Jump to content
vro

Τροχαία Ατυχήματα

Recommended Posts

Χρήστο συμφωνώ πως θα έπρεπε τα διπλώματα να δίνονται με πολλές υποκατηγοριες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βασικά είναι απλά τα πράγματα. Η επικινδυνότητα των 70 , των 120 χιλιομετρων , των 200 χιλιομετρων , των 300σιων (τα 200 και τα 300 συζητάμε; χαχα, κρέμασμα....) σχετίζεται με τον χώρο που η παράβαση έλαβε χώρα, όπερ με 70 χιλιομετρα μέσα στην πόλη είναι χειρότερη παράβαση από τα 150 σε εθνικό δρόμο. Οδηγική συμπεριφορά, παιδεία, ΚΟΚ , κτλ κτλ ...

 

Επαναλαμβάνομαι το ξέρω, αφαίρεση διπλώματος , προστιμα και όταν αυτο επαναλυφθεί 3ς και 4ς φορές (2017 έχουμε , μηχανογράφηση;....) φυλακή με αναστολη , χωρίς αναστολή ...ε πάρτου και το αμάξι .... :P

 

Τέλοςπάντων ένας νομός συνθετος όπου σου δινει ευκαιρίες μέχρι και να ξεριζώνει την βλακεία απο πάνω σου προς όφελος της υπόλοιπης κοινωνίας.

Edited by Χρήστος Μ.
  • Like 1

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

2. θα του ριξει κανενας αυτο το προστιμο?

Εδώ είναι όλη η ουσία.

 

Θα σας παραθέσω μια μικρή ιστορία για να δείτε πως ο πλούσιος είναι ακόμα πιο σφιχτης από τον καγκουρα. Γι αυτό και έγινε πλούσιος εδώ που τα λέμε.

 

Εργάζομαι σε θαλαμηγους εδώ και 13 χρόνια, και κάποτε σε μια βαρκάδα με τον ιδιοκτήτη,πιάσαμε συζήτηση για τις αυξήσεις.

Του ζήτησα λοιπόν 50€ αύξηση για κάθε μέλος του πληρώματος.ενα μηδαμινό πόσο αν το δεις έτσι απλά.

Μου λέει λοιπον:

"50€*17ατομα που είστε εδώ μέσα μας κάνει 850€/μηνα επί 12μηνες,10200/ετος,στα 10 έτη 102,000€.

Αρα βγάζω δύο πενταετεις επιθεώρησης αξόνων μαζί με τα ναυπηγεία.

Κοίτα λοιπόν πως ένα πενηντάρικο έγινε 102,000€.

 

Στο δια ταύτα λοιπόν είναι πως αυτοί σκέφτονται ακόμα περισσότερο τα λεφτά.

Αν λοιπόν του φέρνει κάθε μέρα κι από μια κλήση ο κανακαρης του ή η γυναίκα, θα την ακούσει.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

χαχα, το ωραίο ειναι οτι θέλει να υπολογίσει τα εξοδά του απο τα ΔΙΚΑ ΣΟΥ χρήματα....

 

ετσι , ακριβώς έτσι.....


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να καταλάβουμε ακόμα περισσότερο το πρόβλημα, διαβάστε εδώ τοποθέτηση του υπουργού...

 

http://www.protagon.gr/epikairotita/44341360667-44341360667

 

«Τα ραντάρ δεν λείπουν από τις Εθνικές Οδούς τώρα, λείπουν αρκετά χρόνια. Εδώ υπάρχει πράγματι πρόβλημα και μπορώ να σας το προσδιορίσω. Το 2010 όταν επίκειτο η ιδιωτικοποίηση των Εθνικών Οδών τα ραντάρ, αντί να μπουν, όπως είχε προγραμματιστεί, στις Εθνικές Οδούς μπήκαν σε επαρχιακούς δρόμους»

 

Εδώ βλέπουμε ακριβώς πώς λειτουργεί εντελώς προβληματικά η αντίδραση του ελληνικού κράτους. Οτιδήποτε αφορά μεγάλα έργα, αυτοκινητόδρομους, πρώτες ειδήσεις, θεωρείται πως είναι και προτεραιότητα. ΌΧΙ, κύριε Τόσκα. Οι κάμερες καλώς μπήκαν κατά προτεραιότητα στο επαρχιακό δίκτυο γιατί ΕΚΕΙ καταγράφονται τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία και εκεί ποσοστιαία η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας είναι μεγαλύτερη (φυσικά θα ήταν προτιμότερο, αφού αποφασίστηκε να αγοραστούν, να υπήρχαν παντού). Βέβαια, άλλα πρωτοσέλιδα βγάζει το "γέμισε την εθνική οδό με ραντάρ ο Τόσκας" και άλλα το "γέμισε την Κάτω Ραχούλα με ραντάρ ο Τόσκας". Τα λένε και με στόμφο οι θεούληδες.

 

:shuriken:

  • Like 2

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως εγώ στην Πατρών στο ύψος του Αιγίου εκεί που δηλαδή δεν εχει τελειώσει η καινούργια εθνική ειμαι εκτεθειμένος σε καθένα υποψήφιο φονια ερχόμενος από το αντίθετο με διαχωριστικό Μόνο τα πλαστικά πορτοκαλί κολωνακια.

ΔΗΛΑΔΉ: 80 ΕΓΏ + 80 ο άλλος = 160

Απλα δε μενει τίποτα.

 

Σε πολλές περιπτώσεις δηλαδή η τύχη μας ορίζεται από αδυναμία τελειοποίησης των εθνικών και επαρχιακών δικτύων.


101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως και ο πιο εμπειρος να είσαι και σχολή να έχεις πάει,

ΑΝ ΣΟΥ ΦΎΓΕΙ ΞΕΧΝΑΤΟ.

  • Like 1

101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αναρωτιέμαι αν θα μπορουσε να υπολογιστεί βαση στατιστικής ΠΟΣΕΣ ζωές θεωρητικά έχουν σωθεί απο την δημιουργία νέων εθνικών δρόμων. Ξέρετε αυτους τους δρόμους που έλληνας δεν πληρώνει και σε αυτους που ο τσίπρας πηγαινει και πουλαγε σανομπαλες...


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να καταλάβουμε ακόμα περισσότερο το πρόβλημα, διαβάστε εδώ τοποθέτηση του υπουργού...

 

http://www.protagon.gr/epikairotita/44341360667-44341360667

 

«Τα ραντάρ δεν λείπουν από τις Εθνικές Οδούς τώρα, λείπουν αρκετά χρόνια. Εδώ υπάρχει πράγματι πρόβλημα και μπορώ να σας το προσδιορίσω. Το 2010 όταν επίκειτο η ιδιωτικοποίηση των Εθνικών Οδών τα ραντάρ, αντί να μπουν, όπως είχε προγραμματιστεί, στις Εθνικές Οδούς μπήκαν σε επαρχιακούς δρόμους»

 

Εδώ βλέπουμε ακριβώς πώς λειτουργεί εντελώς προβληματικά η αντίδραση του ελληνικού κράτους. Οτιδήποτε αφορά μεγάλα έργα, αυτοκινητόδρομους, πρώτες ειδήσεις, θεωρείται πως είναι και προτεραιότητα. ΌΧΙ, κύριε Τόσκα. Οι κάμερες καλώς μπήκαν κατά προτεραιότητα στο επαρχιακό δίκτυο γιατί ΕΚΕΙ καταγράφονται τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία και εκεί ποσοστιαία η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας είναι μεγαλύτερη (φυσικά θα ήταν προτιμότερο, αφού αποφασίστηκε να αγοραστούν, να υπήρχαν παντού). Βέβαια, άλλα πρωτοσέλιδα βγάζει το "γέμισε την εθνική οδό με ραντάρ ο Τόσκας" και άλλα το "γέμισε την Κάτω Ραχούλα με ραντάρ ο Τόσκας". Τα λένε και με στόμφο οι θεούληδες.

 

:shuriken:

Στην ΠΕΟ Αθηνών - Λαμίας υπάρχουν πολλές κάμερες. Αναρωτιέμαι αν λειτουργεί έστω και μια από αυτές;

 

Ενοχλούν τις τοπικές κονωνίες (πχ, Χαιρώνεια) τα φορτηγά; Αρκεί ένα ραντάρ χειρός, κάθε μέρα άλλη ώρα στα όρια του Δήμου. Η κλήση μηχανογραφικά στο ΔΗμόσιο Ταμείο προς είσπραξη. Θα λύσουν και το οικονομικό τους και το κυκλοφοριακό τους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα πρόστιμα αποτελούν διοικητική ποινή. Θεμελιώδης αρχή του πολειτεύματος μας, είναι ότι οι ποινές επιβάλλονται για το αδίκημα όχι για το ποιος το τέλεσε. Η ιδέα του μεταβλητού προστίμου (βάσει Ε1) είναι εξίσου χυδαία με τις ποινές αναλόγως θρησκεύματος που θυμάμαι στις ΕΔ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ βλέπουμε ακριβώς πώς λειτουργεί εντελώς προβληματικά η αντίδραση του ελληνικού κράτους. Οτιδήποτε αφορά μεγάλα έργα, αυτοκινητόδρομους, πρώτες ειδήσεις, θεωρείται πως είναι και προτεραιότητα. ΌΧΙ, κύριε Τόσκα. Οι κάμερες καλώς μπήκαν κατά προτεραιότητα στο επαρχιακό δίκτυο γιατί ΕΚΕΙ καταγράφονται τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία και εκεί ποσοστιαία η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας είναι μεγαλύτερη (φυσικά θα ήταν προτιμότερο, αφού αποφασίστηκε να αγοραστούν, να υπήρχαν παντού). Βέβαια, άλλα πρωτοσέλιδα βγάζει το "γέμισε την εθνική οδό με ραντάρ ο Τόσκας" και άλλα το "γέμισε την Κάτω Ραχούλα με ραντάρ ο Τόσκας". Τα λένε και με στόμφο οι θεούληδες.

 

:shuriken:

 

Πόσα δεκατετράχρονα (14 χρονών) οδηγούν στην ευρύτερη περιοχή Παρνασσού (ή Καλαβρύτων ή Πάρου ή Νάξου) το βράδυ ή τις πρωϊνές ώρες; Αν πιστεύετε μηδέν (0), μάλλον δεν είστε ενήμεροι για το τι συμβαίνει στον κόσμο. Το φαινόμενο είναι εστιασμένο εκεί που φύονται πρώιμοι κλαρινογαμπροί.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην ΠΕΟ Αθηνών - Λαμίας υπάρχουν πολλές κάμερες. Αναρωτιέμαι αν λειτουργεί έστω και μια από αυτές;

 

Ενοχλούν τις τοπικές κονωνίες (πχ, Χαιρώνεια) τα φορτηγά; Αρκεί ένα ραντάρ χειρός, κάθε μέρα άλλη ώρα στα όρια του Δήμου. Η κλήση μηχανογραφικά στο ΔΗμόσιο Ταμείο προς είσπραξη. Θα λύσουν και το οικονομικό τους και το κυκλοφοριακό τους.

 

Γιατί κρυφά ραντάρ;;;;;;

 

Ραντάρ 24/24, 7/7, 365/365. Απλά πράγματα.

 

Ακόμα απλούστερα και παράλληλα, είναι γνωστές οι ώρες που περνάει κάποιος τα διόδια. Εύκολα βγαίνει η μέση ταχύτητα, άρα εύκολα σου έρχεται σπιτάκι ένα δωράκι δυσβάσταχτο. Ειδικά στα τούνελ (πχ Κακιά σκάλα) που ο βαθμός επικιδυνότητας είναι τεράστιος και στην ΛΕΑ αμέσως πριν, μία καμερούλα και όλοι ένας ένας στην σειρά η χρέωση στο σπίτι.

 

Η θέληση λείπει.

  • Like 4

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρήστος Μ., on 02 Mar 2017 - 12:45, said:snapback.png

. Η ταχύτητα σε δημόσιο δρόμο είναι το Α και το Ω και τελειώνει εκει το θέμα. Είσαι επιδοξος δολοφόνος εξ αμελείας. Αφαιρεση διπλώματος , προστιμα και φυλακή . Με την σειρά..

 

Είσαι λάθος

Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Αχιλλέα αφού είναι λάθος ο ισχυρισμός ότι δεν πρέπει να έχουμε υπερβολική ταχύτητα σε δημόσιο δρόμο θέλω να μου απαντήσεις στο εξής: Είσαι ο καλύτερος χεράς της Ελλάδος μην σου πω της Ευρώπης όλης. Βγαίνεις λοιπόν στην ΕΟ και τελικιάζεις. Όμως άνθρωπος είσαι και σου φεύγει το αμάξι. Τώρα μην μου πεις ότι δεν υπάρχει περίπτωση με τίποτε να σου φύγει το αμάξι σε ανύποπτη στιγμή .... εδώ ολόκληρος Άυρτον σκοτώθηκε.

Θέλω λοιπόν να μου απαντήσεις στο εξής: Τι θα πεις στη μάνα μου και στον πατέρα μου όταν θα σου φύγει το αμάξι με 200 και θα έχω πάρει αγκαλιά όλη τη μηχανή σου και εσύ παρ΄ ελπίδα θα έχεις σωθεί.

Είμαι ειρωνικός μαζί σου αλλά δεν θέλω σε καμία περίπτωση ούτε να σε προσβάλω ούτε να τσακωθούμε. Απλά προσπαθώ να σου εξηγήσω το αυτονόητο: οι δρόμοι εκεί έξω είναι ΔΗΜΟΣΙΟΙ και όσο ανήκουν σε σένα ανήκουν και σε μένα και στο γείτονά σου, οπότε όταν τους χρησιμοποιούμε πρέπει να σεβόμαστε ορισμένους κανόνες. Όποιος θέλει να τρέξει να πάει σε πίστες και σε αγώνες οργανωμένους.

Αν από όλη αυτή την ιστορία μας μείνει σαν συμπέρασμα ότι στους Δημόσιους δρόμους μπορούμε να τελικιάζουμε γιατί η υπερβολική ταχύτητα δε σκοτώνει αλλά σκοτώνει το γεγονός ότι δεν μπορούμε να μαζέψουμε το αμάξι μας με 200 τότε ..... να επισπεύσω τα μαθήματα sb/ski που τόσα χρόνια τα είχα αμελήσει ώστε μήπως και προλάβω και απολαύσω λίγο το αγαπημένο μου χιόνι πριν με φάτε λάχανο.

  • Like 1

Μηδέν άγαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεωρητικα μιλαμε για ιδιωτικο δρομο.

Η για ναμαστε πιο σωστοι για δρομο που η εκμεταλευση του εχει παραχωρηθει σε ιδιωτη κατω απο καποιους ορους.

Θεωρητικα παντα ειναι πιο ασφαλης και ελεγχωμενος απο εναν...δημοσιο δρομο...

Θεωρητικα...

Θεωρητικα και οι καμπινες πρεπει να ανοιγουν μονο απο εξω....θεωρητικα


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεωρητικά Βασίλη και οδηγός πρέπει να τηρεί κάποιους κανόνες, να κάνει μια σωστή συντήρηση στο αυτοκίνητό του και να έχει μια άλφα συμπεριφορά. Το τελευταίο περιστατικό όμως δεν είχε να κάνει με κατά πόσο είναι ασφαλής ο δρόμος. Βέβαια θυμάμαι πως ήταν όταν ανηκαν στο δημόσιο


tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Χρήστος Μ., on 02 Mar 2017 - 12:45, said:snapback.png

 

 

Αχιλλέα αφού είναι λάθος ο ισχυρισμός ότι δεν πρέπει να έχουμε υπερβολική ταχύτητα σε δημόσιο δρόμο θέλω να μου απαντήσεις στο εξής: Είσαι ο καλύτερος χεράς της Ελλάδος μην σου πω της Ευρώπης όλης. Βγαίνεις λοιπόν στην ΕΟ και τελικιάζεις. Όμως άνθρωπος είσαι και σου φεύγει το αμάξι. Τώρα μην μου πεις ότι δεν υπάρχει περίπτωση με τίποτε να σου φύγει το αμάξι σε ανύποπτη στιγμή .... εδώ ολόκληρος Άυρτον σκοτώθηκε.

Θέλω λοιπόν να μου απαντήσεις στο εξής: Τι θα πεις στη μάνα μου και στον πατέρα μου όταν θα σου φύγει το αμάξι με 200 και θα έχω πάρει αγκαλιά όλη τη μηχανή σου και εσύ παρ΄ ελπίδα θα έχεις σωθεί.

 

Είμαι ειρωνικός μαζί σου αλλά δεν θέλω σε καμία περίπτωση ούτε να σε προσβάλω ούτε να τσακωθούμε. Απλά προσπαθώ να σου εξηγήσω το αυτονόητο: οι δρόμοι εκεί έξω είναι ΔΗΜΟΣΙΟΙ και όσο ανήκουν σε σένα ανήκουν και σε μένα και στο γείτονά σου, οπότε όταν τους χρησιμοποιούμε πρέπει να σεβόμαστε ορισμένους κανόνες. Όποιος θέλει να τρέξει να πάει σε πίστες και σε αγώνες οργανωμένους.

 

Αν από όλη αυτή την ιστορία μας μείνει σαν συμπέρασμα ότι στους Δημόσιους δρόμους μπορούμε να τελικιάζουμε γιατί η υπερβολική ταχύτητα δε σκοτώνει αλλά σκοτώνει το γεγονός ότι δεν μπορούμε να μαζέψουμε το αμάξι μας με 200 τότε ..... να επισπεύσω τα μαθήματα sb/ski που τόσα χρόνια τα είχα αμελήσει ώστε μήπως και προλάβω και απολαύσω λίγο το αγαπημένο μου χιόνι πριν με φάτε λάχανο.

 

Πρωτα απολα δεν μιλησα για μενα

Δευτερον ειπα οτι η ταχυτητα απο μονη της δεν σκοτωνει

Στη γερμανια μια χαρα ελευθερες autobahn υπαρχουν και τα τροχαια απο υπερβολικη ταχυτητα ειναι ,ηδαμινα σε σχεση με τα τροχαια που γινονται εντος πολης με χαμηλες ταχυτητες

Ισως δεν εκφραστηκα καλα

κατηγορουμε την ταχυτητα απο ενα δυστηχημα που λογο καμερας βγηκε στο ιντερνετ και το οποιο συμβαινει μια στο δεν ξερω και εγω ποσο

καθε μερα στην αθηνα γινονται εκατονταδες ατυχηματα που δεν βλεπουν το φως της δημοσιοτητας

απο ενα φαναρι που το περασε καποιος με κοκκινο, απο μια σφηνα, απο οδηγηση πιωμενου κλπ κλπ

 

Οταν εχεις ενα πολυ καλο αμαξι (μια πορσε ετσι για παραδειγμα) και βρεθεις σε εναν καλο αυτοκινητοδρομο με σωστες παραμετρους δλδ να μην εχει η να εχει ελαχιστη κινηση,να ειναι ενα καλοσυντηρημενο αμαξι οτι αυτο συνεπαιγεται και διαφορα αλλα, πιστεψε με δεν υπαρχει θεμα για μια μικρη αποσταση να το πατησεις και να το χαρεις,

Για αυτο τον λογο αλωστε φτιαχτηκαν αυτα τα αμαξια

 

Αν τωρα απο την αλλη τετοιο αμαξι το δωσεις να το οδηγησει ενας νεος παιδι σχεδον με τα μυαλα πανω απο το κεφαλι (οπως οι περισσοτεροι απο εμας σε αυτη την ηλικια δλδ ) συν ψιλοβροχο συν μη καταλληλα ελαστικα......ε τοτε ΝΑΙ οι πιθανοτητες δεν ειναι με το μερος σου...

 

Το ξαναλεω και το πιστευω πραγματικα, Η ταχυτητα απο μονη της δεν σκοτωνει,γνωμη μου ειναι και δεν προσπαθω να την επιβαλω και ισως εγω να ειμαι λαθος

 

Αλλιως ας μην φτιαχνονται super cars διοτι δεν υπαρχει λογος να τα αγοραζεις

Εχω την τυχη να εχω οδηγησει παμπολες φορες 911 σε ολες τις εκδοσεις της και σε πολλες autobahn γερμανικες πρωτιστως αλλα και ελληνικες

  • Like 5

elan-wingman-86-ti-fusion-x-2d-kv.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεωρητικα μιλαμε για ιδιωτικο δρομο.

Η για ναμαστε πιο σωστοι για δρομο που η εκμεταλευση του εχει παραχωρηθει σε ιδιωτη κατω απο καποιους ορους.

Θεωρητικα παντα ειναι πιο ασφαλης και ελεγχωμενος απο εναν...δημοσιο δρομο...

Θεωρητικα...

Θεωρητικα και οι καμπινες πρεπει να ανοιγουν μονο απο εξω....θεωρητικα

 

Ο δρόμος (ΠΑΘΕ) δεν είναι ιδιωτικός, είναι δημόσιος. Τα θέματα αστυνόμευσης είναι υπόθεση της τροχαίας αυτοκινητοδρόμων που θεωρείται δυσμενής μετάθεση (σε σύγκριση πχ με το Ορμένιο). Το γιατί ένας στοιχειωδώς ευφυής άνθρωπος το καταλαβαίνει. Άρα καμία σχέση.

 

Στο δεύτερο θέμα. Στην πατρίδα μας λέμε κάτι για τη γκλίτσα του τσομπάνη και την κατσίκα. Το ΧΚΠ μπορεί να σε αποβάλει από τις εγκαταστάσεις του - έχει κάθε νομικό δικαίωμα. Απλά επειδή ο κάθε διευθυντής (και κάποιοι έχουν διαπρέψει στο άθλημα) είναι καλοχαιρέτας, ποτέ δεν το έχει κάνει (με εξαίρεση το συγχωρεμένο που ήταν ειδική περίπτωση). Οι κάρτες μπορεί να αφαιρεθούν και αν δεν θέλουν τραβήγματα σου επιστρέφουν και το αντίτιμο και τότε δεν έχεις κανένα, μα κανένα, δικαίωμα να διαμαρτυρηθείς.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε κάποιες χώρες του εξωτερικού υπάρχουν κάποιοι αυτοκινητόδρομοι στους οποίους για κάποιες κατηγορίες οχημάτων δεν υπάρχει όριο ταχύτητας. Σ'αυτούς τους δρόμους δε, όταν έρχεται η Φεράρι με 300 και έχει προπορευόμενο όχημα ΔΕΝ κολλάει στον προφυλακτήρα του μπροστινού και ΔΕΝ του παίζει τους προβολείς. Περιμένει υπομονετικά να αλλάξει λωρίδα ο προπορευόμενος και αφού είχε πέσει στα φρένα ξαναεπιταχύνει. Έχουν παιδεία βλέπεις...

Τέτοιας κατηγορίας αυτοκινητόδρομοι δεν έχουν κατασκευαστει στην Ελλάδα.

Άρα:

ΔΕΝ τελικιάζουμε τα αυτοκίνητά μας στους ελληνικούς δρόμους.

Γιατί?

Γιατί απλά δεν τηρούν τις προδιαγραφές σχεδιασμού, χάραξης, κατασκευής για κάτι τέτοιο.

 

Αν κάποιος θέλει να βγάλει το άχτι του στην ταχύτητα καλά κάνει και θέλει.

ΔΕΝ έχει το δικαίωμα όμως να θέτει την σωματική μου ακαιρεότητα σε κίνδυνο.

Να πάει και να τρέξει έκει που δεν υπάρχει κίνδυνος.

 

Και ο πιτσιρικάς είπε "σιγα μωρέ άδειος είναι ο δρόμος ας το πατήσουμε"

Πήρε στο λαιμό του πέρα από τον ίδιο και τον συνοδηγό του άλλους δύο.

Σε άδειο δρόμο.

Με ποιο δικαίωμα???

 

Αν ο δρόμος έχει παραχωρησιούχο θα διεκδικήσει χρήματα για την αποκατάσταση των ζημιών.

Αν έχει περάσει στο δημόσιο θα κκληθούμε να ξαναπληρώσουμε τις ζημιές του "γρήγορου και μάγκα" ή θα μείνουμε με κατεστραμένο χώρο στάθμευσης. Γιατί για διεκδίσηση δε το βλέπω.

ΟΧΙ

Τις μαγκιές του κάθε ελαφρόμυαλου έχω βαρεθεί να τις πληρώνω. Τόσο τις ζημιές όσο και τις νοσηλείες και τις αναπηρικές συντάξεις.

Για να μπορεί να κάνει ο κάθε εξυπνάκιας τη μαγκιά του.

Έλεος πια.

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το συμβάν ειναι εντελώς τυχαίο σε σχέση με όλα τα αλλα που γίνονται καθημερινά γύρω μας.

Εδώ δεν ξέρουμε καλά καλά να σταματαμε στους πεζούς.

  • Like 5

101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η προσέγγιση στο πρόβλημα δεν είναι μεμονομένη. Δεν στοχεύει κανεις (εκτός από τους ταξικους αναλυτές....) στον νεκρό προσωπικά. Για να προλάβεις τις εξαιρέσεις στα ατυχήματα ΠΡΕΠΕΙ να επβάλεις κανόνες στον ,μέσο όρο, σκεφτειτε το λίγο...

 

Τώρα όσον αφορά τα super-cars , την super-ζωή στα άκρα κτλ . Πάει αλλου η βαλίτσα. ΝΑΙ αυτα τα αυτοκίνητα ΔΕΝ τα φτιάχνουν γιατι τα χρειαζόμαστε.

 

ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΟΥΣ ΜΑΣ.

 

Πραγματικά πιστεύει κανεις οτι χρειαζόμαστε αυτοκίνητα που αγγίζουν τα 300 χιλιομετρα για καθημερινή χρήση;....

 

@#@$#@Σ :P

Edited by Χρήστος Μ.
  • Like 3

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το συμβάν ειναι εντελώς τυχαίο σε σχέση με όλα τα αλλα που γίνονται καθημερινά γύρω μας.

Εδώ δεν ξέρουμε καλά καλά να σταματαμε στους πεζούς.

 

Έτσι είναι, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να αλλάξουμε. Όσο μένουμε στο ότι αφού το Β είναι στραβό, γιατί να ασχοληθούμε με το Α, θα παραμένουν στραβά όλα, από το Α μέχρι το Ω. Δεν υπάρχει κανείς με το αλάθητο, αν και από λάθος σε λάθος υπάρχει διαβάθμιση. Κάποια στιγμή όμως πρέπει να αποφασίσουμε να αλλάξουμε. Στα πάντα.

  • Like 1

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites
...

Τώρα όσον αφορά τα super-cars , την super-ζωή στα άκρα κτλ . Πάει αλλου η βαλίτσα. ΝΑΙ αυτα τα αυτοκίνητα ΔΕΝ τα φτιάχνουν γιατι τα χρειαζόμαστε.

 

...

 

Το να στοχοποιούνται τα supercars είναι λάθος. Η χρήση του αυτοκινήτου και της μηχανής είναι προβληματική.

Τουλάγχιστον όταν σε περνάει με 200 μια Πόρσε είσαι ήρεμος έχοντας στο μυαλό σου ότι είναι στημένο σαν αμάξι για να αντέχει αυτές τις ταχύτητες. Τα Σάξο, Σιβίκ, ΒΜW εικοσαετίας και οι κάθε λογής κουβάδες που πειράζονται είναι απείρως πιο επικίνδυνα και κατά κανόνα οδηγούνται από κομπλεξικούς που δε μπορούν να αγοράσουν super-car.

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επικαιρο...

 

Πρόστιμο ύψους 1 εκ. € σε οδηγό στην Ελβετία...

 

http://www.swissinfo.ch/eng/driver-faces--1-000-000-speeding-fine/23091098

  • Like 1

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αναφερόμενοι στα της Γερμανίας που έχει ελεύθερο όριο ταχύτητας, υπενθυμίζω πως είναι κλειστός δρόμος και πως όταν θες σταθμό ανεφοδιασμού βγαίνεις τελείως έξω από τον δρόμο αυτό. Όσο για το παράδειγμα του Αχιλλέα, θα συμφωνήσω με την ταχύτητα μόνο. Όχι ελάχιστη κίνηση. Θα πρέπει να είναι άδειος ο δρόμος και στη διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη να μην συναντήσεις ούτε σκνιπα αν θες να τρέξεις. Διαφορετικά μόνο στην Γερμανία αφού εδώ το όριο είναι 130 οπότε θεωρώ πως κλείνει η αναφορά μεγαλύτερων ταχυτήτων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ψιλοασχετο ,αλλα θελω να το καταθεσω. Οταν τα τελευταια 15 χρονια αρχισα να επισκεπτομαι την Βεροια παρα πολυ συχνα (Οταν πας Σελι περνας απ εξω ),λογω φιλων, διαπιστωνα, με το που εμπενα στην πολη μια τελειως διαφορετικη συμπεριφορα οδηγων αλλα και πεζων, απο αυτη που ειχα συνηθισει στην Θεσ/νικη. Οι οδηγοι οταν κινουνταν σε δρομους με προτεραιοτητα εκοβαν και σου εκαναν σινιαλο για να βγεις απο παραδρομο! Σταματουσαν με το που κατεβαζε το ποδι του ο πεζος στην δρομο ή σταματουσαν οταν εβλεπαν πεζο να στεκεται στο πεζοδρομιο που εμφανως φαινοταν οτι ηθελε να περασει απενατι και διαφορες αλλες τετοιες συμπεριφορες ψιλοαγνωστες για τα ελληνικα δεδομενα.Οι ξενοι που δεν εμφανιζαν τετοια συμπεριφορα τρωγανε το κραξιμο της αρκουδας.

Οι Βεροιοτες θα πουν οτι τα παραλεω και οτι οι οδηγοι τους ειναι γαιδουρια,το λεω αυτο γιατι το εχω συζητησει στην προσπαθεια μου να τους δειξω ποσο τους θαυμαζω για αυτη τους την συμπεριφορα.Δεν τα παραλεω φιλοι μου ...οι Βεροιοτες οδηγοι απεχουν παρασαγγες απο τους υπολοιπους προς το καλυτερο ,ειναι ευρωπαιοι οδηγοι.Οι δε πεζοι εχουν απαιτηση απο τον οδηγο αυτοκινητου να τους συμπεριφερθει ετσι.Ειναι σιγουροι οτι θα σταματησει το αυτοκινητο να περασουν και δεν θα ανταλαξουν βρισιες.

Μακαρι σε ολες τις πολεις να οδηγουσαμε οπως στην Βεροια!!!

Edited by leonidastria
  • Like 3

Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...