Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Χρήστος Λάππας

Ηλεκτρικά Πατίνια

Recommended Posts

Το αν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος θα στο πω σε κανένα μήνα. Για την ώρα το έχω χρησιμοποιήσει μόνο δυο μέρες γράφοντας «μόλις» 48 χιλιόμετρα.

 

Σαν πρώτη εκτίμηση παντως, θα ήθελα άλλα 10 χιλιόμετρα αυτονομίας (θα τα έχω με την έξτρα μπαταρία όταν έρθει) και 10 χιλιόμετρα μεγαλύτερη ταχύτητα (σε αυτό το μοντέλο δεν γίνεται).

  • Like 1

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για όποιον ενδιαφέρεται περισσότερο, χθες το απόγευμα ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων διοργάνωσε σχετική εκδήλωση για τη μικροκινητικότητα. Προφανώς τα ηλεκτρικά πατίνια είναι το βασικό αντικείμενο συζήτησης. Υπάρχει η εκδήλωση στο Youtube, όπως αποθηκεύτηκε μετά από το live streaming. Αναφέρονται ζητήματα κενών νομοθεσίας, πρακτικών προβλημάτων κτλ.

Πολύ ωραία παρουσίαση από την εξαιρετική συνάδελφο Ζωή Χριστοφόρου, για τις σχετικές εξελίξεις στο Παρίσι, στο 56:20. Σας προτείνω, αν ακούσετε λίγο μόνο από την εκδήλωση, να δείτε αυτή την παρουσίαση.

Η δική μου μικρή παρέμβαση προς το τέλος στο 3:10:30 (ακούγομαι από το μικρόφωνο χωρίς να φαίνομαι).

 

Edited by PhaethonF1
  • Like 4

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

9331b7910882cf9c6fa0c9418af4e502.jpg

 

Ίδια ώρα με το ποδήλατο. Η διαφορά είναι ότι με το ποδήλατο αθλείσαι, ιδρώνεις και χάνεις λίπος, ενώ με το πατίνι φτάνεις χοντρός στεγνός και ατσαλάκωτος.

 

Το πατίνι επίσης δεν πέφτει κάτω από τα 14 χλμ/ώρα ακόμα και στο πιο ανηφορικό κομμάτι της διαδρομής, αλλά χτυπάει κόφτη στα 26-27 χλμ/ώρα ενώ με το ποδήλατο έχω χτυπήσει και 50άρες στα κατηφορικά κομμάτια.

 

Παρεμπιπτοντως, με το πατίνι κρυώνω. Την πρώτη βραδιά που δεν είχα πάρει μπουφάν μαζί μου έγινα αρχαίος.

  • Like 1

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

9331b7910882cf9c6fa0c9418af4e502.jpg

 

Ίδια ώρα με το ποδήλατο. Η διαφορά είναι ότι με το ποδήλατο αθλείσαι, ιδρώνεις και χάνεις λίπος, ενώ με το πατίνι φτάνεις χοντρός στεγνός και ατσαλάκωτος.

 

Το πατίνι επίσης δεν πέφτει κάτω από τα 14 χλμ/ώρα ακόμα και στο πιο ανηφορικό κομμάτι της διαδρομής, αλλά χτυπάει κόφτη στα 26-27 χλμ/ώρα ενώ με το ποδήλατο έχω χτυπήσει και 50άρες στα κατηφορικά κομμάτια.

 

Παρεμπιπτοντως, με το πατίνι κρυώνω. Την πρώτη βραδιά που δεν είχα πάρει μπουφάν μαζί μου έγινα αρχαίος.

Έχει όντως κόφτη ή δεν μπορεί να πάει παραπάνω λόγω δυνατοτήτων; Στην κατηφόρα φρενάρει μόνο του στα 27κμ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρήστο σε περιπτωση συγκρουσης σε πανε αυτοφωρο? για οδηγηση μηχανοκινητου χωρις αδεια κυκλοφοριας?


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επόμενος στόχος αυτό:

 

http://youtube.com/watch?v=RIRSUJ9-UWk

 

Φαίνεται τέλειο για τις ανάγκες καθημερινής μετακίνησης μου. Πιανει διπλάσια ταχύτητα και έχει θεωρητικά τριπλάσια αυτονομία από το δικό μου,και παρόλο που είναι παρα πολύ βαρύ, το σχήμα του το καθιστά πολύ εύκολο στο κουβάλημα. Μοναδικό -και για την ώρα ανυπέρβλητο- μειονέκτημα η τσουχτερή τιμή αγοράς.


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρήστο σε περιπτωση συγκρουσης σε πανε αυτοφωρο? για οδηγηση μηχανοκινητου χωρις αδεια κυκλοφοριας?

 

Εκτιμώ ότι όπως δεν χρειάζεσαι άδεια και δίπλωμα για ηλεκτρικό ποδήλατο , έτσι δεν χρειάζεται και για αυτό. Δεν προβλέπεται να βγάλεις πινακίδες και να το θέλεις.....

Υποτίθεται ότι το ηλεκτρικό μοτέρ έχει βοηθητικό ρόλο αφού υποτίθεται ότι κάνεις πατίνι.....


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

για αδεια δεν γνωριζω

για ασφαλιση ειναι σιγουρα υποχρεωτικη οπως και για τα ηλεκτρικα ποδηλατα. Ρωτήστε τον ασφαλιστη σας.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πριν από λίγο παραλίγο να σκοτωθώ από οδηγό που παραβίασε STOP.

Σε στενό που σώφρων ανθρωπος δεν θα πήγαινε με πάνω από 30 χλμ/ώρα ακόμα και αν είχε προτεραιότητα, αυτός πέρασε γλύφοντας την μπροστινή μου ρόδα με πάνω από 100 και μάλιστα επιταχυνομενος...


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν θυμάσαι του δύο δρόμους, γράψε.

Edited by 7ψυχος_gtsap

Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιώργο η πορεία μου ήταν αυτή του μπλε βέλους και η κατεύθυνση του άλλου από δεξιά μου:

 

ceef5bb6e80ba68c08bfe1250b9d3bda.jpg

 

Δεν θυμάμαι όμως σε ποιο από τα στενά κόντεψα να γίνω αλοιφή. Η πλακα είναι ότι σοκαρίστηκα τόσο πολύ που έκατσα εκεί κάποια λεπτά και τσέκαρα ξανά και ξανά ότι ο άλλος είχε STOP γιατί μου φάνηκε αδιανόητο ότι κάποιος μπορεί να κάνει κάτι τόσο δολοφονικό.


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρήστο καταρχήν ευτυχώς που ολα ειναι καλα και δεν έπαθες κανένα κακό!

Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω φυσικα τον εγκληματία που πέρασε stop ηταν νύχτα;και αν ναι απο φώτα πως Ήσουνα;γιλέκα κι ανακλαστικό νομιζω ειναι must για ποδηλάτες πατίνια και μηχανάκια τη νύχτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ήταν 10:30 το πρωί, με ηλιοφάνεια. Το πατίνι είχε όλα τα φώτα του αναμένα και πήγαινα σαν διασταύρωση λατέρνας με χριστουγεννιάτικο δέντρο (οκ την μέρα δεν φαίνονται τόσο έντονα αλλά και πάλι).

 

Αν δεν ήμουν εγώ να πηγαίνω με 25, θα μπορούσε να είναι κάποιο αυτοκίνητο ή μηχανάκι που θα πήγαινε νόμιμα με 40. Μου φαίνεται αδιανόητο να τρέχει κάποιος τόσο πολύ εκεί, πόσο μάλλον περνώντας STOP με όσα έχει να του δώσει ο κινητήρας του. Τι να πω...

  • Like 1

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν σε βλεπουν! Τελεια και παυλα!

 

Εχουν γινει μελετες και οι περισσοτεροι οδηγοι βλεπουν μονο αυτο που περιμενουν να δουν (ενα αλλο SUV εδω).

 

Δευτερη μερα που ειχα την Πορσε, κυρια σταματημενη σε STOP (και μιλωντας στο κινητο) ξεκινησε την ωρα που περναγα (με προτεραιοτητα, χωρις STOP) KAI ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ.

 

Εγω, οντας ηδη στην διασταυρωση, δεν ειχα οφελος να φρεναρω, ουτε χρονο για να περασω, εκοψα το τιμονι τερμα, κορναροντας.

 

ΑΦΟΥ ΜΕ ΠΗΡΕ ΧΑΜΠΑΡΙ, μου αφησε χωρο να περασει ξυστα. Ουτε συγνωμη, ουτε τιποτα!

 

Και η Πορσε εχει αναμενα LEDακια και την ημερα...

 

Δεν σε βλεπουν!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδη εχω μεγαλωσει σχετικα κοντα, ολοι οι παραλληλοι της βουλιαγμενης στην πανω πλευρα της στο συγκεκριμενο σημειο, εχουν προτεραιοτητα και ειναι διπλης κατευθυνσης! Σε ολους τους καθετους δρομους εχει stop παντου. Να φανταστω πινακιδες δεν προλαβες να δεις..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι, με τόσα που πήγαινε ούτε μάρκα δεν πρόλαβα να καταλάβω. Το μόνο που πρόλαβα να δω ήταν την ζωή μου να περνάει μπροστά από τα μάτια μου.

 

Μάκη το θέμα δεν είναι ότι δεν είδε εμένα. Με τα χιλιόμετρα που πέρασε από το stop θα είχε πέσει σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο ή μηχανή και να ερχόταν.

  • Like 1

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι, με τόσα που πήγαινε ούτε μάρκα δεν πρόλαβα να καταλάβω. Το μόνο που πρόλαβα να δω ήταν την ζωή μου να περνάει μπροστά από τα μάτια μου.

Μάκη το θέμα δεν είναι ότι δεν είδε εμένα. Με τα χιλιόμετρα που πέρασε από το stop θα είχε πέσει σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο ή μηχανή και να ερχόταν.

Δυστυχώς Χρήστο την νοοτροπία πολλών με τα Stop που τα θεωρούν διακοσμητική πινακίδα θα περάσει χρόνια να αλλάξει .....Πάντως σε κάθε περίπτωση με το μηχανάκι , ποδήλατο, πατίνι προφυλακτήρας και λαμαρίνες γίνεται το σώμα σου ...... με ότι αυτό σημαίνει
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρηστάρα δυστυχώς αυτά θα πρέπει να τα συνηθίσεις. Ρώτα καί εμάς πού το μηχανάκι έχει γίνει προέκταση του κω.ου μας τα τελευταία 20+ χρόνια τι έχουν δεί τα μάτια μας.... Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν, απλά να ξέρεις ότι ο μ@λ@κ@ς καραδοκεί παντού....

  • Like 2

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρήστο, θα πρέπει να καταλάβεις (να μπει στο DNA σου) ότι με δίκυκλο ή πατίνι ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΟΤΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ.

 

Τώρα που βγήκες από το αυτοκίνητο, αν δεν πορευθείς ανά πάσα στιγμή με αυτό ως δεδομένο, θα έχεις ατύχημα, πιθανότατα σοβαρό.

 

Φιλικά

7ψυχος

 

ΥΓ. Κατανοώ ότι σου ακούγεται υπερβολικό να σταματάς σε κάθε διασταύρωση. Εγώ το κάνω 35 χρόνια και παρ'όλα αυτά με έχουν χτυπήσει.


Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω οτι οποιος οδηγεί μηχανή στην ελλαδα και πιο συγκεκριμένα στην Αθήνα για πολλά χρονια , ζει απο τύχη καθαρά..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πραγματικα υπαρχει καποιος που δεν σταματαει (εστω να κοβει πααααρα πολυ) να τσεκαρει σε καθε διασταυρωση, εχει - δεν εχει στοπ?..........

 

Εγω το κανω. Ακομα και φαναρι που εχω πρασινο κοιταω γυρω γυρω.......... Στο Ελλαδισταν ζουμε........ ζουγκλα οι δρομοι.........

 

Επισης αποφευγω "εναλλακτικους" δρομους, συνηθως κ@#στενα, ειδικα το πρωι, που χρησιμοποιουν πολλοι για να αποφυγουν την κινηση...... προτιμω να βρισκομαι π.χ. σε λεωφορο με προτεραιοτητα...............


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρήστο, πάει το ποδήλατο;;;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...