Jump to content
ΣΤΧ Safety

Χειμερινά Ελαστικά (Χιονολάστιχα)

Recommended Posts

Ο μοναδικός λόγος της χρήσης σιδερένιων ζαντών για τα χειμερινά η τιμή τους; Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο λόγο.

Και το να ζανταρεις ξεζανταρεις 2 φορές.το χρόνο

 

Sent from my H9436 using Tapatalk


elan-wingman-86-ti-fusion-x-2d-kv.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

.. Καί στο κάτω κάτω της γραφής station wagon να' ναι και ότι να' ναι))))....

Στο ότι να'ναι μπαίνει και.αυτό ? dd8cdd5a8c4e12ccb402a286ed6bbec1.jpg

 

Sent from my H9436 using Tapatalk

  • Like 2

elan-wingman-86-ti-fusion-x-2d-kv.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί, αν το κανείς αυτό με ζάντες αλουμινίου τι θα πάθουν;

Δεν είπα.ότι παθαίνει κάτι .

 

Sent from my H9436 using Tapatalk


elan-wingman-86-ti-fusion-x-2d-kv.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο ότι να'ναι μπαίνει και.αυτό ? dd8cdd5a8c4e12ccb402a286ed6bbec1.jpg

Sent from my H9436 using Tapatalk

Είσαι και μερακλής βλέπω.....

Βόλτα λοιπόν χθές στην Αράχωβα, ανάβαση σε ΧΚΠ, και κατάβαση προς Αμφίκλεια και πρώτο τεστ για την τέταρτη , και τελευταία, χειμερινή σαιζόν για τα Sava Esquimo. Πολύ βροχή γενικότερα και κατά την διάρκεια της διαδρομής από Αθήνα, καί για άλλη μια σαιζόν απλά μου επιβεβαιωσανε ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικό φτηνό χειμερινό λάστιχο. Τον Δεκέμβριο του 2019 σίγουρα θα αποτελέσουν την πρώτη μου επιλογή για αγορά καινούργιας τετράδας.

Στα άλλα τώρα, ο δρόμος από Αράχωβα προς ΧΚΠ απλά Τ Ρ Α Γ Ι Κ Ο Σ και Ε Λ Ε Ε Ι Ν Ο Σ. Απλά σε κάνει να αναρωτιεσαι πόσο μα πόσο δύσκολο μπορεί να είναι μετά από τοοοοοοσα χρόνια να φτιαχτεί ένας κωλοδρομος τόσο λίγων χλμ....τα μπαλώματα που βάλανε, είναι απλά για τον π....ο καί τό αμάξι χοροπηδάει ολόκληρο όταν περνάς από πάνω.

Ειλικρινά ο δρόμος από Αμφίκλεια φαντάζει σαν γερμανική Autobahn σε σχέση με το άλλο το έκτρωμα....

  • Like 2

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσωπικά πιστεύω ότι έχει να κάνει με το κόστος καί φυσικά με την μοντέλο. Δηλαδή για BMW E36 βρήκα για πλάκα 15άρες αλουμινίου μαμά στα 100 ευρώ καί για Hyundai Atos έφερα τον κόσμο τούμπα για να καταφέρω να βρω μια κωλοτετραδα 13αρες σιδερένιες στην τιμή των 80 ευρώ....και το τραγικό είναι ότι ήταν η ποιο χαμηλή τιμή...οι περισσότεροι ζητούσαν 100+ ευρώ για 4 κομμάτια σίδερο....

Το ποιο σημαντικό είναι να βρεις πιστεύω την σωστή διάσταση, τώρα σίδερο η αλουμίνιο θα έλεγα ότι το θέμα είναι περισσότερο εμφανισιακο παρά πρακτικό)).

.....................................................................................

 

Στο παλιό μου Outback είχα βρει με 120 € ένα σετ αλουμινίου από Forester Turbo. Μπορεί να μην τις φορούσε κανονικά το αυτοκίνητο, αλλά δεν με ένοιαζε το θέμα της εμφάνισης, αφού καρέ και διάσταση ήταν ΟΚ . Έτσι άλλαξα μόνος μου 2-3 φορές τα ζαντολάστιχα, μέχρι που έπαθα μηνίσκο μια φορά και τα παράτησα - καλός και ο βουλκανιζατεράς.

Στο XC70 που ακολούθησε, ούτε λόγος να βρεις φθηνή μεταχειρισμένη ζάντα αλουμινίου. Μια χαρά είναι το ξεζαντάρισμα κλπ δυο φορές τον χρόνο - υποχρεώνεις τον εαυτό σου να κάνει μια επιπλέον ζυγοστάθμιση.

Θεωρώ σαφώς ότι ο λόγος επιλογής των σιδερένιων είναι οικονομικός (πού να βρίσκεις φθηνά σετ αλουμινίου....).

post-2959-0-67890200-1542635841_thumb.jpg

Edited by Fulvia 3
  • Like 3

Μιχάλης Δημάκης<br />Ει το φέρον σε φέρει, φέρε και φέρου. Εί δ' αγανακτείς και σ' εαυτόν λυπείς και το φέρον σε φέρει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα ωραίο τεστ μπροστοκίνητο με χιονολάστιχα vs τετρακίνητο με καλοκαιρινά. Δείχνει πόσο (σχεδόν) άχρηστη είναι η τετρακίνηση χωρίς λάστιχο ή ανάποδα ότι το χιονολάστιχο είναι το παν.

 

  • Like 4

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Προσωπικα ( κανω 15000 χιλ καθε χειμωνα) και επειδη παντα υπαρχει μια μικρη διαφορα στη φθορα εμπρος-πισω εφαρμοζω την εξης διαδικασια.

Φοραω παντα τα ελαφρως καλλιτερα πισω (εχω πισω κινηση)...... την επομενη χρονια αλλαζω τα πισω μπρος...και φοραω πισω καινουρια .....αντικαθιστωντας καθε 30000 χιλ τα δυο απο τα τεσσερα λαστιχα

 

 

Υ.Γ ελπιζω οπως τα περιεγραψα να ειναι κατανοητα.....διαφορετικα θα με εγκαλεσει ο προεδρος του Εδεσαικου!! :D

 

 

και εγω αυτο εκανα

 

καθε δυο χρονια αλλαζα λαστιχα μπροστα. οποτε ειχα φρεσκα. τα "παλια" που ειχαν πολυ ψωμι ακομα τα εβαζα πισω για δυο χρονια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλοριζικα! Ησουνα ευχαριστημενος απο τα Vector λες...στα χιονια τι αντιδραση ειχαν ?εβαζες αλυσιδα πιο αργα?Ακουγε?

εχω χρησιμοποιησει και εγω τα vector

 

ημουν πολυ ικανοποιηημενος

 

ειχαν το 90% της αποδοσης ενος καθαρα χειμερινου ελαστικου χωρις τα αρνητικα των χειμερινων. πχ τον θορυβο κυλισης η το λιωσιμο στο στεγνο και στην ζεστη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα ωραίο τεστ μπροστοκίνητο με χιονολάστιχα vs τετρακίνητο με καλοκαιρινά. Δείχνει πόσο (σχεδόν) άχρηστη είναι η τετρακίνηση χωρίς λάστιχο ή ανάποδα ότι το χιονολάστιχο είναι το παν.

 

https://www.youtube.com/watch?v=atayHQYqA3g

Αυτήν ακριβώς την κουβέντα είχαμε προχτές ενώ ανεβαίναμε στον Παρνασσό.

 

Το δε Atos με τα φαινομενικά αστεία στενά χιονολάστιχα πήγαινε τραινο:

 

c4355561c2219c9bb61b1121855edfb3.jpg


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν και είμαι υπέρμαχος των χειμερινών ελαστικών, και θεωρώ ¨υποχρεωτική¨ τη χρήση τους σε συνθήκες χιονιού , είμαι λίγο προβληματισμένος με το βίντεο της σύγκρισης .

Το χιόνι φαίνεται αρκετά ξερό , οι κλίσεις μικρές και από εμπειρία πολλών ωρών οδήγησης σε τέτοιες συνθήκες με καλοκαιρινά λάστιχα , με εμπροσθιοκίνητο αλλά και τετρακίνητο αμάξι οι επιδόσεις δεν είναι τόσο τραγικές .

Νομίζω πως θέλοντας να ¨κυρηξουν¨ κάτι σωστό δεν ήταν απόλυτα αντικειμενικοί με αποτέλεσμα να χάνεται η αξιοπιστία .

Πιστεύω πως επίτηδες σανιδωναν το γκάζι και το φρένο στο τετρακίνητο με τα καλοκαιρινά για να μεγεθύνουν το πρόβλημα .

Εκεί με έχασαν . Θα προτιμούσα πιο ρεαλιστικές διάφορες

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτήν ακριβώς την κουβέντα είχαμε προχτές ενώ ανεβαίναμε στον Παρνασσό.

 

Το δε Atos με τα φαινομενικά αστεία στενά χιονολάστιχα πήγαινε τραινο:

 

c4355561c2219c9bb61b1121855edfb3.jpg

 

Χρήστο... Mitsubishi είναι το αυτοκίνητο. Γρήγορα πηγαίνατε, καλά που φορούσατε κράνος !!

Edited by Pant
  • Like 3

Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα ωραίο τεστ μπροστοκίνητο με χιονολάστιχα vs τετρακίνητο με καλοκαιρινά. Δείχνει πόσο (σχεδόν) άχρηστη είναι η τετρακίνηση χωρίς λάστιχο ή ανάποδα ότι το χιονολάστιχο είναι το παν.

 

Πιο μαλακια τεστ δεν γινεται! Τα καλοκαιρινα δεν επιτρεπεται καν να τα οδηγησεις κατω απο τους 7C ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ!

 

 

The Eagle F1 Asymmetric 2 is Goodyear's Max Performance Summer tire developed for the drivers of high performance sports cars, coupes and sedans. In addition to being designed to deliver improved handling and steering response, the Eagle F1 Asymmetric 2 features Goodyear ActiveBraking Technology to enhance stopping performance on dry and wet roads. However, like all summer tires, it is not intended to be driven in near-freezing temperatures, through snow or on ice.

Goodyear's warranty states: "Ultra high-performance summer tires are not recommended for winter use, and tread or shoulder cracking on those tires resulting from winter use will not be covered under our warranty."

 

Πηγη:

 

https://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Goodyear&tireModel=Eagle+F1+Asymmetric+2&frontTire=335YR0F1A2N0&rearTire=635YR0F1A2N0&vehicleSearch=true&fromCompare1=yes&autoMake=Porsche&autoYear=2018&autoModel=718%20Cayman%20S&autoModClar=

 

Ας καναν το τεστ με All season τουλαχιστον...

  • Like 3

Το Photobucket τελικα τσακισε και αφησε τους ομηρους...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάθε ελαστικό ενδείκνυται βάσει προδιαγραφών κατασκευαστή για συγκεκριμένη χρήση, σε συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες και σε συγκεκριμένη αγορά.

 

Αν μπείτε στους σχολιασμούς, υπάρχει προβληματισμός και συζήτηση σχετικά με τη διαφορά της χρήσης ελαστικών για χρήση US και σε Ευρώπη.

Νομίζω δεσμεύτηκε να κάνει νέο τεστ με σχεδόν όλους τους τύπους ελαστικών.

 

 

Η εμπειρία μου από οδήγηση σε χιονισμένο και παγωμένο οδόστρωμα είναι μόνο εντός συνόρων και με τετρακίνητα και βαριά αυτοκίνητα

 

Με καθαρόαιμο 4χ4, ήτοι Land Rover και στον Παρνασσό σε ευθεία με ελάχιστα χιλιόμετρα έκανα συνεχώς ανάποδο τιμόνι για να αποφεύγω άλλους οδηγούς.Είχα κάνει πατάτα, είχα βγάλει τα λεπτά μαμίσια και του είχα φορέσει BFG φαρδύ λάστιχο all terain.

 

Με Audi Q5 quattro ντιζελάτο με τα μαμίσια του all terrain, δούλευε υπερωρίες το αντισπίν σε κάθε είδους ανηφόρα είτε φρέσκο είτε πατημένο χιόνι.Michelinτα τα ελαστικά του

 

Την καλύτερη συμπεριφορά την είχε ένα Volvo XC60 AWD, σε κατηφόρα-ανηφόρα-ευθεία και με αρκετά χλμ σε φρέσκο χιόνι αλλά και σε πατημένο οδόστρωμα. Ενέπνεε σιγουριά και ήταν παντού βράχος. Φορούσε 17αρες ζάντες με Continental.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιο μαλακια τεστ δεν γινεται! Τα καλοκαιρινα δεν επιτρεπεται καν να τα οδηγησεις κατω απο τους 7C ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ!

 

 

Πηγη:

 

https://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Goodyear&tireModel=Eagle+F1+Asymmetric+2&frontTire=335YR0F1A2N0&rearTire=635YR0F1A2N0&vehicleSearch=true&fromCompare1=yes&autoMake=Porsche&autoYear=2018&autoModel=718%20Cayman%20S&autoModClar=

 

Ας καναν το τεστ με All season τουλαχιστον...

Μαλ... γενικα το τεστ ειναι γιατι αποδεικνυει τα αυτονοητα....

Ειναι πολυ καλο ομως να το δει ο μεσος παπ.. ελληνας ο οποιος με καλοκαιρινα κ τετρακινηση νομιζει οτι θα παει στα χιονια...

Και οταν βρεθει στο χαντακι,σε τρακα η αν ειναι τυχερος απλα θα κολλησει θα εχει την απορια "μα πως εγινε αφου εχω τετρακινηση"...

 

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμενα η ωραιοτερη εμπειρια μου ειναι να εχει κλεισει ο δρομος προς Κελλαρια γιατι ενα Audi TT με λαστιχα οδωστρωτηρα ΚΑΙ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΩΣ (μπρος αριστερα και πισω δεξια) συγκρουστηκε με αλλο χερα με Octavia που ΚΑΤΕΒΑΙΝΕ απο το χιονοδρομικο χωρις αλυσιδες! Απορουσε γιατι ανεβηκε λεει μια χαρα...

 

Πισω απο τον χερα σταματημενο ενα τεραστιο Αμερικανικο τζιποειδες (Chevy Tahoe η κατι παρομοιο) με τις αλυσσιδες διαγωνια...

 

Δεν ειναι να τους κλαις...

 

Οσο και τους αλλους με τετρακινηση και 'τρακτερωτα' λαστιχα, που στο πρωτο φρεναρισμα πανε εκδρομη (γιατι το τετρακινητο στο φρεναρισμα δεν υπερεχει και πολυ του δικινητου (εξαρταται ποσο δουλευεις την μηχανη σαν φρενο, και ποσο AWD ειναι η μεταδοση σου).

 

Ουτε αυτους τους κλαιω...

  • Like 1

Το Photobucket τελικα τσακισε και αφησε τους ομηρους...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μικρό βάρος - στενά λάστιχα .

Τίποτε άλλο .

Όλα τα μεγαθήρια των 1800-2500 κιλών τον πίνουν από Atos με χιονολαστιχακι αξίας ενός γεμισματος ρεζερβουάρ του θηρίου (η τετράδα ).

Μια και αναφέρθηκε παραπάνω , το κατά ποσό είναι απαραίτητο δεύτερο σετ ζάντες κι ας είναι σιδερένιες , δεν πρέπει να παραβλέπουμε τη δυνατότητα να έχουμε χειμερινά στενότερα και με ψηλότερο προφίλ.

Προσωπικά χρησιμοποιώ καλοκαιρινά 225/50/17 και χειμερινά 205/60/16.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και το να ζανταρεις ξεζανταρεις 2 φορές.το χρόνο

Sent from my H9436 using Tapatalk

Νόμιζα ότι πρότειναν για κάποιο ειδικό λόγο ως δεύτερη τετράδα ζαντών σιδερένιες και όχι αλουμινίου. Δεν είναι και εύκολο να βρεις σιδερένιες σε λογική τιμή

Καινούργιες ήθελαν 70€ την μία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν ψάξεις βρίσκεις. Εξαρτάται και το μέγεθος βέβαια. Εγω βρήκα με 100€ και τις 4 ζαντες, για Ducia Duster!

Edited by jimakos
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

και εγω αυτο εκανα

 

καθε δυο χρονια αλλαζα λαστιχα μπροστα. οποτε ειχα φρεσκα. τα "παλια" που ειχαν πολυ ψωμι ακομα τα εβαζα πισω για δυο χρονια.

 

Σκοπεύω να το κάνω και εγώ αυτό, αλλά θέλω να αλλάξω εταιρία.

Υπάρχει πρόβλημα να είναι διαφορετικά λάστιχα μπρος-πίσω?


c-fit-w-2032-q-auto-eco8A811000001_RUSTLER-9.thumb.png.9255e2d942715bd236de9137259dd7e2.png

You can't buy happiness - but you can buy a lift pass!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ θα ήθελα να δω συγκριτικά test σε αυτοκίνητο με χειμερινά/καλοκαιρινά σε στεγνό ή βρεγμένο δρόμο, ΧΩΡΙΣ χιόνια, σε θερμοκρασία αρνητική, και λίγο θετική.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για σιδερένιες ζάντες κοιτάξτε car.gr. Ο λόγος που βάζουνε τις σιδερένιες ζάντες είναι γιατί είναι πιο φτηνές από του αλουμινίου.

  • Like 1

tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαλ... γενικα το τεστ ειναι γιατι αποδεικνυει τα αυτονοητα....

Ειναι πολυ καλο ομως να το δει ο μεσος παπ.. ελληνας ο οποιος με καλοκαιρινα κ τετρακινηση νομιζει οτι θα παει στα χιονια...

Και οταν βρεθει στο χαντακι,σε τρακα η αν ειναι τυχερος απλα θα κολλησει θα εχει την απορια "μα πως εγινε αφου εχω τετρακινηση"...

 

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

εχω τετοιο παραδειγμα και μαλιστα η ιδιοι οι αστυνομικοι δεν ξερουν πολλες φορες τι ειναι το σωστο

 

ανεβαινω ενα πρωινο απο καλαβρυτα προς χκκ

Στην διασταυρωση εχει αστυνομικους που σταματανε τον κοσμο για να βαλει αλυσιδες

Μπροστα στα ματια μου σταματανε ενα suzuki jimny και τον αφηνουν να περασει ετσι

απο πισω εγω με σταματανε

Κυριε μονο με αλυσιδες

Μα φοραω ελαστικα χειμερινα

Με ακουτε? πρεπει να βαλετε αλυσιδες

Ωραια και το jimny μπροστα γιατι περασε ετσι?

Α αυτο ειναι τετρακινητο

Καλως επειδη βαριεμαι να σας εξηγω,εγω θα προχωρησω χωρις διοτι φοραω ειδικα λαστιχα και επισης εχω τετρακινηση και εγω....το τζιμνυ μπορειτε να πατε εσεις να το μαζεψετε απο κανα χαντακι παραπανω

 

Ξεκιναω και ουτε 1 χιλιομετρο πιο πανω το jimny ειχε βεβαιως κολησει

  • Like 2

elan-wingman-86-ti-fusion-x-2d-kv.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με τετρακίνηση και ελαστικά τουλάχιστον 50/50 είσαι οκ με 80/20 εάν αντέχεις τον θόρυβο ακόμα αλλα πάντα ένα ζευγάρι αλυσίδες μαζί ... ένα φτυάρι κλπκλπ

Τέλος είδα και την ελληνική πατέντα ,παρόμοια κυκλοφορούν ... και άλλου εγώ δεν τα έχω προσέξει ... http://aridaianews.blogspot.com/2014/01/3_7.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

πάντως αν πραγματικά κόλλησε το jimny έφταιγε ο οδηγός!


fischer_.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • οταν η υπευθυνη για ενα προγραμμα δεν εχει δει αλλα χιονοδρομικα, δεν κανει σκι, δεν μπορει να καταλαβει οτι το χιονοδρομικο ειναι για αθλητικες δραστηριοτητες,αλλα το εχει συνδιασει με βολτα για καφε, ειναι φυσικο να κανει τετοιες προτασεις.Ως εκει φτανουν οι δυνατοτητες της. Το γυαλινο κτηριο το καλοκαιρι με τον ηλιο να χτυπαει , ειναι και οτι πρεπει για να χασεις ιδρωτα και κιλα, οποτε θα εχει και αυτη την δυνατοτητα 🙂
    • Φουτουριστικά σχέδια, πέτρα και γυαλί, δένουν στο φυσικό περιβάλλον. Το θέμα είναι να μπουν οι σωστοι αναβατηρες στις σωστές θέσεις, και να μην ΄΄μπουκώσει΄΄ το χιονοδρομικό. Όταν έχεις δυο 4θεσια (μικρότερα δεν υπαρχουν) στην κορυφή, πρέπει να ανοίξεις νέα πίστα. Πρέπει να σκεφτείς και το θέμα του τελεφερίκ. Όταν τα κάνεις όλα αυτά και σου περισσέψει χώρος και χρήμα και έχεις εκτιμίσει οτι θα υπάρχει πλεονάζουσα επισκεψιμότητα τότε θα μελετήσεις τι και που ακριβώς θα μπει στην κορυφή. Αν ξεκινάς με όραμα έναν γυαλινο πύργο ξεκινάς λάθος και θα καταλήξεις με ένα κτίριο φάντασμα ως συνήθως στην Ελλάδα. (λίμνες Ζερέλια, λόφος Γορίτσας, ενυδρείο κ.α) Τώρα στα Χάνια δεν υπαρχει ψυχή και ούτε πρόκειται ένας πύργος να φέρει την άνοιξη. Πρέπει με σοβαρότητα και αξιόλογες υποδομές να δημιουρήσεις κίνητρα ώστε να φέρεις διαχρονικά τουρισμό.
    • Δεν θα το έλεγα εκτός θέματος αλλά και αλου έχουν οραματιστεί .... Tatar Σλοβακία και ιδού έγινε πραγματικότητα
    • Εχμ....από ποιο μέγεθος και πάνω και με ποια κριτήρια χαρακτηρίζεται ως τέτοιο ένα χιονοδρομικό κέντρο ? 
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. tassoss83
      tassoss83
      (37 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,618
    • Total Posts
      448,107
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,013
    • Most Online
      208

    Newest Member
    mariaxzn
    Joined
×
×
  • Create New...