Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 9, 2019 Το αν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος θα στο πω σε κανένα μήνα. Για την ώρα το έχω χρησιμοποιήσει μόνο δυο μέρες γράφοντας «μόλις» 48 χιλιόμετρα. Σαν πρώτη εκτίμηση παντως, θα ήθελα άλλα 10 χιλιόμετρα αυτονομίας (θα τα έχω με την έξτρα μπαταρία όταν έρθει) και 10 χιλιόμετρα μεγαλύτερη ταχύτητα (σε αυτό το μοντέλο δεν γίνεται). 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted May 9, 2019 (edited) Για όποιον ενδιαφέρεται περισσότερο, χθες το απόγευμα ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων διοργάνωσε σχετική εκδήλωση για τη μικροκινητικότητα. Προφανώς τα ηλεκτρικά πατίνια είναι το βασικό αντικείμενο συζήτησης. Υπάρχει η εκδήλωση στο Youtube, όπως αποθηκεύτηκε μετά από το live streaming. Αναφέρονται ζητήματα κενών νομοθεσίας, πρακτικών προβλημάτων κτλ.Πολύ ωραία παρουσίαση από την εξαιρετική συνάδελφο Ζωή Χριστοφόρου, για τις σχετικές εξελίξεις στο Παρίσι, στο 56:20. Σας προτείνω, αν ακούσετε λίγο μόνο από την εκδήλωση, να δείτε αυτή την παρουσίαση.Η δική μου μικρή παρέμβαση προς το τέλος στο 3:10:30 (ακούγομαι από το μικρόφωνο χωρίς να φαίνομαι). Edited May 9, 2019 by PhaethonF1 4 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 9, 2019 Ίδια ώρα με το ποδήλατο. Η διαφορά είναι ότι με το ποδήλατο αθλείσαι, ιδρώνεις και χάνεις λίπος, ενώ με το πατίνι φτάνεις χοντρός στεγνός και ατσαλάκωτος. Το πατίνι επίσης δεν πέφτει κάτω από τα 14 χλμ/ώρα ακόμα και στο πιο ανηφορικό κομμάτι της διαδρομής, αλλά χτυπάει κόφτη στα 26-27 χλμ/ώρα ενώ με το ποδήλατο έχω χτυπήσει και 50άρες στα κατηφορικά κομμάτια. Παρεμπιπτοντως, με το πατίνι κρυώνω. Την πρώτη βραδιά που δεν είχα πάρει μπουφάν μαζί μου έγινα αρχαίος. 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted May 9, 2019 Ίδια ώρα με το ποδήλατο. Η διαφορά είναι ότι με το ποδήλατο αθλείσαι, ιδρώνεις και χάνεις λίπος, ενώ με το πατίνι φτάνεις χοντρός στεγνός και ατσαλάκωτος. Το πατίνι επίσης δεν πέφτει κάτω από τα 14 χλμ/ώρα ακόμα και στο πιο ανηφορικό κομμάτι της διαδρομής, αλλά χτυπάει κόφτη στα 26-27 χλμ/ώρα ενώ με το ποδήλατο έχω χτυπήσει και 50άρες στα κατηφορικά κομμάτια. Παρεμπιπτοντως, με το πατίνι κρυώνω. Την πρώτη βραδιά που δεν είχα πάρει μπουφάν μαζί μου έγινα αρχαίος. Έχει όντως κόφτη ή δεν μπορεί να πάει παραπάνω λόγω δυνατοτήτων; Στην κατηφόρα φρενάρει μόνο του στα 27κμ; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 9, 2019 Ναι, το νιώθω να φρενάρει, όποτε υποθέτω ότι έχει ηλεκτρονικό κόφτη. Και η επιστροφή σήμερα: Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted May 9, 2019 Χρήστο σε περιπτωση συγκρουσης σε πανε αυτοφωρο? για οδηγηση μηχανοκινητου χωρις αδεια κυκλοφοριας? Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 9, 2019 Δεν έχω ιδέα. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 10, 2019 Επόμενος στόχος αυτό: http://youtube.com/watch?v=RIRSUJ9-UWk Φαίνεται τέλειο για τις ανάγκες καθημερινής μετακίνησης μου. Πιανει διπλάσια ταχύτητα και έχει θεωρητικά τριπλάσια αυτονομία από το δικό μου,και παρόλο που είναι παρα πολύ βαρύ, το σχήμα του το καθιστά πολύ εύκολο στο κουβάλημα. Μοναδικό -και για την ώρα ανυπέρβλητο- μειονέκτημα η τσουχτερή τιμή αγοράς. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted May 10, 2019 Χρήστο σε περιπτωση συγκρουσης σε πανε αυτοφωρο? για οδηγηση μηχανοκινητου χωρις αδεια κυκλοφοριας? Εκτιμώ ότι όπως δεν χρειάζεσαι άδεια και δίπλωμα για ηλεκτρικό ποδήλατο , έτσι δεν χρειάζεται και για αυτό. Δεν προβλέπεται να βγάλεις πινακίδες και να το θέλεις..... Υποτίθεται ότι το ηλεκτρικό μοτέρ έχει βοηθητικό ρόλο αφού υποτίθεται ότι κάνεις πατίνι..... Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted May 10, 2019 για αδεια δεν γνωριζω για ασφαλιση ειναι σιγουρα υποχρεωτικη οπως και για τα ηλεκτρικα ποδηλατα. Ρωτήστε τον ασφαλιστη σας. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 10, 2019 Πριν από λίγο παραλίγο να σκοτωθώ από οδηγό που παραβίασε STOP. Σε στενό που σώφρων ανθρωπος δεν θα πήγαινε με πάνω από 30 χλμ/ώρα ακόμα και αν είχε προτεραιότητα, αυτός πέρασε γλύφοντας την μπροστινή μου ρόδα με πάνω από 100 και μάλιστα επιταχυνομενος... Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
7ψυχος_gtsap 1,066 Report post Posted May 10, 2019 (edited) Αν θυμάσαι του δύο δρόμους, γράψε. Edited May 10, 2019 by 7ψυχος_gtsap Quote Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν. Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 10, 2019 Γιώργο η πορεία μου ήταν αυτή του μπλε βέλους και η κατεύθυνση του άλλου από δεξιά μου: Δεν θυμάμαι όμως σε ποιο από τα στενά κόντεψα να γίνω αλοιφή. Η πλακα είναι ότι σοκαρίστηκα τόσο πολύ που έκατσα εκεί κάποια λεπτά και τσέκαρα ξανά και ξανά ότι ο άλλος είχε STOP γιατί μου φάνηκε αδιανόητο ότι κάποιος μπορεί να κάνει κάτι τόσο δολοφονικό. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted May 10, 2019 Χρήστο καταρχήν ευτυχώς που ολα ειναι καλα και δεν έπαθες κανένα κακό! Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω φυσικα τον εγκληματία που πέρασε stop ηταν νύχτα;και αν ναι απο φώτα πως Ήσουνα;γιλέκα κι ανακλαστικό νομιζω ειναι must για ποδηλάτες πατίνια και μηχανάκια τη νύχτα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 10, 2019 Ήταν 10:30 το πρωί, με ηλιοφάνεια. Το πατίνι είχε όλα τα φώτα του αναμένα και πήγαινα σαν διασταύρωση λατέρνας με χριστουγεννιάτικο δέντρο (οκ την μέρα δεν φαίνονται τόσο έντονα αλλά και πάλι). Αν δεν ήμουν εγώ να πηγαίνω με 25, θα μπορούσε να είναι κάποιο αυτοκίνητο ή μηχανάκι που θα πήγαινε νόμιμα με 40. Μου φαίνεται αδιανόητο να τρέχει κάποιος τόσο πολύ εκεί, πόσο μάλλον περνώντας STOP με όσα έχει να του δώσει ο κινητήρας του. Τι να πω... 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted May 10, 2019 Δεν σε βλεπουν! Τελεια και παυλα! Εχουν γινει μελετες και οι περισσοτεροι οδηγοι βλεπουν μονο αυτο που περιμενουν να δουν (ενα αλλο SUV εδω). Δευτερη μερα που ειχα την Πορσε, κυρια σταματημενη σε STOP (και μιλωντας στο κινητο) ξεκινησε την ωρα που περναγα (με προτεραιοτητα, χωρις STOP) KAI ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ. Εγω, οντας ηδη στην διασταυρωση, δεν ειχα οφελος να φρεναρω, ουτε χρονο για να περασω, εκοψα το τιμονι τερμα, κορναροντας. ΑΦΟΥ ΜΕ ΠΗΡΕ ΧΑΜΠΑΡΙ, μου αφησε χωρο να περασει ξυστα. Ουτε συγνωμη, ουτε τιποτα! Και η Πορσε εχει αναμενα LEDακια και την ημερα... Δεν σε βλεπουν! Quote Share this post Link to post Share on other sites
typeDan 776 Report post Posted May 10, 2019 Επειδη εχω μεγαλωσει σχετικα κοντα, ολοι οι παραλληλοι της βουλιαγμενης στην πανω πλευρα της στο συγκεκριμενο σημειο, εχουν προτεραιοτητα και ειναι διπλης κατευθυνσης! Σε ολους τους καθετους δρομους εχει stop παντου. Να φανταστω πινακιδες δεν προλαβες να δεις.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 10, 2019 Όχι, με τόσα που πήγαινε ούτε μάρκα δεν πρόλαβα να καταλάβω. Το μόνο που πρόλαβα να δω ήταν την ζωή μου να περνάει μπροστά από τα μάτια μου. Μάκη το θέμα δεν είναι ότι δεν είδε εμένα. Με τα χιλιόμετρα που πέρασε από το stop θα είχε πέσει σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο ή μηχανή και να ερχόταν. 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 10, 2019 Όχι, με τόσα που πήγαινε ούτε μάρκα δεν πρόλαβα να καταλάβω. Το μόνο που πρόλαβα να δω ήταν την ζωή μου να περνάει μπροστά από τα μάτια μου. Μάκη το θέμα δεν είναι ότι δεν είδε εμένα. Με τα χιλιόμετρα που πέρασε από το stop θα είχε πέσει σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο ή μηχανή και να ερχόταν. Δυστυχώς Χρήστο την νοοτροπία πολλών με τα Stop που τα θεωρούν διακοσμητική πινακίδα θα περάσει χρόνια να αλλάξει .....Πάντως σε κάθε περίπτωση με το μηχανάκι , ποδήλατο, πατίνι προφυλακτήρας και λαμαρίνες γίνεται το σώμα σου ...... με ότι αυτό σημαίνει 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted May 10, 2019 Χρηστάρα δυστυχώς αυτά θα πρέπει να τα συνηθίσεις. Ρώτα καί εμάς πού το μηχανάκι έχει γίνει προέκταση του κω.ου μας τα τελευταία 20+ χρόνια τι έχουν δεί τα μάτια μας.... Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν, απλά να ξέρεις ότι ο μ@λ@κ@ς καραδοκεί παντού.... 2 Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
7ψυχος_gtsap 1,066 Report post Posted May 10, 2019 Χρήστο, θα πρέπει να καταλάβεις (να μπει στο DNA σου) ότι με δίκυκλο ή πατίνι ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΟΤΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ. Τώρα που βγήκες από το αυτοκίνητο, αν δεν πορευθείς ανά πάσα στιγμή με αυτό ως δεδομένο, θα έχεις ατύχημα, πιθανότατα σοβαρό. Φιλικά 7ψυχος ΥΓ. Κατανοώ ότι σου ακούγεται υπερβολικό να σταματάς σε κάθε διασταύρωση. Εγώ το κάνω 35 χρόνια και παρ'όλα αυτά με έχουν χτυπήσει. Quote Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν. Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted May 11, 2019 Νομίζω οτι οποιος οδηγεί μηχανή στην ελλαδα και πιο συγκεκριμένα στην Αθήνα για πολλά χρονια , ζει απο τύχη καθαρά.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted May 11, 2019 Πραγματικα υπαρχει καποιος που δεν σταματαει (εστω να κοβει πααααρα πολυ) να τσεκαρει σε καθε διασταυρωση, εχει - δεν εχει στοπ?.......... Εγω το κανω. Ακομα και φαναρι που εχω πρασινο κοιταω γυρω γυρω.......... Στο Ελλαδισταν ζουμε........ ζουγκλα οι δρομοι......... Επισης αποφευγω "εναλλακτικους" δρομους, συνηθως κ@#στενα, ειδικα το πρωι, που χρησιμοποιουν πολλοι για να αποφυγουν την κινηση...... προτιμω να βρισκομαι π.χ. σε λεωφορο με προτεραιοτητα............... Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 12, 2019 Κουτσα κουτσα μαζεύονται χιλιομετρακια. Και είναι παρα, παρα πολύ βολικό για μικροδιαδρομες! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
jimkarys 579 Report post Posted May 12, 2019 Χρήστο, πάει το ποδήλατο;;; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites