kaps 2,736 Report post Posted March 31, 2013 (edited) Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις γνωμες απο 3-4 γιατρους κ μετα αποφασιζεις. Εννοειται οτι πρωτα ερχεται η Υγεια κ μετα η δουλεια........... Απο τη στιγμη ομως που εισαι δραστηριος και θελεις να παραμεινεις και αν υπαρχει οντως ρηξη (και αναλογα κ σε ποιο βαθμο βεβαια) η επεμβαση ειναι μονοδρομος. Θα σου εξηγησουν τα παντα οι γιατροι που θα πας. Edited March 31, 2013 by kaps Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted April 1, 2013 Τη μαγνητική την έκανα την 5η μέρα κι ενώ δεν είχε περάσει ακόμα το πρήξιμο... Υπάρχει περίπτωση να έδειξε λάθος? Όταν λέτε ότι πριν τις 10 μέρες μπορεί να δείξει λάθος εννοείτε να δείξει ρήξη που δεν υπάρχει ή να μη δείξει ρήξη που υπάρχει? μπορεί να χάσω τη δουλειά μου, ενώ στην αντίθετη περίπτωση μπορεί να έχω σοβαρό πρόβλημα στο πόδι μου... Επειδή δεν είμαι άνθρωπος που μου αρέσει να κάθομαι στ' αβγά μου... (μου αρέσει και το σκι και οι πεζοπορίες) φαντάζομαι πως η επέμβαση είναι μονόδρομος... Περιμένω εναγωνίως συμβουλές σας... Θερμές ευχές για περαστικά και πλήρη ανάρρωση. Δεν πρόκειται να κάτσεις στα αυγά σου, θα το φτιάξεις και του χρόνου θα κάνεις σκι, όπως έκαναν όλοι. Χωρίς να είμαι γιατρός η γενική θεωρία λέει ότι καλό είναι η μαγνητική να γίνει λίγο πιο μετά. Παρόλα αυτά ο ειδικός να στο απαντήσει είναι ο γιατρός που θα εμπιστευτείς και σίγουρα μπορεί να το καταλάβει και να συστήσει ή νέα μαγνητική ή εγχείριση από τα συμπτώματα που θα δει. Υπάρχουν εξαιρετικοί γιατροί με σχεδόν 100% αποκαταστάσεις χιαστών, εμπιστεύσου έναν και όλα θα πάνε καλά. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted April 1, 2013 Isidoram είναι πολύ δύσκολο η μαγνητική να δείξει ρήξη λόγω της φλεγμονής και να μην υπάρχει ρήξη τελικά. Το αντίθετο είναι πολύ πιό πιθανό και κυρίως, επειδή η περιοχή έχει οίδημα, η μαγνητική δεν μπορεί να δείξει με ακρίβεια σε τί βαθμό υπάρχει αυτή η ρήξη ούτε ενδεχομένως τί άλλη βλάβη έχει συμβεί. Σε κάθε περίπτωση ο ορθοπεδικός γιατρός συνδυάζει τα ευρήματα της μαγνητικής με την κλινική εικόνα και γνωματεύει την κατάστασή σου. Προέχει να περάσει η φλεγμονή, εγώ είχα κάνει και κάποιες φυσιοθεραπείες πριν την επέμβαση για να περάσει πιό γρήγορα και να μην καθυστερήσουμε πολύ το χειρουργείο. Βέβαια, είχα αποφασίσει ήδη ότι θα πάω για επέμβαση. Πέρασα κι εγώ μιά τρέλα σχετικά με το ποιόν γιατρό να επιλέξω να με χειρουργήσει και με ποιά μέθοδο, κλπ. Αφού είδα 2-3 γιατρούς γνωστούς από αθλητικές ομάδες κλπ. αποφάσισα με βάση το πού ένιωθα περισσότερη εμπιστοσύνη ότι θα προσέξει εμένα κι όχι το πόσο γνωστό "όνομα" ήταν. Αυτή είναι μία προσωπική επιλογή. Αν εσύ δεν νιώθεις σίγουρη με το γιατρό σου, καλό είναι να πάρεις ακόμη και σε αυτό το στάδιο 1-2 γνώμες ακόμη. Πρέπει να αποφασίσεις με βάση ποιός γιατρός σου εμπέει περισσότερη εμπιστοσύνη, τί χρονοδιάγραμμα σου δίνει για την επέμβαση (αν καταλήξεις εκεί) και την αποθεραπεία, τί μέθοδο θα ακολουθήσει και πού χειρουργεί ο γιατρός σε συνάρτηση με το οικονομικό ζήτημα και ποιό ταμείο σου καλύπτει τί ποσά. Όταν βρεις το γιατρό που σε καλύπτει σε όλα αυτά, τον ακούς κατά γράμμα και δεν προβληματίζεσαι πλέον. Καλή διάθεση και όλα θα πάνε καλά, λίγη υπομονή χρειάζεται. Εύχομαι σε κάθε περίπτωση να επανέλθεις το συντομότερο, με όσο λιγότερη ταλαιπωρία γίνεται! 1 Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
isidoram 22 Report post Posted April 1, 2013 Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας! Μου δίνει κουράγιο το γεγονός ότι πολλοί από εσάς περάσατε το ίδιο και είσαστε ο.κ. Έχω πάθει τρομερή σύγχυση, γιατί το αφεντικό στη δουλειά μου με πιέζει να κάνω άμεσα την εγχείρηση, για να επανέλθω το συντομότερο, αφού τώρα ξεκινάει η κατασκευή ενός έργου, στο οποίο θα είμαι υπεύθυνη... Μπορείτε να μου στείλετε με κάποιον τρόπο κανα 2 ονόματα και τηλέφωνα δοκιμασμένων γιατρών να επικοινωνήσω μαζί τους? Ευχαριστώ εκ των προτέρων... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted April 6, 2013 εχουν περάσει κάτι παραπάνω απο 2 εβδομάδες απο την εγχείρηση και ειπα να γράψω δυο λόγια ...καθημερινη γυμναστική με ασκήσεις για ενδυνάμωση των μυών του ποδιού και PCM για τις αγκυλώσεις. Αυτό το τελευταίο όσο ανεβαίνουν οι μοίρες πονάει πολύ και εχει εξελιχτεί σε κινέζικο βασανιστήριο, δεν ξέρω αν κάποιος εχει αντίστοιχη εμπειρία, πάντως μετα τις 85 μοιρες(ειμαι ηδη στις93) μου εχει δώσει πολύ πόνο. Ισως επειδή ειχα αναγκαστεί να χρησιμοποιώ νάρθηκα και πριν το χειρουργείο, λόγω ρήξης του εσω πλαγίου. Επίσης αρκετά συχνά έχω τραβήγματα στην κνήμη δίπλα και κάτω απο την τομή που συνδιάζεται με μια έλλειψη αίσθησης στην επιδερμίδα! Απο Δευτέρα αλλάζει το πρόγραμμα της φυσικοθεραπείας, μιας και εβγαλα τα ράμματα και ελπίζω να υποχωρήσουν και αυτές οι ενοχλήσεις. Τέλος εχω την....ευκαιρία να ταλαιπωρούμαι καθημερινά στη δουλειά, αν και με πατερίτσες, και να ανεβοκατεβαίνω σκάλες. Δυστυχώς απο δική σου δουλειά αναρρωτική δεν παίρνεις! Αν κάποιος ειχε ανάλογες εμπειρίες στη φάση της αποθεραπείας θα ηταν ωραίο να τις γράψει. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted April 6, 2013 Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας! Μου δίνει κουράγιο το γεγονός ότι πολλοί από εσάς περάσατε το ίδιο και είσαστε ο.κ. Έχω πάθει τρομερή σύγχυση, γιατί το αφεντικό στη δουλειά μου με πιέζει να κάνω άμεσα την εγχείρηση, για να επανέλθω το συντομότερο, αφού τώρα ξεκινάει η κατασκευή ενός έργου, στο οποίο θα είμαι υπεύθυνη... Μπορείτε να μου στείλετε με κάποιον τρόπο κανα 2 ονόματα και τηλέφωνα δοκιμασμένων γιατρών να επικοινωνήσω μαζί τους? Ευχαριστώ εκ των προτέρων... Ισιδωρα σου ευχομαι και εγω να ειναι (και θα ειναι)περαστικο.Παιρνω σειρα μετα τον Γιωργο(gioand)και την επομενη εβδομαδα θα κανω και εγω προσθιο χιαστο και μηνισκους....κατσε να δω πως θα παω και θα γραψω και εγω τις εμπειριες μου. Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted April 7, 2013 Γιάννη 50 καλή επιτυχία και πολλά περαστικά και γρήγορα! Γιώργο gioad, καταλαβαίνω πολύ καλά τα όσα γράφεις, τα έχω ζήσει. Κι εγώ είχα πολύ πόνο στις κάμψεις για να πετύχω τις μοίρες. Δεν χρειάζεται να το ζορίζεις πολύ, στο όριο του πόνου να το προσπαθείς. Απλά να είσαι πολύ τακτικός στις αποθεραπείες σου και θα έρθει μόνο του. Εμένα, το γόνατό μου κατάφερα να το κλείσω τελείως (βαθύ κάθισμα) σχεδόν 1 χρόνο μετά την επέμβαση και επίσης ακόμη και 2 χρόνια μετά ένιωθα ότι αλλάζει. Σχετικά με την περιοχή γύρω από την τομή, είναι φυσιολογικό να μην έχει αίσθηση ή να είναι λίγο μουδιασμένη, το παθαίνουν πολλοί, είναι γιατί τραυματίζονται διάφορα μικρονευράκια. Σιγά σιγά θα επανέλθει, απλά να ξέρεις ότι παίρνει πολύ χρόνο! Περαστικά πολλά, καλή διάθεση να υπάρχει! Τα χειρότερα τα έχεις αφήσει πίσω σου! 2 Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
isidoram 22 Report post Posted April 8, 2013 Καλή επιτυχία gianis50! Έτσι όπως πάει μπορεί να την κάνουμε μαζί την επέμβαση... Έχεις καταλήξει σε γιατρό και νοσοκομείο? Όπως και να'χει θα ανταλλάσσουμε "εντυπώσεις" σύντομα νομίζω... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted April 15, 2013 Άμεσα στο χειρουργείο οι αθλητές με ρήξη πρόσθιου χιαστού συνδέσμου Άμεσα στο χειρουργείο θα πρέπει να οδηγούνται οι αθλητές (επαγγελματίες και ερασιτέχνες) που παθαίνουν ρήξη του πρόσθιου χιαστού συνδέσμου, προκειμένου να αποφύγουν σοβαρές βλάβες στο μηνίσκο και στους χόνδρους. Αυτό τονίζεται στα συμπεράσματα του Ετήσιου Συνεδρίου της Ελληνικής Εταιρείας Αρθροσκοπικής Χειρουργικής, το οποίο διεξήχθη στη Λάρισα (3-6 Απριλίου 2013). «Το χειρουργείο, σύμφωνα με τα παγκόσμια στατιστικά δεδομένα, είναι ο μόνος τρόπος για να αντιμετωπιστεί άμεσα η ρήξη χιαστού συνδέσμου και να αποφύγει ο αθλητής σοβαρές βλάβες στο μηνίσκο, στους χόνδρους αλλά και την εκφυλιστική οστεοαρθρίτιδα» τόνισε ο ΔρΣταύρος Αλευρογιάννης, Ορθοπαιδικός Χειρουργός Eιδικός Αθλητικών Κακώσεων. Κι αυτό γιατί η συντηρητική αντιμετώπιση της ρήξης, σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία, εμφανίζει 86% συμπτωματική αστάθεια γόνατος και 87,5% μέτρια έως φτωχά αποτελέσματα, ενώ μόνο 14% των αθλητών επιστρέφουν και πάλι σε αθλητική δραστηριότητα! Μάλιστα, σύμφωνα με τον Δρ Αλευρογιάννη, που ήταν πρόεδρος στο συνέδριο, τα αποτελέσματα μελετών ειδικών κέντρων του εξωτερικού δείχνουν ότι το 72% των αθλητών, που δεν υποβλήθηκαν άμεσα σε χειρουργική επέμβαση αποκατάστασης, μέσα σε πέντε μήνες μετά τον τραυματισμό, παρουσίασαν μηνισκική και χόνδρινη βλάβη, κυρίως στον έσω μηριαίο κόνδυλο. Επίσης η πιθανότητα σοβαρών βλαβών όταν ο τραυματισμός είναι πάνω από δυο χρόνια, εξαπλασιάζεται και 18πλασιάζεται όταν έχουμε συνοδό βλάβη του μηνίσκου. ΝΕΑ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Σύμφωνα με τις μελέτες που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο παρά την ύπαρξη πλήθους χειρουργικών μεθόδων αποκατάστασης με μονή ή διπλή δέσμη μοσχεύματος, διακνημικά, ανάδρομα ή από έσω πόρτα, φαίνεται ότι στα μακροχρόνια αποτελέσματα δεν αποφεύγεται η αρθρίτιδα του γόνατος. Η εξέλιξη αυτή, όπως εξήγησε ο διαπρεπής Έλληνας ορθοπεδικός χειρουργός, οδήγησε στην εύρεση νέας τεχνικής, αυτής της "ανατομικής αποκατάστασης με μονή δέσμη μοσχεύματος". Μάλιστα τα πρώτα αποτελέσματα της μεθόδου, σύμφωνα με τις επιστημονικές μελέτες που παρουσίασε στο Συνέδριο ο διάσημος Αμερικανός ορθοπεδικός χειρουργός, DrF.Fu είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Η νέα χειρουργική τεχνική έχει εφαρμοστεί σε πολλούς αθλητές και στην Ελλάδα με άριστα αποτελέσματα. Στην χώρα μας πραγματοποιούνται κάθε χρόνο περίπου 4.000 επεμβάσεις συνδεσμοπλαστικής χιαστού. Την επέμβαση καλύπτουν όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. "Η μέθοδος μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους τραυματισμένους αθλητές, ακόμη και σε αυτούς με ανατομικές παραλλαγές» ανέφερε ο Δρ Αλευρογιάννης και κατέληξε «Με την νέα μέθοδο μειώνεται σημαντικά η διάρκεια του χειρουργείου. Ο νέος σύνδεσμος τοποθετείται σε ανατομική θέση και εξασφαλίζει στροφική σταθερότητα, που είναι το κλειδί της επιτυχίας για την αποφυγή της αρθρίτιδας στο γόνατο. Οι δε πιθανότητες επαναρρήξης του μοσχεύματος μειώνονται σημαντικά» . Συγκεκριμένα τα πλεονεκτήματα της νέας χειρουργικής τεχνικής είναι : Ø Διάρκεια χειρουργείου περίπου 30 με 45 λεπτά Ø Μόνο μια ημέρα νοσηλεία για λόγους ασφαλείας Ø Κινητοποίηση του ασθενή από την πρώτη μετεγχειρητική με φυσικοθεραπευτική καθοδήγηση, βάσει πρωτοκόλλου αποκατάστασης. Ø Επιστροφή στις αθλητικές δραστηριότητες 4 με 5 μήνες ανάλογα με το είδος του αθλήματος Ο ΠΙΟ ΣΥΧΝΟΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ Ο πρόσθιος χιαστός σύνδεσμος είναι ο σύνδεσμος του γόνατος ο οποίος υφίσταται συχνότερα τραυματισμό, ως αποτέλεσμα αθλητικής κάκωσης, πτώσεων ή τροχαίων ατυχημάτων . Η συχνότητα της κάκωσης αυτής αυξάνεται συνεχώς, με τη συμμετοχή όλο και περισσοτέρων ατόμων νέας ηλικίας στον επαγγελματικό ή ερασιτεχνικό αθλητισμό, ενώ εμφανίζεται αυξημένη στις γυναίκες δύο με οκτώ φορές περισσότερο σε σχέση με τους άντρες. Πιο συχνά τραυματίζονται οι αθλητές του μπάσκετ, του χόκεϊ, του ποδοσφαίρου, της γυμναστικής, ενώ ακολουθούν σε συχνότητα αυτοί του σκι και του βόλεϊ. Στις ΗΠΑ κάθε χρόνο έχουμε περίπου 250.000 τραυματισμούς σε άτομα ηλικίας 15 με 45 χρόνων. Το συνολικό κόστος για την αντιμετώπιση των κακώσεων του χιαστού συνδέσμου ανέρχεται σε 2-3 δισ. δολάρια το χρόνο, γεγονός που υποδηλώνει το τεράστιο κοινωνικοοικονομικό κόστος των τραυματισμών αυτών. πηγη: fitnesspulse.gr 5 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted April 15, 2013 Μακρυά από εμάς, αλλά ευτυχώς η ιατρική τεχνολογία+επιστήμη προοδέυει!!! Τίποτα για εμάς που κάποτε θα αλλάξουμε μηνίσκο; Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted April 15, 2013 Σε καθε περιπτωση και οτι κ αν διαβαζουμε, καλο ειναι να το διπλοτσεκαρουμε. Ειναι απολυτο οτι πρεπει να παιρνουμε τη γνωμη 3-4 γιατρων που εμπιστευομαστε (οσο γινεται) ΠΡΙΝ οποιαδηποτε αποφαση!!!! Ειναι γεγονος στις ημερες μας, ακομα κ στον χωρο της υγειας, να υπαρχουν δημοσιευσεις, ερευνες κτλ., ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΕΣ για ευνοητους λογους. Οπως επισης υπαρχουν αρκετοι "Ιατροι - ΕΜΠΟΡΟΙ" που με το παραμικρο σε στελνουν χειρουργειο!!!! Προσοχη λοιπον!!!! Δεν βιαζομαστε και συμβουλευομαστε - διαβαζουμε οσο περισοτερο μπορουμε, ζυγιζουμε τα υπερ κ τα κατα για την δικη μας περιπτωση και ζωη πριν λαβουμε την αποφαση για χειρουργειο!!!!!!! 1 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,401 Report post Posted April 15, 2013 Φέτος ήταν κακή χρονιά και εξακολουθεί να είναι.. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted April 15, 2013 Χρήστο, γιατί το λες αυτό; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted April 15, 2013 θα τα γραψω αναλυτικά αυριο Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted April 15, 2013 Ωωωωωχχχχ.....κατάλαβα.... :hope: Περαστικά σου Όλγα! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted April 16, 2013 Τι εγινε ρε παιδια????? Ειχαμε κ αλλο τραυματισμο???? Ολγα??? Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted April 16, 2013 Ηταν μια πολυ γρουσουζικη χρονια η φετινη και με αυτα που θα σας γραψει η Ολγα πιστευω να ειναι τα τελευταια. Ολγα εγω το μονο που εχω να πω ειναι επειδη εισαι σκυλος μαυρος θα τα καταφερεις και θα βγεις νικητρια απο αυτη τη νεα ταλαιπωρια, εχεις μαθει στα δυσκολα, δεν σε φοβαμαι, απο την αλλη σε οτι χρειαστεις ειμαι εδω!!! ΥΓ. Οπως ειπε και ενα φιλαρακι μου, τις ασχημες στιγμες εμεις τις δημιουργουμε, οταν δεν σκεπτομαστε και δεν κρινουμε οσο χρειαζετε η δεδομενη στιγμη, αλλά υπαρχουν και στιγμες που πλεον δεν ειναι στην δικη μας ευχερεια να αντιδρασουμε οπως πρεπει.... Για αυτο παιδια σε καμμια περιπτωση μην υπερεκτιμαται τις δυνατοτητες σας διοτι ο πονος μας περιμενει στην γωνια!! 8 Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted April 16, 2013 Εννοείται ότι πρέπει να σταθμίζουμε τους κινδύνους που αναλαμβάνουμε και να λαμβάνουμε κάθε δυνατή πρόληψη. Δυστυχώς όμως κάποιες στιγμές είναι άτυχες και δεν μπορεί κανείς να τις αποφύγει όσο ικανός και όσο καλά προετοιμασμένος κι αν είναι. Όλοι οι άνθρωποι που είναι δραστήριοι, εκ των πραγμάτων εκτίθενται σε περισσότερους κινδύνους. Η ζωή μας είναι το πιό σημαντικό και οι τραυματισμοί που διορθώνονται μας ταλαιπωρούν αλλά τελικά μας κάνουν πιό έμπειρους και πιό δυνατούς σωματικά και κυρίως ψυχικά. 6 Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted April 16, 2013 Ευχομαι να ειναι τα τελευταια ασχημα νεα για φετος......... Ολγα ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ειναι σιγουρα και του χρονου θα εισαι και παλι ΔΥΝΑΤΗ στα Βουνα!!!!!!!! Συμφωνω με τη Γιωτα. Δυστυχως δεν μπορουμε να αποφυγουμε καποιες ατυχες στιγμες...... Γρηγορα ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ!!!!!!!!!!!! 2 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted April 16, 2013 Σωστά τα λέτε αλλά θα έρθει, δυστυχώς, η ώρα που θα παρασυρθείς λόγω της ευφορίας και του ενθουσιασμού της στιγμής. Πάντα υπάρχει η προοπτική για ένα παραπανω ρίσκο η ακόμη και η στιγμή της χαλάρωσης και περιορισμένης προσοχής και τότε είναι και θέμα τύχης αν θα συμβεί κάτι και σε τι έκταση. Στα δύο ατυχήματα που είχα τα τελευταία 7 χρόνια κάπως ετσι γίνανε τα πράγματα! Εύχομαι το καλύτερο στην Ολγα και περαστικά. Αυριο χειρουργείται και ο Γιάννης50. Γιάννη δυνατά και σύντομα ξανά στις αγαπημένες σου δραστηριότητες. 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted April 16, 2013 (edited) το χειροτερο ειναι καποιες περιπτωσεις οπως αυτη του Γιαννη50...που στην ουσια δεν ειναι οτι υπερεκτιμησες τις δυνατοτητες σου ή κατι παραπλησιο, απλα η κακια στιγμη....επεσε ο αλλος μπροστα, πεφτει καποιος διπλα σου (σε αποβιβαση κλπ) και γινεται το κακο.... βεβαια αυτες οι περιπτωσεις δεν νομιζω οτι ειναι η πλειοψηφια... απο εκει και επειτα αν και κανω snowboard οποτε τα δεδομενα διαφερουν πολυ, ειμαι ως ενα σημειο υπερπροστατευτικος αλλα πιστευω οτι μονο ετσι μειωνεις τον κινδυνο στο ελαχιστο (οσο γινεται) πολλες φορες εχω θυσιασει μερες σκι, απλα και μονο γιατι δεν αισθανομουνα 100% σιγουρος.. οταν δεν υπηρχε καλη ορατοτητα οταν ο καιρος ηταν τελειος αλλα ειχε παρα πολυ κοσμο οταν το χιονι αρχιζει να σουπιαζει οταν αισθανομαι κουρασμενος οταν γενικα δεν αισθανομαι ανετα στην πιστα και γενικα στο βουνο το σταματαω.... ακομα και σε περιτπωσεις που ο καιρος ηταν τελειος, το χιονι τελειο, ο κοσμος λιγος, που αισθανομουνα master of the universe αλλα ενιωθα οτι κουραζομαι.... τα μαζευω και φευγω....με στεναχωρει αλλα καλυτερα ετσι....μια στιγμη κουρασης, που θα μπεις στην στροφη λαθος εισαι κουρασμενος μπορει να ειναι αρκετη....δεν αφηνω τον εαυτο μου να παρασυρθει... Υ.Γ. περαστικα στην Ολγα...ραντεβου του χρονου στην εκδρομη του συλλογου... Edited April 16, 2013 by Turms 2 Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted April 16, 2013 Συμφωνω με το οτι πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι αλλα και αυτο με μετρο. Το παν ειναι να ευχαριστιομαστε οτιδηποτε αγαπαμε. Απλα δεν πρεπει να ξεπερναμε τις δυνατοτητες μας. Απο εκει κ περα τι να λεμε......... η κακια στιγμη μπορει να συμβει ακομα κ οταν βαζεις το ποδι για να κατεβεις απο το πεζοδρομιο στο δρομο!!!! Το εχει παθει φιλη μου!!!! 3 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
thrfOu 7 Report post Posted April 17, 2013 (edited) . Edited April 19, 2013 by thrfOu Quote Share this post Link to post Share on other sites
george_eleftheriou 422 Report post Posted April 17, 2013 Καλημέρα Έχω μερική ρήξη πρόσθιου χιαστού (ποδόσφαιρο) από το 2002. Έκανα αρθροσκόπηση και δεν χρειάστηκε μόσχευμα. Ο γιατρός που με χειρούργησε (γιατρός της εθνίκης ομάδας άρσης βαρών τότε) μου είπε ότι για έναν ερασιτέχνη αθλητή, με όποιο άθλημα κι αν ασχολείται, το μεγαλύτερο θέμα είναι η εγκύμναση των ποδιών. Ακόμα και με μόσχευμα αν δεν γυμναστούν τα πόδια ο κίνδυνος τραυματισμού είναι πολύ μεγάλος. Επίσης το πρήξιμο στην άρθρωση σημαίνει επιβάρυνση της πάνω από το κανονικό άρα πρόβλημα. Το διαπίστωσα γιατί ξεκίνησα το σκι το 2007 και τις πρώτες δυο σαιζόν κάθε φορά που γυρνούσα από το βουνό ήμουν με πάγο στα γόνατα για μια ώρα. Όταν άρχισα την ορειβασία σε εβδομαδιαία βάση κατάφερα και έφτασα στο σημείο να μην έχω ενοχλήσεις και πρηξίματα. Άρα πολύ σημαντικό για το σκι που είναι ένα σχετικά απαιτητικό άθλημα η καλή φυσική κατάσταση σε ετήσια βάση και όχι μόνο τους 3-4 μήνες της χιονοδρομικής περιόδου. Ξέχωρα όμως από όλα τα παραπάνω χρειάζεται η σύνεση και η ωριμότητα γιατί νομίζω το σκί δεν σου επιτρέπει να κάνεις πολλά και μεγάλα λάθη. Επίσης χρειάζεται υπομονή και γνώση για να περάσεις στο επόμενο επίπεδο με ασφάλεια τόσο για εσένα όσο για τους άλλους!!! Τελειώνοντας εύχομαι περαστικά σε όλους τους τραυματίες και σημειώνω ως παθών ότι, βλέποντας πάντα τα πράγματα από την θετική τους όψη, ακόμα και από έναν τραυματισμό αποκτάς γνώση και εμπειρία και με την ψυχή σου δυνατή ξεπερνάς τα πάντα και συνεχίζεις να απολαμβάνεις ότι πιο θαυμάσιο έχει να σου προσφέρει η ζωή!!! 7 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted April 17, 2013 (edited) Το εχουμε ξαναπει. Δεν ειναι δυνατο καποιος που εχει σαν χομπυ την ξαπλα στον καναπε να αποφασισει ξαφνικα να ασχοληθει με οποιοδηποτε αθλημα χωρις πρωτα να ξεκινησει να φτιαξει την φυσικη του κατασταση!!! Αν δεν το κανει ο τραυματισμος ειναι απλα θεμα χρονου να συμβει....... και φυσικα ΔΕΝ προκειται να ευχαριστηθει οτιδηποτε κ αν κανει. Ποσους φιλους σας εχετε δει να ανεβαινουν 1η φορα στο βουνο και μετα για 2-3 μερες να μην μπορουν να παρουν τα ποδια τους απο το πιασιμο κ την κουραση....... Ασχοληθειτε εστω κ μιση ωρα την ημερα με τον εαυτο σας κ την υγεια σας. Στον πρωτο μηνα θα νιωθετε ΑΛΛΟΙ ανθρωποι πιστεψτε με!!!! Απο εκει κ περα γινεται τροπος ζωης...... Δεν μπορω να φανταστω τον εαυτο μου να μην αθληθει για πανω απο 2 μερες..... Αρρωσταινω!!!!! Καθομαι μονο τις ημερες που το προγραμμα προπονησης εχει ρεπο. Γιατι και η ξεκουραση πρεπει κ ειναι παντα!!! μερος της προπονησης. Και...... το δεν εχω χρονο δεν ειναι δικαιολογια!!!!!! Δεν υπαρχει Δεν μπορω υπαρχει ΔΕΝ ΘΕΛΩ! Edited April 17, 2013 by kaps 1 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites