vro 10,263 Report post Posted November 30, 2017 Κάτσε να δούμε τι καιρό θα κάνει έως την προσεχή Δευτέρα .... αν κρατήσει ανεβαίνω μεσοβδόμαδα, αναρτώ diagonal τα σκι στο σακκίδιο και βουρρρρρρρρρρ τα φαρδια να παρεις.... 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 30, 2017 Εγώ στο ΄πα ανέβα για χτες 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Krits 1,239 Report post Posted November 30, 2017 artemis.jpg τα φαρδια να παρεις.... φαγωθήκατεεεεεεε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted November 30, 2017 Παρε και το μαγιο... 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted November 30, 2017 Dislike!!!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted November 30, 2017 Ρε καμμενοι..... Ουτε Δεκεμβριος δεν εχει μπει....... 4 Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted December 2, 2017 σημασια εχει οτι θα ανοιξει..... 1 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 2, 2017 Συμφωνα με την ιστοσελιδα του κλαουδατου η προγραμματισμενη ωρα αφιξης στο χκκ ειναι 10 το πρωι σε αντιθεση με τον παρνασσο που ειναι 8,45..... <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted December 2, 2017 Συμφωνα με την ιστοσελιδα του κλαουδατου η προγραμματισμενη ωρα αφιξης στο χκκ ειναι 10 το πρωι σε αντιθεση με τον παρνασσο που ειναι 8,45..... Μάλλον θα πάει πιο αργά στην Ολυμπία Οδό για να ισοφαρίσει τα διόδια 1 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted December 2, 2017 Συμφωνα με την ιστοσελιδα του κλαουδατου η προγραμματισμενη ωρα αφιξης στο χκκ ειναι 10 το πρωι σε αντιθεση με τον παρνασσο που ειναι 8,45..... Ναι, αλλά σκέψου ότι αυτό που πάει Καλάβρυτα ανεβαίνει στον κόμβο Βαρυμπόμπης για να ξανακατέβει στη Λεωφόρο Καβάλας, ενώ το άλλο φεύγει κατευθείαν για Παρνασσό. Τα εξτρά χιλιόμετρα στον αστικό ιστό δικαιολογούν την μια εξτρά ώρα... 5 Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted December 2, 2017 Ας το κάνει ανάποδα. Το να φτάνει 10:00 πάντος είναι αποτρεπτικό για κάποιους. Sent from my iPhone using Tapatalk 5 Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted December 2, 2017 αν φτανει 10.00 τι ωρα θα ξεκιναει καποιος το σκι κυριως τα σαββατοκυριακα ?? 10.30 με 11.00 ?? 4 Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted December 13, 2017 Μπορεί να μην έχει άμεση σχέση με το χιονοδρομικό, αλλά θα ήταν καλό να μην ξεχνάμε την σημερινή ημέρα. το ολοκαύτωμα των Καλαβρύτων, που έγινε σαν σήμερα, 13 Δεκέμβρη του 1943, από τους Ναζί του Χίτλερ. Και για να είμαι πιο σωστός κορυφώθηκε σαν σήμερα με το ολοκαύτωμα των Καλαβρύτων, αφού πρώτα, και από τους αρχές του Δεκέμβρη, είχαν την ίδια «τύχη» πολλά χωριά της επαρχίας των Καλαβρύτων. Όσοι προτίθεστε να επισκεφθείτε τα Καλάβρυτα και "νιώθετε" αξίζει την επίσκεψή σας τόσο ο τόπος εκτέλεσης, στον λόφο του Κάπη, όσο και το Μουσείο Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος. Δείτε σχετικά και εδώ. Τέλος του Off topic. 16 «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 13, 2017 (edited) http://www.imerodromos.gr/kalavryta-1943-mia-sfagi-anexileoti/ Περσυνο αρθρο που βασιζεται βασικα σε παλια αρθρα του... ριζοσπαστη αλλα που περιεχει σημαντικες...λεπτομερειες και ειναι αρκετα αντικειμενικο. Οσο μπορει ναναι αντικειμενικη η ιστορια.... Ανατριχιαστικη λεπτομερεια Στο ξενοδοχειο χελμος εχω μεινει... Δεν μου ειπε κανεις τιποτα, δεν θυμαμαι αν εστω ειχε καποια πλακα απ εξω που να το λεει.... Edited December 13, 2017 by vro 4 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 14, 2017 Στα Ski Bus Κλαουδάτος και για τη νέα σεζόν 2017-18 ισχύει έκπτωση 20% στο εισιτήριο της διαδρομής με την επίδειξη της κάρτας του Snowclub. Δηλαδή από 15€ το εισιτήριο για τα μέλη του ΕΣΤΟΥΧ κοστίζει 12€. Επίσης στις ενοικιάσεις των καταστημάτων Κλαουδάτος σε Δίστομο και Καλάβρυτα ισχύουν εκπτώσεις 20% από τις τιμές τιμοκαταλόγου, άσχετα εάν θα μεταβείτε σε αυτό με το Ski Bus ή με το αυτοκίνητό σας. Αναλυτικά οι τιμές των ενοικιάσεων Σαββατοκύριακα & αργίες: Ski set 9,6€ - Snowboard set 12€ Καθημερινές: Ski set 7,2€ - Snowboard set 9,6€ Τέλος σας υπενθυμίζω ότι όλοι οι πελάτες των Ski Bus Κλαουδάτος απολαμβάνουν ειδικών εκπτώσεων στις ημερήσιες κάρτες των ΧΚ Παρνασσού και Καλαβρύτων. Αναλυτικά Παρνασσός: 20€ κάθε μέρα. Καλάβρυτα: Σαββατοκύριακα & αργίες 15€ και καθημερινές 10€ Πληροφορίες για τις ώρες και τις στάσεις στο: www.klaoudatos.gr Κρατήσεις θέσεων στα τηλέφωνα: 210 5763935, 9636645853, 6989642562 (what’s up) 2 Share this post Link to post Share on other sites
Κώστας Πολίτης 1,296 Report post Posted December 14, 2017 Ο καιρός παίζει μαζί μας μου φαίνεται... Θα φάει πολύ βροχή το βουνό και με το που πέφτει η θερμοκρασία σταματούν τα φαινόμενα. 1 Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted December 14, 2017 Τί 'χες γιάννη, τι 'χα πάντα... "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
MAC 1,032 Report post Posted December 17, 2017 Σάββατο πρωί 16-12-2017 ο Σπυρόπουλος ήταν φιλοξενούμενος στα Παραπολιτικά FM.Βεβαίως έκανε promotion Στο ΧΚΚ (τη δουλειά του έκανε ο άνθρωπος), εστίασε όμως κυρίως στα συνολικά πακέτα χιονοδρομίας-διαμονής-φαγητού που προσφέρει το ΧΚΚ. Και φυσικά στη δυνατότητα να αγοράσει κάποιος ετήσια κάρτα από τον Αύγουστο με μειωμένη τιμή. 2 Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία. Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.- Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted December 17, 2017 Και μιας και δεν έχω δει postαρισμένο, στο forum του Συλλόγου μας,τον τιμοκατάλογο του Χ.Κ. Καλαβρύτων για την νέα σαιζόν, βουαλά. Παρακάτω θα βρείτε τους ισχύοντες τιμοκαταλόγους του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτω για τη Χιονοδρομική Περίοδο 2017-2018. ΠΡΟΣΟΧΗ: Το χρονικό διάστημα 23/12/2017 έως 07/01/2018 καθώς και ΟΛΑ ΤΑ Σ/Κ & ΟΙ ΑΡΓΙΕΣ θεωρούνται «ΥΨΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ». Όλες οι άλλες ημέρες της σεζόν θεωρείται ότι εμπίπτουν στην «ΧΑΜΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟ». ΕΤΗΣΙΑ ΚΑΡΤΑ 2017-2018Έκπτωση στο χιονοδρομικό λεωφορείο 12€ από 15€Έκπτωση στο σαλέ 20% Ακολουθεί και ο τιμοκατάλογος του καταστήματος του Χ.Κ.Κ. στο Ξερόκαμπο, στη βάση του χιονοδρομικού. Επίσης, αναφέρουν στην ιστοσελίδα τους: Εκτός από τα εκδοτήρια στον χώρου του Χιονοδρομικού Κέντρου,μπορείτε να προμηθευτείτε το εισιτήριο σαςαπό το παράρτημα - εκδοτήρια του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων (Χ.Κ.Κ.)που βρίσκονται στην κεντρική πλατεία των Καλαβρύτων, απέναντι από την εκκλησία,επί της οδού Αγ. Αλεξίου - έναντι του ταχυδρομείου (ΕΛΤΑ).Η είσοδος του καταστήματος μας είναι από την κεντρική πλατεία.Παρατήρηση: Στα εκδοτήρια του Χιονοδρομικού που βρίσκονται στην κεντρική πλατεία Καλαβρύτωνδεχόμαστε συναλλαγές μόνο με κάρτες και όχι με μετρητά. 7 «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
flocon 674 Report post Posted December 17, 2017 Παρατήρηση: Στα εκδοτήρια του Χιονοδρομικού που βρίσκονται στην κεντρική πλατεία Καλαβρύτωνδεχόμαστε συναλλαγές μόνο με κάρτες και όχι με μετρητά. Πρωτοφανές! Share this post Link to post Share on other sites
Blackman 2,613 Report post Posted December 17, 2017 (edited) Παρατήρηση: Στα εκδοτήρια του Χιονοδρομικού που βρίσκονται στην κεντρική πλατεία Καλαβρύτων δεχόμαστε συναλλαγές μόνο με κάρτες και όχι με μετρητά. Πρωτοφανές! Δεν είναι κακό! Δεν χρειάζεται να κουβαλάνε ταμείο! Edited December 17, 2017 by Blackman 1 <p class='bbc_center'><span style='color: #0000FF'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'><a href='http://twowheelsonthenet.blogspot.com/'class='bbc_url' title='Εξωτερικός σύνδεσμος' rel='nofollow external'>Two-Wheels on the Ne</a>t</strong></span></span></p> <p class='bbc_center'> </p> Share this post Link to post Share on other sites
Snowligan 182 Report post Posted December 17, 2017 Το θέμα είναι , η έναρξη λειτουργειας του ταμείου να είναι 8:00 (ή και πιο νωρίς) αλλιώς δώρον αδωρον,και προβλέπω ουρές και τρενακια στην διαδρομή για το χιονοδρομικο.Μιλάω μόνο για την έναρξη αλλιώς σαν ιδέα διευκολύνει πολύ. 1 Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted December 17, 2017 τουλαχιστον θα γλυτωνεις την αναβαση γιατι λογικα πρεπει να ξερουν αν θα ανοιξει και ποιους αναβατηρες η οχι.....ειναι και αυτο κατι 1 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 17, 2017 Το ξερουν στις 9... 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted December 17, 2017 Μέσα στις προσφορές της Vodafone 1+1 ισχύει και το παρακάτω: 1+1 SKI PASS δώρο από το χιονοδρομικό κέντρο στα ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ. Η προσφορά ισχύει καθημερινά. 6 Share this post Link to post Share on other sites