Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
ashbury

Χ.κ Καλαβρύτων 2017-18

Recommended Posts

post-911-0-40412100-1512035467_thumb.jpg

 

 

 

 

 

Κάτσε να δούμε τι καιρό θα κάνει έως την προσεχή Δευτέρα .... αν κρατήσει ανεβαίνω μεσοβδόμαδα, αναρτώ diagonal τα σκι στο σακκίδιο και βουρρρρρρρρρρ

 

 

τα φαρδια να παρεις....

 

 

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ στο ΄πα ανέβα για χτες

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

attachicon.gifartemis.jpg

 

 

 

 

 

 

 

τα φαρδια να παρεις....

 

 

:popo::LMAO::LMAO::LMAO: φαγωθήκατεεεεεεε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρε και το μαγιο...

 

 

post-911-0-76118500-1512043033_thumb.jpg

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε καμμενοι..... Ουτε Δεκεμβριος δεν εχει μπει....... :shuriken:

  • Like 4

Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

σημασια εχει οτι θα ανοιξει.....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνα με την ιστοσελιδα του κλαουδατου η προγραμματισμενη ωρα αφιξης στο χκκ ειναι 10 το πρωι σε αντιθεση με τον παρνασσο που ειναι 8,45.....


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνα με την ιστοσελιδα του κλαουδατου η προγραμματισμενη ωρα αφιξης στο χκκ ειναι 10 το πρωι σε αντιθεση με τον παρνασσο που ειναι 8,45.....

 

Μάλλον θα πάει πιο αργά στην Ολυμπία Οδό για να ισοφαρίσει τα διόδια :animier:

 

:shuriken:

  • Like 1

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνα με την ιστοσελιδα του κλαουδατου η προγραμματισμενη ωρα αφιξης στο χκκ ειναι 10 το πρωι σε αντιθεση με τον παρνασσο που ειναι 8,45.....

 

Ναι, αλλά σκέψου ότι αυτό που πάει Καλάβρυτα ανεβαίνει στον κόμβο Βαρυμπόμπης για να ξανακατέβει στη Λεωφόρο Καβάλας, ενώ το άλλο φεύγει κατευθείαν για Παρνασσό. Τα εξτρά χιλιόμετρα στον αστικό ιστό δικαιολογούν την μια εξτρά ώρα...

  • Like 5

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας το κάνει ανάποδα. Το να φτάνει 10:00 πάντος είναι αποτρεπτικό για κάποιους.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 5

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν φτανει 10.00 τι ωρα θα ξεκιναει καποιος το σκι κυριως τα σαββατοκυριακα ??

 

10.30 με 11.00 ??

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί να μην έχει άμεση σχέση με το χιονοδρομικό,

αλλά θα ήταν καλό να μην ξεχνάμε την σημερινή ημέρα.

το ολοκαύτωμα των Καλαβρύτων, που έγινε σαν σήμερα,

13 Δεκέμβρη του 1943, από τους Ναζί του Χίτλερ.

Και για να είμαι πιο σωστός κορυφώθηκε σαν σήμερα

με το ολοκαύτωμα των Καλαβρύτων, αφού πρώτα,

και από τους αρχές του Δεκέμβρη, είχαν την ίδια «τύχη»

πολλά χωριά της επαρχίας των Καλαβρύτων.

 

Όσοι προτίθεστε να επισκεφθείτε τα Καλάβρυτα και "νιώθετε"

αξίζει την επίσκεψή σας τόσο ο τόπος εκτέλεσης, στον λόφο του Κάπη,

όσο και το Μουσείο Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος.

 

Δείτε σχετικά και εδώ.

 

Τέλος του Off topic.

  • Like 16

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.imerodromos.gr/kalavryta-1943-mia-sfagi-anexileoti/

 

 

Περσυνο αρθρο που βασιζεται βασικα σε παλια αρθρα του... ριζοσπαστη αλλα που περιεχει σημαντικες...λεπτομερειες και ειναι αρκετα αντικειμενικο.

Οσο μπορει ναναι αντικειμενικη η ιστορια....

 

 

Ανατριχιαστικη λεπτομερεια

Στο ξενοδοχειο χελμος εχω μεινει...

Δεν μου ειπε κανεις τιποτα, δεν θυμαμαι αν εστω ειχε καποια πλακα απ εξω που να το λεει....

Edited by vro
  • Like 4

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα Ski Bus Κλαουδάτος και για τη νέα σεζόν 2017-18 ισχύει έκπτωση 20% στο εισιτήριο της διαδρομής με την επίδειξη της κάρτας του Snowclub. Δηλαδή από 15€ το εισιτήριο για τα μέλη του ΕΣΤΟΥΧ κοστίζει 12€.

 

Επίσης στις ενοικιάσεις των καταστημάτων Κλαουδάτος σε Δίστομο και Καλάβρυτα ισχύουν εκπτώσεις 20% από τις τιμές τιμοκαταλόγου, άσχετα εάν θα μεταβείτε σε αυτό με το Ski Bus ή με το αυτοκίνητό σας.

Αναλυτικά οι τιμές των ενοικιάσεων

Σαββατοκύριακα & αργίες: Ski set 9,6€ - Snowboard set 12€

Καθημερινές: Ski set 7,2€ - Snowboard set 9,6€

 

Τέλος σας υπενθυμίζω ότι όλοι οι πελάτες των Ski Bus Κλαουδάτος απολαμβάνουν ειδικών εκπτώσεων στις ημερήσιες κάρτες των ΧΚ Παρνασσού και Καλαβρύτων.

Αναλυτικά

Παρνασσός: 20€ κάθε μέρα.

Καλάβρυτα: Σαββατοκύριακα & αργίες 15€ και καθημερινές 10€

 

Πληροφορίες για τις ώρες και τις στάσεις στο: www.klaoudatos.gr

Κρατήσεις θέσεων στα τηλέφωνα: 210 5763935, 9636645853, 6989642562 (what’s up)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο καιρός παίζει μαζί μας μου φαίνεται...

Θα φάει πολύ βροχή το βουνό και με το που πέφτει η θερμοκρασία σταματούν τα φαινόμενα.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τί 'χες γιάννη, τι 'χα πάντα...


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σάββατο πρωί 16-12-2017 ο Σπυρόπουλος ήταν φιλοξενούμενος στα Παραπολιτικά FM.

Βεβαίως έκανε promotion Στο ΧΚΚ (τη δουλειά του έκανε ο άνθρωπος), εστίασε όμως κυρίως στα συνολικά πακέτα χιονοδρομίας-διαμονής-φαγητού που προσφέρει το ΧΚΚ.
Και φυσικά στη δυνατότητα να αγοράσει κάποιος ετήσια κάρτα από τον Αύγουστο με μειωμένη τιμή.

  • Like 2

Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία.

 

Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μιας και δεν έχω δει postαρισμένο, στο forum του Συλλόγου μας,
τον τιμοκατάλογο του Χ.Κ. Καλαβρύτων για την νέα σαιζόν, βουαλά.


 

Παρακάτω θα βρείτε τους ισχύοντες τιμοκαταλόγους

του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτω

για τη Χιονοδρομική Περίοδο 2017-2018.


XKK-Timokatalogos-2017-18_1.jpg
ΠΡΟΣΟΧΗ:

Το χρονικό διάστημα 23/12/2017 έως 07/01/2018

καθώς και ΟΛΑ ΤΑ Σ/Κ & ΟΙ ΑΡΓΙΕΣ θεωρούνται «ΥΨΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ».

Όλες οι άλλες ημέρες της σεζόν θεωρείται ότι εμπίπτουν στην «ΧΑΜΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟ».

ΕΤΗΣΙΑ ΚΑΡΤΑ 2017-2018
  • Έκπτωση στο χιονοδρομικό λεωφορείο 12€ από 15€
  • Έκπτωση στο σαλέ 20%

Ακολουθεί και ο τιμοκατάλογος του καταστήματος του Χ.Κ.Κ.

στο Ξερόκαμπο, στη βάση του χιονοδρομικού.

XKK-Timokatalogos-2017-18_Katastima.jpg

Επίσης, αναφέρουν στην ιστοσελίδα τους:

Εκτός από τα εκδοτήρια στον χώρου του Χιονοδρομικού Κέντρου,
μπορείτε να προμηθευτείτε το εισιτήριο σας
από το παράρτημα - εκδοτήρια του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων (Χ.Κ.Κ.)
που βρίσκονται στην κεντρική πλατεία των Καλαβρύτων, απέναντι από την εκκλησία,
επί της οδού Αγ. Αλεξίου - έναντι του ταχυδρομείου (ΕΛΤΑ).
Η είσοδος του καταστήματος μας είναι από την κεντρική πλατεία.

Παρατήρηση: Στα εκδοτήρια του Χιονοδρομικού που βρίσκονται στην κεντρική πλατεία Καλαβρύτων
δεχόμαστε συναλλαγές μόνο με κάρτες και όχι με μετρητά.

 

ekdotiria-kalavryta0-1024x768.jpg

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρατήρηση: Στα εκδοτήρια του Χιονοδρομικού που βρίσκονται στην κεντρική πλατεία Καλαβρύτων
δεχόμαστε συναλλαγές μόνο με κάρτες και όχι με μετρητά.

 

Πρωτοφανές!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρατήρηση: Στα εκδοτήρια του Χιονοδρομικού που βρίσκονται στην κεντρική πλατεία Καλαβρύτων

δεχόμαστε συναλλαγές μόνο με κάρτες και όχι με μετρητά.

 

Πρωτοφανές!

Δεν είναι κακό! Δεν χρειάζεται να κουβαλάνε ταμείο! Edited by Blackman
  • Like 1

<p class='bbc_center'><span style='color: #0000FF'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'><a href='http://twowheelsonthenet.blogspot.com/'class='bbc_url' title='Εξωτερικός σύνδεσμος' rel='nofollow external'>Two-Wheels on the Ne</a>t</strong></span></span></p>

<p class='bbc_center'> </p>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θέμα είναι , η έναρξη λειτουργειας του ταμείου να είναι 8:00 (ή και πιο νωρίς) αλλιώς δώρον αδωρον,και προβλέπω ουρές και τρενακια στην διαδρομή για το χιονοδρομικο.Μιλάω μόνο για την έναρξη αλλιώς σαν ιδέα διευκολύνει πολύ.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

τουλαχιστον θα γλυτωνεις την αναβαση γιατι λογικα πρεπει να ξερουν αν θα ανοιξει και

 

ποιους αναβατηρες η οχι.....ειναι και αυτο κατι

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ξερουν στις 9...

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μέσα στις προσφορές της Vodafone 1+1 ισχύει και το παρακάτω:

1+1 SKI PASS δώρο από το χιονοδρομικό κέντρο στα ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ. Η προσφορά ισχύει καθημερινά.

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Casavant77
      Casavant77
      (42 years old)
    2. frodo512
      frodo512
      (55 years old)
    3. vbessas88
      vbessas88
      (38 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,796
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,729
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    prsilo
    Joined
×
×
  • Create New...