wraith 6,406 Report post Posted January 5, 2017 Η κατασταση ΚΑΙ φετος ειναι για γελια....... Γεια σου Βουλγαριαααααα κ (ισως) ΚαλαβρυτοοοοοοοοΑνέβηκες; Αν ναι, γιατί το λες; Αν όχι, πως το κρίνεις; Ο μηδενισμός και ο αφορισμός είναι εύκολος και αρκετοί εδώ (το ποστ σου είναι αφορμή) έχουν τέτοια τάση. Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 3 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 5, 2017 (edited) Η κατασταση ΚΑΙ φετος ειναι για γελια....... Γεια σου Βουλγαριαααααα κ (ισως) Καλαβρυτοοοοοοοο Καλέ μου φίλε ορειβάτη διαφωνώ ριζικά. Η κατάσταση φέτος είναι για ετήσια Καλάβρυτα και για εικοσάρα Παρνασσό. Δεν κάνω πλάκα έχω ετήσια Καλάβρυτα και πήρα και με χαρά και εικοσάρα Παρνασσό. Μακρυά από Βουλγαρία και ίσως πάω Άλπεις αλλά με ένα χιλιάρικο θα κάνω 20 πουδρομέρες εδώ. Αφιερωμένες οι 63 καταβάσεις 1.200μέτρα 60% πούδρα σε μια μέρα με υπεργρήγορο λιφτ. Παράλληλα την προηγούμενη καμιά 40ριά καταβάσεις μόνο πούδρα και την προπροηγούμενη 25 καταβάσεις μόνο πούδρα πάλι μόνο με υπεργήγορα λιφτ. Α ναι και την 14. Χιόνι που έπεσε με -15 και θερμοκρασίες κάτω από -10 πουδριστάν από τα καλά. Κόστος 12 επί 3 = 36 οι κάρτες + 25 επί 2 = 50 η διαμονή + 30 βενζίνες διόδια το άτομο = 116 ευρώ Προκαλώ όποιον θέλει να γράψει πιο οικονομική πουδροφαγία στις Άλπεις ή στη Βουλγαρία. Φυσικά σας το εύχομαι... Edited January 5, 2017 by ΜΙΚ 3 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
kosaitis 689 Report post Posted January 5, 2017 (edited) Σωστά σαν χιονοδρομικό όχι χιονοκαφετέρια.Γιατί με τόσα χρήματα που έπεσαν λίγα προσφέρει στους σκιέρ, ενώ θα μπορούσε πολύ περισσότερα. Edited January 5, 2017 by kosaitis 1 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 5, 2017 (edited) Έχει αλλάξει πια ο Παρνασσός με τα νέα λιφτ. Τώρα τον είδαμε πρώτη φορά ουσιαστικά. O Παρνασσός το μόνο που θέλει είναι διευθυντή, να δουλεύει σαν χιονοδρομικό και όχι σαν καφετέρια, διαφήμηση και μια μικρή διόρθωση στα λιφτ και ίσως και ένα 0,5% από τον τζίρο της περιοχής να πηγαίνει στο χιονοδρομικό για να γίνει ένα φανταστικό χιονοδρομικό με 5.000 επισκέπτες κάθε σκ και 1.000 καθημερινές που ο κόσμος θα λιώνει στο σκι. Δεν θα γίνει Bansko και δεν θα γίνει Άλπεις (εβδομάδα). Είναι ήδη ένα φανταστικό χιονοδρομικό να απολαύσεις σκι τετραήμερο τριήμερο αυθημερών εφόσον έχεις τσεκάρει τον καιρό. Ο ξένος τη μέρα με τον Νοτιά θα πάει Δελφούς ή Ακρόπολη και καθάρισε. Αν θέλει να γίνει χιονοδρομικό εβδομάδας, τεχνητό, χιονοπαγίδες, τα τρια λιφτ στις Όμορφες Λάκκες και επέκταση στις 3 έτοιμες πλαγιές κάτω παντώς καιρού στα δέντρα (οι οποίες παρεπιπτώντος θα κάναμε σκι ΠΡΙΝ τα Χριστούγεννα πιάνουν χιόνι περίπου όπως το Πήλιο) Ίσως ήταν οι πρώτες μέρες που έκανα με τα νέα λιφτ (σχεδόν) όλο το βουνό και πιστέψτε με είναι πια φανταστικό χιονοδρομικό ΑΝ δουλεύει όλο. Γρήγορα λιφτ και να μην κατέβεις την ίδια πίστα δυο φορές σε μια μέρα. Βάκχο1, Βάκχο - Τηλέμαχο, Περικλή1, Περικλή 2, απότομο Ηρακλή, Οδυσσέα, 6, 6 από την άλλη, 14, Σαχάρα, Σαχάρα από την άλλη, Περιφερειακή, Τυρία. Πείτε μου σε ποιον δεν αρκεί αυτό για μια μέρα? Πείτε μου ποιος θα το βαρεθεί σε ένα τετραήμερο? Πέιτε μου ποιος θα κάνει την 6, 3 φορές και θα βαρεθεί? Τον Βάκχο? Τον Τυρία? Ενδειτικά για τον Τυρία να γράψω ότι ο πιο έμπειρος Γάλλος που έχω φέρει στον Παρνασσό το μεσημέρι μας παράτησε και έκαμε μόνο Τυρίες με τα παλιά λιφτ, με περπάτημα μέχρι συνδετικό κλπ. Αυτό μάλιστα έλεγε είναι καταβασάρα. Edited January 5, 2017 by ΜΙΚ 5 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted January 5, 2017 Ένα από τα σημαντικότερα που πρέπει να διορθωθεί στον Παρνασσό είναι το επικοινωνιακό όσον αφορά στο αν και πόσο λειτουργεί το κέντρο. Σκληρά, από το άνοιγμα μέχρι το κλείσιμο τον Απρίλιο. Για παράδειγμα, είναι χαρακτηριστικός ο διάλογος: - Ρε φίλεεεε, να ανεβώ, έχει χιόνι; - Φυσικά, μια χαρά σκι θα κάνεις - Ρε φίλεεεε, αφού ΛΕΝΕ δεν έχει... Και αυτό που εννοεί "δεν έχει" είναι ότι δεν έχει 2 μέτρα πούδρα στην Αρνόβρυση και τη Σαχάρα, όταν αυτός που λέει ότι δεν του φτάνει το χιόνι κατεβαίνει με το ζόρι τον Περικλή με φρένα στο snowboard. Άλλοι μύθοι για τον Παρνασσό: "ρε συυυυ δεν έχει δέντρα, είναι πιο ωραία στα Καλάβρυτα. Ρε συυυυ, δεν έχει freeride". Μέχρι να τους γυρίσεις μια μέρα ανελέητα σε όλο το βουνό και να μην έχουν ανάσα ούτε για σουβλάκι. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να φέρνουμε τον κόσμο στο βουνό, αλλά θέλει κι ένα κεντρικό σχεδιασμό marketing το θέμα. 19 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted January 5, 2017 Μιχαλη εισαι υπερβολικος και χανεις το δικιο που εχεις στα περισσοτερα. Οι λογαριασμοι σου ειναι σαν τα greek statistics, ο πολυς κοσμος δεν εχει οτι απαιτειται για να εχει την ευελιξια που εχεις-εχω στον σχεδιασμο των εξορμησεων. Απλα να στο πω, Αν λογω ατυχιας (δεν πιστευω στην...υβρη) τα καλαβρυτα δεν ειχαν χασει την σεζον φετος, οι...υμνοι σου θα ηταν σε ρυθμο καλματιανο και οχι...τσαμικο. Απο την αλλη με αυτα που λες ο aab θα παει στην...εντατικη. Νομιζεις οτι ειναι απλα θεμα ανικανοτητας; Δεν μπαινουν στο τραπεζι και αλλοι παραγοντες οπως πολιτικη, διαφθορα, οικονομια κλπ; Δηλαδη ειναι θεμα Δριβα η Κουντουρα; (αλλο οι προσωπικες εγθηνες και αλλο η διαπομπευση). Νομιζεις οτι ειναι θεμα ανικανοτητας να μπει φορος υπερ χιονοδρομικου; Για ρωτα τους ...ταγους της τοπικης κοινωνιας; για ρωτα τον φορολογουμενο που πληρωνει την εταδ. Για ρωτα καμμια γνωμμη εξω απο αραχωβα για τα 30 μυρια και αν επρεπε να πανε εκει.... Τεσπα λομπυ χιονοδρομικο ειναι εδω και καλα κανει. Να ρωτησω κατι....ακαδημαικα... Τι ειδους καφετερια ειναι αυτη βρε παιδια που ολοι την κατηγορατε. Ταχα εγεινε το χιονοδρομικο καφετερια. Θα πεινατε καφε μεσα στο σαλε στην φτερο; θα καθοσασταν στην...καφετερια στα κελαρια αν ειχατσ αλλη επιλογη. Δηλαδη ενα ταλεντο εχει αυτη η χωρα να φτιαχνει καλα καφενεια. Πειραμε τριαντα μυρια απο τους κουτοφραγκους και παρουσιαζουμε αυτα τα μπ@ρδ@λα για καφετεριες; 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Sueng 457 Report post Posted January 5, 2017 ... Αν θέλει να γίνει χιονοδρομικό εβδομάδας, τεχνητό, χιονοπαγίδες, τα τρια λιφτ στις Όμορφες Λάκκες και επέκταση στις 3 έτοιμες πλαγιές κάτω (οι οποίες παρεπιπτώντος θα κάναμε σκι ΠΡΙΝ τα Χριστούγεννα πιάνουν χιόνι περίπου όπως το Πήλιο) ... Επειδή είμαι λίγο άμπαλος, οι εν λόγω πλαγιές είναι δυτικά της Αφροδίτης ή εκεί που είναι ο Τυριάς? Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 5, 2017 (edited) Στη Φτερόλλακα στο7 δαγώνια πανω η μια, το ρέμα και η πλαγιά που καταλήγει στη στροφή του Μπακαλούκα. ω vro χαίρομαι να χάω το δικιο που έχω, ειδικά άμα λες εσύ ότι έχω δίκιο. ΄Υμνους στο βουνό και στο ότι επιτέλους εχει γρήγορα λιφτ. Στα προβλήματα νομίζω είμαι αντικειμενικός. Ένα σοβαρό άνθρωπο θέλει το βουνό με εξουσία και θέληση να φτιάξει χιονοδρομικό. Edited January 5, 2017 by ΜΙΚ 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted January 5, 2017 Ανέβηκες; Αν ναι, γιατί το λες; Αν όχι, πως το κρίνεις; Ο μηδενισμός και ο αφορισμός είναι εύκολος και αρκετοί εδώ (το ποστ σου είναι αφορμή) έχουν τέτοια τάση. Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Οχι δεν ανεβηκα ακομα αλλα με αυτα που διαβαζω κ ακουω καταληγει ο καθενας σε συμπερασματα...... Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted January 5, 2017 Μανώλη, μια χαρά σκι θα κάνεις σε 5-6 διαφορετικές πίστες για όλα τα γούστα. Προτίμησε να ανέβεις Κυριακή ή Δευτέρα. Και η κατάσταση μέσα στο σαλε είναι κατά πολύ βελτιωμένη σε σχέση με προηγούμενες χρονιές. Είναι από τις λίγες φορές που οι άνθρωποι που είναι πάνω στο χιονοδρομικό να το δουλεύουν σωστά, παρά την έλλειψη χιονιού 3 Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted January 5, 2017 Έχει αλλάξει πια ο Παρνασσός με τα νέα λιφτ. Τώρα τον είδαμε πρώτη φορά ουσιαστικά. O Παρνασσός το μόνο που θέλει είναι διευθυντή, να δουλεύει σαν χιονοδρομικό και όχι σαν καφετέρια, διαφήμηση και μια μικρή διόρθωση στα λιφτ και ίσως και ένα 0,5% από τον τζίρο της περιοχής να πηγαίνει στο χιονοδρομικό για να γίνει ένα φανταστικό χιονοδρομικό με 5.000 επισκέπτες κάθε σκ και 1.000 καθημερινές που ο κόσμος θα λιώνει στο σκι. Έχεις απόλυτο δίκιο. Δυστυχώς όμως, στην Ελλάδα θεωρούμε ότι ο διευθυντής είναι κάτι το περιττό, το ενοχλητικό, κοκ. Για τη διαφήμιση, γέλασα (πικρά) με τα παραδείγματα του phaethonα. Για τη σύγκριση ΧΚ / καφετέριας. Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχει ατμόσφαιρα συνοικιακού καφενείου με μούρη Κολωνάκι (κάτι που έχω συναντήσει σε όλα τα ΧΚ της χώρας που έχω επισκεφτεί με εξαίρεση τη Βασιλίτσα) κι όχι καφετέριας. Όταν θα αναβαθμιστεί σχετικά το ΧΚΠ (ή έστω πέσει η μούρη), θα είμαστε πιο ικανοποιημένοι πελάτες. Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted January 5, 2017 Θα παρακαλουσα να χαμηλωναμε λιγο τους τονους. Οποιαδηποτε αντιπαραθεση μπορει να λυθει με προσωπικα μηνυματα Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted January 5, 2017 Πολύ ωραίο βίντεο Μιχάλη. Share this post Link to post Share on other sites
PanosDrivas 1,798 Report post Posted January 5, 2017 (edited) αγαπητοί φίλοι καλησπέρα, διαβάζοντας τα προηγούμενα σχόλια επιτρέψτε μου να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις μου υποκειμενικές και κάποια στοιχεία αντικειμενικά... 1, η χιονοδρομία τις τελευταίες μέρες σε Πήλιο και Παρνασσό ήταν απολαυστικότατη και θα πρεπε να αντιμετωπίζεται σαν θείο δώρο. ¨Οπως αντιμετωπίζεται στην ταινία frozen ambrosia από τον ελληνοαμερικανό constantine papanikolaou http://www.wefit.gr/el/news/reviews/frozen-ambrosia-movie/ (ο καθένας βρίσκει ό,τι ψάχνει....) 2. υπάρχουν πολλά ακόμα που πρέπει να γίνουν από τον ανθρώπινο παράγοντα για την βελτίωση των ΧΚ μας. Θεωρώ ότι το βασικό έλλειμμα δεν είναι ούτε οικονομικό, ούτε τεχνικό. Κατά την ταπεινή μου άποψη και εμπειρία υπάρχει βασικότατο έλλειμμα κοινής λογικής και καλή πίστης που μας οδηγεί σε έλλειμμα μακροχρόνιου σχεδιασμού και σε συμπεριφορές υποκριτικές, διχαστικές, άγονες για συνεργασία και σύνθεση προς ένα κοινό στόχο. πρέπει..... ως πελάτης, ως επαγγελματίας, ως ντόπιος, ως διαχειριστής ΧΚ,ως πολιτικός νά χω ξεκαθαρίσει σε ειλικρινή και λογική συννενόηση με όλους τους εμπλεκόμενους τι και πως το θέλω... (μεγάλη κουβέντα .....η ελληνική κοινωνία...) 3. η ειλικρίνεια , η λογική, η αντικειμενικότητα επιθυμεί/απαιτεί μετρήσιμα μεγέθη ελέγχου κόστους, απόδοσης, ποιότητας π.χ ημέρες/ώρες μη λειτουργίας, εισιτήρια, απολογισμούς αμφίδρομη επικοινωνία, αφουγκρασμό παραπόνων και επεξήγηση κινήσεων δυστυχώς, συνήθως, τα κέντρα εξουσίας προτιμούν την μη ύπαρξη τέτοιων μεγεθών λόγω άγνοιας/ανικανότητας/ιδιοτέλειας, υπονομεύοντας στην ουσία "τον μακροχρόνιο σχεδιασμό βάση αντικειμενικών επιχειρημάτων αν και όλοι υποκριτικά κόπτονται για διαφάνεια, νομιμοφροσύνη κ.λπ 4. υπάρχει βαθιά ανθρώπινη ανάγκη για την επίσκεψη στο βουνό και αυτό εξηγεί την προσέλευση τόσων επισκεπτών παρά τις αντίξοες συνθήκες (ακρίβεια, απρόβλεπτες και δυσκολες καιρικές συνθήκες ..άβολες) 5. στο βουνό δεν πάει μόνο ο χιονοδρόμος . Πάει και ο "άσχετος" και οφείλουμε (ηθικά και επιχειρηματικά) να τον προσελκύσουμε στο βουνό καθιστώντας τον αν όχι χιονοδρόμο τουλάχιστον περιπατητή στο αλπικό περιβάλλον. 6. για να καλυφθεί η ανισορροπία λειτουργίας ΧΚ αργία-καθημερινή ο επισκέπτης επιθυμεί... χαμηλότερες τιμές και πλήρη λειτουργία 7. ο επισκέπτης επιθυμεί βδομάδα διακοπών . Γιατί να τον αφήνουμε να πηγαίνει Βουλγαρία και Άλπεις....? 8. Η Βασιλίτσα π.χ φαίνεται ότι επενδύει στην σχέση της με τον πελάτη της, ο οποίος φαίνεται πιο νεαρός και πιο ικανοποιημένος από τον πελάτη του παρνασσού. Η ικανοποίηση του πελάτη δεν εξαρτάται μόνο από τα μηχανήματα.Εξαρτάται κυρίως από τον σεβασμό, την ειλικρίνεια, το χαμόγελο που εισπράττει. 9. απαιτείται προσοχή σεβασμός στο παιδί, οικογένεια, σχολική εκδρομή 10. γενικότερα....υπάρχει το προιόν "ελληνικό βουνό" , υπάρχει πραγματικά όχι ψευτομαρκετινίστικα ο καταναλωτής - επισκέπτης στο βουνό, αλλά κάτι λείπει....... απαιτείται ειλικρινή αγάπη για το βουνό από τους διοικούντες, σχεδιασμός, συνέπεια, μετρησιμότητα, σταθερό/υπεύθυνο (όχι ανεύθυνο με διάχυση ευθύνης) management και προσωπικό, σύνδεση αποφάσεων με αποτελέσματα (αξιολόγηση/καταλογισμός ευθυνών/επιβράβευση) ...απλά πράματα δηλ. για άλλες κοινωνίες... επισυνάπτω κάποια draft γραφήματα από σχετική έρευνα .... καλή κακοκαιρία.... Edited January 5, 2017 by PanosDrivas 5 Share this post Link to post Share on other sites
C 370 Report post Posted January 5, 2017 Κανά νέο από ΧΚΠ ? είδα σε ένα ποστ στο FB από το ΔΕΦΝΕΡ ότι ρίχνει με 2 χέρια ... Στα 1200 πάντως βρέχει C? Share this post Link to post Share on other sites
akourou 19 Report post Posted January 5, 2017 Κανά νέο από ΧΚΠ ? είδα σε ένα ποστ στο FB από το ΔΕΦΝΕΡ ότι ρίχνει με 2 χέρια ... Στα 1200 πάντως βρέχει C? https://www.facebook.com/pg/parnassos.gr/posts/?ref=page_internal Share this post Link to post Share on other sites
parnassos1200 59 Report post Posted January 5, 2017 (edited) Στον μετεωρολογικο σταθμο του Σκαμνου (στα 1200) δειχνει οτι εχουν πεσει απο το πρωι 40mm βροχη με 3οC. Αυτο δεν μεταφραζεται σε χιονι στα 1950;;; Edited January 5, 2017 by parnassos1200 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 5, 2017 Ναι όλο χιόνι ειναι Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted January 5, 2017 (edited) Αν θυμαμαι καλα ειναι δια 10 τα cm χιονι; Πρακτικα ισα δηλαδη; Edited January 5, 2017 by vro <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Nifadas 707 Report post Posted January 6, 2017 Η μέρα ξεκινά με ήλιο τουλάχιστον στη φτερολακα και φαίνεται λουκούμι η φάση για όποιον το τόλμησε 3 How you stand is how you ski Share this post Link to post Share on other sites
ashbury 2,929 Report post Posted January 6, 2017 Η φτερόλακα για σήμερα έχει κίνδυνο 4/5 για χιονοστιβάδα οπότε θα είναι κλειστή... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 6, 2017 Έτσι είναι οι καφετέριες με λιφτ που δεν έχουν μέσα και ανθρώπους να διαχειριστούν δύσκολες καταστάσεις. Θα το δούμε συχνά φέτος. Αφού άνοιξε ο Βάκχος και έχει ορατότητα πρέπει να ζουν υπερμέρα. Εύγε στους τολμηρούς. Η μέρα που είχαμε το 7 για 4 άτομα. 5 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted January 6, 2017 (edited) Καλα.... κλειστο το 7 για κινδυνο χιονοστιβαδας αχαχχαχχαχχχχαχαχαχχαχχχαχαχ ελεος Edited January 6, 2017 by Hellbent Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted January 6, 2017 (edited) Η μέρα που είχαμε το 7 για 4 άτομα. Μια πτώση που είδα, από πέτρα ήταν; Edited January 6, 2017 by Pant Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 6, 2017 Μια πτώση που είδα, από πέτρα ήταν; ναι Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites