Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Χρήστος Λάππας

Χ.κ. Παρνασσού 2016-17

Recommended Posts

Στα εκδοτήρια της Φτερολακας βγάζεις πολυήμερο εισητήριο (έχουμε κάρτες);

Να ανέβουμε από Αμφίκλεια Φτερόλακα ή από Αράχωβα/Λιβάδι Κελάρια; (ρωτώ από κατάσταση δρόμου, γιατί από κίνηση φαντάζομαι το πρώτο καλύτερα).

Εγώ σήμερα Σάββατο ανέβηκα από Αμφίκλεια και πήγα κελαρια..χωρίς αλυσίδες δεν ανεβαίνει ούτε μέσα στην Αμφίκλεια παλεύεται..μεσα στο χωριό της έβαλα...αλλά μετά ανεβαίνει κανονικά..αν εξαιρέσεις τις χαμηλές ταχύτητες..πολύ κρύο αλλά πολύ καλό χιόνι το ευχαριστηθηκαμε ..εκτός από τα λεπτά που είσαι πάνω στα λιφτ που χρειάζεσαι...φουλ φεις Edited by taskoum
  • Like 1

fischer-progressor-f18-2016-17.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για Δευτέρα άστο δεν το συζητάμε, θα είναι χάλια μέρα, θα βρέχει, θα έχει ομίχλη, 5/5 για χιονοστιβάδα, 25 € εισητήριο, κλειστά λόγω ρεπό και όλα τα λοιπά..........

Οντως θα ναι ετσι η το λες για να μην ανεβουμε??

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κι αν σου κάτσει ??????

Φώτο μόλις μπορέσω......

Γέροντα έχασες!!!!!


www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χαλκιδα ντροπη σου. Χρησιμοποιεις την...δεσποζουσα σου θεση....

 

Στάλθηκε από το LG-E430 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενα απο τα κακα του χιονοδρομικου ειναι οτι οι ιδιοι οι υπαλληλοι του δεν σεβονται τους χωρους του χιονοδρομικου και καπνιζουν μεσα στους κλειστους χωρους. Ειδικα στο 1750!

  • Like 2

<p class='bbc_center'><span style='color: #0000FF'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'><a href='http://twowheelsonthenet.blogspot.com/'class='bbc_url' title='Εξωτερικός σύνδεσμος' rel='nofollow external'>Two-Wheels on the Ne</a>t</strong></span></span></p>

<p class='bbc_center'> </p>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρωτησε εμαθε κανεις τι θα ανοιγει απο αυριο;

 

Στάλθηκε από το LG-E430 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ου ρε....μοναχοφαη.,,που να μην ανοιξουν οταν ανεβαινεις...

Ωχ

Εκτος απο αυριο....

 

Βαγγελη εμαθες τι θα κανουν αυριο;

 

Στάλθηκε από το LG-E430 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μεγάλο miss όποιος σκεφτόταν να ανέβει και το έκαψε... Όgνειρο ήταν!

Σήμερα είχα και την πρώτη πιο προσεκτική μελέτη του πως δουλεύει το σύστημα των νέων λιφτ Φτερόλακας, καθώς δεν είχα προλάβει λόγω υποχρεώσεων. (Εκτιμώ ότι λέγονται κάποιες υπερβολές και κάποιες σωστές κριτικές. Ανάλυση ιδιαιτέρως οποίος θέλει.)

Κοιτάξτε καιρό και ανεβείτε αύριο αν κάθεται καλά και έχετε τη δυνατότητα από δουλειές κτλ (ας θυμόμαστε ότι δεν είναι δεδομένο για όλους), το χιονοδρομικό θα είναι σούπερ.

  • Like 4

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα ανοιξει;

 

Στάλθηκε από το LG-E430 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οοκο αφου με καταυποχρωσατε...ολοι...μιλησα με Σωτηρη, κανονικα αυριο και να παμε με καινουργια.

Απο 15 του μηνα μπορει να κλεινει τριτη τεταρτη.

Μπορει ε...μην αρχισουμε.

 

Στάλθηκε από το LG-E430 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο καιρός τι λέει για αύριο; Θα έχουμε καθαρό βουνό; Θα ανέβει κάνεις από εδώ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

καθαρο βουνο τι εννοεις???? απο ομιχλη ??? γιατι καθαρο χιονι εχει σιγουρα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ήμαρτον με αυτή την Ελληνική κουτοπονηριά. Πούλησαν ότι πούλησαν από κάρτες χωρίς να αναφέρουν ότι θα κλείνουν κάποιες καθημερινές. Εάν κάποιος μπορεί να πηγαίνει μόνο κάποιες καθημερινές (λόγο βαρδιών ή άλλο) και έχει πάρει κάποια πολυήμερη κάρτα, δεν έχει εξαπατηθεί? Τι θα πει το ΧΚΠ? κανεις σκι μόνο με 13 ευρώ άρα δεν δικαιούσαι να μιλάς.

Αν Κυριακή και Δευτέρα έχει κακοκαιρία θα ανοίγει από Πέμπτη και το κέντρο θα είναι κλειστό όλο αυτό το διάστημα?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οοκο αφου με καταυποχρωσατε...ολοι...μιλησα με Σωτηρη, κανονικα αυριο και να παμε με καινουργια.

Απο 15 του μηνα μπορει να κλεινει τριτη τεταρτη.

Μπορει ε...μην αρχισουμε.

 

Στάλθηκε από το LG-E430 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αν και τελευταία είχαμε κάτι διαφωνίες ... Η πληροφορία είναι απολύτως σωστή. Στο μυαλό του προέδρου των ΕΤΑΔ (συγκεκριμένο πρόσωπο), είμαστε ταξικοί εχθροί, πλούσιοι φιλελέδες, αργόσχολοι, και άλλα κοσμητικά που αυτή τη στιγμή μου διαφεύγουν. Επίσης θυμάται κάτι ελληνικές ταινίες του 60 κι αναλόγως αντιμετωπίζει το προσωπικό, για όποιον είχε απορίες. Να πιάσω κάτι φορολογικά περίεργα που αποφάσισε ... πέρασα πολύ όμορφα σήμερα και δεν θέλω να χαλαστώ. Θα επανέλθω.

 

Πάντως σήμερα δώσαν 6 (μου την περιέγραψαν χαρτί, τη βρήκα χωράφι), 10 και 7 (την πίστα) απάτητη. Επίσης, λειτουργούσε το συρόμενο της 14 χωρίς χειριστή!!!! Με το φτωχό τους μυαλό, αν σκοτωνόταν κανένας, δεν θα είχε η ΕΤΑΔ ευθύνη!!!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τερζάκη τον λένε τον Πρόεδρο της ΕΤΑΔ. Σπουδαγμένο παιδί ο καταστροφέας του χιονοδρομικού

 

Μην ξεχνάς ότι πούλησαν κάρτες με Οδυσσέα Δια Σαχάρα στον χάρτη. Ήδη θα έπρεπε να έχουν ανοίξει και τα τρια.

 

Αν είχαν λίγο μυαλό θα έβλεπαν πρόγνωση καιρού κάθε Σάββατο ή Κυριακή και θα αποφάσιζαν αν έκλειναν κάποια μέρα (πράγμα με το οποίο φυσικά καταστρέφουν έναν υπέροχο τουριστικό προορισμό και πρέπει όλοι να διαφωνούν ριζικά)

 

Μια χαρά θα είναι ο καιρός αύριο

Edited by ΜΙΚ
  • Like 3

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πανέμορφα, εγώ έχω μόνο τις Τρίτες ελεύθερες από καθημερινές. Δεν πειράζει παιδιά, μπαίνω στον πειρασμό να μην πατήσω ούτε μια φορά φέτος στον Παρνασσό.

  • Like 3

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

καθαρο βουνο τι εννοεις???? απο ομιχλη ??? γιατι καθαρο χιονι εχει σιγουρα

Από ομίχλη εννοούσα Κώστα. Τελικά θα ανέβουμε αύριο και βλέπουμε. Για Τρίτη δεν είναι, απ'οτι καταλαβαίνω. Πάμε για Πέμπτη πάλι, καλώς εχόντων των πραγμάτων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τερζάκη τον λένε τον Πρόεδρο της ΕΤΑΔ. Σπουδαγμένο παιδί ο καταστροφέας του χιονοδρομικού

 

Μην ξεχνάς ότι πούλησαν κάρτες με Οδυσσέα Δια Σαχάρα στον χάρτη. Ήδη θα έπρεπε να έχουν ανοίξει και τα τρια.

 

Αν είχαν λίγο μυαλό θα έβλεπαν πρόγνωση καιρού κάθε Σάββατο ή Κυριακή και θα αποφάσιζαν αν έκλειναν κάποια μέρα (πράγμα με το οποίο φυσικά καταστρέφουν έναν υπέροχο τουριστικό προορισμό και πρέπει όλοι να διαφωνούν ριζικά)

 

Μια χαρά θα είναι ο καιρός αύριο

 

Εκείνο που με τρελαίνει (αν και φαντάζομαι ότι δεν θα πρεπε λόγω της θητείας μου στον ΕΣ) είναι ότι ο τύπος ισχυρίζεται ότι με αυτό τον τρόπο γλυτώνει λεφτά. Απορώ πως. Οι μισθοί θα τρέχουν, συντήρηση στις πίστες θα πρέπει να γίνει, μόνο από το ρεύμα για τα lift;

 

ΥΓ Είσαι κι απαιτητικός. Εδώ η κόκκινη του Ηρακλη δεν δώθηκε πατημένη κι η παλιά 3 Τηλέμαχος έχει απαξιωθεί ενώ στο Βάκχο σήμερα πατάνε μόνο τη μια διαδρομή τερματισμού.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λεω ν ανεβω αυριο με καινουριο σανιδι.Θα το κλαιω?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λεω ν ανεβω αυριο με καινουριο σανιδι.Θα το κλαιω?

Αν μεινεις στις πιστες οχι! Ανεβα!

 

Το χωμενο ρατρακ απο τη χιονοστιβαδα στην 7!

post-3558-0-02328900-1483906906_thumb.jpg

 

post-3558-0-99352200-1483906956_thumb.jpg

 

Λιγο προσοχη απο τους επιδοξους φριράιντερς και ας ακουμε και τις ανακοινωσεις του ΧΚ.

  • Like 10

<p class='bbc_center'><span style='color: #0000FF'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'><a href='http://twowheelsonthenet.blogspot.com/'class='bbc_url' title='Εξωτερικός σύνδεσμος' rel='nofollow external'>Two-Wheels on the Ne</a>t</strong></span></span></p>

<p class='bbc_center'> </p>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να δω πως θα κρατηθω στα εντος....Ορκισμενος πουδροφαγος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δικές μου πληροφορίες λένε πως δεν έχει κλειδώσει το κλείσιμο κάποιες καθημερινές. Το ότι υπάρχει η ιδέα (έστω και από τον Τερζάκη) μέχρι το να γίνει πράξη, απέχει πολύ...

 

Μέχρι να, κάντε σκι άφοβα και ψύχραιμα...

  • Like 5

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανεβειτε και απολαύστε τριζατο και λαχταριστο χιόνι με ελάχιστο κόσμο στις πίστες

  • Like 5

tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,149
    • Total Posts
      460,788
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...