόμοι του Μέρφι για το SnowForecast: 1. Όταν λέει θα χιονίσει, δε θα χιονίσει. 2. Όταν λέει θα βρέξει, θα βρέξει περισσότερο. Τι λέτε ? Θα παίρνουμε πέδιλα στο χέρι απο βδομάδα στον Αχιλλέα κ μετά σκι σε 2 μέτρα χιόνι από τελευταίο απότομο Στύγα κ πάνω? 4 Share this post Link to post Share on other sites
Tarbh Dearg 91 Report post Posted January 29, 2015 Εγω θα ομολογησω οτι θελω να με μυησετε στο αυγο ... Τι λετε ψηνεστε ? Και γενικα τι επιπεδο θελει ? Στυγα κατεβαινω ανετα . Δεξια απο αγκυρα κατεβαινω αλλα με αρκετα φρενα... Και μιλαμε για σανιδα 1 Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,507 Report post Posted January 29, 2015 Ποιες από τις επόμενες μέρες προτείνουν οι ειδικοί ? send from outer space Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted January 30, 2015 Σε φίλους snowboarders που θέλουν να εξερευνήσουν τα προς Αυγό και πέρα μέρη του βουνού... απαραίτητη προϋπόθεση να κρατάνε ύψος στο βουνό, γιατί θέλει ΠΟΛΛΗ τραβέρσα. Αφού φτάσουν χωρίς να έχει καεί το εμπρός ή πίσω μέρος του ποδιού (ανάλογα αν είστε regular ή goofy) κατεβαίνετε με εναλλάξ καμπύλες γύρω από το fall line και όχι με ακανόνιστα σχήματα και τραβέρσες, για να έχουν και άλλοι να απολαύσουν χιόνι και προς το τέλος κρατήστε επίσης ύψος γιατί δεν ξέρετε σε τι κατάσταση είναι το τελείωμα, ώστε να μπορείτε να ολοκληρώσετε τη διαδρομή χωρίς να βγάλετε το σανίδι από τα πόδια. 5 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
ΔΗΜΗΤΡΗΣ 581 Report post Posted January 30, 2015 Απ΄ότι φαίνεται στις κάμερες τώρα ρίχνει χαρτοπετσέτες.... 1 Share this post Link to post Share on other sites
LamprosKalamata 34 Report post Posted January 30, 2015 Όλο το ΣΚ το ποιο λογικό ειναι οτι θα ειναι κλειστό...! Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted January 30, 2015 WORLD ROOKIE TOUR first time in Greece Kalavrita snow park 13-15 FEB 2015 !!! Οι προετοιμασίες του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων, ώστε να υποδεχθεί την πρώτη επίσημη παγκόσμια διοργάνωση Freestyle Snowboard στην Ελλάδα στις 13-15 Φεβρουαρίου 2015, το World Rookie Tour, έχουν ξεκινήσει!! Δείτε το επίσημο teaser video της διοργάνωσης!!! http://www.youtube.com/watch?list=UUUVysosxnNs_p_u4ofeA-hQ&x-yt-ts=1422579428&v=Rz3DFIe1FB0&x-yt-cl=85114404#t=15 χ.κ.Καλαβρύτων @ fb moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted January 30, 2015 Σκέφτομαι για ένα τριήμερο 6-8/2 έχετε εικόνα η είναι νωρίς ακόμα? Υπάρχει περίπτωση να χιονίσει και μέσα στο χωριό? Συγχωρέστε με [emoji14] Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted January 31, 2015 Παρηγοριά σε όλα τα αρρωστάκια, που αυτό το Σ-Κ του Γενάρη δεν κάνουν ski / snb, ελέω καιρού, αλλά σκοτώνουν την ώρα τους στο forum μας. Φωτογραφίες από ένα παλιότερο, φετινό, δυνατό Σάββατο με βορινή πουδρίτσα και ήλιο... Κουράγιο. Τα καλύτερα της σαιζόν είναι μπροστά μας!!! Υπάρχει περίπτωση να χιονίσει και μέσα στο χωριό? Το χιόνι μέσα στο χωριό είναι περισσότερο για εφέ. Αυτό που θες να βλέπεις-ουμε είναι χιονισμένη τη Βελιά, πάνω από το χωριό. Όσο η Βελιά έχει χιόνι, το χιόνι στο χιονοδρομικό είναι zuper. 12 «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
george_eleftheriou 422 Report post Posted January 31, 2015 Το άλλο ΣΚ φαίνεται τέλειο.... Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted January 31, 2015 .. Κουράγιο. Τα καλύτερα της σαιζόν είναι μπροστά μας!!! Το χιόνι μέσα στο χωριό είναι περισσότερο για εφέ. Αυτό που θες να βλέπεις-ουμε είναι χιονισμένη τη Βελιά, πάνω από το χωριό. Όσο η Βελιά έχει χιόνι, το χιόνι στο χιονοδρομικό είναι zuper. Γιώργο(αν θυμάμαι καλά) εμένα δεν με νοιάζει. Η παρέα δεν είναι χιονοδρομοι και θέλουν τα εφέ ΧΑΧΑΧΑ [emoji1] Γι'αυτό ρώτησα περισσότερο. 2 Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
george_eleftheriou 422 Report post Posted January 31, 2015 Η βάση πάντως φαίνεται να τρώει πολύ βροχή.....ας ελπίσουμε να μείνει κάτι....!!!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted January 31, 2015 Παρηγοριά σε όλα τα αρρωστάκια, που αυτό το Σ-Κ του Γενάρη δεν κάνουν ski / snb, ελέω καιρού, αλλά σκοτώνουν την ώρα τους στο forum μας. Φωτογραφίες από ένα παλιότερο, φετινό, δυνατό Σάββατο με βορινή πουδρίτσα και ήλιο... Κουράγιο. Τα καλύτερα της σαιζόν είναι μπροστά μας!!! Το χιόνι μέσα στο χωριό είναι περισσότερο για εφέ. Αυτό που θες να βλέπεις-ουμε είναι χιονισμένη τη Βελιά, πάνω από το χωριό. Όσο η Βελιά έχει χιόνι, το χιόνι στο χιονοδρομικό είναι zuper. Γιωργο ευχαριστουμε όπως πάντα για τα ρομάντζα σου και τις φωτο σου. Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted January 31, 2015 Σκέφτομαι για ένα τριήμερο 6-8/2 έχετε εικόνα η είναι νωρίς ακόμα? Υπάρχει περίπτωση να χιονίσει και μέσα στο χωριό? Συγχωρέστε με [emoji14] Πολυ δυσκολο να εχει χιονι μεσα στο χωριο εως αδυνατο..γενικα σπανια το στρωνει στα Καλαβρυτα. 1 "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites