PhaethonF1 7,386 Report post Posted November 25, 2017 (edited) Σκι μπας από Καλάβρυτα χρειάζεται, αλλά ας έχουν χάρη οι ταξιτζήδες και τα σκι μπας από Αθήνα... (τον ίδιο κι από Αράχωβα για απέναντι). (Κλασική υπηρεσία που περιλαμβάνεται στο ski pass στο εξωτερικό, στην Ελλάδα για αρχή μπορεί και με ένα συμβολικό ποσό τύπου 2 ευρώ ξέρωγω επιπλέον). Έτσι φτιάχνεις και τουρισμό Σαββατοκύριακου ή εβδομάδας ή γενικά "διανυκτέρευσης", αλλά η υπόθεση είναι κάπως σαν κότα-αυγό... Edited November 25, 2017 by PhaethonF1 2 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted November 26, 2017 Αλκατραζ οπως για τους Αθηναιους προκυπτει μια ιδιαιτερη μεταχειρηση , πρεπει να προβλεψουν με καποιο τροπο και για μας κατι για να κανουμε και μεις φτηνο σκι.... χιλιομετρα και 3 διοδια κανουν και οι Καλαματιανοι και οι Σπαρτιατες και οι Αργειτες ΟΙ ετησεις και τα 3μερα ειναι απαγορευμενα ....να δουν το ημερησιο καθημερινες,να δουν το μισο να ξεκιναει 12 αντε 12.30 και να εχει αναλογη τιμη ..... Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted November 26, 2017 Γιώργο, δεν μπορούμε να ξέρουμε εμείς από εδώ ότι αυτή η εμπορική συμφωνία ισχύει και για άλλους ενδιαφερόμενους. Και όπως ανακοινώθηκε, φαίνεται σαν αποκλειστικότητα. Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 27, 2017 Στην δικια μου hrv χωρανε τρια ζευγαρια αρκει να ειναι κατω απο 1,80. Συν δυο τσαντες με μποτες και αλλες 2 μποτες χυμα. Επισεις χωρανε και εχουνε παει σκι στον παρνασσο 5 ατομα παρ ολου που δεν περναμε και πολυ καλυτερα σε σχεση με τις ανεσεις του σκι μπας... (και παρ ολου που η αδεια ειναι για 4.....) Αλλα κανουμε πανω απο τρεις ωρες λιγοτερο πηγαινε ελα. Α και αμα θελω διπλα απο την μπαγκαζιερα βαζω και αλλα 3 ζευγαρια σε κρεμαστρες. (Συν αλλα 2 σε μαγνητικες αμμα δεν με νοιαζει να τα...χασω...). Αλλα φυσικα τι ξερω εγω.... Τεσπα ας χασουνε και αλλα λεφτα...λεφτα υπαρχουν. Και περσυ διαφημιση τους εκανε ο κλαουδατος τον μαρτη.. . Συνεπεια και εμπιστοσυνη. Ας του δωσουν και το τουριστικο γραφειο που εχουν. Ας κλεισουν και τις ενοικιασεις μην χαλανε τα πεδιλα.... με τετοια επιχειρηματα ασε να ποιουμε κανα τσιπουρο καλυτερα.. <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 27, 2017 Το να βάζεις 5 άτομα ( και μάλιστα για μεγάλο ταξίδι -όχι μέχρι το περίπτερο) σε όχημα που έχει άδεια για 4... δεν μου φαίνεται και πολύ σοφό. 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 27, 2017 Οχι αλλα υποσχομαι οτι μολις παρω μεγαλο suv θα το διορθωσω... <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 27, 2017 Δεν στεριωνει ανθρωπος στην βαθεια λακκα... <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted November 27, 2017 (edited) Σκι μπας από Καλάβρυτα χρειάζεται, αλλά ας έχουν χάρη οι ταξιτζήδες και τα σκι μπας από Αθήνα... (τον ίδιο κι από Αράχωβα για απέναντι). (Κλασική υπηρεσία που περιλαμβάνεται στο ski pass στο εξωτερικό, στην Ελλάδα για αρχή μπορεί και με ένα συμβολικό ποσό τύπου 2 ευρώ ξέρωγω επιπλέον). Έτσι φτιάχνεις και τουρισμό Σαββατοκύριακου ή εβδομάδας ή γενικά "διανυκτέρευσης", αλλά η υπόθεση είναι κάπως σαν κότα-αυγό... Το 2011 ή το 2012, δεν θυμάμαι ακριβώς, είχε βάλει ο Δήμος Αράχωβας λεωφορείο με 3 ευρώ πήγαινε έλα στο ΧΚΠ (επί δημαρχίας Πατσαντάρα). Δεν πάταγε κανείς, άδειο έκανε τα δρομολόγια, ώσπου το σταμάτησε!!!! Ο Έλληνας δεν αποχωρίζετε το αμάξι του με τίποτα για 30-40 χλμ! Αλλιώς όμως του φαίνεται όταν έχει να κάνει όλο τα ταξίδι, 400 χλμ συν τα διόδια! Εκεί μπορεί και να το αφήσει το ΙΧ και να πάρει το πούλμαν! Εχω την εντύπωση, χωρίς να είμαι σίγουρος, ότι κάτι ανάλογο είχαν επιχειρήσει και στα Καλάβρυτα κατά το παρελθόν κι ούτε εκεί είχε απήχηση. Αν θυμάται κανείς ας γράψει. Edited November 27, 2017 by sotogiannop1 3 Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted November 27, 2017 (edited) Το 2011 ή το 2012, δεν θυμάμαι ακριβώς, είχε βάλει ο Δήμος Αράχωβας λεωφορείο με 3 ευρώ πήγαινε έλα στο ΧΚΠ (επί δημαρχίας Πατσαντάρα). Δεν πάταγε κανείς, άδειο έκανε τα δρομολόγια, ώσπου το σταμάτησε!!!! Ο Έλληνας δεν αποχωρίζετε το αμάξι του με τίποτα για 30-40 χλμ! Αλλιώς όμως του φαίνεται όταν έχει να κάνει όλο τα ταξίδι, 400 χλμ συν τα διόδια! Εκεί μπορεί και να το αφήσει το ΙΧ και να πάρει το πούλμαν! Εχω την εντύπωση, χωρίς να είμαι σίγουρος, ότι κάτι ανάλογο είχαν επιχειρήσει και στα Καλάβρυτα κατά το παρελθόν κι ούτε εκεί είχε απήχηση. Αν θυμάται κανείς ας γράψει. !. 2011 η οικονομικη κρίση ηταν στην αρχή ,τωρα τα πραγματα ειναι διαφορετικά. 2. πρεπει να υπαρχει parking να αφηνεις το αυτοκινητό σου ,δεν μενουν ολοι στα κεντρι΄κα ξενοδοχεία. 3. Σε ολα τα χιονοδρομικά στην ευρωπη το ski bus ειναι ειναι για την εξυπηρατηση των χιονοδρομων (σε πολλα μαλιστα ειναι και δωρεαν )και κυρίως δεν κανει σταση για ενοικιαση σκι ,κατι το οποιο καθυστερεί πολυ την αφιξη στο χιονοδρομικο. Edited November 27, 2017 by gatz 5 Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted November 27, 2017 (edited) Έτσι είναι, γενικά από μόνο του το ski bus χιονοδρομικού δεν δουλεύει αν δεν εντάσσεται σε ένα πιο ολοκληρωμένο τρόπο λειτουργείας χιονοδρομικού-περιοχής. Edited November 27, 2017 by PhaethonF1 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
Danis Iordanidis 123 Report post Posted November 28, 2017 Παμε για άνοιγμα.... Βλέπω Παναχαϊκό και έχει ασπρισει! Sent from my MI MAX using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 28, 2017 Και κλασικα τα καλαβρυτα φορτωνουν παντα πιο γρηγορα απο τους απεναντι αλλα χαμηλα το χανουν και πολυ πιο γρηγορα... 4 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 28, 2017 (edited) Mε χαμηλό Αδριατική ο Παρνασσός δεν πιάνει πολύ Χιονοδρομικό χωρίς ski bus να μπορείς να πας παντού χωρίς αμάξι δεν είναι χιονοδρομικό. Στην Ελλάδα πως πάντα καταφέρνουμε ότι κάνουν όλα μα όλα τα χιονοδρομικά του κόσμου να κάνουμε το αντίθετο Edited November 28, 2017 by ΜΙΚ 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
achilleas22 133 Report post Posted November 28, 2017 Και μία εικόνα απο επάνω!!!! Ωραία εικόνα !!!!!!!! 6 Το νέο Hot Spot του χειμώνα.............www.SnowResorts.gr Share this post Link to post Share on other sites
Danis Iordanidis 123 Report post Posted November 28, 2017 Προβλέψεις για άνοιγμα έχουμε? Sent from my MI MAX using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 28, 2017 (edited) Tρέχα για ορειβατικό σκι αύριο και αν είσαι τυχερός μπορεί να βρεις και κάνα λιφτ ανοιχτό, από Πέμπτη θα υποφέρει με τις θερμοκρασίες. Από Σάββατο πάλι χιόνια πιθανό και να πάμε για άνοιγμα αλλά όχι σίγουρο (30οχι-70ναι) θα έλεγα). Το χιονοδρομικό από όσο ξέρω είναι έτοιμο αν επιτρέπει το χιόνι να ανοίξει. Έχει τα δίκια του ο δόλιος ο vro από συντακτικό είμαι 0. Ξαναγράφω: Χιονοδρομικό χωρίς ski bus (να μπορείς να πας παντού χωρίς αμάξι) δεν είναι χιονοδρομικό. Στην Ελλάδα πως πάντα καταφέρνουμε ότι κάνουν όλα μα όλα τα χιονοδρομικά του κόσμου να κάνουμε το αντίθετο? Φαντάζομαι τον Σπυρόπουλο στη συνέντευξη του Σκαι σήμερα να σκέφτεται ". Παρακαλάμε να μην ξαναέρθουν όλοι μαζί 5.000 είχε μιάμιση ώρα ουρές". Αν δεν το είδατε ο διάλογος ήταν: -Πόσο κόσμο χωράει το χιονοδρομικό? -Έχουν έρθει μέχρι 5.000 σε μια μέρα Εγώ θα απάνταγα " στο βουνό χωράμε 400.000 άτομα καθιστούς, αν βάλεις και στα δέντρα μπορεί και 1.000.000" Edited November 28, 2017 by ΜΙΚ 2 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 28, 2017 Απο φωτο που ειδα απο το αραχωβα μετεο στο φατσοβιβλιο στον παρνασσο φτερο δεν εχει τιποτα και κατω απο τον περικλη ουτε ορειβατικο. Στα καλαβρυτα ειχαμε ζωντανη μεταδωση με το αγροτικο να φτανει ανετα εξω απο τα γραφεια. Αν εχει πιο πολυ βαθεια λακα δεν καταλαβαινεις ευκολα απο την καμερα. Πιο ανετα σε χιονοδρομικο με λαχανα στην πιστα πχ πισοδερι. Ο δεκεμβρης λεγεται και σκιζοφωκιας. 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
bialex 276 Report post Posted November 28, 2017 Εχω την εντύπωση, χωρίς να είμαι σίγουρος, ότι κάτι ανάλογο είχαν επιχειρήσει και στα Καλάβρυτα κατά το παρελθόν κι ούτε εκεί είχε απήχηση. Αν θυμάται κανείς ας γράψει. Είχε γίνει και στο ΧΚΚ με κάποια προγραμματισμένα δρομολόγια και όσα έκτακτα θα προέκυπταν, από το ΚΤΕΛ με 2€ . Κίνηση μηδενική . Μετά έμειναν μόνο τα σκ με τα ίδια αποτελέσματα μέχρι που σταμάτησαν ως ασύμφορα . 2 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 29, 2017 Μπορει να πηγαινουν με το αμαξι στα γραφεια αλλα καποιοι κανουν σκι.... 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 29, 2017 Τωρα ξερουμε.... Προφανως κατι ξεχασαν και ανεβασαν...φορτηγο... 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Krits 1,239 Report post Posted November 29, 2017 https://www.facebook.com/kalavritaskicenter/videos/1639331062798016/ 6 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 29, 2017 Εχω κανει με πολυ λιγωτερο χιονι. Προφανως και αν δεν εχει ξυρισει κορφη στυγας και αρτεμης ανοιγε. Αλλα δυστυχως ειναι πολυ νωρις ακομα για δημιουργια κλιματος. Αν ομως δεν παθει ζημια μεσοβδομαδα απι το αλλο σκ θα πρεπε να το σκεφτουν σοβαρα στα καλαβρυτα. 4 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Krits 1,239 Report post Posted November 29, 2017 Κάτσε να δούμε τι καιρό θα κάνει έως την προσεχή Δευτέρα .... αν κρατήσει ανεβαίνω μεσοβδόμαδα, αναρτώ diagonal τα σκι στο σακκίδιο και βουρρρρρρρρρρ 2 Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted November 29, 2017 Ρε σείς, σαν να έριξε πολύ χιονάκι..!! Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Share this post Link to post Share on other sites
Κώστας Πολίτης 1,296 Report post Posted November 29, 2017 Δυστυχώς (αν δεν γίνει κάποια ευχάριστη έκπληξη) θα φάει αρκετή βροχή μάλλον το ΠΣΚ. Και από εβδομάδα που θα έχουμε καλές θερμοκρασίες, δεν θα έχουμε τόσο υετό μάλλον. Ακόμα είναι νωρίς βέβαια.. θα δείξει. Αν γίνει η ευχάριστη έκπληξη πάντως ...μεσοβδόμαδα κανονίζουμε carpooling 1 Share this post Link to post Share on other sites