ΔΗΜΗΤΡΗΣ 581 Report post Posted December 21, 2017 Ο Σπυρόπουλος πρωί στην ΕΤ1 είπε ότι θα το ανοίξει το μαγαζί το Σάββατο.... 3 Share this post Link to post Share on other sites
Krits 1,239 Report post Posted December 21, 2017 Έσο έτοιμος κι αναμένω εντολές. Για ξόρκισμα και για να είμαστε σίγουροι, θα πάω για βουτιά σήμερα με τα βατραχοπέδιλα ... 2 Share this post Link to post Share on other sites
TJohn 438 Report post Posted December 21, 2017 Καλή φάση τελικά!! Κυριακή its the day! 3 Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted December 21, 2017 Για να δούμε το βουνό βάζει χιόνι αλλά βλέπω και αέρα!! Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Share this post Link to post Share on other sites
ΔΗΜΗΤΡΗΣ 581 Report post Posted December 21, 2017 Κονκανα σφύρα κλέφτικα να σε αντικαταστησω στην σκοπιά... Κάνω και γερμανικό άμα λάχει...Πάντως κάτι πάει να γίνει... 2 Share this post Link to post Share on other sites
ashbury 2,929 Report post Posted December 21, 2017 pas mal... 7 Share this post Link to post Share on other sites
demand 932 Report post Posted December 21, 2017 (edited) Ψηλά φοβάμαι έχει πέσει ξύρισμα. Δε μασάμε όμως όπου πέσει, ό,τι έχει πέσει θα πάμε να το πατήσουμε Edited December 21, 2017 by demand 1 Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted December 21, 2017 (edited) Αυτή τη στιγμή ρίχνει χαρτοπετσέτες. Οι φήμες λένε ότι το σκ θα ανοίξει. Θα μάθω αύριο και θα ενημερωσω Edited December 21, 2017 by snowholic 7 Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted December 21, 2017 Αυτή τη στιγμή ρίχνει χαρτοπετσέτες. Οι φήμες λένε ότι το σκ θα ανοίξει. Θα μάθω αύριο και θα ενημερωσωγιωργο δώσε ρεπορτάζ έγκυρο! 1 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 21, 2017 (edited) Αν δεν ανέβουν πάνω στις Στυγαρτέμηδες(που με τέτοιο καιρό δύσκολο) ρεαλιστικά για το Σάββατο μόνο τα κάτω μπορούμε να περιμένουμε. Επι Βαζαίου θα έλεγα την Κυριακή. Για να δούμε Σπυρόπουλος στην πρώτη φετινή μάχη. Πόσο προπόνηση κάνατε για να είστε έτοιμοι για ένα πρώτο μαγάρισμα με τα ορειβατικά? Edited December 21, 2017 by ΜΙΚ 3 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted December 21, 2017 Έγκυρες πληροφορίες λένε ότι από τη μέση και επάνω το βουνό είναι κάπως ξυρισμένο (όχι υπερβολές) από τον αέρα. Οι ευχές εστιάζονται στην πτώση της έντασης των ανέμων το βράδυ. 2 "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted December 21, 2017 Ναι την ίδια πληροφόρηση έχω. Τα πλατό είναι το πρόβλημα. Η νύχτα είναι μακριά.... Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted December 21, 2017 Το αποτέλεσμα μέχρι τώρα είναι 10 ποντάκια. Συνεχίζει να ρίχνει... 3 Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted December 21, 2017 (edited) Πατάνε!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Edited December 21, 2017 by KonKan 8 Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted December 21, 2017 (edited) Τώρα δυνάμωσε και με άπνοια. Όσοι ανέβουν αύριο Αλυσίδες... Edited December 21, 2017 by snowholic Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted December 21, 2017 Πατάνε!!! Sent from my iPhone using Tapatalk δε πατάνε konkana ο vro ειναι!Πήγε πρώτος για να φάει τα φιλετοπουδρα αυριο πρωί-πρωί... 3 Share this post Link to post Share on other sites
Krits 1,239 Report post Posted December 21, 2017 εγώ μιά φορά το´πα και το´κανα Κώστα Σάββατο ή Κυριακή 2 Share this post Link to post Share on other sites
VAG_P 161 Report post Posted December 22, 2017 (edited) https://www.facebook.com/kalavritaskicenter/videos/1663080783756377/ Αντε να δούμε αν πιάνουν οι προσευχές!!! Edited December 22, 2017 by VAG_P 2 Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted December 22, 2017 (edited) Από το πρωί ψιλοβροχο και αέρα μέσα στα Καλάβρυτα. Edited December 22, 2017 by snowholic Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted December 22, 2017 https://www.facebook.com/kalavritaskicenter/videos/1663080783756377/ Αντε να δούμε αν πιάνουν οι προσευχές!!! Μου έφτιαξες τη μέρα!!! Μπράβο και στο χιονοδρομικό για την ενημέρωση. 1 Share this post Link to post Share on other sites
VAG_P 161 Report post Posted December 22, 2017 Όντως μπράβο τους.Δεν το περίμενα τόσο νωρίς. Αφού στην αρχή νόμιζα ότι ήταν περσινή δημοσίευση!!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 22, 2017 Ανοίγει αύριο Σάββατο το ΧΚ Καλαβρύτων για χιονοδρομία με τους αναβατήρες Αχιλλέα, Δάφνη και Θέτις και με τις πίστες που αυτοί εξυπηρετούν.Την Κυριακή, και μετά την ανάλογη προετοιμασία, αναμένεται να λειτουργήσουν όλοι οι αναβατήρες και οι πίστες του χιονοδρομικού κέντρου!Το SKI BUS ΚΛΑΟΥΔΑΤΟΣ ξεκινάει αύριο τα δρομολόγιά του για το ΧΚ Καλαβρύτων με νέες στάσεις και νέα διαδρομή με σκοπό να φτάνει 1 ώρα νωρίτερα στο βουνό (αντί στις10:00, θα φτάνει στις 09:00)!Όσοι έρχονται από τα βόρεια προάστια θα ακολουθούν τη νέα διαδρομή, ενώ όσοι έρχονται από τα νότια προάστια θα ακολουθούν την παλιά από τη Γλυφάδα και θα μετεπιβιβάζονται στο λεωφορείο των Καλαβρύτων στο Καλλιμάρμαρο.Τηλέφωνα κρατήσεων: 210 5763935, 6936 645853, 6989 642562 (what's up). Αναλυτικά το νέο δρομολόγιο των Καλαβρύτων: ΚΗΦΙΣΙΑ• ΩΡΑ ΣΤΑΣΗΣ: 04.55• ΣΤΑΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ ΜΑΡΟΥΣΙ ΓΕΡΜΑΝΟΣ• ΩΡΑ ΣΤΑΣΗΣ: 05.00• ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΜΑΡΟΥΣΙ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ• ΩΡΑ ΣΤΑΣΗΣ: 05.05• ΣΤΑΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ (ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙ, προς ΑΘΗΝΑ) ΥΓΕΙΑ 05.10 ΣΤΑΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ• ΩΡΑ ΣΤΑΣΗΣ: 05.10• ΣΤΑΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑ (ΕΞΩ ΑΠΟ ΚΤΗΡΙΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ) ΨΥΧΙΚΟ (ΦΑΡΟΣ)• ΩΡΑ ΣΤΑΣΗΣ: 05.15• ΣΤΑΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ• ΩΡΑ ΣΤΑΣΗΣ: 05.20• ΣΤΑΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ, ΒΑΣ. ΣΟΦΙΑΣ & ΖΑΧΑΡΩΦ, ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΑΡΚΑΚΙ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ• ΩΡΑ ΣΤΑΣΗΣ: 05.25• ΣΤΑΣΗ ΜΕΤΡΟ ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟ• ΩΡΑ ΣΤΑΣΗΣ: 05.30• ΣΤΑΣΗ ΤΡΟΛΕΪ – ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ (ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟ) ΟΜΟΝΟΙΑ• ΩΡΑ ΣΤΑΣΗΣ: 05.35• ΕΞΩ ΑΠΟ HONDOS CENTER • Λ. ΑΘΗΝΩΝ• ΩΡΑ ΣΤΑΣΗΣ 5:40 π.μ.• ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Λ. ΑΘΗΝΩΝ 102 & ΘΗΒΩΝ• ΣΤΑΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ: ΘΗΒΩΝ• ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ MEDIA MARKT • ΠΑΛΑΤΑΚΙ• ΩΡΑ ΣΤΑΣΗΣ 5:45 π.μ.• ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Λ. ΑΘΗΝΩΝ 242-244, ΧΑΙΔΑΡΙ• ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ • ΔΑΦΝΙ• ΩΡΑ ΣΤΑΣΗΣ 5:50 π.μ.• ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Λ. ΑΘΗΝΩΝ 374• ΣΤΑΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ: ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟΝ• ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: ΣΤΗΝ ΕΣΟΧΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ, ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ • ΕΛΕΥΣΙΝΑ• ΩΡΑ ΣΤΑΣΗΣ 6:00 π.μ.• ΔΙΕΘΥΝΣΗ: 23ο χλμ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΟΡΙΝΘΟΥ• ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ ΜΑΝΔΡΑΣ, ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΜΠΡΟΣΤΑ • ΜΕΓΑΡΑ• ΩΡΑ ΣΤΑΣΗΣ 6:20 π.μ.• ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: 40,5ο χλμ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΟΡΙΝΘΟΥ, ΣΕΑ ΜΕΓΑΡΩΝ• ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: GOODYS • ΙΣΘΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ• ΩΡΑ ΣΤΑΣΗΣ 6:50 π.μ.• ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΠΑΛΑΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΤΡΩΝ & ΚΟΜΒΟΣ ΙΣΘΜΟΥ• ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΤΕΛ • ΠΟΥΝΤΑ• ΩΡΑ ΣΤΑΣΗΣ 07:20 π.μ.• ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ, ΕΝΑΝΤΙ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΜΠΙΤΣΙΚΑΣ • ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ• ΩΡΑ ΣΤΑΣΗΣ 08:00 π.μ.• ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: 6ο χλμ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗΣ ΟΔΟΥ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ-ΠΟΥΝΤΑΣ• ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΛΑΟΥΔΑΤΟΣ • ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ• ΩΡΑ ΑΦΙΞΗΣ 09:00 π.μ.• ΩΡΑ ΑΝΑΧΩΡΙΣΗΣ 04:00 μ.μ. 11 Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted December 22, 2017 (edited) Σωτήρη ευχαριστώ και εσένα και τον κύριο Πατάκη και το ski bus Κλαουδάτου για τη αλλαγή του δρομολογίου. Ελπίζω να το αγκαλιάσουν οι Αθηναίοι χιονοδρόμοι. Sent from my iPhone using Tapatalk Edited December 22, 2017 by KonKan 3 Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted December 22, 2017 Προχθές μάθαμε και για ένα επιπλέον skibus τόσο για Καλάβρυτα όσο και για Παρνασσό. Περισσότερα: https://www.facebook.com/athensskibus/ "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted December 22, 2017 Αυτή τη στιγμή ο δρόμος πουντα Καλάβρυτα είναι κλειστός, κανένα αυτοκίνητο δεν κινείται. Έχουν μείνει βυτιοφόρα στην Κερνιτσα 4 Share this post Link to post Share on other sites