Jump to content
Χρήστος Λάππας

Ηλεκτρικά Πατίνια

Recommended Posts

Η ιδέα ήταν απλή. Έχοντας δει στη Θεσσαλονίκη τα πράσινα πατίνια της Lime που έχουν κατακλύσει την Ευρώπη και τους κατοίκους της συμπρωτεύουσας να γίνονται «Ευρωπαίοι» αρκετούς μήνες νωρίτερα από τους Αθηναίους, η αλήθεια είναι ότι είχαμε ζηλέψει. Από τα μέσα του Γενάρη, όμως, τα πατίνια κατέβηκαν στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας και μπορούμε να τα συναντήσουμε παντού! Κι όταν λέμε παντού, το εννοούμε κυριολεκτικά, αφού μόλις κάποιος κάνει τη βόλτα του μπορεί να παρκάρει το ηλεκτρονικό πατίνι του όπου επιθυμεί, καθώς δεν υπάρχουν συγκεκριμένα σημεία στάθμευσης. Η διαδικασία έχει ως εξής...

 

8f54ebf2cff178c9d81f86d37ab8b634.jpg

 

Αρχικά κατέβασα την εφαρμογή της Lime και βρήκα το πιο κοντινό πατίνι στην τοποθεσία μου. Στη συνέχεια πρόσθεσα τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας με τα οποία γίνεται η πληρωμή και με 1 Ευρώ το ξεκλείδωσα. Μπορεί να μην έχω ιδέα ούτε από ποδήλατο, αλλά μέσα σε 5 λεπτά έλυσα το θέμα της ισορροπίας και στα επόμενα 5 κι εκείνο της ταχύτητας, μια και στην αρχή μάλλον το παράκανα με το γκάζι.

 

b33a8007942e7fd5b85f64e6d277ac10.jpg

 

Κάθε 1 λεπτό που διένυσα, κόστιζε 15 σεντς, οπότε για μικρές αποστάσεις τα πατίνια φαντάζουν ιδανική λύση. Πιάνουν ταχύτητα μέχρι 25 χλμ./ώρα και είναι διαθέσιμα στην πόλη από τις 8 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ. Η συντήρηση, η επαναφόρτιση και η επανατοποθέτηση των ηλεκτρικών πατινιών γίνεται στη συνέχεια από την ίδια την εταιρεία, η οποία όπως μας εξήγησε o Operations Manager, Νίκος Χατζηδάκης, είναι αρκετά ευχαριστημένη από τα πρώτα νούμερα χρηστών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, για να συμπληρώσει ότι οι κάτοικοι έχουν αγκαλιάσει την ιδέα της έξυπνης κινητικότητας.

 

3fd1962db54a79513dd9a1e3e2c05ad7.jpg

 

Πίσω στη βόλτα μας, από το Σύνταγμα ακόμη, με το που ξεκίνησα να ρολάρω, με σταμάτησαν περισσότερες από 10 φορές να με ρωτήσουν τι και πώς, ενώ οι περισσότεροι, αν και εντυπωσιάστηκαν με τα ηλεκτρονικά πατίνια, δεν ενθουσιάστηκαν το ίδιο και με την τιμή, αφού σε μεγαλύτερες αποστάσεις αυτή ξεφεύγει (π.χ. για μια ώρα χρειάζεσαι 10 ευρώ).

 

46667a286cfbd6ca44a7188946502ae1.jpg

 

Η βόλτα στην Πλάκα με το πατίνι ήταν αεράτη. Μέσα σε 10 λεπτά είχα φτάσει, κάτι που στην τσέπη σημαίνει κόστος δυόμισι ευρώ (1 ευρώ ξεκλείδωμα + 1,5 ευρώ τα δέκα λεπτά). Αν συνυπολογίσουμε τη φιγούρα που κάνεις σε ένα πατίνι σε σχέση με την μπροστινή θέση ενός ταξί, την οικονομία και φυσικά την άσκηση, τότε για αποστάσεις σαν και αυτήν δεν τίθεται δίλημμα. Ιδιαίτερα όταν τα καιρικά φαινόμενα με τα ευφάνταστα ονόματα εγκαταλείψουν την Αθήνα.

 

db199047317b76f09a9f8457cfca7046.jpg

 

Κατά τη διάρκεια της διαδρομής επιτρέπεται η στάση, με την «ταρίφα» να σταματά να χρεώνει και το πατίνι να παραμένει κλειδωμένο για τον κάτοχό του, και φυσικά δεν χρειάζεται να το αφήσεις εκεί που το πήρες. Φτάνοντας στον προορισμό μου, σταμάτησα τη χρέωση και το πάρκαρα. Στη συνέχεια, το σύστημα GPS που έχει καθένα από τα εκατοντάδες πατίνια που είναι εγκατεστημένα ως τώρα στην Αθήνα το καταχωρεί στην εφαρμογή ως διαθέσιμο και μια νέα βόλτα είναι έτοιμη να ξεκινήσει.

 

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/life/urban-culture/athens/516959_odigisame-ta-prasina-patinia-poy-gemisan-tin-athina?platform=hootsuite

 

Κειμενο: Νίκος Παπαηλιού

Φωτογραφίες: Θανάσης Καρατζάς

  • Like 6

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και με αυτή την ευκαιρία να πω ότι έχω προπαραγγείλει το δικό μου ηλεκτρικό πατίνι, καθώς έψαχνα εδώ και καιρό τρόπο να μειώσω το κόστος της καθημερινής μετακίνησης προς και από την δουλειά.

 

Στις αρχές της χρονιάς κάλυπτα τα 9,5+9,5 χιλιόμετρα αρκετά συχνά με το ποδήλατο, αλλά δεν είναι εύκολη λύση καθώς φτάνεις ιδρωμένος και κουρασμένος, πρέπει να αλλάζεις ρούχα κλπ.

 

Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα με φάνε λάχανο στις πρώτες μέρες και ότι η απόσβεση των 540 Ευρώ (5 γεμίσματα στο αυτοκίνητο ουσιαστικά) θα γίνει σχετικά γρήγορα. Ίδωμεν!

  • Like 6

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλοτάξιδο και προσεχτικά!

 

5 γεμίσματα; Αουτς!

 

Πάντως αυτά του lime που γράφει το άρθρο είναι εξαιρετικά βολικά αν πρέπει να κινηθείς στο ευρύτερο κέντρο σε πολλά σημεία μέσα σε μια μέρα! Μου έχουν λύσει τα χέρια!

 

Βέβαια οι δρόμοι και οι οδηγοί το κάνουν το 2ο extreme sport που ασχολούμαι..

  • Like 4

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτή ήταν και η δίκη μου σκέψη.

 

Εν τω μεταξύ, το πατίνι δεν το παίρνεις απλά μέσα στο μέτρο όπως το ποδήλατο, αλλά και μέσα στο λεωφορείο αν χρειαστεί (αυτό που παρηγγειλα διπλώνει), μέσα στον χώρο της δουλειάς σου ώστε να μην ανησυχεις ότι θα στο κλέψουν κλπ.

 

Για κοντινές διαδρομές δείχνει ιδανικό. Και βέβαια είναι απείρως πιο φιλικό στο περιβάλλον από το αυτοκίνητο μου.

  • Like 1

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή δυστυχώς βλέπουμε τα πατίνια να κυκλοφορούν παντού, νομίμως ή παρανόμως ακόμη και σε κεντρικές αρτηρίες, φοβάμαι ότι -με δεδομένο τον σεβασμό του Έλληνα οδηγού- δεν θα αργήσουμε να θρηνήσουμε θύματα και να έρθει το κράτος κι η τροχαία να τα απαγορεύσει στους δρόμους... Τί μπορούμε να κάνουμε για να εξαπλωθεί το πατίνι και στην πόλη της Αθήνας;

 

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Petros Tsantilas

 

A ski won't change your life...

unless you ride it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όσες υποδομες (δρόμους, πάρκινγκ, γκαράζ) και να φτιάξουμε, νομίζω ότι είναι απολύτως σαφές ότι η Αθήνα δεν έχει χώρο για αλλά αυτοκίνητα. Κάθε αυτοκίνητο που δεν κυκλοφορεί στους δρόμους επειδή ο ιδιοκτητης του βρήκε άλλο τρόπο μετακίνησης είναι κέρδος για όλους μας.

  • Like 2

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα πατίνια αυτή τη στιγμή κινούνται στο κενό του νόμου και πάνω σε ανεπαρκείς υποδομές. Αντί να προχωράμε σε απαγορεύσεις/υπαγορεύσεις συμφερόντων, είναι αφορμή και ευκαιρία να ξαναδούμε τις πόλεις μας ως προς τις προτεραιότητες σχεδιασμού τους συνολικά. Η κατεύθυνση θα πρέπει να είναι προς τα ηπιότερα μέσα μετακίνησης, που άρα θα ευνοούν αυτόματα και τα πατίνια.

 

Sent from my SM-G903F using Tapatalk

  • Like 6

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρηστο, εχω τολμησει και εγω να παω 5-6 φορες στη δουλεια με το ποδηλατο. Το ξανασκεφτηκα και το παρατησα. Κινδυνευεις διαρκως!!!!!!! Δυστυχως δεν εχουμε γενικη παιδεία, ποσο μαλλον οδηγικη......... Μεγαλη ΠΡΟΣΟΧΗ στη ζουγκλα των Ελληνικων δρομων.............!!!!!

  • Like 3

Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιο πατινι παραγγειλες;

Εγω ψηνομαι για το xiaomi ή το καινουργιο pro με 300w κινητηρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εγώ όσο το πάλεψα με το ποδήλατο για τη δουλειά το παράτησα γιατί μου φαινόταν επικίνδυνο. Το πατίνι μου φαίνεται ακόμα πιο επικίνδυνο με τους δρόμους και τους κάφρους που έχουμε Η μηχανή μου φαίνεται πολύ πιο ασφαλής και σε αυτήν ποντάρω κάνοντας το σταυρό μου.

 

Γενικά η εμπειρία μου έχει δείξει ότι όσο πιο πολύ γκάζι έχεις (ή σε πετάλι ή μοτερ) να "ξεφύγεις" από την επικίνδυνη κατάσταση που πάει να διαμορφωθεί ανά πάσα στιγμή τόσο πιο ασφαλής είσαι. Με αργό παπί για παράδειγμα νιώθω πολύ πιο κίνδυνο από ότι με 300κυβικά. Για αυτό και το πατίνι και το ποδήλατο το τρέμω.

 

Στον ίδιο παραλληλισμό...στο χιονοδρομικό νιώθω ασφαλής όταν κανένας δεν πάει πιο γρήγορα από εμένα. Αν δω πιο ψηλά από εμένα κάνα χάρο, σταματάω στην άκρη περνάει και συνεχίζω.

 

Πράγματι η Αθήνα πρέπει να ποντάρει να τονώσει και να κάνει ασφαλή την κίνηση μοτοσυκλετών ποδηλάτων και πατινιών ώστε να μειωθεί πολύ το κυκλοφοριακό. Φυσικά αν μπορείς και έχεις πεζοδρόμια και ποδηλατόδρομο στη διαδρομή σου όπως κάθε πολιτισμένη πόλη του κόσμου θα είχα ήδη αγοράσει ένα πατίνι ή θα επένδυα σε ηλεκτρικό ποδήλατο.

 

Έχεις απόλυτο δίκιο πάντως, όσες μέρες πάω με το αμάξι στο γραφείο (κυρίως γιατί κρυώνω ή γιατί θέλω να κουβαλάω αλεξίπτωτο) ντρέπομαι που θέλω 1+ τόνο και πιάνω 2 επί 5 μέτρα χώρο για ένα άτομο επιβαρύνοντας το κυκλοφοριακό.

 

Το νου σας όλοι πάνε με πιο πολλά από εσάς και μερικοί από αυτούς δεν βλέπουν....

 

Αλήθεια ποδήλατο με ηλεκτρική υποβοήθηση γιατί δεν σου έκανε σαν επιλογή?

 

Υ.Γ. Όποτε θες να σου δανείσω το yaris hybrid να δώσεις την bmw να παραγγείλεις ένα.

Edited by ΜΙΚ
  • Like 2

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιχάλη ο λόγος που προτίμησα το ηλεκτρικό πατίνι είναι καθαρά ο μικρότερος όγκος του που σημαίνει ότι μπορώ να το παίρνω εύκολα μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά και σε λεωφορεία και κτήρια αν χρειαστεί.

  • Like 1

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ και μια εβδομάδα κυκλοφορώ με xiaomi 250₩σούπερ για πόλη σαν τον Βολο

 

Στάλθηκε από το SM-G390F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο λόγος που το προτίμησα σε σχεση με ηλεκτρικό ποδήλατο:

 

ee98896a5e59997ed1876111a895a087.jpg

 

6fc595cadc2f632c2356814f41c2f78f.jpg

 

Το παίρνεις παντού μαζί σου! Πρώτη μέρα σήμερα και έφτασα στη δουλειά χωρίς κανένα πρόβλημα, κυριλέ και ξεκούραστα.

 

Σκεφτομαι να βάλω ακόμα 200 ευρώ για το επιπλέον battery pack που δίνει αλλά 5 χιλιόμετρα ταχύτητα και καμία δεκαριά χιλιόμετρα παραπάνω αυτονομία, αλλά μπορεί και να μη χρειαστεί τελικά.

  • Like 3

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο λόγος που το προτίμησα σε σχεση με ηλεκτρικό ποδήλατο:

 

ee98896a5e59997ed1876111a895a087.jpg

 

6fc595cadc2f632c2356814f41c2f78f.jpg

 

Το παίρνεις παντού μαζί σου! Πρώτη μέρα σήμερα και έφτασα στη δουλειά χωρίς κανένα πρόβλημα, κυριλέ και ξεκούραστα.

 

Σκεφτομαι να βάλω ακόμα 200 ευρώ για το επιπλέον battery pack που δίνει αλλά 5 χιλιόμετρα ταχύτητα και καμία δεκαριά χιλιόμετρα παραπάνω αυτονομία, αλλά μπορεί και να μη χρειαστεί τελικά.

Βάλε κάμερα στο κράνος , να δούμε διαδρομή και ποσΟ σε υπολογίζουν ΙΧ και δίκυκλα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σκεφτομαι να βάλω ακόμα 200 ευρώ για το επιπλέον battery pack που δίνει αλλά 5 χιλιόμετρα ταχύτητα και καμία δεκαριά χιλιόμετρα παραπάνω αυτονομία, αλλά μπορεί και να μη χρειαστεί τελικά.

Ευτυχώς που πήρα τον φορτιστή στο σακίδιο. Όταν έφτασα στο φροντιστήριο είχε πέσει στο 57% (από 100%). Λέω νταξ, μας φτάνει για να γυρίσουμε, αλλά για τον φόβο των Ιουδαίων ας το φορτίσω και στη δουλειά. Όταν επέστρεψα σπίτι είχε φτάσει στο... 27% (από 100% και πάλι). Περισσότερες οι ανηφόρες στην επιστροφή γαρ. Δεν με βλέπω να το γλιτώνω το δεύτερο battery pack...

  • Like 2

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω την εντυπωση γενικα οτι η τεχνολογια (διαρκεια,ογκος,βαρος) στις μπαταριες ειναι πολυυυυυυυυ πισω απο τις αναγκες της συγχρονης εποχης. Ενας λογος για τον οποιο οταν επιλεγω να αγορασω κατι, π.χ. κινητο, κοιταω πανω απο ολα την μπαταρια. Ενας λόγος που δεν θα αγοραζα τωρα ηλεκτρικο (ή υβριδικο) αυτοκινητο......


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
στην αρχη σκεφτομουνα και εγω να πηγαινο με ποδηλατο...αλλα ειδικα το καλοκαιρι θα πρεπει να κανο ντουζ να αλλαζω κλπ...

μετα σκεφτηκα το πατινι (ηλεκτρικο)....αυτο που πηρε ο Χρηστος


αλλα θα πρεπει να πασαλειβομαι με αντιηλιακα κλπ κλπ...


οποτε παλι με το αμαξι...δεν γουσταρω καθολου γαιτι για 8 χλμ θελw 20-30 λεπτα λογω κινησης ενω αν δεν εχει κινηση κανω 5 λεπτα... αλλα τι να κανω...


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλή φάση το πατίνι...εάν δεν καβαλούσα μηχανάκι - μηχανή ίσως να το προτιμούσα ακόμα και για το νησί. Αλλά στα μάτια μου τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα κλασσικό παπί....

Για κάποιον που δεν είναι μηχανόβιος και η δουλειά του βρίσκεται σε μία νορμάλ απόσταση από το σπίτι του είναι μία καλή εναλλακτική λύση. Το θέμα είναι ότι εκτός από την ανύπαρκτη οδηγική μας παιδεία έχουμε και χάλια δρόμους. Αλήθεια κανά τέτοιο εργαλείο λίγο πιο κρος φάση βγαίνει?


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites
κακα τα ψεματα...το ηλεκτρικο πατινι δεν φτιαχτηκε για χωρες οπου ο δρομος οδηγησης ειναι Βιετναμ....

ειναι ιδανικο για καποιους που δεν θελουν να ιδρωνουν σε καποιες χωρες οπως η Δανια, Ολλανδια κλπ...και εξαρταται απο που μενεις κλπ

για μενα θα αποτελουσε σουπερ λυση αλλα θα τρωω πολυ ηλιο και δεν θελω...κριμα

ζηλευω για να ειμαι ελικρινης


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο θέμα μας για τα πατίνια άρα Χρήστο είσαι απόλυτα ικανοποιημένος με το πατίνι απλά να μην τσιγκουνευτούμε για την μεγαλύτερη διαθέσιμη μπαταρία. Σωστά?

 

Απλά έχω την απορία πόσο πιο δύσκολο είναι να μεταφέρω ένα ηλεκτρικό ποδήλατο στους ίδιους κλειστούς χώρους που λες?

Εχω την εντυπωση γενικα οτι η τεχνολογια (διαρκεια,ογκος,βαρος) στις μπαταριες ειναι πολυυυυυυυυ πισω απο τις αναγκες της συγχρονης εποχης. Ενας λογος για τον οποιο οταν επιλεγω να αγορασω κατι, π.χ. κινητο, κοιταω πανω απο ολα την μπαταρια. Ενας λόγος που δεν θα αγοραζα τωρα ηλεκτρικο (ή υβριδικο) αυτοκινητο......

Πάντως όσοι έχουν υβριδικό δεν θα συμφωνούσαν μαζί σου. Εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και δεν μπορώ να φανταστώ ότι όλα τα επόμενα αυτοκίνητά μου δεν θα είναι υβριδικά ή ηλεκτρικά. Και ψυχολογικά στο περιβαλλοντικό και σαν αίσθηση οδήγησης και σαν υπολογισμούς κόστους όλα είναι υπέρ του υβριδικού.

 

Για να προλάβω το ντίζελ είναι εντελώς αντιοικολογικό (μη βλέπετε που μας έπεισαν ότι επειδή εκπέμπει λίγο co2 δεν μολύνει) και για μένα δεν μπήκε καν σαν επιλογή. Φυσικά για επαγγελματία καλά κάνει και έχει. Το Φυσικό Αέριο ναι μάλιστα πάρτε αντί για υβριδικά σαν οικονομία.

 

Για ηλεκτρικό στην εξίσωση κόστους ίσως έχεις δίκιο. Στα υπόλοιπα και αν εξαιρέσουμε ότι οι υποδομές στην Ελλάδα είναι πολύ πίσω, για οποιονδήποτε δεν θέλει να πηγαίνει μακρινά ταξίδια τα ηλεκτρικά είναι μια χαρά λύση. Και φυσικά το κόστος πέφτει συνέχεια και ίσως σε κάποια χρόνια και το κόστος να είναι με πολύ πιο γρήγορη απόσβεση σε σχέση με ένα θερμικό αυτοκίνητο. Το ίδιο πέφτει το βάρος/όγκος και ανεβαίνει η απόδοση/διάρκεια κάθε χρόνος που περνάει. Ναι πρέπει να έχεις πιλοτή, αν δεν έχεις πάσο.

 

Πιθανότατα και πατίνια και ηλεκτρικά ποδήλατα σε λίγα χρόνια να είναι πολύ φθηνότερα, με μεγαλύτερη αυτονομία, ελαφρύτερα και ταχύτερα.

 

Ηλεκτρικό θα είχα πάρει αντί υβριδικό απλά πέρσι ο υπολογισμός απόσβεσης για μένα έδειχνε 10+ χρόνια. Νομίζω ήδη έχει προσεγγίσει την δεκαετία και λογικά σύντομα θα πέσει κι άλλο. Φυσικά εδώ είμαστε και Ουγκάντα, οι ίδιες πράξεις για τον Νορβηγό που τα επιδοτεί είναι πολύ διαφορετικές υπερ του ηλεκτρικού.

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο θέμα μας για τα πατίνια άρα Χρήστο είσαι απόλυτα ικανοποιημένος με το πατίνι απλά να μην τσιγκουνευτούμε για την μεγαλύτερη διαθέσιμη μπαταρία. Σωστά?

 

Απλά έχω την απορία πόσο πιο δύσκολο είναι να μεταφέρω ένα ηλεκτρικό ποδήλατο στους ίδιους κλειστούς χώρους που λες?

Πάντως όσοι έχουν υβριδικό δεν θα συμφωνούσαν μαζί σου. Εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και δεν μπορώ να φανταστώ ότι όλα τα επόμενα αυτοκίνητά μου δεν θα είναι υβριδικά ή ηλεκτρικά. Και ψυχολογικά στο περιβαλλοντικό και σαν αίσθηση οδήγησης και σαν υπολογισμούς κόστους όλα είναι υπέρ του υβριδικού.

 

Για ηλεκτρικό στην εξίσωση κόστους ίσως έχεις δίκιο. Στα υπόλοιπα και αν εξαιρέσουμε ότι οι υποδομές στην Ελλάδα είναι πολύ πίσω, για οποιονδήποτε δεν θέλει να πηγαίνει μακρινά ταξίδια τα ηλεκτρικά είναι μια χαρά λύση. Και φυσικά το κόστος πέφτει συνέχεια και ίσως σε κάποια χρόνια και το κόστος να είναι με πολύ πιο γρήγορη απόσβεση σε σχέση με ένα θερμικό αυτοκίνητο. Το ίδιο πέφτει το βάρος/όγκος και ανεβαίνει η απόδοση/διάρκεια κάθε χρόνος που περνάει.

 

Ηλεκτρικό θα είχα πάρει αντί υβριδικό απλά πέρσι ο υπολογισμός απόσβεσης για μένα έδειχνε 10+ χρόνια. Νομίζω ήδη έχει προσεγγίσει την δεκαετία και λογικά σύντομα θα πέσει κι άλλο. Φυσικά εδώ είμαστε και Ουγκάντα, οι ίδιες πράξεις για τον Νορβηγό που τα επιδοτεί είναι πολύ διαφορετικές υπερ του ηλεκτρικού.

 

Μιχαλη, οταν η τεχνολογια π.χ. στα Laptop, στα κινητα κτλ. εχει κανει τεραστια Αλματα, σε αναλυση, σε ταχυτητες κτλ. η τεχνολογια στις μπαταριες δεν εχει ακολουθησει.

 

Αυτο εννοω.

 

Δεν γινεται να εχει γινει τετοια προοδος και οι μπαταριες να μην μπορουν να την υποστηριξουν. Ειναι τραγικο οταν μια μπαταρια κινητου μπορει να αντεξει π.χ. μιση- 1 μερα χρησης το πολυ. Ειναι απαραδεκτο οταν σε ενα υβριδικο αυτοκινητο οι μπαταριες πιανουν τοσο πολυ χωρο, κοστιζουν και ζυγιζουν ακομα περισσοτερο......... Ειναι απαραδεκτο να αγοραζεις ενα ηλεκτρικο πατινι 1000 ευρω, να εχεις τοσο μικρη αυτονομια αλλα και το φοβο μηπως μεινεις στη μεση του δρομου αν δεν το φορτισεις σχεδον καθε φορα πριν να το χρησιμοποιησεις..................


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Μιχαλη, οταν η τεχνολογια π.χ. στα Laptop, στα κινητα κτλ. εχει κανει τεραστια Αλματα, σε αναλυση, σε ταχυτητες κτλ. η τεχνολογια στις μπαταριες δεν εχει ακολουθησει.

 

Αυτο εννοω.

Νομίζω εδώ έχεις λάθος. Έχει προχωρήσει πάρα πολύ η τεχνολογία σε μπαταρίες. Κάθε χρόνο μικρότερο βάρος, μεγαλύτερη απόδοση και φθηνότερες. Αν έχει φτάσει στην ωριμότητα που θες εσύ, ίσως όχι συμφωνώ.

 

Στα χαζά παράδειγμα τα ηλεκτρικά πατίνια με τεχνολογία και κόστος πριν 10 χρόνια δεν θα παίζανε. Δεν άλλαξε κάτι άλλο στην τεχνολογία απλά φθήνηναν και έγιναν πιο αποδοτικές για το ίδιο βάρος/όγκο οι μπαταρίες.

 

Και στο κινητό σου βελτιώθηκαν οι μπαταρίες, αυτό που όμως έγινε ότι το κινητό σου έχει πια τις δυνατότητες ενός υπολογιστή για αυτό και καίει το δεκαπλάσιο ρεύμα από τα πρώτα κινητά.

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Για να επανερχόμαστε σε δράση σας παρακαλώ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ήθελα να βρω κάποιο thread για action cam's και ξέθαψα ετούτο για να συνεχίσουμε. Η περσινή χρονιά μάλλον ανύπαρκτη (αν και πολύ καλή για μερικούς), για όλους όμως χωρίς καινούριο εξοπλισμό καθώς με την αβεβαιότητα που είχαμε δεν νομίζω να επένδυσαν πολλοί σε κάτι που πέρσι θα ήταν καινούριο και φέτος παλιό. Δυο χρόνια για αυτή την τεχνολογία ίσως να είναι πολλά. Και η καταγραφή των χιονοδρομικών εμπειριών μας συγκινεί πολλούς από εμάς. Υπάρχουν αρκετά νέα στην αγορά και ακόμα περισσότερες ελπίδες ότι άλλο ένα unboxing θα είναι από τα απολαυστικότερα και πολλά υποσχόμενο μετά την περσινή χρονιά κορονοϊού. Θα υπάρξουν αρκετά πραγματικά νέα το επόμενο 2μηνο. Για ένα μικρό ζέσταμα, έχουμε την gopro10. Σίγουρα μπορούμε να βρούμε πολλές πληροφορίες στο διαδίκτυο. Να ένα ξεκίνημα:    
    • https://www.kalavrytanews.com/2021/09/blog-post_197.html Ο δρομος ειναι κομπλε. Απο το ΧΚ και προς Καλαβρυτα (μεχρι τη διασταυρωση οπως θα δειτε στο βιντεο) και φυσικα και απο την αλλη για Περιστερα που φτιαχτηκε περισυ, ασχετα αν ο συγκεκριμενος δρομος ειναι παντα κλειστος μετα απο χιονοπτωσεις. Καποια στιγμη θα θελαμε να δουμε νεα ασφαλτο και στο Διακοπτο - Καλαβρυτα αλλα και στο κομματι απο τα Καλαβρυτα μεχρι την διασταυρωση. Φυσικα αυτο δεν αφορα το χιονοδρομικο αλλα οι επιλογες μας ειναι περιορισμενες. Εφοσον δεν ανοιγει ο δρομος απο Περιστερα για να περναμε μεσα απο την πολη των Καλαβρυτων τουλαχιστον ας βελτιωθει η υφισταμενη διαδρομη με νεα ασφαλτο και χωματουργικα οπου χρειαζονται. Οσον αφορα τα νεα λιφτς και γενικως την αναβαθμιση, υποτιθεται οτι τελειωνουν τα ψεματα και το ερχομενο καλοκαιρι ξεκινανε τα εργα. Θετικο οτι παρεληφθησαν τα ρατρακ το καλοκαιρι του 20.
    • #προσδοκώμενο όφελος, κατά την προς ψήφιση σύμβαση, είναι κυριολεκτικά ευτελές σε σχέση με το προς παραχώρηση δημοτικό περιουσιακό στοιχείο.#μα για ποιο περιουσιακό στοιχείο μιλούν…….Κάποιος θα πρέπει να τους  ζητήσει να απομακρύνουν όλες της κατασκευές που σαπίζουν και μολύνουν . εμείς θα πάμε στο βουνό και θα κατέβουμε πλαγιές που κάθε χρόνο απολαμβάνουμε , (για όσο μας παίρνουν  τα πόδια μας ) γιορτές και τα πανηγύρια ……….! για αυτά είμαστε …….!   για την πρόταση να μην ανοίξει νέο θέμα, άκυρο ,  το ανοίξαμε …..⛷⛷⛷⛷
    • Δυστυχώς μάλλον θα αφαιρεθεί από τις χιονοδρομικές μας επιλογές για τα επόμενα χρόνια. Το lockdown λόγω κορωνοϊού την περασμένη χρονιά ήταν μία εξαιρετική αφορμή ώστε να "κουκουλωθεί" η αδυναμία λειτουργίας του. Αυτή την  περίοδο οι αρχές είναι απασχολημένες με την Γιορτή Τρύγου που διεξάγεται στην πόλη.
    • Προτείνω να μην ανοίξει νέο θέμα Πηγάδια 2021-2022. Μετά τα μύρια που έχουν υποσχεθεί, τίποτα. Τελικά, μήπως αποδείχτηκε ότι με την ύπαρξη της κεντρικής διαχείρισης είχαμε απόδοση 4 στα 10 και χωρίς την ύπαρξη της έχουμε πατώσει;  https://www.pena.press/home/2021/9/25/-3-5-    
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. ak_hpf
      ak_hpf
      (42 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,779
    • Total Posts
      451,273
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,799
    • Most Online
      208

    Newest Member
    Frontier airlines booking
    Joined
×
×
  • Create New...