panchristo 6,271 Report post Posted January 3, 2017 Για την πίστα του Ερμή που καταργήθηκε θα πούμε τίποτα? Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί δεν μπορούσε να γίνει ενδιάμεσος σταθμός όπως σε τόσα χιονοδρομικά και πρέπει να κατεβαίνεις από το ένα για να πάρεις το άλλο... Ερχόμενος από την 7 πώς παίρνεις καρέκλα για τη κορυφή της 6 χωρίς να βγάλεις πέδιλα? Βγαίνοντας από την καμπίνα που σε κατεβάζει στη Φτερόλακκα, ποιός σκέφτηκε ότι θα πρέπει να βγάλεις πέδιλα, να ανέβεις 1,5 όροφο με τα πόδια (μην ακόυσω για ασανσερ), να περπατήσεις και να κατέβεις (αν έχει επαρκές χιόνι) για να πας στο πιατάκι? Σόρρυ, αλλά χιονοδρόμος χωρίς εμπειρία σχεδιασμού, αν κάποιος του έλεγε πάρε τόσα λεφτά και μοίρασέ τα για αναβάθμιση/ανανέωση του Χ/Κ μάλλον καλύτερα θα τα έκανε. Τέσπα, πάνω από το χυμένο γάλα δεν έχει νόημα να κλαίμε. Διόρθωση των προβλημάτων δεν βλέπω πώς μπορεί να γίνει, λεφτά και επέκταση δεν βλέπω να έρχονται τις επόμενες δεκαετίες, οπότε σκάστε και κολυμπάτε/-με. Απλά εκνευρίζομαι και μόνο στην ιδέα ότι κάποιος θα επιχειρηματολογήσει ότι κάποια στιγμή εξασφαλίστηκαν 30 μύρια για τον εκσυγχρονισμό του Χ/Κ. Έτσι απλά, χωρίς να μας λέει πόσο καλά αξιοποιήθηκε τελικά όλο αυτό το δημόσιο χρήμα (και ΝΑΙ είναι ΔΗΜΟΣΙΟ μην ακούσω ότι είναι των κουτόφραγκων άρα δεν μας νοιάζει, γιατί σε λίγο θα συνεισφέρουμε με δικό μας χρήμα για αναβάθμιση κάποιου βουλγάρικου ή προσφάτως ενταγμένης χώρας). ΚΡΙΜΑ, ΚΡΙΜΑ, ΚΡΙΜΑ... Δε λέω, ωραία είναι να κάνεις με τη Ferrari σου ράφτινγκ... αλλά... Τι? Δεν είναι αμφίβιο η Ferrari? Ε, δεν πειράζει, θα πηγαίνεις μέχρι το τέλος του πλησιέστερου στην όχθη δρόμου. Πώς θα παίρνεις και τη βάρκα σου μαζί? Έλα μωρέ θα νοικιάζεις εκεί... αλλιώς να την παίρνεις στη πλάτη να κάνεις και γυμναστική. 4 "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted January 3, 2017 Για την πίστα του Ερμή που καταργήθηκε θα πούμε τίποτα? Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί δεν μπορούσε να γίνει ενδιάμεσος σταθμός όπως σε τόσα χιονοδρομικά και πρέπει να κατεβαίνεις από το ένα για να πάρεις το άλλο... Νομίζω ότι αν μετρήσεις πόσος κόσμος χρησιμοποιούσε τελικά τον Ερμή (πίστα) και τον ενδιάμεσο σταθμό γενικά (βάζοντας και τους χιονοδρόμους που έβγαιναν για τον Τυριά) σε σχέση με το σύνολο των πελατών υπάρχει μια πρώτη προσέγγιση απάντησης. Sad but true. (Πιστεύω βέβαια ότι με την επιπλέον άνεση και ταχύτητα των νέων λιφτ αυτό το κοινό θα αυξανόταν, αλλά δεν έχω τα στοιχεία ούτε τις μελέτες που μπορεί να έγιναν.) 1 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted January 3, 2017 Πάνο ο Ερμής πιάνεται έστω και από σπόντα από τον Δία όπως και ο Τυριάς...... αλλά θεωρώ αδύνατον ένα τόσο μικρό χιονοδρομικό να έχει την πολυτέλεια του λιφτ που δεν εξυπηρετεί πίστα τεράστια χιονοδρομικά συνδιάζουν την ανάβαση που πεζού μαζί με την εξυπηρέτηση του χιονοδρόμου.... αλλά αυτά είναι χιονοδρομικά όχι καφετέριες με λιφτ....... που λέει και ο Μιχάλης!!!!!!!!!! 5 www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted January 3, 2017 Νομίζω ότι αν μετρήσεις πόσος κόσμος χρησιμοποιούσε τελικά τον Ερμή (πίστα) και τον ενδιάμεσο σταθμό γενικά (βάζοντας και τους χιονοδρόμους που έβγαιναν για τον Τυριά) σε σχέση με το σύνολο των πελατών υπάρχει μια πρώτη προσέγγιση απάντησης. Sad but true. Ο Ερμής ξεκινάει από τον Οδυσσέα. Όπως είδα, τα τσιμέντα έπεσαν - το συρόμενο όμως κείται στο χιόνι. Χιόνι θα έχουμε (από ότι λέει ο ΜΙΚ, αυτόν ξέρω, αυτόν εμπιστεύομαι που λέει κι η διαφήμιση). Η συγκεκριμένη πίστα είχε ζήτηση (όταν είχε χιόνι κι ήταν σωστά στρωμένη). Ο Τυρίας ήταν για ειδικά γούστα. Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted January 3, 2017 (edited) Καλή χιονοπαγίδα το σαλέ (τελικά καθαρίζανε το δρόμο για να ανέβει ο γερανός για το στήσιμο του Οδυσσέα...) Edited January 4, 2017 by Pant 1 Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
GeorgePS 293 Report post Posted January 3, 2017 ομολογω με προβληματισατε πολυ με τα λεγομενα σας, εχω να παω χρονια στο παρνασο (με κερδισαν οι επενδυσεις του εξωτερικου δυστυχως) και δεν ξερω τι να περιμενω αυριο, θα κανω σνουμπορντ? θα το ευχαριστηθω? το πετροσκι φανταζομαι δεδομενο , αλλα το θεμα ειναι να αξιζει... ski vs sb? (for now)i will be in BANSKO between 23 & 27th of december, portofolio : https://500px.com/georgeps qrz: https://www.qrz.com/lookup/SY1BMK Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 3, 2017 (edited) Μοντάζ είναι, δε μπορεί να έφαγα τούμπα στην τρίτη στροφή της χρονιάς Edited January 3, 2017 by ΜΙΚ 5 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted January 3, 2017 Πάρε τηλέφωνο τον κερατά Καλύτερα τώρα παρά μετα Σ. Λιβυκός Ομφαλοσκοπούμε για το πως κατέληξαν 34 μυρια να γίνουν ντεκόρ καφετέριας , αλλα ο κόσμος το εχει τούμπανο (και καμαρώνει ) και ήμείς , οι θλιβεροί κερατάδες - σκιέρ ακόμα αναρωτιόμαστε ... http://arahova-pansion.gr/parnassos-hionodromika Διαβάστε και κλάψτε .... 2 Share this post Link to post Share on other sites
GeorgePS 293 Report post Posted January 3, 2017 Μάλλον απλά άλλαξαν κοινό που απευθύνονται και από σκιέρ προτιμούν τον απλό κοσμάκη που κάνει τη βολτούλα του... Τι να πω θα δούμε 2 ski vs sb? (for now)i will be in BANSKO between 23 & 27th of december, portofolio : https://500px.com/georgeps qrz: https://www.qrz.com/lookup/SY1BMK Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted January 4, 2017 Θα 'θελα να σας εχω εδω στο Χιουστον παλιοπαιδα με 25C απογεματιατικα να μου κανετε σχολια γιατι δεν γουσταρετε τους αναβατηρες και ειναι κι ετσι και ειναι και γιουβετσι... Κομματακι μεγαλυτερο απο γραμματοσημο δεν θα εβρισκε η μανα σας για να σας θαψει... ...το φελεκι μου που πρεπει να περιμενω μεχρι Μαρτιο να πατησω χιονι... 2 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted January 4, 2017 Μάλλον απλά άλλαξαν κοινό που απευθύνονται και από σκιέρ προτιμούν τον απλό κοσμάκη που κάνει τη βολτούλα του... Τι να πω θα δούμεΔεν το πιστευα αλλα τελικα ισχυει.... δεν θα υπαρξουν αντιδρασεις απο τις τοπικες κοινωνιες αρκει να ανοιγουν οι καφετεριες και να μπουν 2-3 παιδικα ακομα στυλ καλαβρυτα κοντα στα παραθυρα να βγαινουν ευκολα οι φωτο...Οπως ψυχραιμα μου λεγαν αραχωβα δεν τοχοτν αναγκη το πραγματικο χιονοδρομικο αφου οι χιονοδρομοι περναν και δεν αφηνουν. Αυτα και στο μελλον για πιο σοβαρα θεματα ας ειμαστε ο καθενας μας πιο σοβαρος με τις παρεες μας... Στάλθηκε από το LG-E430 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted January 4, 2017 Φοβερο το γαλαξιδι. Αμα ειναι για βολτα καφε και...θεα εχει καλυτερη. Συνεφιασε ο παρνασσος. Καλημερα. Στάλθηκε από το LG-E430 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 4 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted January 4, 2017 Ευχάριστα νέα. Στήνεται και το λιφτ του Οδυσσέα σήμερα. Σύντομα θα μπει σε λειτουργία! 13 Share this post Link to post Share on other sites
skister 420 Report post Posted January 4, 2017 στηνεται ο Όντυ σημερα....καλιο αργα παρά αργότερα. 3 Share this post Link to post Share on other sites
Sueng 457 Report post Posted January 4, 2017 Σίγουρα, από όσα διαβάζω, είμαι η μειοψηφία εδώ μέσα. (όχι ότι είναι κακό αυτό) Στην πλειοψηφία σας είστε άνθρωποι του βουνού και μπαινοβγαίνετε στα χιονοδρομικά χρονια τώρα. Δεν έχετε συναντήσει ποτέ συζύγους χιονοβλαμένων οι οποίες βαριούνται όλη μέρα σε ένα χιονοδρομικό? Κόσμο που ανεβαίνει στο ΧΚΠ με νεογνά? Γκαστρωμένες με τη κοιλιά στο στόμα οι οποίες είναι χιονοβλαμμένες αλλά λόγω του ευτυχούς γεγονότος έχασαν τη σαιζόν και να θέλουν να ανέβουν στο σαλέ? Παιδάκια τα οποία δε τα νιάζουν τα κοτλέ αλλα θέλουν να πετάξουν μια χιονόμπαλα στο μπαμπά την ώρα που αυτός είναι πανω σε κείνα τα μαδέρια? Οι παραπάνω δεν είχαν όφελος από τα μικρά κονδύλια που τα προηγούμενα χρόνια έπεφταν στο ΧΚΠ για Ηρακλήδες, χιονοστρώσεις κλπ. Και αν κέρδισαν χώρο στο πλατό των Κελλαρίων είναι λόγω του μεγάλου τους αριθμού και σημαντικού ποσοστού στο σύνολο των επισκεπτών στο κέντρο. Και επιτέλους ας το πάρουμε απόφαση. Δε λογάται σύγχρονο χιονοδρομικό χωρίς πρόσβαση - πρόβλεψη για μη χιονοδρόμους. ΔΕΝ ανήκει μόνο στους χιονοβλαμμένους το βουνό. (μου ακούγεται σαν τη κόντρα ski vs snowboard) Για χιονοπαγίδες, σήμανση, υποχρέωση για λουράκια στα σανίδια, διαχωρισμό χιονοδρόμων και μη, ας γρινιάζουμε. Αλλά δε πέθανε κανένας στο 6πλο, ο υμάντας στο Βάκχο μια χαρά λειτουργεί κλπ κλπ κλπ Αν μπορούσαν να μπουν αλλού τα νέα λιφτ? Σίγουρα μπορούσαν αλλά δεν αποφασίζει ένα φόρουμ ή ένας σύλλογος για αυτό. Φωνάζει το φορουμ για αύξηση του χιονοδρομικού πεδίου στα κελλάρια. Αλλά με τί κόσμο? Υπάρχουν χιονοδρόμοι για να γεμίσουν τα λιφτ? ΟΧΙ Υπάρχουν χιονοδρόμοι για να γεμίσουν τις πίστες? ΟΧΙ Υπάρχουν χιονοδρόμοι για να πληρώσουν έξτρα πιστέρ, έξτρα λιφτιέρηδες, έξτρα συντήρηση, έξτρα αγορά λιφτ? ΟΧΙ Τι υπάρχει? Κόσμος που θέλει να ανέβει ένα σκ στο βουνό να πιει καφέ και να φτιάξει χιονάνθρωπο. Εεεεε.... Αυτός ο κόσμος είναι η δεξαμενή από την οποία θα δημιουργηθούν νέοι σκιέρ για να έρθει το λιφτ και η νέα πίστα. Τα δικά μας τα παιδιά θα ανέβουν όπως και να 'χει όπως ανεβήκαμε εμείς με τους γονείς μας και πήραμε τη θέση τους στο βουνό. Και για να ανέβει ο κόσμος θέλει καφέ της προκοπής.- Θεωρώ ότι κάποιες φορές είστε άδικοι στην κριτική σας. Και το λέω αυτό χωρίς να είμαι πελάτης του ΧΚΠ. Το '16 δεν πάτησα, το '15 πήγα 2 φορές γιατί δε βγήκε snow bus καθημερινές για Χελμό κι ο ΜΙΚ έδινε ΑΝΕΕΕΒΒΑΑΑΑΑΑ Δεν ανεβαίνω ΧΚΠ γιατί έχω τα δικά μου κολλήματα αλλά δε βγήκε ένας να πεί ένα μπράβο για το ότι έγινε μείωση το ΣΚ και πλέον ΧΚΠ και ΧΚΚ έχουν την ίδια τιμή. Είδαμε μόνο την αύξηση στις καθημερινές. 12 Share this post Link to post Share on other sites
StavRos 1,194 Report post Posted January 4, 2017 (edited) ενα ηταν και ειναι το προβλημα για οοοολα αυτα. τα νεα λιφτ επρεπε να μπουν στην ιδια θεση με τα παλια ωστε να μην χρειαστει να βγουν νεες αδειες (κατι που με τα ελληνικα δεδομενα γραφειοκρατιας δεν θα γινοταν ποτε) πανω σε αυτο επιλεχθηκαν τα συγκεκριμενα λιφτ - λυσεις. αλλιως θα μεναμε με τα ιδια λιφτ για αλλα 40 χρονια απο το ολοτελα καλη και η παναγιωτενα.(δυστυχως) Edited January 4, 2017 by StavRos 2 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted January 4, 2017 Το χκπ ειναι το τελειο χιονοδρομικο για οσους δεν πανε και μια πολυ ακριβη καφετερια. Σε αυτο ολοι συμφωνουμε. Φυσικα. Θα μπορουσε να ειναι και σοβαρο χιονοδρομικο με πολυ καλη τουριστικη υποδομη. ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΙΧΕ. ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΑΛΕ ΤΗΣ ΦΤΕΡΟ. ΦΕΤΟΣ ΕΙΠΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΜΗΝ ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ.... Στάλθηκε από το LG-E430 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 5 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted January 4, 2017 Τελικα με τις μοναδες τι γινεται τωρα που εχει ενιαιο εισητηριο; Share this post Link to post Share on other sites
MAC 1,032 Report post Posted January 4, 2017 Τελικα με τις μοναδες τι γινεται τωρα που εχει ενιαιο εισητηριο; Χρεώνεται 1 μονάδα κάθε μέρα, ανεξάρτητα αν πρόκειται για καθημερινή ή ΣΚ. 2 Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία. Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.- Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted January 4, 2017 Σίγουρα, από όσα διαβάζω, είμαι η μειοψηφία εδώ μέσα. (όχι ότι είναι κακό αυτό) Στην πλειοψηφία σας είστε άνθρωποι του βουνού και μπαινοβγαίνετε στα χιονοδρομικά χρονια τώρα. Δεν έχετε συναντήσει ποτέ συζύγους χιονοβλαμένων οι οποίες βαριούνται όλη μέρα σε ένα χιονοδρομικό? Κόσμο που ανεβαίνει στο ΧΚΠ με νεογνά? Γκαστρωμένες με τη κοιλιά στο στόμα οι οποίες είναι χιονοβλαμμένες αλλά λόγω του ευτυχούς γεγονότος έχασαν τη σαιζόν και να θέλουν να ανέβουν στο σαλέ? Παιδάκια τα οποία δε τα νιάζουν τα κοτλέ αλλα θέλουν να πετάξουν μια χιονόμπαλα στο μπαμπά την ώρα που αυτός είναι πανω σε κείνα τα μαδέρια? Οι παραπάνω δεν είχαν όφελος από τα μικρά κονδύλια που τα προηγούμενα χρόνια έπεφταν στο ΧΚΠ για Ηρακλήδες, χιονοστρώσεις κλπ. Και αν κέρδισαν χώρο στο πλατό των Κελλαρίων είναι λόγω του μεγάλου τους αριθμού και σημαντικού ποσοστού στο σύνολο των επισκεπτών στο κέντρο. Και επιτέλους ας το πάρουμε απόφαση. Δε λογάται σύγχρονο χιονοδρομικό χωρίς πρόσβαση - πρόβλεψη για μη χιονοδρόμους. ΔΕΝ ανήκει μόνο στους χιονοβλαμμένους το βουνό. (μου ακούγεται σαν τη κόντρα ski vs snowboard) Για χιονοπαγίδες, σήμανση, υποχρέωση για λουράκια στα σανίδια, διαχωρισμό χιονοδρόμων και μη, ας γρινιάζουμε. Αλλά δε πέθανε κανένας στο 6πλο, ο υμάντας στο Βάκχο μια χαρά λειτουργεί κλπ κλπ κλπ Αν μπορούσαν να μπουν αλλού τα νέα λιφτ? Σίγουρα μπορούσαν αλλά δεν αποφασίζει ένα φόρουμ ή ένας σύλλογος για αυτό. Φωνάζει το φορουμ για αύξηση του χιονοδρομικού πεδίου στα κελλάρια. Αλλά με τί κόσμο? Υπάρχουν χιονοδρόμοι για να γεμίσουν τα λιφτ? ΟΧΙ Υπάρχουν χιονοδρόμοι για να γεμίσουν τις πίστες? ΟΧΙ Υπάρχουν χιονοδρόμοι για να πληρώσουν έξτρα πιστέρ, έξτρα λιφτιέρηδες, έξτρα συντήρηση, έξτρα αγορά λιφτ? ΟΧΙ Τι υπάρχει? Κόσμος που θέλει να ανέβει ένα σκ στο βουνό να πιει καφέ και να φτιάξει χιονάνθρωπο. Εεεεε.... Αυτός ο κόσμος είναι η δεξαμενή από την οποία θα δημιουργηθούν νέοι σκιέρ για να έρθει το λιφτ και η νέα πίστα. Τα δικά μας τα παιδιά θα ανέβουν όπως και να 'χει όπως ανεβήκαμε εμείς με τους γονείς μας και πήραμε τη θέση τους στο βουνό. Και για να ανέβει ο κόσμος θέλει καφέ της προκοπής.- Θεωρώ ότι κάποιες φορές είστε άδικοι στην κριτική σας. Και το λέω αυτό χωρίς να είμαι πελάτης του ΧΚΠ. Το '16 δεν πάτησα, το '15 πήγα 2 φορές γιατί δε βγήκε snow bus καθημερινές για Χελμό κι ο ΜΙΚ έδινε ΑΝΕΕΕΒΒΑΑΑΑΑΑ Δεν ανεβαίνω ΧΚΠ γιατί έχω τα δικά μου κολλήματα αλλά δε βγήκε ένας να πεί ένα μπράβο για το ότι έγινε μείωση το ΣΚ και πλέον ΧΚΠ και ΧΚΚ έχουν την ίδια τιμή. Είδαμε μόνο την αύξηση στις καθημερινές. Το μνμ σου οφειλω να πω με διχασε λιγο. Εχουμε συναντησει κ συζυγους,νεογνα,γκαστρωμενες κι ολα οσα περιγραφεις. Το χιονοδρομικο εχει και τη φτερολακα και πολλοι το ξεχνανε πως απο εκει δεν εχεις εισητηριο για να πιεις καφε οπως στα κελαρια. Οσο αφορα τουλαχιστον εμενα,θεωρω ομως και αρκετους απο το φορουμ που ξερω,ολοι αναγνωριζουμε οτι φετος κανεις φθηνο σκι στον παρνασσο ΑΝ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΟ. Αν δλδ πας εστω 6 φορες. Αυτος ειναι κι ο λογος που συζηταμε εδω και μερες στο fb και προσπαθω να πεισω τον κοσμο πως ειναι λαθος να φωναζει για το 25αρι της καθημερινης. Τι σημαινει καθημερινη και τι αργια? Ελληνικη πατεντα το βλεπω εγω. Ηξερα high και low season σε ολο τον κοσμο,εμεις οι ξεφτερηδες ελληναρες ομως το καναμε αργια.ΣΧΟΛΙΚΗ ΘΑ ΕΛΕΓΑ αφου μετρανε απο 24/12 εως 06/01.ΕΛΕΟΣ ΔΛΔ. ΜΠΡΑΒΟ λοιπον για το ενιαιο αρκει να λειτουργει καθε μερα ολο. Δυστυχως ομως η αυξηση του απλου επισκεπτη ειναι κατι αναποφεκτο που οπως ειπες ομως θα φερει και εσοδα παραπανω. 3 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted January 4, 2017 Εχεις καιρο να πας φτερο για να λες οτι δεν χρειαζεται εισητηριο για καφε και οτι δουλευει ο δρομος... Στάλθηκε από το LG-E430 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 3 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted January 4, 2017 στηνεται ο Όντυ σημερα....καλιο αργα παρά αργότερα. Αργότερα δεν έχει....... αν δεν τελειώσει μέχρι αύριο..... μην πω σήμερα !!!!!!!! 2 www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
kosaitis 689 Report post Posted January 4, 2017 Το χιονοδρομικο εχει και τη φτερολακα και πολλοι το ξεχνανε πως απο εκει δεν εχεις εισητηριο για να πιεις καφε οπως στα κελαρια. Αρκεί να καθαρίζουν το δρόμο γιατί προχθές ήταν σαν πίστα, το πάτημα της έλειπε. Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted January 4, 2017 (edited) Αρκεί να καθαρίζουν το δρόμο...... Αυτό μάλλον θα πρέπει να το ξεχάσουμε...... και σωστά !!!!! πλέον υπάρχει η 7 Ήρα Edited January 4, 2017 by vangelis_k 1 www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted January 4, 2017 (edited) Εγέρθητου !!! Και οργώστητου θ Είχε που είχε λίγο χιόνι , το οργωσανε και τα μηχανήματα ... Edited January 4, 2017 by Captain Powder 6 Share this post Link to post Share on other sites